abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:05:34 #1
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174514709
Dit topic is bedoeld als algemeen topic over de verschillende complotten die op BNW besproken worden en de samenhang ertussen. De hoeveelheid hoaxes, false flags, artikelen van Martin Vrijland, speekselproductie van Alex Jones en de grijze haren van Obomba groeit met de dag en vandaar de ruimte deze te bespreken.

Er zijn er nogal wat veel bekend en minder bekend.
Hier kan je ook terecht met minder bekende complotten, zodat er niet een volledig nieuw topic voor aangemaakt hoeft te worden.

Als aanzet voor het topic een prima overzichtsvideo van Andy Thomas, een man die op YouTube zijn alternatieve visies verkondigt, met welke je het niet allemaal eens hoeft te zijn. Maar dat pleit niet tegen dit overzicht, check Wikipedia en andere bronnen voor de -vele bij mij voorheen onbekende of onderbelichte- historische complotten.

Dit topic is bedoeld als INHOUDELIJKE, en brede besprekingsplek voor de al dan niet bestaande complotten die ons nu en in de geschiedenis bezighouden.

Onderstaand filmpje is een prima eye-opener voor mensen die niet meteen in complotten geloven, kijk het en je zal vermoedelijk anders tegen bepaalde zaken aan gaan kijken.
Een echte aanrader voor iedereen ^O^


Een aantal complotten die waar bleken te zijn
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html


Natuurlijk is niet alles gelijk waar, de bedoeling van dit topic en natuurlijk eigenlijk heel bnw is hierover te discussieren :)

en


Ultieme conspiracy video:
https://www.youtube.com/p(...)Rnx6ikufsX9unhiNaVMc

Nasa:

http://www.nasamoonhoax.com/

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 18:01 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.niburu.co/inde(...)buitenland&Itemid=23

Prachtige ontwikkeling. Geweldig dat Europa.
:)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174514855
Therese May (in dit geval may not :9 ) gaat toch geen sprinklers in woontorens bekostigen. Tot zover de subsidie complottheorie

http://www.independent.co(...)ations-a8007501.html
pi_174514964
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik post het voor degene die er iets aan hebben en wel eens naar boven kijken.
Leg uit wat je dan een video van Dunning en Kruger in het kwadraat hebt?

quote:
Ik weet inmiddels ook wel dat binnen no time het getermineerd gaat worden door de vaste kliek van-alles-ontkenners. Wolken _O-
Dat geeft wel aan hoe zwak je standpunt is, als dat zo snel van tafel te blazen is dat je geeneens meer met een onderbouwing durft te komen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:19:50 #4
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174516406
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

According to the ridiculous story of amateur fotomodel/fitness freak Braden a similar missile 'travelled 3 inches(8cm) along the inside of his skull'. And it seems that people still beleive it.
klinkt weer als een broodje aapverhaal dus waarbij er niks te zien is en je je fantasie moet gebruiken om het echt te maken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_174516966
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:19 schreef Summers het volgende:

[..]

klinkt weer als een broodje aapverhaal dus waarbij er niks te zien is en je je fantasie moet gebruiken om het echt te maken .
Nou nee het punt is dat er genoeg te zien is (geen fantasie voor nodig dus) maar dat hetgeen gezien wordt niet wordt geloofd (en daar is wel fantasie voor nodig)
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:54:37 #6
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174517297
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:41 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nou nee het punt is dat er genoeg te zien is (geen fantasie voor nodig dus) maar dat hetgeen gezien wordt niet wordt geloofd (en daar is wel fantasie voor nodig)
je hebt fantasie nodig om iets niet te geloven ? Gewoon ergens een grens trekken vanwege eerdere ervaringen is voldoende hoor . Als ik het zou geloven moet ik juist mijn fantasie inschakelen en daar trek ik de grens . Een verhaal moet op zichzelf staan zonder gebruik van mijn fantasie .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_174517788
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:19 schreef Summers het volgende:

[..]

