abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 oktober 2017 @ 21:28:39 #51
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_174501723
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 21:24 schreef fietsie het volgende:
Ik ga altijd naar een klein dorpskappertje in een mini dorpje een eind verderop; altijd dezelfde lieve kapster, gezellig gesprek, kopje koffie.
In Spanje ging ik vroegah naar de mannenkapper: sportkrant, tietentijdschriften, sigaretten voor de wachtenden. Kapper was natuurlijk bijna prof bij Real Madrid geweest. :')
Siesta & Fiesta!
  Moderator woensdag 18 oktober 2017 @ 21:32:50 #52
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_174501865
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 21:28 schreef Bramito het volgende:

[..]

In Spanje ging ik vroegah naar de mannenkapper: sportkrant, tietentijdschriften, sigaretten voor de wachtenden. Kapper was natuurlijk bijna prof bij Real Madrid geweest. :')
Geen drank? ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 18 oktober 2017 @ 21:33:04 #53
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174501877
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 21:28 schreef Bramito het volgende:

[..]

In Spanje ging ik vroegah naar de mannenkapper: sportkrant, tietentijdschriften, sigaretten voor de wachtenden. Kapper was natuurlijk bijna prof bij Real Madrid geweest. :')
Oow mijn kapper is modelbouwfanaat, boot liefhebber en heeft een zo'n goede kapster dat ie alleen in topdrukke periode zelf nog meewerkt.
Vaak komt ie gezellig even bakje doen en bijpraten tijdens het knippen :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator woensdag 18 oktober 2017 @ 21:36:35 #54
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_174501958
Mijn kapper is snel en goedkoop en heeft geen duur espressoapparaat, verse muntthee en brownies.

Prima, knippen, wieberen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 18 oktober 2017 @ 21:38:56 #55
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_174502017
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 21:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Geen drank? ;)
Nee, dat is geen dingetje in Spanje. Je zal ook geen koffie krijgen. Voor dat soort zaken ga je naar de bar.
Siesta & Fiesta!
pi_174502254
Oh leuk! Kapperverhalen :D :W
Wij 'hebben' een thuiskapster, al gaan wij naar haar toe ipv andersom, in de garage knipt ze. Snip snap snip, geen gewas, geen gedoe of troep die ze er in smeert en we staan altijd zo weer buiten (we gaan altijd samen ergens rond etenstijd, ideaal). Mens kletst je de oren van je kop, het hele dorp komt voorbij, luistert niet naar je antwoorden en tettert daar lekker overheen en vraagt iedere keer naar dezelfde dingen. Het is een lief mens verder. Dikke prima :+
Maar goed, hier een tijd laagjes gehad (dan heb ik best een beetje krullen) maar nu weer alles op1 lengte (halflang) dus nu weer alleen wat slag. Vind het ook fijn als er een staart in kan, of liever nog een invlecht die ik gewoon het hele weekend kan laten zitten Wassen en op laten drogen, beetje borstelen meer wil ik er niet aan te hoeven doen #teamlui
pi_174502538
Ik heb voor het eerst van mijn leven een fijne kapper nu. Ze knipt prima, is lief en gezellig en heel vaak zwijgen we gewoon O+ ik ga iedere twee maanden ongeveer, dat is wel nodig, dus ik ben blij dat ik er nooit tegenop zie.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_174502587
Kort haar, heerlijk weer. Ruim 6 jaar geleden laten groeien. Best lang haar gehad maar superstijl dun haar dus niets bleef zitten. Ik kon er ook niet zoveel mee want zere handen. 2 jaar geleden zo’n 30 cm eraf naar een bob, daar best wel een tijd blij mee geweest maar een paar maanden geleden weer ouderwets kort. Heerlijk weer. Goed geknipt, makkelijk in model te krijgen en te houden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_174502627
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 21:05 schreef fietsie het volgende:

[..]

http://www.gadgetsmagazin(...)oudig-je-eigen-haar/

Maar euh, dan wordt het wel bejaard-anwbjas-kort.... ;(
Zolang ik nog geen Parkinson heb lukt het ook wel met een schaar :+

[ Bericht 18% gewijzigd door mjan op 18-10-2017 22:22:31 ]
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_174502668
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 20:45 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb een kaaklijn-bob. Achter wat korter. Korter wordt kerelig, langer vlassig. Het is een hardnekkige illusie dat lang haar altijd mooi is. Mijn lief is wel echt kort.
Soort Amelie dus O+
pi_174502724
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 22:03 schreef MCH het volgende:

[..]

Soort Amelie dus O+
Haha! I wish :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 22:13:20 #62
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_174502879
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 20:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar hoe laat is dat dan? Lijkt me zo laat.
Ik ga om 20:15 de deur uit en ben rond 22:10 dan weer thuis.
Les begint iets na 20:30u.

Van de zomer hadden ze 2 lesuren samengebracht, die begon om 19:30. Dat heb ik 1 keer gehaald, dat is niks, zo vroeg. (Ben meestal iets voor zevenen thuis van mijn werk)

Na de Tai Chi eten is geen optie.

