abonnement Unibet Coolblue
pi_174489145

Hier vind je de OP.


Loting Champions League:

GROEP F
Manchester City
SSC Napoli
Sjachthar Donetsk
Feyenoord

13 september : Feyenoord - Manchester City
26 september : SSC Napoli - Feyenoord
17 oktober : Feyenoord - Sjachthar Donetsk
1 november : Sjachthar Donetsk - Feyenoord
21 november : Manchester City - Feyenoord
6 december : Feyenoord - SSC Napoli

Kampioensgifjes _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174489158
ik was toch eerder :?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174489270
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 10:27 schreef klaasweetalles het volgende:
ik was toch eerder :?
Ja, maar jij mag eigenlijk niet posten in VBL. Niemand neemt je serieus.
pi_174489293
Ik denk dat we deze opstelling gewoon mee moeten starten tegen 020

niks mis mee en ik heb er vertrouwen in

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174489321
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ja, maar jij mag eigenlijk niet posten in VBL. Niemand neemt je serieus.
Klaas moet eigenlijk worden opgenomen.
pi_174489357
Genoten gisteren van Shaktar, geweldige ploeg met alleen een matige achterhoede.

Schelvis die gaat klagen over Feyenoord bij de 1-2 :') Gewoon een prachtig uitgespeelde goal met 18 passes vooraf van een team die veel meer kwaliteit heeft. Niet meer dan normaal. Goed geanalyseerd door Meester Aad de Mos.

Vilhena heeft weer(!!) laten zien nooit een stap te kunnen zaten naar het buitenland. In tegenstelling tot Amrabat. Was weer de beste man van het veld. Ook St. Juste vond ik weer goed.

Verder snel vergeten en die Champions League links laten liggen. We moeten ons volledig focussen op de competitie. Desnoods met een B team naar Oekraïne toe. Er valt toch niets meer te behalen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_174489451
quote:
Vreemd dat Makkelie Feyenoord-Ajax fluit'

Voor de eerste keer een Klassieker fluiten, en dan ook nog in De Kuip. Ga er maar aan staan. De aanstelling van scheidsrechter Danny Makkelie zorgt bij Mario van der Ende voor gefronste wenkbrauwen.

Danny Makkelie
Danny MakkelieⒸ EPA
"Ik begrijp het niet en vind het vreemd”, windt de oud-toparbiter (61) er geen doekjes om. "In mijn ogen moeten de topwedstrijden worden gefloten door de beste scheidsrechter. En dat is Björn Kuipers. Simpel. Hij fluit doordeweeks nog een wedstrijd in de Champions League (CSKA Moskou-FC Basel vanavond, red.), maar dat moet toch niet uitmaken. Kuipers is komend weekeinde zelfs helemaal niet ingedeeld. En dat zal toch niet zo zijn omdat het koopzondag in zijn supermarkt is…”

Ander kaliber

Makkelie kan volgens ervaringsdeskundige Van der Ende zijn borst natmaken. De 34-jarige arbiter leidde dit jaar ook de bekerfinale (AZ-Vitesse) en de strijd om de Johan Cruijff Schaal (Feyenoord-Vitesse) in De Kuip, maar het treffen tussen de Rotterdammers en de aartsrivaal uit Amsterdam is van een heel ander kaliber.

Agressief

"In Nederland is dit de moeilijkste wedstrijd om te fluiten”, aldus Van der Ende, die zelf actief was op drie eindtoernooien. "Sterker nog, in heel Europa is dit een van de pittigste duels. Dan doel ik op de ’agressieve’ manier van beleving, van supporters en spelers. De druk staat er vol op. Bij de Johan Cruijff Schaal had Makkelie al zo’n gekke situatie, met dat afgekeurde buitenspeldoelpunt van Feyenoord en de penalty voor Vitesse via de videoscheidsrechter. In vergelijking met die wedstrijd is de Klassieker nog een groot aantal procent moeilijker.”
Ben blij dat kuipers dit niet fluit.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174489453
Ze zaten echt veel te lang te breien achterin.
Zonde dit man. Begin was echt lekker en dat hele stadion ging mee. Maarja er werd al gezegd, als ze vroeg op voorsprong komen zal t wel inkakken :(
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174489507
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 10:44 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ben blij dat kuipers dit niet fluit.
Eens. Kuipers is al tijden niet meer de beste scheidsrechter van Nederland. Is verwoorden tot een arrogant pedant mannetje die vooral zichzelf heel belangrijk vind.
pi_174489510
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 10:44 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ben blij dat kuipers dit niet fluit.
Onbegrijpelijk dat dat als de beste van Nederland gezien wordt.
pi_174489572
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 10:44 schreef klaasweetalles het volgende:

Ben blij dat kuipers dit niet fluit.
Ik voel alweer excuses aankomen vooraf aan het mogelijk verlies. Je weet dat het weer die dag ook typisch Hollands is dus misschien moet je dat er ook maar even bijhalen als excuus op het mogelijk puntenverlies van de thuisclub.

Ik zeg 3 punten meenemen uit De Kuip zodat het weer ouderwets aanvoelt. *)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2017 10:54:56 ]
  woensdag 18 oktober 2017 @ 10:59:49 #12
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_174489670
quote:
15s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 10:53 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ik voel alweer excuses aankomen vooraf aan het mogelijk verlies. Je weet dat het weer die dag ook typisch Hollands is dus misschien moet je dat er ook maar even bijhalen als excuus op het mogelijk puntenverlies van de thuisclub.

Ik zeg 3 punten meenemen uit De Kuip zodat het weer ouderwets aanvoelt. *)
Bedankt voor je bijdrage, Iwanius. Alleen we doen er helemaal niets mee.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 11:00:17 #13
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174489685
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 10:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk dat dat als de beste van Nederland gezien wordt.
Inderdaad, maar Makkelie zo'n wedstrijd laten fluiten vind ik eerlijk gezegd ook discutabel. Die schuttert ook wekelijks.

Geen idee overigens wie je dan zou moeten aanwijzen. Internationaal worden Kuipers en Makkelie toch echt als Neerlands toppers gezien.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 11:02:55 #14
263417 Keyos
Like a Boss
pi_174489732
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:00 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Inderdaad, maar Makkelie zo'n wedstrijd laten fluiten vind ik eerlijk gezegd ook discutabel. Die schuttert ook wekelijks.

Geen idee overigens wie je dan zou moeten aanwijzen. Internationaal worden Kuipers en Makkelie toch echt als Neerlands toppers gezien.
Die Van Boekel is wel steady volgens mij. Geen hoogvlieger maar zie hem zelden compleet schutteren. Los van alles ben ik wel fan van Nijhuis, lekker de wedstrijd de wedstrijd laten.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_174489733
Zag gisteren wel de agressie en druk naar voren die je bij Zwolle miste, lullige vergelijking natuurlijk omdat je die pot had moeten winnen en zo'n wedstrijd 9-10 keer wint. Maar toch weet je dat Zwolle de moeizaamste van de drie is, zeker in deze fase
pi_174489743
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:00 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Inderdaad, maar Makkelie zo'n wedstrijd laten fluiten vind ik eerlijk gezegd ook discutabel. Die schuttert ook wekelijks.

Geen idee overigens wie je dan zou moeten aanwijzen. Internationaal worden Kuipers en Makkelie toch echt als Neerlands toppers gezien.
Nijhuis :P
pi_174489776
Feyenoord mist een spelbepaler op het middenveld. Degene met de creatieve impulsen. Zo een type speler die komende zondag wel bij onze aartsrivaal speelt en ik vrees ook het verschil zal gaan maken,.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 11:10:38 #18
263417 Keyos
Like a Boss
pi_174489877
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:05 schreef F.M.D. het volgende:
Feyenoord mist een spelbepaler op het middenveld. Degene met de creatieve impulsen. Zo een type speler die komende zondag wel bij onze aartsrivaal speelt en ik vrees ook het verschil zal gaan maken,.
We hebben wel zo’n speler, hij speelt alleen op de zijkant ipv achter de spits (Larsson).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_174489960
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:10 schreef Keyos het volgende:

[..]

We hebben wel zo’n speler, hij speelt alleen op de zijkant ipv achter de spits (Larsson).
Ik vind Larsson tot nu toe allesbehalve indruk maken
pi_174490020
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:02 schreef Keyos het volgende:

[..]

Die Van Boekel is wel steady volgens mij. Geen hoogvlieger maar zie hem zelden compleet schutteren. Los van alles ben ik wel fan van Nijhuis, lekker de wedstrijd de wedstrijd laten.
Alleen heeft Nijhuis er ook wel een handje van om daardoor de wedstrijd te laten ontsporen om vervolgens inconsequent te gaan fluiten om het e.e.a. te gaan compenseren. Maar over het algemeen wel fijner ja.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 18 oktober 2017 @ 11:23:25 #21
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174490099
Altijd beter dan een Higler
Laffe huichelaar
  woensdag 18 oktober 2017 @ 11:25:11 #22
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_174490137
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:15 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik vind Larsson tot nu toe allesbehalve indruk maken
Ik zie hem elke wedstrijd toch een paar mooie ballen geven, maar als de ontvanger vervolgens knullig balverlies lijdt of slecht afrondt dan heb je er niet zoveel aan.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  woensdag 18 oktober 2017 @ 11:50:23 #23
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_174490547
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 10:39 schreef satecl het volgende:
Vilhena heeft weer(!!) laten zien nooit een stap te kunnen zaten naar het buitenland. In tegenstelling tot Amrabat.
Vilhena inderdaad weer dramatisch slecht. Was volgens mij ook zijn balverlies wat de poort openzette voor de 1-1.

Ik zou voor middenveld met El Ahmadi, Larsson en Amrabat kiezen nu.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 11:53:55 #24
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_174490587
Vind het wel zorgwekkend dat Gio zegt dat we 'goed' hebben gespeeld. Vond dat toch wel meevallen. We waren erg slordig en creëerden amper kansen. Maak me dan ook enigszins zorgen om a.s. zondag. Dat was een paar weken geleden wel anders.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 11:58:34 #25
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174490656
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:53 schreef fetX het volgende:
Vind het wel zorgwekkend dat Gio zegt dat we 'goed' hebben gespeeld. Vond dat toch wel meevallen. We waren erg slordig en creëerden amper kansen. Maak me dan ook enigszins zorgen om a.s. zondag. Dat was een paar weken geleden wel anders.
Ik vind ook dat we goed hebben gespeeld
Laffe huichelaar
  woensdag 18 oktober 2017 @ 11:59:23 #26
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174490666
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:25 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Ik zie hem elke wedstrijd toch een paar mooie ballen geven, maar als de ontvanger vervolgens knullig balverlies lijdt of slecht afrondt dan heb je er niet zoveel aan.
Precies, hij heeft die creatieve impulsen wel en de techniek om de uitvoering te laten kloppen, maar de afstemming met teamgenoten is er nog niet.

Hij klikt volgens mij erg goed met Berghuis en met Jörgensen lijkt het me ook een kwestie van tijd. Gewoon op 10 zetten.
pi_174490715
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:53 schreef fetX het volgende:
Vind het wel zorgwekkend dat Gio zegt dat we 'goed' hebben gespeeld. Vond dat toch wel meevallen. We waren erg slordig en creëerden amper kansen. Maak me dan ook enigszins zorgen om a.s. zondag. Dat was een paar weken geleden wel anders.
Als gio dat zegt dan relativeert hij dat naar de kwaliteiten van de tegenstander en wat feyenoord er tegenover heeft gezet

als je negen van de 10 wedstrijden zo speelt in de nederlandse competitie dan win je er 10

We hadden gisteren weer een andere opstelling

naar mijn mening de sterkst mogelijk opstelling met de huidige selectie

in principe kun je het feyenoord van vorig seizoen niet meer vergeliken met het feyenoord van dit seizoen. We hebben gewoon 6 nieuwe basisspelers ten opzichte van vorig seizoen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 18 oktober 2017 @ 12:05:58 #28
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174490756
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik vind ook dat we goed hebben gespeeld
We hebben goed gestreden en de meeste spelers haalden hun niveau (met uitzondering van Vilhena, Boëtius en Toornstra).

