abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176063164
registreer om deze reclame te verbergen
Voor een goed idee is intelligentie niet altijd nodig, en intelligentie is ook geen garantie voor het krijgen van goede ideeŽn.
pi_176066612
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 22:52 schreef jodelahity het volgende:
Stel je bent superintelligent,
Hier gestopt met lezen, want wat doe je dan hier op FOK! :{
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_177109134
Geweldige ideeŽn zijn niet altijd welkom. Denk bvb aan Ignaz Semmelweis, die toonde dat op kraamafdelingen veel minder patienten stierven wanneer de dokters hun handen wasten. Hij werd uiteindelijk in een gekkenhuis opgesloten, waar hij na een afranseling door de bewakers overleed.
Experiencing minor difficulties. Have positive up-angle and attempting to blow. Will keep you informed.
pi_177110141
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 10:47 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Hier gestopt met lezen, want wat doe je dan hier op FOK! :{
Oke dus fokken past niet in het rijtje van wat je hoort te doen dan. Misschien kunnen we een lijstje maken, zodat mensen weten wanneer ze moeten stoppen met lezen en moeten melden dat ze gestopt zijn met lezen. Ik denk dat geen enkel superintelligent persoon fysiek naar de winkel gaat want dat kost onnodig tijd, je kan het ook thuis laten bezorgen. Al 2 punten waarmee we de trixters kunnen pakken
pi_177110152
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 15:15 schreef crystal_meth het volgende:
Geweldige ideeŽn zijn niet altijd welkom. Denk bvb aan Ignaz Semmelweis, die toonde dat op kraamafdelingen veel minder patienten stierven wanneer de dokters hun handen wasten. Hij werd uiteindelijk in een gekkenhuis opgesloten, waar hij na een afranseling door de bewakers overleed.
Dat is wel naar :{
pi_177142120
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 22:52 schreef jodelahity het volgende:
Stel je bent superintelligent,

er is geen twijfel aan, jij bent het gewoon, al je ideeen zijn geweldig, taalfouten zijn er om snelheidswinst in het typen te boeken, zoals met het woord ideeen in dit topic.

Je probeert mensen te helpen door ze een geweldig idee te geven. Welk idee maakt niet uit, het is een goed/geweldig idee.

Het wordt afgeslagen door mensen die minder slim zijn, alleen aan zichzelf denken etc.

Wat is de volgende slimme stap volgens jou?
Stoppen? Doorgaan op welke slimme manier? Iets anders? Alle ideeen welkom tenzij iemand onnodig een associale etter wil zijn
Daar gaf een bekend iemand 2000 jaar geleden al een antwoord op: geef je parelen niet aan de zwijnen.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 15:08:08 #82
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_177153374
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 17:39 schreef k3vil het volgende:
IQ is niets anders dan een logische manier om het analytisch vermogen te meten van mensen.
Omdat het IQ een getal en vooral score betreft, heeft het een lading alsof het een sport is. Wie het hoogste IQ heeft is dan het slimst.

Maar een IQ is niets anders dan te vergelijken met de lengte van een persoon. Niemand is er trots op dat hij of zij 1m93 is, of 1m60. De lengte van een persoon is immers geen prestatie.

We hebben met z'n allen blijkbaar maatschappelijk onbewust vastgesteld dat het een prestatie is om een hoog IQ te hebben. Of dat het iets is wat je trots op kunt zijn. En als je dan geen hoog IQ hebt, dat je dan 'minder' zou zijn dan anderen met een hoog IQ.

Ik kan jullie meegeven dat het hebben van een hoog IQ voor mij geen drol waard is.
Het heeft aan mij een indicatie gegeven dat mijn analytisch vermogen enorm is.
Er zijn anders genoeg mensen die trots zijn op hun lengte, of de omvang van hun spieren, de grootte van hun borsten en andere uiterlijkheden waar ze meestal niets aan kunnen doen.

Mensen met een hoog IQ kunnen hele domme dingen doen. Andersom ook.
pi_177153575
Een hoog iq staat niet gelijk aan veel voor elkaar krijgen.

Dat is voor het terrein van psychopaten want om veel voor elkaar te krijgen moet je mensen kunnen 'gebruiken' of mensen misbruiken.

Just my two cents.
pi_177153608
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 17:39 schreef k3vil het volgende:
IQ is niets anders dan een logische manier om het analytisch vermogen te meten van mensen.
Omdat het IQ een getal en vooral score betreft, heeft het een lading alsof het een sport is. Wie het hoogste IQ heeft is dan het slimst.

Maar een IQ is niets anders dan te vergelijken met de lengte van een persoon. Niemand is er trots op dat hij of zij 1m93 is, of 1m60. De lengte van een persoon is immers geen prestatie.

We hebben met z'n allen blijkbaar maatschappelijk onbewust vastgesteld dat het een prestatie is om een hoog IQ te hebben. Of dat het iets is wat je trots op kunt zijn. En als je dan geen hoog IQ hebt, dat je dan 'minder' zou zijn dan anderen met een hoog IQ.

Ik kan jullie meegeven dat het hebben van een hoog IQ voor mij geen drol waard is.
Het heeft aan mij een indicatie gegeven dat mijn analytisch vermogen enorm is.
Verkapte "Ik ben hoogbegaafd"
  dinsdag 13 februari 2018 @ 15:21:48 #85
167383 Molurus
the talking snake
pi_177153685
"98% of the survey respondents indicated that they considered themselves to be of above average intelligence, a statistically impossible result which indicates that 48% of humanity are in denial of their own stupidity." - Ramachandran

:+

Ramachandran _O_
Philosophy: questions that may never be answered.
Religion: answers that must never be questioned.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 15:49:01 #86
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_177154216
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 15:21 schreef Molurus het volgende:
"98% of the survey respondents indicated that they considered themselves to be of above average intelligence, a statistically impossible result which indicates that 48% of humanity are in denial of their own stupidity." - Ramachandran

:+

Ramachandran _O_
Ja 80% van de Nederlandse mannelijk automobilisten vindt zichzelf ook een beter dan gemiddelde chauffeur.

Waaronder ikzelf natuurlijk. *O* Als iedereen reed zoals Hoatzin dan zou de wereld er een stuk vrolijker uitzien.
pi_177163685
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 15:18 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Verkapte "Ik ben hoogbegaafd"
Ja ik ben hoogbegaafd
pi_177237002
Ja ik ook
  maandag 26 februari 2018 @ 21:41:01 #89
221110 vaarsuvius
Follow the damn train CJ
pi_177471556
Hoogbegaafd, ha. dat is wel zo'n beetje het laagste prutser niveau hier op fok!

Voor minder dan echte genieŽn komen we ons bed niet uit hier, hoor!
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')