abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174531176
Hallo iedereen,

Ik had hier al een topic geopend over hoe vervelend ik mijn gebrek aan seks ervaarde, maar voor zij die dit gemist hebben misschien even toelichten: Ik ben een man, 27 jaar, en mijn hele leven lijkt compleet, goeie baan, goed loon, mooie toekomst, enz. Alleen op gebied van liefde/seks/relaties enz. Is er gewoon niks. Mijn laatste keer (seks) is geleden van januari (onenightstand), de keer daarvoor was in 2012. Ik heb van jullie al heel wat tips gekregen hoe ik hier verandering in kan brengen, waarvoor hartelijk bedankt, maar tot op heden heeft het nog niks opgeleverd.

Nu iets meer specifiek naar dit topic: Gisteren had ik op het werk, na een paar zware dagen onderhandelen, een belangrijk contract binnen gesleept. Dit heeft me nog een bonus opgeleverd van ¤1000 wat dus mooi meegenomen is voor mezelf. Dat de knoop eindelijk was doorgehakt was een hele opluchting en ik voelde me eigenlijk heel goed.

Tot gisteren een vriendin vroeg of ik nog van plan was naar een evenementje in haar buurt te komen (ze woont op een heel eind rijden van me vandaan en afspreken is niet altijd makkelijk). Ze had me ervoor uitgenodigd en ik had vrij afwachtend geantwoord met de drukke werkweek in mijn achterhoofd. Ze vroeg dit omdat er namelijk een andere jongen was die zou langskomen en waarschijnlijk zou dit uitlopen op seks, en gezien ik in het een ander bed op haar kamer zou slapen als ik was blijven slapen was dit geen optie. Ik was nog altijd welkom maar zou ’s nachts terug moeten rijden.

Nu ben ik nogal vaak de vertrouwenspersoon van heel veel mensen. Ik ben heel open en heb weinig geheimen en dat geeft mensen een vertrouwd gevoel waardoor ze snel met hun problemen naar mij toe komen. Betekent ook dat ik goed op de hoogte ben van hoe het seksleven van veel vrienden eruitziet (aangezien ze advies vragen vaak ga ik er vanuit dat er weinig overdreven of opgeschept wordt). Momenten als hierboven waarop ik weet wie met wie seks heeft of gaat hebben komen dus heel erg vaak voor.

En daar wringt het, elke keer ik weet dat iemand seks gaat hebben (en bijgevolg dus meer seks heeft dan ik) voel ik me enorm rot. Geen persoonlijke jaloezie naar die persoon toe, de persoon hierboven vind ik bijvoorbeeld niet eens echt aantrekkelijk (hoewel ik er bij gebrek aan beter waarschijnlijk wel seks mee zou hebben als ik kon), maar gewoon een jaloezie naar het feit dat die persoon wel seks heeft en ik niet. Ik was meteen niet te genieten, heb de hele avond wakker gelegen, waardoor ik ’s morgens nog meer niet te genieten was, wat zijn invloed weer had op de sfeer hier thuis en mijn prestaties op het werk.

Ik weet dat mijn gebrek aan seks aan de basis ligt hiervan, eens ik een gezond seksleven heb zal dit probleem over gaan. Maar stel dat dit niet direct, of zelfs nooit lukt, kan iemand me helpen er mee om te gaan? Het is echt verschrikkelijk, mijn dag mag nog zo mooi zijn, iemand moet maar zeggen dat hij of zij seks gehad heeft en mijn zonnige dag zet zich om in een week onweer. Echt verschrikkelijk dit.

Ik zal waarschijnlijk de opmerking krijgen om eens naar de hoeren te gaan, maar dit lijkt me maar een korte-termijnoplossing omdat ik voor regelmatige seks moet blijven gaan en omdat dit me niet het zelfvertrouwen bijbrengt dat een vrouw kunnen verleiden wel zou doen.

Bedankt voor het lezen van deze lap tekst en voor de reacties alvast.
Imagination is more important than knowledge (Albert Einstein).
pi_174531217
Tjah, dan vrouw verleiden... Lekker runderen dus
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_174531240
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 03:56 schreef Yannick123 het volgende:
Ik heb van jullie al heel wat tips gekregen hoe ik hier verandering in kan brengen, waarvoor hartelijk bedankt, maar tot op heden heeft het nog niks opgeleverd.
Wat verbijsterend dat de R&P-tips je niet aan een relatie geholpen hebben!

Anyway, ik heb je eerdere topic doorgezapt. Je bent een ingenieur en zoekt een serieuze relatie? Waarom kijk je niet over de grens? In pakweg Oost-Europa weten vrouwen mannen als jij op waarde te schatten. Geen vrouw gaat je daar afwijzen omdat je geen 1.80m bent of om een van de andere lachwekkende afwijsredenen van Nederlandse vrouwen die je in dat topic noemt. In Oost-Europa vind je bovendien vrouwen van hogere kwaliteit, in elk denkbaar opzicht.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 07:09:57 #4
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174531566
Maar ben je nou op zoek naar een relatie of naar regelmatige seks?

Het komt op mij nogal ernstig gefocussed op seks over, tot op het obsessieve af.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 07:19:26 #5
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_174531601
Ik heb ook even door je vorige topic gezapt.

Liefst een relatie, maar regelmatig seks is beter dan niks.

Wat zit er tussen de eerste hallo en het bed. Een klik.

Er zullen toch echt genoeg vrouwen in jou geinteresseerd zijn, heb je al eens een datingsite geprobeerd? Er zullen vast sites zijn waarbij je kunt aanvinken wat je zoekt (relatie, seks, vriendschap).
pi_174531651
Denk niet dat het het gebrek aan seks is, maar meer het onvermogen om het zo ogenschijnlijk simpele schouwspel wat anderen uitvoeren te kopiëren.

Als je zo graag seks wilt, waarom speel je dan steeds de rol van het "lieve broertje"...? Zou eens aan de mensen om je heen vragen wat je anders kan doen om iets actiever en doelgerichter tewerk te gaan.
pi_174532064
Tja je wil zelf ja graag vriendjes worden met die vrouwen anders pakte je het wel heel anders aan.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:23:53 #8
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174532163
Ik zou een paar keer per maand naar de hoeren gaan als ik jou was.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:27:15 #9
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_174532199
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 07:09 schreef ChrisCarter het volgende:
Maar ben je nou op zoek naar een relatie of naar regelmatige seks?

Het komt op mij nogal ernstig gefocussed op seks over, tot op het obsessieve af.
Dit idd.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_174532418
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 05:00 schreef 2thmx het volgende:
Wat verbijsterend dat de R&P-tips je niet aan een relatie geholpen hebben!
Zo bedoelde ik het niet. Ik wilde maar zeggen dat ik op zich wel wat aan de tips heb gehad (ik wil niet ondankbaar overkomen), alleen dat er nog niets veranderd is.

quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 05:00 schreef 2thmx het volgende:
Waarom kijk je niet over de grens?
Je zegt daar al zoiets...

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 07:09 schreef ChrisCarter het volgende:
Maar ben je nou op zoek naar een relatie of naar regelmatige seks?

Het komt op mij nogal ernstig gefocussed op seks over, tot op het obsessieve af.
Beiden. Als ik een relatie heb heb ik regelmatige seks, maar ik wil geen relatie beginnen met de eerste de beste om seks te kunnen hebben, en ook niet nog vijf jaar droog staan tot ik mijn ware gevonden heb. Gewoon het een in afwachting van het andere.

quote:
5s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 07:31 schreef Jopie78 het volgende:
Denk niet dat het het gebrek aan seks is, maar meer het onvermogen om het zo ogenschijnlijk simpele schouwspel wat anderen uitvoeren te kopiëren.

Als je zo graag seks wilt, waarom speel je dan steeds de rol van het "lieve broertje"...? Zou eens aan de mensen om je heen vragen wat je anders kan doen om iets actiever en doelgerichter tewerk te gaan.
Dat eerste inderdaad! Je snapt me. Ik erger me zo vaak aan dat ik, met alles wat ik wel kan, niet kan wat de eerste de beste puber wel kan.

Ik heb er met mensen om me heen al genoeg over gesproken, tot vervelens toe (voor hen en voor mij), antwoord blijft meestal dat ik geduld moet hebben en dat het op een dag wel komt. Ik geloof daar eigenlijk niet in en denk dat het gewoon iets is om mijn lastige vraag af te wimpelen. Het kan niet dat een groot deel van de jongens/mannen om hun 16 al meer seks heeft gehad dan ik op mijn 27 en dat ik niks verkeerd doe, toch?

En waarom ik altijd het lieve broertje speel, ik denk gewoon omdat ze dan met me blijft praten en me dat nog hoop geeft. Helemaal verkeerde gewoonte waarschijnlijk, maar goed...
Imagination is more important than knowledge (Albert Einstein).
pi_174532420
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 07:31 schreef Jopie78 het volgende:
Denk niet dat het het gebrek aan seks is, maar meer het onvermogen om het zo ogenschijnlijk simpele schouwspel wat anderen uitvoeren te kopiëren.

