abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:50:27 #201
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174517191
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:41 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Maar dat mag ook. Dat deden ambtenaren al ver voor Clinton en Huma en dat doen de Trumpjes & GOP senatoren ook.
Probleem is pas als het classified is.
Dat heeft Hillary Clinton gedaan.

Voorbeeldje
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174517254
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:50 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dat heeft Hillary Clinton gedaan.

Voorbeeldje
Hoe weet je dat dit classified materiaal was?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 17:00:27 #203
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174517413
Ja, classified vanaf 28 april 2017 staat er... laat?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 17:07:11 #204
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174517543
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:49 schreef RM-rf het volgende:

[..]

het klinkt een beetje alsof je met beperkt engels wat termen door elkar haalt en niet goed weet waarover het gaat...

de term 'non state.gov-adres' is gebruikt in een bepaald rechterlijk verzoek op basis van de FOIA over officiele werk-documenten die aangetroffen zijn op een persoonlijke laptop (van Weiner)..
het is de claim van de aanvrager dat dit 'non state.gov-adres' gebruikt zou zijn hiervoor....

Of dat zo is kan de FBI verder niet vaststellen, ze beantwoorden dat verzoek met een weergave van de stand van hun onderzoek, dat op de laptop 2.800 werkdocumenten zich bevonden...
waarvan overigens vermoed wordt dat het daadwerkelijke aantal unieke documenten lager is aangezien onder dit aantal een groot aantal duplicaten zich bevinden...

het exacte relevante stuk in dat antwoord op het FOIA-request:

[..]

DE FBI kan niet aangeven of deze documenten op de laptop gekomen zijn via email en/of dat een 'non- state.gov
adres' was...
dat is verder ook niet relevant, omdat het volledig irrelevant is voor het onderzoek, er is geen enkel verbod voor overheids-functionarissen private emails te gebruiken of bv emails naar andere dan interne mailadressen te sturen....

er zijn wel bepaalde regels wat betreft de omgang met classified documenten, hiermee moet zeer zorgvuldig omgegaan worden en een slordige omgang die leid tot het uitlekken van geheime documenten kan strafbaar zijn...
Dat was de reden dat in geval van de clinton email-server er ook strafrechterlijk onderzoek plaatsvond, maar itkomst darvan is dat alhoewel de omgang zeer slordig en weinig zorgvuldig was, er geen strafbare feiten vastgesteld konden worden (vooral omdat er nooit iets uitgelekt is)
Ik moet hierop terugkomen. Ik had begrepen dat alle overheidsmails op een .gov e-mailaccount worden behandeld.
En dat daarnaast voor vertrouwelijke informatie verkeer een apart e-mailsysteem.

Dus daar ga ik me nog eens inlezen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174517589
ik weet niet of je er nog steeds op _moet_ blijven terugkomen...

om eerlijk te zijn had ik zelf gehoopt die "but her emails"-discussies achter me te laten omdat het zulk ontzettend slap achteromkijk-gezeur is en veel belangrijke issues momenteel spelen in gebieden die er bij de amerikaanse politiek wél om draaien.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_174517677
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:09 schreef RM-rf het volgende:
ik weet niet of je er nog steeds op _moet_ blijven terugkomen...

om eerlijk te zijn had ik zelf gehoopt die "but her emails"-discussies achter me te laten omdat het zulk ontzettend slap achteromkijk-gezeur is en veel belangrijke issues momenteel spelen in gebieden die er bij de amerikaanse politiek wél om draaien.
Oh. Het feit dat haar server zo goed als onbeveiligd was en er ontzettend veel staatsgeheimen kunnen zijn gelekt is inderdaad maar een klein detail dat er niet toe doet.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 17:14:51 #207
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174517691
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:09 schreef RM-rf het volgende:
ik weet niet of je er nog steeds op _moet_ blijven terugkomen...

om eerlijk te zijn had ik zelf gehoopt die "but her emails"-discussies achter me te laten omdat het zulk ontzettend slap achteromkijk-gezeur is en veel belangrijke issues momenteel spelen in gebieden die er bij de amerikaanse politiek wél om draaien.
Dat maak ik zelf wel uit en zeker als het in het nieuws blijft.
Dat jij je graag bezig wil houden met andere zaken betekent niet dat dit dan de discours moet zijn vanwege jouw humeur over bepaalde onderwerpen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174517715
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh. Het feit dat haar server zo goed als onbeveiligd was en er ontzettend veel staatsgeheimen kunnen zijn gelekt is inderdaad maar een klein detail dat er niet toe doet.
Dan moet ze dus wel eerst staafsgeheimen via die server verstuurd hebben, toch?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 donderdag 19 oktober 2017 @ 17:18:34 #209
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174517771
quote:
5s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dan moet ze dus wel eerst staafsgeheimen via die server verstuurd hebben, toch?
Ja,

Tenzij je Ivanka heet. Of Jared.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174517812
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh. Het feit dat haar server zo goed als onbeveiligd was en er ontzettend veel staatsgeheimen kunnen zijn gelekt is inderdaad maar een klein detail dat er niet toe doet.
wat begrijp je niet eraan dat dat allemaal onderzocht is en volop uitgenut tijdens de verkiezingscampagne, maar er niks strafbaars aan is?

Nogmaals, het is een slappe en doorzicht gejammer om met dat "but hr emails" gezeur af te leiden van veel grotere en gevaarlijkere fouten die de huidige regering nu aan het maken is, waarbij slordige omgang met classified informatie (trump die er zelfs over tweet 8)7 ) en personal main of sociale media accounts nog maar een onderklasse van domheid en gevaarlijk gedrag is
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 19 oktober 2017 @ 17:29:51 #211
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174518001
Het eigenlijke onderwerp in deze thread waren de Twitterberichten van Trump aangaande de Uranium One zaak.
Maar goed nieuws gaat niet weg ondanks iedere willekeurige humeur.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174518032
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:09 schreef RM-rf het volgende:
ik weet niet of je er nog steeds op _moet_ blijven terugkomen...

