abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 oktober 2017 @ 01:52:41 #26
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174506416
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 01:52 schreef Pendule het volgende:

[..]

Sinds kort weer ja.
Heb je ouders die dit weten?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174506421
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 01:52 schreef _--_ het volgende:

[..]

Heb je ouders die dit weten?
Mijn pa heb ik al jaren niet gezien. Mijn moeder lig al een tijd op bed met een chronische depressie. Ze vind het prima.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 01:53:40 #28
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174506425
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 01:53 schreef Pendule het volgende:

[..]

Mijn pa heb ik al jaren niet gezien. Mijn moeder lig al een tijd op bed met een chronische depressie.
je woont apart????
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174506429
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 01:53 schreef _--_ het volgende:

[..]

je woont apart????
Ik woon met m’n moeder en m’n jongere broers en zussen.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 01:55:14 #30
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174506437
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 01:54 schreef Pendule het volgende:

[..]

Ik woon met m’n moeder en m’n jongere broers en zussen.
Okay, veel succes met je probleem
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174506450
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 01:55 schreef _--_ het volgende:

[..]

Okay, veel succes met je probleem
Leuk en serieus weer. :(
  donderdag 19 oktober 2017 @ 01:58:17 #32
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_174506458
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 01:57 schreef Pendule het volgende:

[..]

maak eerst maar eens een fatsoenlijke op. :{w

[ Bericht 8% gewijzigd door Vinniiee op 20-10-2017 16:24:52 ]
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_174506468
Binnen 2 maanden van single naar verloofd?

quote:
9s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:30 schreef Pendule het volgende:
Hallo, ik ben David.
Een 16 jarige jongen die in diepe shit zit nu.
Aan de title te lezen voel ik me erg eenzaam.
Dit verwijt ik aan het feit dat ik nog steeds single ben. Een vriendje heb ik gehad, dat was voor korte duur helaas.
Verder heb ik wel gewoon leuke en zorgzame vrienden waar ik mee omga. Dus daar is die eenzaamheid ook niet aan te wijten.
Alleen, die homoseksualiteit dan weer. Even een gaybar binnenlopen ga ik natuurlijk niet doen. Datingsites ben ik te jong etc..
Dat je iemand zomaar tegenkomt is natuurlijk bullshit in mijn geval.

Het enige wat ik wil is een lieve zorgzame jongen die van me houdt! Is dat teveel gevraagd?
pi_174506474
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 01:58 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

maak eerst maar eens een fatsoenlijke op. :{w
Ik had er al bijgezet dat wanneer er interesse want in het verhaal achter de verloving dat gevraagd kon worden. Maar je hebt gelijk. Natuurlijk gaan mensen daar gelijk naar vragen aangezien het niet gebruikelijk is op die leeftijd tegenwoordig.
pi_174506476
quote:
5s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 01:59 schreef devzero het volgende:
Binnen 2 maanden van single naar verloofd?

[..]

Mag het? Hij houdt van mij, ik van hem.
  roze donderdag 19 oktober 2017 @ 02:00:54 #36
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174506479
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 02:00 schreef Pendule het volgende:

[..]

Ik had er al bijgezet dat wanneer er interesse want in het verhaal achter de verloving dat gevraagd kon worden. Maar je hebt gelijk. Natuurlijk gaan mensen daar gelijk naar vragen aangezien het niet gebruikelijk is op die leeftijd tegenwoordig.
Wat is het verhaal dan, ben wel nieuwsgierig nu.
Your beauty never ever scared me.
pi_174506505
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 02:00 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Wat is het verhaal dan, ben wel nieuwsgierig nu.
Ik heb de OP aangepast.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 02:09:54 #38
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174506518
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 01:32 schreef Pendule het volgende:
Hallo, ik ben 16 jaar en homo.
Ik ben verloofd met iemand van 19
(ja het is raar en als je het hele verhaal wil vraag je t maar)
Als hij seks wil en ik wil niet drijft hij zijn zin door. Dus als hij aangeeft seks te willen en ik wil het niet dan gooit hij me toch op het bed. Hoe kan ik hem duidelijk maken dat er een grens is?

Ik heb hem 1 maand geleden leren kennen. We hebben vaak dates gehad en we merkte al snel dat er een klik was. Zijn ouders komen uit Spanje en zijn hier 30 jaar geleden komen wonen.
Hij is dus Spanjaard. Omdat ik het zo moeilijk heb met de thuissituatie wil hij me graag gelukkig gaan maken en me helpen met m’n broertjes en zusjes. Laatst gingen we uit eten en toen kreeg ik een ring waarbij hij vroeg of ik met hem wilde trouwen. Ik heb toen maar ja gezegd aangezien ik toch geen kant op kan zowel financiëel als maatschappelijk. Zijn ouders en mijn moeder hebben ons toestemming gegeven (Symbolisch) ik twijfel nog wel is aangezien we elkaar nog maar 1 maand kennen. Maar hij is zo lief voor me Hij heeft zelfs z’n bankpasje aan me gegeven. Nu is zijn plan dus om via zijn familie ons huwelijk te voltrekken. Of dit kan/mag weet ik allemaal niet.
Ondertussen klapt hij jou als je niet wilt seksen. right?

trolltroll :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174506521
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 02:09 schreef _--_ het volgende:

[..]

Ondertussen klapt hij jou als je niet wilt seksen. right?

trolltroll :')
Kap nou eens met dat gedoe. Heb ik daar wat aan nee?

Flikkerstraal gewoon een eind op met je troll.
pi_174507269
16, verloofd, dwingen tot sex, klappen.