Maar je kan moeilijk zeggen dat we goed hebben gespeeld, het voetbal leek helemaal nergens op het grootste deel van de wedstrijd.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 12:07:15 #29
263417 Keyos
Like a Boss
pi_174490785
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:03 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Als gio dat zegt dan relativeert hij dat naar de kwaliteiten van de tegenstander en wat feyenoord er tegenover heeft gezet

als je negen van de 10 wedstrijden zo speelt in de nederlandse competitie dan win je er 10

We hadden gisteren weer een andere opstelling

naar mijn mening de sterkst mogelijk opstelling met de huidige selectie

in principe kun je het feyenoord van vorig seizoen niet meer vergeliken met het feyenoord van dit seizoen. We hebben gewoon 6 nieuwe basisspelers ten opzichte van vorig seizoen.
De beste opstelling is zonder Vilhena & Toornstra op dit moment. Gewoon met Larsson, Amrabat en El Ahmadi op het middenveld spelen, kijken of we dan de samba in het spel krijgen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 12:08:46 #30
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_174490804
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik vind ook dat we goed hebben gespeeld
Dan vind ik dat je snel tevreden bent. Voetbal leek echt nergens op en we hebben misschien 1 uitgespeelde kans gecreëerd. Ik vraag me dan ook af op basis waarvan Gio vindt dat we echt goed hebben gespeeld. Nul creativiteit, heel slordig in de passing, alleen verdedigend stond het aardig.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 12:09:12 #31
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_174490816
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:05 schreef hhh38 het volgende:

[..]

We hebben goed gestreden en de meeste spelers haalden hun niveau (met uitzondering van Vilhena, Boëtius en Toornstra).

Maar je kan moeilijk zeggen dat we goed hebben gespeeld, het voetbal leek helemaal nergens op het grootste deel van de wedstrijd.
Had je anders verwacht tegen Shaktar? :') Die zijn niet minder dan Napoli. Alleen achterin zwakker. Maar aangezien zij voetballen met het middenveld(deden wij dat maar eens) was het moeilijk om ze daarop te pakken. Het lukte alleen de eerste 10 minuten.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 12:09:32 #32
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174490823
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:05 schreef hhh38 het volgende:

[..]

We hebben goed gestreden en de meeste spelers haalden hun niveau (met uitzondering van Vilhena, Boëtius en Toornstra).

Maar je kan moeilijk zeggen dat we goed hebben gespeeld, het voetbal leek helemaal nergens op het grootste deel van de wedstrijd.
Jorg speelde goed, Nieuwkoop speelde zijn eerste wedstrijd heel goed, ons centrale duo hield zich heel behoorlijk, Haps heeft voor het eerst het gif getoond wat ik bij Feyenoord wil zien, KEA speelde zoals we van hem verwachten, wat een beest etc etc etc.

Het was niet slecht. We moeten alleen verdedigers gaan verbieden naar een verdediger te passen. Werd je bij Botteghin en Baco Arie al moe van, maar gisteren was het weer niet om aan te gluren
Laffe huichelaar
pi_174490838
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:07 schreef Keyos het volgende:

[..]

De beste opstelling is zonder Vilhena & Toornstra op dit moment. Gewoon met Larsson, Amrabat en El Ahmadi op het middenveld spelen, kijken of we dan de samba in het spel krijgen.
Lorsson is geen middenvelder...misschien dat hij aanvallende middenvelder kan zijn

Vilhena gaat er voorlopig niet uit is mijn mening. Gio heeft blind vertrouwen in KEA en Vilhena op het middenveld omdat ze een hoop afbreken van de tegenstander.

Feyenoord heeft inderdaad wel een creative middenvelder nodig, maar larsson is echt niet de oplossing.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174490849
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:00 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Inderdaad, maar Makkelie zo'n wedstrijd laten fluiten vind ik eerlijk gezegd ook discutabel. Die schuttert ook wekelijks.

Geen idee overigens wie je dan zou moeten aanwijzen. Internationaal worden Kuipers en Makkelie toch echt als Neerlands toppers gezien.
Ik heb minder moeite met Makkelie dan met Kuipers.
pi_174490863
Die Amrabat verdient inmiddels wel een basisplaats vinden jullie niet?
blablablabla
  woensdag 18 oktober 2017 @ 12:11:56 #36
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_174490869
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jorg speelde goed, Nieuwkoop speelde zijn eerste wedstrijd heel goed, ons centrale duo hield zich heel behoorlijk, Haps heeft voor het eerst het gif getoond wat ik bij Feyenoord wil zien, KEA speelde zoals we van hem verwachten, wat een beest etc etc etc.

Het was niet slecht. We moeten alleen verdedigers gaan verbieden naar een verdediger te passen. Werd je bij Botteghin en Baco Arie al moe van, maar gisteren was het weer niet om aan te gluren
Dat is het hele kwaliteitsprobleem van het Nederlandse voetbal. Ze hebben de voetballende kwaliteiten niet om met overtuiging de CVM aan te spelen, die daarop opendraait en door te spelen. Of te kaatsen met de buitenspeler.

Shaktar deed dat met overtuiging, net als Napoli en Man City dat deed. Hoe vaak heeft de keeper van Shaktar gisteren de lange bal gespeeld? Ik denk een keer of 5. Jones doet het gemiddeld 20 keer per wedstrijd. Is allemaal kwaliteit/zelfkennis.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 12:12:12 #37
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_174490876
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:11 schreef Elan het volgende:
Die Amrabat verdient inmiddels wel een basisplaats vinden jullie niet?
Zeker. Vilhena en Toornstra zijn op dit moment allebei ruk dus hij kan een van de twee hun plek innemen.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 12:13:24 #38
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174490908
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:09 schreef satecl het volgende:

[..]

Had je anders verwacht tegen Shaktar? :') Die zijn niet minder dan Napoli. Alleen achterin zwakker. Maar aangezien zij voetballen met het middenveld(deden wij dat maar eens) was het moeilijk om ze daarop te pakken. Het lukte alleen de eerste 10 minuten.
Ik had in ieder geval verwacht dat de middenvelders de bal zouden willen en zich zouden aanbieden. Dat dat niet lukte is ongetwijfeld een verdienste van Shakhtar, maar zelfs tegen 10 man lukte het niet om een combinatie door het midden te maken.

Je kan toch niet zeggen dat we goed hebben gespeeld als je 60 minuten naar kansloos geschuif achterin hebt gekeken met af en toe een hopeloze bal naar voren?
pi_174490915
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:12 schreef fetX het volgende:

[..]

Zeker. Vilhena en Toornstra zijn op dit moment allebei ruk dus hij kan een van de twee hun plek innemen.
Ik denk voor Vilhena maar ik maak me een beetje zorgen hoe die het op gaat pikken als hij op de bank terecht komt.
Larsson voor Toornstra.
blablablabla
pi_174490964
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:13 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik had in ieder geval verwacht dat de middenvelders de bal zouden willen en zich zouden aanbieden. Dat is ongetwijfeld een verdienste van Shakhtar, maar zelfs tegen 10 man lukte het niet om een combinatie door het midden te maken.

Je kan toch niet zeggen dat we goed hebben gespeeld als je 60 minuten naar kansloos geschuif achterin hebt gekeken met af en toe een hopeloze bal naar voren?
Heeft ook met de kwaliteiten van de tegenstander te maken, ik weet nog dat die Joden tegen Madrid afgedroogd werden. Dan gaan mensen praten over posities, individuele fouten en inzet terwijl de realiteit gewoon is dat de tegenstander je geen tijd geeft om fatsoenlijk op te bouwen en elke fout achterin direct levensgevaarlijk is.

Die 1-1 was toch een geniale pass die je in de Eredivisie zelden ziet man komop :D .
blablablabla
  woensdag 18 oktober 2017 @ 12:16:39 #41
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174490974
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:09 schreef satecl het volgende:

[..]

Had je anders verwacht tegen Shaktar? :') Die zijn niet minder dan Napoli. Alleen achterin zwakker. Maar aangezien zij voetballen met het middenveld(deden wij dat maar eens) was het moeilijk om ze daarop te pakken. Het lukte alleen de eerste 10 minuten.
Nou ja, dat is het nadeel van 4-3-3. Nou weet ik niet in welke formatie Shaktar speelde hoor, maar als je 4-4-2 speelt heb je gewoon meer ruimte want in Europa heeft de tegenstander als je met 3 middenvelders speelt 9 vd 10 keer een man meer daar. Zie dan maar eens op het middenveld te voetballen
Laffe huichelaar
  woensdag 18 oktober 2017 @ 12:26:21 #42
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_174491144
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:16 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou ja, dat is het nadeel van 4-3-3. Nou weet ik niet in welke formatie Shaktar speelde hoor, maar als je 4-4-2 speelt heb je gewoon meer ruimte want in Europa heeft de tegenstander als je met 3 middenvelders speelt 9 vd 10 keer een man meer daar. Zie dan maar eens op het middenveld te voetballen
Ben ik het niet mee eens. Als Berghuis en Boetius inzakken(wat ze vaak genoeg deden) heb je positioneel gezien genoeg aanspeel mogelijkheden, namelijk 5. En als de backs over hun man heen gaan hoeven de flankspelers niet eens terug te zakken, dat is het voordeel van 4-3-3.

Maar als elke bal met 2 contacten moet worden aangenomen, en niemand knap een bal kan kaatsen, dan is het vertrouwen snel weg en kies je als verdediger voor de makkelijke manier: De lange bal. Dit zien we nu al 3 wedstrijden. Niemand heeft het vertrouwen/kwaliteit om vanuit achteruit een aanval op te bouwen. Hier een extreem voorbeeld hoe het wél moet:

https://www.mancity.com/c(...)erling-goal-vs-stoke
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_174491289
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:26 schreef satecl het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Als Berghuis en Boetius inzakken(wat ze vaak genoeg deden) heb je positioneel gezien genoeg aanspeel mogelijkheden, namelijk 5. En als de backs over hun man heen gaan hoeven de flankspelers niet eens terug te zakken, dat is het voordeel van 4-3-3.

Maar als elke bal met 2 contacten moet worden aangenomen, en niemand knap een bal kan kaatsen, dan is het vertrouwen snel weg en kies je als verdediger voor de makkelijke manier: De lange bal. Dit zien we nu al 3 wedstrijden. Niemand heeft het vertrouwen/kwaliteit om vanuit achteruit een aanval op te bouwen. Hier een extreem voorbeeld hoe het wél moet:

https://www.mancity.com/c(...)erling-goal-vs-stoke
Als onze spelers zulk inzicht en passing in huis hadden speelden ze wel bij City in plaats van Feyenoord Hans.
blablablabla
pi_174491403
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik vind ook dat we goed hebben gespeeld
Valt ook wel mee, Shakhtar was duidelijk beter. Dat zij er dus ook net als Feyenoord niks vonden konden - hetgeen jij voor de wedstrijd beweerde - sloeg dus nergens op.
Vooral toen Jorgensen werd gewisseld was het echt klaar bij Feyenoord, zelfs tegen 10 man. Vrij treurig om te zien. Ik heb Feyenoord alleen in de CL gezien dit seizoen maar de enige die er enigszins iets van kon in die wedstrijden was Amrabat.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 12:51:20 #45
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174491558
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:41 schreef Bolasie het volgende:

[..]

niks vonden konden - hetgeen jij voor de wedstrijd beweerde
Dat waag ik te betwijfelen, want dit is geen Nederlands
Laffe huichelaar
pi_174491573
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:51 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat waag ik te betwijfelen, want dit is geen Nederlands
Ik ben net wakker.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 13:06:37 #47
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_174491815
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:34 schreef Elan het volgende:

[..]

Als onze spelers zulk inzicht en passing in huis hadden speelden ze wel bij City in plaats van Feyenoord Hans.
Daarom onderstreep ik dat het een extreem voorbeeld is. Maar een middenvelder inspelen om vervolgens een diepgaande back in te spelen mag je wel verwachten van een middenvelder van Feyenoord. Maarja: Zie je Vilhena dat al doen? :')
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_174491872
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 10:21 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik verbind hier de conclusie aan dat we te weinig creativiteit op het middenveld hebben. Daar ga je echt niet alleen in de Champions League last van hebben.
Vorig jaar werden we kampioen met hetzelfde middenveld.
pi_174491886
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:06 schreef satecl het volgende:

[..]

