abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174679517
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Niemand gaat dit opstel lezen, pik.

Overigens wel frappant dat alle sneren richting magnetronkoffie in dit topic blijven staan, terwijl relatief onschuldig commentaar op DancingPhoebe hier wordt verwijderd 'want dit topic is niet bedoeld voor commentaar op andere users'.
-
  donderdag 26 oktober 2017 @ 21:26:55 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174679539
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:21 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Serieus? Posts van anderhalf jaar geleden nu nog aanhalen? :X

Geen zin om verder het hele gedram door te lezen, maar tijdens het scrollen viel deze passage me op. Je weet dat je ook een dagje uit kunt loggen van een online forum?
Als je serieus stress krijgt van Fok lijkt me dat het meest verstandige om te doen ^O^
Sowieso dat je denkt dat een ban van een ander jouw stress zou verminderen.
Het is niet alsof het nou vreselijke posts zijn die een permban verdienen, en een keertje een 24 uur had weinig uitgemaakt.
Tenzij je er natuurlijk al van geniet een streep door iemands naam te zien staan, in dat geval doe je het er waarschijnlijk om om iemand een ban aan te smeren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174679540
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar in dat geval kan R&P toch misschien beter wel meteen opgedoekt worden?
Ik meen dat Danny himself daar weleens iets over gezegd had?

Tis niet alsof Café R&P überhaupt nog zo goed loopt.
Afgelopen 3 jaar is de activiteit van alle serieuze topics in R&P met 70% afgenomen, een stuk harder zelfs dan fok als gemiddelde. Tis gewoon jammer dat het op deze manier leegbloeden moet.

Ik heb dat topic wel in myat staan, maar nog niets mee gedaan :)
Moeilijk forum, moeilijk modden. Ik zou ook niet iedereen tevreden kunnen houden. Ja, wellicht door er niet te zijn zoals in MUZ destijds :)

Misschien kun je beter een post maken waarin je de nodige veranderingen beschrijft ipv de problemen.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 21:28:46 #129
212761 magnetronkoffie
Too hot to handle!
pi_174679577
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:25 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Ik kan het niet helpen dat kamina zoveel rotzooi over mij geschreven heeft en dat Samzz zoveel daarvan heeft laten staan ;(
quote:
Overigens wel frappant dat alle sneren richting magnetronkoffie in dit topic blijven staan, terwijl relatief onschuldig commentaar op DancingPhoebe hier wordt verwijderd 'want dit topic is niet bedoeld voor commentaar op andere users'.
Dat komt omdat de meeste posters hier een band met Samzz hebben. Mij zijn de meesten nauwelijks tegengekomen.

Overigens komen de meeste posters hier uit Samzz haar slowchat.

Maar dit onderstreept eigenlijk ook wel weer m'n punt dat ze selectief modereert :)
Burn it to the ground.
Hokjesdenken is de patat met mayo van de cognitieve haute cuisine.
Iemand kapot maken is heel makkelijk. iemand weer helen...dat is pas een uitdaging!
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_174679586
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:25 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Met zulke epistels vraag je ook wel om commentaar natuurlijk
A mind with a heart of it's own
pi_174679620
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik kan het niet helpen dat kamina zoveel rotzooi over mij geschreven heeft en dat Samzz zoveel daarvan heeft laten staan ;(

[..]

Dat komt omdat de meeste posters hier een band met Samzz hebben. Mij zijn de meesten nauwelijks tegengekomen.

Maar dit onderstreept eigenlijk ook wel weer m'n punt dat ze selectief modereert :)
Echt, stel je aan zeg :')
  donderdag 26 oktober 2017 @ 21:30:44 #132
212761 magnetronkoffie
Too hot to handle!
pi_174679642
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Moeilijk forum, moeilijk modden. Ik zou ook niet iedereen tevreden kunnen houden. Ja, wellicht door er niet te zijn zoals in MUZ destijds :)

Misschien kun je beter een post maken waarin je de nodige veranderingen beschrijft ipv de problemen.
Ik heb er nooit om gevraagd om tevreden gehouden te worden of om een 1 of andere speciale voorkeursbehandeling te krijgen of zo. Ik heb altijd alleen maar gevraagd om gelijkheid en om een eerlijke behandeling en eerlijk gezegd vind ik dat ik best een goed punt heb :)

Wat bedoel je met dat wat je schrijft over MUZ?

