abonnement Unibet Coolblue
pi_174532502
Het station waarbij ik woon is tevens een tunnel die van de ene kant naar de stad naar de andere gaat.

Vroeger kon je daar lekker gebruik van maken. Toen kwam de ov-kaart en de daarbij behorende poortjes.

Het argument is dat er minder zwartrijders zijn. Alleen lekker effectief dan want boven op het platform bij de treinen staat ook gewoon een paal waar je kan uitchecken. :')

Open die poortjes gewoon. Of maak het zo dat enkel een papieren buskaartje die dingen ook kan openen.
pi_174532522
Alleen de poort van je moeder staat wagenwijd open. Deal with it.
pi_174532532
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:02 schreef Handleiding het volgende:
Alleen de poort van je moeder staat wagenwijd open. Deal with it.
Klopt daar ben ik dan ook niet blij mee. Waarom moet mijn moeder een dakloze opvang runnen. Zijn allemaal ondankbare junks. Maja fijn dat jij wel een plekje hebt om te slapen.
pi_174532541
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:03 schreef Argo het volgende:

[..]

Klopt daar ben ik dan ook niet blij mee. Waarom moet mijn moeder een dakloze opvang runnen. Zijn allemaal ondankbare junks. Maja fijn dat jij wel een plekje hebt om te slapen.
dus je vader is een junk? ;(
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:04:30 #5
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174532544
En waar mag dat dan wel niet zijn? In diverse steden met zo'n tunnel is een oplossing bedacht met een "passantenkaartje".
pi_174532551
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:04 schreef Lunatiek het volgende:
En waar mag dat dan wel niet zijn? In diverse steden met zo'n tunnel is een oplossing bedacht met een "passantenkaartje".
Sittard
pi_174532630
Het is grondgebied van NS die mag ermee doen wat ze willen
In de supermarkt zijn ook poortjes
Als de supermarkt besluit dat je daar naar binnen kunt met een spaarkaart dan mag dat , dus helaas voor jou niet zeuren
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:18:05 #8
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174532651
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:04 schreef Handleiding het volgende:

[..]

dus je vader is een junk? ;(
hou gewoon je bek :')
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_174532829
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:18 schreef Onnoman het volgende:

[..]

hou gewoon je bek :')
:{
pi_174532832
Sittard heeft dan wel weer het langste perron van welk station dan ook in Nederland. Dat is toch iets om trots op te zijn.
pi_174532851
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:18 schreef Onnoman het volgende:

[..]

hou gewoon je bek :')
Hahaha
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_174532908
Ik moest laatst een klein stukje zwart rijden omdat ik hem anders zou missen, maar hier heb je geen poortjes. Dus op het volgende station wilde ik kaartje kopen, maar toen kon het niet omdat ze daar wel poortjes hadden en ik niet bij het apparaat kon. Toen moest ik nog langer zwartrijden :')
pi_174532973
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:15 schreef AlwaysConnected het volgende:
Het is grondgebied van NS die mag ermee doen wat ze willen
In de supermarkt zijn ook poortjes
Als de supermarkt besluit dat je daar naar binnen kunt met een spaarkaart dan mag dat , dus helaas voor jou niet zeuren
De stations zijn helemaal niet van de NS. + Ze zijn deels bekostigd door overheidsgeld. Een stationspassage is vaak een belangrijk onderdeel van de infrastructuur van de stad.
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:04 schreef Lunatiek het volgende:
En waar mag dat dan wel niet zijn? In diverse steden met zo'n tunnel is een oplossing bedacht met een "passantenkaartje".
Klopt dit is in al die steden het geval.
Nadeel is dat je dus eerst zo'n kaartje moet halen en je dus niet gewoon lekker door kan lopen.
pi_174532989
Kut poortjes 1 x is die deur keihard tegen m'n kop geknalt en zat half vast in dat poortje dat was vet kut
wel minder ghetto in ov nu
grgr
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:46:30 #15
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_174533052
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:39 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

De stations zijn helemaal niet van de NS.

Wel
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_174533120
terechte klacht wel
pi_174533144
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:36 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik moest laatst een klein stukje zwart rijden omdat ik hem anders zou missen, maar hier heb je geen poortjes. Dus op het volgende station wilde ik kaartje kopen, maar toen kon het niet omdat ze daar wel poortjes hadden en ik niet bij het apparaat kon. Toen moest ik nog langer zwartrijden :')
Bad boy :P

Ik ben ook een keer zwart gaan reizen, omdat ik anders de trein niet zou halen (was in Den Haag geloof ik). Wat vond ik dat vervelend zeg, elke keer als de deuren open gingen dacht ik dat de conducteur kwam :')

Gelukkig was mijn nu ex daar ook bij, hij had nog net kunnen inchecken dus mocht er een conducteur komen, zouden we de pasjes ruilen, zodat hij de zwartrijder zou lijken :P
  Redactie Frontpage vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:54:29 #18
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_174533166
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:02 schreef Handleiding het volgende:
Alleen de poort van je moeder staat wagenwijd open. Deal with it.
No way Jose.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:55:05 #19
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_174533173
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:39 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

De stations zijn helemaal niet van de NS.
:') 8)7
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_174533322
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:46 schreef Faux. het volgende:

[..]