om eerlijk te zijn had ik zelf gehoopt die "but her emails"-discussies achter me te laten omdat het zulk ontzettend slap achteromkijk-gezeur is en veel belangrijke issues momenteel spelen in gebieden die er bij de amerikaanse politiek wél om draaien.
Trump-adepten vinden dat issue nu eenmaal erg belangrijk om de aandacht van Trump's rotzooi af te leiden.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 17:35:20 #213
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174518123
Ik houd je niet tegen als je het graag over dode militairen of knielende footballspelers wil hebben.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174518239
quote:
3s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:49 schreef Re het volgende:
de krampachtigheid om de uranium one te linken aan de clinton foundation is wel een hele leuke
Ook grappig hoe al die Trumpadepten - zowel in de VS als hier - zich er vol overgave op storten. Eindelijk kan de aandacht worden afgeleid van de aaneenschakeling van blunders die het presidentschap van Trump heet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 donderdag 19 oktober 2017 @ 17:42:54 #215
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174518285
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:35 schreef dellipder het volgende:
Ik houd je niet tegen als je het graag over dode militairen of knielende footballspelers wil hebben.
Je wil ook wel eens een Benghazi-stijl onderzoek naar Niger en waarom Trump en zijn regering zo hebben kunnen blinderen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174518467
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:21 schreef RM-rf het volgende:

[..]

wat begrijp je niet eraan dat dat allemaal onderzocht is en volop uitgenut tijdens de verkiezingscampagne, maar er niks strafbaars aan is?
Oh. Vandaar dat er nu nog mails worden gevonden die niet bij de batch van overhandigde emails zaten. Plus dat de servers zelf niet door de FBI zijn onderzocht. En zo zijn er nog tig merkwaardige zaken rond dat flut onderzoek.

Allemaal gewoon negeren joh, want Trump Russia!!!
  donderdag 19 oktober 2017 @ 18:07:42 #217
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_174518779
Over de projectie van Trump zijn genoeg voorbeelden te noemen. Dit artikel van een tijd terug beschrijft het mooi, en Trumps beschuldigingen aan Clinton met Rusland en collusion passen heel goed in dat patroon:

quote:
The Projection President
Months into his tenure, Trump still responds to controversies by lobbing the same charges at his opponents.

In Paris on Thursday, Donald Trump said, “A lot of people don’t know” that “France is America’s first and oldest ally.” That may be true. But commentators noted that when Trump uses the “a lot of people don’t know” formulation, it’s usually a sign that he didn’t know himself.

It’s called projection. And Trump does it with remarkable frequency. You may have noticed that over the last few days, Trump and his allies have begun talking a lot about the Hillary Clinton campaign’s alleged collusion with the governments of Russia and Ukraine. On Wednesday morning, for instance, Trump tweeted a quote from the conservative Washington Times that claimed, “Democrats have willfully used Moscow disinformation to influence the presidential election against Donald Trump.”

Why is Trump suddenly interested in the Democratic Party’s ties to the Russian government? Perhaps because on Monday, The New York Times broke a blockbuster story about his campaign’s ties to the Russian government.

(..)

Maybe Trump’s supporters believe his projections because he’s not the only one who wants to escape from reality.

https://www.theatlantic.c(...)-and-mirrors/533706/
Vele voorbeelden in dat artikel. En het beste voorbeeld is natuurlijk Fake News.
Géén kloon van tvlxd!
pi_174518799
Maar niets weerhoudt het DOJ er toch van om nu een nieuw onderzoek te starten? Zeker niet met een zeer pro-Trump Sessions aan het wiel en een nieuwe, door de GOP aangedragen FBI-directeur.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 18:10:36 #219
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174518831
De Uranium One zaak is door de FBI onthuld. Het zijn geen beschuldigingen van Donald Trump.
Dat hij er over twittert lijkt me toch niet iets onverwachts?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 19 oktober 2017 @ 18:12:07 #220
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_174518858
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:10 schreef dellipder het volgende:
De Uranium One zaak is door de FBI onthuld. Het zijn geen beschuldigingen van Donald Trump.
Dat hij er over twittert lijkt me toch niet iets onverwachts?
Hoe bedoel je, Trump retweet wat hij ziet op Fox&Friends.
Géén kloon van tvlxd!
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2017 @ 18:12:09 #221
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174518859
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:10 schreef dellipder het volgende:
De Uranium One zaak is door de FBI onthuld. Het zijn geen beschuldigingen van Donald Trump.
Dat hij er over twittert lijkt me toch niet iets onverwachts?
Helemaal niets is ondertussen onverwacht als het gaat om Trump en twitteren. :D

Behalve dan de retweets van Fox & Friends, die komen wekelijks wel een aantal keer voor.
Carpe Libertatem
pi_174518868
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:51 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh. Vandaar dat er nu nog mails worden gevonden die niet bij de batch van overhandigde emails zaten. Plus dat de servers zelf niet door de FBI zijn onderzocht. En zo zijn er nog tig merkwaardige zaken rond dat flut onderzoek.

Allemaal gewoon negeren joh, want Trump Russia!!!
Dit zijn toch grotendeels dezelfde e-mails die op de server van Abedin zijn gevonden en die dus al onderzocht zijn, of ben ik nu in de war?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174518876
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:10 schreef dellipder het volgende:
De Uranium One zaak is door de FBI onthuld. Het zijn geen beschuldigingen van Donald Trump.
Dat hij er over twittert lijkt me toch niet iets onverwachts?
Ik denk he, dat het mensen een béétje in het verkeerde keelgat schiet dat hij er binnen 24 uur z'n twitterfeed mee vult, maar dat hij staat te golfen als er dode soldaten terugkomen, en er 12 dagen later een keer wat over zegt. Of Puerto Rico wekenlang negeert. Of Florida pas na weet ik het hoe lang noemt.

Het laat iets zien over z'n intenties, kun je dat begrijpen?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 18:16:34 #224
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174518944
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:12 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik denk he, dat het mensen een béétje in het verkeerde keelgat schiet dat hij er binnen 24 uur z'n twitterfeed mee vult, maar dat hij staat te golfen als er dode soldaten terugkomen, en er 12 dagen later een keer wat over zegt. Of Puerto Rico wekenlang negeert. Of Florida pas na weet ik het hoe lang noemt.

Het laat iets zien over z'n intenties, kun je dat begrijpen?
Ik kan niet begrijpen dat mensen er zo'n slecht humeur eraan overhouden als naar aanleiding van deze Twitterberichten een inhoudelijke discussie over het onderliggende topic wordt gevoerd.
Alle Twitterberichten worden hier besproken.

Kun je begrijpen dat ik de emotie van shaming en namecalling niet begrijp? Andersom wordt dit (in elk geval door mij) niet gedaan
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174519003
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:16 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik kan niet begrijpen dat mensen er zo'n slecht humeur eraan overhouden als naar aanleiding van deze Twitterberichten een inhoudelijke discussie over het onderliggende topic wordt gevoerd.
Alle Twitterberichten worden hier besproken.

