abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Games donderdag 19 oktober 2017 @ 13:10:46 #1
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174512079
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, behalve nazi's.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_174512085
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:08 schreef Tem het volgende:

[..]

Je moet je afvragen waarom ze geen aangifte doen. Deze beweging helpt misschien juist om uiteindelijk wel aangifte te doen, ook al is het jaren later. Je redenering dat als iemand het op internet deelt het ook maar had moeten melden bij de politie gaat niet helemaal op. De herbeleving en sociale impact is vele malen groter voor de persoon wanneer je de rechtsgang gaat volgen dan wanneer je collectief een misstand aankaart in de vorm van zo’n #metoo beweging. Ik hoop dat deze beweging uiteindelijk teweeg brengt dat vrouwen zich veilig genoeg voelen om direct aangifte te doen als ze zoiets overkomt.
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

De politie gaat met een verkrachting toch echt wel anders om dan met een fietsdiefstal.
:Y

En dat vertrouwen moet er ook komen, dat had ik ook niet. Al heb ik dan gelukkig geen verkrachtingservaring.
Ja doei.
pi_174512108
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

:Y

En dat vertrouwen moet er ook komen, dat had ik ook niet. Al heb ik dan gelukkig geen verkrachtingservaring.
Moet je wel zeker weten dat je verder ook veilig bent als je aangifte gedaan hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174512109
Antifaal.

10/10 woordgrap dit.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:13:20 #5
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174512123
Misschien zou het zelfs helpen om een - speciaal opgeleide? - vrouwelijke agente die hiervoor is aangesteld te hebben waar je aangifte van dit soort zaken kunt doen?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174512139
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:13 schreef Perrin het volgende:
Misschien zou het zelfs helpen om een - speciaal opgeleide? - vrouwelijke agente die hiervoor is aangesteld te hebben waar je aangifte van dit soort zaken kunt doen?
Voor zover ik weet is er al specifieke support staff daarvoor, althans, dat dacht ik.
Ja doei.
pi_174512140
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:13 schreef Perrin het volgende:
Misschien zou het zelfs helpen om een - speciaal opgeleide? - vrouwelijke agente die hiervoor is aangesteld te hebben waar je aangifte van dit soort zaken kunt doen?
Agenten zijn al opgeleid om dit soort gevoelige zaken te behandelen. Lijkt me niet echt nodig dat proces nog ingewikkelder te gaan maken.
  Redactie Games donderdag 19 oktober 2017 @ 13:14:15 #8
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174512141
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:13 schreef Perrin het volgende:
Misschien zou het zelfs helpen om een - speciaal opgeleide? - vrouwelijke agente die hiervoor is aangesteld te hebben waar je aangifte van dit soort zaken kunt doen?
Zeker.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:14:42 #9
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174512156
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

Agenten zijn al opgeleid om dit soort gevoelige zaken te behandelen. Lijkt me niet echt nodig dat proces nog ingewikkelder te gaan maken.
Ik ben geen vrouw, maar het lijkt me eenvoudiger hierover te praten met een vrouwelijke agente dan een mannelijke agent.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174512171
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:14 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik ben geen vrouw, maar het lijkt me eenvoudiger hierover te praten met een vrouwelijke agente dan een mannelijke agent.
Dat gebeurt uiteraard ook. Net als de artsen die verkrachtingsslachtoffers onderzoeken.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:15:47 #11
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174512176
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat gebeurt uiteraard ook. Net als de artsen die verkrachtingsslachtoffers onderzoeken.
Ah nice. Dat wist ik niet.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174512178
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:14 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik ben geen vrouw, maar het lijkt me eenvoudiger hierover te praten met een vrouwelijke agente dan een mannelijke agent.
Die optie krijg je ook altijd, of je dat wilt, voor zover ik weet.
Ja doei.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:16:10 #13
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174512186
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:06 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ik vind op je eerste punt dat je helemaal niet van een slachtoffer mag eisen dat hij of zij het vertelt. Dat is een persoonlijke opvatting, en daar mag je het mee oneens zijn. Ik vind dat er eerst ruimte moet zijn voor verwerking en daarna eventuele vervolging. Aangezien aanranding of verkrachting een behoorlijk ingrijpend misdrijf is vind ik dat die prioriteit zo moet zijn.

Wat betreft je tweede punt: ik denk dat je hier ook rekening moet houden met hoe erg de wereld veranderd is. Veel vrouwen die hun verhaal nu doen zijn jaren geleden verkracht of aangerand: lang voordat we dingen zoals Twitter en Facebook hadden. Aangezien in die tijd in de naaste omgeving nogal schamper kon worden gedaan, kan ik me voorstellen dat het oplucht dat je nu een miljoenenplatform hebt waar je je ei kwijt kan en er een grote kans is dat je een hart onder de riem gestoken wordt. Je hebt nu een optie om je verhaal kwijt te kunnen waar je misschien al jaren mee rondloopt maar nooit kwijt kon.
Als het onderdeel is van een verwerkingsproces, prima. Maar dat maakt niet dat al dan niet aangifte doen een volledig persoonlijke keuze hoeft te zijn waar je als medeburger geen mening over hebt en het aan die persoon laat. Zoals ik al zei, zoals slachtoffers nu handelingsloze mannen verwijten iets te enablen, zo enablen zij dat deze daders doorgaan met hun handelen doordat ze de identiteit van de dader beschermen en de gang naar de rechter niet willen nemen. Jouw houding lijkt me toch: slachtoffers moeten alles zelf weten, als ze de dader voor zich houden heb ik daar geen mening over. Die mening heb ik wel. Als ze er niet toe in staat zijn om hun verhaal te delen, of als ze pas hun mond open durven te doen als de dader is overleden - het zij zo. Maar ik wil heel graag alle Nederlandse slachtoffers aansporen wel aangifte te doen, omdat we op die manier ons land veiliger kunnen maken en verkrachtingsslachtoffers een duidelijk middel kunnen bieden om gerechtigheid te krijgen.

quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:08 schreef Tem het volgende:

[..]

Je moet je afvragen waarom ze geen aangifte doen. Deze beweging helpt misschien juist om uiteindelijk wel aangifte te doen, ook al is het jaren later. Je redenering dat als iemand het op internet deelt het ook maar had moeten melden bij de politie gaat niet helemaal op. De herbeleving en sociale impact is vele malen groter voor de persoon wanneer je de rechtsgang gaat volgen dan wanneer je collectief een misstand aankaart in de vorm van zo’n #metoo beweging. Ik hoop dat deze beweging uiteindelijk teweeg brengt dat vrouwen zich veilig genoeg voelen om direct aangifte te doen als ze zoiets overkomt.
Daar hoop ik op. Als deze beweging over 1, 3, 5 of 10 jaar zorgt voor veroordeelde verkrachters en aanranders is dat het waard. Ik denk dat we daar op aan mogen sturen en ja, sommige mensen die hun verhaal vertellen via #metoo lijken - maar dit is psychologie van de koude grond - al langer klaar te zijn om een aangifteformuliertje in te vullen. Anderen zijn duidelijk nog niet zo ver. Desalniettemin sta ik er niet onverschillig in en heb ik ze liever vandaag dan morgen opgesloten. Het is geen volkomen individueel proces.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:16:22 #14
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174512190
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Die optie krijg je ook altijd, of je dat wilt, voor zover ik weet.
Daar zouden ze nu best eens een postbus51-spotje tegenaan kunnen gooien.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174512191
Bedoel het niet lullig, maar het kan geen kwaad om wat in te lezen wat verkrachting precies is en hoe de politie er mee omgaat. Dat gaat namelijk in de regel zeer zorgvuldig en met veel oog voor het slachtoffer. Er worden hier wat dingen gesteld/geopperd die niet echt kloppen.
pi_174512208
Lekker tyfusweer hier, trouwens O+

Gezellig zo. Regen buiten, dekentje, thee, POL Sc, wat een leefje.
Ja doei.
pi_174512212
quote:
4s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:16 schreef Tchock het volgende:
Bedoel het niet lullig, maar het kan geen kwaad om wat in te lezen wat verkrachting precies is en hoe de politie er mee omgaat.
Mwah liever niet, ik lees al genoeg ellende in het nieuws. :{
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174512235
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:17 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Mwah liever niet, ik lees al genoeg ellende in het nieuws. :{
Maar ik hoop dat duidelijk is dat het voor het onder dwang verkrachten van een 14-jarig meisje door een volwassene in een tuin op een feestje niet bijster relevant is of zij wel expliciet heeft gezegd dat ze dat niet wil.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:19:15 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174512243
quote:
4s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:16 schreef Tchock het volgende:
Bedoel het niet lullig, maar het kan geen kwaad om wat in te lezen wat verkrachting precies is en hoe de politie er mee omgaat. Dat gaat namelijk in de regel zeer zorgvuldig en met veel oog voor het slachtoffer. Er worden hier wat dingen gesteld/geopperd die niet echt kloppen.
Ja, maar daarbij zijn er nog wel wat verschillen tussen een verkrachting door een vreemde, waarbij de verkrachting an sich een gebeurtenis is, en bijvoorbeeld verkrachting binnen een relatie, of onder bedreiging door een bekende.

In het laatste geval zal eea een stuk lastiger te onderzoeken zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174512249
quote:
12s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:18 schreef Tchock het volgende:

[..]

Maar ik hoop dat duidelijk is dat het voor het onder dwang verkrachten van een 14-jarig meisje door een volwassene in een tuin op een feestje niet bijster relevant is of zij wel expliciet heeft gezegd dat ze dat niet wil.
Ja, dat is mij duidelijk.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:21:29 #21
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174512291
quote:
12s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:18 schreef Tchock het volgende:

[..]

Maar ik hoop dat duidelijk is dat het voor het onder dwang verkrachten van een 14-jarig meisje door een volwassene in een tuin op een feestje niet bijster relevant is of zij wel expliciet heeft gezegd dat ze dat niet wil.
Ik weet niet hoe oud die knul was..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:22:10 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174512305
quote:
12s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:18 schreef Tchock het volgende:

[..]