klinkt weer als een broodje aapverhaal dus waarbij er niks te zien is en je je fantasie moet gebruiken om het echt te maken .
Fantasie om gebrek aan kennis inzake dit onderwerp in te vullen dus.
Dat je niet deskundig bent of onvoldoende informatie hebt om te kunnen toetsen of het verhaal klopt is geen graadmeter dat het dus maar nep moet zijn.
Verder is het verhaal op zich niet echt relevant. Zelfs als Brady een fantast is, dan zegt dat niets over de aanslag zelf.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174519798
Die video, is dat satire? What. The. Fuck. :')
pi_174526255
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:19 schreef Summers het volgende:

[..]

klinkt weer als een broodje aapverhaal dus waarbij er niks te zien is en je je fantasie moet gebruiken om het echt te maken .
Tis ook 'n miraculous survival story die 't publiek over 't algemeen, zo veel van houden.
Playing with emotions and at the same time telling you what you (should) see in the silly images.
'OMG, bodies and blood everywhere!' sort of dramatic commentary - even when there isn't anything horrific to be seen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174526355
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:24 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Eh nee, zijn reactie laat juist zien dat je verder moet denken dan de inhoud van een dergelijke link. Zou leuk zijn als jij dat ook eens deed :Y Wat betekend het nou, wat in die link beschreven staat? Wat zijn de consequenties daarvan?
Eeehhh...ja.
Geen temporary cavity, bone fragmentation, bullet fragmentation, secondary missiles (from bone and bullet), bullet yaw, immediate incapacitation van 'n high-velocity bullet to the back of the skull/head ? Ook geen permanent cavity?
Misschien kan je de 'the bullet kinda travelled three inches along the inside of my skull' verklaring van de GSW to the head slachtoffer uitleggen? Hoe kan dat precies gebeuren? Zou toch interessant voor ons allemaal zijn. Als je 't zelf niet uitleggen kan, misschien kan je wat betrouwbare bronnen plaatsen die kunnen 't wel goed uitleggen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174526422
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:19 schreef Wantie het volgende:

[..]

Fantasie om gebrek aan kennis inzake dit onderwerp in te vullen dus.
Dat je niet deskundig bent of onvoldoende informatie hebt om te kunnen toetsen of het verhaal klopt is geen graadmeter dat het dus maar nep moet zijn.
Verder is het verhaal op zich niet echt relevant. Zelfs als Brady een fantast is, dan zegt dat niets over de aanslag zelf.
Oh? Ik dacht dat 't zeer relevant is als iemandje leugens over 'n criminele zaak gaat vertellen.
Dat weet je ook dondersgoed.
Fraud, perverting the course of justice, providing false statement, perjury(not that any of these charlatans ever get to court) … just to name a few.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174526500
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:34 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Jij quote een MSM/overheid bron. Niet ik.
Niet echt. Ik vind dat 't meestal algemene, nuttige, gedetalliteerde informatie is,vaak door ervarende medische personeel, studenten, enz. geschreven, gelezen en gebruikt is. Het in ieder geval 'n heel andere kaliber is dan de zielige, emotieve onzin dat we van 't journaal en e.a. soort programmering krijgen.
Anyway, most of you have barely 'discussed' anything of interest regarding the info in the links, it seems to be that you have more interest in attacking certain users personally rather than discrediting the information provided. Attacking the messenger.
Dan ga je zeiken als andere users niet veel met je 'discusseren' willen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174526598
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet echt. Ik vind dat 't meestal algemene, nuttige, gedetalliteerde informatie is,vaak door ervarende medische personeel, studenten, enz. geschreven, gelezen en gebruikt is. Het in ieder geval 'n heel andere kaliber is dan de zielige, emotieve onzin dat we van 't journaal en e.a. soort programmering krijgen.
Anyway, most of you have barely 'discussed' anything of interest regarding the info in the links, it seems to be that you have more interest in attacking certain users personally rather than discrediting the information provided. Attacking the messenger.
Dan ga je zeiken als andere users niet veel met je 'discusseren' willen.
Je komt met punten die totaal niet relevant of vergelijkbaar zijn en dan ga je het gek vinden dat mensen daar geen zin in hebben.. Ja daar kan ik je ook niet mee helpen.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:42:15 #14
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174527653
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Eeehhh...ja.
Geen temporary cavity, bone fragmentation, bullet fragmentation, secondary missiles (from bone and bullet), bullet yaw, immediate incapacitation van 'n high-velocity bullet to the back of the skull/head ? Ook geen permanent cavity?
Misschien kan je de 'the bullet kinda travelled three inches along the inside of my skull' verklaring van de GSW to the head slachtoffer uitleggen? Hoe kan dat precies gebeuren? Zou toch interessant voor ons allemaal zijn. Als je 't zelf niet uitleggen kan, misschien kan je wat betrouwbare bronnen plaatsen die kunnen 't wel goed uitleggen.
Waar in jouw bronnen staat dat dit altijd en onder alle omstandigheden gebeurt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:43:22 #15
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174527699
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:53 schreef illusions het volgende:
Die video, is dat satire? What. The. Fuck. :')
Dat hoop ik wel ja... Niet goed anders voor het algemene vertrouwen in de mensheid.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174528290
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Eeehhh...ja.
Geen temporary cavity, bone fragmentation, bullet fragmentation, secondary missiles (from bone and bullet), bullet yaw, immediate incapacitation van 'n high-velocity bullet to the back of the skull/head ? Ook geen permanent cavity?
Misschien kan je de 'the bullet kinda travelled three inches along the inside of my skull' verklaring van de GSW to the head slachtoffer uitleggen? Hoe kan dat precies gebeuren? Zou toch interessant voor ons allemaal zijn. Als je 't zelf niet uitleggen kan, misschien kan je wat betrouwbare bronnen plaatsen die kunnen 't wel goed uitleggen.
Laat me een tegenvraag aanbrengen, als dat mag: hoeveel hersenen denk je nodig te hebben voor het maken van coherente zinnen?
1 + 1 = blauw
pi_174528325
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waar in jouw bronnen staat dat dit altijd en onder alle omstandigheden gebeurt?
Met alle GSW's er 'n permanent cavity en temporary cavity is. Hoe hoger de velocity - hoe groter de temporary cavity is. Kogel tegen botten altijd bone fragmentation is. Binnen de 'enclosed space of the skull creates an explosive effect' - dus de temporary cavitation nog erger is.

Dat staat in de bronnen. Dat zou je goed weten als je de bronnen goed gelezen en begrepen heeft.
Geef maar 'n betrouwbaar bron hoe de kogel 'kinda travelled three inches along the inside of my skull' verklaring.
Eigen uitleg mag ook hoor!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174528484
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Met alle GSW's er 'n permanent cavity en temporary cavity is. Hoe hoger de velocity - hoe groter de temporary cavity is. Kogel tegen botten altijd bone fragmentation is. Binnen de 'enclosed space of the skull creates an explosive effect' - dus de temporary cavitation nog erger is.

Dat staat in de bronnen. Dat zou je goed weten als je de bronnen goed gelezen en begrepen heeft.
Geef maar 'n betrouwbaar bron hoe de kogel 'kinda travelled three inches along the inside of my skull' verklaring.
Eigen uitleg mag ook hoor!
Van de week was de documentaire I Shot My Parents te zien. Zoon schiet pa en ma 3 kogels in het hoofd elk. Ze leven allebei nog. Dat kan niet volgens jouw theorie.
pi_174528561
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:59 schreef Kamina het volgende:

[..]

Laat me een tegenvraag aanbrengen, als dat mag: hoeveel hersenen denk je nodig te hebben voor het maken van coherente zinnen?
Oh dear - is this another cheap shot (pun intended)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174528585
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh dear - is this another cheap shot (pun intended)
Nee, jij vindt het raar dat die man in zinnen praat na zo'n head trauma.

Als je de helft van je hersenen nog maar hebt, wat dan?
pi_174528596
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:05 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Van de week was de documentaire I Shot My Parents te zien. Zoon schiet pa en ma 3 kogels in het hoofd elk. Ze leven allebei nog. Dat kan niet volgens jouw theorie.
Wat voor wapen was 't ? Heb je bron over de verhaal?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174528638
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat voor wapen was 't ? Heb je bron over de verhaal?
Met een revolver, vanaf het voeteneind dus beiden 3x van dichtbij. Zal vast op internet te vinden zijn. Zit mobiel en duik mijn bed in.
pi_174528707
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh dear - is this another cheap shot (pun intended)
Deels; wat jij stelt is niet gekker dan wat die meneer doet.
1 + 1 = blauw
pi_174528850
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:10 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee, jij vindt het raar dat die man in zinnen praat na zo'n head trauma.