Wel
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:55 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

:') 8)7
Ow ik dacht dat de stations van prorail waren, maar ik lees nu idd dit
quote:
De grond onder sporen en perrons en de transferruimten in stations zijn juridisch eigendom van Railinfratrust BV en economisch eigendom van ProRail. De Looproutes en transfer-voorzieningen in de stationshal, de grond onder de gebouwen en de gebouwen zelf en de gemengde infrastructuur (stallingen en perrongebouwen) zijn juridisch eigendom van NS Vastgoed en economisch eigendom van NS Stations of NS Vastgoed en de stationsfietsenstallingen buiten het stationsgebouw zijn juridisch eigendom van de gemeente en economisch eigendom van NS Stations.
Maar goed, neemt niet weg dat de stations van overheidsgeld betaald worden en dat dat dus wat anders is dan een supermarkt.
  Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:12:35 #21
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174533460
Sittard :')

Daar zouden ze de poortjes zelfs dicht moeten houden voor mensen die wél een chipkaart bezitten zodat dat volk nooit meer weg kan uit die pauperstad.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174533607
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:00 schreef Argo het volgende:
Het station waarbij ik woon is tevens een tunnel die van de ene kant naar de stad naar de andere gaat.

Vroeger kon je daar lekker gebruik van maken. Toen kwam de ov-kaart en de daarbij behorende poortjes.

Het argument is dat er minder zwartrijders zijn. Alleen lekker effectief dan want boven op het platform bij de treinen staat ook gewoon een paal waar je kan uitchecken. :')

Open die poortjes gewoon. Of maak het zo dat enkel een papieren buskaartje die dingen ook kan openen.
AAARRRGGOOOOO ONZE MAN ONZE GOD ONZE GIDS. DE MAN VAN FOK!! *O* *O* *O* *O*
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_174533803
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:15 schreef AlwaysConnected het volgende:
Het is grondgebied van NS die mag ermee doen wat ze willen
In de supermarkt zijn ook poortjes
Als de supermarkt besluit dat je daar naar binnen kunt met een spaarkaart dan mag dat , dus helaas voor jou niet zeuren
Dit is dus niet zonder meer waar. Stations hebben een gemeenschapsfunctie. Zeker als ze een belangrijke doorgangsfunctie hebben en/of er winkels op het station te vinden zijn. Ze worden ook voor een groot gedeelte betaald door de gemeente en zijn daarmee half publiek terrein.

Om deze reden is er heel veel discussie geweest over het sluiten van de poortjes. De enige reden dat het uiteindelijk zover is gekomen, dat het acceptabel werd geacht, is de invoering van het passantenkaartje. Hier heb je helaas wel een ov-chipkaart voor nodig. Dan kun je een eenmalige passage erop laden, bij de oplaadautomaten en er toch doorheen.

Dat is dus wat TS moet doen.
pi_174534020
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:31 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Dit is dus niet zonder meer waar. Stations hebben een gemeenschapsfunctie. Zeker als ze een belangrijke doorgangsfunctie hebben en/of er winkels op het station te vinden zijn. Ze worden ook voor een groot gedeelte betaald door de gemeente en zijn daarmee half publiek terrein.

Om deze reden is er heel veel discussie geweest over het sluiten van de poortjes. De enige reden dat het uiteindelijk zover is gekomen, dat het acceptabel werd geacht, is de invoering van het passantenkaartje. Hier heb je helaas wel een ov-chipkaart voor nodig. Dan kun je een eenmalige passage erop laden, bij de oplaadautomaten en er toch doorheen.

Dat is dus wat TS moet doen.
Nou was eens mijn ov vergeten. Toen heb ik in de bus netjes een kaartje gekocht voor met de bus te kunnen gaan. Echter moet ik dan onder het station lopen, die tunnel onder het station is 2 minuten lopen. Als je moet omlopen eromheen om op hetzelfde punt uit te komen, tsja ik denk dat je dan een ruime 20 minuten moet rekenen.
pi_174534164
Kun je niet zo'n 'doorloop' pasje krijgen oid?
Flesje bier
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')