Daarom onderstreep ik dat het een extreem voorbeeld is. Maar een middenvelder inspelen om vervolgens een diepgaande back in te spelen mag je wel verwachten van een middenvelder van Feyenoord. Maarja: Zie je Vilhena dat al doen? :')
Vilhena erger ik me sowieso mateloos aan die speelt niet echt meer in dienst van het team op het moment. Zal wel bezig zijn met de "logische vervolgstap" Feyenoord of zo.
Komt zijn spel in elk geval totaal niet ten goede. Toornstra mag ook wel even banken, zet die Larsson maar op zijn plek, gaat veel meer dreiging vanuit.
blablablabla
  woensdag 18 oktober 2017 @ 13:11:50 #50
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_174491910
Nieuwkoop _O_ Amrabat _O_ Zondag gewoon met dezelfde opstelling beginnen. Toornstra wellicht ipv Vilhena.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_174491930
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Vorig jaar werden we kampioen met hetzelfde middenveld.
Vorig seizoen had je wel betere aanvoer vanuit achterin met name Karsdorp is een grote aderlating maar ook Haps loopt nog veel teveel uit positie en heeft relatief veel balverlies vergeleken met Kongolo.
blablablabla
pi_174491932
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Vilhena erger ik me sowieso mateloos aan die speelt niet echt meer in dienst van het team op het moment. Zal wel bezig zijn met de "logische vervolgstap" Feyenoord of zo.
Komt zijn spel in elk geval totaal niet ten goede. Toornstra mag ook wel even banken, zet die Larsson maar op zijn plek, gaat veel meer dreiging vanuit.
Ja, een speler die dit seizoen nog niet in vorm is geweest wil direct weer weg.

Kan een speler niet gewoon kut spelen een tijdje? Moeten daar direct weer allerlei verhalen bij bedacht worden? Leven we in zo'n tijd?

Het is hetzelfde domme geneuzel dat als een speler zoals gister (of wanneer dan ook) een keer slecht speelt direct maar roepen dat hij nooit het niveau aan kan. Beoordeel toch eens gewoon op een wedstrijd, en beoordeel los van de wedstrijden iemands kwaliteiten (dit bedoel ik in het algemeen, niet specifiek naar jou Elan).

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2017 13:14:45 ]
pi_174491945
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Vorig seizoen had je wel betere aanvoer vanuit achterin met name Karsdorp is een grote aderlating maar ook Haps loopt nog veel teveel uit positie en heeft relatief veel balverlies vergeleken met Kongolo.
Klopt helemaal.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 13:14:19 #54
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_174491961
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, een speler die dit seizoen nog niet in vorm is geweest wil direct weer weg.

Kan een speler niet gewoon kut spelen een tijdje? Moeten daar direct weer allerlei verhalen bij bedacht worden? Leven we in zo'n tijd?
Je kan het beter omdraaien. Een kut Vilhena speelde vorig seizoen een keertje goed. Amrabat heeft in alles meer potentie dan Vilhena.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_174491971
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:14 schreef satecl het volgende:

[..]

Je kan het beter omdraaien. Een kut Vilhena speelde vorig seizoen een keertje goed.
Ja, als je een dorpsidioot bent misschien.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 18 oktober 2017 @ 13:15:46 #56
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174491989
Wie hebben we nog over als je Toornstra en Vilhena beide even wil laten banken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 13:16:24 #57
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_174492004
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, als je een dorpsidioot bent misschien.
Helaas spreken de feiten voor zich. Het duurt gelukkig niet lang voordat Amrabat zijn positie gaat innemen. Elke blinde kip(en dorpsidioot) ziet dat hij beter is.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 13:16:42 #58
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_174492010
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie hebben we nog over als je Toornstra en Vilhena beide even wil laten banken.
Amrabat en Larsson.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_174492013
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie hebben we nog over als je Toornstra en Vilhena beide even wil laten banken.
Amrabat en Larsson.

Zou Larsson wel graag eens op 10 willen zien.
pi_174492020
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, een speler die dit seizoen nog niet in vorm is geweest wil direct weer weg.

Kan een speler niet gewoon kut spelen een tijdje? Moeten daar direct weer allerlei verhalen bij bedacht worden? Leven we in zo'n tijd?
Ik vind hem op het moment behoorlijk egoïstisch in zijn acties dat had hij vorig seizoen minder.
Maar je hebt gelijk moet daar niet direct conclusies aan verbinden.
blablablabla
pi_174492060
quote:
14s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Amrabat en Larsson.

Zou Larsson wel graag eens op 10 willen zien.
Ik ook.

Blok karim+Tonny en dan larsson ervoor.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 13:21:51 #62
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_174492115
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ook.

Blok karim+Tonny en dan larsson ervoor.
Scrummie; aanvoerder van Team Tonny :')
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 13:31:53 #63
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174492283
Jones
Nieuwkoop - Beek / Tapia - St. Juste - Haps
Amrabat - El Ahmadi
Berghuis - Larsson - Boëtius
Jörgensen

Zondag aub.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 13:40:12 #64
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_174492423
Vilhena en Toornstra spelen gewoon hoor a.s. zondag, let maar op.

Gio grijpt wel in, maar vaak pas te laat (ook in de wedstrijd zelf).
  woensdag 18 oktober 2017 @ 13:51:40 #65
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_174492614
Toch heb ik wel genoten van de wedstrijd gisteren, gelijkspelletje had best mogelijk geweest met wat meer geluk. (Of kunde :P )
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 13:59:32 #66
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_174492739
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:31 schreef hhh38 het volgende:
Jones
Nieuwkoop - Beek / Tapia - St. Juste - Haps
Amrabat - El Ahmadi
Berghuis - Larsson - Boëtius
Jörgensen

Zondag aub.
Lijkt me prima keuze. Al is het wel een gokje juist in deze wedstrijd Larsson voor het eerst 'op 10' te zetten.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 14:02:25 #67
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_174492781
#snavelsgaaneraan
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_174492793
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:40 schreef fetX het volgende:
Vilhena en Toornstra spelen gewoon hoor a.s. zondag, let maar op.

Gio grijpt wel in, maar vaak pas te laat (ook in de wedstrijd zelf).
Dit ja.
We kunnen het allemaal weer leuk bedenken hier maar gaat toch niet gebeuren.
blablablabla
pi_174493352
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:40 schreef fetX het volgende:
Vilhena en Toornstra spelen gewoon hoor a.s. zondag, let maar op.

Gio grijpt wel in, maar vaak pas te laat (ook in de wedstrijd zelf).
Ohja joh, waar had hij dan allemaal eerder in moeten grijpen? Kramer eruit werkte ook niet echt bijzonder met Boëtius in de spits bijvoorbeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2017 14:36:41 ]
  woensdag 18 oktober 2017 @ 14:42:19 #70
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_174493472
quote:
14s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 14:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ohja joh, waar had hij dan allemaal eerder in moeten grijpen? Kramer eruit werkte ook niet echt bijzonder met Boëtius in de spits bijvoorbeeld.
Dat werkte niet echt? Jij hebt AZ-uit niet gekeken? En als we dezelfde wedstrijd tegen Zwolle nog 10x spelen, winnen we 9x als de kansen er 'gewoon' in gaan.

- Toornstra mag al weken aankloten
- Vilhena zelfde verhaal. Presteert al weken niet
- Diks heeft veel te lang op rechtsback gestaan
- Kramer te vaak de kans gegevem
- In de wedstrijden voelt hij vaak niet aan wie hij moet wisselen of wat hij moet omzetten om de wedstrijd naar zich toe te trekken

Gio is een goede trainer, maar tactisch niet zo heel sterk.
pi_174493581
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 14:42 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat werkte niet echt? Jij hebt AZ-uit niet gekeken? En als we dezelfde wedstrijd tegen Zwolle nog 10x spelen, winnen we 9x als de kansen er 'gewoon' in gaan.

- Toornstra mag al weken aankloten
- Vilhena zelfde verhaal. Presteert al weken niet
- Diks heeft veel te lang op rechtsback gestaan
- Kramer te vaak de kans gegevem
- In de wedstrijden voelt hij vaak niet aan wie hij moet wisselen of wat hij moet omzetten om de wedstrijd naar zich toe te trekken

Gio is een goede trainer, maar tactisch niet zo heel sterk.
Ja, zo lust ik er nog wel 10. Tegen PEC verlies je ook gewoon punten zonder Kramer in de basis, terwijl hij daar wel gewoon maatregelen nam dus.
Er is geen topfitte vervanger voor Toornstra, die heeft trouwens lang niet alles gespeeld in de CL. Als Gio Larsson op 10 had gezet en het pakte niet goed uit was jij waarschijnlijk de eerste geweest die in dit topic daarover ging ouwehoeren in een soortgelijke post als dit. Dat mag hoor, maar het is nogal makkelijk.
En dat laatste punt van wisselen in de wedstrijd is natuurlijk ook gewoon gelul in de ruimte. Vorig jaar pakte wissels nog weleens goed uit in de wedstrijd.

Het is sowieso echt bullshit dat Gio geen keuzes durft te maken, hij was de eerste trainer die Immers gelijk op de bank gooide en later ook bijvoorbeeld Kuyt passeerde.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2017 14:48:38 ]
pi_174493693
Kramer is gewoon zijn reservespits dus volkomen logisch dat Gio daar gebruik van maakt als Jorgensen geblesseerd is.
Anderzijds is het hele eerste gedeelte van dat argument natuurlijk wel een fail. Namelijk het feit dat Kramer überhaupt nog speler is van Feyenoord 1.
blablablabla
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 18 oktober 2017 @ 15:10:06 #73
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174493978
We kunnen ook wel concluderen dat een groot deel van het team vorig jaar boven zijn kunnen heeft gespeeld.

Toornstra Botteghin Jan Arie Tony Jones iedereen was in de vorm van zijn leven vorig seizoen hopelijk is jorgenson snel weer de oude.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_174494010
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
We kunnen ook wel concluderen dat een groot deel van het team vorig jaar boven zijn kunnen heeft gespeeld.

Toornstra Botteghin Jan Arie Tony Jones iedereen was in de vorm van zijn leven vorig seizoen hopelijk is jorgenson snel weer de oude.
Hopelijk Vermeer ook.
pi_174494028
Valt mij trouwens op dat er weinig over St. Juste wordt gesproken, terwijl hij echt goed z'n mannetje staat.
#12 is not for sale!
pi_174494037
quote:
6s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hopelijk Vermeer ook.
Jones zat er gisteren aardig naast trouwens
#12 is not for sale!
pi_174494059
quote:
9s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:13 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Jones zat er gisteren aardig naast trouwens
No shit.

Vermeer >> Jones.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 15:14:13 #78
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_174494060
quote:
14s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 14:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, zo lust ik er nog wel 10. Tegen PEC verlies je ook gewoon punten zonder Kramer in de basis, terwijl hij daar wel gewoon maatregelen nam dus.
Er is geen topfitte vervanger voor Toornstra, die heeft trouwens lang niet alles gespeeld in de CL. Als Gio Larsson op 10 had gezet en het pakte niet goed uit was jij waarschijnlijk de eerste geweest die in dit topic daarover ging ouwehoeren in een soortgelijke post als dit. Dat mag hoor, maar het is nogal makkelijk.
En dat laatste punt van wisselen in de wedstrijd is natuurlijk ook gewoon gelul in de ruimte. Vorig jaar pakte wissels nog weleens goed uit in de wedstrijd.

Het is sowieso echt bullshit dat Gio geen keuzes durft te maken, hij was de eerste trainer die Immers gelijk op de bank gooide en later ook bijvoorbeeld Kuyt passeerde.
Dit is dan ook totaal niet wat ik zeg.
pi_174494068
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:14 schreef fetX het volgende:

[..]

Dit is dan ook totaal niet wat ik zeg.
Fijn dat je er één dingetje uitpakt die inderdaad niet per se op jou sloeg.
pi_174494096
Vilhena en amrabat zijn helemaal geen concurenten van elkaar. Vilhena speelt linkermiddenvelder. Amrabat is toch helemaal geen linkermiddenvelder? Die is rechtsbenig

Er is helemaal concurentie voor vilhena in de selectie want hij is in principe de enige linksbenige middenvelder.

je kan daar wel een rechtsbenige speler opstellen maar dat werkt gewoon helemaal niet in de praktijk. Toornstra is lachwekkend op dit moment.

Vilhena moet gewoon opgesteld blijven worden en dan hopen dat hij gewoon zijn vorm weer terugkrijgt die hij ooit had.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 18 oktober 2017 @ 15:15:59 #81
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_174494103
quote:
14s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Fijn dat je er één dingetje uitpakt die inderdaad niet per se op jou sloeg.
Het geeft aan dat je m'n post niet begrepen hebt. Zelfde geldt voor die wissels. Het gaat om het algemeen. Tuurlijk pakken die wissels soms goed uit. Als ik die wissels zou toepassen, pakken er soms ook nog wel een aantal goed uit. Zie je het verschil echt niet met Koeman die een wedstrijd naar zijn hand toe kon zetten? Tactisch is hij gewoon veel beter.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 18 oktober 2017 @ 15:16:26 #82
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174494113
quote:
6s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hopelijk Vermeer ook.
Laten we hem in de klassieker opstellen kan die weer een wonder goal doorlaten terwijl wij heel de wedstrijd beter zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_174494163
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:15 schreef fetX het volgende:

[..]

