abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174538132
Hallo allemaal,

Ik ben 17 jaar en heb al meer dan 7 maanden een relatie met mijn 16 jarige vriendin. Maar ik weet echt niet meer hoe het verder moet. Al sinds dag 1 van onze "relatie" liep het niet lekker (vond ik).
Ze is totaal niet ervaren op het gebied van verkering en ik ook niet heel erg maar toch gaan de dingen tussen ons niet op een normale relatiemanier. Het is een lang verhaal dus mocht je zin en de tijd hebben het te lezen zou het fijn zijn. :)

Het duurde bijna een maand voordat we elkaar het eerste "kusje" gaven om daar mee te beginnen. Ik heb het daarvoor al meerdere malen geprobeerd maar ze leek niet te willen tot mijn grote frustratie, aangezien dat de gewoonste zaak van de wereld is in een relatie. Ik heb al talloze keren het er met haar over gehad hoe het verder moest met onze relatie aangezien ik het tempo echt ondraaglijk vindt. Telkens kwam ze met de reden: "Ik weet gewoon niet wat ik moet doen en wat je van me verwacht." Maar ze beweerde wel telkens dat ze ook wel verder wilde wat onze relatie betreft.

We zagen elkaar in het begin best veel (voor ons was dat echt veel). Ongeveer 3 keer per week. Maar het is de afgelopen maanden al achteruit gegaan naar maximaal 1 keer per week en soms ook een week of 2 helemaal niet. Ze lijkt het helemaal niet dwars te zitten als we elkaar al zo lang niet zien. Als ik haar vraag om vaker af te spreken komt ze met vage redenen en lijk ik gewoon niet in haar plaatje te passen. Ze sport 3 keer per week en speelt hoog dus er gaat veel tijd van haar week weg aan sport. Ik heb het idee dat ze mij meer ziet als een opvulling van de momenten dat ze zich verveelt of iets dergelijks. Ondanks dat ze 1 op 1 zo niet overkomt en anders beweerd.
De weinige keren dat we afspreken zijn meestal op avonden of een enkele keer een dagje weg.
Al sinds het begin van onze verkering baal ik ervan dat zij totaal niet hetzelfde beeld heeft van een relatie. Een paar maanden en "kusjes en knuffels" verder loopt onze relatie nog steeds niet soepel. Ik heb al meerdere maanden en keren op een rustig tempo geprobeerd om verder te gaan maar telkens blijft het steken op het punt waar ik haar shirt wil doen of haar kruis aan wil raken (met kleding aan). Haar borsten mag ik al wel maanden aanraken over haar kleding heen maar daar blijft het bij. Als ik verder wil haalt ze mijn hand weg. Meerdere malen heb ik ook gevraagd waarom ze dat deed en telkens kwam ze met de reden dat ze schrok en het onverwachts is maar ze het niet erg vond. Waarna ze het de eerstvolgende keer weer tegenhield. Ze lijkt er wel heel erg van te genieten maar toch houd ze alles tegen.

Toen we 6 maanden verkering hadden hebben we voor het eerst "echt" gezoend en getongzoend. Ik dacht dat er wel een verandering zou komen aangezien ze het erg fijn leek te vinden. En heb zelfs al een beetje onderzoek gedaan naar wat voor condooms ik moet hebben en dat soort zaken. Maar tot op de dag van vandaag, ongeveer anderhalve maand na de eerste tongzoen. Is een tongzoen nog steeds ons hoogtepunt. Het onderwerp seks is taboe tussen ons. Als alles wat maar een klein beetje ermee te maken heeft, legt het gesprek stil en dan praat ze er gauw overheen om de stilte te verbreken. We zijn beide nog maagd en ze heeft geen slechte ervaringen met wat dan ook op het gebied van seks of verkering. Ik ben haar eerste vriendje.

