abonnement Unibet Coolblue
pi_174507603
Aloha :)

Wij zijn op zoek naar een huisje / villa'tje in Italië (regio Toscane), maar hebben dit nog nooit gedaan. Altijd campings / sta-caravans etc gehuurd via de grote aanbieders, maar zodra je een individueel huisje zoekt dat niet op een park staat kom je ineens in een oerwoud van aanbieders en mogelijkheden aan.

Als ik even snel Google heb ik ook nog nooit gehoord van de eerste 20 resultaten :') , dus ben ik vooral benieuwd of er hier ervaringen of goede tips zijn van welke ik wel (en welke vooral niet) moet hebben! Is er een soort 'keurmerk' ofzo, waardoor je weet dat het huisje ook daadwerkelijk al gebouwd is of dat je niet bij een vies krot aan komt o.i.d.? :')

We gaan met 4 volwassenen, 1 tiener en 1 kind (van één) dus minimaal 3 slaapkamers (liefst 4), 2 badkamers en een prive-zwembad in een mooie omgeving met wat uitzicht :)

Tips en adviezen welkom! :)
pi_174508078
Booking.com is een optie. Airbnb ook. Daar zie je beiden ook recencies. Op AirbNB kun je voor belachelijk cheape prijzen de mooiste appartementen krijgen.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 11:01:15 #3
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_174509801
Dat dus. Op airbnb kun je aangeven welke opties je wilt bij het huisje (zwembad, aantal kamers, aantal badkamers, etc.). En dan gewoon een selectie van de recensies lezen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_174515884
En gewoon bij een site als Belvilla?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:46:06 #5
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174517081
Kijk eens bij Azienda Italia. Hoop mooie plekken en leuke accomodaties.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')