Het geeft aan dat je m'n post niet begrepen hebt. Zelfde geldt voor die wissels. Het gaat om het algemeen. Tuurlijk pakken die wissels soms goed uit. Als ik die wissels zou toepassen, pakken er soms ook nog wel een aantal goed uit. Zie je het verschil echt niet met Koeman die een wedstrijd naar zijn hand toe kon zetten? Tactisch is hij gewoon veel beter.
Hoeveel prijzen heeft koeman dan gepakt met Feyenoord?

Zie koeman bij everton op dit moment....ja tactische wonder he?

Koeman had echt een betere spelersgroep dan Gio heeft gehad 1 seizoen maar toen blunderde hij ook vaak met zijn opstelling......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 18 oktober 2017 @ 15:19:53 #84
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_174494197
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:18 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Hoeveel prijzen heeft koeman dan gepakt met Feyenoord?

Zie koeman bij everton op dit moment....ja tactische wonder he?

Koeman had echt een betere spelersgroep dan Gio heeft gehad 1 seizoen maar toen blunderde hij ook vaak met zijn opstelling......
Wat een non argument. Die seizoenen kun je toch niet vergelijken wbt concurrentie en selectie?

Ik zeg ook nergens dat ik Koeman per definitie een betere trainer vind, maar tactisch vind ik hem sterker dan Gio.
pi_174494337
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:19 schreef fetX het volgende:

[..]

Wat een non argument. Die seizoenen kun je toch niet vergelijken wbt concurrentie en selectie?

Ik zeg ook nergens dat ik Koeman per definitie een betere trainer vind, maar tactisch vind ik hem sterker dan Gio.
Waarom op is dat gebaseerd dan, dat hij zogenaamd tactische sterker is?

Hij is bij weet ik hoeveel clubs weggestuurd wegens slechte prestaties.

In de periode dat koeman bij feyenoord zat hadden we precies dezelfde discussies hoor..dat we bepaalde spelers wel in de basis wilde hebben en tactische blunders van hem

dat hebben we op fok bij elke trainer....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174494470
quote:
14s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 14:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, zo lust ik er nog wel 10. Tegen PEC verlies je ook gewoon punten zonder Kramer in de basis, terwijl hij daar wel gewoon maatregelen nam dus.
Er is geen topfitte vervanger voor Toornstra, die heeft trouwens lang niet alles gespeeld in de CL. Als Gio Larsson op 10 had gezet en het pakte niet goed uit was jij waarschijnlijk de eerste geweest die in dit topic daarover ging ouwehoeren in een soortgelijke post als dit. Dat mag hoor, maar het is nogal makkelijk.
En dat laatste punt van wisselen in de wedstrijd is natuurlijk ook gewoon gelul in de ruimte. Vorig jaar pakte wissels nog weleens goed uit in de wedstrijd.

Het is sowieso echt bullshit dat Gio geen keuzes durft te maken, hij was de eerste trainer die Immers gelijk op de bank gooide en later ook bijvoorbeeld Kuyt passeerde.
Typischgod _O_
pi_174494505
Haal Ziyech uit zijn spel en je hebt feitelijk al gewonnen.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 15:49:14 #88
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_174494715
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:28 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Waarom op is dat gebaseerd dan, dat hij zogenaamd tactische sterker is?

Hij is bij weet ik hoeveel clubs weggestuurd wegens slechte prestaties.

In de periode dat koeman bij feyenoord zat hadden we precies dezelfde discussies hoor..dat we bepaalde spelers wel in de basis wilde hebben en tactische blunders van hem

dat hebben we op fok bij elke trainer....
Dat hij vaak genoeg is weggestuurd is absoluut waar en spreekt in mijn nadeel, maar hij heeft het natuurlijk lang niet altijd slecht gedaan.

Bij Feyenoord waren er vaak genoeg wedstrijden dat hij in de rust tactisch iets had omgezet (hoefde niet eens een wissel te zijn) na een draak van een eerste helft waarna het beter liep. Zelfde met de opstelling die hij een paar keer omzette naar bijvoorbeeld 4-4-2 of 5-3-2 (wat Louis van hem heeft overgenomen op het WK). Dat soort vernuftige dingen had hij regelmatig. Pakte vaker goed uit dan slecht. Ik kan me wedstrijden tegen PSV en Ajax herinneren (tegen Ajax wonnen we weliswaar meestal niet, maar we waren de veel betere partij) waar hij het tactisch gewoon sterk had neergezet.

Ik heb gewoon het idee dat Gio het soms niet doorheeft als het niet loopt. Zo'n wedstrijd tegen PEC ziet iedereen dat het niet loopt, omdat het middenveld niet goed staat. Geen enkele aanvoer en creativiteit. Gelukkig creëer je tegen een team als Zwolle dan nog wel een aantal kansen die er eigenlijk in moeten en normaal gesproken win je dan ook.

Gisteren vond ik overigens dat hij het goed heeft gedaan door Amrabat op het middenveld te zetten en Toornstra eindelijk op de bank. Je merkt, nadat Toornstra erin komt, dat hij op dit moment werkelijk niets toevoegt en je veel meer hebt aan Amrabat. Ben alleen bang dat Toornstra zondag gewoon weer speelt.

Daarnaast was het ook logisch dat hij Kramer inbracht, want die lange ballen op mannetjes als Larsson/Boetius/Berghuis (toen Jorgensen eruit was) hebben natuurlijk geen enkel nut. Ik vraag me alleen af of hij hem ook had ingebracht als er geen rode kaart was gevallen.

Wel jammer dat hij over gisteravond zei dat er 'goed is gespeeld'. Hoe kan dat nou? Het was slordig en we creëerden amper iets.
pi_174494794
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:49 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat hij vaak genoeg is weggestuurd is absoluut waar en spreekt in mijn nadeel, maar hij heeft het natuurlijk lang niet altijd slecht gedaan.

Bij Feyenoord waren er vaak genoeg wedstrijden dat hij in de rust tactisch iets had omgezet (hoefde niet eens een wissel te zijn) na een draak van een eerste helft waarna het beter liep. Zelfde met de opstelling die hij een paar keer omzette naar bijvoorbeeld 4-4-2 of 5-3-2 (wat Louis van hem heeft overgenomen op het WK). Dat soort vernuftige dingen had hij regelmatig. Pakte vaker goed uit dan slecht. Ik kan me wedstrijden tegen PSV en Ajax herinneren (tegen Ajax wonnen we weliswaar meestal niet, maar we waren de veel betere partij) waar hij het tactisch gewoon sterk had neergezet.

Ik heb gewoon het idee dat Gio het soms niet doorheeft als het niet loopt. Zo'n wedstrijd tegen PEC ziet iedereen dat het niet loopt, omdat het middenveld niet goed staat. Geen enkele aanvoer en creativiteit. Gelukkig creëer je tegen een team als Zwolle dan nog wel een aantal kansen die er eigenlijk in moeten en normaal gesproken win je dan ook.

Gisteren vond ik overigens dat hij het goed heeft gedaan door Amrabat op het middenveld te zetten en Toornstra eindelijk op de bank. Je merkt, nadat Toornstra erin komt, dat hij op dit moment werkelijk niets toevoegt en je veel meer hebt aan Amrabat. Ben alleen bang dat Toornstra zondag gewoon weer speelt.

Daarnaast was het ook logisch dat hij Kramer inbracht, want die lange ballen op mannetjes als Larsson/Boetius/Berghuis (toen Jorgensen eruit was) hebben natuurlijk geen enkel nut. Ik vraag me alleen af of hij hem ook had ingebracht als er geen rode kaart was gevallen.

Wel jammer dat hij over gisteravond zei dat er 'goed is gespeeld'. Hoe kan dat nou? Het was slordig en we creëerden amper iets.
Het is heel simpel hoor

Als Feyenoord een type zyech in de ploeg had gehad dan speel je zo een wedstrijd als gisteren gewoon voetballend veel makkelijker......

Het hangt allemaal af van de kwaliteiten van de spelers wat een trainer tactische kan doen of niet..

Je kan beter naar Martin van Geel wijzen dan naar naar Gio.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 18 oktober 2017 @ 16:11:39 #90
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_174495080
Ik denk dat Feyenoord de beste selectie heeft in Nederland, dus ik zou niet zo snel naar v Geel willen wijzen (al heb ik 'm vaak genoeg verguisd).
pi_174495163
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 16:11 schreef fetX het volgende:
Ik denk dat Feyenoord de beste selectie heeft in Nederland, dus ik zou niet zo snel naar v Geel willen wijzen (al heb ik 'm vaak genoeg verguisd).
Feyenoord heeft inderdaad de beste selectie van nederland alleen we missen dus een type zyech.....een speler die door zijn acties het verschil kan maken op het middenveld en in de wedstrijd.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 18 oktober 2017 @ 16:17:08 #92
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_174495180
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 16:15 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Feyenoord heeft inderdaad de beste selectie van nederland alleen we missen dus een type zyech.....een speler die door zijn acties het verschil kan maken op het middenveld en in de wedstrijd.
zyech?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 16:17:09 #93
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_174495181
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 16:15 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Feyenoord heeft inderdaad de beste selectie van nederland alleen we missen dus een type zyech.....een speler die door zijn acties het verschil kan maken op het middenveld en in de wedstrijd.
Daar mogen we Rutten voor bedanken. Die had liever Immers op 10 in plaats van Ziyech. Anders had 'ie nu bij ons gespeeld.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 16:18:16 #94
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174495200
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 16:17 schreef fetX het volgende:

[..]

Daar mogen we Rutten voor bedanken. Die had liever Immers op 10 in plaats van Ziyech. Anders had 'ie nu bij ons gespeeld.
ik vrees dat het ook aan het ontbreken van euro's lag
pi_174495212
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 16:17 schreef fetX het volgende:

[..]

Daar mogen we Rutten voor bedanken. Die had liever Immers op 10 in plaats van Ziyech. Anders had 'ie nu bij ons gespeeld.
Zyech kan wel het verschil maken maar in de europese wedstrijden dit seizoen tegen 3e rangs europese ploegen van ajax vond ik hem ook onzichtbaar.......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 18 oktober 2017 @ 16:22:27 #96
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174495272
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 16:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Zyech kan wel het verschil maken maar in de europese wedstrijden dit seizoen tegen 3e rangs europese ploegen van ajax vond ik hem ook onzichtbaar.......
vorig seizoen deed hij het wel goed, wordt weer eens tijd dat hij het in een topwedstrijd laat zien
pi_174495327
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 16:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

vorig seizoen deed hij het wel goed, wordt weer eens tijd dat hij het in een topwedstrijd laat zien
In principe zal ziyech ook niet de europese top halen omdat hij gewoon fysiek wat tekort komt. Maar hij heeft wel het inzicht en het vermogen als hij vrijkomt met de bal om iets beslissends te doen in de wedstrijd. Hopelijk doet hij dat niet zondag.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 18 oktober 2017 @ 16:26:18 #98
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174495344
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 16:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik vrees dat het ook aan het ontbreken van euro's lag
Hij was net zo duur als Toornstra
pi_174495351
Ik heb wel zin in zondag hoor. Die gaan we pakken en het wordt een mooi dagje.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 18 oktober 2017 @ 16:27:53 #100
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174495366
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 16:26 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij was net zo duur als Toornstra
maar hij wilde toch niet?
  woensdag 18 oktober 2017 @ 16:29:38 #101
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_174495398
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 16:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik vrees dat het ook aan het ontbreken van euro's lag
Schijnt dat de transfersom hoog genoeg was en het salaris meer dan bij Twente, alleen hij wilde de zekerheid dat 'ie op 10 kon spelen. Maar goed, dat is allemaal achteraf. We moeten het doen met de selectie die we hebben en die is zeker niet slecht. Daar moet je in ieder geval met gemak van PEC en NAC kunnen winnen.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 16:31:32 #102
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174495447
Koeman is tactisch inderdaad beter dan Gio. In de Premier League ligt het tactische niveau alleen veel hoger, waardoor hij niet tot één van de beteren behoort (of zelfs één van de slechteren).