Vrienden proberen me heel erg te steunen want zij zijn ook op de hoogte van een groot gedeelte. Het doet me best pijn te zien dat vrienden om me heen ook vriendinnetjes krijgen waarmee zij wel een meer intiemere relatie hebben en closer zijn. Ik ben helemaal niet alleen maar aan het doelen op seks maar in ieder geval wel me band met haar wat closer maken en onze relatie wat intiemer maken.
Ik houd teveel van haar om het uit te maken maar ik houd ook teveel van haar om op dit tempo verder te gaan en met deze frustraties te blijven lopen. Zij lijkt ondanks de gesprekken totaal geen idee te hebben over hoe kut ik me voel maar ik wil haar ook niet opdringen en haar zonder dat ze het zelf wilt dingen laten doen. Ik probeer alles op een zo rustig mogelijk tempo verder te laten gaan. Ze weet ook dat ze het kan zeggen als er ook maar iets oncomfortabel is in een situatie.

Kort samengevat, ze zegt dat ze zich helemaal niet gepushed voelt en verder wilt. Maar zelf neemt ze 0 initiatief en mag ik ook geen initiatief nemen lijkt het wel. Ik houd teveel van haar om het nu plots uit te maken.

Ik hoop dat iemand een idee heeft wat ik zou kunnen doen in deze situatie. :?

[ Bericht 1% gewijzigd door ApestaartjeABC op 21-10-2017 18:24:07 ]
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:55:57 #2
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174538172
Zij is duidelijk nog niet klaar voor die volgende stappen. Dan kun je naar mijn mening 1 van twee dingen doen: dat accepteren en haar de tijd geven. Of er een punt achter zetten als je dat geduld niet hebt. Maar dan blijkt dat er sowieso niet per se een lange toekomst in zou hebben gezeten.
pi_174538237
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:55 schreef ChrisCarter het volgende:
Zij is duidelijk nog niet klaar voor die volgende stappen. Dan kun je naar mijn mening 1 van twee dingen doen: dat accepteren en haar de tijd geven. Of er een punt achter zetten als je dat geduld niet hebt. Maar dan blijkt dat er sowieso niet per se een lange toekomst in zou hebben gezeten.
Ik vind het moeilijk. Het ligt eraan hoelang ik nog moet wachten om die beslissing te nemen maar ik weet niet of het verstandig is om haar dat te vragen.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:04:46 #4
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174538385
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:59 schreef ApestaartjeABC het volgende:

[..]

Ik vind het moeilijk. Het ligt eraan hoelang ik nog moet wachten om die beslissing te nemen maar ik weet niet of het verstandig is om haar dat te vragen.
Je kunt haar in elk geval niet tot een keuze dwingen in dit soort zaken. Die afweging ligt echt bij jou als je het mij vraagt.
pi_174538440
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:04 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je kunt haar in elk geval niet tot een keuze dwingen in dit soort zaken. Die afweging ligt echt bij jou als je het mij vraagt.
Zeker waar, ik zal het nog maar even aankijken denk ik hoe moeilijk ik dat ook vind in de hoop nog iets moois uit onze relatie te halen.
pi_174538641
Ze is er duidelijk nog niet klaar voor. Laat het een tijdje rusten en dan bedoel ik niet een week ofzo maar echt een tijdje. Als je dat niet kan moet je misschien gewoon beslissen dat dit hem niet gaat worden.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:18:17 #7
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174538655
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:55 schreef ChrisCarter het volgende:
Zij is duidelijk nog niet klaar voor die volgende stappen. Dan kun je naar mijn mening 1 van twee dingen doen: dat accepteren en haar de tijd geven. Of er een punt achter zetten als je dat geduld niet hebt. Maar dan blijkt dat er sowieso niet per se een lange toekomst in zou hebben gezeten.
Dit is eigenlijk gewoon een prima reactie waar weinig aan toegevoegd hoeft te worden.
Komt ook een beetje drammerig over, aldoor seks willen terwijl zij er overduidelijk nog geen zin in heeft en klaar voor is. Hou daar mee op.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174538858
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:07 schreef ApestaartjeABC het volgende:

[..]

Zeker waar, ik zal het nog maar even aankijken denk ik hoe moeilijk ik dat ook vind in de hoop nog iets moois uit onze relatie te halen.
zo klinkt t alsof je verkering hebt omdat je seks wil ipv omdat je haar leuk vindt :')
compact en kleverig.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:28:53 #9
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174538879
quote:
13s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:27 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

zo klinkt t alsof je verkering hebt omdat je seks wil ipv omdat je haar leuk vindt :')
Is het denk ik ook, zal de leeftijd ook wel zijn.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174538935
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:28 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Is het denk ik ook, zal de leeftijd ook wel zijn.
vast, gauw kappen dus en er een zoeken die wel wil ^O^
compact en kleverig.
  Moderator vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:32:25 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174538949
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:28 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Is het denk ik ook, zal de leeftijd ook wel zijn.
Dit.