Als ik bezig ben, ben ik wel lekker bezig.
Het is wel goed voor me, denk ik.
Ik zie wel hoe lang ik het volhou....
  woensdag 18 oktober 2017 @ 22:23:19 #63
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_174503209
Mijn kapper knipt sinds vorige maand geen vrouwen meer. }:|
Ik haat kappers. Altijd al gedaan.
En nu moet ik dus wéér op zoek naar een nieuwe.
Zucht.
pi_174503250
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 22:13 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik ga om 20:15 de deur uit en ben rond 22:10 dan weer thuis.
Les begint iets na 20:30u.

Van de zomer hadden ze 2 lesuren samengebracht, die begon om 19:30. Dat heb ik 1 keer gehaald, dat is niks, zo vroeg. (Ben meestal iets voor zevenen thuis van mijn werk)

Na de Tai Chi eten is geen optie.

Als ik bezig ben, ben ik wel lekker bezig.
Het is wel goed voor me, denk ik.
Ik zie wel hoe lang ik het volhou....
Ik snap het, ook het vooraf geen zin. Gewoon maar keer bij keer kijken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_174503312
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 21:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ondanks dat het voor jou niet kort is, kan het voor een ander toch nog wel kort en eng zijn?
Dat is waar :)
pi_174503565
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 22:23 schreef RobinOok het volgende:
Mijn kapper knipt sinds vorige maand geen vrouwen meer. }:|
Ik haat kappers. Altijd al gedaan.
En nu moet ik dus wéér op zoek naar een nieuwe.
Zucht.
Bij de een na laatste ben ik weggegaan omdat ze niet luisterde. 4x gezegd dat ik iets niet wilde, en bij de eerste keer wassen bleek dat ze t toch zo had geknipt zoals zij wilde. Dus zelf weer de schaar gepakt.
Nu naar een kapper in de buurt, ze doet wat ik wil en het kost geen drol.
We have far more in common than that which devides us..
pi_174503820
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 20:36 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ha. Ik ben die 1 *O*
(1 op de hoeveel bedoelde je?)
^O^
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_174503853
Ik wil ook weer een kapper die genoeg durft te knippen in mijn haar. Ik zit nog bij dezelfde keten, maar meisje dat me nu steeds knipt is me toch nog te voorzichtig... het lijkt steeds goed als ik daar zit maar het is na twee weken alweer alsof ik nog een keer naar de kapper moet.

Ter illustratie, dit is toen ik zwanger was, 2014, voor- en na de kapper (en nog eentje van vijf maanden later, nog steeds zwanger, toen ik weer had laten knipoen). Er moeten bij mij echt kilo’s haar uit met uitdunnen....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: kleurverschil is van het licht denk ik. Ik verfde toen niks.
Kwak
pi_174504019
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 22:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Goed geknipt, makkelijk in model te krijgen en te houden.
Dan gebruik je vast geen Kevin Murphy. Mijn niet-pijnlijke-handen vinden dat zelfs zwaar in de herfst en winter.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_174504043
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 22:23 schreef RobinOok het volgende:
Mijn kapper knipt sinds vorige maand geen vrouwen meer. }:|
Ik haat kappers. Altijd al gedaan.
En nu moet ik dus wéér op zoek naar een nieuwe.
Zucht.
ook niet als kort haar?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_174504046
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 22:43 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wil ook weer een kapper die genoeg durft te knippen in mijn haar. Ik zit nog bij dezelfde keten, maar meisje dat me nu steeds knipt is me toch nog te voorzichtig... het lijkt steeds goed als ik daar zit maar het is na twee weken alweer alsof ik nog een keer naar de kapper moet.

Ter illustratie, dit is toen ik zwanger was, 2014, voor- en na de kapper (en nog eentje van vijf maanden later, nog steeds zwanger, toen ik weer had laten knipoen). Er moeten bij mij echt kilo’s haar uit met uitdunnen....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: kleurverschil is van het licht denk ik. Ik verfde toen niks.
Wat een bos haar kwak, op die voor-foto! :D Ik heb net mijn haarfoto weer uit mijn post ge-edit :+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_174504087
Jij had een haarfoto? :o
DM?

@Kwak ook hier enorm uitdunhaar. Nog een reden om het fijn kort te houden. Zo al warm zat in de zomer.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_174504120
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 22:52 schreef Vanyel het volgende:
Jij had een haarfoto? :o
DM?
Totdat ik me bedacht oO<
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_174504278
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 22:52 schreef Vanyel het volgende:
Jij had een haarfoto? :o
DM?

@Kwak ook hier enorm uitdunhaar. Nog een reden om het fijn kort te houden. Zo al warm zat in de zomer.
Dat inderdaad.
Plus dat mijn haar te dik/veel is om wat dan ook mee te doen als het wat langer is. Hoe veel geweld je ook gebruikt, een staart of vlecht valt er na een uurtje uit :')
pi_174504306
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 22:43 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wil ook weer een kapper die genoeg durft te knippen in mijn haar. Ik zit nog bij dezelfde keten, maar meisje dat me nu steeds knipt is me toch nog te voorzichtig... het lijkt steeds goed als ik daar zit maar het is na twee weken alweer alsof ik nog een keer naar de kapper moet.

Ter illustratie, dit is toen ik zwanger was, 2014, voor- en na de kapper (en nog eentje van vijf maanden later, nog steeds zwanger, toen ik weer had laten knipoen). Er moeten bij mij echt kilo’s haar uit met uitdunnen....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: kleurverschil is van het licht denk ik. Ik verfde toen niks.
Je hebt wel echt mooi haar!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')