abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:34:22 #51
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174541297
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:19 schreef wjb033 het volgende:
Frankrijk. de Friezen en de Catalanen van deze wereld. Kut volk. Een grote kliek.
Toch mooi dit soort reacties altijd. Ik heb in Frankrijk gewoond (niet Parijs) en doe mij maar Fransen. Veel warmere mensen, een veel relaxtere cultuur. Stuk opener naar elkaar. En dan kom je terug in Nederland, waar men over het algemeen veel kouder en afstandelijker is, en dan roept iedereen "wat een arrogant kutvolk!" terwijl het eigenlijk omgedraaid is.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:35:30 #52
138448 PeZu
Suspended animation
pi_174541332
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:34 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Toch mooi dit soort reacties altijd. Ik heb in Frankrijk gewoond (niet Parijs) en doe mij maar Fransen. Veel warmere mensen, een veel relaxtere cultuur. Stuk opener naar elkaar.
toch mooi dit soort reacties, ik heb ik frankrijk gewoond, en ze waren totaal niet warmer of opener
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:36:07 #53
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174541341
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:35 schreef PeZu het volgende:

[..]

toch mooi dit soort reacties, ik heb ik frankrijk gewoond, en ze waren totaal niet warmer of opener
Hoelang en waar?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174541360
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 10:51 schreef ThatAviationGurl het volgende:
Fransen zijn echt kut, ze doen net alsof ze geen Engels kunnen spreken. Frans is ook gewoon een lelijke taal...
Frans is juist de mooiste taal, maar wel verrekte moeilijk, ik spreek het helaas nauwelijks.

maare ze kunnen het gewoon echt niet, (Engels spreken)
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:37:22 #55
138448 PeZu
Suspended animation
pi_174541368
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:36 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Hoelang en waar?
Usson-Du-Poitou en 4 jaar ofzo
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_174541381
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:34 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Toch mooi dit soort reacties altijd. Ik heb in Frankrijk gewoond (niet Parijs) en doe mij maar Fransen. Veel warmere mensen, een veel relaxtere cultuur. Stuk opener naar elkaar. En dan kom je terug in Nederland, waar men over het algemeen veel kouder en afstandelijker is, en dan roept iedereen "wat een arrogant kutvolk!" terwijl het eigenlijk omgedraaid is.
Echt? Ben er alleen een paar keer op vakantie geweest. En eerlijk, mijn Frans is gewoon erg slecht. Soms werd ik gewoon uit de winkel gekeken als ik een stokbrood wilde kopen met mijn beste Frans. Ook zijn er veel die gewoon Engels verstaan / spreken, maar het gewoon verdomme.
pi_174541430
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:34 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Toch mooi dit soort reacties altijd. Ik heb in Frankrijk gewoond (niet Parijs) en doe mij maar Fransen. Veel warmere mensen, een veel relaxtere cultuur. Stuk opener naar elkaar. En dan kom je terug in Nederland, waar men over het algemeen veel kouder en afstandelijker is, en dan roept iedereen "wat een arrogant kutvolk!" terwijl het eigenlijk omgedraaid is.
Nederlanders zijn wel een arrogant volkje ja. Dat meezeiken over Fransen die geen Engels (willen) spreken is daar ook een symptoom van.
pi_174541670
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:40 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Nederlanders zijn wel een arrogant volkje ja. Dat meezeiken over Fransen die geen Engels (willen) spreken is daar ook een symptoom van.
het hangt allemaal van de grootte van het land resp. taalgebied af. In het Frans kun je met zeker 150 of 200 miljoen mensen communiceren, in het Duits ook. Maar met het Nederlands?
Daarom zijn de inwoners van de kleine landen in het algemeen ‘meertaliger’ dan die uit de grotere.
Dit neemt natuurlijk niet weg dat ook Duitsers en Fransen baat hebben bij het beheersen van de andere talen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')