Dus die meid is 16, TS is 17, en hij loopt continue te zeiken en te zeuren en te pushen om verder te gaan, en als zij dat niet wil moet zij vooral dingen veranderen, want TS wil zijn zin krijgen.

Nu kunnen we dat wel onder de tafel vegen onder het mom van 'jeugdige naïviteit' maar dan kom ik bij het stukje waar TS aangeeft 'te moeten' liegen tegen vrienden want blablabla, en dan kom ik ook bij de conclusie dat TS seks wil, en niet omdat hij haar per sé leuk vindt, en dán denk ik weer dat die meid gewoon lekker haar tempo moet aanhouden, en het liefst nog TS aan de kant zetten, want zo'n dwingeland wil je nog niet al heb je genoeg ervaring, en als je nog 0 ervaring hebt moet je zo iemand helemaal niet hebben.

En het dan raar vinden dat die meid het niet erg vindt als ze TS 1 of 2 weken niet ziet. Natuurlijk vind ze dat niet erg, even rust van die malloot die elke minuut dat ze bij elkaar zijn loopt te pushen om seks te hebben en weet ik veel wat allemaal.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_174539348
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:53 schreef ApestaartjeABC het volgende:
Hallo allemaal,

Ik ben 17 jaar en heb al meer dan 7 maanden een relatie met mijn 16 jarige vriendin. Maar ik weet echt niet meer hoe het verder moet. Al sinds dag 1 van onze "relatie" liep het niet lekker (vond ik).
Ze is totaal niet ervaren op het gebied van verkering en ik ook niet heel erg maar toch gaan de dingen tussen ons niet op een normale relatiemanier. Het is een lang verhaal dus mocht je zin en de tijd hebben het te lezen zou het fijn zijn. :)
Een normale relatiemanier zou zijn dat je samen een modus vindt. Dat kan iets anders zijn dat wat je om je heen ziet en hoort.

quote:
Het duurde bijna een maand voordat we elkaar het eerste "kusje" gaven om daar mee te beginnen. Ik heb het daarvoor al meerdere malen geprobeerd maar ze leek niet te willen tot mijn grote frustratie, aangezien dat de gewoonste zaak van de wereld is in een relatie. Ik heb al talloze keren het er met haar over gehad hoe het verder moest met onze relatie aangezien ik het tempo echt ondraaglijk vindt. Telkens kwam ze met de reden: "Ik weet gewoon niet wat ik moet doen en wat je van me verwacht." Maar ze beweerde wel telkens dat ze ook wel verder wilde wat onze relatie betreft.
Interpretatie can be a bitch. Jij maakt duidelijk dat zoenen en andere fysieke intimiteiten jouw normaal zijn en dat je het als uiting van liefde ervaart. Niks mis mee. Echter heb je een vriendinnetje gescoord die wellicht een en ander anders ervaart. Omdat het voor haar nog nieuwer is en zij misschien ook een wat andere visie erop heeft.
Terug naar wat jullie gemeen zouden hebben: Liefde. Jij wil dat fysiek geuit krijgen. Grote kans dat zij in haar huidige fase dit nog niet zo liefdevol kan ervaren als jij. Omdat jij in een ander tempo wil en ook duidelijk aangeeft dat je deze situatie ondraaglijk vindt. Zij moet maar gewoon met jou in jouw flow meegaan. Dan kan het gebeuren dat je heel andere associates kweekt bij fysiek gedoe en dat gaat de boel alleen maar in stand houden of zelfs vergergeren.