Maar ik hoop dat duidelijk is dat het voor het onder dwang verkrachten van een 14-jarig meisje door een volwassene in een tuin op een feestje niet bijster relevant is of zij wel expliciet heeft gezegd dat ze dat niet wil.
Dat is ook wel gelijk wat een van de problemen is; hoe duidelijk moet je zijn geweest dat je iets niet wilde? Als je bang bent voor iemand en daarom geen nee durft te zeggen of je niet durft te verweren (omdat je weet hoe gevaarlijk iemand kan zijn), wat is het dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174512338
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:09 schreef Puddington het volgende:
Overigens wil ik ook nog kwijt dat wanneer het aankomt op seksueel geweld we nog een hele lange weg te gaan hebben. Er wordt nu al schamper gereageerd door figuren zoals Kowloon en dan wil je ook gelijk eisen dat ze vertellen wie het was zodat de daders vervolgd kunnen worden? Ik denk dat dit echt een zaak van de lange adem wordt.
Nounou, als er nou iemand is waar mensen zich nooit wat van aantrekken ben ik het wel. :P
pi_174512356
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
Lekker tyfusweer hier, trouwens O+

Gezellig zo. Regen buiten, dekentje, thee, POL Sc, wat een leefje.
Volgende week is het allemaal voorbij. Dan is het naar buiten staren terwijl de regendruppels meekleuren met de reflectie van je beeldscherm in het kantoorraam en je denkt aan hoe je ook thuis had kunnen zitten met een dekentje en wat thee.
pi_174512358
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:24 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Volgende week is het allemaal voorbij. Dan is het naar buiten staren terwijl de regendruppels meekleuren met de reflectie van je beeldscherm in het kantoorraam en je denkt aan hoe je ook thuis had kunnen zitten met een dekentje en wat thee.
Ja ;(

*O* :P Maar dan heb ik wel een inkomen, en interactie met mensen :o
Ja doei.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:24:55 #26
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_174512361
Puur sociologisch gezien (jaja) vind ik het wel opvallend dat zoveel mensen het als "normaal" beschouwen dat vrouwen geen ervaring hebben of zouden kunnen hebben met vormen van (ernstig) seksueel geweld.

In de hele wereldgeschiedenis is dat op geen één enkel tijdstip of binnen geen één enkele cultuur normaal geweest. Ook in Nederland niet. Als een plek als "veilig" beschouwd kan worden dan is dat Nederland anno 2017 en zelfs nu zit onze samenleving nog vol met randdebielen die een ernstige tot zeer ernstige bedreiging vormen voor vrouwen.

Tot enkele decennia geleden moesten dames van stand nog onder bewaking door de steden heenlopen. Omdat de steden vol zaten met proleten, barbaren en ander sociaaldemocratisch stemmend tuig dat niet de morele of culturele grenzen had om zich te behouden vrouwen aan te randen. Dat is treurig. Maar komt dichter bij "het normaal".
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_174512363
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is ook wel gelijk wat een van de problemen is; hoe duidelijk moet je zijn geweest dat je iets niet wilde? Als je bang bent voor iemand en daarom geen nee durft te zeggen of je niet durft te verweren (omdat je weet hoe gevaarlijk iemand kan zijn), wat is het dan?
Als je geen nee durft te zeggen is natuurlijk van dwang al haast zeker sprake.
pi_174512369
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:23 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Nounou, als er nou iemand is waar mensen zich nooit wat van aantrekken ben ik het wel. :P
Puddingbeer moet nu eenmaal voor social justice strijden, en jij bent een van de slachtoffers. :{
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:26:18 #29
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174512388
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:24 schreef Ryon het volgende:
Puur sociologisch gezien (jaja) vind ik het wel opvallend dat zoveel mensen het als "normaal" beschouwen dat vrouwen geen ervaring hebben of zouden kunnen hebben met vormen van (ernstig) seksueel geweld.

In de hele wereldgeschiedenis is dat op geen één enkel tijdstip of binnen geen één enkele cultuur normaal geweest. Ook in Nederland niet. Als een plek als "veilig" beschouwd kan worden dan is dat Nederland anno 2017 en zelfs nu zit onze samenleving nog vol met randdebielen die een ernstige tot zeer ernstige bedreiging vormen voor vrouwen.

Tot enkele decennia geleden moesten dames van stand nog onder bewaking door de steden heenlopen. Omdat de steden vol zaten met proleten, barbaren en ander sociaaldemocratisch stemmend tuig dat niet de morele of culturele grenzen had om zich te behouden vrouwen aan te randen. Dat is treurig. Maar komt dichter bij "het normaal".
Het is natuurlijk ook niet voor niks dat vrouwen in sommige culturen nog steeds alleen ingepakt en/of onder begeleiding over straat mogen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174512390
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:24 schreef Ryon het volgende:
Omdat de steden vol zaten met proleten, barbaren en ander sociaaldemocratisch stemmend tuig dat niet de morele of culturele grenzen had om zich te behouden vrouwen aan te randen. Dat is treurig. Maar komt dichter bij "het normaal".
Hulde voor dit stuk.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174512402
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:25 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Puddingbeer moet nu eenmaal voor social justice strijden, en jij bent een van de slachtoffers. :{
Het is ook echt een onderwerp waarbij ik mij beter afzijdig kan houden. Een discussie over economie, vervoer of privacy ligt mij veel meer.
  Redactie Games donderdag 19 oktober 2017 @ 13:27:39 #32
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174512412
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:16 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Als het onderdeel is van een verwerkingsproces, prima. Maar dat maakt niet dat al dan niet aangifte doen een volledig persoonlijke keuze hoeft te zijn waar je als medeburger geen mening over hebt en het aan die persoon laat. Zoals ik al zei, zoals slachtoffers nu handelingsloze mannen verwijten iets te enablen, zo enablen zij dat deze daders doorgaan met hun handelen doordat ze de identiteit van de dader beschermen en de gang naar de rechter niet willen nemen. Jouw houding lijkt me toch: slachtoffers moeten alles zelf weten, als ze de dader voor zich houden heb ik daar geen mening over. Die mening heb ik wel. Als ze er niet toe in staat zijn om hun verhaal te delen, of als ze pas hun mond open durven te doen als de dader is overleden - het zij zo. Maar ik wil heel graag alle Nederlandse slachtoffers aansporen wel aangifte te doen, omdat we op die manier ons land veiliger kunnen maken en verkrachtingsslachtoffers een duidelijk middel kunnen bieden om gerechtigheid te krijgen.

[..]

Daar hoop ik op. Als deze beweging over 1, 3, 5 of 10 jaar zorgt voor veroordeelde verkrachters en aanranders is dat het waard. Ik denk dat we daar op aan mogen sturen en ja, sommige mensen die hun verhaal vertellen via #metoo lijken - maar dit is psychologie van de koude grond - al langer klaar te zijn om een aangifteformuliertje in te vullen. Anderen zijn duidelijk nog niet zo ver. Desalniettemin sta ik er niet onverschillig in en heb ik ze liever vandaag dan morgen opgesloten. Het is geen volkomen individueel proces.
Ik bewonder je drive, maar dan komen we op een ander heikel punt: er zit nogal een verschil tussen een aantijging en een veroordeling. Zeker als seksueel geweld jaren geleden gebeurd is wordt het heel moeilijk om te bewijzen dat het ook heeft plaatsgevonden. De bottom line is nog steeds dat het jouw woord is tegenover dat van de dader en tenzij je DNA-samples of getuigen hebt ben je nog altijd onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Ik kan me voorstellen dat dit ook mensen afhoudt om aangifte te doen.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_174512414
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:24 schreef Ryon het volgende:
Puur sociologisch gezien (jaja) vind ik het wel opvallend dat zoveel mensen het als "normaal" beschouwen dat vrouwen geen ervaring hebben of zouden kunnen hebben met vormen van (ernstig) seksueel geweld.

In de hele wereldgeschiedenis is dat op geen één enkel tijdstip of binnen geen één enkele cultuur normaal geweest. Ook in Nederland niet. Als een plek als "veilig" beschouwd kan worden dan is dat Nederland anno 2017 en zelfs nu zit onze samenleving nog vol met randdebielen die een ernstige tot zeer ernstige bedreiging vormen voor vrouwen.

Tot enkele decennia geleden moesten dames van stand nog onder bewaking door de steden heenlopen. Omdat de steden vol zaten met proleten, barbaren en ander sociaaldemocratisch stemmend tuig dat niet de morele of culturele grenzen had om zich te behouden vrouwen aan te randen. Dat is treurig. Maar komt dichter bij "het normaal".
Ben ik het zomaar eens met je eens.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:27:53 #34
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174512417
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:27 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Het is ook echt een onderwerp waarbij ik mij beter afzijdig kan houden. Een discussie over economie, vervoer of privacy ligt mij veel meer.
Maar dan blijven we verstoken van je briljante grapjes over autorijden.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174512430
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:27 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Het is ook echt een onderwerp waarbij ik mij beter afzijdig kan houden. Een discussie over economie, vervoer of privacy ligt mij veel meer.
Als er zo'n discussie komt moet je maar even in de keuken gaan staan, bij alle SGP-vrouwen.
pi_174512466
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:27 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ik bewonder je drive, maar dan komen we op een ander heikel punt: er zit nogal een verschil tussen een aantijging en een veroordeling. Zeker als seksueel geweld jaren geleden gebeurd is wordt het heel moeilijk om te bewijzen dat het ook heeft plaatsgevonden. De bottom line is nog steeds dat het jouw woord is tegenover dat van de dader en tenzij je DNA-samples of getuigen hebt ben je nog altijd onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Ik kan me voorstellen dat dit ook mensen afhoudt om aangifte te doen.
Klopt. Oude verkrachtingszaken zijn niet aan te tonen, tenzij er filmbeeld van is bij wijze van spreken. Dat maakt het ook heel lastig om al deze bovendrijvende verhalen echt juridisch op te pakken. Maar als het een cultuur creëert waarin meisjes en vrouwen direct naar de politie durven te gaan kan het wel toekomstige zaken helpen. Als je gewoon snel bij een arts meldt kan er DNA veiliggesteld worden en dan heeft de verdacht een groot probleem.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:30:38 #37
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174512485
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:24 schreef Ryon het volgende:
Tot enkele decennia geleden moesten dames van stand nog onder bewaking door de steden heenlopen. Omdat de steden vol zaten met proleten, barbaren en ander sociaaldemocratisch stemmend tuig dat niet de morele of culturele grenzen had om zich te behouden vrouwen aan te randen. Dat is treurig. Maar komt dichter bij "het normaal".
Het is ook zo dat de gemiddelde 14-jarige meid van nu zich vaak niet bewust is van de mogelijke gevaren. Onze maatschappij is tegenwoordig al iets beschaafder, maar nog erg verre van perfect.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174512500
Nederland anno 2017 is natuurlijk wel steeds meer als Numidië anno -200, met de influx van exoten. :{
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:31:16 #39
66825 Reya
Fier Wallon
pi_174512502
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:12 schreef Abschirmdienst het volgende:
Antifaal.

