abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:15:24 #201
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_174513546
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik veels te veel :{
Ja, ik ook een aantal. Van een paar wist ik het al, maar van anderen echt nog niet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_174513582
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:14 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik las wel van meer mensen dat ze juist doordat hetze niet is overkomen ze een minderwaardigheidsgevoel krijgen :X

Tja ik houd mezelf maar voor dat ik er gewoon gevaarlijk uitzie.

Of misschien ligt mijn grens wat verder, ik bedoel ongevraagd geknuffeld worden door een dronken zwerver was ook niet per se iets waar ik op zat te wachten :') maar het was verder niet seksueel of traumatisch oid imho
Nee, precies. Of een dronken jongen die een massage wilde geven, ik zag dat niet als seksueel of aanranding, meer als een versierpoging die niet zo goed uitpakte. Ik vond die keren dat ik werd uitgescholden of van de fiets of trap werd getrapt erger.
Tap tap tap
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:17:06 #203
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174513589
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:14 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik las wel van meer mensen dat ze juist doordat hetze niet is overkomen ze een minderwaardigheidsgevoel krijgen :X

Tja ik houd mezelf maar voor dat ik er gewoon gevaarlijk uitzie.

Of misschien ligt mijn grens wat verder, ik bedoel ongevraagd geknuffeld worden door een dronken zwerver was ook niet per se iets waar ik op zat te wachten :') maar het was verder niet seksueel of traumatisch oid imho
Ik geloof niet dat ik er gevaarlijk uitzie want mensen durven me wel altijd de weg te vragen :P
Ik ben wel eens een potloodventer tegen gekomen maar toen was ik dronken met een vriendinnetje en daardoor was dat een zeer grappige ervaring.
Maar erger dan dat wordt het ook niet
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:17:25 #204
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_174513593
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:14 schreef Andromache het volgende:
Mij gelukkig nooit overkomen allemaal.

Ik ga het waarschijnlijk uitmaken! Ik kan niet meer tegen de worsteling tussen mijn verlatingsangst en zijn bindingsangst. Naast wat andere dingetjes. Ik ben en word geen prioriteit in zijn leven. Zonde. Hij is aardig, aantrekkelijk, zacht, slim, grappig, maar zo gesloten als een oester qua gevoel. Man, wat een opluchting. Ik kijk weer blij in de spiegel, maar ik ben ook verdrietig dat ik dus nooit ga samenwonen met de vader van mijn kindjes. Stom.
Andro :W

Das lang geleden :P

Het is toch niet allemaal zo negatief? -O-
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
pi_174513607
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:14 schreef Andromache het volgende:
Mij gelukkig nooit overkomen allemaal.

Ik ga het waarschijnlijk uitmaken! Ik kan niet meer tegen de worsteling tussen mijn verlatingsangst en zijn bindingsangst. Naast wat andere dingetjes. Ik ben en word geen prioriteit in zijn leven. Zonde. Hij is aardig, aantrekkelijk, zacht, slim, grappig, maar zo gesloten als een oester qua gevoel. Man, wat een opluchting. Ik kijk weer blij in de spiegel, maar ik ben ook verdrietig dat ik dus nooit ga samenwonen met de vader van mijn kindjes. Stom.
Vader van je kindjes? Wat wat wat?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174513624
quote:
11s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Vader van je kindjes? Wat wat wat?
Hypothetische kindjes hoop ik.
pi_174513637
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:14 schreef aeque het volgende:

[..]

Waarom heeft het er niks mee te maken? De actie vloeit voort uit de beschuldigingen aan het adres van die producent. Het enige wat ik hier zie is 'ja het moet bespreekbaar zijn'. Ja natuurlijk moet het bespreekbaar zijn, of dacht echt dat ik zo harteloos zou zijn? Maar met bespreekbaar maken wat men is overkomen ga je in de toekomst niet veel bereiken. Je moet er naar handelen zodat het, zoals Barb al zei, niet langer getolereerd wordt. Pas dan maak je stappen.