Koeman heeft/had aan de andere kant ook wel het voordeel van veel meer trainerservaring. Gio kan nog veel leren.
pi_174495469
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 16:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar hij wilde toch niet?
beter had hij dat wel gedaan want hij heeft toch nog helemaal niets met ajax gewonnen .....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174495645
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 16:31 schreef hhh38 het volgende:
Koeman is tactisch inderdaad beter dan Gio. In de Premier League ligt het tactische niveau alleen veel hoger, waardoor hij niet tot één van de beteren behoort (of zelfs één van de slechteren).

Koeman heeft/had aan de andere kant ook wel het voordeel van veel meer trainerservaring. Gio kan nog veel leren.
gio is sinds 2010 al treiner...net alsof hij net is begonnen

ik vind Gio beter dan Koeman, Ervaring zegt mij niets
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174498248
Mij wel, eerlijk gezegd zijn zowel De Boer, Cocu als Gio nog een goede trainers.

Ze leren nog.
pi_174501257
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 16:29 schreef fetX het volgende:

[..]

Schijnt dat de transfersom hoog genoeg was en het salaris meer dan bij Twente, alleen hij wilde de zekerheid dat 'ie op 10 kon spelen. Maar goed, dat is allemaal achteraf. We moeten het doen met de selectie die we hebben en die is zeker niet slecht. Daar moet je in ieder geval met gemak van PEC en NAC kunnen winnen.
Achteraf kon Twente dat ook niet betalen en is het door het wanbeleid van de KNVB in leven gehouden
pi_174503794
alleen anderlecht doet het nog slechter dan Feyenoord in de cl.

0 punten, 0 goals en 10 tegen.
pi_174503958
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 22:41 schreef F.M.D. het volgende:
alleen anderlecht doet het nog slechter dan Feyenoord in de cl.

0 punten, 0 goals en 10 tegen.
Ach, niet heel verrassend. Ook een ploeg als Benfica heeft nul punten in een zwakkere poule dan wij. De enige reden dat Celtic drie punten heeft is dat ze bij Anderlecht in de poule zitten.
We hadden gewoon geluk moeten hebben met de loting uit pot drie..

[ Bericht 0% gewijzigd door Haringkop op 19-10-2017 08:08:04 ]
#12 is not for sale!
pi_174503970
Verder is er natuurlijk nul reden om aan te nemen dat een andere NLse club zich beter had verweerd in Europa.
#12 is not for sale!
  woensdag 18 oktober 2017 @ 23:17:09 #110
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_174504655
vrienden
pi_174504695
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 19:20 schreef macca728 het volgende:
Mij wel, eerlijk gezegd zijn zowel De Boer, Cocu als Gio nog een goede trainers.

Ze leren nog.
Alleen Cocu uit dat rijtje .
pi_174505456
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:19 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Alleen Cocu uit dat rijtje .
_O-
pi_174505834
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 22:48 schreef Haringkop het volgende:
Verder is er natuurlijk nul reden om aan te nemen dat een andere NLse club zich beter had verweerd in Europa.
Toch hebben de clubs het voor ons een stukkie beter gedaan he. :+
  donderdag 19 oktober 2017 @ 00:41:38 #114
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174505851
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 00:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

Toch hebben de clubs het voor ons een stukkie beter gedaan he. :+
En tegelijk met ons een stukkie slechter in Europa. Domme post weer typisch
Laffe huichelaar
pi_174505915
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 00:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]

En tegelijk met ons een stukkie slechter in Europa. Domme post weer typisch
Oh sorry Tim!
pi_174506375
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:19 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Alleen Cocu uit dat rijtje .
Waarom voer jij zo'n PSV-act op _O-
Oh.
pi_174506440
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom voer jij zo'n PSV-act op _O-
Cocu komt telkens we sterk terug na een mindere periode ^O^
pi_174506482
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 01:55 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Cocu komt telkens we sterk terug na een mindere periode ^O^
Gaat ook hopeloos falen in het buitenland, dat geef ik je op een briefje.
Oh.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 02:29:26 #119
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174506580
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 16:31 schreef hhh38 het volgende:
Koeman is tactisch inderdaad beter dan Gio. In de Premier League ligt het tactische niveau alleen veel hoger, waardoor hij niet tot één van de beteren behoort (of zelfs één van de slechteren).

Koeman heeft/had aan de andere kant ook wel het voordeel van veel meer trainerservaring. Gio kan nog veel leren.
Koeman heeft deze zomer drie nunmer tiens gehaald, terwijl hij ook nog Barkley had en niet één opvolger voor Lukaku.

Oh ja, en Martina speelt regelmatig. Hoe de fuck heeft Koeman er verstand van dan?!
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 07:43:53 #120
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174507514
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 00:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oh sorry Tim!
Geeft niks, we zijn het inmiddels gewend
Laffe huichelaar
  donderdag 19 oktober 2017 @ 08:10:59 #121
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174507656
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:19 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Alleen Cocu uit dat rijtje .
Zelfs voor jou is dit niet geloofwaardig.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 08:54:49 #122
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174508034
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gaat ook hopeloos falen in het buitenland, dat geef ik je op een briefje.
je moet ook een beetje geluk hebben in het carriere plannen, De Boer was kroonprins, is nu pakketbezorger, Koeman lijkt toch een one trick pony en zoals het er nu uitziet gaat die de absolute top ook niet meer halen, Cocu moet het eerst elders maar eens laten zien, zelfde geldt voor Gio.
pi_174508076
vandaag jarig, presteert gelijk al goed in zijn eerste jaar bij Feyenoord

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174511621
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 08:59 schreef klaasweetalles het volgende:
vandaag jarig, presteert gelijk al goed in zijn eerste jaar bij Feyenoord

[ afbeelding ]
Doet het inderdaad erg aardig achterin, zou nog wel eens een goed duo kunnen worden met Sven.
We hebben dan centraal achterin alvast wat meer mogelijkheden.

Op rechtsback kunnen Nieuwkoop en Amrabat uit de voeten, alleen op links is het karig. Daar hebben we alleen Hapsie.
BFF met GGMM
pi_174512082
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 08:59 schreef klaasweetalles het volgende:
vandaag jarig, presteert gelijk al goed in zijn eerste jaar bij Feyenoord

[ afbeelding ]
Hij zou alleen zijn kousen niet zo hoog moeten optrekken, alleen de jarretels ontbreken nog.
pi_174512226
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 08:59 schreef klaasweetalles het volgende:
vandaag jarig, presteert gelijk al goed in zijn eerste jaar bij Feyenoord

[ afbeelding ]
Zo lekker om te lezen dat ie pas 21 is geworden. Gaan we nog veel leuks aan beleven.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 13:30:27 #127
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174512477
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 12:48 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Doet het inderdaad erg aardig achterin, zou nog wel eens een goed duo kunnen worden met Sven.
We hebben dan centraal achterin alvast wat meer mogelijkheden.

Op rechtsback kunnen Nieuwkoop en Amrabat uit de voeten, alleen op links is het karig. Daar hebben we alleen Hapsie.
De Neel niet als rots in de branding beschouwen :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_174513077
quote:
9s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]

De Neel niet als rots in de branding beschouwen :')
Als je Haps ziet spelen, snap je eigenlijk niet waarom ze zo lang met Nelom hebben lopen rommelen...
BFF met GGMM
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 13:58:39 #129
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174513140
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:55 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Als je Haps ziet spelen, snap je eigenlijk niet waarom ze zo lang met Nelom hebben lopen rommelen...
Echt he. Haps is een verademing op links.
En stiekem mis ik Kongolo gewoon :@ Hopelijk kunnen we die voor een prikkie terugkopen van Monaco :Y)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_174513179
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:58 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Echt he. Haps is een verademing op links.
En stiekem mis ik Kongolo gewoon :@ Hopelijk kunnen we die voor een prikkie terugkopen van Monaco :Y)
Daar doen die niet aan, die kopen jonge spelers voor een prikkie en verkopen die dan voor 2 ziljard. ;(
BFF met GGMM
pi_174513401
Feyenoord zal het deze klassieker weer moeten gaan hebben van strijd en fysiek powervoetbal, afjagen tegenstander. Voetballend is het middenveld van ajax stukken beter. Meestal is dat wel het geval en is de tactiek om ajax niet aan het voetballen te laten komen.
pi_174514554
Trouwens wel typsch dat Barcelona geen groot effen vlak heeft waar het rugnummer in staat.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:00:51 #133
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174514607
quote:
5s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:58 schreef Luni het volgende:
Trouwens wel typsch dat Barcelona geen groot effen vlak heeft waar het rugnummer in staat.
Milan ook niet. Maar dat zal wel liggen aan het hogere contrast tussen witte/gele nummers en blauw/rood/zwart. Wij hebben zwart (deels) op rood
pi_174515090
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:09 schreef F.M.D. het volgende:
Feyenoord zal het deze klassieker weer moeten gaan hebben van strijd en fysiek powervoetbal, afjagen tegenstander. Voetballend is het middenveld van ajax stukken beter. Meestal is dat wel het geval en is de tactiek om ajax niet aan het voetballen te laten komen.
Vorig jaar hebben we ze helemaal koekoek gespeeld in de Kuip. Dit jaar gewoon weer doen, maar nu wel met drie punten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Haringkop op 19-10-2017 15:42:28 ]
#12 is not for sale!
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:03:53 #135
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_174516020
5 jaar naderhand moet t toch weer eens lukken.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_174516100
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 12:48 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Doet het inderdaad erg aardig achterin, zou nog wel eens een goed duo kunnen worden met Sven.
We hebben dan centraal achterin alvast wat meer mogelijkheden.

Op rechtsback kunnen Nieuwkoop en Amrabat uit de voeten, alleen op links is het karig. Daar hebben we alleen Hapsie.
Voetballen is hij echt een verbetering ten opzichte van bottegin en van der heijden.

Wat me wel tegenvalt bij Feyenoord dat er zo weinig beweging is op het middenveld of voorhoede dat ze achterin gewoon de bal niet kwijt kunnen en maar blijven rondspelen. Dat ligt echt niet alleen aan die verdedigers maar aan de rest van het team die te weinig loopacties ondernemen om aanspeelbaar te worden. Lijkt wel of ze de bal niet willen hebben....

Dat moet echt een verbetering worden bij dit Feyenoord in de CL duels.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174516149
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:07 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Voetballen is hij echt een verbetering ten opzichte van bottegin en van der heijden.

Wat me wel tegenvalt bij Feyenoord dat er zo weinig beweging is op het middenveld of voorhoede dat ze achterin gewoon de bal niet kwijt kunnen en maar blijven rondspelen. Dat ligt echt niet alleen aan die verdedigers maar aan de rest van het team die te weinig loopacties ondernemen om aanspeelbaar te worden. Lijkt wel of ze de bal niet willen hebben....

Dat moet echt een verbetering worden bij dit Feyenoord in de CL duels.
Boeet is wat mij betreft toch te licht.
Berghuis eigenlijk ook, maar die durft tenminste nog acties in te zetten.
Jorg heeft nog te weinig gespeeld.
En op een Amrabat/KEA/Vilhena middenveld, mis je creativiteit.

Toornstra worstelt met zijn vormdip en dus zou Larsson dat moeten oplossen.
BFF met GGMM
pi_174518526
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 12:48 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Doet het inderdaad erg aardig achterin, zou nog wel eens een goed duo kunnen worden met Sven.
We hebben dan centraal achterin alvast wat meer mogelijkheden.