quote:
We zagen elkaar in het begin best veel (voor ons was dat echt veel). Ongeveer 3 keer per week. Maar het is de afgelopen maanden al achteruit gegaan naar maximaal 1 keer per week en soms ook een week of 2 helemaal niet. Ze lijkt het helemaal niet dwars te zitten als we elkaar al zo lang niet zien. Als ik haar vraag om vaker af te spreken komt ze met vage redenen en lijk ik gewoon niet in haar plaatje te passen. Ze sport 3 keer per week en speelt hoog dus er gaat veel tijd van haar week weg aan sport. Ik heb het idee dat ze mij meer ziet als een opvulling van de momenten dat ze zich verveelt of iets dergelijks. Ondanks dat ze 1 op 1 zo niet overkomt en anders beweerd. De weinige keren dat we afspreken zijn meestal op avonden of een enkele keer een dagje weg.
Dit sluit aan bij het niet geliefd voelen voor jou denk ik, waardoor het waarschijnlijker nog belangrijker wordt dat ze nou eens wat fysieker met je moet worden. Dan ervaar je tenminste nog ergens vooruitgang.
Heb je haar weleens geprobeerd uit te leggen dat je je als een opvulling voelt tussen haar andere bezigheden? Zonder het naar sexy times te refereren bedoel ik dan. Het is namelijk niet ondenkbaar dat als ze zich onder druk gezet voelt om jou niet weer teleur te stellen, zij minder afspreekt met je om het fysieke grenzen opzoeken te ontlopen. Zonde, want dit kun je misschien wel wat sneller samen verbeteren als je het even naast het fysieke kan leggen.. Het gaat immers ook om prioriteiten stellen en elkaar de moeite waard laten voelen. Stukje aandacht aan elkaar geven ditdat.

quote:
Al sinds het begin van onze verkering baal ik ervan dat zij totaal niet hetzelfde beeld heeft van een relatie. Een paar maanden en "kusjes en knuffels" verder loopt onze relatie nog steeds niet soepel. Ik heb al meerdere maanden en keren op een rustig tempo geprobeerd om verder te gaan maar telkens blijft het steken op het punt waar ik haar shirt wil doen of haar kruis aan wil raken (met kleding aan). Haar borsten mag ik al wel maanden aanraken over haar kleding heen maar daar blijft het bij. Als ik verder wil haalt ze mijn hand weg. Meerdere malen heb ik ook gevraagd waarom ze dat deed en telkens kwam ze met de reden dat ze schrok en het onverwachts is maar ze het niet erg vond. Waarna ze het de eerstvolgende keer weer tegenhield. Ze lijkt er wel heel erg van te genieten maar toch houd ze alles tegen.
Het is natuurlijk moeilijk als je geen duidelijke feedback krijgt van je partner wat dan wel zou kunnen werken. Maar laat je dat niet weerhouden om nog eens na te denken over hoe je iets brengt. Het kan best negatief overkomen als je eigenlijk vraagt cq verwijt ja waarom nou weer niet?! Je lijkt hier zelfs te zeggen dat de soepelheid van je gehele relatie van dit fysieke gedoe afhangt. Dat is nogal wat, zeker als ze er nog niet zo aan toe lijkt te zijn.

quote:
Toen we 6 maanden verkering hadden hebben we voor het eerst "echt" gezoend en getongzoend. Ik dacht dat er wel een verandering zou komen aangezien ze het erg fijn leek te vinden. En heb zelfs al een beetje onderzoek gedaan naar wat voor condooms ik moet hebben en dat soort zaken. Maar tot op de dag van vandaag, ongeveer anderhalve maand na de eerste tongzoen. Is een tongzoen nog steeds ons hoogtepunt. Het onderwerp seks is taboe tussen ons. Als alles wat maar een klein beetje ermee te maken heeft, legt het gesprek stil en dan praat ze er gauw overheen om de stilte te verbreken. We zijn beide nog maagd en ze heeft geen slechte ervaringen met wat dan ook op het gebied van seks of verkering. Ik ben haar eerste vriendje.
Dit zijn haar eerste stapjes op dit pad en het lijkt er toch sterk op dat ze een en ander niet geheel onterecht negatief ervaart. Misschien zijn dit jouw eerste stapjes dat je moet leren hoe een ander dingen kan ervaren. Of misschien dat je beter moet selecteren op een vriendinnetje die er meer hetzelfde over denkt als jij en dus beter bij je past..