10/10 woordgrap dit.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:31:55 #40
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174512517
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:27 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ik bewonder je drive, maar dan komen we op een ander heikel punt: er zit nogal een verschil tussen een aantijging en een veroordeling. Zeker als seksueel geweld jaren geleden gebeurd is wordt het heel moeilijk om te bewijzen dat het ook heeft plaatsgevonden. De bottom line is nog steeds dat het jouw woord is tegenover dat van de dader en tenzij je DNA-samples of getuigen hebt ben je nog altijd onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Ik kan me voorstellen dat dit ook mensen afhoudt om aangifte te doen.
Dit komt natuurlijk ook bij het punt dat er zaken bekend zijn waar mannen vast zaten voor verkrachting terwijl dat - tijdens of voor de daad - niet duidelijk was en er in de media al gauw het punt naar voren komt dat de vrouw zich achteraf "dan wel zal hebben bedacht". Of waarbij de verkrachter jaren later is vrijgesproken. Het is gewoon heel belangrijk het kaf van het koren te scheiden en ik weet ook niet hoe je moet gaan bewijzen dat iemand je 20 jaar verleden heeft verkracht, maar dat is ook niet waar je je zorgen om moet maken als je aangifte doet. Met een beetje geluk - of pech, zo je wil - ben je niet de enige en is het niet jouw verhaal tegen het zijne, maar heb je nog 2 of 3 lotgenoten die ook zijn verkracht of aangerand. Dan lucht dat achteraf alleen maar des te meer op.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:31:59 #41
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174512519
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:31 schreef Abschirmdienst het volgende:
Nederland anno 2017 is natuurlijk wel steeds meer als Numidië anno -200, met de influx van exoten. :{
De vraag is of beschaving wel gaat winnen iid
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174512526
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als er zo'n discussie komt moet je maar even in de keuken gaan staan, bij alle SGP-vrouwen.
Niets mis met keukenvrouwen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  Redactie Games donderdag 19 oktober 2017 @ 13:32:39 #43
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174512539
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:30 schreef Tchock het volgende:

[..]

Klopt. Oude verkrachtingszaken zijn niet aan te tonen, tenzij er filmbeeld van is bij wijze van spreken. Dat maakt het ook heel lastig om al deze bovendrijvende verhalen echt juridisch op te pakken. Maar als het een cultuur creëert waarin meisjes en vrouwen direct naar de politie durven te gaan kan het wel toekomstige zaken helpen. Als je gewoon snel bij een arts meldt kan er DNA veiliggesteld worden en dan heeft de verdacht een groot probleem.
Ben ik ook groot voorstander van maar ik zal heel eerlijk zijn dat ik geen flauw idee heb hoe je zo'n mindset moet bewerkstelligen. Ik luister en probeer in te grijpen als ik het vermoed, dat is volgens mij het enige wat je op zo'n moment kan doen.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:32:39 #44
104871 remlof
Europees federalist
pi_174512542
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
Lekker tyfusweer hier, trouwens O+

Gezellig zo. Regen buiten, dekentje, thee, POL Sc, wat een leefje.
Hier is het zonnig en twintig graden :P
pi_174512544
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:31 schreef Reya het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Man man, kon dit niet achter een spoiler? :{
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174512560
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:24 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Volgende week is het allemaal voorbij. Dan is het naar buiten staren terwijl de regendruppels meekleuren met de reflectie van je beeldscherm in het kantoorraam en je denkt aan hoe je ook thuis had kunnen zitten met een dekentje en wat thee.
Dat is toch het mooie van ons klimaat. O+ Een prima Indian summer-periode momenteel, maar van het weekend gaat het weer los met windkracht 8 en regen. In pakweg Singapore is het weer altijd hetzelfde, het is alleen de vraag of er meer of minder regen valt. Dat lijkt mij pas treurig.
pi_174512597
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als er zo'n discussie komt moet je maar even in de keuken gaan staan, bij alle SGP-vrouwen.
Oja, ik ben ook dol op koken. Al zal het wel een avg'tje worden met de SGP-vrouwen.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:35:17 #48
104871 remlof
Europees federalist
pi_174512607
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:33 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Dat is toch het mooie van ons klimaat. O+ Een prima Indian summer-periode momenteel, maar van het weekend gaat het weer los met windkracht 8 en regen. In pakweg Singapore is het weer altijd hetzelfde, het is alleen de vraag of er meer of minder regen valt. Dat lijkt mij pas treurig.
Dat heb je wel vaker met landen die op of vlakbij de evenaar liggen. Een gebrek aan seizoenen.
pi_174512623
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:35 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat heb je wel vaker met landen die op of vlakbij de evenaar liggen. Een gebrek aan seizoenen.
En een gebrek aan beschaving. Singapore uitgezonderd.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:36:29 #50
66825 Reya
Fier Wallon
pi_174512637
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:36 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

En een gebrek aan beschaving. Singapore uitgezonderd.
En Somalië uitgezonderd, uiteraard.
pi_174512664
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:35 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat heb je wel vaker met landen die op of vlakbij de evenaar liggen. Een gebrek aan seizoenen.
Daar zeg je wat. Zou het iets met elkaar te maken hebben!
pi_174512669
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:33 schreef Kowloon het volgende:

[..]

maar van het weekend gaat het weer los met windkracht 8 en regen.
Wordt dan maar weer een weekendje uitslapen en gamen.
pi_174512671
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:36 schreef Reya het volgende:

[..]

En Somalië uitgezonderd, uiteraard.
Ja oké, libertarische beschaving volgens broodjesproducenten.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174512678
Mijn huisgenoot komt net terug uit Afrika, anderhalve week kutweer gehad en hier is het prachtig :')
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:38:52 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174512704
Verdomme.... zin in sushi (en ziek kind ook), bezorgen ze pas vanaf 17.00 uur :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:39:00 #56
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174512707
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:37 schreef Tchock het volgende:
Mijn huisgenoot komt net terug uit Afrika, anderhalve week kutweer gehad en hier is het prachtig :')
Wat moet je dan ook in Afrika?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174512722
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:39 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Wat moet je dan ook in Afrika?
Vakantie vieren.
pi_174512758
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:33 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Dat is toch het mooie van ons klimaat. O+ Een prima Indian summer-periode momenteel, maar van het weekend gaat het weer los met windkracht 8 en regen. In pakweg Singapore is het weer altijd hetzelfde, het is alleen de vraag of er meer of minder regen valt. Dat lijkt mij pas treurig.
Gelul. Ik ga morgen naar een Waddeneiland. Dan is het droog en zonnig.
pi_174512780
quote:
6s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:37 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Wordt dan maar weer een weekendje uitslapen en gamen.
Wat een pech. :P
pi_174512782
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:39 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Wat moet je dan ook in Afrika?
Nog 2,5 week en dan zijn jullie voor 3 weken van xpompompomx af :P
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_174512799
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:40 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Gelul. Ik ga morgen naar een Waddeneiland. Dan is het droog en zonnig.
Niet te specifiek worden inderdaad. Straks reist de POL-SC met je mee.
  Redactie Games donderdag 19 oktober 2017 @ 13:43:29 #62
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174512820
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:42 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Niet te specifiek worden inderdaad. Straks reist de POL-SC met je mee.
POLmeet op terschelling.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_174512840
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:43 schreef Puddington het volgende:

[..]

POLmeet op terschelling.
Zul je net zien dat Du_ke op Ameland zit.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_174512842
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:39 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Wat moet je dan ook in Afrika?
Neokoloniaal de toerist uithangen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:45:00 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174512858
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:43 schreef Puddington het volgende:

[..]

POLmeet op terschelling.
Het feest begint al op de boot *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Redactie Games donderdag 19 oktober 2017 @ 13:45:07 #66
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174512861
"Amsterdam is echt een kutstad. Alles is te duur, het stinkt er naar wiet en pis en er zijn te veel toeristen. Het is echt het voorbeeld van een vertyfte stad."

Deze vrouw in de trein _O_
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_174512878
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:44 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Neokoloniaal de toerist uithangen.
Met verrekijker, korte khakikleurige broek en tropenhoed zeker?
pi_174512896
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:45 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Met verrekijker, korte khakikleurige broek en tropenhoed zeker?
Een beetje zoals deze man links:

Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174512905
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:43 schreef Puddington het volgende:

[..]

POLmeet op terschelling.
En dan zo'n muur van lege bierkratten bouwen op de camping.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:47:03 #70
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174512908
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:45 schreef Puddington het volgende:
"Amsterdam is echt een kutstad. Alles is te duur, het stinkt er naar wiet en pis en er zijn te veel toeristen. Het is echt het voorbeeld van een vertyfte stad."

Deze vrouw in de trein _O_
Waarheid.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174512916
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:46 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Een beetje zoals deze man links:

[ afbeelding ]
John Oliver _O_
pi_174512920
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:42 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Niet te specifiek worden inderdaad. Straks reist de POL-SC met je mee.
Zo zijn ze. Nu hoef ik enkel bang te zijn voor pombeer.
pi_174512943
Je hebt overigens ook nog Duitse en Deense Waddeneilanden.
pi_174512952
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:47 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Zo zijn ze. Nu hoef ik enkel bang te zijn voor pombeer.
Dat is wel iets om voor op te passen ja.
beer2.jpg
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:50:23 #75
104871 remlof
Europees federalist
pi_174512980
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:48 schreef Kowloon het volgende:
Je hebt overigens ook nog Duitse en Deense Waddeneilanden.
Best veel ook nog:

pi_174512995
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:50 schreef remlof het volgende:

[..]

Best veel ook nog:

[ afbeelding ]
Dat is een beetje misleidend, het zijn er maar drie of zo. De grens van Duitsland ligt hoger dan je zou verwachten.

  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:53:12 #77
104871 remlof
Europees federalist
pi_174513027
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat is een beetje misleidend, het zijn er maar drie of zo. De grens van Duitsland ligt hoger dan je zou verwachten.

