abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 19 oktober 2017 @ 18:38:49 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_174519472

quote:
'Nieuwe liefde van Brad is een Angelina look-a-like'
Brad Pitt zou zijn oog hebben laten vallen op de 21-jarige actrice Ella Purnell. Pikant: ze speelde drie jaar geleden nog de tienerversie van Angelina Jolie, de vrouw van wie Brad ruim een jaar geleden scheidde.

Leek het er ruim een maand geleden nog op dat de scheiding van Brad Pitt en Angelina Jolie van de baan was, nu draait de geruchtenmachine op volle toeren over een nieuw liefje van de Hollywoodhunk. De 21-jarige Ella Purnell zou zijn hoofd op hol brengen. Hij was zeer onder de indruk van de Britse actrice in de films Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children (2016) en Churchill (2017). Pitt (53) heeft haar nu gecast voor de hoofdrol in de door hem geproduceerde serie Sweetbitter, een drama gebaseerd op een boek over een New Yorkse serveerster.

,,Brad had haar vanaf het begin in zijn hoofd voor die rol. Hij heeft alles uit de kast getrokken om haar te casten’’, zegt een bron tegen het Amerikaanse showbizzblad InTouch. ,,Hij coacht haar zoveel mogelijk. Ella is ongelofelijk vereerd met alle aandacht die ze van hem krijgt’’, vervolgt de insider. ,,Ze heeft tegen vrienden gezegd dat ze altijd al tegen hem opkeek.’’ Van een vaste relatie tussen de twee zou nog geen sprake zijn. ,,Maar dat is een kwestie van tijd. Brad is onder de indruk van haar energieke en grappige manier van doen en haar fantastische acteerkwaliteiten.’’

Haat
Met haar donkere haar en volle lippen lijkt Ella niet alleen op Brads ex-vrouw Angelina Jolie, saillant genoeg speelde ze ook al de jongere versie van Angelina in Maleficent in 2014. Volgens de bronnen van het blad is Jolie daarom niet te spreken over Pitts keuze. ,,Ze haat het dat Brad rond iemand dartelt die haar als tiener speelde. Bovendien is zij slechts vijf jaar ouder dan hun oudste zoon Maddox (16).’’

Brad en Angelina gingen vorig jaar september na elf jaar uit elkaar. Het leek een vechtscheiding te worden: hij werd door haar beschuldigd van kindermishandeling en alcoholmisbruik. Brad mocht hun zes kinderen alleen nog onder begeleiding van een therapeut zien en hij moest meewerken aan een onderzoek door de FBI, die geen bewijzen voor mishandeling kon vinden. Na dat moddergooien in de eerste maanden keerde de rust terug, in elk geval vóór de schermen. Het voormalige glamourkoppel sprak af dat er geen details meer over de scheiding worden gelekt, al moest er wel een rechter aan te pas komen om die afspraak te maken.
https://www.ad.nl/show/ni(...)ook-a-like~a783f519/
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Trouwste user 2022 donderdag 19 oktober 2017 @ 18:45:42 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_174519637
Angelica Jolie zag er al uit als een stonede kikvors. Dit lijkt haar mislukte kloon uit de nageboorten klinkiek wel.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_174519717
Die vent spoort niet...
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_174520051
Awkward...
pi_174520093
Geen enkel meisje zou Brad Pitt weigeren
pi_174520134
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:45 schreef tong80 het volgende:
Angelica Jolie zag er al uit als een stonede kikvors. Dit lijkt haar mislukte kloon uit de nageboorten klinkiek wel.

:P
Hoe ziet jouw vrouw eruit?
  Trouwste user 2022 donderdag 19 oktober 2017 @ 20:02:16 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_174521929
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:07 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Hoe ziet jouw vrouw eruit?
Momenteel vrijgezel. Negen van de tien wijven die ik heb geneukt waren aantrekkelijker dan dit gedrocht.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_174522115
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:48 schreef Captain_Ghost het volgende:
Die vent spoort niet...
Dat kun je echt met droge ogen hier posten? :')
pi_174522168
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:06 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dat kun je echt met droge ogen hier posten? :')
Daar heb ik een speciale oog druppels voor om tegen droge ogen te gaan.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_174522997
Ik snap als man dat niet. Dat is toch ontzettend kut om een relatie mee te hebben?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')