Als je zo graag seks wilt, waarom speel je dan steeds de rol van het "lieve broertje"...? Zou eens aan de mensen om je heen vragen wat je anders kan doen om iets actiever en doelgerichter tewerk te gaan.
Dit ja. En waarom laat je je gebruiken om bij zijn zo'n vriendin langs te gaan terwijl je mag wieberen als er iemand blijft slapen. Ga eens voor jezelf opkomen.
Somebody that I used to know
pi_174532447
Oja, en stop met vergelijken :r. Ieder heeft z'n eigen problemen /uitdagingen. Het heeft geen zin om te kijken wat een ander beter voor elkaar heeft dan jij. Jij moet het doen met wat jij hebt. Wat een ander heeft, verandert daar niets aan.
Somebody that I used to know
pi_174532645
Ik herken wel veel in wat je schrijft. Heb je ook last van dat negatieve gevoel als je twee mensen op straat innig kussend afscheid ziet nemen? Of gewoon hand in hand ziet lopen? Als je zelf een onbevredigd diep verlangen hebt – bijvoorbeeld naar seks, maar ik vermoed dat je intiem lichamelijk contact in een bredere zin bedoelt – dan kunnen dat soort scènes je inderdaad erg raken. En ze vallen dan ook extra op, weet ik uit ervaring. Nooit zie ik zoveel mierzoete gelukkige stelletjes, als wanneer ik zelf onderdeel van zo'n stelletje zou willen uitmaken. Hoe ga je daarmee om? Een belangrijke stap heb jij al gemaakt. Je merkt hoe jij reageert op bepaalde situaties. Iemand schreef al: je hoeft niet alles te accepteren. Die vriendin die jou uitnodigt om samen naar een evenement te gaan, maar je wel vraagt om 's avonds weer te vertrekken zodat zij een ONS mee kan nemen …. Uh, nou dan niet. Een tweede stap is het verandering brengen in de manier waarop jij hiermee omgaat. Je voelt dat deprimerende gevoel opkomen en …. Geef je er aan toe? Laat je het jou overnemen en verzink je in somberheid? Of kun je signaleren dat het er is, mag het er zijn ('want hè, behoefte hebben aan seks is echt niet raar of zo.') en kun je het loslaten?
pi_174532684
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 08:49 schreef Yannick123 het volgende:
Dat eerste inderdaad! Je snapt me. Ik erger me zo vaak aan dat ik, met alles wat ik wel kan, niet kan wat de eerste de beste puber wel kan.

Ik heb er met mensen om me heen al genoeg over gesproken, tot vervelens toe (voor hen en voor mij), antwoord blijft meestal dat ik geduld moet hebben en dat het op een dag wel komt. Ik geloof daar eigenlijk niet in en denk dat het gewoon iets is om mijn lastige vraag af te wimpelen. Het kan niet dat een groot deel van de jongens/mannen om hun 16 al meer seks heeft gehad dan ik op mijn 27 en dat ik niks verkeerd doe, toch?

En waarom ik altijd het lieve broertje speel, ik denk gewoon omdat ze dan met me blijft praten en me dat nog hoop geeft. Helemaal verkeerde gewoonte waarschijnlijk, maar goed...
Jaloezie gaat niet om het object, want als het om het object ging en je dacht dat het ook binnen jouw bereik zou liggen, werd het inspiratie genoemd. Het is jaloezie, omdat je denkt dat jij iets mist waardoor je het nooit gaat krijgen. Bij afgunst wil je het de ander afnemen, dat heb je (nog) niet, dus het valt best wel mee.

De vlieguren die jij gemaakt hebt in jouw vakgebied en interesses, die hebben anderen gemaakt op het sociale speelveld.
Die puber snapt er ook niet zo heel veel van, die volgt gewoon de hormonen en komt er al klungelenderwijs achter hoe het werkt, gewoon door trial and error, net als dat jij geleerd hebt om jouw dingen te doen.

Niets fout doen is niet genoeg, je zal dingen goed moeten doen. En je begeeft je op een terrein met spanning, met ongemakkelijke gevoelens en honderden signalen, die niet te benoemen zijn voor een ongetraind persoon.

Als jij 0 seksuele spanning in het gesprek brengt, dan kun je lullen als Brugman, maar weinig vrouwen die je dan de kleren van het lijf scheuren. Doe je het op een ongepast moment, dan schrik je bijna iedereen af.. Rare dunne lijn.

Geloof ook niet dat wachten gaat werken, je zal toch ergens je "game" moeten veranderen. Niet bang zijn om op je bek te gaan en er vertrouwen in houden dat het hoe dan ook een keer gaat gebeuren.

En hoe? Geen idee. Ik zie het altijd aan bepaalde blik.. Oogcontact met codering... Lastig uitleggen. Het is net als dansen, je voelt het ritme aan, of niet. :@

[ Bericht 3% gewijzigd door _I op 20-10-2017 09:57:18 ]
pi_174532993
Denk overigens dat men dat gedrag al aanleert in de vroege jeugd. Doktertje spelen, vergelijken met vriendjes onderling.. Zijn ook veel jongens die in hun pubertijd wat aanklooien met andere jongens en zo aan hun ervaring komen.. (Heb er een hoop "op weg geholpen" in mijn vroegere jaren. Als er een vrouw van rond de 40 schreeuwend klaarkomt in Friesland, is de kans groot dat ik daar aan bijgedragen heb. :+ )

Het komt de anderen ook echt niet aanwaaien, ze zijn er gewoon veel eerder mee begonnen.

[ Bericht 15% gewijzigd door _I op 20-10-2017 09:48:36 ]
pi_174533087
Ga gewoon lekker van FOK! forum af knul en gewoon lekker neuken ipv beetje rond fokken hier.
Zo compleet is je leven dus niet als je hierzo zit (daarom zit ik op fok want mijn leven is kut).

Als je een serieus antwoord wilt moet je wellicht naar het forum gaan van Viva. Genoeg dames met kort pittige kapsels die ff aan je ballen willen likken en daarna willen neuken

Succes gr.

[ Bericht 28% gewijzigd door 2682000 op 20-10-2017 10:03:19 ]
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:55:52 #17
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174533181
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 05:00 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Wat verbijsterend dat de R&P-tips je niet aan een relatie geholpen hebben!

Anyway, ik heb je eerdere topic doorgezapt. Je bent een ingenieur en zoekt een serieuze relatie? Waarom kijk je niet over de grens? In pakweg Oost-Europa weten vrouwen mannen als jij op waarde te schatten. Geen vrouw gaat je daar afwijzen omdat je geen 1.80m bent of om een van de andere lachwekkende afwijsredenen van Nederlandse vrouwen die je in dat topic noemt. In Oost-Europa vind je bovendien vrouwen van hogere kwaliteit, in elk denkbaar opzicht.
Eerst melden dat het verbijsterend is dat de tips hier niet helpen en dan met zo'n tip aankomen :') _O- :D geweldig.!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:59:50 #18
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_174533229
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:41 schreef Jopie78 het volgende:
Zijn ook veel jongens die in hun pubertijd wat aanklooien met andere jongens en zo aan hun ervaring komen.. (Heb er een hoop "op weg geholpen" in mijn vroegere jaren. Als er een vrouw van rond de 40 schreeuwend klaarkomt in Friesland, is de kans groot dat ik daar aan bijgedragen heb. :+ )

Whut
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_174533413
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:59 schreef Steef121 het volgende:

Whut
Wat moet ik zeggen. In mijn jeugd leek het wel seks te regenen.. En van al die mannen bleken er maar 2 homo achteraf.. Was overigens voor mijn broer niet anders.. En die is wel hetero.

Toen niets van gemerkt. :P

[ Bericht 4% gewijzigd door _I op 20-10-2017 10:22:06 ]
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:34:16 #20
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174533840
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 05:00 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Wat verbijsterend dat de R&P-tips je niet aan een relatie geholpen hebben!

Anyway, ik heb je eerdere topic doorgezapt. Je bent een ingenieur en zoekt een serieuze relatie? Waarom kijk je niet over de grens? In pakweg Oost-Europa weten vrouwen mannen als jij op waarde te schatten. Geen vrouw gaat je daar afwijzen omdat je geen 1.80m bent of om een van de andere lachwekkende afwijsredenen van Nederlandse vrouwen die je in dat topic noemt. In Oost-Europa vind je bovendien vrouwen van hogere kwaliteit, in elk denkbaar opzicht.
Je zult altijd jezelf en je onzekerheden meenemen. De kans op een relatie waarin je samen gelukkig kunt zijn en elkaar aanvult, lijkt me vrij gering op het moment dat een vrouw vanuit haar eigen armoedige achtergrond kiest voor iemand met een hoog inkomen maar een laag zelfbeeld.
Resistance is futile.
pi_174533987
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:21 schreef Jopie78 het volgende:
En hoe? Geen idee. Ik zie het altijd aan bepaalde blik.. Oogcontact met codering... Lastig uitleggen. Het is net als dansen, je voelt het ritme aan, of niet. :@
Valt wel mee te oefenen, maar dat vergt lef en een open houding. @TS, je zou eens aan een date-workshop kunnen denken. Ik heb een goed adres. Maar dan moet je er wel echt voor open staan. Laat maar weten.
Somebody that I used to know
pi_174535331
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 08:49 schreef Yannick123 het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet. Ik wilde maar zeggen dat ik op zich wel wat aan de tips heb gehad (ik wil niet ondankbaar overkomen), alleen dat er nog niets veranderd is.

[..]

Je zegt daar al zoiets...

[..]

Beiden. Als ik een relatie heb heb ik regelmatige seks, maar ik wil geen relatie beginnen met de eerste de beste om seks te kunnen hebben, en ook niet nog vijf jaar droog staan tot ik mijn ware gevonden heb. Gewoon het een in afwachting van het andere.

[..]

Dat eerste inderdaad! Je snapt me. Ik erger me zo vaak aan dat ik, met alles wat ik wel kan, niet kan wat de eerste de beste puber wel kan.

Ik heb er met mensen om me heen al genoeg over gesproken, tot vervelens toe (voor hen en voor mij), antwoord blijft meestal dat ik geduld moet hebben en dat het op een dag wel komt. Ik geloof daar eigenlijk niet in en denk dat het gewoon iets is om mijn lastige vraag af te wimpelen. Het kan niet dat een groot deel van de jongens/mannen om hun 16 al meer seks heeft gehad dan ik op mijn 27 en dat ik niks verkeerd doe, toch?

En waarom ik altijd het lieve broertje speel, ik denk gewoon omdat ze dan met me blijft praten en me dat nog hoop geeft. Helemaal verkeerde gewoonte waarschijnlijk, maar goed...
Tis misschien wat drastisch, maar ehm, je hebt een PUA topic op Fok...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_174535529
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 08:49 schreef Postbus100 het volgende:
Dit ja. En waarom laat je je gebruiken om bij zijn zo'n vriendin langs te gaan terwijl je mag wieberen als er iemand blijft slapen. Ga eens voor jezelf opkomen.
Indien ik zelf een gewone vriendin kon blijven slapen of één waar ik hoogstwaarschijnlijk nog wat anders mee kan doen ook zou ik zelf dezelfde keuze maken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 08:52 schreef Postbus100 het volgende:
Oja, en stop met vergelijken :r. Ieder heeft z'n eigen problemen /uitdagingen. Het heeft geen zin om te kijken wat een ander beter voor elkaar heeft dan jij. Jij moet het doen met wat jij hebt. Wat een ander heeft, verandert daar niets aan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:17 schreef Groepfunder het volgende:
Ik herken wel veel in wat je schrijft. Heb je ook last van dat negatieve gevoel als je twee mensen op straat innig kussend afscheid ziet nemen? Of gewoon hand in hand ziet lopen? Als je zelf een onbevredigd diep verlangen hebt – bijvoorbeeld naar seks, maar ik vermoed dat je intiem lichamelijk contact in een bredere zin bedoelt – dan kunnen dat soort scènes je inderdaad erg raken. En ze vallen dan ook extra op, weet ik uit ervaring. Nooit zie ik zoveel mierzoete gelukkige stelletjes, als wanneer ik zelf onderdeel van zo'n stelletje zou willen uitmaken. Hoe ga je daarmee om? Een belangrijke stap heb jij al gemaakt. Je merkt hoe jij reageert op bepaalde situaties. Iemand schreef al: je hoeft niet alles te accepteren. Die vriendin die jou uitnodigt om samen naar een evenement te gaan, maar je wel vraagt om 's avonds weer te vertrekken zodat zij een ONS mee kan nemen …. Uh, nou dan niet. Een tweede stap is het verandering brengen in de manier waarop jij hiermee omgaat. Je voelt dat deprimerende gevoel opkomen en …. Geef je er aan toe? Laat je het jou overnemen en verzink je in somberheid? Of kun je signaleren dat het er is, mag het er zijn ('want hè, behoefte hebben aan seks is echt niet raar of zo.') en kun je het loslaten?
Dat loslaten lukt dus echt voor geen meter. Ik ben gewoon een week lang niet meer te genieten, slaap slecht, ben dan moe (en moet toch werken), kan me niet concentreren, maak fouten, extra werk, ... Ik weet niet hoe ik dat moet doen, zonder er maar gewoon vanuit te gaan dat ik er niet voor geboren ben en het te laten voor wat het is.

Ik heb het ook altijd voor me uit gerold, in de basisschool was ik al vaak verliefd, maar dat haalde nooit wat uit. Toen nam ik me voor: als ik naar de middelbare school ga maak ik nieuwe vrienden en zal het wel beter gaan. In de middelbare school was ik het gepeste nerdje dus dat was het ook niet. Toen dacht ik (en dat was ook wat ze mij wijsmaakten): die anderen komen zich nog wel tegen als ik straks een mooie auto en een goed loon heb. Dus ik dacht: als ik ga studeren komt het wel goed, eindelijk ontmaagd, dat wel maar daar stopte het ook zo wat. Toen begon ik te denken: als ik ga werken... nu werk ik me te pletter en de enige grote stap die mijn leven nu nog gaat brengen is mijn pensioen, maar dan is het wel mooi te laat.

En over dat vergelijken: ik kan niks bedenken wat ik wel heb en al die mensen met een fatsoenlijk seksleven niet dat compenseert voor dat gebrek van mij.
Imagination is more important than knowledge (Albert Einstein).
pi_174535650
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:56 schreef Yannick123 het volgende:


En over dat vergelijken: ik kan niks bedenken wat ik wel heb en al die mensen met een fatsoenlijk seksleven niet dat compenseert voor dat gebrek van mij.
Welk gebrek, je maakt jezelf gek, probeer gewoon dates te krijgen, werk gewoon eens constructief naar dat doel toe, misschien ken je al iemand die je wilt uitnodigen...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_174536767
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:56 schreef Yannick123 het volgende:
En over dat vergelijken: ik kan niks bedenken wat ik wel heb en al die mensen met een fatsoenlijk seksleven niet dat compenseert voor dat gebrek van mij.
Je doet het nog steeds: vergelijken.

En je hebt een PM terug.
Somebody that I used to know
pi_174536935
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:47 schreef Postbus100 het volgende:
Je doet het nog steeds: vergelijken.

En je hebt een PM terug.
Gelezen, ik ga even kijken of en hoe het in mijn agenda past. Bedankt!

En ja, hoe kan ik niet vergelijken? Ik kan mijn verlangen niet uitzetten. En als ik een koppel zie kan ik ook niet niet zien dat zij met twee zijn en ik alleen. Je ziet het gewoon constant en het knaagt meteen.
Imagination is more important than knowledge (Albert Einstein).
pi_174537104
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 03:56 schreef Yannick123 het volgende:
Ik weet dat mijn gebrek aan seks aan de basis ligt hiervan, eens ik een gezond seksleven heb zal dit probleem over gaan.
dat betwijfel ik sterk...

ik vermoed eerder dat je gebrek aan sex het gevolg is van een bepaald karakter of je eigen gedrag tegenover derden, al dan niet onbewust.
Mogelijk speelt ok je zelfvertrouwen en zelfbeeld sterk mee, richt je je vooral op je eigen onvolkomenheden en de goede punten van anderen.

Waardoor je je ook nooit toestaat een intieme relatie te ontwikkelen (en juist bv vrouwen je erg makkelijk als de non-seksuele vriend gaan zien) .

Ik vermoed dat het eerder anersom is dat je eerst bepaalde dingen bij jezelf moet veranderen, leren eer zelfvertrouwen te tonen en ook je anders te presenteren naar anderen, minder onderdanig in persoonlijke relaties...
Mogelijk komt daarna die seks ook wel
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:10:13 #28
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_174537208
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:55 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Eerst melden dat het verbijsterend is dat de tips hier niet helpen en dan met zo'n tip aankomen :') _O- :D geweldig.!
Nou idd :') :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:21:15 #29
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174537452
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:55 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Eerst melden dat het verbijsterend is dat de tips hier niet helpen en dan met zo'n tip aankomen :') _O- :D geweldig.!
De typische R&P-tip varieert van 'werk aan je karakter' tot 'kijk een filmpje van deze PUA-expert'. Daar doelde ik op.

Mijn tip daarentegen werkt wél 16.gif.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:23:13 #30
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174537492
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:57 schreef Yannick123 het volgende:

[..]

Gelezen, ik ga even kijken of en hoe het in mijn agenda past. Bedankt!

En ja, hoe kan ik niet vergelijken? Ik kan mijn verlangen niet uitzetten. En als ik een koppel zie kan ik ook niet niet zien dat zij met twee zijn en ik alleen. Je ziet het gewoon constant en het knaagt meteen.
Toch ben je wel erg hyperfocussed op seks als je het mij vraagt.
pi_174537573
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:57 schreef Yannick123 het volgende:

En ja, hoe kan ik niet vergelijken? Ik kan mijn verlangen niet uitzetten. En als ik een koppel zie kan ik ook niet niet zien dat zij met twee zijn en ik alleen. Je ziet het gewoon constant en het knaagt meteen.
Stoppen met vergelijken betekent ook niet dat je je verlangen uitzet. Alleen houd het gewoon bij je eigen verlangen en kijk niet naar wat anderen hebben/doen. Heeft geen zin.

Ik in een huurhuis kijk ook niet (jaloers) naar een vriendin die een koophuis heeft. Ik denk: ik werk aan mijn eigen leven en mijn tijd komt nog wel. En ik gun haar haar huis. En haar haar kopzorgen ~O>
Somebody that I used to know
pi_174538048
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:06 schreef RM-rf het volgende:

[..]

dat betwijfel ik sterk...

ik vermoed eerder dat je gebrek aan sex het gevolg is van een bepaald karakter of je eigen gedrag tegenover derden, al dan niet onbewust.
Mogelijk speelt ok je zelfvertrouwen en zelfbeeld sterk mee, richt je je vooral op je eigen onvolkomenheden en de goede punten van anderen.

Waardoor je je ook nooit toestaat een intieme relatie te ontwikkelen (en juist bv vrouwen je erg makkelijk als de non-seksuele vriend gaan zien) .

Ik vermoed dat het eerder anersom is dat je eerst bepaalde dingen bij jezelf moet veranderen, leren eer zelfvertrouwen te tonen en ook je anders te presenteren naar anderen, minder onderdanig in persoonlijke relaties...
Mogelijk komt daarna die seks ook wel
Hoe verklaar je dan dat alles in mijn leven (studie, werk, sport, hobby, ...) wel werkt en er op relatievlak maar niets gebeurt? Het is niet dat opklimmen binnen een groot bedrijf geen zelfvertrouwen vraagt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:23 schreef ChrisCarter het volgende:
Toch ben je wel erg hyperfocussed op seks als je het mij vraagt.
Ik wilde vroeger altijd een relatie, ik zag single zijn als een vervelende toestand die je kan vergelijken met ziekteverlof of de periode als je auto kapot is maar je nog geen nieuwe hebt. Iets vervelend wat wel kan gebeuren maar waar je liefst zo snel mogelijk een einde aan maakt. Ik zag het erg zwart-wit in de zin van: of je bent single en je hebt niks, of je hebt een relatie en je hebt alles: knuffels, seks, iemand waar je je verhaal aan kwijt kunt, iemand die bij je hoort, enz...

En toen begon ik te studeren en begon ik meer vrienden te maken waardoor een deel van die problemen al wat waren opgelost. Tegelijk waren er veel meer singles in het studentenleven en begon ik door te krijgen dat seks buiten een relatie ook heel normaal is. Dat heeft mijn focus gewoon nogal verlegd, gezien ik nu wel dingen ga doen met vrienden (wat er vroeger niet in zat, ik werd gepest door de hele school), maar nog steeds seksloos ben.

quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:27 schreef Postbus100 het volgende:
Stoppen met vergelijken betekent ook niet dat je je verlangen uitzet. Alleen houd het gewoon bij je eigen verlangen en kijk niet naar wat anderen hebben/doen. Heeft geen zin.

Ik in een huurhuis kijk ook niet (jaloers) naar een vriendin die een koophuis heeft. Ik denk: ik werk aan mijn eigen leven en mijn tijd komt nog wel. En ik gun haar haar huis. En haar haar kopzorgen ~O>
Je hebt beiden een huis, gewoon op een andere manier. Zou je ook nog kunnen stoppen met vergelijken moest je dakloos zijn?
Imagination is more important than knowledge (Albert Einstein).
pi_174538122
Misschien maar eens een paar stappen terug nemen (sex niet direct als uitgangspunt zien). Probeer eerst eens een meid te zoenen tijdens het stappen of een nummer te regelen. Als dit niet lukt zal er weinig sex zijn.
pi_174538203
Ik lees hele lappen tekst, waaruit blijkt dat je jezelf zielig vindt, maar als ik kort en bondig opties voor je op tafel leg die je kunt ondernemen negeer je het TS. Maar zo werkt het altijd...

TS je wilt jezelf niet eens helpen, je saboteert jezelf door geen concreet doel te stellen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_174538324
Gebrek aan seks kan je wel degelijk gek maken... Op de manier zoals TS zichzelf aan het gek maken is.. oplossing is alleen wel stappen zetten, vrouwen aanspreken... Veel op stap / jezelf een schop onder je hol geven en vrouwen aanspreken.

Nummer vragen en op date.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:08:18 #36
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174538450
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 07:09 schreef ChrisCarter het volgende:
Maar ben je nou op zoek naar een relatie of naar regelmatige seks?

Het komt op mij nogal ernstig gefocussed op seks over, tot op het obsessieve af.
Ik begrijp de ts-er zijn gevoelens best. Ik bedoel die jaloersheid, niet naar die specifieke persoon toe, maar het idee "waarom ik niet".
Er gaan mij verschillende gedachten door het hoofd:
-Hééél lang geleden (ook rond die leeftijd 25 tot jaar of 32) was ik ook vooral "vriend" en klankbord van / voor vrouwen. Toen dacht ik ook wel eens, ik zou willen dat er wat minder mij aardig vinden en er eentje komt die echt gek op me is. Dat is denk ik ook jouw probleem. Die gewenste heb ik ondertussen, en ... jaloers dat ze is. Dus bedenk je wat je je wenst hehe.

Ik zou beginnen om vrouwen die jou als klankbord en vriend zien ook jouw "probleem" te vertellen. Zoals je het nu hier ook schrijft. Er zouden verschillende reakties kunnen komen: misschien opent jouw openhartigheid op dit gebied hen de ogen en zien ze dat je mischien ook dat je naast een "gewone" vriend een vriend met benefits zou kunnen zijn, en wie weet dat er nog iets leuks uit groeit (van een lekkere vrijpartij en misschien toch een relatie)
Verder .... vrouwen spreken met elkaar en misschien via via ... Mijn idee: sprekende mensen kunnen geholpen worden. Een andere mogelijkheid is dat je met een vrouw naar je keuze eens kunt praten over wat je probleem is, hoe zij dat als vrouw ziet en of zij jou misschien nog een tip, advies oid kan geven. Praat met hen, en ervaar en leer hoe vrouwen "tikken" op dit gebied.

Professionele hulp: het Riagg heeft oa praatgroepen over dit thema, want denk nou niet dat jij de enige bent met dit probleem. En daar zitten ook vrouwen bij, die met (ongeveer) hetzelfde worstelen. Ik zou persoonlijk niet "hulp" oid zoeken bij een commercieel iets.
verder: zoek iets waar je veel kontakt met vrouwen hebt. Een sport of een vereniging. Wat is je hobby? Of je begint zelf iets, een groepje, een hobby clubje waar je veel vrouwen kunt verwachten. Niet om ze het bed in te krijgen (mag wel als het gebeurt) maar om te leren los met vrouwen te kunnen omgaan. Hoewel ik denk dat je dat wel redelijk kunt. En natuurlijk, hoe meer verschillende kontakten hoe groter de kans dat je er iemand bij treft waar het meer dan gewonlijk mee klikt.
Doe vooral wat je leuk vindt en waar je zin in hebt. probeer niet iemand anders te zijn of te worden. Ik zou zo met je willen ruilen, ook toen ik zo oud was als jij! Jij hoeft niet te veranderen, jij hebt alles wat een man nodig heeft en een vrouw zoekt! Dus maak ik mij geen zorgen om jou op de wat langere termijn, zo een man als jij, dat komt beslist goed. Je weet mijn theorie, na de 30 is it a man´s world (hehe). Maar daar heb je nu (nog) niks aan, behalve dat je dus weet dat je echt niet hoeft te wanhopen.

In mijn volgende post zal ik verder gaan ....

[ Bericht 5% gewijzigd door LeesFoknl op 20-10-2017 14:24:22 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:04:07 #37
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174539576
Zo, nu je probleem van nu. Je wordt er down van dat je geen sex hebt. Naast wat ik hier boven geschreven heb zou ik eens wat bezwaren opzij leggen en wat pragmatischer worden. Ik meen dat ik jou dit al eens in een topic geschreven heb.
Dus pragmatisch: gebruik die bonus nou eens om naar een sauna te gaan, geen gewone maar een "sex" sauna. Voor ongeveer 50¤ kun je er een hele dag (15 uur lang) in de jakuzzi, sauna, bioskoop enz. zitten. In de ruime bar met zowel een bar als banken. DE hele dag is er eten en drinken vrij, gratis. Buffetje, pizza´s, bier etc. Ook is er een rustruimte waar je wat meer privee bent. Praat met die meiden, zoek er een (op een rustig tijdstip) die een gesprek met je kan voeren. Echt, het zijn niet allemaal platte en domme vrouwen. Met velen kun je gerust een goed gesprek voeren. OOK !! over jouw probleemjes. NU, als je haar dan aardig en aantrekkelijk vindt, kun je altijd nog besluiten om met haar naar een kamer te gaan. Of duis besluiten niet te gaan. Dat is het grote voordeel in zo een sauna. Je hebt alle tijd om rond te kijken, om kennis te maken, praatje, verkassen naar de rustruimte, of de sauna. Nou, als er dan iets groeit (hehe) tussen jullie en je wilt dan lig je in 2 minuten met haar op bed in een nette schone kamer. Groeit er niets, dan zeg je, ik ga eens aan de andere kant eens kijken. Of ga aan de bar bij andere mannen zitten en zeg hoi, is het leuk hier, ben de eerste keer hier / eerste keer in een sauna. Dan krijg je beslist wel een reeks adviezen en tips. Verwen jezelf eens bv van die bonus kun je makkelijk 5 keer gaan! Het is wel geen vriendin of relatie maar het is wel echt sex. En keuze uit heel veel mooie meiden, de meesten in jouw leeftijd, eerder nog jonger. begin 20 tot 30.
Van ervaringen, welke dan ook, leer je alleen maar. En je leert ook jezelf kennen. En dat is ook wat waard!

Dus ... Sjeng aon de geng!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174539941
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:50 schreef Yannick123 het volgende:
Je hebt beiden een huis, gewoon op een andere manier. Zou je ook nog kunnen stoppen met vergelijken moest je dakloos zijn?
Ja nou? Als ik geobsedeerd ben door het hebben van een koophuis, dan zit ik in hetzelfde schuitje als waar jij nu inzit: teleurstelling, gemis, zie ik niet meer wat ik zelf wel heb, lukt het me niet om constructief te werken richting het kopen van een huis.

Jij hebt nu vrijheid, geen verplichtingen, een eigen leven, etc. Het is maar net hoe je het bekijkt. Maar jij benadert het allemaal negatief als je naar jezelf en je eigen leven kijkt. Het is niet slechter, het is anders. En ja, je hebt je behoeften. Niks mis mee om je verlangens na te jagen (dat doe je ook met werk, studie, hobby's).

