abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174537210
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:56 schreef Linda_Abma het volgende:

[..]

Graag alleen serieuze en goedbedoelde reacties aub.
Zijn er mensen die succesvol een liesblessure hebben overwonnen. Wie heeft er tips?
de fysio/Manueel therapeut
Die kan ook bepalen of er onderliggend probleem is zoals scheefstand van heup bv

[ Bericht 1% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 20-10-2017 13:19:20 ]
pi_174537268
Doe je verder iets aan sport of andere beweging?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_174650481
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:12 schreef halfway het volgende:
Doe je verder iets aan sport of andere beweging?
Sporten levert juist pijn op. De pijn is gekomen toen ik een paar jaar geleden ging starten met hardlopen.
Inmiddels doe ik een week stretch oefeningen en krachtoefeningen en het lijkt wel alsof het iets beter gaat.
Ik laat binnenkort weten hoe het gaat.
Bedankt voor je reactie
pi_174664913
Als de vorige fysiotherapeut alleen de focus op massage en dry needling heeft geplaatst snap ik dat je nog steeds met de klacht rondloopt. Zoek even een goede (lees: andere) fysio op en laat je niet 'lekker' masseren of met een paar strookjes tape naar huis gaan.

Pijn in de lies kan veel oorzaken hebben en met een aantal testen weet de fysio echt wel wat hij met je kan beginnen hoor. Succes ermee!
pi_175048016
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 09:00 schreef Dezain het volgende:
Als de vorige fysiotherapeut alleen de focus op massage en dry needling heeft geplaatst snap ik dat je nog steeds met de klacht rondloopt. Zoek even een goede (lees: andere) fysio op en laat je niet 'lekker' masseren of met een paar strookjes tape naar huis gaan.

Pijn in de lies kan veel oorzaken hebben en met een aantal testen weet de fysio echt wel wat hij met je kan beginnen hoor. Succes ermee!
dank voor je reactie
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')