abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_174525261
registreer om deze reclame te verbergen
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Het is natuurlijk verplicht gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

779901d1e769f4d2e79817ce8db8b81e--the-smurfs-funny-babies.jpg
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_174525455
Nieuwe ronde, nieuwe kansen op een goede nachtrust :z
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 21:59:56 #3
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174526168
Mijn baby was wat matig gehumeurd de hele middag en avond, maar nadat hij alles had ondergepoept ligt hij nu enorm blij te zijn in bed en de vergeten lachjes van de hele dag in te halen. Erg gezellig. *;

Verder vind ik het heel fijn dat hij soms overdag in slaap valt zonder dat ik hem rechtop houd en loop. Het helpt wel dat hij steeds beter gericht zijn duim in z'n mond kan steken. En in de auto kan hij nu een poosje naar een lelijk speelding kijken en daarna rustig onder het gezoem in slaap vallen in plaats van alleen maar heel hard te huilen. Het zijn nog sporadische succesjes maar ik markeer ze toch graag even.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_174526353
Lemijn, sporadische succesjes moeten zeker even benoemd worden. Houd de moed erin. ;)

Verlof is echt niet goed voor mijn portemonnee. 'Even een rondje lopen' later was ik voor Dirk 2 shirts en een broekje rijker, en had ik voor mezelf 2 hempjes en een shirt gekocht. :')

RF, dat ontroostbare huilen is ook gewoon heel naar. Ik hoop dat jullie komende nacht weer beter is. :*
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:55:56 #5
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_174528176
Hopelijk op naar slaapvolle nachten voor iedereen!!

Fazz, eind april sleutel en hopelijk in mei/ juni over :s)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_174528565
Hier kwam het openen van de kwijlsluizen overigens meteen met het huilen van echte traantjes :o laat het gedruip en gesnotter beginnen *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_174528977
Mooie stats Memoru!

Valt nog mee Nanuke, dat je ook nog iets voor jezelf gekocht hebt :)

Zo'n lelijk speelding voor in de auto moet ik ook nog even ophangen. En nog een tweede regelen. De speelmatten zijn tegenwoordig wel echt een succes!

Vanmiddag heeft grote broer heel lief zijn Lego beesten aan de meiden laten zien, zoals de krokodil. Ik heb nog nooit video op tinypic gezet, dus geen idee of het goed werkt:
View My Video
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
pi_174531287
Pff heb gisteravond en nu net weer een hartverzakking gehad. V. begon opeens naast me te spartelen en ademde niet echt door, hij snakte naar adem.
Je hoort het slijm in z’n keel zitten en door het slijm begint ie te kokhalzen en hoesten. Heb hem snel opgepakt en op z’n rugje geklopt. Ondertussen begint ie te krijsen, te stampen en grijpt met z’n handjes in de rondte. Als hij eenmaal de fles krijgt is alles weer goed, hij rogggelt niet meer en is weer rustig. Hij ligt nu heerlijk tegen m’n borst aan te slapen. Zou dit door de relux komen? Ik bel straks toch maar voor de zekerheid de huisarts omdat we voor het weekend zitten en ik dit toch best wel eng vond.
pi_174531375
Wat akelig, Flav. Slim om even te laten bekijken.

Rady, gefeliciteerd. Wel zonde van de katten, maar knap dat jullie het beste voor ze willen.

Nanuke, hier is het ook slecht voor de portemonnee, vooral door terrasjes/lunch/ijsjes/buiten de deur eten. Grootste voordeel n nadeel van in het centrum wonen.

M. deed even heel raar. Laatste fles was om 22.00u, en nu pas is hij weer wakker :o hele dikke prima!
En ik zou eigenlijk langs het CB gaan voor wegen en vragen over teveel eten, maar blijkbaar lost hij het nu zelf op. Donderdag moeten we toch al, dus vandaag sla ik maar over.
pi_174531382
Flav, wat naar! Niet iets wat ik persoonlijk herken van reflux.

Mijn baby is net 5 minuten wakker na een nacht doorslapen. <3
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_174531417
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 06:19 schreef ReginaFalange het volgende:
Flav, wat naar! Niet iets wat ik persoonlijk herken van reflux.