Kun je begrijpen dat ik de emotie van shaming en namecalling niet begrijp? Andersom wordt dit (in elk geval door mij) niet gedaan
Heb je de posts van refragmental gelezen? Hij is de enige die het echt met je eens is, en praat als een hele, hele boze puber. En jij verdwijnt gewoon, wanneer je in de hoek wordt gedreven met bewijs wat je aangedragen informatie weerlegt. En verder is het het hongerige gedrag waarmee dit nieuws wordt aangegrepen. "Holy shit zie je wel er is een stiekeme conspiracy gaande we hadden gelijk!" en ondertussen worden gigantische misstanden die *nu* gaande zijn weggeschoven. Dus hoewel je denkt dat je de high road aan het nemen bent, is dat bepaald niet het geval.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2017 18:20:04 ]
  donderdag 19 oktober 2017 @ 18:20:09 #226
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174519023
Onzin. Het staat je vrij om over elk onderwerp berichten te posten.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174519072
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:20 schreef dellipder het volgende:
Onzin. Het staat je vrij om over elk onderwerp berichten te posten.
Wat? Hoe is dit nu weer antwoord op wat ik zeg?

Dit is precies het probleem.

Jij zegt: gras is blauw.
Reactie: eh, nee, gras is groen, hier is het bewijs, heb jij bewijs dat gras blauw is?
Jij: Sinaasappels smaken naar drop.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 18:26:45 #228
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174519180
Je stelt dat belangrijke zaken worden weggeschoven.
En ik stel dat dit onzin is. Je kan gewoon berichten posten over ieder willekeurig onderwerp.

En wat jij als belangrijk acht hoeft niet noodzakelijkerwijs ook voor mij te gelden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174519303
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:26 schreef dellipder het volgende:
Je stelt dat belangrijke zaken worden weggeschoven.
En ik stel dat dit onzin is. Je kan gewoon berichten posten over ieder willekeurig onderwerp.

En wat jij als belangrijk acht hoeft niet noodzakelijkerwijs ook voor mij te gelden.
Jouw vraag was waarom er niet al te aardig wordt gereageerd op dit onderwerp. Het antwoord is dat de algemene consensus is dat als er iets misdaan is en daar nieuw bewijs voor is, het Sessions en z'n DOJ vrij staat om nieuw onderzoek te starten. Hell, pleur Clinton in de cel als het nodig is, maar laten we met z'n allen in godsnaam niet doen alsof dit ook maar enigszins in de buurt komt van de belangrijke onderwerpen die momenteel gaande zijn. Rusland probeert landen te ondermijnen en de zittende president maakt grove fouten, die zijn voor het topic toch een tikje belangrijker. Maar elke keer als het dáár over gaat zijn de mensen die doorgaans met Clintons e-mails aan komen zijn mysterieus verdwenen, of ridiculiseren het.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 18:39:47 #230
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174519505
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jouw vraag was waarom er niet al te aardig wordt gereageerd op dit onderwerp. Het antwoord is dat de algemene consensus is dat als er iets misdaan is en daar nieuw bewijs voor is, het Sessions en z'n DOJ vrij staat om nieuw onderzoek te starten. Hell, pleur Clinton in de cel als het nodig is, maar laten we met z'n allen in godsnaam niet doen alsof dit ook maar enigszins in de buurt komt van de belangrijke onderwerpen die momenteel gaande zijn. Rusland probeert landen te ondermijnen en de zittende president maakt grove fouten, die zijn voor het topic toch een tikje belangrijker. Maar elke keer als het dáár over gaat zijn de mensen die doorgaans met Clintons e-mails aan komen zijn mysterieus verdwenen, of ridiculiseren het.
Het was geen vraag, maar een opmerking. En de verwijzing naar humeur ging over shaming en namecalling, dus dat gaat niet over het discussieonderwerp zelf.
Er werd zelfs een bericht uit een andere forum gehaald om mijn betrouwbaarheid/geloofwaardigheid aan te vallen. Andersom gebeurt dit niet.
Als er maar even van het heersende discours wordt afgeweken dan worden alle principes van tolerantie en diversiteit overboord gekieperd, zijn argumenten maar vervelend en wordt er vooral op de man gebezigd.
Dat raak ik even aan, omdat ik dit nogal vind opvallen.

Ik ga zelf over de inhoud van mijn berichten en ik maak zelf uit wat ik belangrijk vind of niet.
Als jij graag over Melanie of dode militairen wil posten loop ik ook niet te bitchen. Peace.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174519652
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:39 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het was geen vraag, maar een opmerking. En de verwijzing naar humeur ging over shaming en namecalling, dus dat gaat niet over het discussieonderwerp zelf.
Er werd zelfs een bericht uit een andere forum gehaald om mijn betrouwbaarheid/geloofwaardigheid aan te vallen. Andersom gebeurt dit niet.
Als er maar even van het heersende discours wordt afgeweken dan worden alle principes van tolerantie en diversiteit overboord gekieperd, zijn argumenten maar vervelend en wordt er vooral op de man gebezigd.
Dat raak ik even aan, omdat ik dit nogal vind opvallen.

Ik ga zelf over de inhoud van mijn berichten en ik maak zelf uit wat ik belangrijk vind of niet.
Als jij graag over Melanie of dode militairen wil posten loop ik ook niet te bitchen. Peace.
Het is dan ook niet vreemd dat er dan ook nog nauwelijks discussies worden gevoerd in dit topic.
Iedereen die ook maar een beetje tegen de stroom in zwemt wordt voor van alles en nog wat uitgescholden. Er wordt bijna alleen maar op de persoon gespeeld en zelfs leugens verspreid over de persoon. Geen wonder dan ook dat dit topic een behoorlijke echo-chamber is verworden. Voor de overwinning van Trump was dit topic nog wel okay voor discussies, na de overwinning lijken er een aantal behoorlijk zuur te zijn geworden en is de kwaliteit ook keihard omlaag gegaan.

En zoals je al zegt, men heeft het hier liever een week lang over NFL spelers en dode soldaten, en als er dan iets anders langs komt wat niet anti-trump is, dan begint de scheldpartij.
  Overall beste user 2022 donderdag 19 oktober 2017 @ 18:49:16 #232
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174519732
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:51 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh. Vandaar dat er nu nog mails worden gevonden die niet bij de batch van overhandigde emails zaten. Plus dat de servers zelf niet door de FBI zijn onderzocht. En zo zijn er nog tig merkwaardige zaken rond dat flut onderzoek.

Allemaal gewoon negeren joh, want Trump Russia!!!
Waarom is er nog geen onderzoek dan? Naar Niger bedoel ik. Vier doden. Vier Amerikaanse doden. Net als in Benghazi.

