abonnement Unibet Coolblue
pi_174554368
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 10:46 schreef probeer het volgende:

[..]

Je relaties afstemmen op de vraag of je uitgekeken bent op je huidige meubilair _O- _O_ .
Dit is een vergelijking, omdat ik wel meubels kiezen begrijp, maar niet het kiezen van een vrouw door een man (ten minste, dat concludeer ik uit de topics hier die voor mij ontstaan leken te zijn uit een voor mij onbegrijpelijke gedachtengang)
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_174554370
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 10:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, maar niet die van je shampoo.
Hij zegt ook ‘welke geur shampoo ze gebruikt’ alsof het gaat om de geur, niet om of het is voor glanzend, krullend, gekleurd of beschadigd haar etc :P
pi_174554381
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 10:50 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Geur is (onbewust) best belangrijk in het beoordelen van aantrekkelijkheid.
Ja als ze mango of merloen shampoo heeft dan is het natuurlijk over.
"Pools are perfect for holding water"
pi_174554402
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 10:54 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hij zegt ook ‘welke geur shampoo ze gebruikt’ alsof het gaat om de geur, niet om of het is voor glanzend, krullend, gekleurd of beschadigd haar etc :P
Doen mannen niet aan. Geur is enige wat telt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_174554434
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 10:55 schreef probeer het volgende:

[..]

Doen mannen niet aan. Geur is enige wat telt.
Gotta get myself some nice genetically attractive pheromones :9
pi_174554440
Ik kies geen game lukraak uit. Ik speel een spel als ik het leuk niet, ik heb ook bepaalde genre’s waar ik totaal niks mee heb ( juist de populaire games zoals CoD, Fifa, etc)

Spellen waar een verhaal in zit vind ik tof. Of gewoon platformers ( kingdom hearts, mario)

Kort door de bocht wel.

Daarnaast denk ik dat op datingsites het 80 procent mannen zijn en 20 procent vrouw ( waar nog een flink percentage nepaccounts tussen zit)

Ik heb ervaren dat er talloze vrouwen zijn die niet eens de moeite nemen om te reageren, meteen kut doen of wat dan ook. Het moet immers van twee kanten komen
  Meest relativerende user 2022 zaterdag 21 oktober 2017 @ 10:57:34 #57
357044 Budapestenaar
pi_174554445
TS, je generaliseert. Je doet alsof mannen hun vriendin beschouwen als een soort leasehoer. Die mannen bestaan ongetwijfeld. Maar mannen zijn er in alle soorten, maten en smaken. Er zijn dus ook mannen die zielsveel van hun vriendin houden en haar eigenschappen en kwaliteiten op waarde weten te schatten.
pi_174554452
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 10:55 schreef probeer het volgende:

[..]

Doen mannen niet aan. Geur is enige wat telt.
Zie je nou dat je het belangrijk vindt :Y
pi_174554492
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 10:16 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ok ik ga me daar even aanmelden om te kijken of het inderdaad hetzelfde idee is.

Stap 1: waar ben je naar op zoek? hookup, vriendschap, kortdurend daten, langdurend daten
Zeer goede selectiemethode vind ik

Stap 2: wat voor soort mensen wil je ontmoeten? Man , vrouw, agender, bigender,,cis vrouw, cis man, genderfluid, genderqueer , gender nonconforming, hijra, intersex, pansexueel, transfeminine, transgender, trabsmasculine, transsexueel, transvrouw, transman, two spirit, alles, ANDERS
Ik moet dit even opzoeken voor ik verder kan want de helft ken ik niet maar volgens mij klikt de gemiddelde hetero man hierbij al op sluiten en gaat naar een andere datingsite of zijn de meesten wel geinteresseerd in het gedetailleerd onderverdelen van mensen om de kans op match te vergroten?
De gemiddelde hetero man klikt gewoon op cis vrouw.

Overigens is dit 1 van de redenen dat okcupid zoveel alternatief volk trekt.