quote:
Vrienden proberen me heel erg te steunen want zij zijn ook op de hoogte van een groot gedeelte. Het doet me echt pijn te zien dat vrienden om me heen ook vriendinnetjes krijgen waarmee zij wel een gezonde relatie hebben. Ik moet regelmatig liegen tegen mensen als ze vragen naar mijn verkering om niet voor gek te staan of zielig gevonden te worden. Niemand snapt hoe ik het volhoud in deze situatie, ikzelf weet het eigenlijk ook niet. Ik houd teveel van haar om het uit te maken maar ik houd ook teveel van haar om op dit tempo verder te gaan en met deze frustraties te blijven lopen. Zij lijkt ondanks de gesprekken totaal geen idee te hebben over hoe kut ik me voel maar ik wil haar ook niet opdringen en haar zonder dat ze het zelf wilt dingen laten doen.
Nee schat, deze "ondraaglijkheid" volhouden is geen liefde en jij bent ook niet zo gek op dit meiske als je zelf graag wil geloven. Is best normaal op jouw leeftijd. Dat hele dramalama eromheen dat je vrienden je zogenaamd steunen en niet weten hoe je dit in vredesnaam volhoudt is dat echter niet. Doe jezelf en die meid een lol en gun elkaar een ander die wel beter bij je past.
pi_174539791
TS wil je echt een meid die na een paar dagen al met je het bed in duikt? zoja dan ben je niet de eerste en al helemaal niet de laatste.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:20:43 #14
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174539817
JIj bent 17, zij 16. Ik zou de relatie be-eindigen en DAN een nieuwe vriendin zoeken. Denk als ik het zo lees dat ze opgelucht zal zijn. Jullie passen niet bij elkaar.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:25:10 #15
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174539888
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:19 schreef halfway het volgende:
TS wil je echt een meid die na een paar dagen al met je het bed in duikt? zoja dan ben je niet de eerste en al helemaal niet de laatste.
Wie heeft het over "na een paar dagen". Het loopt dus al 7 maanden. Jullie passen niet bij mekaar. Niet alleen dat zij niet verder wil, maar ook omdat jullie er niet samen uit zijn gekomen. Ik denk, NU passen jullie in ieder geval niet bij mekaar. Beste is kappen. Als jullie toch voor mekaar bestemd zijn dan komt dat dat wel weer goed, maar ik denk het dus niet.
Succes!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174540419
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:07 schreef ApestaartjeABC het volgende:

[..]

Zeker waar, ik zal het nog maar even aankijken denk ik hoe moeilijk ik dat ook vind in de hoop nog iets moois uit onze relatie te halen.
Niet te moeilijk denken. Leg de bal maar lekker bij haar neer wat initiatief nemen betreft. Kan je zelfs tegen d'r zeggen.

Overigens hoef je ook niet te verwachten dat de gemiddelde, maagdelijke, dame die nog geen vriend heeft gehad na een paar weken of zelfs maanden d'r beentjes spreid tenzij jij heel erg pushy bent en zij geen nee durft te zeggen (of ze heel dronken is) of iets dergelijks, gezien dat vaak zo lijkt te gaan bij een eerste keer voor een flink aantal dames.

Sterker nog: ik zat aan het andere uiteinde. Na bijna een jaar rustig aan doen wilde zij zelf heel erg graag, maar bleek het zo spannend tr vinden dat haar vagina reageerde door zo strak te worden dat er nog geen pink naar binnen kon, ondanks voldoende natuurlijk glijmiddel om het even zo te zeggen. En dit was erg letterlijk te nemen. Dat heeft vervolgens nog een half jaar geduurd voor het ook echt 'lukte' ondanks talloze pogingen en een dokters bezoekje of twee :p

Shit happens.
pi_174541347
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit.

Dus die meid is 16, TS is 17, en hij loopt continue te zeiken en te zeuren en te pushen om verder te gaan, en als zij dat niet wil moet zij vooral dingen veranderen, want TS wil zijn zin krijgen.

Nu kunnen we dat wel onder de tafel vegen onder het mom van 'jeugdige naïviteit' maar dan kom ik bij het stukje waar TS aangeeft 'te moeten' liegen tegen vrienden want blablabla, en dan kom ik ook bij de conclusie dat TS seks wil, en niet omdat hij haar per sé leuk vindt, en dán denk ik weer dat die meid gewoon lekker haar tempo moet aanhouden, en het liefst nog TS aan de kant zetten, want zo'n dwingeland wil je nog niet al heb je genoeg ervaring, en als je nog 0 ervaring hebt moet je zo iemand helemaal niet hebben.