En als je dakloos bent, dan heb je ook vrijheid, andere soorten zorgen, etc, maar dan ben je niet slechter/mislukt/waardeloos of wat dan ook. Zoals voor een dakloze het huis geen doel an sich is, zou voor jou seks ook geen doel an sich moeten zijn. Seks is een resultaat van het gewoon samen leuk hebben om wie jullie beiden zijn. Dus daar zou de focus op moeten liggen: zelfwaardering en waardering van anderen.
Somebody that I used to know
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:41:58 #39
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_174540204
Ik heb niet alle reacties op je post gelezen, maar wie weet kan de literatuur je verder helpen. Er zijn enorm veel boeken en manuscripten beschikbaar over versieren, relaties en aanliggende ontwikkelingsvlakken. Meer seksuele 'encounters' zijn een van de uitkomsten, maar het gaat veel verder dan dat. Jezelf hierin verdiepen kan enorm helpen.

Stel dat je interesse hebt, zie hieronder voor een aantal voorbeelden die je op gang kunnen brengen:

Vin DiCarlo - The Attraction Code
Savoy - Magic Bullets
60 Year's of Challenge - Anti-Manifesto
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:45:45 #40
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_174540293
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:04 schreef LeesFoknl het volgende:
Z geen gewone maar een "sex" sauna.
Whoa! :D Dat concept kende ik nog niet. Klinkt als een zeer gave ervaring.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_174540742
Woon je op jezelf?
Heb je tinder?

Geen probleem lijkt me.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:29:43 #42
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174541206
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:41 schreef Kaizen_ het volgende:
Ik heb niet alle reacties op je post gelezen, maar wie weet kan de literatuur je verder helpen. Er zijn enorm veel boeken en manuscripten beschikbaar over versieren, relaties en aanliggende ontwikkelingsvlakken. Meer seksuele 'encounters' zijn een van de uitkomsten, maar het gaat veel verder dan dat. Jezelf hierin verdiepen kan enorm helpen.

Stel dat je interesse hebt, zie hieronder voor een aantal voorbeelden die je op gang kunnen brengen:

Vin DiCarlo - The Attraction Code
Savoy - Magic Bullets
60 Year's of Challenge - Anti-Manifesto

Yes, but dzat iz ja Ingliz?

Stimmt dat?

Nu, dan heb ik er ook nog in het Nederlands. En best goede. En niet puur op versieren en verleiden gericht, maar veel dieper en breder:

Schrijver: Allan en Barbera Peace uitgegeven door "Spectrum":

-Waarom mannen sex willen en vrouwen liefde nodig hebben
-Alles wat vrouwen willen weten over mannen en mannen niet over vrouwen
-Waarom mannen en vrouwen met hun lichaam zeggen wat ze eigenlijk niet willen vertellen

En verder nog een "ouwetje" en wel van John Gray:
-mannen komen van Mars, vrouwen van Venus..

Want veel mannen hun probleem is dat ze de non-verbale signalen die een vrouw naar een man zendt als ze in hem ge-interesseerd is niet kent of herkent. De vrouwtjes (ook in de natuur) besluiten met wie ze willen paren. Tja, en als je dat niet meekrijgt, die signalen niet herkent, dan mis je - wie weet- misschien wel een hele hoop.

Op naar de bieb, lezen en als het bevalt eventueel bestellen, of meteen tweede handsje zoeken bij bv Bolcom

Veel succes !!

^O^ ^O^ ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:34:38 #43
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174541310
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:45 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Whoa! :D Dat concept kende ik nog niet. Klinkt als een zeer gave ervaring.
Is het ook. Er zijn er drie in Nederland, Zuid Linburg, Midden Limburg en ergens bij ik meen Dordrecht. Im Duitsland heb je er dan betaal je een vast bedrag incl buffet, drinken EN sex. Dat lijkt mij niks. Het nivo ligt stukken lager. Niet mooi, niet schoon, oma´s ipv jonge meiden etc.

^) *O* ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174542475
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:34 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Is het ook. Er zijn er drie in Nederland, Zuid Linburg, Midden Limburg en ergens bij ik meen Dordrecht. Im Duitsland heb je er dan betaal je een vast bedrag incl buffet, drinken EN sex. Dat lijkt mij niks. Het nivo ligt stukken lager. Niet mooi, niet schoon, oma´s ipv jonge meiden etc.

^) *O* ^O^
Mwa, dergelijke sauna's klinken me toch gewoon als verkapte hoerenkasten in de oren volgens het all-in model dat ze in Duitse bordelen weleens hanteren. Als het probleem puur "geen seks" is zijn er zoveel mogelijkheden om het vandaag nog te kopen, alleen de frustratie gaat er volgens mij voornamelijk om dat nooit spontaan uit alledaagse contacten van het een het ander komt, het gewild zijn zonder duidelijke tegenprestatie.
(beter kan ik het niet verwoorden :'))

Wat is de man:vrouw ratio eigenlijk bij dergelijke sauna's? :P
pi_174544204
Toch blijf ik me daarbij afvragen wat de toegevoegde waarde van echt gewild zijn (ipv dat het een illusie is ) puur voor het lichaam? Dat te oppervlakkig voor woorden. Wie wil er nou zo wanhopig gedegradeerd worden tot lustobject?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_174545891
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:56 schreef Yannick123 het volgende:
Dat loslaten lukt dus echt voor geen meter. Ik ben gewoon een week lang niet meer te genieten, slaap slecht, ben dan moe (en moet toch werken), kan me niet concentreren, maak fouten, extra werk, ... Ik weet niet hoe ik dat moet doen, zonder er maar gewoon vanuit te gaan dat ik er niet voor geboren ben en het te laten voor wat het is.
En wat levert dat je op? In je posts in dit draadje zwelg je (bijna) in zelfmedelijden. Je hoeft dat verlangen niet uit te zetten. Dat kan niet, maar je je kunt er wel mee leren omgaan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:50 schreef Yannick123 het volgende:
Hoe verklaar je dan dat alles in mijn leven (studie, werk, sport, hobby, ...) wel werkt en er op relatievlak maar niets gebeurt? Het is niet dat opklimmen binnen een groot bedrijf geen zelfvertrouwen vraagt.
Dat klopt, maar het vraagt een heel ander soort zelfvertrouwen. Jij weet dat jij goed bent in jouw vakgebied. Wellicht heb je in het verleden ook hoge cijfers gehaald om dat aan jezelf te bewijzen. En die cijfers lieten het ook toe om je te spiegelen aan anderen. Herken je dat?

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:56 schreef Yannick123 het volgende:
Ik heb het ook altijd voor me uit gerold (...)
Dat heb ik ook gedaan en ik kan je uit ervaring vertellen dat als je steeds hetzelfde doet er ook steeds hetzelfde uitkomt. Oftewel: als jij verandering wilt, moet jij veranderen. Ik denk dat RM-rf goed zat toen hij begon over jouw zelfbeeld en zelfvertrouwen. Misschien moet je daar eerst 'ns aan gaan werken. Een negatief zelfbeeld en een gebrek aan zelfvertrouwen is niet sexy bij een vrouw, maar ook niet bij een man.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:04 schreef LeesFoknl het volgende:
Je wordt er down van dat je geen sex hebt. Naast wat ik hier boven geschreven heb zou ik eens wat bezwaren opzij leggen en wat pragmatischer worden.
Het is niet het advies dat je wilt horen, het is ook geen ideale oplossing, het is evenmin wat je op lange(re) termijn wilt, maar het kan een manier zijn om minder diep of minder lang in die negatieve spiraal te vallen. Hetzelfde gelukshormoon dat door seks wordt aangemaakt, wordt wellicht ook bij het ondergaan van een erotische body to body massage aangemaakt. Misschien voel jij je bij dat idee meer senang.
pi_174546026
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 19:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Toch blijf ik me daarbij afvragen wat de toegevoegde waarde van echt gewild zijn (ipv dat het een illusie is ) puur voor het lichaam? Dat te oppervlakkig voor woorden. Wie wil er nou zo wanhopig gedegradeerd worden tot lustobject?
Seks met iemand die naar jou verlangt voelt anders (denk ik) dan seks met iemand die gewoon haar werk doet. Daarin schuilt m.i. de toegevoegde waarde van 'echt gewild zijn'. Een partner kiest jou om wie jij bent. Een prostituee kan een klant natuurlijk weigeren, maar zij kiest niet voor hem.
pi_174546612
Waarom zou het anders moeten voelen? Het gaat toch om zoals Pater Lazerus ook zegt in zijn topic een product van de wegwerpmaatschappij? Gewoon een one night stand? Wat is dan de toegevoegde waarde dat de vrouw de man ook echt wil voor maar 1 nacht?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_174547078
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:04 schreef LeesFoknl het volgende:
Zo, nu je probleem van nu. Je wordt er down van dat je geen sex hebt. Naast wat ik hier boven geschreven heb zou ik eens wat bezwaren opzij leggen en wat pragmatischer worden. Ik meen dat ik jou dit al eens in een topic geschreven heb.
Dus pragmatisch: gebruik die bonus nou eens om naar een sauna te gaan, geen gewone maar een "sex" sauna. Voor ongeveer 50¤ kun je er een hele dag (15 uur lang) in de jakuzzi, sauna, bioskoop enz. zitten. In de ruime bar met zowel een bar als banken. DE hele dag is er eten en drinken vrij, gratis. Buffetje, pizza´s, bier etc. Ook is er een rustruimte waar je wat meer privee bent. Praat met die meiden, zoek er een (op een rustig tijdstip) die een gesprek met je kan voeren. Echt, het zijn niet allemaal platte en domme vrouwen. Met velen kun je gerust een goed gesprek voeren. OOK !! over jouw probleemjes. NU, als je haar dan aardig en aantrekkelijk vindt, kun je altijd nog besluiten om met haar naar een kamer te gaan. Of duis besluiten niet te gaan. Dat is het grote voordeel in zo een sauna. Je hebt alle tijd om rond te kijken, om kennis te maken, praatje, verkassen naar de rustruimte, of de sauna. Nou, als er dan iets groeit (hehe) tussen jullie en je wilt dan lig je in 2 minuten met haar op bed in een nette schone kamer. Groeit er niets, dan zeg je, ik ga eens aan de andere kant eens kijken. Of ga aan de bar bij andere mannen zitten en zeg hoi, is het leuk hier, ben de eerste keer hier / eerste keer in een sauna. Dan krijg je beslist wel een reeks adviezen en tips. Verwen jezelf eens bv van die bonus kun je makkelijk 5 keer gaan! Het is wel geen vriendin of relatie maar het is wel echt sex. En keuze uit heel veel mooie meiden, de meesten in jouw leeftijd, eerder nog jonger. begin 20 tot 30.
Van ervaringen, welke dan ook, leer je alleen maar. En je leert ook jezelf kennen. En dat is ook wat waard!

Dus ... Sjeng aon de geng!
Waar is dit dan? Klinkt als een prostitutie sauna?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_174547240
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 21:14 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Waarom zou het anders moeten voelen? Het gaat toch om zoals Pater Lazerus ook zegt in zijn topic een product van de wegwerpmaatschappij? Gewoon een one night stand? Wat is dan de toegevoegde waarde dat de vrouw de man ook echt wil voor maar 1 nacht?
Omdat hij zijn zelfwaarde laat afhangen van of het andere geslacht met hem wilt voortplanten, in evolutionair optiek vind ik dat totaal niet gek en heel goed te begrijpen, ik denk niet dat het gezond is om te proberen die behoefte te negeren, actie ondernemen en vrouwen versieren...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_174548081
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 21:35 schreef ludovico het volgende:

Omdat hij zijn zelfwaarde laat afhangen van of het andere geslacht met hem wilt voortplanten, in evolutionair optiek vind ik dat totaal niet gek en heel goed te begrijpen, ik denk niet dat het gezond is om te proberen die behoefte te negeren, actie ondernemen en vrouwen versieren...
Kortom, de man heeft seks met de vrouw vanwege zijn ego. En dat moet de vrouw willen? De vrouw wil toch ook zelfwaarde hebben?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:38:24 #52
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_174548901
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:50 schreef Yannick123 het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dan dat alles in mijn leven (studie, werk, sport, hobby, ...) wel werkt en er op relatievlak maar niets gebeurt? Het is niet dat opklimmen binnen een groot bedrijf geen zelfvertrouwen vraagt.

[..]

Ik wilde vroeger altijd een relatie, ik zag single zijn als een vervelende toestand die je kan vergelijken met ziekteverlof of de periode als je auto kapot is maar je nog geen nieuwe hebt. Iets vervelend wat wel kan gebeuren maar waar je liefst zo snel mogelijk een einde aan maakt. Ik zag het erg zwart-wit in de zin van: of je bent single en je hebt niks, of je hebt een relatie en je hebt alles: knuffels, seks, iemand waar je je verhaal aan kwijt kunt, iemand die bij je hoort, enz...

En toen begon ik te studeren en begon ik meer vrienden te maken waardoor een deel van die problemen al wat waren opgelost. Tegelijk waren er veel meer singles in het studentenleven en begon ik door te krijgen dat seks buiten een relatie ook heel normaal is. Dat heeft mijn focus gewoon nogal verlegd, gezien ik nu wel dingen ga doen met vrienden (wat er vroeger niet in zat, ik werd gepest door de hele school), maar nog steeds seksloos ben.

[..]

Je hebt beiden een huis, gewoon op een andere manier. Zou je ook nog kunnen stoppen met vergelijken moest je dakloos zijn?
waarover werd je gepest?hoe zagen ze jou? Dit vraag ik om een beter beeld van je te krijgen
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_174549164
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 22:05 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Kortom, de man heeft seks met de vrouw vanwege zijn ego. En dat moet de vrouw willen? De vrouw wil toch ook zelfwaarde hebben?
De man voelt zich kut als die geen seks heeft vanwege zijn ego, redenen waarom je wel seks hebt kunnen heel anders zijn..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_174549448
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 22:49 schreef ludovico het volgende:
De man voelt zich kut als die geen seks heeft vanwege zijn ego, redenen waarom je wel seks hebt kunnen heel anders zijn..
Als de man zich kut voelt vanwege zijn ego is dus de kans ook groter dat hij tevreden is met de eerste de beste vrouw om zich niet meer kut te voelen. Nou, goed voor het ego van de vrouw hoor, zoiets.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_174549513
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 23:07 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Als de man zich kut voelt vanwege zijn ego is dus de kans ook groter dat hij tevreden is met de eerste de beste vrouw om zich niet meer kut te voelen. Nou, goed voor het ego van de vrouw hoor, zoiets.
Weet ik niet, zo zwart wit is het allemaal niet.

Ehm, iedereen heeft vrijwillig seks met elkaar toch, waarom zo een negatieve lading hieronder hangen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_174549665
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 23:10 schreef ludovico het volgende:

Weet ik niet, zo zwart wit is het allemaal niet.

Ehm, iedereen heeft vrijwillig seks met elkaar toch, waarom zo een negatieve lading hieronder hangen?
Ik haat het gewoon dat vrouwen door sommige mannen slechts als middel worden gezien om hun ego op te krikken, dat is alles
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_174549959
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 23:20 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik haat het gewoon dat vrouwen door sommige mannen slechts als middel worden gezien om hun ego op te krikken, dat is alles
Mja, wees je bewust dat dit een zienswijze van jou is... Die sterk aanwezig is, anders zou je niet op deze manier reageren om mijn reacties in die context te plaatsen..

Ik denk dat de meeste mannen eerder teveel respect hebben voor vrouwen wat resulteert in niet aanspreken of geen compliment durven geven omdat de kans dat ze dat niet waardeert redelijk groot is.

Tjah en vrouwen lastigvallen willen ze niet want respect voor vrouwen.

Maareh, waarom heb je die negatieve zienswijze dan precies? En waarom voed je de zienswijze niet dat er veel meer mannen rondlopen met groot respect en bewondering voor de vrouw?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_174552727
haha ts, ik heb net nog seks gehad
pi_174552799
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 21:14 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Waarom zou het anders moeten voelen? Het gaat toch om zoals Pater Lazerus ook zegt in zijn topic een product van de wegwerpmaatschappij? Gewoon een one night stand? Wat is dan de toegevoegde waarde dat de vrouw de man ook echt wil voor maar 1 nacht?
Fysiek voelt het wellicht niet heel veel anders - seks is seks -, maar er zit toch een verschil in seks met iemand die echt naar jou verlangt - (ONS: omdat zij jou fyisiek aantrekkelijk vindt. Relatie: omdat ze houdt van wie jij bent - en seks met iemand die 'gewoon' haar werk doet? Ik snap niet dat jij dat verschil niet lijkt te zien. Net zoals rennen altijd dezelfde beweging is, maar ook niet altijd hetzelfde voelt (voorbeelden: sport, laatste trein, achtervolging). Met het ego van de man heeft het volgens mij niks te maken, wel met psyche. Seks met een prostituee werkt (denk ik) alleen als de man even kan vergeten dat zij een toneelstukje speelt. Ik denk dat 'doeners' daar beter in zijn dan 'denkers'. Zodra bij de denker de gedachte post vat dat het een toneelstukje is, kan hij zich juist slecht gaan voelen over zijn beslissing van haar diensten gebruik te hebben gemaakt. Schaamte voor het feit dat het op de 'normale' manier niet lukt. En schuldgevoel tegenover familie, zijn omgeving en mogelijk toekomstige partner.
pi_174552847
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 23:32 schreef ludovico het volgende:
Mja, wees je bewust dat dit een zienswijze van jou is... Die sterk aanwezig is, anders zou je niet op deze manier reageren om mijn reacties in die context te plaatsen..

Ik denk dat de meeste mannen eerder teveel respect hebben voor vrouwen wat resulteert in niet aanspreken of geen compliment durven geven omdat de kans dat ze dat niet waardeert redelijk groot is.

Tjah en vrouwen lastigvallen willen ze niet want respect voor vrouwen.

Maareh, waarom heb je die negatieve zienswijze dan precies? En waarom voed je de zienswijze niet dat er veel meer mannen rondlopen met groot respect en bewondering voor de vrouw?
Maar wat is er dan precies zo erg aan het niet durven aanspreken? Aanspreken is vaak iemand die je niet kent, alleen van uiterlijk. Het is mensen op hun uiterlijk beoordelen.
Ook complimenten geven vind ik tamelijk overbodig: geef dan iedereen een compliment want iedereen heeft wel iets goeds, anders is het oneerlijk.
Ik geef misschien niet de aandacht aan de juisten idd ook al is het negatief. Als veel hier reageren vanuit frustratie of boosheid dan ga ik dat ook doen. Maar dan ben ik net zoals zij.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_174554579
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:53 schreef Desmosedici het volgende:
Misschien maar eens een paar stappen terug nemen (sex niet direct als uitgangspunt zien). Probeer eerst eens een meid te zoenen tijdens het stappen of een nummer te regelen. Als dit niet lukt zal er weinig sex zijn.
Weet ik, is ook wat de psych mij geleerd heeft. En in kleine stapjes maak ik vorderingen, laatste meid die ik gezoend heb was begin juli. Maar het neemt de frustratie niet weg dat het bij anderen zo makkelijk gaat.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:02 schreef ludovico het volgende:
Gebrek aan seks kan je wel degelijk gek maken... Op de manier zoals TS zichzelf aan het gek maken is.. oplossing is alleen wel stappen zetten, vrouwen aanspreken... Veel op stap / jezelf een schop onder je hol geven en vrouwen aanspreken.

Nummer vragen en op date.
Laatste vrouw die ik aansprak was vorig weekend. Laatste vrouw die ik op date vroeg was twee weken geleden (maar ze wilde niet).

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:08 schreef LeesFoknl het volgende:
Ik zou beginnen om vrouwen die jou als klankbord en vriend zien ook jouw "probleem" te vertellen.
Dat doe ik ook bij sommigen, en het helpt wel soms, maar die vrouwen zijn ook niet altijd "eerlijk". Ze doen de werkelijkheid te mooi voor en doen alsof elke vrouw mij zou willen maar toevallig net zij niet. Meestal eindigt zo'n gesprek met: "nog even geduld, het komt wel". Ik kan nog tot mijn pensioen wachten maar als ik niks verander gaat er niks veranderen, punt.

Friends with benefits is er trouwens bij geen van die vrouwen ooit van gekomen, maar de meeste vrouwen die er überhaupt voor open zouden staan hebben er al minstens één.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:08 schreef LeesFoknl het volgende:
verder: zoek iets waar je veel kontakt met vrouwen hebt. Een sport of een vereniging. Wat is je hobby? Of je begint zelf iets, een groepje, een hobby clubje waar je veel vrouwen kunt verwachten. Niet om ze het bed in te krijgen (mag wel als het gebeurt) maar om te leren los met vrouwen te kunnen omgaan. Hoewel ik denk dat je dat wel redelijk kunt. En natuurlijk, hoe meer verschillende kontakten hoe groter de kans dat je er iemand bij treft waar het meer dan gewoonlijk mee klikt.
Ook een probleem, in ben ingenieur dus op het werk is de ratio 1/20 ofzo. Ik ben boogschutter, 1/50 ofzo, en als kunstenaar kom je gewoon al geen mensen tegen buiten die paar klanten die ik heb. De enige plek waar ik eigenlijk echt vrouwen ontmoet is de kroeg. Maar zelfs daar is een kleine meerderheid aan mannen volgens mij.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:04 schreef LeesFoknl het volgende:
Dus pragmatisch: gebruik die bonus nou eens om naar een sauna te gaan, geen gewone maar een "sex" sauna. Voor ongeveer 50¤ kun je er een hele dag (15 uur lang) in de jakuzzi, sauna, bioskoop enz. zitten.
Zo'n sauna is er één vlak in mijn buurt. Alleen in plaats van 50 euro per 15 uur meldt hun website 115 euro voor het eerste half uur en 100 euro voor elk volgend half uur. Daar zit één gratis consumptie bij. Een heel ander bedrag.

quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:28 schreef Postbus100 het volgende:
Ja nou? Als ik geobsedeerd ben door het hebben van een koophuis, dan zit ik in hetzelfde schuitje als waar jij nu inzit: teleurstelling, gemis, zie ik niet meer wat ik zelf wel heb, lukt het me niet om constructief te werken richting het kopen van een huis.

Jij hebt nu vrijheid, geen verplichtingen, een eigen leven, etc. Het is maar net hoe je het bekijkt. Maar jij benadert het allemaal negatief als je naar jezelf en je eigen leven kijkt. Het is niet slechter, het is anders. En ja, je hebt je behoeften. Niks mis mee om je verlangens na te jagen (dat doe je ook met werk, studie, hobby's).

En als je dakloos bent, dan heb je ook vrijheid, andere soorten zorgen, etc, maar dan ben je niet slechter/mislukt/waardeloos of wat dan ook. Zoals voor een dakloze het huis geen doel an sich is, zou voor jou seks ook geen doel an sich moeten zijn. Seks is een resultaat van het gewoon samen leuk hebben om wie jullie beiden zijn. Dus daar zou de focus op moeten liggen: zelfwaardering en waardering van anderen.
In een goede relatie heb je ook vrijheid, geen verplichtingen en een eigen leven. Het is pas wanneer je met iemand samen bent waar het niet goed mee zit dat er problemen komen op dat vlak.

Met onenightstands of friends with benefits is er zelfs geen enkel verschil met mijn huidige leven op het feit dat ik seks heb na.

Volgens mij is een huis wel een doel an sich voor een dakloze, het warm hebben in de winter is nodig om te overleven. Is er geen huis, dan wordt het de stationshal of de brug. Bij mij is er geen seks maar ik kan ook masturberen... je moet er altijd het beste van maken... Maar dat neemt niet weg dat elke dakloze volgens mij ook vol ongeloof en jaloezie naar al die mooie warme huizen kijkt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:07 schreef JimmyDean het volgende:
Woon je op jezelf?
Heb je tinder?

Geen probleem lijkt me.
Ik heb jaren op mezelf gewoond maar woon nu terug thuis. Heb een paar maanden tinder gehad, maar 60-70(?) matches ofzo hebben mij geen enkel gesprek opgeleverd. Toen was ik het beu en ben ik er mee gestopt. Misschien moet ik nog eens opnieuw beginnen...

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 20:53 schreef Groepfunder het volgende:
Dat klopt, maar het vraagt een heel ander soort zelfvertrouwen. Jij weet dat jij goed bent in jouw vakgebied. Wellicht heb je in het verleden ook hoge cijfers gehaald om dat aan jezelf te bewijzen. En die cijfers lieten het ook toe om je te spiegelen aan anderen. Herken je dat?

Dat heb ik ook gedaan en ik kan je uit ervaring vertellen dat als je steeds hetzelfde doet er ook steeds hetzelfde uitkomt. Oftewel: als jij verandering wilt, moet jij veranderen. Ik denk dat RM-rf goed zat toen hij begon over jouw zelfbeeld en zelfvertrouwen. Misschien moet je daar eerst 'ns aan gaan werken. Een negatief zelfbeeld en een gebrek aan zelfvertrouwen is niet sexy bij een vrouw, maar ook niet bij een man.
Dat van die cijfers klopt wel. Was ook het enige waar ik me aan kon optrekken want verder was ik nooit heel bijzonder.

En ik wil niet ontkennen dat je gelijk hebt. Het is gewoon ongelooflijk moeilijk zelfvertrouwen te putten uit iets waar je (blijkbaar) enorm slecht in bent...

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 22:38 schreef madeliefff het volgende:
waarover werd je gepest?hoe zagen ze jou? Dit vraag ik om een beter beeld van je te krijgen
Ze pestten me gewoon met alles waar ze me mee konden hebben denk ik. Ik heb een mentaal gehandicapt zusje en dat werd vroeger eerst gepest (zelfde school). Ik kan mij herinneren dat in groep 3 ofzo het zoontje van een juf waar ik les van had mijn zusje had gepest en toen was ze het beu en sloeg ze hem op zijn gezicht. Sinds die dag heeft die juf er alles aan gedaan om mij aan te duiden als "anders". Ik moest voor pietluttigheden buiten blijven staan, kreeg geen ijsjes bij schoolactiviteiten en de rest wel, en mensen die iets lelijk tegen me deden werden daar niet voor gestraft. Sindsdien hebben andere leerkrachten hun best gedaan dit terug weg te werken maar ik lag niet meer in de groep en dit is niet meer goed gekomen.

Verder hadden we het thuis niet breed terwijl de meeste mensen van die school een goede afkomst hadden. Mijn ouders konden geen verkleedkleren betalen met carnaval, ik kreeg geen zakgeld mee naar uitstapjes of mocht gewoonweg niet mee, had goedkope kleding, mocht niet meedoen met trends, had amper speelgoed, enz. Trouwens ook een belangrijke reden waarom ik ingenieur geworden ben, ik moest al mijn speelgoed zelf maken omdat mijn ouders het niet konden betalen.

In de middelbare school ging het thuis al iets beter maar toch. Ik had nog nooit een vriendinnetje gehad (terwijl dat toch wel het van het is onder pubers), en faalde in bijna al mijn pogingen waardoor ik ook pas heel laat ontmaagd was in vergelijking met de rest van de klas. Ze gooiden condooms naar me en riepen dan om die terug te geven (want ik zou ze toch nooit nodig hebben), enz...
Imagination is more important than knowledge (Albert Einstein).
pi_174554701
Een hoop vooronderstellingen en aannames over hoe relaties werken en zouden moeten werken. Dream on... :W
Somebody that I used to know
pi_174557199
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:08 schreef Yannick123 het volgende:

[..]

Weet ik, is ook wat de psych mij geleerd heeft. En in kleine stapjes maak ik vorderingen, laatste meid die ik gezoend heb was begin juli. Maar het neemt de frustratie niet weg dat het bij anderen zo makkelijk gaat.

[..]

Maar dat is dus niet het geval. Van de ruim 20 bed partners die ik heb gehad waren er maar 3 een ONS, dus direct na het stappen mee naar huis (ben 29). Soms gebeurt dat gewoon. Maar het overgrote deel op stap leren kennen zoenen nummer uitwisselen of alleen nummer uitwisselen. Een of een aantal keer daten en dan sex.
pi_174559275
Verstand op nul en gewoon daten.

Niet nadenken over sex, laten we eerlijk zijn, als jij ook maar een klein beetje succesvol bent in het leven komt die sex op de eerste date er toch wel, of je moet de elephantman zijn ofzo.
pi_174561639
Op ieder potje past een dekseltje. Ook voor contactgestoorde nerds is er wel een vrouw te vinden.

Gewoon inschrijven op datingsite. Hop hop.
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:04:07 #66
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174563466
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 17:40 schreef Henno het volgende:

[..]

Mwa, dergelijke sauna's klinken me toch gewoon als verkapte hoerenkasten in de oren volgens het all-in model dat ze in Duitse bordelen weleens hanteren. Als het probleem puur "geen seks" is zijn er zoveel mogelijkheden om het vandaag nog te kopen, alleen de frustratie gaat er volgens mij voornamelijk om dat nooit spontaan uit alledaagse contacten van het een het ander komt, het gewild zijn zonder duidelijke tegenprestatie.
(beter kan ik het niet verwoorden :'))

Wat is de man:vrouw ratio eigenlijk bij dergelijke sauna's? :P
Dat ligt er helemaal aan, heb ik gelezen O-)
IN Duitsland bij dat all in (incl. sex) idee minder vrouwen dan mannen.
IN Nederland ligt het er ook erg aan welke dag en welk tijdstip van de dag. Vrijdag en zaterdag avond is het natuurlijk volle bak met meer mannen dan vrouwen.
Andere dagen en tijdstippen is het veel rustiger, dan is er dus ook veel meer tijd om gewoon wat te praten en af te tasten (letterlijk en figuurlijk) of het een beetje klikt. Of om samen eerst te gaan eten of een half uurtje samen in het bubbelbad (als je het al zo lang volhoudt) voor jullie een kamer nemen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:23:27 #67
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174563957
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 19:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Toch blijf ik me daarbij afvragen wat ....................................................................................................................................................................................................Wie wil er nou zo wanhopig gedegradeerd worden tot lustobject?
Ken veel vrouwen die (vaak ook uit zichzelf) gedegradeerd zijn / hebben tot lustobject en die daasr helemaal geen moeite mee hebben. Denk, schat ongeveer 60% minimaal van de vrouwen. Loop maar eens een middag door de stad of winkelcentrum.nagenoeg iedere vrouw wil kleren die haar goed staan, make-up, "accesoires", schoenen, laarsjes kapper schoonheidsspeciakist, zonnebanken, dieten enz. om maar zo aantrekkelijk en sexy mogelijk te zijn en als een lustobject uit te zien en zo een dikke of mooie of liefst allebeide - vis aan de haak te slaan.
Geef mij dan maar een sexrobot, je schroeft er gewoon een ander hoofd op wat je mooier vindt. En dat andere hoofd doe je in de kast of bied je te koop aan op Speurplaats of zo.

*O* :B :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 21-10-2017 20:56:57 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:26:47 #68
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174564064
Ben je niet gewoon homo maar daar nog niet helemaal achter, TS, zo komt het namelijk op mij over
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:31:09 #69
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174564178
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 20:56 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Seks met iemand die naar jou verlangt voelt anders (denk ik) dan seks met iemand die gewoon haar werk doet. Daarin schuilt m.i. de toegevoegde waarde van 'echt gewild zijn'. Een partner kiest jou om wie jij bent. Een prostituee kan een klant natuurlijk weigeren, maar zij kiest niet voor hem.
Ja, vaak klunziger, en ... er wordt wat terugverlangd. Ah, oh, beetje naar links, neen, toch beetje naar rechts, harder, zachter enz. Breek me de bek niet open !!

:? |:(
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:34:56 #70
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174564269
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 21:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waar is dit dan? Klinkt als een prostitutie sauna?
Het klinkt niet alleen zo, het IS ook zo. Heb jij ook google ?

:?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174565688
Teveel focus op seks. K heb in mijn 41 jaar slechts 2 vrouwen gekend die seks om de seks wilden. Maar de meesten willen het sowieso het liefst binnen een relatie. Ook die vrouwen die wel seks om de seks wilden, willen het liefst uiteindelijk een relatie. Om redenen die best logisch klinken voor jou denk ik: gegarandeerd seks en ook nog liefde. Helemaal handig in het geval van kinderwens (die wil je niet bij een ONS).

Verder: die vrouwen van de seks om de seks hadden geen zeer hoge eisen, maar willen wel een bepaalde manier van aantrekkelijkheid: man die weet wat hij wil dus niet onzeker, niet te dik (buikje was er bij 1 geen probleem), lul die niet te klein is maar ook niet te groot, geen afzichtelijk gezicht a la Freddy Krueger en die ook beetje normaal gesprek kan voeren.

Kortom, ik zou als ik jou was niet zo zeer focussen op seks, maar aan je zelfverzekerdheid en wanhoop. Fix dat eerst en ga dan voor een relatie. Waarom seks? Na een ONS is het alweer voorbij :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_174565975
Godshand,je zit fout, dit stuk ego kun je niet uitschakelen... Enige oplossing is het serieus oplossen door dus gewoon veel dates te gaan krijgen. Het gebrek aan seks zorgt voor de onzekerheid en niet zozeer andersom.

Dat is mijn mening, en ieder excuus om niet gewoon nu te gaan voor wat je wilt vind ik gedrag waardoor je alleen maar sterker in de wanhoop terecht komt, je moet jezelf verdomme wat gunnen en niet excuses verzinnen om te krijgen wat je wilt krijgen.

Ik krijg daar i.i.g. ook een stuk meer energie van, TS heeft concrete dingen opgesomd die hij wilt, hoe relaxed is dat... 'Dingen die je wilt' bagatelliseren is naar mijn smaak de grootste fout die je kunt maken en de grootste reden voor een ongelukkig bestaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door ludovico op 21-10-2017 21:55:36 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_174566613
Jouw leeftijd is een belangrijke reden dat je seks wilt, omdat je (jouw lichaam) nabij/op het hoogtepunt bent qua (onbewuste) seksuele activiteit (dit duurt nog wel tot je 40/50ste).
Het lichaam schreeuwt om seks hebben, vanwege biologische redenen, d.w.z. voortplanting.
Dat gevoel moet je koesteren, maar kan lastig zijn. Op die leeftijd heb je altijd te weinig seks, dus denk niet dat je de enige bent.
Ook al heb je drie keer per dag seks, dan is dat niet genoeg omdat je (jouw lichaam) dan weer een ander wilt.

Is Badoo of Tinder geen optie? Legio vrouwen daar die vaak ook alleen seks willen en je hebt een database die je altijd kan bekijken en bereiken in tegenstelling tot werk, kroeg, sport etc.
Maak een mooie en mysterieuze profielfoto, neem een goed fles wijn en/of joint en scoren maar.
Het zal eerst wel moeite kosten, maar als je eenmaal door hebt hoe het werkt heb je genoeg wat te doen. Wees direct en ga niet ellenlange chatsessies houden voordat ze erachter komen dat je alleen op seks uit bent. Ook weer niet té direct, omdat je dan overkomt als een creep, op enkele uitzonderingen nagelaten.
pi_174566722
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 05:00 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Wat verbijsterend dat de R&P-tips je niet aan een relatie geholpen hebben!

Anyway, ik heb je eerdere topic doorgezapt. Je bent een ingenieur en zoekt een serieuze relatie? Waarom kijk je niet over de grens? In pakweg Oost-Europa weten vrouwen mannen als jij op waarde te schatten. Geen vrouw gaat je daar afwijzen omdat je geen 1.80m bent of om een van de andere lachwekkende afwijsredenen van Nederlandse vrouwen die je in dat topic noemt. In Oost-Europa vind je bovendien vrouwen van hogere kwaliteit, in elk denkbaar opzicht.
Dit. De gemiddelde nederlandse vrouw moet je niet willen. Lelijk as fuck en echt zeikwijven :')
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:25:50 #75
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_174566979
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:50 schreef Yannick123 het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dan dat alles in mijn leven (studie, werk, sport, hobby, ...) wel werkt en er op relatievlak maar niets gebeurt? Het is niet dat opklimmen binnen een groot bedrijf geen zelfvertrouwen vraagt.

[..]


Omdat je wss diep van binnen onzeker bent over de persoon die je bent en niet zozeer over de dingen die je kunt. Dat zijn 2 verschillende dingen. T maakt niet uit of je foutloos en snel kunt typen bij t binnenhalen van een date. T draait meer om je karakter. Zo te lezen hoorde je er niet echt bij in je jeugd. Ik kan me voorstellen dat je mensen dan op een andere manier gaat benaderen.
Ik weet niet hoe de gesprekken met die vrouwen lopen dus kan weinig zeggen over wat je daarin anders zou kunnen doen.

T draait overigens ook nog eens om t vinden van iemand die ook bij je past. Sommige mensen vallen standaard op iemand die ' out of their league' is. Je moet iemand kunnen aanvullen op iemands zwakke punten . Ik weet niet hoe dat bij jou zit..


Maar je hebt wel beet af en toe zo te lezen. Dus je doet op die momenten iets goed
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')