Wat kan er mis gaan? Lijkt wel een disney sprookje.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 06:59:19 #41
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174507299
Je wordt misbruikt en aan het lijntje gehouden met leugens. Blijf bij die creep vandaan.
pi_174507336
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 06:59 schreef Lunatiek het volgende:
Je wordt misbruikt en aan het lijntje gehouden met leugens. Blijf bij die creep vandaan.
Precies dit, is dit wat je met je leven wilt? Je kan altijd nog terug naar je ouders en ook al zijn ze depressief na 2 jaar daarna uit huis gaan en op jezelf gaan wonen. Als je je niet prettig voelt in je omgeving dan raad ik je aan:

1. een opleiding te nemen tot een vak waar je wel iets kan worden.
2. niet met deze 19 jarige te laten domineren en met hem te praten over wat je wil en niet wil. Niet iedereen wil zovaak.
3. echt afvragen wat je nou zelf wilt. Waar word jij gelukkig van ?
4. Een bijbaan nemen en wat extra bij te verdienen.
Redacted
pi_174507389
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 01:50 schreef Pendule het volgende:

[..]

Nee, ik ben ermee ingestemd. Het is beter zo, ik hou van hem en hij van mij. Hij heeft verder een goede baan dus geld is ook geen probleem.
Goede baan op zn 19e? :')
pi_174507420
Je prostitueert jezelf dus en staat agressief gedrag en aanranding toe.

En dan vragen of het normaal is. Tja, wel als je de keuzes maakt die jij maakt. En hulp wil je niet accepteren, dus .... Als jij het toelaat, zal dit wel de norm voor je worden.

Grote kans dat je broer en zus hetzelfde lot te wachten staat, omdat ze zien bij jou dat het normaal is om je zo te laten behandelen, of om zelf iemand zo te behandelen.

Maar hij houdt zo van je, dus ik wens je veel succes met je huwelijk! ^)
pi_174507440
Het enige positieve dat je (na een maand!) eigenlijk zegt is dat hij geld heeft.
Je ‘redden’ uit je huidige situatie kan hij prima willen, maar je komt dan in n situatie waarin je mishandeld en verkracht wordt. Fijne redding wel. :{

Je bent 16. Maak het uit. Je hebt nog tijd genoeg.
compact en kleverig.
pi_174511356
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 07:10 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Precies dit, is dit wat je met je leven wilt? Je kan altijd nog terug naar je ouders en ook al zijn ze depressief na 2 jaar daarna uit huis gaan en op jezelf gaan wonen. Als je je niet prettig voelt in je omgeving dan raad ik je aan:

1. een opleiding te nemen tot een vak waar je wel iets kan worden.
2. niet met deze 19 jarige te laten domineren en met hem te praten over wat je wil en niet wil. Niet iedereen wil zovaak.
3. echt afvragen wat je nou zelf wilt. Waar word jij gelukkig van ?
4. Een bijbaan nemen en wat extra bij te verdienen.
Ik heb al een bijbaan. Met de uitkering van m’n moeder redden we het niet.

Hij maakt me op een manier wel gelukkig. Ik hoef me niet druk te maken om de toekomst of geld enzo.
pi_174511381
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 07:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het enige positieve dat je (na een maand!) eigenlijk zegt is dat hij geld heeft.
Je ‘redden’ uit je huidige situatie kan hij prima willen, maar je komt dan in n situatie waarin je mishandeld en verkracht wordt. Fijne redding wel. :{

Je bent 16. Maak het uit. Je hebt nog tijd genoeg.
Misschien kan ik hem veranderen? Met hem naar een psycholoog gaan?
pi_174511458
Maar jullie hebben best wel gelijk. Ik heb altijd gedacht dat het normaal was dat er één persoon in de relatie dominant was. Mijn moeder kreeg ook geregeld klappen van mijn pa. Maar ik zie zelf nu wel een beetje in dat het niet normaal is om gedwongen te worden tot seks of klappen te krijgen omdat het niet gaat zoals hij wil. Ik ga sowieso een gesprek met hem aanknopen hierover.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 12:47:09 #49
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174511594
Kind toch, dit is geen ontsnappen van een nare thuis situatie, dit is van kwaad tot erger gaan.
Ga naar school, zoek een leuk bijbaantje, zoek een leuke plek om op kamers te gaan. Ga op je eigen benen staan.

Als je na een maand al bang bent voor klappen en verkracht wordt (laten we daar gewoon eerlijk over zijn, seks tegen je zin in hebben is verkrachting, de angst voor klappen maakt dat nog ernstiger) hoe moet het dan verder?
Wil je echt je leven delen met iemand waar je bang voor bent, die dingen doet met je die je rustig aan kapot zullen maken?

Echt, schop deze man eruit, ga op kamers, maak je school af, kom iemand tegen die wel echt lief voor je is. Of wil vrolijk wat rond de eerste tijd, maakt niet uit. Maar ga niet voor deze man, hij is niet lief namelijk, hij is gevaarlijk voor je.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 12:50:44 #50
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174511666
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 12:35 schreef Pendule het volgende:

[..]

Misschien kan ik hem veranderen? Met hem naar een psycholoog gaan?
Jij kan hem niet veranderen. En als hij dit zelf wilde veranderen was hij er al actief mee bezig geweest.

De praktijk leert dat dit soort dingen meestal alleen maar erger worden. Naar alle waarschijnlijkheid is wat je nu te verduren krijgt het topje van de ijsberg, een klein voorproefje van wat komen gaat.

Ren, zo hard je kan.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')