En het dan raar vinden dat die meid het niet erg vindt als ze TS 1 of 2 weken niet ziet. Natuurlijk vind ze dat niet erg, even rust van die malloot die elke minuut dat ze bij elkaar zijn loopt te pushen om seks te hebben en weet ik veel wat allemaal.
Wat is dit voor onzin :') Hij doet juist ontzettend rustig aan met haar en seks mag niet eens besproken worden in hun relatie, hij seint vrij duidelijk verder te willen en zij laat hem in het duister door absoluut niks te laten weten. 7 maanden hè, niet 3 weken ofzo...
Vreemd, op huwelijk rijmen alleen de woorden gruwelijk en afschuwelijk.
  Moderator vrijdag 20 oktober 2017 @ 17:15:36 #18
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174542146
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:36 schreef Ironisch. het volgende:

[..]

Wat is dit voor onzin :') Hij doet juist ontzettend rustig aan met haar en seks mag niet eens besproken worden in hun relatie, hij seint vrij duidelijk verder te willen en zij laat hem in het duister door absoluut niks te laten weten. 7 maanden hè, niet 3 weken ofzo...
Niets laten weten is ook iets laten weten he. Ze wil overduidelijk niet/is er niet aan toe. Dat hoeft ze niet met woorden uit te spreken, haar acties zeggen meer dan genoeg.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_174542940
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 17:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Niets laten weten is ook iets laten weten he. Ze wil overduidelijk niet/is er niet aan toe. Dat hoeft ze niet met woorden uit te spreken, haar acties zeggen meer dan genoeg.
Het is iets, maar niet echt veel. Persoonlijk lijkt het mij toch echt handiger om er over te praten. Ik weet niet of jij als 17-jarige wel eens een lange tijd hebt moeten wachten om aan de borsten van je vriendin te mogen zitten. 17-jarige jongens kunnen aardig geil worden, vind het al heel wat dat hij het zo lang volhoudt. Hoe opdringerig is het als je na 7 maanden nog niet eens aan haar borsten hebt gevoeld :')
Vreemd, op huwelijk rijmen alleen de woorden gruwelijk en afschuwelijk.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 18:33:50 #20
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_174543225
Ik zou zeggen. Geef haar een dikke zoen en zet er een punt achter. Als het nu nog niet lekker loopt dan zou het sws tussen jullie nooit soepel gaan lopen. Zoek naar iemand die wel bij je past.
God doesn't help stupid!
pi_174553196
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:53 schreef ApestaartjeABC het volgende:
Hallo allemaal,

Ik ben 17 jaar en heb al meer dan 7 maanden een relatie met mijn 16 jarige vriendin. Maar ik weet echt niet meer hoe het verder moet. Al sinds dag 1 van onze "relatie" liep het niet lekker (vond ik).
Ze is totaal niet ervaren op het gebied van verkering en ik ook niet heel erg maar toch gaan de dingen tussen ons niet op een normale relatiemanier. Het is een lang verhaal dus mocht je zin en de tijd hebben het te lezen zou het fijn zijn. :)

Het duurde bijna een maand voordat we elkaar het eerste "kusje" gaven om daar mee te beginnen. Ik heb het daarvoor al meerdere malen geprobeerd maar ze leek niet te willen tot mijn grote frustratie, aangezien dat de gewoonste zaak van de wereld is in een relatie. Ik heb al talloze keren het er met haar over gehad hoe het verder moest met onze relatie aangezien ik het tempo echt ondraaglijk vindt. Telkens kwam ze met de reden: "Ik weet gewoon niet wat ik moet doen en wat je van me verwacht." Maar ze beweerde wel telkens dat ze ook wel verder wilde wat onze relatie betreft.