Als je de helft van je hersenen nog maar hebt, wat dan?
Welke head trauma? Ik zie geen 'head trauma'. Maar ja, jij heb zeker meer vertrouw in wat 'ie claimt.
Ik vind 't niet mogelijk dat 'ie de initial shot van zo'n wapen zou overleden. - En dan goed uit 't zikenhuis gelopen en zes tv interviews gedaan heeft? I don't think so.
Did Braden 'shot through the skull' lose any brains? What happened to the tiny pieces of bone which MUST have been displaced from the entry and exit wounds?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174528880
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke head trauma? Ik zie geen 'head trauma'. Maar ja, jij heb zeker meer vertrouw in wat 'ie claimt.
Ik vind 't niet mogelijk dat 'ie de initial shot van zo'n wapen zou overleden. - En dan goed uit 't zikenhuis gelopen en zes tv interviews gedaan heeft? I don't think so.
Did Braden 'shot through the skull' lose any brains? What happened to the tiny pieces of bone which MUST have been displaced from the entry and exit wounds?
Kijk die docu maar. Die vader loopt nog rond met kogel en schedelfragmenten in zich. Moet niet kunnen volgens jouw logica. Spoiler alert. :)
pi_174528920
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:13 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Met een revolver, vanaf het voeteneind dus beiden 3x van dichtbij. Zal vast op internet te vinden zijn. Zit mobiel en duik mijn bed in.
Totaal andere soort vuurwapen dus.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174529082
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:22 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Kijk die docu maar. Die vader loopt nog rond met kogel en schedelfragmenten in zich. Moet niet kunnen volgens jouw logica. Spoiler alert. :)
Nee omdat 't niet zoveel te maken met de Las Vegas BS is.
Er zijn zeker honderden soort ' I survived being shot' verhaaltjes te vinden en ik heb ook geen reden om veel van ze over te twijfelen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 19 oktober 2017 @ 23:35:58 #28
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174529184
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Met alle GSW's er 'n permanent cavity en temporary cavity is. Hoe hoger de velocity - hoe groter de temporary cavity is. Kogel tegen botten altijd bone fragmentation is. Binnen de 'enclosed space of the skull creates an explosive effect' - dus de temporary cavitation nog erger is.

Dat staat in de bronnen. Dat zou je goed weten als je de bronnen goed gelezen en begrepen heeft.
Geef maar 'n betrouwbaar bron hoe de kogel 'kinda travelled three inches along the inside of my skull' verklaring.
Eigen uitleg mag ook hoor!
Nee dat staat er niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174529294
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:35 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee dat staat er niet.
Wat is er met de displaced bone van entry en exit wonden gebeuren?
Zeker niks gevonden om m'n commentaren te contradicten.
Dag pekkie!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 19 oktober 2017 @ 23:40:11 #30
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174529295
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke head trauma? Ik zie geen 'head trauma'. Maar ja, jij heb zeker meer vertrouw in wat 'ie claimt.
Ik vind 't niet mogelijk dat 'ie de initial shot van zo'n wapen zou overleden. - En dan goed uit 't zikenhuis gelopen en zes tv interviews gedaan heeft? I don't think so.
Did Braden 'shot through the skull' lose any brains? What happened to the tiny pieces of bone which MUST have been displaced from the entry and exit wounds?
De eigenaar van dit hoofd heeft dit trauma ook overleeft:
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 19 oktober 2017 @ 23:41:25 #31
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174529320
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat is er met de displaced bone van entry en exit wonden gebeuren?
Zeker niks gevonden om m'n commentaren te contradicten.
Dag pekkie!
Vraag het de chirurg zou ik zeggen. Ik ga jouw huiswerk niet voor je doen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174529346
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De eigenaar van dit hoofd heeft dit trauma ook overleeft:
[ afbeelding ]
Ik kan zelf 'n betere beeld tekenen.
Must pay more attention in class.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 19 oktober 2017 @ 23:43:41 #33
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174529363
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik kan zelf 'n betere beeld tekenen.
Must pay more attention in class.
Wtf is that supposed to mean? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174529404
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Vraag het de chirurg zou ik zeggen. Ik ga jouw huiswerk niet voor je doen.
Veel van de links/info dat ik gepost hebt door medische professionele geschreven zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174529429
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wtf is that supposed to mean? :?
That pretty much anyone can draw a picture of head with a pointy object through it.
Its not anything like a high velocity bullet so I don't see what point (pun intended) you are trying to make. That people survive severe head trauma? I've never said they don't (sometimes survive)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174529441
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Veel van de links/info dat ik gepost hebt door medische professionele geschreven zijn.
Hoe je het ook wendt of keert, jouw informatie is niet sluitend. Er zijn zat verhalen van mensen die (in hun hoofd) geschoten zijn en het kunnen navertellen. Punt uit.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 23:49:00 #37
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174529466
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

