abonnement Unibet Coolblue
pi_174573289
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 10:08 schreef speknek het volgende:
Uitstekend vermaakt met the Babysitter.
Leuke korte film :Y
SOONY
pi_174575209
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Another Forever – 2016 AL 1:11 uur
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Drama
Acteurs: Daniela Escobar, Marlon Moreno, Peter Ketnath
Een vrouw die treurt over de dood van haar man, besluit spontaan op bezoek te gaan bij haar vriendin en haar leven weer op de rails te krijgen.

Shahid – 2012 12 1:52 uur
Audio: Hindi | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Biografisch drama, Intellectueel, Misdaad
Acteurs: Rajkummar Rao, Prabhleen Sandhu, Mohammed Zeeshan Ayyub
Deze biopic vertelt het verhaal van Shahid Azmi, een advocaat en mensenrechtenactivist die zijn leven waagde om de van terrorisme beschuldigde Fahim Ansari te verdedigen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 22 oktober 2017 @ 13:31:53 #53
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_174575698
Gomorra seizoen 2 zojuist afgekeken. Wat een serie! Wat een seizoen!!
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 22 oktober 2017 @ 18:08:28 #54
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_174583264
Zojuist The Long Shot gekeken. Dit gaat over een man die wordt verdacht van een moord. Hij moet aantonendat hij die avond bij een baseball game van The Dodgers was.

Een erg boeiende docu van een klein uur.

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_174593521
"1922", naar een novelle/short story van Stephen King, gezien. Dat was hem niet echt imho. Heel eendimensionaal filmpje over een man die achtervolgd wordt door zijn schuldgevoel en dat alles naar de klote gaat na een bepaalde daad. Verder ook met minimale productiekosten, lijkt het. En ineens een ander huis.
Netflix originals moeten wel beter dan dit of anders. Slasher serie 2 ook een original vond ik wel weer het aangluren waard, vooral vanwege het Agathe Christie genre dan, maar toch.
I´m back.
pi_174593550
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 13:31 schreef Razor21 het volgende:
Gomorra seizoen 2 zojuist afgekeken. Wat een serie! Wat een seizoen!!
Zit er tegenaan te hikken, moet ook nog serie 1 zien. Waarom hik ik daar zo tegen aan ook? Ik weet het niet.
I´m back.
pi_174593619
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 10:08 schreef speknek het volgende:
Uitstekend vermaakt met the Babysitter.
Ja, je hebt zelf jonge kinderen natuurlijk. :P.
I´m back.
pi_174594730
Paar afleveringen Code 37 gezien, Vlaamse zedenpolitie in Gent, ook omdat ik van de Vlaamse taal hou, in de zin dat ik die taal hilarisch vind vaak.
Maar eh aflevering 5 is toch, ik weet niet. Ook afgeronde gelikte stories, met dan 1 rood draadje.
Nee, ik ga hem verder laten schieten zunne.
I´m back.
  zondag 22 oktober 2017 @ 23:54:04 #59
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_174595070
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 17:50 schreef marcodej het volgende:

[..]

Denk niet eens dat het de taal is (hoewel ik lees dat de ondertiteling niet je van het is). Trapped is IJslands, en dat was prima.

Alles is voor mijn gevoel grijs, de namen zijn moeilijk uit elkaar te houden en de verhaallijnen gaan echt van de hak op de tak. Soms geen touw aan vast te knopen waarom ze doen wat ze doen en hoe die Sorjonen nu tot de oplossing komt.
Sorjonen heb ik seizoen 1 van gekeken omdat ik misschien wilde gaan studeren in Lappeenranta _O-
Ik vond de serie nog wel goed maar het werd ook een beetje te vreemd met hoe Sorjonen opeens alles oplost, ben er ook maar mee gestopt.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 23 oktober 2017 @ 15:45:34 #60
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_174605870
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 23:07 schreef Ryan3 het volgende:
"1922", naar een novelle/short story van Stephen King, gezien. Dat was hem niet echt imho. Heel eendimensionaal filmpje over een man die achtervolgd wordt door zijn schuldgevoel en dat alles naar de klote gaat na een bepaalde daad. Verder ook met minimale productiekosten, lijkt het. En ineens een ander huis.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_174626742
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:42 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Klopt, heb ook liever tijd ertussen, zag vorige maand pas White Christmas en nog steeds denk ik over na

Snap weer niet waarom San Janipuro zo populair is, deed me niets
zelfde hier.. San Janipuro vond ik ook heel matig.
pi_174627322
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:22 schreef Rmie het volgende:

[..]

zelfde hier.. San Janipuro vond ik ook heel matig.
Die vond ik ook niet speciaal. Mijn favoriete afleveringen waren:

S1: Fifteen Million Merits
S2: White Bear
S3: Nosedive

Van die 3 is Nosedive denk ik mijn favoriet.

