abonnement Unibet Coolblue
pi_174547467
Beste Mensen,

Wil graag weten wat te doen bij een ongeluk. Ik zal de situatie zo goed mogelijk schetsen. Heb ook een foto bij gevoegd voor meer duidelijkheid. (Foto: googlemap, dus niet de ware van ongeluk)

https://pin.it/2dBr7ro

Ik sta met de auto op een verhoogt drempel om in te rijden op een voorrangsweg.
Op zo een drempel is ook een fietspad aanwezig. Positie auto: net voor een voorrangsweg en mijn achterbumper op helft van de fietspad.

Na drie auto's voorbij wilde ik net wegrijden knalt er fietser op mijn bumper. Alleen kras schade.
Bij het aanspreken, begon zijn vriendin helemaal tekeer gaan. In het kort gezegd, ik was de schuldige en na een tijdje gingen ze schreeuwend weg. Ik had het niet de gevoel dat hij het expres deed, maar hij lette niet op. Ik sta wel een tijdje op de drempel, hij zou mij ook kunnen ontwijken. Wat te doen bij zo een situatie. Wie is hier schuldig?

Wel of niet politie bellen.?

alvast bedankt
Handyman
pi_174547630
Als je stil stond dan is de fietser schuldig.
Politie bellen heeft geen zin of je moet weten wie het is.
pi_174547849
50/50 aansprakelijk.
Jij mag niet op die drempel stilstaan, hij niet tegen jou aanfietsen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_174547908
Op dat stuk past net die fietser op de foto, dat is max 2m breed. Ofwel je auto stond ruim op dat fietspad.
.
pi_174547917
Ehh, je stond dus stil? Tjah, het is fijn om niemand in de weg te zitten en het fietspad dus niet te blokkeren maar dat gaat soms fout, fietser is een blinde idioot als die dan op jou klapt
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_174548187
Pech, de fietser had voorrang en Ts mag het fietspad niet blokkeren.
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')