That pretty much anyone can draw a picture of head with a pointy object through it.
Well yes, but this actually happened...

quote:
Its not anything like a high velocity bullet so I don't see what point (pun intended) you are trying to make. That people survive severe head trauma? I've never said they don't (sometimes survive)
Dat stelde je wel degelijk. Maar goed, fijn dat je na meerdere keren op je fout gewezen te zijn eindelijk toe geeft dat die bronnen niet zeggen dat dergelijke schade altijd gebeurt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174529545
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

That pretty much anyone can draw a picture of head with a pointy object through it.
Its not anything like a high velocity bullet so I don't see what point (pun intended) you are trying to make. That people survive severe head trauma? I've never said they don't (sometimes survive)
Google "case of phineas gage" of kijk hier:
https://bigpictureeducation.com/brain-case-study-phineas-gage
pi_174529627
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Google "case of phineas gage" of kijk hier:
https://bigpictureeducation.com/brain-case-study-phineas-gage
Oh great - a survival story from the 1800's.
We hebben 't over specifiek over high-velocity kogel wonden of niet? Ik wel. Please don't try to misdirect the 'discussion'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 19 oktober 2017 @ 23:57:30 #40
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174529642
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh great - a survival story from the 1800's.
We hebben 't over specifiek over high-velocity kogel wonden of niet? Ik wel. Please don't try to misdirect the 'discussion'.
Een railroad spike die door een explosie door iemands schedel wordt gelanceerd doet ook wel een beetje schade.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174529711
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Een railroad spike die door een explosie door iemands schedel wordt gelanceerd doet ook wel een beetje schade.
Heb ik geen twijfel over.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 00:02:23 #42
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174529731
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 00:08:03 #43
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174529823
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 00:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heb ik geen twijfel over.
Braden mankeerde niks. Er was ook niks te zien aan zijn hoofd. Dat mensen headshots overleven dat geloof ik best maar Braden lult. En dan de foto met die zogenaamde wondjes? Kom op zeg.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 00:09:48 #44
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174529850
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 00:08 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Braden mankeerde niks. Er was ook niks te zien aan zijn hoofd. Dat mensen headshots overleven dat geloof ik best maar Braden lult. En dan de foto met die zogenaamde wondjes? Kom op zeg.
Over Gage:
quote:
On September 13, 1848, Gage was directing a work gang blasting rock while preparing the roadbed for the Rutland & Burlington Railroad south of the town of Cavendish, Vermont. Setting a blast entailed boring a hole deep into an out­crop­ping of rock; adding blasting powder and a fuse; then using the tamping iron to pack ("tamp") sand, clay, or other inert material into the hole above the powder.[c]

As Gage was doing this around 4:30 p.m., his attention was attracted by his men working behind him. Looking over his right shoulder, and inad­vert­ent­ly bringing his head into line with the blast hole, Gage opened his mouth to speak; in that same instant the tamping iron sparked against the rock and (possibly because the sand had been omitted) the powder exploded. Rocketed from the hole, the tamping iron‍—‌1 1⁄4 inches (3.2 cm) in diameter, three feet seven inches (1.1 m) long, and weighing 13 1⁄4 pounds (6.0 kg)‍—‌entered the left side of Gage's face in an upward direction, just forward of the angle of the lower jaw. Continuing upward outside the upper jaw and possibly fracturing the cheekbone, it passed behind the left eye, through the left side of the brain, and out the top of the skull through the frontal bone.​​[B1]:13-14[H]:5​​[M]:25-29​​[17]​​[19]