Dat is toch wel een onderzoekje waard, nietwaar?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174519804
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het is dan ook niet vreemd dat er dan ook nog nauwelijks discussies worden gevoerd in dit topic.
Iedereen die ook maar een beetje tegen de stroom in zwemt wordt voor van alles en nog wat uitgescholden. Er wordt bijna alleen maar op de persoon gespeeld en zelfs leugens verspreid over de persoon. Geen wonder dan ook dat dit topic een behoorlijke echo-chamber is verworden. Voor de overwinning van Trump was dit topic nog wel okay voor discussies, na de overwinning lijken er een aantal behoorlijk zuur te zijn geworden en is de kwaliteit ook keihard omlaag gegaan.

En zoals je al zegt, men heeft het hier liever een week lang over NFL spelers en dode soldaten, en als er dan iets anders langs komt wat niet anti-trump is, dan begint de scheldpartij.
Toch heb ik je al meerdere vragen gesteld die je gewoon negeert, om maar even over discussie-ontwijking te praten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 18:53:53 #234
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174519814
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het is dan ook niet vreemd dat er dan ook nog nauwelijks discussies worden gevoerd in dit topic.
Iedereen die ook maar een beetje tegen de stroom in zwemt wordt voor van alles en nog wat uitgescholden. Er wordt bijna alleen maar op de persoon gespeeld en zelfs leugens verspreid over de persoon. Geen wonder dan ook dat dit topic een behoorlijke echo-chamber is verworden. Voor de overwinning van Trump was dit topic nog wel okay voor discussies, na de overwinning lijken er een aantal behoorlijk zuur te zijn geworden en is de kwaliteit ook keihard omlaag gegaan.

En zoals je al zegt, men heeft het hier liever een week lang over NFL spelers en dode soldaten, en als er dan iets anders langs komt wat niet anti-trump is, dan begint de scheldpartij.
Als je klachten over de inhoud vd reeks of de users hier hebt ga je naar FB of post je een TR. :{w
Dan kan het hier on topic blijven.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 19 oktober 2017 @ 19:07:01 #235
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174520126
https://mobile.twitter.com/USArmy333/status/920983097059041282

Trump heeft die ongelofelijke nonsens gewoon geretweet :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_174520607
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:51 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh. Vandaar dat er nu nog mails worden gevonden die niet bij de batch van overhandigde emails zaten. Plus dat de servers zelf niet door de FBI zijn onderzocht. En zo zijn er nog tig merkwaardige zaken rond dat flut onderzoek.

Allemaal gewoon negeren joh, want Trump Russia!!!
Dat komt omdat Clinton d'r emails pas belangrijk worden als ze daadwerkelijk aangeklaagd wordt, lekker belangrijk wat ze al dan niet gedaan heeft. Hetzelfde geld voor het constante gezever over Trumps gezeur op de NFL en dat hij de weduwe van een soldaat geschofferd heeft ook al niet belangrijk. Hij is gewoon een botte lul die toevallig president is geworden omdat alle andere kandidaten nog kutter waren volgens de Amerikaanse kiezer. Dat zegt in mijn ogen niets over die kiezer want iedereen met een iq hoger als 60 snapt best dat Trump er niet voor hun is.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Overall beste user 2022 donderdag 19 oktober 2017 @ 19:36:06 #237
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174520961
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://mobile.twitter.com/USArmy333/status/920983097059041282

Trump heeft die ongelofelijke nonsens gewoon geretweet :D
Een complimentje voor jezelf retweeten.

Dat is best sneu.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174521127
Senate Republicans urge Trump to back bipartisan Obamacare deal

The president has alternately praised the plan and dismissed it — confusing lawmakers and slowing momentum for a fix to the health law.

quote:
Key Senate Republicans are urgently trying to get President Donald Trump to reconsider his apparent opposition to a bipartisan deal shoring up health insurance markets, several senators said Thursday morning.

Sens. Lindsey Graham (R-S.C.) and Lamar Alexander (R-Tenn.), who negotiated the deal with Democratic Sen. Patty Murray of Washington, both spoke to the president about it on Wednesday evening. Trump has variously praised the deal and trashed it as a “bailout” of insurance companies, and both Graham and Alexander are trying to pull him back from the brink.

In a conversation on Wednesday, Trump told Graham: “I want a deal. I want to get something for this money,” Graham recounted. The South Carolina Republican responded by explaining that Republicans’ bills to repeal and replace Obamacare continued the law's subsidy payments and argued the plan is a bridge to the Obamacare repeal bill he wrote with Sen. Bill Cassidy (R-La.).

“I told him that if Graham-Cassidy became law tomorrow, you’ve got two or three years before this thing gets implemented. You’ve got to do something in the interim period,” Graham said in an interview. “You can’t save Obamacare but you can keep the markets from collapsing until we get a replacement, which will be Graham-Cassidy.”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_174521318
Wat ik mij al langer afvraag, zou klojo trump ook de tijd hebben/ nemen om de comments in te nemen onder zijn tweets. ~O>
  Overall beste user 2022 donderdag 19 oktober 2017 @ 19:46:47 #240
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174521334
That's a nice clusterfuck
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 19 oktober 2017 @ 19:47:35 #241
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174521376
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:46 schreef AnneX het volgende:
Wat ik mij al langer afvraag, zou klojo trump ook de tijd hebben/ nemen om de comments in te nemen onder zijn tweets. ~O>
Vast wel. Hij deelt toch ook bans uit?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 19:48:23 #242
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174521416
quote:
9s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:41 schreef Kijkertje het volgende:
Senate Republicans urge Trump to back bipartisan Obamacare deal

The president has alternately praised the plan and dismissed it — confusing lawmakers and slowing momentum for a fix to the health law.

[..]

dylanlscott twitterde op donderdag 19-10-2017 om 19:17:52 Alexander-Murray’s Republican sponsors:Alexander, Rounds, Graham, Mccain, Cassidy, Collins, Ernst, Murkowski, Burr, Corker, Isakson, Grassley reageer retweet
pdmcleod twitterde op donderdag 19-10-2017 om 19:20:07 Alexander-Murray has 24 co-sponsors, 12 from each party. Need 60 votes to pass the Senate. Odds seem very good. reageer retweet
  donderdag 19 oktober 2017 @ 19:49:49 #243
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174521468
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Een complimentje voor jezelf retweeten.

Dat is best sneu.
Nog sneuer is jezelf een 10 geven voor de aanpak op Puerto Rico.

