abonnement Unibet Coolblue
pi_174557485
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 13:16 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Zit nu alleen bij zo'n Abstergoscene. Langdradig dom gezeik, laat me gewoon schepen kapot schieten en apen uit bomen knallen :{
Ik moet Black Flag nog steeds uitspelen qua verhaal. Vond piraatje spelen, schepen enteren en naar de bodem van de zee knallen leuker dan het vergezochte Assassin VS Templar verhaaltje. Sowieso vond ik dat Abstergo gebeuren al minder worden na het einde van AC III.

En daarna nog Unity, Syndicate uitspelen voordat ik Assassin Creed origins in Egypte mag halen van mezelf. :P
mag het weten
pi_174557544
Nooos de spierpijn trekt op naar mijn bovenrug. :'(
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:26:32 #228
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_174557586
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:07 schreef STING het volgende:

[..]

Veel gezeur over Uplay en de meerdere DRM lagen, maar dat kan me niet zoveel schelen.
Wel reacties over (game breaking) bugs en het feit dat sommige side quests alsnog achter een pay wall zitten, ook al heb de volle pond betaald met 60 euro. Echt weer een beetje doorgeschoten met DLC en micro transactions.

Maar wie weet valt het mee, want kennelijk zijn er ook nog genoeg mensen wel over te spreken.
Wat zijn DRM lagen?

Die side-quests heb ik nog niet gevonden dan. Er is niks mis met micro transacties en DLC, als het hoofdspel maar de moeite waard is toch?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_174557592
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:17 schreef STING het volgende:

[..]

Heerlijk, gelijk weer even wezen hardlopen :9
Respect! Wil ik ook graag oppakken, alleen m'n schenen doen dan pijn ofzo. Geen idee waarom ook. :')
pi_174557730
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:26 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Respect! Wil ik ook graag oppakken, alleen m'n schenen doen dan pijn ofzo. Geen idee waarom ook. :')
Heb je goede schoenen? Op wat voor ondergrond ga je lopen? Al eens naar je looptechniek laten kijken?
pi_174557792
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:35 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Heb je goede schoenen? Op wat voor ondergrond ga je lopen? Al eens naar je looptechniek laten kijken?
Ja heb op zo'n loopband moeten lopen en voetafdruk ofzo. Kreeg toen asics kayano mee. Denk dat ik gewoon te zwaar ben geworden en/of gewoon nog beginner ben.
pi_174557868
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:38 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ja heb op zo'n loopband moeten lopen en voetafdruk ofzo. Kreeg toen asics kayano mee. Denk dat ik gewoon te zwaar ben geworden en/of gewoon nog beginner ben.
Maar dat was in een winkel zeker? Best veel mensen hebben ook gewoon een verkeerde looptechniek, hardlopen is best verraderlijk wat dat betreft. :@

Als je er serieus mee aan de slag zou willen en er echt last van hebt is de fysio eigenlijk je beste vriend. :+

En het is altijd beter om stoep/asfalt te ontwijken. :s)
pi_174557885
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:41 schreef Fripsel het volgende:

[..]
En het is altijd beter om stoep/asfalt te ontwijken. :s)
Succes met die uitdaging in een stad :X
mag het weten
pi_174557904
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:42 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Succes met die uitdaging in een stad :X
In Rotterdam was ik met de tram zo bij de Kralingse plas. In Amsterdam heb je de Amsterdamse bossen, ben er zelf nog nooit geweest. Is het Vondelpark helemaal verhard?
pi_174557916
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:41 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Maar dat was in een winkel zeker? Best veel mensen hebben ook gewoon een verkeerde looptechniek, hardlopen is best verraderlijk wat dat betreft. :@

Als je er serieus mee aan de slag zou willen en er echt last van hebt is de fysio eigenlijk je beste vriend. :+

En het is altijd beter om stoep/asfalt te ontwijken. :s)
In een winkel inderdaad. Weet ook niet echt hoe je dat kan trainen, ben er niet in thuis. Wil er wel wat werk van maken ja, doe op dit moment alleen powerlifting met wat assists, dus cardio is wel handig om er naast te doen.
pi_174557919
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wat zijn DRM lagen?

Die side-quests heb ik nog niet gevonden dan. Er is niks mis met micro transacties en DLC, als het hoofdspel maar de moeite waard is toch?
DRM zijn maatregelen om illegaal kopiëren tegen te gaan, Steam en Uplay bevatten beide dergelijke maatregelen.

Nee, zolang je in het spel niet 'overal' getriggered wordt om je credit card tevoorschijn te halen, even gechargeerd :P Sommige van de reviews suggereerde dat een beetje, maar zal hopelijk wel meevallen dan :)
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:47:28 #237
141482 Q.
JurassiQ
pi_174557968
SNES Classic is er. En hij is tof.
For great justice!
pi_174558016
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:44 schreef Faeroer het volgende:

[..]