Wat bedoel je met nodige veranderingen? Ik begrijp niet wat je daarmee precies bedoelt.
Burn it to the ground.
Iemand kapot maken is heel makkelijk. iemand weer helen...dat is pas een uitdaging!
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_174679697
quote:

[..]

[..]

Ja want het feit dat ik in dezelfde sc post maakt mij een kritiekloze bff :D
Beetje inlezen maat, we weten allemaal dat je daar continu mee leest
  donderdag 26 oktober 2017 @ 21:36:51 #134
212761 magnetronkoffie
Too hot to handle!
pi_174679779
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:33 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja want het feit dat ik in dezelfde sc post maakt mij een kritiekloze bff :D
Beetje inlezen maat, we weten allemaal dat je daar continu mee leest
Neeneeneenee, dat is dan zeker NIET het geval! :D

Even voor de duidelijkheid, NIET IEDEREEN DIE IN DIE SLOWCHAT POST, IS EEN KRITIEKLOZE BIACH! :D :P

Mijn excuus :P

Overigens is wat je zegt over dat ik daar altijd zou meelezen, absoluut onwaar.

Ik kom er heel af en toe via mycroft terecht en dat is 't wel zo'n beetje.
Ik vind 't eerlijk gezegd best grof dat je aangeeft dat ik beter lezen moet en dat je vervolgens zelf met zo'n bewering komt. Waarom eigenlijk geloof je dat ik daar zit mee te lezen?? :?
Burn it to the ground.
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_174679839
quote:
14s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk geloof je dat ik daar zit mee te lezen?? :?
Het simpele feit dat je posts van anderhalf jaar geleden aanhaalt doet wel iets vermoeden :X
pi_174679846
quote:
14s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Neeneeneenee, dat is dan zeker NIET het geval! :D

Even voor de duidelijkheid, NIET IEDEREEN DIE IN DIE SLOWCHAT POST, IS EEN KRITIEKLOZE BIACH! :D :P

Mijn excuus :P

Overigens is wat je zegt over dat ik daar altijd zou meelezen, absoluut onwaar.

Ik kom er heel af en toe via mycroft terecht en dat is 't wel zo'n beetje.
Ik vind 't eerlijk gezegd best grof dat je aangeeft dat ik beter lezen moet en dat je vervolgens zelf met zo'n bewering komt. Waarom eigenlijk geloof je dat ik daar zit mee te lezen?? :?
:')
echt dude, je hebt vast een therapeut, hoop ik. Vertel die eens dat je loopt te mycroften in een SC en dat je dingen op fok uit 2015 nog niet los hebt gelaten

Succes met wat volgt
pi_174679978
* OscarMopperkont pakt popcorn en gaat even lezen....
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_174680089
quote:

[..]

Degene die achter Kamina zit heeft dan ook flink wat tijd in je gestoken. Dat zou jij ook niet weghalen.

quote:
Als je straks aan de costa ligt en hieraan denkt dan heb je waarschijnlijk zelf ook wel zoiets van "waar gaat dit allemaal over". Ruzie met een papegaai is nog interessanter dan een conflict op fok.

quote:

Fok is een hobbiebak en moderators hier zijn geen rechters met een opleiding of professionele scheidsrechters die maanden training hebben gehad he. Die doen t ook maar vrijwillig en soms is de opzet van een forum gewoon dweilen met de kraan open. Alles wat er rondgaat zou je IRL gewoon niets moeten uitmaken.
  Forum Admin donderdag 26 oktober 2017 @ 21:49:50 #139
446803 crew  Tagliano
Cremeren moet weer leuk worden
pi_174680096
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Behoorlijk lange post
Nog los van het feit dat je klaagt over iets wat bijna anderhalf jaar geleden heeft plaatsgevonden (en blijkbaar in de tussentijd niet meer) waarover Samzz haar excuses al heeft aangeboden, weet je überhaupt niet wat er speelt:
-tussen mod(s) en andere user(s), in dit geval Kamina. Je ziet dus niet welke posts verwijderd worden en welke genote worden om eens iets te noemen. Ook zie je niet of een user wordt aangesproken op zijn of haar gedrag en andere communicatie tussen mods en users. Je kunt dus niet zomaar zeggen dat er geen actie naar andere users wordt ondernomen.
-tussen mods onderling, wat zij onderling overleggen
-tussen mods en (F)A's. Je weet niet wie bans aanvraagt, wie ze "uitdeelt", enzovoorts. Je kunt dus ook niet zomaar zeggen dat het wel erg makkelijk was om de FA's ervan te overtuigen om jou te bannen, sterker nog je kunt niet eens zeggen of een mod (en zo ja welke) die aanvraag überhaupt gedaan heeft.