Ja, dat is zojuist gebeurd.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_174521569
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

dylanlscott twitterde op donderdag 19-10-2017 om 19:17:52 Alexander-Murray’s Republican sponsors:Alexander, Rounds, Graham, Mccain, Cassidy, Collins, Ernst, Murkowski, Burr, Corker, Isakson, Grassley reageer retweet
pdmcleod twitterde op donderdag 19-10-2017 om 19:20:07 Alexander-Murray has 24 co-sponsors, 12 from each party. Need 60 votes to pass the Senate. Odds seem very good. reageer retweet
“We can only hope he comes around and grasps what’s in the bill.” zoals Schumer zegt -O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 19 oktober 2017 @ 19:53:43 #245
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174521629
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:52 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

“We can only hope he comes around and grasps what’s in the bill.” zoals Schumer zegt -O-
Mwah, wat Trump zegt kun je echt geen reet mee. Eerst voor, toen tegen, we gaan 't zien.
  Overall beste user 2022 donderdag 19 oktober 2017 @ 19:54:43 #246
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174521663
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:49 schreef Szura het volgende:

[..]

Nog sneuer is jezelf een 10 geven voor de aanpak op Puerto Rico.

Ja, dat is zojuist gebeurd.
Ik heb hiervoor uitleg, duiding, nodig van een Trumpfan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 19:58:13 #247
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174521772
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:54 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik heb hiervoor uitleg, duiding, nodig van een Trumpfan.
Obama heeft het nimmer zo goed gedaan na een verwoestende orkaan op Puerto Rico.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_174521846
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:58 schreef Szura het volgende:

[..]

Obama heeft het nimmer zo goed gedaan na een verwoestende orkaan op Puerto Rico.
Kom niks tegen op z'n Twitter.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174521867
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:49 schreef Szura het volgende:

[..]

Nog sneuer is jezelf een 10 geven voor de aanpak op Puerto Rico.

Ja, dat is zojuist gebeurd.
Maar Trump is overal de beste in , je weet toch... :+


8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 19 oktober 2017 @ 20:10:33 #250
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174522228
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://mobile.twitter.com/USArmy333/status/920983097059041282

Trump heeft die ongelofelijke nonsens gewoon geretweet :D
is nog een bot ook blijkbaar
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Overall beste user 2022 donderdag 19 oktober 2017 @ 20:11:10 #251
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174522243
O ja, Puerto Rico.

http://www.independent.co(...)on-a8007751.html?amp

Ik ben benieuwd of die Amerikaanse burgers mogen stemmen in Florida in 2020.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 19 oktober 2017 @ 20:25:20 #252
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174522660
quote:
3s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:10 schreef Re het volgende:

[..]

is nog een bot ook blijkbaar
Hopelijk voor hem geen Russische.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 20:39:52 #253
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174523146
Live debat in de senate over de budget resolution: https://www.c-span.org/vi(...)dget-resolution&live
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2017 @ 20:45:15 #254
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174523350
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Live debat in de senate over de budget resolution: https://www.c-span.org/vi(...)dget-resolution&live
Huh? Ik dacht dat ze vandaag gingen stemmen? Who knows?
Carpe Libertatem
  donderdag 19 oktober 2017 @ 20:46:11 #255
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174523392
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:45 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Huh? Ik dacht dat ze vandaag gingen stemmen? Who knows?
Wie zegt dat ze vandaag niet gaan stemmen dan?
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2017 @ 20:47:34 #256
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174523456
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze vandaag niet gaan stemmen dan?
Het was een vraag.
Carpe Libertatem
  donderdag 19 oktober 2017 @ 20:51:51 #257
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174523655
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:47 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Het was een vraag.
Ja, maar, ik zie niet in hoe debat voorafgaand aan een stemming zou betekenen dat er geen stemming meer zou volgen ... zoals ik hem snap zijn dit senators die hun zegje doen, wat amendementen indienen waarop gestemd kan worden.. en dan daarna stemmingen ...

Ben er echter niet zeker van.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 oktober 2017 @ 20:53:13 #258
862 Arcee
Look closer
pi_174523715
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:46 schreef AnneX het volgende:
Wat ik mij al langer afvraag, zou klojo trump ook de tijd hebben/ nemen om de comments in te nemen onder zijn tweets. ~O>
Ja, zou-ie alle tweets van EdKrassen bijvoorbeeld lezen?
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2017 @ 20:53:23 #259
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174523723
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, maar, ik zie niet in hoe debat voorafgaand aan een stemming zou betekenen dat er geen stemming meer zou volgen ... zoals ik hem snap zijn dit senators die hun zegje doen, wat amendementen indienen waarop gestemd kan worden.. en dan daarna stemmingen ...

Ben er echter niet zeker van.
Weet ik ook niet, maar ze doen daar vaak zo'n debatje om het hele geval door te nemen en nog toevingen en verwijderingen te doen enzo. Vandaar. We zien wel.
Carpe Libertatem
  donderdag 19 oktober 2017 @ 20:57:11 #260
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174523891
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:52 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

“We can only hope he comes around and grasps what’s in the bill.” zoals Schumer zegt -O-
O, nu net: Trump: 'I'm open' to ObamaCare deal
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 oktober 2017 @ 20:59:00 #261
862 Arcee
Look closer
  donderdag 19 oktober 2017 @ 21:05:11 #262
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174524250
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:53 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Weet ik ook niet, maar ze doen daar vaak zo'n debatje om het hele geval door te nemen en nog toevingen en verwijderingen te doen enzo. Vandaar. We zien wel.
Ze gaan nu stemmen op een amendement zo te zien.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 21:05:38 #263
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174524267
quote:
Snert, kwam ik ook net mee :D
In artikelvorm dan maar (analyses):
https://www.washingtonpos(...)m_term=.4f425d90f5b5

https://www.washingtonpos(...)m_term=.e10d96a4c337

Kan ze alleen zelf niet lezen helaas.. -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2017 @ 21:10:09 #264
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174524445
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ze gaan nu stemmen op een amendement zo te zien.
Ik zit te kijken, maar het is praktisch compleet leeg. Hoe stemmen ze dan? :{
Carpe Libertatem
  donderdag 19 oktober 2017 @ 21:11:21 #265
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174524477
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:10 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik zit te kijken, maar het is praktisch compleet leeg. Hoe stemmen ze dan? :{
1 voor 1 vaak :P Zoals nu een stuk of 10 voor, 0 tegen, en dan druppelen ze zo nu en dan naar binnen om hun stem te geven.
pi_174524889
quote:
quote:
Op zondag 15 oktober 2017 14:22 schreef Treinhomo het volgende:
Presidentieel.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 21:42:41 #267
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174525550
https://www.nu.nl/interne(...)s-sociale-media.html

Drie senatoren hebben een wetsvoorstel (Honest Ads Act) ingediend om alle politieke advertenties op oa social media verplicht te gaan bewaren. De social mediasites moeten er kopieën van maken en die dus verplicht bewaren en beschikbaar stellen ah publiek.