Op rechtsback kunnen Nieuwkoop en Amrabat uit de voeten, alleen op links is het karig. Daar hebben we alleen Hapsie.
Misschien ook investeren in een multifunctionele linker middenvelder die ook op linksback uit de voeten kan. ;) Dan doe je het voor niemand fout binnen de selectie. Al denk ik dat Nelom het zelf ook niet kan geloven dat hij al zo lang voor Feyenoord mag spelen. _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2017 17:54:37 ]
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 19 oktober 2017 @ 18:01:07 #139
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174518648
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:00 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Milan ook niet. Maar dat zal wel liggen aan het hogere contrast tussen witte/gele nummers en blauw/rood/zwart. Wij hebben zwart (deels) op rood
Ligt er eerder aan dat Barca En Milan dat gewoon niet pikken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:05:48 #140
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174533326
Zullen Nieuwkoop en Jorgensen fit genoeg zijn om zondag te starten?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:09:22 #141
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174533396
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zullen Nieuwkoop en Jorgensen fit genoeg zijn om zondag te starten?
Ja. Ik hoop op dezelfde basis-11 als dinsdag.
Laffe huichelaar
pi_174533403
Cland is weer bezig geweest zie ik.

https://www.ad.nl/binnenl(...)wekt-woede~ae72c1d9/
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:10:55 #143
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174533424
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:09 schreef kapiteintje het volgende:
Cland is weer bezig geweest zie ik.

https://www.ad.nl/binnenl(...)wekt-woede~ae72c1d9/
Je loopt achter, AD ook. Stond gister al uitgebreid op de FP.
Laffe huichelaar
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:17:58 #144
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174533570
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:09 schreef kapiteintje het volgende:
Cland is weer bezig geweest zie ik.

https://www.ad.nl/binnenl(...)wekt-woede~ae72c1d9/
Op zich ben je redelijk zwakzinnig als je zoiets bedenkt en plaatst, maar je bent nog veel zwakzinniger als je er zo'n ophef van maakt en mediatijd aan besteedt.
pi_174533660
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:09 schreef kapiteintje het volgende:
Cland is weer bezig geweest zie ik.

https://www.ad.nl/binnenl(...)wekt-woede~ae72c1d9/
Wie is Cland ?
blablablabla
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:24:40 #146
263417 Keyos
Like a Boss
pi_174533690
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:17 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Op zich ben je redelijk zwakzinnig als je zoiets bedenkt en plaatst, maar je bent nog veel zwakzinniger als je er zo'n ophef van maakt en mediatijd aan besteedt.
Ik maak me meer zorgen om anti-Nouri liedjes van zondag. Slaat nergens op om zo’n ophef te maken over zo’n redelijk onschuldig (doch smaakloos) plaatje op internet.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:25:42 #147
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174533706
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:24 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik maak me meer zorgen om anti-Nouri liedjes van zondag. Slaat nergens op om zo’n ophef te maken over zo’n redelijk onschuldig (doch smaakloos) plaatje op internet.
Dat wordt wel een dingetje ja. "Ja maar die jeauden deden hetzelfde met Rooie Marck !!!EINZ!!"
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:30:02 #148
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174533778
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:24 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik maak me meer zorgen om anti-Nouri liedjes van zondag. Slaat nergens op om zo’n ophef te maken over zo’n redelijk onschuldig (doch smaakloos) plaatje op internet.
Waarom maak je je daar zorgen om? Je druk maken om wat liedjesdie gezongen worden door intellectueel minderbedeelden gaat al ver, maar je dan van te voren nog zorgen maken om overgevoelige mensen die wellicht van slag raken omdat ze zich druk maken om liedjes die misschien gezongen gaan worden door intellectueel minderbedeelden gaat me wel wat ver
Laffe huichelaar
pi_174533790
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je loopt achter, AD ook. Stond gister al uitgebreid op de FP.
Ja maar dat leest niemand.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:31:55 #150
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174533806
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:31 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja maar dat leest niemand.
Verkeerde keus dus, zo nu blijkt
Laffe huichelaar
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:41:20 #151
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174533959
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:24 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik maak me meer zorgen om anti-Nouri liedjes van zondag. Slaat nergens op om zo’n ophef te maken over zo’n redelijk onschuldig (doch smaakloos) plaatje op internet.
Dat zit voor mij in dezelfde categorie van totale smakeloosheid.

Maar goed, het zijn totale leeghoofdige randdebielen waar je zo weinig mogelijk aandacht aan moet besteden.
pi_174534703
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:24 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik maak me meer zorgen om anti-Nouri liedjes van zondag. Slaat nergens op om zo’n ophef te maken over zo’n redelijk onschuldig (doch smaakloos) plaatje op internet.


Smakeloos :r
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:25:34 #153
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174534745
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:23 schreef Vasion het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Smakeloos :r
"Ja maar hullie doen het ook"

Boehoeoehoehoehoeh. Stelletje kleuters die elkaar steeds proberen te overtreffen in treurigheid.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:27:23 #154
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174534789
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:23 schreef Vasion het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Smakeloos :r
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:25 schreef Bugno het volgende:

[..]

Dat wordt wel een dingetje ja. "Ja maar die jeauden deden hetzelfde met Rooie Marck !!!EINZ!!"
Wel een mooi spandoek voor @GraziPelleFans trouwens.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_174535231
Het schaadt alleen je club als je zulke liedjes gaat zingen en spandoeken daarover gaat ophangen, zou alleen wel hypocriet zijn als Ajacieden beweren dat het bij hun club niet zou gebeuren
pi_174536555
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:24 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik maak me meer zorgen om anti-Nouri liedjes van zondag. Slaat nergens op om zo’n ophef te maken over zo’n redelijk onschuldig (doch smaakloos) plaatje op internet.
Ik kijk er naar uit. Altijd mooi als mensen helemaal mad worden en gaan doen alsof ze een of andere diepgaande relatie hadden met een voetballer. Vind de spreekkoren altijd misselijkmakend hoor, maar de reacties zijn altijd zo cringy. Dat aanstellerige toneelspel van supporters die willen laten zien hoe betrokken ze wel niet bij iemand zijn :'). Mooi man.

Tegelijkertijd wel pijnlijk natuurlijk voor de familie en dergelijke.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2017 12:41:55 ]
pi_174536631
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik kijk er naar uit. :) Altijd mooi als mensen helemaal mad worden en gaan doen alsof ze een of andere diepgaande relatie hadden met een voetballer

Vind de spreekkoren altijd misselijkmakend hoor, maar de reacties zijn altijd zo cringy. Dat toneelspel van supporters die willen laten zien hoe betrokken ze wel niet bij iemand zijn. Vind ik altijd wel mooi.
Anti-Nouri zie ik niet direct gebeuren, anti-Eberhard waarschijnlijk wel.
En sowieso kan ik mij niet druk maken om spreekkoren.
BFF met GGMM
pi_174536666
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:41 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Anti-Nouri zie ik niet direct gebeuren, anti-Eberhard waarschijnlijk wel.
En sowieso kan ik mij niet druk maken om spreekkoren.
Anti-Nouri ik eerlijk gezegd ook niet.

Ik ben het Feyenoordpubliek al een tijd volledig verloren sinds ze applaudisseren voor Cruijff, Nouri en "don't take me home" als het nieuwe Rotterdamse volkslied omarmd is.

Supporters zijn terminaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2017 12:43:49 ]
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:45:00 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174536704
De enige die wat verwensingen naar zijn hoofd zal krijgen zondag is Kluivert, en terecht overigens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174536718
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:43 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Anti-Nouri ik eerlijk gezegd ook niet.

Ik ben het Feyenoordpubliek al een tijd volledig verloren sinds ze applaudisseren voor Cruijff, Nouri en "don't take me home" als het nieuwe Rotterdamse volkslied omarmd is.

Supporters zijn terminaal.
Ik kan altijd wel lachen om van die harde cynische opmerkingen vanuit het publiek. De reactie achteraf van BN'ers vind ik dan weer cringe. Het liefst na een gevoelige column van iemand als Youp... :r
BFF met GGMM
pi_174536722
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:45 schreef Caland het volgende:
De enige die wat verwensingen naar zijn hoofd zal krijgen zondag is Kluivert, en terecht overigens.
Ook mooi ja.
pi_174536742
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:45 schreef Caland het volgende:
De enige die wat verwensingen naar zijn hoofd zal krijgen zondag is Kluivert, en terecht overigens.
Die zit tegenwoordig op de bank toch?
BFF met GGMM
pi_174536745
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:45 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik kan altijd wel lachen om van die harde cynische opmerkingen vanuit het publiek.
Ik ook, heerlijk.

quote:
De reactie achteraf van BN'ers vind ik dan weer cringe. Het liefst na een gevoelige column van iemand als Youp... :r
Ook fapwaardig. Kijk mij eens betrokken zijn toneelspel. Geil.

Ik snap gewoon niet waarom het Feyenoordpubliek ineens positief sentiment moet uitstralen naar een notoire domoor als Cruijff of een nobody als Nouri. Feelgood toneelspel. Gadver.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2017 12:47:31 ]
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:49:31 #164
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174536792
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:46 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Die zit tegenwoordig op de bank toch?
Geen flauw idee eigenlijk, buiten Feyenoord kijk ik nog maar zelden eredivisie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174536799
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Geen flauw idee eigenlijk, buiten Feyenoord kijk ik nog maar zelden eredivisie.
Deze man weet
pi_174536824
Godver, die hele rel over dat 'toen 020 nog maar 1 ster had' plaatje slaat ook helemaal door. Ze plaatsen er nu zelfs foto's van Legia supporters bij alsof het Feyenoorders zijn.
BFF met GGMM
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:52:41 #167
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174536853
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:51 schreef DonRaja het volgende:
Godver, die hele rel over dat 'toen 020 nog maar 1 ster had' plaatje slaat ook helemaal door. Ze plaatsen er nu zelfs foto's van Legia supporters bij alsof het Feyenoorders zijn.
Prima compliment

Legiagoden
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:53:40 #168
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174536871
Sowieso zijn die plaatjes toch al zo`n 40-45 jaar oud. Maarja, joden en die eeuwige slachtofferrol van ze _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:55:25 #169
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174536901
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:53 schreef Caland het volgende:
Sowieso zijn die plaatjes toch al zo`n 40-45 jaar oud. Maarja, joden en die eeuwige slachtofferrol van ze _O-
blijft business
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:55:36 #170
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174536907
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik kijk er naar uit. Altijd mooi als mensen helemaal mad worden en gaan doen alsof ze een of andere diepgaande relatie hadden met een voetballer. Vind de spreekkoren altijd misselijkmakend hoor, maar de reacties zijn altijd zo cringy. Dat aanstellerige toneelspel van supporters die willen laten zien hoe betrokken ze wel niet bij iemand zijn :'). Mooi man.

Tegelijkertijd wel pijnlijk natuurlijk voor de familie en dergelijke.
Enige keer dat ik de ophef helemaal terecht vond is met 'van Gaal die heeft een kankerwijf'. Dat gaat wel echt te ver natuurlijk.
Laffe huichelaar
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:56:21 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174536920
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Enige keer dat ik de ophef helemaal terecht vond is met 'van Gaal die heeft een kankerwijf'. Dat gaat wel echt te ver natuurlijk.
Nouja feitelijk gezien was daar niks op af te dingen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:56:24 #172
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174536922
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Enige keer dat ik de ophef helemaal terecht vond is met 'van Gaal die heeft een kankerwijf'. Dat gaat wel echt te ver natuurlijk.
die was wel hard ja
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:58:58 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174536968
Sven van Beek lijkt zondag niet in actie te kunnen komen voor Feyenoord. De verdediger heeft last van een heupblessure. Dit schrijft Jan Dirk Stouten zojuist op Twitter. De ernst van de blessure is nog niet bekend. De 23-jarige Van Beek keerde deze maand terug bij het eerste elftal na een voetblessure die heb meer dan een seizoen aan de kant hield.

Volgens mij hebben we niemand meer over toch? :`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174536997
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

blijft business
Dit inderdaad. En voetbalsupporters zijn een makkelijk doelwit er zitten nou eenmaal wat meer gekken tussen.

Goed voorbeeld is AS Roma, daar werd moord en brand geschreeuwd toen die banaan op het veld werd gegooid. Een banaan die elke week in het stadion was en nota bene door een zwarte supporter op het veld werd gegooid.

Maar goed, hee Feyenoord was racistisch en dit was onacceptabel. Op woensdag werd Rudinger door AS Roma fans op oerwoudgeluiden getrakteerd, ik heb nog niks vernomen vanuit AS Roma.

De voetbalwereld bestaat uit hypocriete pluchegeile idioten en een bovengemiddeld aantal dwazen op de tribunes. En zijn dan een makkelijk doelwit voor de SJW's van deze wereld.
BFF met GGMM
pi_174537003
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
Sven van Beek lijkt zondag niet in actie te kunnen komen voor Feyenoord. De verdediger heeft last van een heupblessure. Dit schrijft Jan Dirk Stouten zojuist op Twitter. De ernst van de blessure is nog niet bekend. De 23-jarige Van Beek keerde deze maand terug bij het eerste elftal na een voetblessure die heb meer dan een seizoen aan de kant hield.

Volgens mij hebben we niemand meer over toch? :`)
Jammer voor Ajax
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:02:05 #176
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_174537031
El Ahmadi centraal achterin?
Niets is sterker dan dat ene woord
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:02:58 #177
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174537045
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:00 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jammer voor Ajax
ik vond hem tegen Shakhtar 1 van de beteren
pi_174537088
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Enige keer dat ik de ophef helemaal terecht vond is met 'van Gaal die heeft een kankerwijf'. Dat gaat wel echt te ver natuurlijk.
Eens, maar de manier waarop dat werd verslagen was pure sensatiezucht.
Ze toonden het Fey-publiek in het Olympisch (vanuit de bank bezien overkant rechtsboven in de hoek) en ondertitelden de gezangen. Vervolgens tonen ze een bedrukt kijkende Van Gaal, die echter naar de tribune achter de bank aan het kijken was. Het commentaar daarbij: Van Gaal kijkt aangedaan naar de Feyenoord supporters...