In een winkel inderdaad. Weet ook niet echt hoe je dat kan trainen, ben er niet in thuis. Wil er wel wat werk van maken ja, doe op dit moment alleen powerlifting met wat assists, dus cardio is wel handig om er naast te doen.
Meestal komt er uit zo'n test in de winkel naar voren wat je "probleem zone" is met het stappen. Bij hardlopen is techniek eigenlijk net zo belangrijk als bij powerliften omdat die stappen iedere keer korte dreunen op je enkels, schenen en knieeen zijn. Je moet je voet goed afwikkelen zodat je dat gelijkmatig verdeelt. Zijn vast ook wel filmpjes over te vinden. :Y
pi_174558033
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:50 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Meestal komt er uit zo'n test in de winkel naar voren wat je "probleem zone" is met het stappen. Bij hardlopen is techniek eigenlijk net zo belangrijk als bij powerliften omdat die stappen iedere keer korte dreunen op je enkels, schenen en knieeen zijn. Je moet je voet goed afwikkelen zodat je dat gelijkmatig verdeelt. Zijn vast ook wel filmpjes over te vinden. :Y
Zal mij er binnenkort maar eens in gaan verdiepen, thanks
pi_174558040
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:43 schreef Fripsel het volgende:

[..]

In Rotterdam was ik met de tram zo bij de Kralingse plas. In Amsterdam heb je de Amsterdamse bossen, ben er zelf nog nooit geweest. Is het Vondelpark helemaal verhard?
Ja oké, maar dan moet je daar eerst naartoe over een bestraat geheel. En als je gaat hardlopen is toch deel van het plezier dat je meteen kunt beginnen als je de deur achter je dicht trekt? Menig woonwijk ligt vol met stoepen en straat. Om eerst de fiets, scooter, OV of auto te pakken voordat je kunt gaan hardlopen defeats the purpose in mijn idee.
mag het weten
pi_174558048
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:47 schreef Q. het volgende:
SNES Classic is er. En hij is tof.
Met welke game begin je? ^O^
mag het weten
pi_174558074
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:51 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ja oké, maar dan moet je daar eerst naartoe over een bestraat geheel. En als je gaat hardlopen is toch deel van het plezier dat je meteen kunt beginnen als je de deur achter je dicht trekt? Menig woonwijk ligt vol met stoepen en straat. Om eerst de fiets, scooter, OV of auto te pakken voordat je kunt gaan hardlopen defeats the purpose in mijn idee.
Dan loop je toch door met pijn in je schenen. :{
pi_174558106
Ga dan wielrennen of mountainbiken.
pi_174558136
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:53 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dan loop je toch door met pijn in je schenen. :{
Lijkt me niet echt fijn. :{ Daarom is je advies om hoe je loopt te laten onderzoeken ^O^ icm schoenen die passen bij je voeten.

Hardlopen is niet mijn ding, ik wandel liever. Kan het beter nu weer oppakken voordat ik aan de start sta bij de Nijmeegse vierdaagse volgend jaar juli.
mag het weten
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:59:40 #245
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_174558199
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:44 schreef STING het volgende:

[..]

DRM zijn maatregelen om illegaal kopiëren tegen te gaan, Steam en Uplay bevatten beide dergelijke maatregelen.

Nee, zolang je in het spel niet 'overal' getriggered wordt om je credit card tevoorschijn te halen, even gechargeerd :P Sommige van de reviews suggereerde dat een beetje, maar zal hopelijk wel meevallen dan :)
Het enige wat ik van Uplay merk is dat er af en toe rechtsboven een boodschap komt van Uplay dat ik punten heb vrijgespeeld door achievements te halen.
En dat er in het kostuum menu 2 dingen staan die zijn te kopen met uplay punten. Ach.

En verder nog geen microtransacties tegengekomen, maar misschien verder in het spel. Speel het niet te lang achter elkaar, want dan is het niet zo leuk meer.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_174558243
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:47 schreef Q. het volgende:
SNES Classic is er. En hij is tof.
Have fun ^O^

Alleen jammer dat de klassieker Chrono Trigger O+ er niet op staat, maar ze moesten natuurlijk keuzes maken :7
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 15:02:15 #247
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174558247
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:26 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Respect! Wil ik ook graag oppakken, alleen m'n schenen doen dan pijn ofzo. Geen idee waarom ook. :')
Rustiger opbouwen? Scheenpijn kan een flinke blessure opleveren.

Ik ging met dit mooie weer naar de gym :')
Morgen pas weer hardlopen
pi_174558267
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 15:01 schreef STING het volgende:

[..]

Have fun ^O^

Alleen jammer dat de klassieker Chrono Trigger O+ er niet op staat, maar ze moesten natuurlijk keuzes maken :7
Wat er niet is, heb je er zo op gezet _O_ Check YouTube voor genoeg howto videos. Speel zo Chrono Trigger, Donky Kong country 2, 3, Alladin, Lion King, Pitfall, Batman :P
mag het weten
pi_174558289
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 15:03 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Wat er niet is, heb je er zo op gezet _O_ Check YouTube voor genoeg howto videos. Speel zo Chrono Trigger, Donky Kong country 2, 3, Alladin, Lion King, Pitfall, Batman :P
Ja, had er al wat posts over voorbij zien komen, true :P
Maar dan zou ik het zelf eerder met een emulator spelen, via m'n PC en SHIELD :7
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 15:05:28 #250
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174558302
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ga dan wielrennen of mountainbiken.
Goede oplossing als je wilt hardlopen _O-
en nogal duur een fiets kopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')