Er zouden dan voor oa social media dezelfde regels aangaande politieke advertenties gaan gelden als nu voor de gewone media.

[ Bericht 9% gewijzigd door Whiskers2009 op 19-10-2017 21:53:59 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 19 oktober 2017 @ 21:55:42 #268
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174526010
Snopes heeft hun fact check bijgewerkt: Hillary Clinton Gave 20 Percent of United States' Uranium to Russia in Exchange for Clinton Foundation Donations?

quote:
On 17 October 2017, The Hill reported obtaining evidence that Vadim Mikerin, a Russian official who oversaw the American operations of the Russian nuclear agency Rosatom, was being investigated for corruption by multiple U.S. agencies while the Uranium One deal was up for approval — information that apparently was not shared with U.S. officials involved in approving the transaction. The Hill also reported receiving documents and eyewitness testimony “indicating Russian nuclear officials had routed millions of dollars to the U.S. designed to benefit former President Bill Clinton’s charitable foundation during the time Secretary of State Hillary Clinton served on a government body that provided a favorable decision to Moscow,” although no specifics about who those Russian nuclear officials were or how the money was allegedly routed to the Clinton Foundation were given. In any case, none of these revelations prove that Secretary of State Hillary Clinton participated in a quid pro quo agreement to accept payment for approval of the Uranium One deal.
tl;dr: ¯\_(ツ)_/¯
pi_174526181
Wat een reactie van John Kelly. Zet alle fake news media en opportunistische politici even recht.


PoliticalShort twitterde op donderdag 19-10-2017 om 21:54:14 Member of Congress listening in on a convo b/t POTUS & the wife of a fallen soldier & politicizing it is infuriating https://t.co/xIT4Vs5MLm reageer retweet
danmericaCNN twitterde op donderdag 19-10-2017 om 21:12:29 Kelly says he told Trump re: calling families of the fallen: "Sir, there is nothing you can do to lighten the burden on these families." reageer retweet
danmericaCNN twitterde op donderdag 19-10-2017 om 21:19:27 Kelly says "it stuns me that a member of Congress would have listened into that conversation." Adds he "thought at least that was sacred." reageer retweet


[ Bericht 26% gewijzigd door Nintex op 19-10-2017 22:05:49 ]
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:19:49 #270
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174526809
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:00 schreef Nintex het volgende:
Wat een reactie van John Kelly. Zet alle fake news media en opportunistische politici even recht.


PoliticalShort twitterde op donderdag 19-10-2017 om 21:54:14 Member of Congress listening in on a convo b/t POTUS & the wife of a fallen soldier & politicizing it is infuriating https://t.co/xIT4Vs5MLm reageer retweet
danmericaCNN twitterde op donderdag 19-10-2017 om 21:12:29 Kelly says he told Trump re: calling families of the fallen: "Sir, there is nothing you can do to lighten the burden on these families." reageer retweet
danmericaCNN twitterde op donderdag 19-10-2017 om 21:19:27 Kelly says "it stuns me that a member of Congress would have listened into that conversation." Adds he "thought at least that was sacred." reageer retweet
Is dit de "proof" die Trump zou hebben volgens zijn tweet? Kelly er opuitsturen om te gaan moraalridderen als afleidingsmanouvre en poging de schuld elders te leggen? Lachwekkend....
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:21:15 #271
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_174526854
Kelly doet net alsof die volksvertegenwoordiger zonder uitnodiging aanwezig was in het gezelschap. Daarnaast heeft hij niets van het gesprek ontkent. Dus waar blijft het bewijs van Trump dat de citaten fake waren?
Géén kloon van tvlxd!
pi_174527008
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:21 schreef Montov het volgende:
Kelly doet net alsof die volksvertegenwoordiger zonder uitnodiging aanwezig was in het gezelschap. Daarnaast heeft hij niets van het gesprek ontkent. Dus waar blijft het bewijs van Trump dat de citaten fake waren?
Het citaat van Trump: "He knew what he signed up for" was precies de peptalk die John Kelly kreeg toen hij het nieuws kreeg dat zijn zoon omgekomen was. De uitspraken van Trump zijn zwaar uit verband gerukt en zoals Kelly zei vraagt het veel moed om uberhaupt zo'n telefoontje te plegen. Vandaar dat veel presidenten daar vanaf zien.

Hij probeert letterlijk het laatste wat voor hem 'heilig' is, in stand te houden. Sneuvelen voor je vaderland. Als zelfs daar een politiek spel van gemaakt is dan raakt hem dat persoonlijk.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:34:05 #273
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174527330
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:26 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het citaat van Trump: "He knew what he signed up for" was precies de peptalk die John Kelly kreeg toen hij het nieuws kreeg dat zijn zoon omgekomen was. De uitspraken van Trump zijn zwaar uit verband gerukt en zoals Kelly zei vraagt het veel moed om uberhaupt zo'n telefoontje te plegen. Vandaar dat veel presidenten daar vanaf zien.

Hij probeert letterlijk het laatste wat voor hem 'heilig' is, in stand te houden. Sneuvelen voor je vaderland. Als zelfs daar een politiek spel van gemaakt is dan raakt hem dat persoonlijk.
Wat een lulverhaal...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:34:27 #274
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_174527343
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:26 schreef Nintex het volgende:

Hij probeert letterlijk het laatste wat voor hem 'heilig' is, in stand te houden. Sneuvelen voor je vaderland. Als zelfs daar een politiek spel van gemaakt is dan raakt hem dat persoonlijk.
Sneuvelen is heilig? Ben je nu de woorden van Kelly aan het verdraaien?

En ben je vergeten dat Trump begon met het politieke spel door voorgaande presidenten te verwijten nooit te bellen? En vervolgens sleept Trump de zoon van Kelly erbij.
Géén kloon van tvlxd!
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2017 @ 22:36:03 #275
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174527412
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:26 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het citaat van Trump: "He knew what he signed up for" was precies de peptalk die John Kelly kreeg toen hij het nieuws kreeg dat zijn zoon omgekomen was. De uitspraken van Trump zijn zwaar uit verband gerukt en zoals Kelly zei vraagt het veel moed om uberhaupt zo'n telefoontje te plegen. Vandaar dat veel presidenten daar vanaf zien.