Mijn baby is net 5 minuten wakker na een nacht doorslapen. <3
Wauw, en dat na de afgelopen week ^O^ Er is ook gewoon geen touw aan vast te knopen bij baby's :)
pi_174531743
Hier n tuk van half twaalf tot half zes *O* rare wezens die baby's. Steeds als je denkt dat ze n ritme hebben _O- think again :D
pi_174531846
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:27 schreef FlyingFish het volgende:
Mooie stats Memoru!

Valt nog mee Nanuke, dat je ook nog iets voor jezelf gekocht hebt :)

Zo'n lelijk speelding voor in de auto moet ik ook nog even ophangen. En nog een tweede regelen. De speelmatten zijn tegenwoordig wel echt een succes!

Vanmiddag heeft grote broer heel lief zijn Lego beesten aan de meiden laten zien, zoals de krokodil. Ik heb nog nooit video op tinypic gezet, dus geen idee of het goed werkt:
View My Video
Hij speelt niet af op mijn mobiel -O-

Wat schrikken flav! :o
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:07:39 #14
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_174531988
*O* wat een goede nachten allemaal *O*

Lemijn, het zijn die sporadische succesjes die de moeilijke dagen dragelijk maken, toch? Koesteren, dus!

Klinkt heel akelig, Flav. Hopelijk heeft de huisarts een verklaring/oplossing.
pi_174532346
Wij zijn hier alle vier aan het hoesten en rochelen. }:| . Maar ik heb Y er nog niet echt benauwd van gezien. Dat lijkt me naar om te zien, Flav. Hopelijk was het eenmalig.

Lemijn, fijn dat je dergelijke vooruitgang ziet. Ik merk vooral dat deze tweede baby in die dingen echt anders is dan z'n zus was als baby. Zo kon ik met haar in de draagdoek echt niet stil gaan zitten, ook niet als ze sliep. Want dan werd ze heel snel wakker en ging ze krijsen. Met Y kan ik prima gewoon gaan zitten. Alleen als hij wakker is, begint het hem op een gegeven moment wel te vervelen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_174533172
Lemijn: Poep kan ze zo in de weg zitten. Ik was gisteren ook enorm blij met die spuitluier. E. had al 4 dagen niet gepoept en sinds gisteren leek hij er echt last van te hebben. Ik word blij van poep :Y) Fijn dat je vooruitgang boekt. Jouw baby doet het zo te horen super goed! En jij ook natuurlijk :*

Hier is het momenteel geen poep of spuitluier. Niks er tussen in. Is dat rond de 8 weken bij iedere baby zo?

Nanuke: Geeft toch niet? Je mag wel eens wat leuks voor jezelf en baby kopen.

FF: Leuk dat ze zo lief spelen! O+ Als ik op de link klik zie ik alleen 2 schattige truitjes.

RF: Super fijn! Het gaat de goede kant op! :)

Flav: Dat klinkt echt super griezelig! Echt eng ;( Ik heb gehoord dat evt. in het gezicht blazen ook kan helpen. Maar goed dat je de huisarts even belt!

E. viel gisteravond rond 21:15 in slaap. Om 0.30 wakker om te drinken en toen had ie 37,5. Na 30 minuten viel ie in slaap tot half 8. Yayy goede nachtrust! Wel blijft ie in zn slaap tijgeren. Misschien wordt ie wel een slaapwandelaar.
pi_174533686
Memoru, het nadeel zit hem vooral in dat dit niet de eerste keer is. En wat LeSage zegt, ik woon in het centrum dus even een rondje lopen is al gauw nogal verleidelijk. :P

Ik lees over allemaal goede nachten, wat fijn! *O*

Flav, ik zou inderdaad ook even bellen met de huisarts, het klinkt echt heel naar! :*

Gisteravond was krampjesfeest. Het doet echt zeer om hem zo ongelukkig te zien. ;( De nacht was wel dikke prima weer. Eens zien wat we vandaag gaan doen. Ik wilde eigenlijk bij mijn vrijwilligerswerk langs, maar het weer ziet er nog niet echt lekker uit.
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
pi_174534585
Goede succesjes Lemijn :s)

Goede nachten *O*
Weer even kunnen bijslapen RF?