Ik dacht trouwens dat jij een woman going her own way was. Toch wel op zoek naar een vriend?
pi_174554554
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 10:54 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dit is een vergelijking, omdat ik wel meubels kiezen begrijp, maar niet het kiezen van een vrouw door een man (ten minste, dat concludeer ik uit de topics hier die voor mij ontstaan leken te zijn uit een voor mij onbegrijpelijke gedachtengang)
Ehh ... ik heb een stuk meer eisen bij het selecteren van een bepaald elektronica product dan bij het zoeken van een vrouw. Bij bijvoorbeeld een computer, heb ik per onderdeel bepaalde eisen, selecteer daar het beste product bij op basis van reviews, tests, (eigen) ervaringen, soms zelfs trouw aan een bepaald merk. Daarna kijk ik of die losse onderdelen goed samen werken, selecteer specifieke webwinkels. Ik let op de garantie, ook erg belangrijk. Als het product dan in mijn eigendom is, test ik het, voer updates uit, zoek naar problemen, verhelp ze (of kies onder de garantietermijn een ander product).

Bij vrouwen kan dat naar mijn weten niet. Maar mijn eisen zijn iig vrij simpel; dat ik haar leuk en aantrekkelijk vind. De rest is allemaal bijzaak. Is ook niet echt sprake van een selectieprocedure.
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:23:24 #61
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174554773
Lijkt wel een wisselwerking, gisteren werden alle vrouwen op één hoop gegooid. Vandaag zijn mannen aan de buurt.
pi_174554802
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:23 schreef Buurtzwaan het volgende:
Lijkt wel een wisselwerking, gisteren werden alle vrouwen op één hoop gegooid. Vandaag zijn mannen aan de buurt.
Polarisatie, gotta love it :9
pi_174554818
Ik kies me games zoals ik me vrouwen kies; ik doe het wel met de weggevertjes van anderen.
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:32:36 #64
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_174554876
Ik haal ze altijd uit de knakenbak en dan speel ik ze het liefst met een paar biertjes erbij.
  Moderator zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:42:54 #65
441859 crew  Lenny77
pi_174555018
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:26 schreef zovty het volgende:
Ik kies me games zoals ik me vrouwen kies; ik doe het wel met de weggevertjes van anderen.
:D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_174555382
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 09:24 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

_O-

Ze kiezen games en auto's niet lukraak, maar een vrouw wel? :?
Ligt dat niet aan de mannen die jij leuk vindt? Ik kies vrouwen niet lukraak hoor.
Nee vrouwen hebben de macht en kiezen de man.

Jij kan wel een vrouw kiezen, maar hoe groot is de kans dat zij jou interessant vindt?
5 Ferrari's op videoband!
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:09:15 #67
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_174559112
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:26 schreef zovty het volgende:
Ik kies me games zoals ik me vrouwen kies; ik doe het wel met de weggevertjes van anderen.
Godver, daar ging mijn glas drinken.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 22 oktober 2017 @ 10:40:33 #68
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_174572590
Mannen "kiezen" geen vrouw, de vrouw kiest de man.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_174573333
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 10:47 schreef probeer het volgende:
Nee maar serieus .. Wat is je vraag nou precies? Kan je die in één goedlopende zin verwoorden?
Waarom kiezen veel mannen op fok (afgaand op de reacties) zo snel een vrouw, terwijl mannen vaak over andere keuzes wel weer lang doen?

quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 10:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eigenlijk dacht ik bij de titel dat de vraag was ‘waarom kiezen mannen nauwkeurig hun auto en willen vrouwen gewoon een rode’ :P
Waarom is dat denk je?

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 10:53 schreef probeer het volgende:
Hej TS, post je specificaties even, dan kunnen we een goed vergelijkend warenonderzoek doen. Misschien alvast in de winkel bekijken en wat testen. En dan vervolgens de goedkoopste via het internet bestellen.
Niet al te populair, liefst helemaal nieuw. Moet ongeveer van mijn jaar zijn. Levenslange garantie. Qua omschrijving komt Harvest89 wel in de buurt (sorry Harvest89):

quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:34 schreef Harvest89 het volgende:
Ik haat mensen. En er zijn er maar een paar waar ik een beetje mee kan opschieten, en dat moet ook niet te lang duren. Mijn langste relatie was 8 maanden ofzo, en dat meisje had ook nog ontzettend veel geduld.

Ik eindig waarschijnlijk alleen met 20 katten in mijn sociale huurwoning.

Maar misschien heb ik geluk en ontmoet ik toch ooit de ware met wie ik echt mijn leven kan delen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 10:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik kies geen game lukraak uit. Ik speel een spel als ik het leuk niet, ik heb ook bepaalde genre’s waar ik totaal niks mee heb ( juist de populaire games zoals CoD, Fifa, etc)

Spellen waar een verhaal in zit vind ik tof. Of gewoon platformers ( kingdom hearts, mario)

Kort door de bocht wel.