[ afbeelding ]
Ja, Denemarken heeft er niet zoveel viel me net ook op.

  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:54:26 #78
104871 remlof
Europees federalist
pi_174513048
Ze leggen daar gewoon dijken aan naar de meeste waddeneilanden trouwens.

Er schijnt in Nederland ook ooit een dijk naar Vlieland te hebben bestaan.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:54:31 #79
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174513053
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:44 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Neokoloniaal de toerist uithangen.
Walgelijk. Spiegeltjes en kraaltjes kopen voor een appel en een ei.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:56:23 #80
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174513098
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:54 schreef remlof het volgende:
Ze leggen daar gewoon dijken aan naar de meeste waddeneilanden trouwens.

Er schijnt in Nederland ook ooit een dijk naar Vlieland te hebben bestaan.
Soort Overseas Highway.
Doen ze in de VS ook naar hun waddeneilanden.

Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174513117
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:54 schreef remlof het volgende:
Ze leggen daar gewoon dijken aan naar de meeste waddeneilanden trouwens.

Er schijnt in Nederland ook ooit een dijk naar Vlieland te hebben bestaan.
Bedoel je niet Ameland? Daarvan zijn ter plaatse nog resten te zien. Vlieland lijkt mij sterk omdat je daarvoor een aantal diepe geulen moet passeren.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:58:33 #82
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174513138
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:56 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Soort Overseas Highway.
Doen ze in de VS ook naar hun waddeneilanden.

[ afbeelding ]
Zoals de Markerwaarddijk/Houtribdijk..

Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:00:27 #83
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174513183
quote:
6s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:58 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zoals de Markerwaarddijk..

[ afbeelding ]
Maar dan van Den Helder naar Schiermonnikoog.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174513191
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:56 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Soort Overseas Highway.
Doen ze in de VS ook naar hun waddeneilanden.

[ afbeelding ]
Een vierbaansweg naar Terschelling. Dat zou wel een mooi trolactie zijn.
  Redactie Games donderdag 19 oktober 2017 @ 14:02:15 #85
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174513219
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:00 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Een vierbaansweg naar Terschelling. Dat zou wel een mooi trolactie zijn.
Je zou de waddenzee dan zelfs kunnen zien als een trollenzwembad.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:02:22 #86
66825 Reya
Fier Wallon
pi_174513222
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:00 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Een vierbaansweg naar Terschelling. Dat zou wel een mooi trolactie zijn.
Ook uiterst geschikt om de gaswinning te faciliteren.
pi_174513234
quote:
6s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:58 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zoals de Markerwaarddijk/Houtribdijk..

[ afbeelding ]
Aardig detail is het verschil in kleur van het water. Het Markermeer bevat veel meer algen dan het IJsselmeer.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:03:15 #88
104871 remlof
Europees federalist
pi_174513240
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:57 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Bedoel je niet Ameland? Daarvan zijn ter plaatse nog resten te zien. Vlieland lijkt mij sterk omdat je daarvoor een aantal diepe geulen moet passeren.
Oh ja Ameland inderdaad.

http://www.amelanderhistorie.nl/news/dam-naar-ameland/
pi_174513242
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:00 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Een vierbaansweg naar Terschelling. Dat zou wel een mooi trolactie zijn.
Prima idee. Zo'n veerboot is ook een aanslag op het milieu.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174513269
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:02 schreef Reya het volgende:

[..]

Ook uiterst geschikt om de gaswinning te faciliteren.
En dan met zo'n unit aan komen varen vanuit Rotterdam:
pi_174513292
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:57 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Bedoel je niet Ameland? Daarvan zijn ter plaatse nog resten te zien. Vlieland lijkt mij sterk omdat je daarvoor een aantal diepe geulen moet passeren.
Gaat inderdaad om Ameland.
pi_174513320
Een dam in de waddenzee lijkt me echt een dramatisch slecht idee. Onstabiele grond, stormen, grote verschillen in waterhoogte. En de waddeneilanden zelf migreren oostelijk dus je moet ook nog om de zo veel tijd je dam verleggen (of wachten op het volgende eiland)
pi_174513324
quote:
Op Google Earth kun je er nog stukjes van zien liggen zelfs.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:07:20 #94
66825 Reya
Fier Wallon
pi_174513334
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:06 schreef Tchock het volgende:
Een dam in de waddenzee lijkt me echt een dramatisch slecht idee. Onstabiele grond, stormen, grote verschillen in waterhoogte. En de waddeneilanden zelf migreren oostelijk dus je moet ook nog om de zo veel tijd je dam verleggen (of wachten op het volgende eiland)
Gewoon meer dam bouwen.
pi_174513350
quote:
quote:
Met dit project wil Teding van Berkhout twee vliegen in een klap slaan. De werken moeten de veiligheid verhogen en de werkverschaffing moet het pauperisme tegengaan.
Hihi. :D
pi_174513366
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:54 schreef remlof het volgende:
Ze leggen daar gewoon dijken aan naar de meeste waddeneilanden trouwens.

Er schijnt in Nederland ook ooit een dijk naar Vlieland te hebben bestaan.
Het eiland Wieringen is ingedijkt door de Zuiderzeewerken

Betekende ook het einde van de oogst en verhandeling van zeegras op het eiland
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Wierhandel
pi_174513368
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:08 schreef Kowloon het volgende:

[..]


[..]

Hihi. :D
Wheheheh.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  Redactie Games donderdag 19 oktober 2017 @ 14:08:39 #98
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174513369
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:06 schreef Tchock het volgende:
Een dam in de waddenzee lijkt me echt een dramatisch slecht idee. Onstabiele grond, stormen, grote verschillen in waterhoogte. En de waddeneilanden zelf migreren oostelijk dus je moet ook nog om de zo veel tijd je dam verleggen (of wachten op het volgende eiland)
Ook nog even een genocide plegen op de lokale fauna maar dan klink ik weer als een natuurhippie.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_174513372
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:08 schreef Kowloon het volgende:

[..]

[..]

Hihi. :D
Daar hebben we in Amsterdam nog een paar mooie plassen aan overgehouden. :P
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:09:44 #100
66825 Reya
Fier Wallon
pi_174513404
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:08 schreef Kowloon het volgende:

[..]

[..]

Hihi. :D
Des te meer reden om het project nieuw leven in te bezen; dan steken al die PVV-stemmers eens de handen uit de mouwen in plaats van boze reacties op telegraaf.nl te plaatsen.
pi_174513432
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:06 schreef Tchock het volgende:
Een dam in de waddenzee lijkt me echt een dramatisch slecht idee. Onstabiele grond, stormen, grote verschillen in waterhoogte. En de waddeneilanden zelf migreren oostelijk dus je moet ook nog om de zo veel tijd je dam verleggen (of wachten op het volgende eiland)
Van dat wandelen is zoveel niet meer over tegenwoordig. Zelfs Griend en Rottumerplaat hebben kustverdedigingswerken waardoor erosie wordt tegengegaan.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:12:16 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174513472
quote:
Huisgemaakte Istanbul burger
Dit product is halal.
Keuze uit: Extra bacon, Geen bacon, Extra kaas of Geen extra kaas.
_O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174513507
Halal schmalal.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  Redactie Games donderdag 19 oktober 2017 @ 14:14:26 #104
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174513517
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

_O-
:D
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_174513527
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Op Google Earth kun je er nog stukjes van zien liggen zelfs.
Topotijdreis.nl is ook aanbevolen
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:15:06 #106
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174513539
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

_O-
:D

Er stond in de NRC vandaag een boeiend artikel over halal en hoe fundamentalistische Moslims en kapitalisten elkaar vonden.
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 14:15:23 #107
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174513545
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

_O-
wauw. :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_174513550
Zijn jullie weer de hele dag aan het fokken jongens?
pi_174513555
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:09 schreef Reya het volgende:

[..]

Des te meer reden om het project nieuw leven in te bezen; dan steken al die PVV-stemmers eens de handen uit de mouwen in plaats van boze reacties op telegraaf.nl te plaatsen.
Of in NWS.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:16:03 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174513560
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

:D

Er stond in de NRC vandaag een boeiend artikel over halal en hoe fundamentalistische Moslims en kapitalisten elkaar vonden.
Ik moest al lachen om de kaas, maar kaas en vlees combineren is wel halal, niet kosjer, maar die bacon slaat alles natuurlijk :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:16:06 #111
66825 Reya
Fier Wallon
pi_174513562
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:15 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Of in NWS.
Ik hoor het u zeggen.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:16:26 #112
66825 Reya
Fier Wallon
pi_174513571
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:15 schreef Kaas- het volgende:
Zijn jullie weer de hele dag aan het fokken jongens?
Uiteraard; wat zou ik anders moeten doen?
pi_174513581
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:15 schreef Kaas- het volgende:
Zijn jullie weer de hele dag aan het fokken jongens?
Werken Kaas, werken.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_174513594
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:15 schreef Kaas- het volgende:
Zijn jullie weer de hele dag aan het fokken jongens?
Nee. Jij?
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174513630
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

_O-
Misschien is het van die sojabacon? Denk het niet eigenlijk. :P
pi_174513696
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:15 schreef Kaas- het volgende:
Zijn jullie weer de hele dag aan het fokken jongens?
Wat fijn dat je dat nu ook kan zeggen he? :D
pi_174513719
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:21 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Wat fijn dat je dat nu ook kan zeggen he? :D
Ik vind het wel schattig, Kaas' dagelijkse momentje om even te laten weten dat hij werkt tegenwoordig.
pi_174513724
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:46 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Een beetje zoals deze man links:

[ afbeelding ]
Leuk filmpje wel overigens:
http://www.cc.com/video-c(...)chibald-mapsalot-iii
pi_174513733
Quasi-grappig NRC-stukje: https://www.nrc.nl/nieuws(...)dt-13563712-a1577796

quote:
Ik weet niet of het u is opgevallen. Zelf had ik er even overheen gekeken. Maar het nieuwe kabinet blijkt te lijden aan hele een enge ziekte. Bestuursobesitas heet dat. Bestuursobesitas: een zwaarlijvig openbaar bestuur, rijp voor afslanking. Een overaanbod van ministers die ons, gewone burgers, maar in de weg zitten.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 14:22:50 #120
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174513736
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:15 schreef Kaas- het volgende:
Zijn jullie weer de hele dag aan het fokken jongens?
Beetje een belegen opmerking, Kaas.