[..]

En waarom is dat een nare opmerking?
Daar ga je heel veel mee bereiken aeque, als het je oprecht interesseert zou ik wat lezen over de gevolgen van het verzwijgen van een trauma. In de ideale situatie voorkom je het, maar het zou al een hoop ellende schelen als er beter mee om gegaan zou worden wanneer het voorkomt, en dat gebeurd heel vaak niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2017 14:19:12 ]
pi_174513646
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:17 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik er gevaarlijk uitzie want mensen durven me wel altijd de weg te vragen :P
Ik ben wel eens een potloodventer tegen gekomen maar toen was ik dronken met een vriendinnetje en daardoor was dat een zeer grappige ervaring.
Maar erger dan dat wordt het ook niet
nouja gevaarlijk meer een don't mess with me houding en ik heb een resting bitch face :+
pi_174513656
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:18 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Hypothetische kindjes hoop ik.
Jeweethetnietjeweethetniet :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174513661
Ik kom gewoon niet zo vaak onder de mensen.
Tap tap tap
pi_174513665
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom gewoon niet zo vaak onder de mensen.
Veiligste optie.
pi_174513675
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom gewoon niet zo vaak onder de mensen.
Ik wel. Linke soep.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174513694
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom gewoon niet zo vaak onder de mensen.
Ik prefereer zelf ook bovenop.
pi_174513704
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:18 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Daar ga je heel veel mee bereiken aeque, als het je oprecht interesseert zou ik wat lezen over de gevolgen van het verzwijgen van een trauma. In de ideale situatie voorkom je het, maar het zou al een hoop ellende schelen als er beter mee om gegaan zou worden wanneer het voorkomt, en dat gebeurd heel vaak niet.
Ik weet dat je niet de snuggerste bent maar tering zeg... Waar lees jij in mijn posts dat ik vind dat vrouwen het moeten verzwijgen?
pi_174513710
Ik ben nog steeds super benieuwd in welke omgeving je het niet kan overkomen. Blijkbaar kunnen we het zelf voorkomen door een andere omgeving op te zoeken :Y
pi_174513715
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:21 schreef aeque het volgende:

[..]

Ik weet dat je niet de snuggerste bent maar tering zeg... Waar lees jij in mijn posts dat ik vind dat vrouwen het moeten verzwijgen?
Dat zeg ik niet. Maar dat is het nut van die campagne. En heel veel mensen vinden het niet zo vanzelfsprekend er zo open over te praten.
pi_174513721
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:22 schreef Elvi het volgende:
Ik ben nog steeds super benieuwd in welke omgeving je het niet kan overkomen. Blijkbaar kunnen we het zelf voorkomen door een andere omgeving op te zoeken :Y
Dat zeg ik niet. :')
pi_174513727
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:21 schreef aeque het volgende:

[..]

Ik weet dat je niet de snuggerste bent maar tering zeg... Waar lees jij in mijn posts dat ik vind dat vrouwen het moeten verzwijgen?
Die zwijgen vanwege hoe er tegenaan gekeken wordt... ook dat proberen ze te veranderen met deze actie...
pi_174513749
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:22 schreef Elvi het volgende:
Ik ben nog steeds super benieuwd in welke omgeving je het niet kan overkomen. Blijkbaar kunnen we het zelf voorkomen door een andere omgeving op te zoeken :Y
Christelijk dorp.
Tap tap tap
pi_174513756
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:22 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. :')
Wat probeerde je dan wel te zeggen?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:23:59 #221
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_174513772
Kunnen jullie niet een apart topic maken? O+
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
pi_174513773
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Christelijk dorp.
You serious? :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2017 14:24:08 ]
pi_174513775
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Christelijk dorp.
Ja want christenen hebben zo'n goed track record qua misbruik _O-
pi_174513786
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Christelijk dorp.
"What's the difference between acne and a priest"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174513808
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Christelijk dorp.
Waha. Whahaha. WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')