Daarnaast denk ik dat op datingsites het 80 procent mannen zijn en 20 procent vrouw ( waar nog een flink percentage nepaccounts tussen zit)

Ik heb ervaren dat er talloze vrouwen zijn die niet eens de moeite nemen om te reageren, meteen kut doen of wat dan ook. Het moet immers van twee kanten komen
Maar bij een vrouw vind je het dus niet belangrijk dat er een verhaal in zit? Of wel?
Jammer dat veel vrouwen op datingsites kut doen, wat vooor bericht stuur je dan en hoe reageren ze?

quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:00 schreef AnanYaw het volgende:

De gemiddelde hetero man klikt gewoon op cis vrouw.

Overigens is dit 1 van de redenen dat okcupid zoveel alternatief volk trekt.

Ik dacht trouwens dat jij een woman going her own way was. Toch wel op zoek naar een vriend?
Ja maar jij zei zelf, ik vind die site te alternatief voor mij.
Bij het vooruitzicht eindeloos vragen te kunnen beantwoorden over wat ik wil dat hij antwoordt en dat dit dan gematcht wordt aan mannen ben ik wel op zoek ja. Verdomme waarom heeft Okcupid geen Nederlandse versie??? Ben weer blij gemaakt met dooie mus
Nou ja even kijken of er veel Nederlanders op zitten, Engelsen kan natuurlijk ook maar ik ga niet verhuizen

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:06 schreef probeer het volgende:

Ehh ... ik heb een stuk meer eisen bij het selecteren van een bepaald elektronica product dan bij het zoeken van een vrouw. Bij bijvoorbeeld een computer, heb ik per onderdeel bepaalde eisen, selecteer daar het beste product bij op basis van reviews, tests, (eigen) ervaringen, soms zelfs trouw aan een bepaald merk. Daarna kijk ik of die losse onderdelen goed samen werken, selecteer specifieke webwinkels. Ik let op de garantie, ook erg belangrijk. Als het product dan in mijn eigendom is, test ik het, voer updates uit, zoek naar problemen, verhelp ze (of kies onder de garantietermijn een ander product).

Bij vrouwen kan dat naar mijn weten niet. Maar mijn eisen zijn iig vrij simpel; dat ik haar leuk en aantrekkelijk vind. De rest is allemaal bijzaak. Is ook niet echt sprake van een selectieprocedure.
Mensen hebben toch ook specificaties? Wat dat betreft zou het uitkiezen van een vrouw niet moeten verschillen van je voorbeeld met de computer.
Onderdelen van de mens kun je bijvoorbeeld zoals de standaard datingsites doen neerzetten als standaard lijst hobby's, beroep, kinderen, rook/drink je enz. Maar je kunt ook kijken naar hun uitkomst van persoonlijkheidstesten of antwoorden op persoonlijke vragen, verhaal van de levensgeschiedenis. Zo krijg je meer een idee of iemand qua karakter bij jou kan passen.
Reviews=plaatst haar ex nog op facebook?
Garantie= hoe lang was ze bij haar vorige vriend? Wil ze trouwen?
En ja, tijdens een relatie moet je nu eenmaal ook naar updates zoeken om problemen te voorkomen of problemen verhelpen. Dat hoort erbij.

[ Bericht 0% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 22-10-2017 11:31:44 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_174574418
Eigenschappen van mensen zijn wat lastiger in specificaties te vatten he. Of iemand leuk is, ligt veel meer aan het geheel, in plaats van aan ‘de mooiste of passendste getallen’.
pi_174576045
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 12:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eigenschappen van mensen zijn wat lastiger in specificaties te vatten he. Of iemand leuk is, ligt veel meer aan het geheel, in plaats van aan ‘de mooiste of passendste getallen’.
Nou, datingsites doen het altijd wel al met lijstjes en best wel terecht vind ik want stel jij hebt geen kinderen en wilt ze ook niet en komt iemand tegen die heel leuk is maar al 5 kinderen heeft. Zoiets is gewoon tijdverspilling dat voorkomen had kunnen worden. Natuurlijk is er een kans dat iemand overtuigd wordt dat 5 kinderen toch wel heel leuk zijn, maar binnen een paar maanden waarin mensen elkaar toch dwingen om een keuze te maken? Nee.
Als iemand mij op basis van dat soort dingen met argumenten af zou wijzen zou ik dat alleen maar goed vinden.
En een overzichtelijke lijst kenmerken + antwoorden op vragen vormt toch ook een geheel? Een betrouwbaarder geheel dan wat iemand vertelt op een date

[ Bericht 3% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 22-10-2017 14:01:39 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_174581476
Vrouwen kies ik ook niet zomaar hoor. Maar het is hoe je het bekijkt. Voor seks gaat het bij veel mannen vrij snel maar voor vrouwen ook denk ik. Als je in de kroeg of super bent en je kijkt om je heen als vrouw zijnde, zijn er toch vast een paar mannen waar je op het eerste gezicht vast op zou kunnen doen.