Hier ook wel een ok nacht. Ze viel om 1900 in slaap (niet gek na 2x 20min slaap op het kdv) en kwam pas om 0400. Vriend heeft haar 180cc gegeven waardoor ze om 7 uur niet echt te porren was om te drinken :') Extra gekolfd op werk dan maar :P

Nanuke :* voor de krampjes, zo zielig.
En babies zijn sowieso slecht voor je portemonnee dus die rompers enzo kunnen er ook nog wel bij :+
pi_174536514
Ok Fazz? :D Dat klinkt als een fantastische nacht!

Hier was het weer drama, ze accepteert mij (borst of fles) niet meer 's nachts lijkt het en blijft alleen maar huilen. Gisteren een uur geprobeerd (cosleeper, bij ons in bed, armpjes vasthouden, enz), toen kwam man het overnemen en ze sliep binnen 10 minuten en meldde zich ook nog maar n keer daarna. Ik kan 's nachts niet zo goed relativeren en voel me dan (en stiekem nu ook nog wel een beetje) zo'n faalmoeder. -O-
pi_174536814
Raar he LDG? Maar wel lekker kunnen bijslapen!

Krampjes :’( Ik koop ook meer voor de baby dan voor mezelf haha.

Net terug van de huisarts. Gaan nu ranitidine drank proberen tegen de reflux. Hoop zo dat dit helpt!
pi_174539139
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:37 schreef Selvaria het volgende:

Hier was het weer drama, ze accepteert mij (borst of fles) niet meer 's nachts lijkt het en blijft alleen maar huilen. Gisteren een uur geprobeerd (cosleeper, bij ons in bed, armpjes vasthouden, enz), toen kwam man het overnemen en ze sliep binnen 10 minuten en meldde zich ook nog maar n keer daarna. Ik kan 's nachts niet zo goed relativeren en voel me dan (en stiekem nu ook nog wel een beetje) zo'n faalmoeder. -O-
Oke oke :+ Vriend dacht daar anders over nadat ik hem moest wakker maken :P
We spreken nu van te voren af wie de nacht doet maar ik moet hem dus steeds er voor wakker maken }:| Gelukkig kan ik de verleiding wel weerstaan om er dan toch maar zelf uit te gaan O-)

:* voor jou nacht, niks geen faalmoeder!
pi_174539293
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:37 schreef Selvaria het volgende:

Nee joh gek :*

Hier kan baby ook vaak niet relaxen bij mij. Hij gaat als een malle piranha's los op mn tetten (ik geef geen bv 8)7) en wordt dan alleen maar boos dat t allemaal niet lukt _O-
pi_174539331
Mochten er nog mensen willen meedoen aan Secret Santa: Opgeven kan nog tot morgenavond 18:00!

OUD / Secret Santa 2017 interessepeiling
disclaimer
Friettijdpietvoeding
pi_174542400
Ah Selvaria, dat is hier ook hoor. Bij mij huilt hij het meest :') je laat je slechtste kant het meest zien aan degene van wie je het meeste houdt, hou ik mezelf maar voor.
pi_174543265
Krampjes zijn echt verschrikkelijk. Je kan zo weinig doen ;( Volgens mij is rond week 6 het ergste en daarna neemt het alleen maar af.

Flav: ik hoop dat het helpt! Heb je al geprobeerd?

Selv: Je doet het super goed :* Paar weken geleden kreeg ik E. echt niet stil, hij was echt zo'n 2,5 uur aan het huilen. Niks werkte dus ik maakte m'n vriend wakker. Hij houdt m vast.. gelijk stil.. Baby's voelen misschien ook aan als je onrustig bent.

LDG: ik moest lachen om je piranha opmerking :D. E. kwijlt echt onwijs. Nog geen echte traantjes gezien. Leuk dat we baby's hebben rond dezelfde leeftijd O+
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')