:') verdomme wat slecht ;(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_174513740
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:14 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

Topotijdreis.nl is ook aanbevolen
Nice dat dat ook topografische kaarten zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_174513745
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik vind het wel schattig, Kaas' dagelijkse momentje om even te laten weten dat hij werkt tegenwoordig.
Zoiets inderdaad.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:24:17 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174513781
quote:
9s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:18 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Misschien is het van die sojabacon? Denk het niet eigenlijk. :P
Nah, het is bij Polletje, dus ik denk het niet ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:25:48 #124
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174513824
quote:
Ik miste een beetje de onderbouwing waarom een paar extra ministers een probleem zijn. De laatste tijd was er vrij veel te doen over ministers die het te druk hadden en dat staatssecretarissen te zware portefeuilles hadden.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:28:17 #125
104871 remlof
Europees federalist
pi_174513888
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:08 schreef Tchock het volgende:

[..]

Daar hebben we in Amsterdam nog een paar mooie plassen aan overgehouden. :P
En een aantal "piramides" door het hele land.
pi_174513917
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik miste een beetje de onderbouwing waarom een paar extra ministers een probleem zijn. De laatste tijd was er vrij veel te doen over ministers die het te druk hadden en dat staatssecretarissen te zware portefeuilles hadden.
Ik las overigens dat Rutte het fijn vindt als de ministers het druk hebben. Dan moeten ze zich wel met de grote lijn bezig houden omdat ze anders te weinig tijd hebben, was de redenatie.
pi_174513924
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik miste een beetje de onderbouwing waarom een paar extra ministers een probleem zijn. De laatste tijd was er vrij veel te doen over ministers die het te druk hadden en dat staatssecretarissen te zware portefeuilles hadden.
Het enige "argument" wat er gegeven wordt is dat Rutte zelf eerder heeft gezegd dat hij het aantal ministers wilde inperken. Tsja. Blijkbaar is hij na twee kabinetten tot de conclusie gekomen dat dat niet zo'n goed plan is.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:31:24 #128
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174513981
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:15 schreef Kaas- het volgende:
Zijn jullie weer de hele dag aan het fokken jongens?
Zeker. Afdeling net weer van koffie voorzien, Kaassie?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174513986
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:29 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het enige "argument" wat er gegeven wordt is dat Rutte zelf eerder heeft gezegd dat hij het aantal ministers wilde inperken. Tsja. Blijkbaar is hij na twee kabinetten tot de conclusie gekomen dat dat niet zo'n goed plan is.
Het zal ook wel samenhangen met dat het nu een coalitie van vier in plaats van twee partijen is.
pi_174514002
De postbode had m'n contract in een plas water laten vallen.... :(

Valt m'n nieuwe baan nu al in 't water ;(
Ja doei.
pi_174514013
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:15 schreef Kaas- het volgende:
Zijn jullie weer de hele dag aan het fokken jongens?
echte fokkers hebben een assistent die voor hun fokt.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:32:32 #132
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174514018
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
De postbode had m'n contract in een plas water laten vallen.... :(

Valt m'n nieuwe baan nu al in 't water ;(
Het blijft Engeland he?
Overal water.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174514069
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
De postbode had m'n contract in een plas water laten vallen.... :(

Valt m'n nieuwe baan nu al in 't water ;(
Zag de postbode er zo uit?:
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:35:39 #134
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174514085
quote:
11s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:34 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Zag de postbode er zo uit?:
[ afbeelding ]
Smoes. _O_
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:36:04 #135
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174514092
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Smoes. _O_
"Met z'n poes, verdient de kost."
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174514115
Pieter Post-liedje in mijn hoofd
pi_174514129
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:37 schreef Mystikvm het volgende:
Pieter Post-liedje in mijn hoofd
Hier ook.
pi_174514150
Over vreselijke nummers die zich als een parasiet in je hoofd nestelen gesproken

Ik loop al een aantal weken met dit rond.

  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:39:00 #139
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174514164
quote:
9s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:36 schreef GSbrder het volgende:

[..]

"Met z'n poes, verdient de kost."
Smoes de poes
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:39:34 #140
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174514177
quote:
17s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:39 schreef Perrin het volgende:

[..]

Smoes de poes
Pieter is als vriend steeds bij de hand.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174514179
quote:
9s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:38 schreef Tchock het volgende:
Over vreselijke nummers die zich als een parasiet in je hoofd nestelen gesproken

Ik loop al een aantal weken met dit rond.

Ik weet wat dit is en weiger te klikken zodat het mij niet overkomt. Ik voel wel met je mee.
pi_174514220
quote:
9s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:38 schreef Tchock het volgende:
Over vreselijke nummers die zich als een parasiet in je hoofd nestelen gesproken

Ik loop al een aantal weken met dit rond.

Ik heb dat al weken met:
Ik voel je pijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:42:12 #143
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174514227
quote:
9s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:38 schreef Tchock het volgende:
Over vreselijke nummers die zich als een parasiet in je hoofd nestelen gesproken

Ik loop al een aantal weken met dit rond.

Dat overkwam mij ook ooit hiermee.

Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174514238
Ik zit nu in dubio of ik op jullie links moet klikken of niet. Misschien helpt het me van Vitas af, maar misschien heb ik een vreselijke megamix in mijn hoofd straks van al die nummers.
pi_174514255
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:42 schreef Tchock het volgende:
Ik zit nu in dubio of ik op jullie links moet klikken of niet. Misschien helpt het me van Vitas af, maar misschien heb ik een vreselijke megamix in mijn hoofd straks van al die nummers.
Gewoon alleen maar op rechts klikken.
Ja doei.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:46:29 #146
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174514327
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:42 schreef Tchock het volgende:
Ik zit nu in dubio of ik op jullie links moet klikken of niet. Misschien helpt het me van Vitas af, maar misschien heb ik een vreselijke megamix in mijn hoofd straks van al die nummers.
Die van mij valt best mee.
Je moet alleen niet de 24:00:00 versie luisteren, maar 3 minuten kan geen kwaad.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174514331
quote:
9s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:38 schreef Tchock het volgende:
Over vreselijke nummers die zich als een parasiet in je hoofd nestelen gesproken

Ik loop al een aantal weken met dit rond.

Vast mijn schuld.

Maar Vitas is god, dat vocale bereik, die stem.

Held in Rusland.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_174514335
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Vast mijn schuld.

Maar Vitas is god, dat vocale bereik, die stem.

Held in Rusland.
Playback en vreselijke eurotrash :P
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:47:43 #149
104871 remlof
Europees federalist
pi_174514347
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Held in Rusland.
Dat lijkt me al reden genoeg om het te boycotten.
pi_174514386
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:47 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat lijkt me al reden genoeg om het te boycotten.
In Rusland houden ze van alcohol, ook maar mee stoppen?
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174514421


Lekker voor ze.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174514429
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:47 schreef Tchock het volgende:

[..]

Playback en vreselijke eurotrash :P
Tegenwoordig helaas wel, vroeger zong hij zelf.

(vanaf 2:30 puur genot.)

Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:53:43 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174514470
De tune van de Indische Waterlelies in de Efteling natuurlijk....

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174514490
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:53 schreef Leandra het volgende:
De tune van de Indische Waterlelies in de Efteling natuurlijk....

ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:54:51 #155
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174514493
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:53 schreef Leandra het volgende:
De tune van de Indische Waterlelies in de Efteling natuurlijk....

Die spelen ze nu in winkelcentra en stations om hangjeugd weg te jagen. _O_
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:55:25 #156
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174514500
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:51 schreef Abschirmdienst het volgende:
[ afbeelding ]

Lekker voor ze.
Beeld is wel iets anders voor huurders; daarbij is San Francisco niet te betalen omdat al die Googlers de huizen bezet houden. Grafiek houdt onvoldoende rekening met de ongelijkheid door zich te richten op median household income en avg. mortgage payments.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:56:44 #157
104871 remlof
Europees federalist
pi_174514528
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:49 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

In Rusland houden ze van alcohol, ook maar mee stoppen?
In de vorm en hoeveelheid waarin ze het daar consumeren lijkt dat me zeker aan te bevelen.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:58:10 #158
66825 Reya
Fier Wallon
pi_174514556
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:54 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Die spelen ze nu in winkelcentra en stations om hangjeugd weg te jagen. _O_
Wordt ook in Guantanamo Bay gebruikt om mensen mentaal te doen breken, naar verluidt.
pi_174514560
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Tegenwoordig helaas wel, vroeger zong hij zelf.

(vanaf 2:30 puur genot.)

Vreselijk. Als je wil genieten mensen met een bizar stembereik is er wel betere muziek te vinden, hoor.

  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:59:05 #160
104871 remlof
Europees federalist
pi_174514570
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:51 schreef Abschirmdienst het volgende:
[ afbeelding ]

Lekker voor ze.
Ik zit op iets van 36 uur tegen nettoloon.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:59:37 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174514586
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:54 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Die spelen ze nu in winkelcentra en stations om hangjeugd weg te jagen. _O_
Oh echt? Geweldig :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174514610
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Vreselijk. Als je wil genieten mensen met een bizar stembereik is er wel betere muziek te vinden, hoor.

Cultuurbarbaar.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:02:23 #163
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174514637
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh echt? Geweldig :D
Ja. :P
pi_174514651
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Cultuurbarbaar.
Ja, Vitas is het summum van cultuur _O-
pi_174514654
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Vreselijk. Als je wil genieten mensen met een bizar stembereik is er wel betere muziek te vinden, hoor.

Deze juffrouw kan er ook wat van:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:03:43 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174514663
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ja. :P
Die muziek uit Carnival Festival is dan ook echt oprecht kutmuziek, maar ik heb een zwak voor de muziek van de Indische Waterlelies.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2017 @ 15:04:18 #167
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174514680
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ja. :P
Daarmee weer je iedereen.
Carpe Libertatem
pi_174514688
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die muziek uit Carnival Festival is dan ook echt oprecht kutmuziek, maar ik heb een zwak voor de muziek van de Indische Waterlelies.
Dat is een hele tijd mijn wekker geweest.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2017 @ 15:04:54 #169
137949 Disana
pi_174514696
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:41 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik heb dat al weken met:
Ik voel je pijn.
Argh!
pi_174514707
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:04 schreef Disana het volgende:

[..]

[..]

