abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 november 2000 @ 14:24:12 #26
7377 Jeoentje
Noodkloon..nog steeds
pi_488997
eeeeeeeeeehhhh.....nee, hoor tuuuuuuuuuurlijk niet!!! *valt door de mandmode uit*
Lief zijn! Ik ben eigenlijk Catootje en ik kan de R niet zeggen....ebn me meel ligt plat
pi_489014
Is het iemand opgevallen dat Desiree "deukdijen" heeft.
Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
  donderdag 23 november 2000 @ 14:39:41 #28
7377 Jeoentje
Noodkloon..nog steeds
pi_489032
quote:
Op 23 november 2000 14:34 schreef Delta het volgende:
Is het iemand opgevallen dat Desiree "deukdijen" heeft.
Huh...wat bedoel je daarmeee, putjes? Catoot put van top tot teen dus die is snel tevree....nee dus, niet opgevallen!
Lief zijn! Ik ben eigenlijk Catootje en ik kan de R niet zeggen....ebn me meel ligt plat
  donderdag 23 november 2000 @ 15:02:28 #29
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_489088
quote:
Op 23 november 2000 14:34 schreef Delta het volgende:
Is het iemand opgevallen dat Desiree "deukdijen" heeft.
Neukdijen bedoel je zeker
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_489401
quote:
Op 23 november 2000 14:24 schreef Jeoentje het volgende:
eeeeeeeeeehhhh.....nee, hoor tuuuuuuuuuurlijk niet!!! *valt door de mandmode uit*
Oh? Vertel.... Ik heb nog geen foto's van Catootje gezien ben wel benieuwd eigenlijk....

Gezallich!!!!

pi_489403
*ROTFLMAO!!!!* Tegen B.R.Oekhoest trouwens. Neukdijen zijn wel geil.
pi_489407
Sorry hoor, maar what the F*CK zijn neukdijen??????

Ik had toch altijd het idee dat je dat ding van jullie ergens anders in stopte en niet in iemand ze dijen, maar goed, zal wel weer aan mij liggen...

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." Albert Einstein (1879-1955)
pi_489422
ach da witte tog wel...

vur un Brabantse is ons Deeske...

best wel...

lekkur...8)

Proost
  donderdag 23 november 2000 @ 16:54:54 #34
7377 Jeoentje
Noodkloon..nog steeds
pi_489463
quote:
Op 23 november 2000 16:33 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Oh? Vertel.... Ik heb nog geen foto's van Catootje gezien ben wel benieuwd eigenlijk....

Gezallich!!!!


Voor straf krijg je mijn standaard antwoorden:
!. Owwww, ik heb geen foto, hihihi, maar ik kan mezelf wel effe beschrijven: Ik ben eigenlijk vrij lang, 1.78 ongeveer..en ik weeg (te weinig, vind ik zelf) ongeveer 60 kilo/maatje 38, gelukkig heb ik nog wel wat vrouwelijke vormen (Tits en Ass, noemen ze dat geloof ik)...Ja, wat kan ik verder zeggen? Owja, lang blond haar en groene ogen. Nou, hihihi, dat was het wel.

2. Zodra ik beter ben zal ik es een mooie foto latenmaken, en zet ik hem op Fok! Belooooooofd....

Lief zijn! Ik ben eigenlijk Catootje en ik kan de R niet zeggen....ebn me meel ligt plat
  donderdag 23 november 2000 @ 18:28:13 #35
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_489779
quote:
Op 23 november 2000 16:36 schreef DaisyFay het volgende:
Sorry hoor, maar what the F*CK zijn neukdijen??????
Neukdijen zijn van die sterke dijen die je als man lekker om je lichaam heen kan laten strengelen tijdens de paringsdans.

(definitie uit de Wankler Prins encyclopedie)

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_489836
quote:
Op 23 november 2000 16:54 schreef Jeoentje het volgende:
Voor straf krijg je mijn standaard antwoorden:
!. Owwww, ik heb geen foto, hihihi, maar ik kan mezelf wel effe beschrijven: Ik ben eigenlijk vrij lang, 1.78 ongeveer..en ik weeg (te weinig, vind ik zelf) ongeveer 60 kilo/maatje 38, gelukkig heb ik nog wel wat vrouwelijke vormen (Tits en Ass, noemen ze dat geloof ik)...Ja, wat kan ik verder zeggen? Owja, lang blond haar en groene ogen. Nou, hihihi, dat was het wel.