Mocht je, buiten een paar posts van anderhalf jaar geleden waarvoor inmiddels excuses voor het niet behandelen ervan zijn aangeboden en bovengenoemde veronderstellingen, nog meer argumenten hebben kun je mailen naar de FA's en kunnen we altijd kijken of we die terecht vinden. Hier in feedback heb je je zegje meer dan voldoende gedaan en je antwoord gekregen.

Hier houd ik het verder bij, iedereen heeft zijn zegje wel gedaan. Het zou prettig zijn als jij ook weer vooruit kijkt. Zo niet, kun je mailen maar in dit topic is de discussie wel klaar.
Ik ga niet van mezelf zeggen dat ik eerlijk ben, maar ik zit wel redelijk eerlijk in elkaar
"Kijk, bij 1-0 kan het zomaar 1-1 worden" ~Boudewijn Zenden, 7 mei 2017
"Je bent net zo lang gestoord tot je een genie bent"~JC
pi_174680245
Ik vind het fijn om te lezen dat reacties niet klakkeloos op verzoek worden weggehaald. Dat haalt de hele verhaallijn van een topic vaak onderuit.

Verder is al zo vaak gecommuniceerd dat dit forum geen safe-space is maar dat je meestal je ongezouten mening mag geven. Daar maak je zelf ook met enige regelmaat gebruik van.

Dus als je je al anders behandeld voelt, zie het als een compliment? Je hebt niet echt hulp nodig om voor jezelf op te komen.

In R&P is het nu eenmaal zo dat andere users soms wel een beetje hulp of bescherming nodig hebben. Kijk maar eens hoe Samzz Mutillation (schrijf ik het goed?) af en toe tegen zichzelf in bescherming neemt. En daarvoor later soms door hem bedankt wordt.

En verder was een tijdje geleden dit forum nogal anders qua dynamiek. Mods hadden samen hun handen vol aan sommige andere users. Niet te vergelijken met nu. Dus ja, ik vind het niet gek dat er verschil zit tussen het handhaven toen en nu.
pi_174680351
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:49 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik heb ze van jou ook weleens korter gezien.
  Forum Admin donderdag 26 oktober 2017 @ 21:58:27 #142
446803 crew  Tagliano
pi_174680381
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:57 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik heb ze van jou ook weleens korter gezien.
Ik doe m'n best :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga niet van mezelf zeggen dat ik eerlijk ben, maar ik zit wel redelijk eerlijk in elkaar
pi_174680455
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:58 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik doe m'n best :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel redelijk kort ja
  donderdag 26 oktober 2017 @ 22:05:28 #144
212761 magnetronkoffie
Too hot to handle!
pi_174680600
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:49 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Nog los van het feit dat je klaagt over iets wat bijna anderhalf jaar geleden heeft plaatsgevonden (en blijkbaar in de tussentijd niet meer) waarover Samzz haar excuses al heeft aangeboden, weet je überhaupt niet wat er speelt:
-tussen mod(s) en andere user(s), in dit geval Kamina. Je ziet dus niet welke posts verwijderd worden en welke genote worden om eens iets te noemen. Ook zie je niet of een user wordt aangesproken op zijn of haar gedrag en andere communicatie tussen mods en users. Je kunt dus niet zomaar zeggen dat er geen actie naar andere users wordt ondernomen.
-tussen mods onderling, wat zij onderling overleggen
-tussen mods en (F)A's. Je weet niet wie bans aanvraagt, wie ze "uitdeelt", enzovoorts. Je kunt dus ook niet zomaar zeggen dat het wel erg makkelijk was om de FA's ervan te overtuigen om jou te bannen, sterker nog je kunt niet eens zeggen of een mod (en zo ja welke) die aanvraag überhaupt gedaan heeft.