We zagen elkaar in het begin best veel (voor ons was dat echt veel). Ongeveer 3 keer per week. Maar het is de afgelopen maanden al achteruit gegaan naar maximaal 1 keer per week en soms ook een week of 2 helemaal niet. Ze lijkt het helemaal niet dwars te zitten als we elkaar al zo lang niet zien. Als ik haar vraag om vaker af te spreken komt ze met vage redenen en lijk ik gewoon niet in haar plaatje te passen. Ze sport 3 keer per week en speelt hoog dus er gaat veel tijd van haar week weg aan sport. Ik heb het idee dat ze mij meer ziet als een opvulling van de momenten dat ze zich verveelt of iets dergelijks. Ondanks dat ze 1 op 1 zo niet overkomt en anders beweerd.
De weinige keren dat we afspreken zijn meestal op avonden of een enkele keer een dagje weg.
Al sinds het begin van onze verkering baal ik ervan dat zij totaal niet hetzelfde beeld heeft van een relatie. Een paar maanden en "kusjes en knuffels" verder loopt onze relatie nog steeds niet soepel. Ik heb al meerdere maanden en keren op een rustig tempo geprobeerd om verder te gaan maar telkens blijft het steken op het punt waar ik haar shirt wil doen of haar kruis aan wil raken (met kleding aan). Haar borsten mag ik al wel maanden aanraken over haar kleding heen maar daar blijft het bij. Als ik verder wil haalt ze mijn hand weg. Meerdere malen heb ik ook gevraagd waarom ze dat deed en telkens kwam ze met de reden dat ze schrok en het onverwachts is maar ze het niet erg vond. Waarna ze het de eerstvolgende keer weer tegenhield. Ze lijkt er wel heel erg van te genieten maar toch houd ze alles tegen.

Toen we 6 maanden verkering hadden hebben we voor het eerst "echt" gezoend en getongzoend. Ik dacht dat er wel een verandering zou komen aangezien ze het erg fijn leek te vinden. En heb zelfs al een beetje onderzoek gedaan naar wat voor condooms ik moet hebben en dat soort zaken. Maar tot op de dag van vandaag, ongeveer anderhalve maand na de eerste tongzoen. Is een tongzoen nog steeds ons hoogtepunt. Het onderwerp seks is taboe tussen ons. Als alles wat maar een klein beetje ermee te maken heeft, legt het gesprek stil en dan praat ze er gauw overheen om de stilte te verbreken. We zijn beide nog maagd en ze heeft geen slechte ervaringen met wat dan ook op het gebied van seks of verkering. Ik ben haar eerste vriendje.

Vrienden proberen me heel erg te steunen want zij zijn ook op de hoogte van een groot gedeelte. Het doet me echt pijn te zien dat vrienden om me heen ook vriendinnetjes krijgen waarmee zij wel een gezonde relatie hebben. Ik moet regelmatig liegen tegen mensen als ze vragen naar mijn verkering om niet voor gek te staan of zielig gevonden te worden. Niemand snapt hoe ik het volhoud in deze situatie, ikzelf weet het eigenlijk ook niet. Ik houd teveel van haar om het uit te maken maar ik houd ook teveel van haar om op dit tempo verder te gaan en met deze frustraties te blijven lopen. Zij lijkt ondanks de gesprekken totaal geen idee te hebben over hoe kut ik me voel maar ik wil haar ook niet opdringen en haar zonder dat ze het zelf wilt dingen laten doen.

Ik hoop dat iemand een idee heeft wat ik zou kunnen doen in deze situatie. :?
Het is heel simpel. De relatie is nog jong en je bent ook nog jong. Dus de schade is nihil bij beëindiging van de relatie. Paar dagen verdriet maar zat andere vrouwen op de wereld die wel romantischer zijn. Ze is teveel met zichzelf bezig.

Eerst zul je met haar moeten praten en zeggen waar het op staat. Als zij er niet in mee kan gaan dan houdt het gewoon op. Bespaar je de ellende want beter zal het dan niet worden en nu is iedere dag een kwelling. De relatie stoppen is maar een paar dagen kwelling. Voor haar zal het misschien niet eens pijn doen aangezien ze zich niet hecht aan je. Hechten is pijn lijden zeggen ze. Vandaar misschien de afstand van haar kant.

Niemand is fout. Je hebt gewoon verschillende karaktereigenschappen als mens.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_174553326
De beste manier is verder gaan.

Jullie zijn 17 en 16.. jij denkt dat je over 20 jaar nog samen bent? Ik neem aan van niet.
Move on en bespaar jezelf een hoop koppijn.