Argh!
Zwoel spul hoor :P
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:06:06 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174514723
Zou Asscher burgemeester van Amsterdam willen worden trouwens? Beetje in de kamer zitten vindt hij denk ik niet zo interessant.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2017 @ 15:06:11 #172
137949 Disana
pi_174514724
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Zwoel spul hoor :P
Homokroeg, eerstejaars homo aan het handje meenemen.
pi_174514730
Wat betreft dat MeToo-gebeuren: heb ik zelf ook weleens wat vreemds meegemaakt.

Tig jaar geleden stond ik wat te dansen op een technofeest met oud en & nieuw. Plots komt er een vrouw voor me dansen, dus ik denk: 'hey gezellig, die danst even mee'. Na enige tijd draait ze zich met haar rug naar me toe, komt dichterbij en pakt me ineens vol in m'n kruis. Schrok toen best wel. Kon naderhand ook geen zinnig woord even uitbrengen, op de stotterige mededeling 'ehh, nee, ehh, geen interesse' na.

Bedacht me achteraf dat vrouwen dit dus om de haverklap meemaken. In mijn geval doet het me natuurlijk niet zoveel, maar kan me goed voorstellen dat het voor vrouwen enorm vervelend is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2017 15:07:21 ]
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:06:37 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174514732
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat is een hele tijd mijn wekker geweest.
Ja, dan ging ik ook wel m'n bed uit, en m'n wekker het raam uit :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174514735
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:03 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, Vitas is het summum van cultuur _O-
Best wel ja, vocaal bereik van D2-E6, zong het vroeger altijd live, met gemak en heeft ook zeer veel controle over zijn stem.

Zijn vertolking van Aver Maria is briljant.

Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_174514752
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:06 schreef Leandra het volgende:
Zou Asscher burgemeester van Amsterdam willen worden trouwens? Beetje in de kamer zitten vindt hij denk ik niet zo interessant.
Beroepsburgemeester.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2017 @ 15:07:53 #177
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2017 @ 15:07:55 #178
137949 Disana
pi_174514764
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:06 schreef Friek_ het volgende:
Wat betreft dat MeToo-gebeuren: heb ik zelf ook weleens wat vreemds meegemaakt.

Tig jaar geleden stond ik wat te dansen op een technofeest met oud en & nieuw. Plots komt er een vrouw voor me dansen, dus ik denk: 'hey gezellig, die danst even mee'. Na enige tijd draait ze zich met haar rug naar me toe, komt dichterbij en pakt me ineens vol in m'n kruis. Schrok toen best wel. Kon naderhand ook geen zinnig woord even uitbrengen, op de stotterige mededeling 'ehh, nee, ehh, geen interesse' na.

Bedacht me achteraf dat vrouwen dit dus om de haverklap meemaken. In mijn geval doet het me natuurlijk niet zoveel, maar kan me goed voorstellen dat het voor vrouwen enorm vervelend is.
Het doet je niet veel maar vergeten ben je het ook niet. Vrouwen moeten dat gewoon ook niet doen natuurlijk.
pi_174514772
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dan ging ik ook wel m'n bed uit, en m'n wekker het raam uit :')
Ik werd vaak wakker geslagen door mevrouw xpompompomx dat ik mijn wekker meost uitzetten :P
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:08:19 #180
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174514775
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:06 schreef Leandra het volgende:
Zou Asscher burgemeester van Amsterdam willen worden trouwens? Beetje in de kamer zitten vindt hij denk ik niet zo interessant.
Alweer :{ De vorige keer was niet zo'n succes, namelijk.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:08:27 #181
104871 remlof
Europees federalist
pi_174514776
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:06 schreef Leandra het volgende:
Zou Asscher burgemeester van Amsterdam willen worden trouwens? Beetje in de kamer zitten vindt hij denk ik niet zo interessant.
Dat zou wel een rare U-turn van hem zijn.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:08:33 #182
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174514780
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:06 schreef Leandra het volgende:
Zou Asscher burgemeester van Amsterdam willen worden trouwens? Beetje in de kamer zitten vindt hij denk ik niet zo interessant.
Geen idee, maar ik denk niet dat dit het juiste moment is. Zeker nu Dijsselbloem al is opgestapt.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:09:24 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174514795
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:08 schreef Perrin het volgende:

[..]

Alweer :{ De vorige keer was niet zo'n succes, namelijk.
Toen was hij waarnemend natuurlijk.... maar het zou me niets verbazen als hij zou solliciteren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174514815
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Toen was hij waarnemend natuurlijk.... maar het zou me niets verbazen als hij zou solliciteren.
De baantjescarrousel moet wel blijven draaien natuurlijk.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_174514827
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

De baantjescarrousel moet wel blijven draaien natuurlijk.
HET
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:11:29 #186
104871 remlof
Europees federalist
pi_174514841
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

De baantjescarrousel moet wel blijven draaien natuurlijk.
Dat geldt voor iedereen. Hoeveel mensen ken jij die nog langer dan 10 jaar bij hetzelfde bedrijf werken?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:11:51 #187
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174514858
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:11 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat geldt voor iedereen. Hoeveel mensen ken jij die nog langer dan 10 jaar bij hetzelfde bedrijf werken?
Bijna al mijn collega's
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174514866
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:11 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat geldt voor iedereen. Hoeveel mensen ken jij die nog langer dan 10 jaar bij hetzelfde bedrijf werken?
Ik zit in mn 10e jaar.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:12:20 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174514871
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:11 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat geldt voor iedereen. Hoeveel mensen ken jij die nog langer dan 10 jaar bij hetzelfde bedrijf werken?
Diverse eigenlijk....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174514879
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

HET
Het carrousel? Sommige lidwoorden zijn gewoon echt lelijk in combinatie met een zelfstandig naamwoord. Net als de matras.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:14:03 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174514926
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het carrousel? Sommige lidwoorden zijn gewoon echt lelijk in combinatie met een zelfstandig naamwoord. Net als de matras.
Mwah....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174514954
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het carrousel? Sommige lidwoorden zijn gewoon echt lelijk in combinatie met een zelfstandig naamwoord. Net als de matras.
Een sloot woorden mag zowel met het als met de. Matras en carrousel zijn daar beide voorbeelden van.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:20:34 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174515070
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

Een sloot woorden mag zowel met het als met de. Matras en carrousel zijn daar beide voorbeelden van.
Pas toen ik deze post de tweede keer las begreep ik dat je niet beweerde dat het zowel "de sloot" als "het sloot" is :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:20:52 #194
104871 remlof
Europees federalist
pi_174515077
quote:
9s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:11 schreef Perrin het volgende:

[..]

Bijna al mijn collega's
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik zit in mn 10e jaar.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Diverse eigenlijk....
Jee. Nou ja, ik zit ook al bijna in m'n 8e jaar hier. Misschien had ik moeten vragen "hoeveel mensen kennen jullie die al meer dan 20 jaar bij hetzelfde bedrijf werken?"
pi_174515111
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

Een sloot woorden mag zowel met het als met de. Matras en carrousel zijn daar beide voorbeelden van.
De carrousel dus. En het matras. De rest is gewoon tyfuslelijk.
pi_174515113
Leuk stuk in de Volkskrant over de nieuwe ministers van Rutte III.

quote:
Zo wordt Halbe Zijlstra minister van Buitenlandse Zaken. Halbe is weleens in het buitenland geweest, maar dat is het dan ook wel zo'n beetje. Sander Dekker wordt minister van Veiligheid. Hij zit altijd op zijn racefiets met een helm op. Hugo de Jonge krijgt Ouderenzorg onder zich. Hij komt weliswaar net als ouderenzorgvoorvechter Hugo Borst uit Rotterdam, maar zijn kennis ligt toch vooral op het terrein van het onderwijs. Op Onderwijs komt de uitkeringenspecialist Bruno Bruins. Die was in 2006 en 2007 weliswaar zeven maanden staatssecretaris op dat ministerie in het rompkabinetje Balkenende III, maar hij zal flink aan de bak moeten om te ontdekken wat er is veranderd.

De financiële whizzkid van D66, Wouter Koolmees, gaat niet naar Financiën maar naar Sociale Zaken. Want op Financiën komt Wopke Hoekstra, voormalig student rechten en geschiedenis te Leiden. Eric Wiebes, van de belastingen, wordt minister van Economische Zaken en Klimaat. In een portretje in de Volkskrant werd geconstateerd dat hij in elk geval altijd op de fiets naar zijn werk gaat.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:22:48 #197
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174515119
quote:
6s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:22 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

De carrousel dus. En het matras. De rest is gewoon tyfuslelijk.
Een beetje respect voor genderloze woorden.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:22:51 #198
104871 remlof
Europees federalist
pi_174515122
quote:
Hetzelfde geldt voor 'topic' en nog ontelbaar meer leenwoorden.

Volgens mij is het altijd een leenwoord als het geslacht niet duidelijk is.
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 15:23:01 #199
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174515128
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik werd vaak wakker geslagen door mevrouw xpompompomx dat ik mijn wekker meost uitzetten :P
En nu zit je in een blijf van mijn lijf huis voor mannen? ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:23:25 #200
66825 Reya
Fier Wallon
pi_174515134
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:22 schreef Tchock het volgende:
Leuk stuk in de Volkskrant over de nieuwe ministers van Rutte III.

[..]

De citroenen gaan daar weer eens dertien in een dozijn, zo te lezen.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:24:03 #201
104871 remlof
Europees federalist
pi_174515147
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:22 schreef Tchock het volgende:
Sander Dekker wordt minister van Veiligheid. Hij zit altijd op zijn racefiets met een helm op.
:D
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:24:03 #202
66825 Reya
Fier Wallon
pi_174515148
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En nu zit je in een blijf van mijn lijf huis voor mannen? ;)
Pompom komt uit Brabant, daar worden probleem opgelost middels het trekken van messen.
pi_174515159
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En nu zit je in een blijf van mijn lijf huis voor mannen? ;)
Nou, ik heb een fort van dekens en stoelen gebouwd en zij weet het geheime wachtwoord niet om binnen te komen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:25:10 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174515176
quote:
11s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:20 schreef remlof het volgende:

[..]

[..]

[..]

Jee. Nou ja, ik zit ook al bijna in m'n 8e jaar hier. Misschien had ik moeten vragen "hoeveel mensen kennen jullie die al meer dan 20 jaar bij hetzelfde bedrijf werken?"
Check... diezelfden eigenlijk :')
Maar goed een van die personen heeft bij haar werkgever aangegeven dat ze er bij de volgende ontslagronde graag uit wil, en gaat dan voor zichzelf beginnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 19-10-2017 15:34:29 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 15:25:33 #205
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174515181
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:23 schreef Reya het volgende:

[..]

De citroenen gaan daar weer eens dertien in een dozijn, zo te lezen.
Op zich heeft hij wel gelijk dat er ministers zijn met kwaliteiten op totaal andere vlakken dan het ministerie waar ze terecht komen, natuurlijk. Maar de vraag is of dat erg is, de VVD ministers op Veiligheid waren allemaal ervaren op het vakgebied en vielen bij bosjes langs de kant.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_174515198
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Op zich heeft hij wel gelijk dat er ministers zijn met kwaliteiten op totaal andere vlakken dan het ministerie waar ze terecht komen, natuurlijk. Maar de vraag is of dat erg is, de VVD ministers op Veiligheid waren allemaal ervaren op het vakgebied en vielen bij bosjes langs de kant.
Dat wordt verderop in het artikel ook benoemd. Ik citeerde maar een klein stukje omdat ik het komisch geschreven vond.
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2017 @ 15:26:24 #207
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174515205
Zooow, weekend.
Carpe Libertatem
  Redactie Games donderdag 19 oktober 2017 @ 15:26:35 #208
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174515208
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:24 schreef Reya het volgende:

[..]

Pompom komt uit Brabant, daar worden probleem opgelost middels het trekken van messen.
Ho Ho, wij doorzeven verkeersborden met kogels om een signaal af te geven. We zijn geen barbaren.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_174515211
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:51 schreef Abschirmdienst het volgende:
[ afbeelding ]

Lekker voor ze.
Hard werken voor je huis zodat je nooit in je huis bent omdat je hard werkt.
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 15:27:00 #210
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174515218
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:26 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat wordt verderop in het artikel ook benoemd. Ik citeerde maar een klein stukje omdat ik het komisch geschreven vond.
Heh, ja, dat kan hij wel :) Ik lees zijn stukjes altijd met genoegen
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 15:27:30 #211
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174515234
quote:
9s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:26 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Hard werken voor je huis zodat je nooit in je huis bent omdat je hard werkt.
Houd wel zijn waarde op die manier, natuurlijk, weinig slijtage ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:27:59 #212
104871 remlof
Europees federalist
pi_174515242
quote:
6s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:26 schreef Boze_Appel het volgende:
Zooow, weekend.
Ik over een half uur.
pi_174515300
Grappen maken over Sander Dekker is onfatsoenlijk. :{
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:31:50 #214
66825 Reya
Fier Wallon
pi_174515340
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:30 schreef Abschirmdienst het volgende:
Grappen maken over Sander Dekker is onfatsoenlijk. :{
Correct. Sander Dekker zal ons van de docentendictatuur verlossen, daar mag best wel wat meer respect voor mogen zijn.
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 15:32:37 #215
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174515357
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:31 schreef Reya het volgende:

[..]

Correct. Sander Dekker zal ons van de docentendictatuur verlossen, daar mag best wel wat meer respect voor mogen zijn.
We gaan opleiden volgens de wisdom of the NWS crowds, natuurlijk, voor je het weet staan we bovenaan in de wereld.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:32:40 #216
104871 remlof
Europees federalist
pi_174515358
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:31 schreef Reya het volgende:

[..]

Correct. Sander Dekker zal ons van de docentendictatuur verlossen, daar mag best wel wat meer respect voor mogen zijn.
Als minister van Veiligheid?
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2017 @ 15:34:45 #217
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174515398
Wie is de minister van feest geworden?
Carpe Libertatem
pi_174515407
quote:
5s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Wie is de minister van feest geworden?
Ard van der Steur, want die kent veel blowers.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:35:41 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174515422
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:35 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ard van der Steur, want die kent veel blowers.
Kende....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 15:36:32 #220
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174515436
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kende....
_O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:37:20 #221
66825 Reya
Fier Wallon
pi_174515449
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kende....
Wheheh.
pi_174515465
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kende....
:D
pi_174515471
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kende....
Al wat eten in huis gehaald inmiddels?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:39:16 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174515495
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:38 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Al wat eten in huis gehaald?
Nee.
We hebben gewoon een boterham gegeten.
Maar hij zit wel de hele tijd te vragen of de sushi al bijna komt :D

Nou is mijn man vanavond toch later thuis dan normaal, dus ik denk dat ik straks maar even wat sushi bestel :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 15:39:37 #225
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174515507
lloydblankfein twitterde op donderdag 19-10-2017 om 14:50:30 Just left Frankfurt. Great meetings, great weather, really enjoyed it. Good, because I'll be spending a lot more time there. #Brexit reageer retweet
Haha, wat een heerlijke troll van de baas van Goldman Sachs :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_174515535
Blankfein is wel een boefje. En die-hard eurofiel kennelijk.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:41:43 #227
66825 Reya
Fier Wallon
pi_174515557
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:40 schreef Abschirmdienst het volgende:
Blankfein is wel een boefje. En die-hard eurofiel kennelijk.
Sowieso een goede achternaam.
pi_174515577
Pfff... Ik nog zeggen: omwille van discretie graag afspreken op rustige plek. Antwoord: lunch bij Luxembourg? 😂

Zo weer ADE-drukte in. Dacht gisteren nog weg te komen met rustig weekje. Vandaag vier feestjes gepland. Bye bye nachtrust
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 15:44:52 #229
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174515631
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:40 schreef Abschirmdienst het volgende:
Blankfein is wel een boefje. En die-hard eurofiel kennelijk.
Tja, in de EU is geld te verdienen, in alleen de UK....not so much. Het is niet alsof hij ze niet gewaarschuwd heeft.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_174515653
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:42 schreef IntensiveGary het volgende:
Pfff... Ik nog zeggen: omwille van discretie graag afspreken op rustige plek. Antwoord: lunch bij Luxembourg? 😂

Zo weer ADE-drukte in. Dacht gisteren nog weg te komen met rustig weekje. Vandaag vier feestjes gepland. Bye bye nachtrust
Hallo DH. :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_174515694
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee.
We hebben gewoon een boterham gegeten.
Maar hij zit wel de hele tijd te vragen of de sushi al bijna komt :D

Nou is mijn man vanavond toch later thuis dan normaal, dus ik denk dat ik straks maar even wat sushi bestel :')
Is toch niet lekker dat koude eten 's avonds? :@
pi_174515713
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Hallo DH. :D
DH?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:49:07 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174515732
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:47 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Is toch niet lekker dat koude eten 's avonds? :@
Joh, dat kind is ziek, het boeit me niet wat hij eet, als hij maar wat eet.
Ik ben gisteren om 19.30 nog naar AH gefietst om mandarijntjes, mango en ijsjes voor hem te halen.

Maar mijn man verwacht idd wel dat ik nog gewoon mee-eet denk ik :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174515804
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:48 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

DH?
Die vertelt hier ook altijd over zijn zuipavonturen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_174515833
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:23 schreef Reya het volgende:

[..]

De citroenen gaan daar weer eens dertien in een dozijn, zo te lezen.
Ach, dit wrakhout past wel bij een coalitie zonder ambitie.
pi_174515866
quote:
6s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Die vertelt hier ook altijd over zijn zuipavonturen.
Helder 😁

Of het zuipavonturen worden weet ik nog niet. Ben kapot en morgenochtend vroeg teleconference gepland.

Ach, who am I kidding. Eerste twee feestjes hebben een open bar, dus dat zwalkend de stad door 😂
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:56:01 #237
104871 remlof
Europees federalist
pi_174515876
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:39 schreef Tijger_m het volgende:
lloydblankfein twitterde op donderdag 19-10-2017 om 14:50:30 Just left Frankfurt. Great meetings, great weather, really enjoyed it. Good, because I'll be spending a lot more time there. #Brexit reageer retweet
Haha, wat een heerlijke troll van de baas van Goldman Sachs :D
Frankfurt lijkt me wel minder gezellig dan Londen, maar dat zal nu wel gaan veranderen.
pi_174515882
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:23 schreef Reya het volgende:

[..]

De citroenen gaan daar weer eens dertien in een dozijn, zo te lezen.
Niet zo over Bert.

Halbe afzeiken mag altijd. Vervelend kereltje is dat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174515890
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:49 schreef Leandra het volgende:

mandarijntjes, mango en ijsjes
Zoete rommel.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:57:32 #240
104871 remlof
Europees federalist
pi_174515901
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:55 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Helder 😁

Of het zuipavonturen worden weet ik nog niet. Ben kapot en morgenochtend vroeg teleconference gepland.

Ach, who am I kidding. Eerste twee feestjes hebben een open bar, dus dat zwalkend de stad door 😂
Word je morgenochtend wakker gebeld voor die teleconference terwijl je in je eigen braaksel in de badkamer ligt :D
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:57:57 #241
104871 remlof
Europees federalist
pi_174515914
Gary voor de camera met braaksel in z'n haar. :')
pi_174515922
quote:
De Verenigde Arabische Emiraten hebben sinds donderdag een minister voor kunstmatige intelligentie.
Hoppa. Zo doet je dat.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:58:34 #243
104871 remlof
Europees federalist
pi_174515931
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:58 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Hoppa. Zo doet je dat.
Ik las 'met'.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:58:42 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174515932
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:56 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Zoete rommel.
/care.... mager scharminkel en hij had de hele dag nog niets gegeten met zijn >40 graden koorts.
Wel biologische waterijsjes trouwens.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174515952
quote:
11s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik las 'met'.
Ik niet.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:00:51 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174515969
Ik mis nu wel zo'n joodse mama die gebonden kippensoep kan maken trouwens :(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174516243
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:57 schreef remlof het volgende:
Gary voor de camera met braaksel in z'n haar. :')
Dat treft, ik heb een alt-right kapsel 😁
pi_174516288
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:00 schreef Leandra het volgende:
Ik mis nu wel zo'n joodse mama die gebonden kippensoep kan maken trouwens :(
Alles wat men over die soep zegt is waar.

