Klopt daar ben ik dan ook niet blij mee. Waarom moet mijn moeder een dakloze opvang runnen. Zijn allemaal ondankbare junks. Maja fijn dat jij wel een plekje hebt om te slapen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 09:02 schreef Handleiding het volgende:
Alleen de poort van je moeder staat wagenwijd open. Deal with it.
dus je vader is een junk?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 09:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt daar ben ik dan ook niet blij mee. Waarom moet mijn moeder een dakloze opvang runnen. Zijn allemaal ondankbare junks. Maja fijn dat jij wel een plekje hebt om te slapen.
Sittardquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 09:04 schreef Lunatiek het volgende:
En waar mag dat dan wel niet zijn? In diverse steden met zo'n tunnel is een oplossing bedacht met een "passantenkaartje".
hou gewoon je bekquote:
De stations zijn helemaal niet van de NS. + Ze zijn deels bekostigd door overheidsgeld. Een stationspassage is vaak een belangrijk onderdeel van de infrastructuur van de stad.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 09:15 schreef AlwaysConnected het volgende:
Het is grondgebied van NS die mag ermee doen wat ze willen
In de supermarkt zijn ook poortjes
Als de supermarkt besluit dat je daar naar binnen kunt met een spaarkaart dan mag dat , dus helaas voor jou niet zeuren
Klopt dit is in al die steden het geval.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 09:04 schreef Lunatiek het volgende:
En waar mag dat dan wel niet zijn? In diverse steden met zo'n tunnel is een oplossing bedacht met een "passantenkaartje".
Welquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 09:39 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
De stations zijn helemaal niet van de NS.
Bad boyquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 09:36 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik moest laatst een klein stukje zwart rijden omdat ik hem anders zou missen, maar hier heb je geen poortjes. Dus op het volgende station wilde ik kaartje kopen, maar toen kon het niet omdat ze daar wel poortjes hadden en ik niet bij het apparaat kon. Toen moest ik nog langer zwartrijden
No way Jose.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 09:02 schreef Handleiding het volgende:
Alleen de poort van je moeder staat wagenwijd open. Deal with it.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 09:39 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
De stations zijn helemaal niet van de NS.
quote:
Ow ik dacht dat de stations van prorail waren, maar ik lees nu idd ditquote:
Maar goed, neemt niet weg dat de stations van overheidsgeld betaald worden en dat dat dus wat anders is dan een supermarkt.quote:De grond onder sporen en perrons en de transferruimten in stations zijn juridisch eigendom van Railinfratrust BV en economisch eigendom van ProRail. De Looproutes en transfer-voorzieningen in de stationshal, de grond onder de gebouwen en de gebouwen zelf en de gemengde infrastructuur (stallingen en perrongebouwen) zijn juridisch eigendom van NS Vastgoed en economisch eigendom van NS Stations of NS Vastgoed en de stationsfietsenstallingen buiten het stationsgebouw zijn juridisch eigendom van de gemeente en economisch eigendom van NS Stations.
AAARRRGGOOOOO ONZE MAN ONZE GOD ONZE GIDS. DE MAN VAN FOK!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 09:00 schreef Argo het volgende:
Het station waarbij ik woon is tevens een tunnel die van de ene kant naar de stad naar de andere gaat.
Vroeger kon je daar lekker gebruik van maken. Toen kwam de ov-kaart en de daarbij behorende poortjes.
Het argument is dat er minder zwartrijders zijn. Alleen lekker effectief dan want boven op het platform bij de treinen staat ook gewoon een paal waar je kan uitchecken.
Open die poortjes gewoon. Of maak het zo dat enkel een papieren buskaartje die dingen ook kan openen.
Dit is dus niet zonder meer waar. Stations hebben een gemeenschapsfunctie. Zeker als ze een belangrijke doorgangsfunctie hebben en/of er winkels op het station te vinden zijn. Ze worden ook voor een groot gedeelte betaald door de gemeente en zijn daarmee half publiek terrein.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 09:15 schreef AlwaysConnected het volgende:
Het is grondgebied van NS die mag ermee doen wat ze willen
In de supermarkt zijn ook poortjes
Als de supermarkt besluit dat je daar naar binnen kunt met een spaarkaart dan mag dat , dus helaas voor jou niet zeuren
Nou was eens mijn ov vergeten. Toen heb ik in de bus netjes een kaartje gekocht voor met de bus te kunnen gaan. Echter moet ik dan onder het station lopen, die tunnel onder het station is 2 minuten lopen. Als je moet omlopen eromheen om op hetzelfde punt uit te komen, tsja ik denk dat je dan een ruime 20 minuten moet rekenen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 10:31 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Dit is dus niet zonder meer waar. Stations hebben een gemeenschapsfunctie. Zeker als ze een belangrijke doorgangsfunctie hebben en/of er winkels op het station te vinden zijn. Ze worden ook voor een groot gedeelte betaald door de gemeente en zijn daarmee half publiek terrein.
Om deze reden is er heel veel discussie geweest over het sluiten van de poortjes. De enige reden dat het uiteindelijk zover is gekomen, dat het acceptabel werd geacht, is de invoering van het passantenkaartje. Hier heb je helaas wel een ov-chipkaart voor nodig. Dan kun je een eenmalige passage erop laden, bij de oplaadautomaten en er toch doorheen.
Dat is dus wat TS moet doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |