abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:57:39 #76
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_174540529
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Aldus FOK!s toonbeeld van fatsoen :')
Ha guus, je was weer mooi in beeld he
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:58:58 #77
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_174540555
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:27 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ze moet niet huilie huilie doen , de aandachtsh0er.
Jij bent ook een kansenparel. Allemachtig.
pi_174540818
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:07 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ken dat hele mens niet eerlijk gezegd, maar als je na dit filmpje tot de conclusie komt dat Annabel verschrikkelijk is dan klopt er toch iets niet. Wat vind je dan van deze kansenparel? Hoor je zo te reageren op iemand met een andere mening? Of is het natuurlijk toegestaan omdat mevrouw een mening heeft die jouw niet aanstaat?
Als het aan Moslims/Marokkanen ligt mag je geen kritiek hebben op die apencultuur- en religie van ze.

Als die hele cultuur en religie van ze zo geweldig is, dan snap ik niet waarom ze in Nederland wonen. Marokko (of een willekeurig ander apenland waar de Islam dominant is) is dan the place to be voor hun. Een paradijs op aarde waar ze in vrijheid hun 'superieure' religie en cultuur kunnen uitoefenen.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:26:36 #79
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_174541143
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:10 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Als het aan Moslims/Marokkanen ligt mag je geen kritiek hebben op die apencultuur- en religie van ze.

Als die hele cultuur en religie van ze zo geweldig is, dan snap ik niet waarom ze in Nederland wonen. Marokko (of een willekeurig ander apenland waar de Islam dominant is) is dan the place to be voor hun. Een paradijs op aarde waar ze in vrijheid hun 'superieure' religie en cultuur kunnen uitoefenen.
De knul is onbeschoft, waar z'n voorkeur ook naar uitgaat. Wie wil er nou zó agressief benaderd worden?
pi_174541222
ZEG WOLLAH
pi_174541300
Ik hoor die marokkaan niet dreigen hoor, wilt een pittig gesprek aan, maar die Annebel (wie is dat eigenlijk?) lijkt me gelijk erg bang voor die gast en begint over politie enzo.
.
pi_174541545
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:52 schreef Manke het volgende:

[..]

Die gozer in het filmpje viel haar aan omdat ze op tv zo stoer doet over moslims.
Tja ,, dat heb je wel eens.
quote:
13s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:58 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Jij bent ook een kansenparel. Allemachtig.
?
pi_174541904
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:27 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ze moet niet huilie huilie doen , de aandachtsh0er.
Je gaat steeds meer taal uitslaan als een PVV-stemmer
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 17:12:55 #84
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_174542094
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:34 schreef Fer het volgende:
Ik hoor die marokkaan niet dreigen hoor, wilt een pittig gesprek aan, maar die Annebel (wie is dat eigenlijk?) lijkt me gelijk erg bang voor die gast en begint over politie enzo.
Ik vind ‘m intimiderend. Tel daarbij op dat Arabische accent (houdt dit ooit op?) en we hebben een probleem. Overigens hoorde ik ook iemand normaal praten tegen Mw. Nanninga. Het kan dus wel.
pi_174542124
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:34 schreef Fer het volgende:
Ik hoor die marokkaan niet dreigen hoor, wilt een pittig gesprek aan, maar die Annebel (wie is dat eigenlijk?) lijkt me gelijk erg bang voor die gast en begint over politie enzo.
Ja hoor, hij doet lekker normaal. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174542156
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Aldus FOK!s toonbeeld van fatsoen :')
Maar hij heeft wel gelijk in dit geval.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 17:21:02 #87
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174542224
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:22 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Of ik weet niet heel veel van Nanninga, maar in haar uitspraken is ze niet extremer dan Ebru Umar volgens mij. En als ik zo'n mocro weer hoor schelden met "kankerhoer" kan ik niet anderd oordelen dan dat ze toch wel een punt heeft.
Voor zo'n Umar geldt dan ook precies hetzelfde.

Als je zelf een bepaald soort verwerpelijk gedrag laat zijn moet je niet verontwaardigd zijn als je het terugkrijgt
Laffe huichelaar
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 17:22:08 #88
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_174542237
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:47 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ok man , nu weer ontopic.

Nanninga is een dik varkentje op zoek naar aandacht.
Waarom verdedig je zo’n agressief tiep? Omdat Mw. Nanninga te dik is? Of volgens jou aandacht tekort komt? Dat kan ik toch niet serieus nemen?
pi_174542240
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 17:21 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Voor zo'n Umar geldt dan ook precies hetzelfde.

Als je zelf een bepaald soort verwerpelijk gedrag laat zijn moet je niet verontwaardigd zijn als je het terugkrijgt
Wat voor verwerpelijk gedrag van ze maakt deze intimidatie en de genoemde doodsbedreigingen goed?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174542251
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:58 schreef timmmmm het volgende:
ik durf niet te garanderen dat ik mijn agressie in toom kan houden als ik die walgelijke zeug tegenkom.