Hij probeert letterlijk het laatste wat voor hem 'heilig' is, in stand te houden. Sneuvelen voor je vaderland. Als zelfs daar een politiek spel van gemaakt is dan raakt hem dat persoonlijk.
Dat 'He knew what he signed up for' zeg je echter gewoon niet tegen de nabestaanden. Niet op zo'n manier.
Carpe Libertatem
pi_174528079
Trump moest dus aan Kelly vragen wat hij moest zeggen :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2017 @ 22:56:34 #277
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174528200
quote:
5s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:53 schreef Kijkertje het volgende:
Trump moest dus aan Kelly vragen wat hij moest zeggen :?
Mwa, volgens het verhaal van Kelly niet helemaal. Trump vroeg tips en die zou Kelly als generaal toch wel gegeven hebben.

Hij is niet voor niets babysitter.
Carpe Libertatem
pi_174528894
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:49 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waarom is er nog geen onderzoek dan? Naar Niger bedoel ik. Vier doden. Vier Amerikaanse doden. Net als in Benghazi.

Dat is toch wel een onderzoekje waard, nietwaar?
Minstens 12. Volgens mij had Benghazi ook tig onderzoeken. Waar niets uitgekomen is natuurlijk, want het was een storm in een glas water vol nepnieuws en conspiracy crap van de GOP kant. In alle onderzoeken is Hillary vrijgesproken. En toch wordt het haar nog steeds nadragen :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_174528955
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:56 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Mwa, volgens het verhaal van Kelly niet helemaal. Trump vroeg tips en die zou Kelly als generaal toch wel gegeven hebben.

Hij is niet voor niets babysitter.
He said to me: 'What do I say?'

De man is 70, heeft een groot bedrijf geleid en is nu de President van de Verenigde Staten! Wat ik er uit opmaak is dat hij dus idd het vermogen mist om zich in te leven in de situatie en daarvoor de juiste woorden te vinden. Hij vraagt het aan Kelly.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2017 @ 23:30:10 #280
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174529033
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:26 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

He said to me: 'What do I say?'

De man is 70, heeft een groot bedrijf geleid en is nu de President van de Verenigde Staten! Wat ik er uit opmaak is dat hij dus idd het vermogen mist om zich in te leven in de situatie en daarvoor de juiste woorden te vinden. Hij vraagt het aan Kelly.
Opzich niet heel gek gezien het hier om een militair iets gaat waar hij nul ervaring in heeft om dat hij platvoet had. :')
Carpe Libertatem
pi_174529817
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:26 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het citaat van Trump: "He knew what he signed up for" was precies de peptalk die John Kelly kreeg toen hij het nieuws kreeg dat zijn zoon omgekomen was. De uitspraken van Trump zijn zwaar uit verband gerukt en zoals Kelly zei vraagt het veel moed om uberhaupt zo'n telefoontje te plegen. Vandaar dat veel presidenten daar vanaf zien.

Hij probeert letterlijk het laatste wat voor hem 'heilig' is, in stand te houden. Sneuvelen voor je vaderland. Als zelfs daar een politiek spel van gemaakt is dan raakt hem dat persoonlijk.
Man man man.

Wat moet jij je in vreemde en zelf gevormde bochten wringen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174529948
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 00:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Man man man.

Wat moet jij je in vreemde en zelf gevormde bochten wringen.
Ik vertaal slechts voor iedereen wat Kelly in zijn conferentie zegt. Ik weet namelijk dat de heflt hier te lui is om een filmpje van 3 minuten te kijken.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 00:15:44 #283
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174529950
Pro-Trump ‘War Hero’ Featured on Fox News Never Actually Served

Man, man... extreme vet je gasten anders ff.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 00:18:08 #284
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174529996
Overigens wordt het sentiment wat Kelly uitte volgens Maggie Haberman ook door een aantal democraten gedeeld:

Kelly rips Wilson for listening to and disclosing potus call to Gold Star family, an opinion some Dems privately shared when it happened

https://mobile.twitter.com/maggieNYT/status/921092130168336384
pi_174530023
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 00:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Overigens wordt het sentiment wat Kelly uitte volgens Maggie Haberman ook door een aantal democraten gedeeld:

Kelly rips Wilson for listening to and disclosing potus call to Gold Star family, an opinion some Dems privately shared when it happened

https://mobile.twitter.com/maggieNYT/status/921092130168336384
Owja, nu delen ze die mening opeens als Kelly ze terecht wijst.

Stelletje kleuters allemaal.
pi_174530036
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:30 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Op zich niet heel gek gezien het hier om een militair iets gaat waar hij nul ervaring in heeft om dat hij platvoet had. :')
Ik begrijp de strekking van het verhaal van Kelly helemaal. De kern is dat hij duidelijk wilde maken dat deze mannen gestorven zijn omdat ze het werk deden wat ze graag wilden doen. En dat alles in een troostend sausje 'omringd door zijn vrienden'. En ja dat kan werken als je het op een bepaalde manier brengt zoals hij dat in de persco ook doet.

Het probleem alleen is dat als Trump dit op zijn (voor mij voorstelbare) manier gaat nablaten het heel anders kan overkomen bij zo'n weduwe. En dat deed het blijkbaar ook omdat Kelly zelf zei: 'That's what he tried to say' En dan vervolgens de schuld daarvan in de schoenen van een lid van het Congres te schuiven vind ik dan weer uitermate zwak.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 00:22:37 #287
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174530076
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 00:19 schreef Nintex het volgende:

[..]

Owja, nu delen ze die mening opeens als Kelly ze terecht wijst.

Stelletje kleuters allemaal.
Wat snap je niet aan 'an opinion some Dems privately shared when it happened'?
pi_174530143
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 00:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan 'an opinion some Dems privately shared when it happened'?
Dat is weer een broodje aap verhaal.

"Some dems" <- lekker vaag

"privately shared" <- niemand die het ooit gaat toegeven of...

Zij zet de deur alleen maar open voor een paar politieke vriendjes die heel opportuun kunnen gaan roepen: "Ja ik was een van die 'some dems' die er zo over dacht hoor!"
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 00:33:22 #289
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174530204
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 00:27 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat is weer een broodje aap verhaal.

"Some dems" <- lekker vaag

"privately shared" <- niemand die het ooit gaat toegeven of...