Het was zeker niet goed te praten, maar ik vond het ergerlijk dat een hypocriet als Youp het moest melden en dat de NOS het zo vals in beeld bracht.
BFF met GGMM
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:05:52 #179
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_174537094
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
Sven van Beek lijkt zondag niet in actie te kunnen komen voor Feyenoord. De verdediger heeft last van een heupblessure. Dit schrijft Jan Dirk Stouten zojuist op Twitter. De ernst van de blessure is nog niet bekend. De 23-jarige Van Beek keerde deze maand terug bij het eerste elftal na een voetblessure die heb meer dan een seizoen aan de kant hield.

Volgens mij hebben we niemand meer over toch? :`)
Godverdomme :')
pi_174537103
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
Sven van Beek lijkt zondag niet in actie te kunnen komen voor Feyenoord. De verdediger heeft last van een heupblessure. Dit schrijft Jan Dirk Stouten zojuist op Twitter. De ernst van de blessure is nog niet bekend. De 23-jarige Van Beek keerde deze maand terug bij het eerste elftal na een voetblessure die heb meer dan een seizoen aan de kant hield.

Volgens mij hebben we niemand meer over toch? :`)
De Taap is dan toch wel weer terug.
BFF met GGMM
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:06:34 #181
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174537114
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
Sven van Beek lijkt zondag niet in actie te kunnen komen voor Feyenoord. De verdediger heeft last van een heupblessure. Dit schrijft Jan Dirk Stouten zojuist op Twitter. De ernst van de blessure is nog niet bekend. De 23-jarige Van Beek keerde deze maand terug bij het eerste elftal na een voetblessure die heb meer dan een seizoen aan de kant hield.

Volgens mij hebben we niemand meer over toch? :`)
Het houdt niet op, niet vanzelf ;(

Tapia nog niet fit?
pi_174537140
Tyfuszooi :r er moet nou eens keihard ingegrepen gaan worden, dit is geen toeval of pech meer.
pi_174537161
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:08 schreef Roland010 het volgende:
Tyfuszooi :r er moet nou eens keihard ingegrepen gaan worden, dit is geen toeval meer.
Wat stel je precies voor?
BFF met GGMM
pi_174537166
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:08 schreef Roland010 het volgende:
Tyfuszooi :r er moet nou eens keihard ingegrepen gaan worden, dit is geen toeval of pech meer.
:')
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:09:56 #185
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174537195
En weer een ander team moeten opstellen dus.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:10:03 #186
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174537201
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:08 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wat stel je precies voor?
Niet meer trainen!
pi_174537204
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:08 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wat stel je precies voor?
De fysiotherapeuten en trainers etc. eens ter verantwoording gaan roepen. Er gaat duidelijk iets mis daar.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:10:26 #188
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174537215
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:08 schreef Roland010 het volgende:
Tyfuszooi :r er moet nou eens keihard ingegrepen gaan worden, dit is geen toeval of pech meer.
wat is vreemd aan een terugval van een speler die anderhalf jaar geblesseerd is geweest en eigenlijk al teveel minuten heeft gemaakt dan wenselijk?
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:11:00 #189
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174537228
Volgens mij hebben we dit seizoen nog geen 2x met dezelfde opstelling achter elkaar kunnen spelen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:11:24 #190
357045 Grifte
Feijenoord
pi_174537235
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat is vreemd aan een terugval van een speler die anderhalf jaar geblesseerd is geweest en eigenlijk al teveel minuten heeft gemaakt dan wenselijk?
Dit is veel te rationeel voor de tokkies

Er moet gewoon KEIHARD worden ingegrepen!!!
pi_174537256
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik vond hem tegen Shakhtar 1 van de beteren
Ik kan me alleen maar eigen goals herinneren _O-
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:13:01 #192
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174537271
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:12 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik kan me alleen maar eigen goals herinneren _O-
Als je het allemaal niet volgt, moet je ook niet doen of je weet waar je het over hebt
Laffe huichelaar
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:14:00 #193
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174537295
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:10 schreef Roland010 het volgende:

[..]

De fysiotherapeuten en trainers etc. eens ter verantwoording gaan roepen. Er gaat duidelijk iets mis daar.
Dit is niet zo'n slimme post
Laffe huichelaar
pi_174537302
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Nouja feitelijk gezien was daar niks op af te dingen.
_O-
#12 is not for sale!
pi_174537317
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat is vreemd aan een terugval van een speler die anderhalf jaar geblesseerd is geweest en eigenlijk al teveel minuten heeft gemaakt dan wenselijk?
Deze terugval niet specifiek, maar het aantal blessuregevallen is extreem en onacceptabel hoog.
pi_174537322
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:10 schreef Roland010 het volgende:

[..]

De fysiotherapeuten en trainers etc. eens ter verantwoording gaan roepen. Er gaat duidelijk iets mis daar.
Jij snapt dat voetbal een contactsport is? Ook nog eens een sport waarbij korte onregelmatige explosieve acties worden verwacht? Jij weet ook dat Barcelona, Real en Bayern ook met blessures te kampen hebben? Je beseft dat een aantal van de geblesseerde spelers een seizoen lang op hun tenen hebben moeten lopen? Dat het dus normaal is, dat ze daar een terugslag van krijgen? Dat je niet 2 blessuregevallen met elkaar kunt vergelijken? Etc..
BFF met GGMM
pi_174537352
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dit is niet zo'n slimme post
Want? We hebben een heel team dat eindverantwoordelijk is voor de fitheid van spelers, en daar gaat gewoon iets totaal fout.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:16:50 #198
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174537364
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:14 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Deze terugval niet specifiek, maar het aantal blessuregevallen is extreem en onacceptabel hoog.
Dus eenbegrijpelijke terugval is de druppel om die lui eens allemaal goed door te lichten?
Laffe huichelaar
pi_174537390
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:16 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Want? We hebben een heel team dat eindverantwoordelijk is voor de fitheid van spelers, en daar gaat gewoon iets totaal fout.
Welke blessures hadden dan voorkomen kunnen worden volgens jou?
pi_174537394
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:02 schreef PIETR het volgende:
El Ahmadi centraal achterin?
Lijkt me inderdaad de beste optie als Tapia ontbreekt. Het zit dit seizoen niet mee zeg, met al die blessures.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_174537506
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:15 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Jij snapt dat voetbal een contactsport is? Ook nog eens een sport waarbij korte onregelmatige explosieve acties worden verwacht? Jij weet ook dat Barcelona, Real en Bayern ook met blessures te kampen hebben?
Alsof ik zeg dat een seizoen zonder blessures mogelijk is. Maar het aantal blessures bij ons is gewoon echt 4 a 5 keer hoger dan b.v. Ajax en PSV. En dat terwijl het seizoen nog maar 3 maandjes bezig is.
quote:
Je beseft dat een aantal van de geblesseerde spelers een seizoen lang op hun tenen hebben moeten lopen?
Topsport heet dat. Ze hebben de hele zomer tijd gehad om te herstellen, en er was geen WK of EK ofzo. Niet mee eens dus. En op je tenen lopen: wat dacht je dat ze bij Ajax hebben moeten doen met een Europese finale EN een loodzware kampioensstrijd met Feyenoord.
quote:
Dat het dus normaal is, dat ze daar een terugslag van krijgen? Dat je niet 2 blessuregevallen met elkaar kunt vergelijken? Etc..
Natuurlijk vallen niet alle blessures met elkaar te vergelijken, dat snap ik ook wel. Maar de algehele fitheid is duidelijk onder de maat, zelfs de vervangers van de eerste keuzes (die superfit zouden moeten zijn) vallen bij bosjes om.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:25:31 #202
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174537544
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:23 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Alsof ik zeg dat een seizoen zonder blessures mogelijk is. Maar het aantal blessures bij ons is gewoon echt 4 a 5 keer hoger dan b.v. Ajax en PSV. En dat terwijl het seizoen nog maar 3 maandjes bezig is.

[..]

Topsport heet dat. Ze hebben de hele zomer tijd gehad om te herstellen, en er was geen WK of EK ofzo. Niet mee eens dus. En op je tenen lopen: wat dacht je dat ze bij Ajax hebben moeten doen met een Europese finale EN een loodzware kampioensstrijd met Feyenoord.

[..]

Natuurlijk vallen niet alle blessures met elkaar te vergelijken, dat snap ik ook wel. Maar de algehele fitheid is duidelijk onder de maat, zelfs de vervangers van de eerste keuzes (die superfit zouden moeten zijn) vallen bij bosjes om.
Dat laatste komt omdat we niet in de voetbal piramide zitten met het tweede team.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_174537631
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

Welke blessures hadden dan voorkomen kunnen worden volgens jou?
Om de blessure van Van Beek er even bij te pakken: die had i.m.o. eventueel voorkomen kunnen worden door hem vorige maand eerst 3 wedstrijden bij het 2e te laten spelen.
Maar nee, die spelen maar 1 keer per maand, ook zoiets. Geen enkele Europese club van naam heeft geen tweede elftal dat niet wekelijks uitkomt, bij welke club komt een speler er na anderhalf jaar in in de CL/EL zonder een paar fatsoenlijke wedstrijden met de reserves? De trainers hadden moeten zorgen dat die jongens minuten konden maken. Desnoods organiseer je oefenwedstrijden, DOE IETS, maar ga spelers niet het diepe ingooien en hou je bankzitters fit.
pi_174537641
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat laatste komt omdat we niet in de voetbal piramide zitten met het tweede team.
Juist, zie m'n post hierboven ook.
Dit is precies het gebrek aan topsportklimaat soms bij Feyenoord, waar meerdere trainers over geklaagd hebben.
pi_174537642
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:30 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Om de blessure van Van Beek er even bij te pakken: die had i.m.o. eventueel voorkomen kunnen worden door hem vorige maand eerst 3 wedstrijden bij het 2e te laten spelen.
Maar nee, die spelen maar 1 keer per maand, ook zoiets. Geen enkele Europese club van naam heeft geen tweede elftal dat niet wekelijks uitkomt, bij welke club komt een speler er na anderhalf jaar in in de CL/EL zonder een paar fatsoenlijke wedstrijden met de reserves? De trainers hadden moeten zorgen dat die jongens minuten konden maken. Desnoods organiseer je oefenwedstrijden, DOE IETS, maar ga spelers niet het diepe ingooien en hou je bankzitters fit.
Van Beek heeft last van zijn heup, voortkomend uit die botsing met Boëtius...
BFF met GGMM
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:32:30 #206
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174537653
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als je het allemaal niet volgt, moet je ook niet doen of je weet waar je het over hebt
Wijze woorden.

Van Beek was wel matig in dat seizoen voor ie geblesseerd raakte, maakte toen inderdaad opvallend veel eigen goals. Maar daarvoor was ie juist erg sterk. Sowieso zijn beide seizoenen al minstens 2 jaar geleden, het enige actuele referentiemateriaal is die wedstrijd tegen Shakhtar en toen was ie prima.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:33:22 #207
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174537668
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Van Beek heeft last van zijn heup, voortkomend uit die botsing met Boëtius...
Dat incident wil ik het liefst zo snel mogelijk vergeten.

Alsof ik naar real life Fifa zat te kijken...
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:33:37 #208
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174537678
Had Nieuwkoop geen uitspraak gedaan over het gebrek aan wedstrijden in het tweede team en hij anders misschien al weer eerder fit was geweest?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:35:43 #209
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_174537717
Het zit zwaar tegen dit seizoen....
pi_174537725
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Van Beek heeft last van zijn heup, voortkomend uit die botsing met Boëtius...
Een botsingkje gebeurt zo vaak, maar hoeveel spelers bij onze concurrenten schoppen elkaar geblesseerd op de training? Bij ons hebben we niet de tegenstander nodig om geblesseerd te raken, maar blesseren de spelers zichzelf en elkaar lijkt het wel.
pi_174537775
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Had Nieuwkoop geen uitspraak gedaan over het gebrek aan wedstrijden in het tweede team en hij anders misschien al weer eerder fit was geweest?
En dit geldt voor veel spelers. En van (soms bijna letterlijk) niets spelen naar in 1 keer in de CL moeten spelen , dus twee uitersten, daar moet elke trainer/fysio etc. van inzien dat dat niet kan.
pi_174537792
RijnmondSport twitterde op vrijdag 20-10-2017 om 13:37:53 GvB: 'Sven van Beek is geblesseerd, botsing gehad met Jean-Paul Boetius, dus denk dat hij zondag niet beschikbaar is.' #feyaja reageer retweet
pi_174537794
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:38 schreef Roland010 het volgende:

[..]