Daarna raak je met een vrouw aan de praat en begint het keuren. Vaak is de eerste keer seks ook onderdeel van dat keuren, afhankelijk wat voor (culturele) normen en waarden je hebt. Mag/Wil je nog geen seks voor het huwelijk dan blijft het vooral bij zoenen en rommelen.

Dan na een paar weken hak je de knoop door: dit belooft wat. Als zij dat ook zo voelt en je hebt genoeg te bieden, zit je in een relatie.

Dan is het keuren nog niet over, het kan toch blijken, dat net als met een auto zij uiteindelijk toch niet voldoet: na de vlinders wil ze niet meer seksueel experimenteren, de interesses die ze had veinsde ze alleen voor jou of ze blijkt best wel asociaal tegen al jouw vrienden te zijn.

Dan gebeurt net als de auto die na de eerste proefrit toch is tegen gaan vallen, de auto gaat op Marktplaats en je inmiddels exvriendin wens je succes op Tinder :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_174663041
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 16:57 schreef Godshand het volgende:
Vrouwen kies ik ook niet zomaar hoor. Maar het is hoe je het bekijkt. Voor seks gaat het bij veel mannen vrij snel maar voor vrouwen ook denk ik. Als je in de kroeg of super bent en je kijkt om je heen als vrouw zijnde, zijn er toch vast een paar mannen waar je op het eerste gezicht vast op zou kunnen doen.

Daarna raak je met een vrouw aan de praat en begint het keuren. Vaak is de eerste keer seks ook onderdeel van dat keuren, afhankelijk wat voor (culturele) normen en waarden je hebt. Mag/Wil je nog geen seks voor het huwelijk dan blijft het vooral bij zoenen en rommelen.

Dan na een paar weken hak je de knoop door: dit belooft wat. Als zij dat ook zo voelt en je hebt genoeg te bieden, zit je in een relatie.

Dan is het keuren nog niet over, het kan toch blijken, dat net als met een auto zij uiteindelijk toch niet voldoet: na de vlinders wil ze niet meer seksueel experimenteren, de interesses die ze had veinsde ze alleen voor jou of ze blijkt best wel asociaal tegen al jouw vrienden te zijn.

Dan gebeurt net als de auto die na de eerste proefrit toch is tegen gaan vallen, de auto gaat op Marktplaats en je inmiddels exvriendin wens je succes op Tinder :)
Ja, ik begrijp het nu helemaal, door reacties als deze. Ik ben er nu wel anders naar gaan kijken, naar dat hele dating gedoe.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_174663356
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 00:04 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja, ik begrijp het nu helemaal, door reacties als deze. Ik ben er nu wel anders naar gaan kijken, naar dat hele dating gedoe.
Het is uiteraard gechargeerd en geen gemene deler. Vooral in je jeugd als jongen/man zijnde willen je hormonen nog wel eens een loopje met je nemen: slechts een blik en/of 2 zinnen verder en het rationele bekijken wordt overgeslagen: dit is haar, dit wordt de vrouw van je leven en je bent op slag verliefd. Afhankelijk hoe je er mee omgaat, loop je een blauwtje of ga je juist een relatie er mee aan en dan voelt het des te zuurder als de roze bril nogal slecht was.

Maar hoewel dit vaker voorkomt als je jong bent, kan dit zelfs op je 95e nog overkomen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 26 oktober 2017 @ 02:22:55 #75
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_174663859
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 11:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Bij het vooruitzicht eindeloos vragen te kunnen beantwoorden over wat ik wil dat hij antwoordt en dat dit dan gematcht wordt aan mannen ben ik wel op zoek ja. Verdomme waarom heeft Okcupid geen Nederlandse versie??? Ben weer blij gemaakt met dooie mus
Nou ja even kijken of er veel Nederlanders op zitten, Engelsen kan natuurlijk ook maar ik ga niet verhuizen
_O- :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')