abonnement Unibet Coolblue
pi_174534455
Bedankt voor de felicitaties, ik zal het doorgeven. Zijn kiespijn is weer weg. Ik ben net in kattenpis op de bank gaan zitten (tof als er visite komt). Het fruit in mijn yoghurt is nog bevroren dus nu heb ik het koud.

/dagoek
Spoilers!
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:20:01 #77
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174534630
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bedankt voor de felicitaties, ik zal het doorgeven. Zijn kiespijn is weer weg. Ik ben net in kattenpis op de bank gaan zitten (tof als er visite komt). Het fruit in mijn yoghurt is nog bevroren dus nu heb ik het koud.

/dagoek
Oek deed mij denken aan...


Wel jakkes, dat de poes de bank heeft bewerkt...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:24:15 #78
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_174534725
Het jaar samengevat door de Televaag

winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_174534747
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:20 schreef fietsie het volgende:

[..]

Oek deed mij denken aan...
[ afbeelding ]

Wel jakkes, dat de poes de bank heeft bewerkt...
Dat is een 6-wekelijks terugkerend fenomeen de laatste maanden. Ze mag straks niet in de woonkamer als wij er niet zijn en er komt een nieuwe bank dus dan hebben we als het goed is geen probleem meer. Het allerirritantste is nog dat ze het op mijn plek doet. Nou kan ik niet lekker zitten.
Spoilers!
pi_174534825
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bedankt voor de felicitaties, ik zal het doorgeven. Zijn kiespijn is weer weg. Ik ben net in kattenpis op de bank gaan zitten (tof als er visite komt). Het fruit in mijn yoghurt is nog bevroren dus nu heb ik het koud.

/dagoek
Da’s ff een vervelende ochtend. Vooral die pies. Hopelijk blijft de kiespijn weg.

Zo op naar de fietsenmaker, markt en rest van de boodschappen doen, tot later
We have far more in common than that which devides us..
pi_174534918
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

Dat is een 6-wekelijks terugkerend fenomeen de laatste maanden. Ze mag straks niet in de woonkamer als wij er niet zijn en er komt een nieuwe bank dus dan hebben we als het goed is geen probleem meer. Het allerirritantste is nog dat ze het op mijn plek doet. Nou kan ik niet lekker zitten.
Ik heb nooit begrepen waarom onze kat het deed en waarom die er mee gestopt is. Kattenbak was altijd gewoon schoon en er zijn ook geen andere katten in huis en hij heeft ook geen blaasgruis oid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:33:53 #82
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174534969
Bij onze katten hield het destijds op toen we alle zitmeubels in 1x vervingen door schone nieuwe nog niet eerder bepieste exemplaren...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_174534977
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb nooit begrepen waarom onze kat het deed en waarom die er mee gestopt is. Kattenbak was altijd gewoon schoon en er zijn ook geen andere katten in huis en hij heeft ook geen blaasgruis oid.
Ik snap het ook niet. Ze doet het steeds op dezelfde plaats. Als ze nou her en der ongelukjes heeft, is er echt iets aan de hand. In het vorige huis deed ze het op de mat voor de voordeur. Dat kwam omdat andere katten of honden aan de andere kant van de deur piesten. Toen we de gang voor haar afsloten was het weer over en ging het jaren goed. Tot het laatste half jaar hier.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:35:53 #84
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_174535024
Mogge trouwens :W

Had een bezichtiging vanmorgen. :s) . En wel ééntje waarvan ik denk ja :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_174535093
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:35 schreef borisz het volgende:
Mogge trouwens :W

Had een bezichtiging vanmorgen. :s) . En wel ééntje waarvan ik denk ja :).
Goed op gebreken letten en hoop dat het in het echt ook wat is *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:41:23 #86
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_174535142
Gadverdamme. Zie je wel dat katten vieze kutbeesten zijn. Bah.
Nog nooit meegemaakt dat een hond op banken piest. Brrrrrr.
pi_174535684
Wat is eBay een gebruiksonvriendelijke kutsite zeg. Ik wilde me registreren en heb uiteindelijk zeker 15 keer mijn gebruikersnaam en wachtwoord in moeten vullen. Nou ja, het is wel gelukt dus dat is alvast één succesje vandaag :')

Nu snel vegen en taart halen, schoonmoeder komt er aan.
Spoilers!
pi_174535795
Over katten en hun behoeften:
De gritlaag in de bovenlader ligt er al dagen ongeschonden bij :')

Tprinsesje was vannacht wel heel druk met de schooierdrollen begraven in de normale kattenbak :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174535835
Het is westside story meets cats on the making, wat ik je brom.

Overigens kwam ik hier dus posten omdat Vanyel hier vaak zou posten...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174535951
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

Overigens kwam ik hier dus posten omdat Vanyel hier vaak zou posten...
Alles is achteruit gegaan.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:12:47 #91
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174535962
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

Overigens kwam ik hier dus posten omdat Vanyel hier vaak zou posten...
En ik maar denken dat je de kloon van Vanyel was :o :o
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_174536215
Hallo dotjes. Zo bijlezen. Wel alvast felicitaties aan de chicks hier met jarige wederhelften, al krijgt Isabeau geloof ik gekromde tenen van felicitaties voor aan mensen voor een ander. *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174536233
Heh @ CUL-xkcd vandaag. *) O+

Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:25:14 #94
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174536265
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:35 schreef borisz het volgende:
Mogge trouwens :W

Had een bezichtiging vanmorgen. :s) . En wel ééntje waarvan ik denk ja :).
Oeh tof waar? :D
pi_174536273
Wat voor soort huis, Borisz?! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_174536345
Heh. Het is definitief. Mijn lief gaat daags na ons trouwen een midweek naar het centrum van Londen voor een nerdy programmeer-cursus. In zijn eentje op huwelijksreis naar mijn favoriete plek op aarde. :')
Zeer gegund. Grmbl. Zeer gegund. :+
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:31:52 #97
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174536385
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:29 schreef minilot het volgende:
Heh. Het is definitief. Mijn lief gaat daags na ons trouwen een midweek naar het centrum van Londen voor een nerdy programmeer-cursus. In zijn eentje op huwelijksreis naar mijn favoriete plek op aarde. :')
Zeer gegund. Grmbl. Zeer gegund. :+
Zelf vrij nemen, erheen vliegen en hem aldaar opwachten voor ie kan inchecken is geen optie?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_174536394
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:31 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zelf vrij nemen, erheen vliegen en hem aldaar opwachten voor ie kan inchecken is geen optie?
Nee joh, ik ga niet in de weg zitten als -ie daar lol gaat maken met collega's! :) Bovendien moet ik zelf ook gewoon werken, vrij nemen op zo'n korte termijn is momenteel geen optie.
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:34:00 #99
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174536425
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee joh, ik ga niet in de weg zitten als -ie daar lol gaat maken met collega's! :) Bovendien moet ik zelf ook gewoon werken, vrij nemen op zo'n korte termijn is momenteel geen optie.
Echt werken ja? Is dat een bijzondere vorm van werken?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_174536478
Meer zo van: onze personeelsbezetting is er de komende weken niet naar om zomaar ineens een paar dagen ongepland vrijaf te nemen. :)
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')