De vrouwelijke versie van Peter R, bij hem kan ik me goed voorstellen dat die aap doodsbedreigingen krijg.

Ik ben gelukkig een zeer beschaafd mens dus doe niks met mijn intense haat jegens dit soort sensatiebeluste 'mensen' die feiten verdraaien om anderen kapot te maken, maar ik vind het niet gek dat dit soort parasieten op moeten passen de verkeerde tegen te komen omdat niet iedereen alles zomaar slikt
En dat is dan 'manager FP' :'). Ga je alsjeblieft heel diep schamen.
pi_174542333
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 17:22 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Waarom verdedig je zo’n agressief tiep? Omdat Mw. Nanninga te dik is? Of volgens jou aandacht tekort komt? Dat kan ik toch niet serieus nemen?
Ik kende haar helemaal niet, maar na wat “artikelen” van haar gelezen te hebben, snap ik het wel. Als je constant bepaalde groepen tegen de schenen schopt, moet je niet raar opkijken dat er plotseling iemand die die jij aanspreekt in je artikelen, jouw opeens confronteerd.

Daarbij, op zijn toon na, zo praten ze nu eenmaal, zegt hij niks dreigends en ook zijn lichaamshouding is open/afstandelijk. Hetgeen zij schrijft is nog vele malen verwerpelijker.
.
pi_174542344
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 17:28 schreef Fer het volgende:

[..]

Ik kende haar helemaal niet, maar na wat “artikelen” van haar gelezen te hebben, snap ik het wel. Als je constant bepaalde groepen tegen de schenen schopt, moet je niet raar opkijken dat er plotseling iemand die die jij aanspreekt in je artikelen, jouw opeens confronteerd.

Daarbij, op zijn toon na, zo praten ze nu eenmaal, zegt hij niks dreigends en ook zijn lichaamshouding is open/afstandelijk. Hetgeen zij schrijft is nog vele malen verwerpelijker.
Zo praten ze nou eenmaal? Haha koekoek. 8)7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174542358
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 17:22 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Waarom verdedig je zo’n agressief tiep? Omdat Mw. Nanninga te dik is? Of volgens jou aandacht tekort komt? Dat kan ik toch niet serieus nemen?
ik verdedig Niemand..


Omdat het een smerig haatwijf is
pi_174542368
Echt bizar wat men wel niet aangrijpt om dit gedrag maar recht te lullen. :r
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 17:34:24 #95
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_174542407
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 17:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Echt bizar wat men wel niet aangrijpt om dit gedrag maar recht te lullen. :r
Dat is pas echt fascistisch, want deze Gutmenschen zien de Marokjes massaal als een stelletje handelingsonbekwamen die zij dan moeten verdedigen......
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_174542435
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 17:34 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Dat is pas echt fascistisch, want deze Gutmenschen zien de Marokjes massaal als een stelletje handelingsonbekwamen die zij dan moeten verdedigen......
De meest racistische opmerking is nog wel: "zo praten ze nou eenmaal".
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174542469
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 17:34 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Dat is pas echt fascistisch, want deze Gutmenschen zien de Marokjes massaal als een stelletje handelingsonbekwamen die zij dan moeten verdedigen......
Nee hoor, ik woon in Nieuw West en een groot deel is inderdaad achterlijk bergvolk, te dom en te slecht opgevoed om normaal te gedragen. Combineer het met een heetgebakerd Arabisch karakter en je bent ze liever kwijt dan rijk.

Maar dit filmpje is niet op zichzelf staand natuurlijk. Vergelijk het de dashcam films die je vaak ziet van die gast in die groene Caterham. Zelf als een dikke aso gedragen en dan boos worden, dat mensen er agressief op reageren.
.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 18:14:18 #98
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_174542913
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 17:31 schreef PSVCL het volgende:

[..]

ik verdedig Niemand..


Omdat het een smerig haatwijf is
Maar dan mis ik wel dat je erkent dat die scheldkanonnade van die knul niet kon.
pi_174543042
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 18:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Maar dan mis ik wel dat je erkent dat die scheldkanonnade van die knul niet kon.
natuurlijk kan dat niet ,lijkt me logisch

Maar die bitch moet ook niet gaan janken als het haar overkomt .
zoiets moet je incalculeren als je dagelijks haat artikelen schrijft.

Uitdelen en ontvangen zolang het geweldloos is
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 18:46:28 #100
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_174543449
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 18:22 schreef PSVCL het volgende:

[..]

natuurlijk kan dat niet ,lijkt me logisch

Maar die bitch moet ook niet gaan janken als het haar overkomt .
zoiets moet je incalculeren als je dagelijks haat artikelen schrijft.

Uitdelen en ontvangen zolang het geweldloos is
Nu begrijp ik je beter ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')