abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 woensdag 18 oktober 2017 @ 13:01:24 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_174491723
René Hake is niet langer de trainer van FC Twente. Hij krijgt een andere rol bij de club uit Enschede. Voorlopig neemt assistent-trainer Marino Pusic de honneurs waar.



"We kunnen niet anders dan constateren dat we helaas een uiterst slechte seizoenstart kennen. De feiten zijn: acht wedstrijden, zes punten," laat FC Twente-directeur Jan van Halst weten. "Los van de resultaten zien we te weinig groei in het spel en ontbreekt de overtuiging. Zondag, tegen Willem II, was wat dat betreft kenmerkend."

De clubleiding van FC Twente heeft er geen vertrouwen in dat Hake de ploeterende ploeg nog op de rit krijgt. "Wij zijn ervan overtuigd dat we met deze spelersgroep dit seizoen niet in de problemen hoeven te komen. Samen met Rene hebben we besloten dat hij stopt als hoofdtrainer en verder gaat in een andere rol bij de club. Dat is een moeilijke beslissing, zeker ook voor Rene zelf. Het zegt tegelijkertijd veel over hem. Het belang van FC Twente staat voorop en ook hij wil dat er een ommekeer komt."

https://www.telegraaf.nl/(...)ke-opzij-als-trainer

Heeft Johan Derksen toch gelijk gekregen. Die zei laatst al dat Jan van Halst verantwoordelijk is voor de recente puinhoop, maar zelf geen conclusies zal trekken. Het ontslag is voor hem een mooie dekmantel.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_174491744
Jan v Halst kan t natuurlijk ook zelf proberen met deze selectie.
wooblabalurg
  Trouwste user 2022 woensdag 18 oktober 2017 @ 13:05:15 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_174491776
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:03 schreef Baconbus het volgende:
Jan v Halst kan t natuurlijk ook zelf proberen met deze selectie.
Dat noem ik een Rinus Michelsje.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 18 oktober 2017 @ 19:35:19 #4
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174498531
Van Halst zag de bui al hangen met de Fred Rutten-lobby.

Handige, kale flikker.
Die Lebenslust bringt dich um.
  Trouwste user 2022 donderdag 19 oktober 2017 @ 19:13:36 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_174520266
Dit hake er in zo te lezen aan de reacties hier.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_174624417
Hake is nog steeds in onderhandeling met FC Twente over zijn afkoop, gezien de reactie van Gertjan Verbeek.

quote:
FC Twente moet er eerst met René Hake uitkomen voordat de club uit Enschede verder kan praten met Gertjan Verbeek. 'Anders heeft het geen enkele zin', aldus de beoogde opvolger van Hake.

'Het is bovendien niet netjes. René Hake is een collega van mij en ik weet dat het heel vervelend is als je wordt ontslagen. Ik heb dat zelf ook meegemaakt. Ik wil ook echt dat eerst alles met hem in orde wordt gemaakt. Wellicht blijft hij ook nog bij Twente werkzaam in een andere rol', aldus Verbeek.
....knip....
Bron: VI
pi_174624693
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:53 schreef Idisrom het volgende:
Hake is nog steeds in onderhandeling met FC Twente over zijn afkoop, gezien de reactie van Gertjan Verbeek.

[..]

Bron: VI
Wat een prutser die Jan van Halst werkelijk waar
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:18:40 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_174628196
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:07 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Wat een prutser die Jan van Halst werkelijk waar
Volgens van Halst was alles al geregeld. :D :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')