Mocht je, buiten een paar posts van anderhalf jaar geleden waarvoor inmiddels excuses voor het niet behandelen ervan zijn aangeboden en bovengenoemde veronderstellingen, nog meer argumenten hebben kun je mailen naar de FA's en kunnen we altijd kijken of we die terecht vinden. Hier in feedback heb je je zegje meer dan voldoende gedaan en je antwoord gekregen.

Hier houd ik het verder bij, iedereen heeft zijn zegje wel gedaan. Het zou prettig zijn als jij ook weer vooruit kijkt. Zo niet, kun je mailen maar in dit topic is de discussie wel klaar.
het enige wat ik wel weet is dat er een user nodeloos voor een half jaar eruit is gekeild en dat iemand anders maandenlang de policy kon blijven overschrijden. Daar is nooit excuus voor gegeven.

En welke garantie kan je me geven dat ik dit keer wel gehoord zal worden?
Jullie algehele houding naar mij was voor een langere periode (ook het handelen via de mail) ronduit schofterig te noemen (en al helemaal voor iemand die in R&P om advies kwam vragen) en eerlijk gezegd maken jullie jullie er te makkelijk vanaf door het als een kleinigheidje af te doen. Maar toen jullie me banden, was het ineens wel een big deal voor jullie.
En bovendien heb ik er nog steeds last van, ook op manieren die ik verder niet publiekelijk aangegeven heb. Als jullie zo met jullie eigen userbase omgaan, is het niet zo gek dat het zo slecht gaat met R&P en daar zal toch echt kentering in moeten komen, willen jullie deze tent kunnen redden.

Welke garantie heb ik nu?
Burn it to the ground.
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_174680749
quote:
5s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 22:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

het enige wat ik wel weet is dat er een user nodeloos voor een half jaar eruit is gekeild en dat iemand anders maandenlang de policy kon blijven overschrijden. Daar is nooit excuus voor gegeven.

Jullie algehele houding naar mij was voor een langere periode (ook het handelen via de mail) ronduit schofterig te noemen (en al helemaal voor iemand die in R&P om advies kwam vragen) en eerlijk gezegd maken jullie jullie er te makkelijk vanaf door het als een kleinigheidje af te doen. Maar toen jullie me banden, was het ineens wel een big deal voor jullie.
En bovendien heb ik er nog steeds last van, ook op manieren die ik verder niet publiekelijk aangegeven heb. Als jullie zo met jullie eigen userbase omgaan, is het niet zo gek dat het zo slecht gaat met R&P en daar zal toch echt kentering in moeten komen, willen jullie deze tent kunnen redden.

Garantie krijg je op een tv :{w
Hou nou gewoon op man en log eens uit voor een paar dagen en ga bier drinken ofzo.
  Forum Admin donderdag 26 oktober 2017 @ 22:12:30 #146
446803 crew  Tagliano
pi_174680832
quote:
5s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 22:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat je een reactie krijgt wil ik je wel garanderen. Ik kan niet garanderen dat je die binnen het kwartier hebt. Voor al het overige is het nogal afhankelijk van waar je mee komt.

Daarmee is het hier ook echt klaar nu.

[ Bericht 0% gewijzigd door Samzz op 27-10-2017 09:51:22 ]
pi_174704733
Na alle negatief gedoe in dit topic, moet mij even iets van het hart: STING is lief. Al een paar keer een fijn kort "maak je niet druk"-gesprekje via DM gehad. Thanks, STING!

^O^

Feedback hoeft niet alleen gezeik te zijn, toch?
Mon 'en!
pi_174705035
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 23:30 schreef bloempjuh het volgende:
Na alle negatief gedoe in dit topic, moet mij even iets van het hart: STING is lief. Al een paar keer een fijn kort "maak je niet druk"-gesprekje via DM gehad. Thanks, STING!

^O^

Feedback hoeft niet alleen gezeik te zijn, toch?
STING _O_

I VOTE STING FOR R&P-MOD! *O*
Victory or defeat it's up to me to decide.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:51:36 #149
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174705172
Ik krijg alleen maar corrigerende tikken van STING :X
pi_174705589
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 23:51 schreef Quotidien het volgende:
Ik krijg alleen maar corrigerende tikken van STING :X
Streng maar rechtvaardig ^O^
Victory or defeat it's up to me to decide.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')