Alles dat men verder over Jiddische mama's zegt helaas ook 😁
pi_174516324
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:13 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Dat treft, ik heb een alt-right kapsel 😁
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174516381
quote:
Nog minder. Valt weinig te kammen, zeg maar 😉
pi_174516425
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:18 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Nog minder. Valt weinig te kammen, zeg maar 😉
Zoiets:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_174516436
quote:
Zo heb ik het onlangs ook laten knippen. Lang bovenop, opgeschoren aan de zijkanten.
pi_174516445
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Zoiets:
[ afbeelding ]
Dat komt meer in de buurt. Ben wel iets fleuriger gekleed 😁
pi_174516506
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:21 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Zo heb ik het onlangs ook laten knippen. Lang bovenop, opgeschoren aan de zijkanten.
Tondeuse standje 1 en dan van kin tot achterkant nek doortrekken, om de dag. Ideaal.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:28:21 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174516607
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:21 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Dat komt meer in de buurt. Ben wel iets fleuriger gekleed 😁
Dit idee?

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:28:51 #256
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174516617
Ah, Nederland heeft nu ook Turkse vluchtelingen asiel moeten bieden.
pi_174516638
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:28 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ah, Nederland heeft nu ook Turkse vluchtelingen asiel moeten bieden.
Slachtoffers van de nep-staatsgreep.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174516650
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit idee?

[ afbeelding ]
Wilde nog toevoegen: bij nader inzien ben ik helemaal niet zo fleurig gekleed vandaag: zwart pak, grijs hemd, zwarte das 😂
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:30:57 #259
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174516678
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:29 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Slachtoffers van de nep-staatsgreep.
Nep zou ik het niet willen noemen, maar wel heel amateuristisch.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:32:13 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174516710
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:30 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Wilde nog toevoegen: bij nader inzien ben ik helemaal niet zo fleurig gekleed vandaag: zwart pak, grijs hemd, zwarte das 😂
Dus ook niet zo?:



Jammer weer, aantrekkelijke man wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:32:54 #261
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174516728
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dus ook niet zo?:

[ afbeelding ]

Jammer weer, aantrekkelijke man wel.
Geen MGTOWer zo te zien.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174516730
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Nep zou ik het niet willen noemen, maar wel heel amateuristisch.
False flag. :{

Erdolf met z'n streken.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:33:57 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174516750
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:32 schreef Perrin het volgende:

[..]

Geen MGTOWer zo te zien.
Ik heb idd niet het idee dat die snel ergens over mauwt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:35:02 #264
461397 Jip141
I can show you the world
pi_174516776


Jammer
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:37:00 #265
104871 remlof
Europees federalist
pi_174516827
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit idee?

[ afbeelding ]
Daaaaaaag vakantieman :W

RIP Frits Bom ;(
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:37:12 #266
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174516835
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:35 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]

Jammer
Ah, het Halbe!Hulk-artikel van het AD. Nu scheelt het dat D66 en CU dit waarschijnlijk niet toelaten, maar het is wel vrij sneu dat zo'n figuur ons nu gaat vertegenwoordigen in het buitenland.
pi_174516837
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:35 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]

Jammer
:)
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174516846
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:23 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Tondeuse standje 1 en dan van kin tot achterkant nek doortrekken, om de dag. Ideaal.
Een beetje dit idee? :
pi_174516871
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dus ook niet zo?:

[ afbeelding ]

Jammer weer, aantrekkelijke man wel.
Das af, twee knoopjes los..tot zo ver kan ik meekomen. Z'n teint wordt wat lastig. Pigmenttechnisch ga ik dat niet redden, sorry 😁
pi_174516917
quote:
12s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:37 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Een beetje dit idee? :
[ afbeelding ]
Ja, zoiets😁
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2017 @ 16:40:12 #271
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174516924
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:37 schreef remlof het volgende:

[..]

Daaaaaaag vakantieman :W

RIP Frits Bom ;(

_O_
Carpe Libertatem
pi_174516959
quote:
‘Omdat ik bij mijn ouders woon, is 600 euro salaris genoeg’
https://www.nrc.nl/nieuws(...)it-13484330-a1577193
Deze man, wat een koning.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2017 @ 16:44:37 #273
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174517039
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:41 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Deze man, wat een koning.
quote:
Amerikaanse pannenkoeken, vier donuts, een proteïneshake, fruit en vijf bakken kwark.
Lekkere lunch man.
Carpe Libertatem
pi_174517053
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:44 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

[..]

Lekkere lunch man.
Dat was ik ook net aan het quoten. Wat een maaltijd :9
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_174517068
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:44 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

[..]

Lekkere lunch man.
Hier kan ik serieus twee dagen van eten. Kwark als ontbijt, twee donuts als lunch, de helft van de pannenkoeken als avondeten en fruit tussendoor als snack. Houd ik nog kwark over ook.
pi_174517095
600 eu, hoe krijg je het op.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:47:58 #277
104871 remlof
Europees federalist
pi_174517135
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:46 schreef xpompompomx het volgende:
600 eu, hoe krijg je het op.
Je maandelijkse woonlasten betalen bijvoorbeeld?
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2017 @ 16:48:23 #278
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174517143
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:47 schreef remlof het volgende:

[..]

Je maandelijkse woonlasten betalen bijvoorbeeld?
Hij woont bij zijn ouders.
Carpe Libertatem
pi_174517154
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:47 schreef remlof het volgende:

[..]

Je maandelijkse woonlasten betalen bijvoorbeeld?
Die zijn wel hoger dan dat.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:49:20 #280
104871 remlof
Europees federalist
pi_174517159
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:48 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Hij woont bij zijn ouders.
En die hebben geen woonlasten?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:49:53 #281
104871 remlof
Europees federalist
pi_174517176
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Die zijn wel hoger dan dat.
Ja, dus zo krijg je ¤600 op.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:50:20 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174517186
Ik ben niet zo'n fan van Frits Bom, maar dat is misschien omdat ik hem nog wel eens in Garderen tegenkwam toen hij daar nog woonde.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174517275
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hier kan ik serieus twee dagen van eten. Kwark als ontbijt, twee donuts als lunch, de helft van de pannenkoeken als avondeten en fruit tussendoor als snack. Houd ik nog kwark over ook.
Je bent 1.20 en weegt 15kg?
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:54:41 #284
104871 remlof
Europees federalist
pi_174517300
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:50 schreef Leandra het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van Frits Bom, maar dat is misschien omdat ik hem nog wel eens in Garderen tegenkwam toen hij daar nog woonde.
Je mocht hem niet omdat je hem wel eens tegenkwam? :?
pi_174517316
Kwam ik Georgina maar wel eens tegen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_174517320
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:53 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Je bent 1.20 en weegt 15kg?
Vijf bakken (magere) kwark is 2,5 kilo. Dat is 1325 kcal, oftewel al ruim de helft van je dagelijkse energiebehoefte. Heb ik de rest er nog niet eens bij geteld.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:56:36 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174517335
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:54 schreef remlof het volgende:

[..]

Je mocht hem niet omdat je hem wel eens tegenkwam? :?
Ja soms krijg je daardoor een ander beeld dan wat je op TV van iemand hebt.... of wordt het bestaande beeld alleen maar bevestigd natuurlijk ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:57:06 #288
66825 Reya
Fier Wallon
pi_174517341
quote:
Miljoenen beschikbaar voor biologisch boeren in Groningen
Wanneer wordt die provincie nu eens ontruimd, in plaats van dit storten van geld in een bodemloze put?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:57:30 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174517350
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:53 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Je bent 1.20 en weegt 15kg?
Dat is wel heel mager, met 1.20 lang moet je toch zeker zo'n 20 kg wegen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:57:40 #290
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174517356
quote:
13s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:57 schreef Reya het volgende:

[..]

Wanneer wordt die provincie nu eens onrtuimd, in plaats van dit storten van geld in een bodemloze put?
Groningen. _O_
pi_174517674
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Groningen. _O_
Gevaarlijke stad, zo is laatst weer eens bewezen. :{
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 17:15:42 #292
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174517703
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:13 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Gevaarlijke stad, zo is laatst weer eens bewezen. :{
Wel blij dat ik inderdaad niet in dat buurtje ben gaan wonen. :{
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2017 @ 17:33:42 #293
137949 Disana
pi_174518084
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Wel blij dat ik inderdaad niet in dat buurtje ben gaan wonen. :{
Ik woon er om de hoek en het is al de tweede schietpartij dichtbij binnen een jaartje of twee.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 17:34:07 #294
104871 remlof
Europees federalist
pi_174518094
Je zal maar als fanatiek tweetster nog nooit in je leven seksueel geïntimideerd zijn.
Dan begin je toch wel aan je vrouwelijkheid te twijfelen lijkt mij. #notyou
  donderdag 19 oktober 2017 @ 17:39:50 #295
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174518224
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:50 schreef Leandra het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van Frits Bom, maar dat is misschien omdat ik hem nog wel eens in Garderen tegenkwam toen hij daar nog woonde.
Ohh heb je daar gewoond? Topbakkerij hebben ze daar.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174518248
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:34 schreef remlof het volgende:
Je zal maar als fanatiek tweetster nog nooit in je leven seksueel geïntimideerd zijn.
Dan begin je toch wel aan je vrouwelijkheid te twijfelen lijkt mij. #notyou
Ghehe
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 19 oktober 2017 @ 17:41:36 #297
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174518261
quote:
13s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:57 schreef Reya het volgende:

[..]

Wanneer wordt die provincie nu eens ontruimd, in plaats van dit storten van geld in een bodemloze put?
Toch een beetje als de emotionele aandelenhandelaar die elke keer meent dat de bodem voor WorldOnline nu wel bereikt moet zijn. Geld naar Groningen brengen is onzin. Zelfs geld weghalen uit Groningen wordt tegenwoordig onmogelijk gemaakt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 17:42:50 #298
104871 remlof
Europees federalist
pi_174518283
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:40 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ghehe
Zie je iedereen #metoo tweeten en hoe hard je ook nadenkt, er schiet je niets te binnen -O-
  donderdag 19 oktober 2017 @ 17:51:25 #299
104871 remlof
Europees federalist
pi_174518469
Daarmee niets ten nadele van de dames die wel wat vervelende ervaringen hebben maar die in het niets vinden vallen bij de echt ernstige gevallen en daarom niets posten met die hashtag.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 17:51:59 #300
104871 remlof
Europees federalist
pi_174518481
Hashtags lijden al snel aan inflatie en dat is jammer.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 17:52:03 #301
104871 remlof
Europees federalist
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')