Dat zij er niet klaar voor is, dat is prima, maar geeft ook aan dat je grote kans hebt dat ze uiteindelijk toch gaat zitten klooien met andere jongens of daar gevoelens voor krijgt want ze is nog in de ontdekkingsfase he, dus kansloos eigenlijk.

Ja het doet even pijn maar dit is ook niks en dat weet je zelf ook wel.
pi_174559980
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:18 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dit is eigenlijk gewoon een prima reactie waar weinig aan toegevoegd hoeft te worden.
Komt ook een beetje drammerig over, aldoor seks willen terwijl zij er overduidelijk nog geen zin in heeft en klaar voor is. Hou daar mee op.
Ik ben niet perse uit op seks, maar meer op een wat intiemere relatie en wat meer dan alleen leuke dingen doen samen. Ik houd van haar maar het is heel frustrerend en moeilijk om van haar te horen dat ze zelf ook wel verder wilt maar het tegenovergestelde doet. Dusja ik wil gewoon duidelijkheid hoe het ervoor staat tussen ons.

[ Bericht 1% gewijzigd door ApestaartjeABC op 21-10-2017 17:38:33 ]
pi_174560331
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit.

Dus die meid is 16, TS is 17, en hij loopt continue te zeiken en te zeuren en te pushen om verder te gaan, en als zij dat niet wil moet zij vooral dingen veranderen, want TS wil zijn zin krijgen.

Nu kunnen we dat wel onder de tafel vegen onder het mom van 'jeugdige naïviteit' maar dan kom ik bij het stukje waar TS aangeeft 'te moeten' liegen tegen vrienden want blablabla, en dan kom ik ook bij de conclusie dat TS seks wil, en niet omdat hij haar per sé leuk vindt, en dán denk ik weer dat die meid gewoon lekker haar tempo moet aanhouden, en het liefst nog TS aan de kant zetten, want zo'n dwingeland wil je nog niet al heb je genoeg ervaring, en als je nog 0 ervaring hebt moet je zo iemand helemaal niet hebben.

En het dan raar vinden dat die meid het niet erg vindt als ze TS 1 of 2 weken niet ziet. Natuurlijk vind ze dat niet erg, even rust van die malloot die elke minuut dat ze bij elkaar zijn loopt te pushen om seks te hebben en weet ik veel wat allemaal.
Het is een paar keer voorgekomen dat ik het probeerde. Maar jij maakt ervan dat ik haar als het ware verkracht. Ik ga niet zomaar aan haar zitten of ze het nou wilt of niet. De situaties maken het ernaar. Het kwam eens in de maand / 2 maanden voor dat ik iets probeerde. Ik ben niet constant uit op seks maar vind het wel normaal om op ontdekking te gaan en op een rustig tempo verder te gaan met onze relatie. Zij weet ook dat ze het kan aangeven als ze het te snel vindt gaan dat heb ik haar gevraagd te doen mocht het zo zijn. Maar ze houd het dus zonder (voor mij) duidelijke reden tegen aangezien ze zelf zegt verder te willen.
pi_174560455
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 09:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
De beste manier is verder gaan.

Jullie zijn 17 en 16.. jij denkt dat je over 20 jaar nog samen bent? Ik neem aan van niet.
Move on en bespaar jezelf een hoop koppijn.

Dat zij er niet klaar voor is, dat is prima, maar geeft ook aan dat je grote kans hebt dat ze uiteindelijk toch gaat zitten klooien met andere jongens of daar gevoelens voor krijgt want ze is nog in de ontdekkingsfase he, dus kansloos eigenlijk.

Ja het doet even pijn maar dit is ook niks en dat weet je zelf ook wel.
Daar ben ik niet zozeer bang voor. Ze is wel trouw wat dat betreft ze moet ook vaak ook echt niks hebben van andere jongens. Als ze maar een klein beetje te vriendelijk zijn gaat het haar al irriteren. Ben daar zekf niet zo bang voor maar het is wat je zegt ik weet niet hoe lang het nog gaat duren tussen ons maar ik wil het ook niet zomaar weggooien omdat ik echt veel van haar houd. Maar het is wel een beetje vreemd dat zij die ontdekkingsfase niet echt lijkt te hebben of dat voor haar heel langzaam gaat.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')