Zij zet de deur alleen maar open voor een paar politieke vriendjes die heel opportuun kunnen gaan roepen: "Ja ik was een van die 'some dems' die er zo over dacht hoor!"
Waar komt deze argwaan toch vandaan? En niet alleen argwaan, maar meteen het hebben over 'politieke vrienden'. :') Laat je na kijken.

Anyway, afgezien van dat de claim niet te verifieren is heb ik er ook niet heel veel reden voor om aan te nemen dat het gelogen is... er zitten daar honderden democraten in senaat+huis die echt niet op elk punt hetzelfde denken... en al helemaal niet over iets als wat goede smaak zou zijn bij het delen van de inhoud van een gesprek tussen president met nabestaanden. Althans, dat kan ik me prima indenken.
pi_174530235
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 00:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik begrijp de strekking van het verhaal van Kelly helemaal. De kern is dat hij duidelijk wilde maken dat deze mannen gestorven zijn omdat ze het werk deden wat ze graag wilden doen. En dat alles in een troostend sausje 'omringd door zijn vrienden'. En ja dat kan werken als je het op een bepaalde manier brengt zoals hij dat in de persco ook doet.

Het probleem alleen is dat als Trump dit op zijn (voor mij voorstelbare) manier gaat nablaten het heel anders kan overkomen bij zo'n weduwe. En dat deed het blijkbaar ook omdat Kelly zelf zei: 'That's what he tried to say' En dan vervolgens de schuld daarvan in de schoenen van een lid van het Congres te schuiven vind ik dan weer uitermate zwak.
Het walgelijke is dat hij dan vervolgens in de media gaat blaten hoe geweldig hij wel niet is om de nabestaanden op te bellen. Hij heeft nog geen 2 procent van de klasse die Obama had.
pi_174530444
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 00:36 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Het walgelijke is dat hij dan vervolgens in de media gaat blaten hoe geweldig hij wel niet is om de nabestaanden op te bellen. Hij heeft nog geen 2 procent van de klasse die Obama had.
Volgens mij probeert Kellly deze beschamende vertoning van de Amerikaanse politiek en media zo snel mogelijk achter zich te laten. In tegenstelling tot wat men dacht lijkt het er niet op (gebaseerd op Kelly's uitspraken) dat Trump zomaar even opbelde. Hij bedacht met Kelly hiervoor de juiste aanpak. Dat het uiteindelijk niet in goede aarde viel is logisch (daar waarschuwde Kelly voor: "No matter what you say, you can't do it right"). Hij maakte ook duidelijk dat iemand als Trump die niet in het uniform gestreden heeft zich geen voorstelling kan maken van wat die soldaat mee gemaakt had en ervaren had.

Dit had tussen Trump en die weduwe moeten blijven. Een brief of belletje van de president naar een familielid. Kleine kans dat ze de woorden accepteert, maar uit netheid/militaire traditie moeten ze wel gezegd worden. Kelly neemt het terecht op voor de soldaten en (toekomstige) nabestaanden.
pi_174530843
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 00:57 schreef Nintex het volgende:

[..]

Volgens mij probeert Kellly deze beschamende vertoning van de Amerikaanse politiek en media zo snel mogelijk achter zich te laten. In tegenstelling tot wat men dacht lijkt het er niet op (gebaseerd op Kelly's uitspraken) dat Trump zomaar even opbelde. Hij bedacht met Kelly hiervoor de juiste aanpak. Dat het uiteindelijk niet in goede aarde viel is logisch (daar waarschuwde Kelly voor: "No matter what you say, you can't do it right"). Hij maakte ook duidelijk dat iemand als Trump die niet in het uniform gestreden heeft zich geen voorstelling kan maken van wat die soldaat mee gemaakt had en ervaren had.

Dit had tussen Trump en die weduwe moeten blijven. Een brief of belletje van de president naar een familielid. Kleine kans dat ze de woorden accepteert, maar uit netheid/militaire traditie moeten ze wel gezegd worden. Kelly neemt het terecht op voor de soldaten en (toekomstige) nabestaanden.
Kelly probeert de schade te beperken en dat doet hij goed. Je hebt gelijk dat er grenzen moeten zijn met wat er in de pers komt. Maar kom op, het was nooit zo ver gekomen als Trump deze situatie niet volkomen uit de hand had laten lopen door zelf gebruik te maken van de pers en twitter.

1)Suggereren dat Obama nooit iemand gebeld heeft

2) Kelly's zoon gebruiken in een interview om nogmaals Obama aan te vallen

3) Beweren dat het Congreslid het hele verhaal uit haar duim zoog en daar bewijs voor had
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_174531281
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 20-10-2017 om 04:53:42 The Fake News is going crazy with wacky Congresswoman Wilson(D), who was SECRETLY on a very personal call, and gave a total lie on content! reageer retweet
Ja joh ga nog even door! 8)7

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 20-10-2017 om 05:00:42 Big ratings getter @seanhannity and Apprentice Champion John Rich are right now going on stage in Las Vegas for #VegasStrong. Great Show! reageer retweet
Whut! :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 vrijdag 20 oktober 2017 @ 05:37:29 #294
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174531293
Hij blijft nog nog doorgaan ook. Wat een debiel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174531339
Echt hè? Zoals Al Franken gisteravond bij Lawrence O'Donnell zei; "the president should leave this alone." Maar goed, we hebben hier over met een incapabele zak hooi.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Overall beste user 2022 vrijdag 20 oktober 2017 @ 06:04:21 #296
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174531350
Hij is niet in staat om kritiek te accepteren. Trump kan het echt niet Hij moet en zal -dwangmatig- het laatste woord hebben.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 07:24:30 #297
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_174531633
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 00:57 schreef Nintex het volgende:

[..]

Volgens mij probeert Kellly deze beschamende vertoning van de Amerikaanse politiek en media zo snel mogelijk achter zich te laten.
En toen ging Trump weer tweeten.
Géén kloon van tvlxd!
  Overall beste user 2022 vrijdag 20 oktober 2017 @ 07:32:55 #298
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174531661
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 07:24 schreef Montov het volgende:

[..]

En toen ging Trump weer tweeten.
Hij moet en zal het laatste woord hebben.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 07:36:15 #299
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_174531682
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 00:15 schreef Nintex het volgende:

[..]

Ik vertaal slechts voor iedereen wat Kelly in zijn conferentie zegt. Ik weet namelijk dat de heflt hier te lui is om een filmpje van 3 minuten te kijken.
Maar je zegt dat hij hiermee de boel 'even recht zet'. Dat doet hij dus duidelijk niet.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:08:42 #300
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174532002


Mooi T-Shirt, mooi picnic-kleed.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')