Een slippertje staat gelijk aan ten onder gaan aan druk?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten van zo'n ervaren coureur, dat hij de druk wel aan kan. Maar daar lijkt het bij Vettel niet op.
Is niet zijn eerste slippertje sinds de zomerstop voorbij is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een slippertje staat gelijk aan ten onder gaan aan druk?
Is gewoon de grens opzoeken van de snelheid in die bocht.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Is niet zijn eerste slippertje sinds de zomerstop voorbij is.
Dat doen ze allemaal. Maar ze gaan er niet allemaal af.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 01:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is gewoon de grens opzoeken van de snelheid in die bocht.
Risico van het vak dat je er een keer af gaat in de training.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 01:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal. Maar ze gaan er niet allemaal af.
True. Sommigen gaan er gewoon wat vaker af dan anderen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 01:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Risico van het vak dat je er een keer af gaat in de training.
En dan ben ik het wel met je eens dat de druk hoog is bij Ferrari. En er daarom bewust of onbewust wat meer risico wordt genomen in een poging het uiterste er uit te halen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 01:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
True. Sommigen gaan er gewoon wat vaker af dan anderen.
En Vettel vrijwel nooit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 01:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
True. Sommigen gaan er gewoon wat vaker af dan anderen.
My point exactly.quote:
Zeg dat dan in plaats van zo dom om de hete brij draaien.quote:
Absoluut. Maar ook al riep iedereen dat het in Singapore gewoon een race-incident was, hij moet hem toch wel voelen. Dat was het moment dat hij zijn kans op de titel zag vervliegen. En we hebben vaker gezien dat hij gekke dingen kan doen als het niet allemaal zijn kant uit komt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 01:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
En dan ben ik het wel met je eens dat de druk hoog is bij Ferrari. En er daarom bewust of onbewust wat meer risico wordt genomen in een poging het uiterste er uit te halen.
Ach, gossie, heeft iemand je held onheus behandeld?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 01:13 schreef Fir3fly het volgende:
Zeg dat dan in plaats van zo dom om de hete brij draaien.
Als je onder druk staat, misschien wel, ja.quote:
wat is er voor druk dan in FP?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 03:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als je onder druk staat, misschien wel, ja.
limiet opzoeken van je auto op de baan misschien bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 03:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als je onder druk staat, misschien wel, ja.
Dat roep ik al de hele tijd. Maar ik vraag mij ook af of Daniil wel actief andere teams aan het polsen is voor een stoeltje. Hij moet wel zichzelf een beetje verkopen anders komt het er niet van.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:27 schreef Fer het volgende:
Waarom is Kvyat geen optie voor Williams? Zal Stroll niet helemaal overklassen en is dan hun Wodka-Martini man.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 01:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zeg dat dan in plaats van zo dom om de hete brij draaien.
BAMtwitter:giroveloce twitterde op dinsdag 17-10-2017 om 21:00:06 Why Sebastian Vettel is an overrated driver https://t.co/7q838tSWyr https://t.co/XvVwvAWKoh reageer retweet
quote:Former Renault and Williams Martini Racing technical director Pat Symonds will be one of the people responsible for drafting Formula 1’s projected new ruleset in 2021.
Symonds joins a Formula One Management-organised panel – led by Ross Brawn, Formula 1’s Managing Director of Motor sports – that will govern the direction of F1’s future plans, which is expected to include a brand new engine formula.
After leaving Williams at the end of 2016, the experienced Symonds is currently an analyst for Sky Sports F1, although his role with FOM is not expected to clash with his TV duties.
“The group is currently four people, but it will increase to twelve,” said Symonds, speaking to German publication Bild. “We meet regularly in London – and will try to use our experience for the next set of regulations.
“It’s a very interesting task, and it’s great to work with Ross again.”
Currently considering a cheaper and louder solution to the current turbo engines, the panel is also expected to reform a number of rules – most notably the penalty system – to improve the accessibility of the sport.
The panel is also believed to be considering changes to the aerodynamic formula – specifically to remove the need for the much-maligned Drag Reduction System (DRS).
Thanks, was vergeten dat hij vervangen was door Paddy “ Lewis, this is Paddy here, You have to pickup the pace.” Lowe.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 09:27 schreef Tarado het volgende:
Pat Symonds
https://www.thecheckeredf(...)2021-f1-rules-panel/
[..]
Kansloos hoe ze zo een kampioenschap afsluiten..quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:38 schreef zoem het volgende:
Super Formula finale cancelled, Ishiura champion
Gasly is nu voor niets afgereisd naar Japan.
Arme Gasly, dat is wel heel zuurquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:38 schreef zoem het volgende:
Super Formula finale cancelled, Ishiura champion
Gasly is nu voor niets afgereisd naar Japan.
Wat ontzettend kut zeg.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:38 schreef zoem het volgende:
Super Formula finale cancelled, Ishiura champion
Gasly is nu voor niets afgereisd naar Japan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |