abonnement Unibet Coolblue
pi_174525867
Ik begin maar gelijk:

Zij was 13 en ik was 16 toen we elkaar leerde kennen. Nu is zij bijna 17 en ben ik 19 jaar. In die tijd zijn wij heel goed bevriend geraakt en hebben wij dagelijks contact via whatsapp en dergelijke. Je kan het al raden misschien, maar ik heb gevoelens voor haar gekregen sinds een jaar en ik heb na een hele lange tijd het aan haar verteld via whatsapp. Het was helaas niet wederzijds en ik had me nog nooit zo vreselijk gevoeld ( dit is allemaal anderhalf maand geleden gebeurd en ik voel me nu wel beter hoor). In mijn hoofd is zij de ware.. Ik denk elke dag aan haar en ik kan haar maar niet loslaten. Het contact is nog steeds dagelijks. Nu denk je misschien van ''oh waarom'' maar je moet niet vergeten dat we echt beste vrienden waren en het gewoon heel moeilijk is om dat contact opeens te laten stoppen.. Ik zit nu met de volgende vraag: Welke pijn is erger?

1: Ik ga het nog een poging doen over een tijdje met een andere manier van aanpak, maar uiteindelijk is het nog steeds niet wederzijds en ik ga maar dan verder met me leven wanneer ze echt een ander heeft.

2: Ik stop het contact maar ik zie haar over een paar jaar en ik denk van kut, had ik maar nog een poging gedaan

De echte vraag is natuurlijk moet je wel zo makkelijk opgeven op iemand waar je zoveel van houdt? Of ben ik maar een simpele wanhopige sukkel?

Ik weet het echt niet meer.. want ik heb nog nooit van iemand zo erg gehouden.

bedankt voor het lezen
  donderdag 19 oktober 2017 @ 21:54:57 #2
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_174525985
Anders namelijk haar gewoon te vriend houden en haar nee gewoon als een nee accepteren. Geen interesse in jou is geen interesse. klaar punt uit
pi_174526050
quote:
17s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:54 schreef Budabuddumbam het volgende:
Anders namelijk haar gewoon te vriend houden en haar nee gewoon als een nee accepteren. Geen interesse in jou is geen interesse. klaar punt uit
hmm je hebt een punt. Alleen het probleem is dat als ik haar te vriend houdt die gevoelens niet weggaan en ik het voor mezelf alleen lastig maak. Wat denk je daarover precies?
pi_174526055
De friendzone is erger. Over vijf jaar spreek je haar wss niet meer en sla je je voor de kop.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174526073
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
De friendzone is erger. Over vijf jaar spreek je haar wss niet meer en sla je je voor de kop.
Jaa inderdaad
  donderdag 19 oktober 2017 @ 21:58:02 #6
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_174526112
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:56 schreef RicoAlvarez het volgende:

[..]

hmm je hebt een punt. Alleen het probleem is dat als ik haar te vriend houdt die gevoelens niet weggaan en ik het voor mezelf alleen lastig maak. Wat denk je daarover precies?
Dan de vriendschap verbreken, maar probeer het in godesnaam niet nog een keer.
Nee is nee
pi_174526158
quote:
17s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:58 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

Dan de vriendschap verbreken, maar probeer het in godesnaam niet nog een keer.
Nee is nee
Bedankt voor het advies. Ik ga daar ook maar keer over nadenken want ik wil ook niet opdringerig/wanhopig ofzo overkomen
pi_174526295
kan je geen grite surprise party geven en haar dan nog een keer vragen

of ander groot gebaar
pi_174526330
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:03 schreef PJR het volgende:
kan je geen grite surprise party geven en haar dan nog een keer vragen

of ander groot gebaar
Ze is binnenkort jarig? dat is wel een mogelijkheid
  Forum Admin donderdag 19 oktober 2017 @ 22:07:46 #10
58651 crew  murp
murp
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:08:49 #11
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_174526484
Blijf het proberen.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_174526750
Nee is inderdaad nee.

Als je het echt wilt, kan je het nog eenmaal proberen. (Omdat het al zeer lang geleden is, er vele jaren zijn overgegaan etc..)

Maar als het nog steeds een nee is zou ik het contact zeker verminderen en je meer gaan richten op andere mensen. Dus gewoon zien dat je je gevoelens verminderd, hoe raar/erg het ook klinkt.
pi_174526774
Ik zou nog een serieuze (respectvolle) poging wagen. Lukt dat, veel plezier ^O^ Lukt het niet dan heb je je best gedaan en wordt het tijd om verder te kijken. Daar zou ik dan naar haar ook duidelijk over zijn en haar verder een prettig leven wensen

Het heeft weinig zin om wanhopig in de friendzone te gaan blijven hangen. Dan sta je ook minder open voor wat er verder voor leuks rondwandelt. Want je vergeet scenario:

3. je fladdert nog jaren om haar heen en als het uiteindelijk echt niets geworden is sla je jezelf voor je kop dat je alle andere kansen hebt laten lopen ....
pi_174526830
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:18 schreef Avondmens het volgende:
Ik zou nog een serieuze (respectvolle) poging wagen. Lukt dat, veel plezier ^O^ Lukt het niet dan heb je je best gedaan en wordt het tijd om verder te kijken. Daar zou ik dan naar haar ook duidelijk over zijn en haar verder een prettig leven wensen

Het heeft weinig zin om wanhopig in de friendzone te gaan blijven hangen. Dan sta je ook minder open voor wat er verder voor leuks rondwandelt. Want je vergeet scenario:

3. je fladdert nog jaren om haar heen en als het uiteindelijk echt niets geworden is sla je jezelf voor je kop dat je alle andere kansen hebt laten lopen ....

Bedankt!
pi_174526851
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:18 schreef OeiGeenIdee het volgende:
Nee is inderdaad nee.

Als je het echt wilt, kan je het nog eenmaal proberen. (Omdat het al zeer lang geleden is, er vele jaren zijn overgegaan etc..)

Maar als het nog steeds een nee is zou ik het contact zeker verminderen en je meer gaan richten op andere mensen. Dus gewoon zien dat je je gevoelens verminderd, hoe raar/erg het ook klinkt.
je hebt zeker gelijk. bedankt voor het advies
pi_174527261
Je keuze is niet 'opgeven' of 'doorgaan'.

Je keuze is 'je neerleggen bij haar antwoord en vrienden blijven' of 'je neerleggen bij haar antwoord en de vriendschap verbreken'.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:35:22 #17
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174527381
Verbreek je vriendschap, als ze geen interesse in je heeft heb je niets meer aan de omgang met haar.

Begin keihard aan jezelf te werken.
pi_174528383
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:35 schreef LordHorusNL het volgende:
Verbreek je vriendschap, als ze geen interesse in je heeft heb je niets meer aan de omgang met haar.

Begin keihard aan jezelf te werken.
:') ^ :')
"Pools are perfect for holding water"
pi_174528746
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:35 schreef LordHorusNL het volgende:
Verbreek je vriendschap, als ze geen interesse in je heeft heb je niets meer aan de omgang met haar.

Begin keihard aan jezelf te werken.
Hehe, ik denk dat het eerder is "als je gevoelens voor haar hebt en ze geen interesse voor je heeft, belemmert ze jou in jouw omgang met anderen."

Daarom is het (volgens mij) beter om je eerst wat te concentreren op anderen en je gevoelens wat te laten zakken. Daarna kan je eventueel met haar omgaan als "vrienden".
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 20 oktober 2017 @ 00:17:38 #20
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_174529983
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:51 schreef RicoAlvarez het volgende:
In mijn hoofd is zij de ware..
Alleen .. jij bent niet haar ware, dus in die zin zij ook niet voor jou
quote:
Ik denk elke dag aan haar en ik kan haar maar niet loslaten. Het contact is nog steeds dagelijks.
Minder het contact opzoeken met haar als je het er zo moeilijk mee hebt lijkt mij wel heel erg verstandig
quote:
Nu denk je misschien van ''oh waarom'' maar je moet niet vergeten dat we echt beste vrienden waren en het gewoon heel moeilijk is om dat contact opeens te laten stoppen..
Ik dacht eigenlijk nog helemaal niks :@
quote:
1: Ik ga het nog een poging doen over een tijdje met een andere manier van aanpak, maar uiteindelijk is het nog steeds niet wederzijds en ik ga maar dan verder met me leven wanneer ze echt een ander heeft.
Misschien is het handig om nu al verder gaan met je leven , ze wil je niet
quote:
2: Ik stop het contact maar ik zie haar over een paar jaar en ik denk van kut, had ik maar nog een poging gedaan
Achteraf gezien kan alles anders lopen als je dit had gedaan of dat had gelaten, maar je zit in het nu ;)
quote:
De echte vraag is natuurlijk moet je wel zo makkelijk opgeven op iemand waar je zoveel van houdt? Of ben ik maar een simpele wanhopige sukkel?
O+ onbeantwoorde liefde is kut :{
Uiteindelijk heb je besloten om haar te vertellen dat je gevoelens voor haar hebt gekregen,met het risico dat het niet wederzijds hoeft te zijn.
En helaas voor jou : het is niet wederzijds maar je weet nu wel waar je aan toe bent.
quote:
Ik weet het echt niet meer.. want ik heb nog nooit van iemand zo erg gehouden
Persoonlijk vind ik 'houden van' in dit geval een wat lastige uitspraak. Maar dat ligt misschien meer aan mij :@
:*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 01:05:43 #21
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_174530547
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:57 schreef RicoAlvarez het volgende:

[..]

Jaa inderdaad
Als je dit wilde horen. Doe dat dan gewoon.
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:30:13 #22
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_174532231
Het ergste is als je nog goede vrienden bent en ze krijgt opeens wel een vriendje..wat jij dan niet bent.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_174532396
De enige aanpak die zou kunnen werken is doorgaan met je leven en je focussen op andere dingen. Als het dan zo moet zijn, dan komt het vanzelf wel. Dat wanhopige is zo niet aantrekkelijk..

Zou het niet uitsluiten, maar er ook niet meer op hopen.

Of is er iets verandert in de afgelopen 1,5 maand, waardoor het ineens een strak plan lijkt om jezelf opnieuw voor de spreekwoordelijke trein te gooien?
pi_174533359
Kans is minimaal dat het ooit wederzijds gaat worden. Inmiddels is de vriendschap helemaal scheef gegroeid en ga je nooit over haar heenkomen als je dagelijks contact blijft houden. Mijn advies is dus om het contact te verbreken.
pi_174533784
Het is ook niet echt eerlijk om bevriend te blijven als je eigenlijk meer wil, niet voor haar en niet voor jezelf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')