Ik wil seizoen 4!!!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_174627392
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 18:08 schreef Razor21 het volgende:
Zojuist The Long Shot gekeken. Dit gaat over een man die wordt verdacht van een moord. Hij moet aantonendat hij die avond bij een baseball game van The Dodgers was.

Een erg boeiende docu van een klein uur.

Ook gezien een paar weken geleden, zeker vermakelijk!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_174630021
In het weekend Out of Thin Air (2017) - IMDb gekeken. Interessante docu beetje a la Confession Tapes. In de jaren 70 verdwijnen er in IJsland 2 mannen. Uiteindelijk bekennen er 6 mensen dat zij de 2 mannen hebben vermoord. Maar uiteindelijk blijken ze er alle 6 niks mee te maken te hebben.



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_174630068
It is a fearful thing, to love what death can touch.

Godless follows the fates of Frank Griffin and his murderous gang... of Roy Goode, the member who turned against them… and of La Belle, the town full of women who must defend themselves when they get caught in the crossfire. Welcome to Godless country.

Godless, a Netflix Limited Series, coming November 22.


When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:40:01 #66
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174630134
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:45 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Die vond ik ook niet speciaal. Mijn favoriete afleveringen waren:

S1: Fifteen Million Merits
S2: White Bear
S3: Nosedive

Van die 3 is Nosedive denk ik mijn favoriet.

Ik wil seizoen 4!!!
Hated in the Nation _O_

Maar White Bear was ook heel goed inderdaad.
pi_174631434
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:45 schreef avotar het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vond het een wel een mooie film. Hoeft ook allemaal niet zo bombastisch. :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_174632993
Mijn 4 grootste Black Mirror-favorieten:

Fifteen Million Merits
White Christmas
Nosedive
Hated in the Nation
Tails tell tales
pi_174636496
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jack Whitehall: At Large – 2017 AL 1:07 uur - Netflix Original
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Standup-comedy
Acteurs: Jack Whitehall
Comedian Jack Whitehall vertelt op het toneel verhalen over drinken, drugs, een Google Maps-busje en de voortdurende rivaliteit tussen hem en Robert Pattinson.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_174637509
Klaar nu met het 1e seizoen van Black Sails, veel leuker nog dan ik van te voren had verwacht, ben er echt van aan het genieten! O+ En dat ondanks dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tails tell tales
pi_174637633
Lucifer is ook prima _O_
SOONY
pi_174637745
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:45 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Die vond ik ook niet speciaal. Mijn favoriete afleveringen waren:

S1: Fifteen Million Merits
S2: White Bear
S3: Nosedive

Van die 3 is Nosedive denk ik mijn favoriet.

Ik wil seizoen 4!!!
Ik vond San Junipero prachtig, maar ik heb ook wel een zwak voor Mackenzie Davis. :P
Valt een beetje uit de toon, maar dat vond ik juist wel verfrissend. Doorgaans vind ik toch de meest cynische afleveringen zoals White Bear en Hated in the Nation het best.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator woensdag 25 oktober 2017 @ 10:12:50 #73
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_174643827
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:42 schreef Forbry het volgende:
Klaar nu met het 1e seizoen van Black Sails, veel leuker nog dan ik van te voren had verwacht, ben er echt van aan het genieten! O+ En dat ondanks dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt alleen nog maar beter. Seizoen 2 is nog beter, inhoudelijk gezien.
Gewoon een sterk verhaal. Baal wel dat deze gaat stoppen.
Maar is echt één van mijn favo series. Terwijl toen ik er net aan begon een beetje twijfelachtig was (veel seks enzo).
A child is born with no state of mind.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 oktober 2017 @ 12:06:38 #74
163650 Greys
pi_174646086
Gisteren The Killing afgekeken.
Had er van te voren niks van verwacht maar zó geen spijt dat ik alle vier de seizoenen heb gekeken. Seizoen 1 en 2 hadden wmb samen in 1 seizoen gemogen (maar alsnog prima) maar seizoen 3 en 4.. _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 25 oktober 2017 @ 12:07:28 #75
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_174646101
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 23:07 schreef Ryan3 het volgende:
"1922", naar een novelle/short story van Stephen King, gezien. Dat was hem niet echt imho. Heel eendimensionaal filmpje over een man die achtervolgd wordt door zijn schuldgevoel en dat alles naar de klote gaat na een bepaalde daad. Verder ook met minimale productiekosten, lijkt het. En ineens een ander huis.
Netflix originals moeten wel beter dan dit of anders. Slasher serie 2 ook een original vond ik wel weer het aangluren waard, vooral vanwege het Agathe Christie genre dan, maar toch.
Is de muziek nog opgevallen? Het is gemaakt door mike patton iemand die ik kwa muziek wel hoog heb zitten.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')