2. Zodra ik beter ben zal ik es een mooie foto latenmaken, en zet ik hem op Fok! Belooooooofd....


Gezallich!!!!
pi_491265
Hoepla....
  vrijdag 24 november 2000 @ 20:15:42 #38
7377 Jeoentje
Noodkloon..nog steeds
pi_491887
Agossie Deesje heef haar hondjuuuhhh....wen maar vast aan het accent Meerhoerman!!
Lief zijn! Ik ben eigenlijk Catootje en ik kan de R niet zeggen....ebn me meel ligt plat
  vrijdag 24 november 2000 @ 22:00:37 #39
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_492017
Oh men!! See it eent so!!!
(om maar ff in BB-jargon te spreken)

M.H.M. Ik kan maar 1 ding zeggen...

HAHA!

While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_492313
DAT ACCENT VIND IK JUIST GEIL!!!!
quote:
Op 24 november 2000 20:15 schreef Jeoentje het volgende:
Agossie Deesje heef haar hondjuuuhhh....wen maar vast aan het accent Meerhoerman!!
Da's keigaaf, ja!

Yummie!

Gezallich!!!!

(En da's Limburgs!)

  zaterdag 25 november 2000 @ 03:35:18 #41
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_492318
Je moest Roache eens horen praten... Man, hoevelen daar al niet van in katzwijm zijn geraakt... Brabants als de ziekte, want dat is 'ie ook, maar dan wel Oost-Brabants, da's nog net een tikkie geiler. Nog zachtere g, zo zacht als roomboter, een eg in plaats van een r, een oe in elk woord, een stuk koeiestront op het hoofd, een.......klaar.....lekker!
Ben te zaai voor een signature
pi_492346
quote:
Op 25 november 2000 03:35 schreef Roache_ het volgende:
Je moest Roache eens horen praten... Man, hoevelen daar al niet van in katzwijm zijn geraakt... Brabants als de ziekte, want dat is 'ie ook, maar dan wel Oost-Brabants, da's nog net een tikkie geiler. Nog zachtere g, zo zacht als roomboter, een eg in plaats van een r, een oe in elk woord, een stuk koeiestront op het hoofd, een.......klaar.....lekker!
?

Ik snapput niet meer?

Dat einde dan tenminste....

  zaterdag 25 november 2000 @ 04:10:58 #43
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_492374
Daarmee bewijs je eens te meer dat je wellicht een Brabantse niet begrijpt..... Geeft niks Meerhoer, blijven proberen, het is de moeite uiteindelijk waard...........
Ben te zaai voor een signature
pi_492760
quote:
Op 25 november 2000 04:10 schreef Roache_ het volgende:
Daarmee bewijs je eens te meer dat je wellicht een Brabantse niet begrijpt..... Geeft niks Meerhoer, blijven proberen, het is de moeite uiteindelijk waard...........
Vind ik ook.... Maargoed Haarlemse slang begrijp jij weer niet:

"Fladderbab, ff hutse to the mikmak."

"Ga ik zo ook nog ff een tijger straffen, jij Hatser."

Duidelijk?

  zaterdag 25 november 2000 @ 14:08:48 #45
7377 Jeoentje
Noodkloon..nog steeds
pi_492804
Nou ja, ik heb net een kaartje gekocht voor je Meerhoerman, gezellie naar de grote eindshow..."Hee Desiree deze jongen is een grote fan van je"...Wel klaarstaan met haar hond in je armen, grote strik er omheen, gezelliggggggggggg... :
Lief zijn! Ik ben eigenlijk Catootje en ik kan de R niet zeggen....ebn me meel ligt plat
pi_493035
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
quote:
Op 25 november 2000 14:08 schreef Jeoentje het volgende:
Nou ja, ik heb net een kaartje gekocht voor je Meerhoerman, gezellie naar de grote eindshow..."Hee Desiree deze jongen is een grote fan van je"...Wel klaarstaan met haar hond in je armen, grote strik er omheen, gezelliggggggggggg... :
Kan iemand dat voor mij regelen?!

Zal ik Robin even laten zien hoe je zoiets aan pakt.

Gezallich!!!!

pi_493705
Ja.
pi_493965
Hmz.
pi_494281
<------Goed nieuws, Catoot is ook blond en een Brabants boerinneke....
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_495277
quote:
Op 26 november 2000 11:48 schreef Catootje het volgende:
<------Goed nieuws, Catoot is ook blond en een Brabants boerinneke....
GEIL.

Doe eens op schoot zitten?

Gezallich!!!!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')