Despite nineteenth-century references to Gage as the "American Crowbar Case"[d] his tamping iron did not have the bend or claw some­times asso­ci­at­ed with the term crowbar; rather, it was simply a pointed cylinder something like a javelin,[K] round and fairly smooth:[H]:5

The end which entered first is pointed; the taper being [eleven inches (27 cm) long, ending in a  1⁄4-inch (7 mm) point] [V]:17 ... cir­cum­stances to which the patient perhaps owes his life. The iron is unlike any other, and was made by a neigh­bour­ing blacksmith to please the fancy of its owner.[B1]:14

The tamping iron landed point-first some 80 feet (25 m) away,[M]:29[19][9] "smeared with blood and brain".[H]:5

Gage was thrown onto his back and gave some brief convulsions of the arms and legs, but spoke within a few minutes, walked with little assistance, and sat upright in an oxcart for the 3⁄4-mile (1.2 km) ride to his lodgings in town.[H]:5 About thirty minutes after the accident physician Edward H. Williams, finding Gage sitting in a chair outside the hotel, was greeted with "one of the great understatements of medical history":[M5]:244

When I drove up he said, "Doctor, here is business enough for you." I first noticed the wound upon the head before I alighted from my carriage, the pulsations of the brain being very distinct. The top of the head appeared somewhat like an inverted funnel, as if some wedge-shaped body had passed from below upward. Mr. Gage, during the time I was examining this wound, was relating the manner in which he was injured to the bystanders. I did not believe Mr. Gage's statement at that time, but thought he was deceived. Mr. Gage persisted in saying that the bar went through his head. Mr. G. got up and vomited; the effort of vomiting pressed out about half a teacupful of the brain, which fell upon the floor.[21]

Harlow took charge of the case around 6 p.m.:

You will excuse me for remarking here, that the picture presented was, to one unaccustomed to military surgery, truly terrific; but the patient bore his sufferings with the most heroic firmness. He recognized me at once, and said he hoped he was not much hurt. He seemed to be perfectly conscious, but was getting exhausted from the hemorrhage. His person, and the bed on which he was laid, were literally one gore of blood.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 00:14:34 #45
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174529934
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Hoe je het ook wendt of keert, jouw informatie is niet sluitend. Er zijn zat verhalen van mensen die (in hun hoofd) geschoten zijn en het kunnen navertellen. Punt uit.
http://www.toptenz.net/10-people-survived-shot-head.php
Agh nee joh kan niet!

Meest bijzondere is Paul Kern!
https://unrealfacts.com/sleep-40-years/

Mja stomme van deze discussie is, SH gingen de kinderen te snel dood.
Bij Las Vegas weer niet, het is maar net hoe het balletje rolt, en wat men gelijk aangrijpt als zijnde Hoax!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 00:18:59 #46
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174530012
Dat 'uit de oude doos voorbeeld' bewijst totaal niet dat Braden niet uit de nek zat te lullen. Niks te zien verder ook van waar hij zogenaamd last van zou hebben. Tja inderdaad over SH gesproken, als je nog altijd Gene Rosen gelooft kan ik me voorstellen dat je ook hier in trapt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 00:20:28 #47
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174530041
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 00:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat 'uit de oude doos voorbeeld' bewijst totaal niet dat Braden niet uit de nek zat te lullen. Niks te zien verder ook van waar hij zogenaamd last van zou hebben. Tja inderdaad over SH gesproken, als je nog altijd Gene Rosen gelooft kan ik me voorstellen dat je ook hier in trapt.
True, maar het bewijst wel dat jij en Tingo uit de respectievelijke nekken lullen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 00:23:39 #48
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174530093
Slap tegengas Hekje. Gene of Braden zelfde laken een pak. Welterusten :O
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 00:25:50 #49
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174530124
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 00:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Slap tegengas Hekje. Gene of Braden zelfde laken een pak. Welterusten :O
Niets zinnigs tegen in te brengen zeker?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174530173
Toch grappig dat 2 aluhoedjes stellig beweren dat die Braden helemaal niet gewond is geraakt - hoe durf je. :') Kansloze discussie overigens, want het bewijst sowieso geen reet.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')