En dit geldt voor veel spelers. En van (soms bijna letterlijk) niets spelen naar in 1 keer in de CL moeten spelen , dus twee uitersten, daar moet elke trainer/fysio etc. van inzien dat dat niet kan.
Wat moet Gio dan doen? Zichzelf opstellen?
BFF met GGMM
pi_174537807
Diks weer fit. Denk Nieuwkoop centraal en Diks rechtsback.
pi_174537816
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:39 schreef Maastoren het volgende:
Diks weer fit. Denk Nieuwkoop centraal en Diks rechtsback.
Daar heeft Nieuwkoop toch nooit gespeeld?
BFF met GGMM
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:40:15 #216
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174537819
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:39 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wat moet Gio dan doen? Zichzelf opstellen?
zit je met een geblesseerde trainer
pi_174537842
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:40 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Daar heeft Nieuwkoop toch nooit gespeeld?
Dat zou goed kunnen. Ik zou het verder ook niet weten. Toch ongekend dat 4 van de 5 CV geblesseerd zijn.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:41:51 #218
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_174537846
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:39 schreef Maastoren het volgende:
Diks weer fit. Denk Nieuwkoop centraal en Diks rechtsback.
Ik mag hopen van niet. Diks is een ramp en Nieuwkoop is zeker geen CV.

Gewoon Geertruida voor de leeuwen gooien. Een echte CV.
pi_174537879
Volgens Gio is Diks centraal een optie. HAHAHA.
pi_174537900
Taap zal wel weer fit zijn, niet dat ik daar heel blij mee ben, maar het is beter dan Diks...
BFF met GGMM
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:45:02 #221
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174537910
Kijken of Tapia weer kan zo niet inderdaad die Getruida doen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:45:35 #222
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174537925
Diks centraal _O- _O-
pi_174537940
Was woensdag al bekend dat Tapia het niet zou gaan halen.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:48:33 #224
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174537999
Met Diks centraal spelen lijkt mij geen oplossing
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:49:01 #225
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174538010
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:46 schreef Maastoren het volgende:
Was woensdag al bekend dat Tapia het niet zou gaan halen.
Is dat zo?
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:50:34 #227
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174538049
quote:
Oh, heb ik helemaal gemist :')
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:50:45 #228
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174538056
El Ahmadi geen optie centraal achterin?
pi_174538060
quote:
Oh crap, dat had ik gemist. ;(
BFF met GGMM
pi_174538078
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:50 schreef Tarado het volgende:
El Ahmadi geen optie centraal achterin?
Op zich wel, maar dan geven we het middenveld volledig af. Liever Amrabat centraal dan.
BFF met GGMM
pi_174538096
Van Beek geblesseerd na die mongolen-actie tegen Boetius. Dat sloeg echt nergens op, je kon Boetius al van mijlenver zien aankomen en die stond er nog beter voor ook..
#12 is not for sale!
pi_174538116
Kan Nieuwkoop centraal? Als Diks fit is kiest hij wellicht voor Diks denk ik.
#12 is not for sale!
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:54:13 #233
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174538141
Ik ben ook bang dat hij voor Diks kiest lekker gefrustreerd wedstrijd kijken zondag.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:54:21 #234
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174538144
Diks of Geertruida? Lastige keuze :+
pi_174538249
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:39 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wat moet Gio dan doen? Zichzelf opstellen?
Nee. Preventief zorgen dat die spelers sneller fit zijn door ze meer in oefenwedstrijden en wedstrijden met het tweede te laten spelen (is hij niet in z'n eentje verantwoordelijk voor natuurlijk, maar de hele technische staf). Of deze specifieke blessure voor Van Beek echt te voorkomen was daarmee dat weten we nooit zeker, maar een feit is dat er te weinig mogelijkheden zijn om fit te worden voor revaliderende spelers en bankzitters. Gecombineerd met enkele pechgevallen (die je altijd zal hebben) zorgt dit voor een extreme blessuregolf.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:00:00 #236
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_174538250
Hoeveel geblesseerden hebben we nu?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_174538261
Diks :r Gio doe normaal.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:00:51 #238
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174538275
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:00 schreef MPC60 het volgende:
Hoeveel geblesseerden hebben we nu?
Fysiek of geestelijk?
  Moderator vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:01:51 #239
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_174538309
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met Diks centraal spelen lijkt mij geen oplossing
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:51 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Op zich wel, maar dan geven we het middenveld volledig af. Liever Amrabat centraal dan.
Alles beter dan Diks.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:01:54 #240
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_174538312
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:00 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Fysiek of geestelijk?
Met de geestelijk gehandicapten zal jij je wel verwant voelen of niet?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:02:44 #241
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174538335
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:01 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Met de geestelijk gehandicapten zal jij je wel verwant voelen of niet?
2/10

Zelfs van jou verwacht ik beter, hoor.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:09:16 #242
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_174538474
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:02 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

2/10

Zelfs van jou verwacht ik beter, hoor.
Ach, het is iig geen verwijzing naar je proffesionele sportcarrière.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_174538539
Gewoon nog geen een keer met de beoogde basiself kunnen spelen dit seizoen en dan zit je al eind oktober :{
#12 is not for sale!
pi_174538596
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:59 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Nee. Preventief zorgen dat die spelers sneller fit zijn door ze meer in oefenwedstrijden en wedstrijden met het tweede te laten spelen (is hij niet in z'n eentje verantwoordelijk voor natuurlijk, maar de hele technische staf). Of deze specifieke blessure voor Van Beek echt te voorkomen was daarmee dat weten we nooit zeker, maar een feit is dat er te weinig mogelijkheden zijn om fit te worden voor revaliderende spelers en bankzitters. Gecombineerd met enkele pechgevallen (die je altijd zal hebben) zorgt dit voor een extreme blessuregolf.
Je kan hooguit het verwijt maken dat we geen ploeg in de JL hebben. Het verhaal van Van Geel vorige week was natuurlijk kul. Een ploeg in de JL zorgt niet alleen voor de ontwikkeling van talent, maar houdt ook de reservespelers scherpen doordat ze op niveau spelen. Aan dat punt ging hij helemaal voorbij.
#12 is not for sale!
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:21:18 #245
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174538725
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:13 schreef Haringkop het volgende:
Gewoon nog geen een keer met de beoogde basiself kunnen spelen dit seizoen en dan zit je al eind oktober :{
Afgelopen dinsdag kwam aardig in de buurt toch?

Maar alsnog erg matig inderdaad.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:27:27 #246
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174538850
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:09 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ach, het is iig geen verwijzing naar je proffesionele sportcarrière.
*Professionele
  Moderator vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:29:25 #247
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_174538888
Het blijkt morgen gewoon allemaal wel mee te vallen met Sven. En dan zondag net zo fel voetballen als dinsdag en Makkelie die zich niet aan gaat lopen stellen, dan zijn de 3 punten binnen. :)

Hmm, best veel aannames. :')
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:31:34 #248
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_174538937
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:29 schreef Gert het volgende:
Het blijkt morgen gewoon allemaal wel mee te vallen met Sven. En dan zondag net zo fel voetballen als dinsdag en Makkelie die zich niet aan gaat lopen stellen, dan zijn de 3 punten binnen. :)

Hmm, best veel aannames. :')
Laten we het hopen. B:)B
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_174539553
quote:
Van Bronckhorst verschuilt zich niet achter blessureleed
Mikos Gouka 20-10-17, 14:47
Giovanni van Bronckhorst heeft voor de Klassieker een lastige puzzel te leggen in het hart van de verdediging. Maar de Feyenoord-trainer wil het niet als excuus zien.
Door Mikos Gouka

Sven van Beek die een halve omhaal wilde maken en Jean-Paul Boëtius in al zijn enthousiasme in volle vaart torpedeerde. Het leek vooral een koddig moment, tijdens de Champions League-wedstrijd tussen Feyenoord en Sjachtar Donetsk. Maar achteraf blijkt het een moment waar Van Bronckhorst deze dagen nog weleens wakker van kan liggen.

De centrale verdedigers van Feyenoord vallen bij bosjes om. En voor de strijd met Ajax heeft hij er in feite nog slechts ééntje over: Jeremiah St. Juste. Eric Botteghin (knie) is er uit tot minimaal de winterstop. Jan-Arie van der Heijden (kuit) moet nog minimaal enkele weken toekijken. Renato Tapia (hamstrings) is er geen maanden uit, maar ook hij zal nog enige tijd nodig hebben om te herstellen. En nu kampt Sven van Beek dus met een pijnlijke heup.

Geertruida
Giovanni van Bronckhorst.
Giovanni van Bronckhorst. © ANP
Jongeling Mats Knoester is geblesseerd. Rechtsback Kevin Diks is terug, maar het eventuele alternatief als centrumverdediger lag eerder in de week nog op bed met een hersenschudding. En de 17-jarige jeugdspeler Lutsharel Geertruida, is die überhaupt wel klaar voor een optreden in zo’n beladen wedstrijd? In de wetenschap dat ook hij eigenlijk een flankverdediger is.

,,Ik ben vast niet de enige trainer die last heeft van blessures’’, haalde Van Bronckhorst zijn schouders op. ,,Het is nou eenmaal zo.’’

Geertruida is dus een alternatief, net als Diks. Logischer lijkt een noodscenario waarin middenvelder Sofyan Amabat of Karim El Ahmadi zich eenmalig moet laten terugzakken naar de verdediging. ,,We zullen zien, ik ben er zelf ook niet helemaal uit’’, zegt Van Bronckhorst.

We zullen zien, ik ben er zelf ook niet helemaal uit.
Giovanni van Bronckhorst
'Wedstrijd van het jaar'
Giovanni van Bronckhorst.
Giovanni van Bronckhorst. © ANP
Keeper Brad Jones schetst de problemen die een ploeg heeft als de defensie uit elkaar valt. ,,Dat is niet de linie die weer simpel in elkaar valt te passen’’, zegt de keeper. ,,De club heeft geïnvesteerd in extra kwaliteit, dat wel. En we zullen er hoe dan ook moeten staan.’’

Dat laatste heeft de spelersgroep die ochtend in de kleedkamer al gehoord. Wel of geen Van Beek, het mag niet uitmaken. Feyenoord moet er staan in de voor de supporters als ‘wedstrijd van het jaar’ bestempeld duel. ,,We kunnen het hebben over tactiek over blessures of weet ik veel wat’’, zegt Van Bronckhorst. ,,Maar we zullen alles erin moeten stoppen. En dat gaan we ook doen.’’

Voorin dient de coach ook nog een knoop door te hakken. Sam Larsson of Jean-Paul Boëtius aan de linkerkant? De voorkeur lijkt uit te gaan naar Boëtius, die ook tegen Sjachtar een streepje voor had op de dure aankoop uit Zweden
Misschien kan ven Beek gewoon wel spelen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:11:50 #250
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_174539695
Met een fitte selectie had ik ons zeker zien winnen zondag, maar met al die blessures zie ik het toch somber in.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:21:30 #251
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174539829
Wel redelijk bizar dat van je 5 centrale verdedigers er precies 1 fit is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:25:59 #252
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174539901
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:21 schreef Caland het volgende:
Wel redelijk bizar dat van je 5 centrale verdedigers er precies 1 fit is.
Eigenlijk hebben we er ook maar 4, maar die 5e is al uit nood een linie teruggeschoven (wat ie overigens verdienstelijk doet).
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:26:29 #253
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174539910
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:21 schreef Caland het volgende:
Wel redelijk bizar dat van je 5 centrale verdedigers er precies 1 fit is.
Dat hoeft natuurlijk geen toeval te zijn. Dat is het waarschijnlijk wel, maar toch is het wel heel bijzonder.
pi_174539971
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:21 schreef Caland het volgende:
Wel redelijk bizar dat van je 5 centrale verdedigers er precies 1 fit is.
Ach ja, we hebben toch ook al eens 3 van de 4 keepers tegelijk geblesseerd gehad? :+
BFF met GGMM
pi_174540019
Diks centraal en Nelom linksback?
pi_174540035
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:32 schreef PicoMMP het volgende:
Diks centraal en Nelom linksback?
Doe dan Kramer centraal achterin, Diks rechts en Nelom linksback.
BFF met GGMM
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:35:19 #257
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174540074
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:33 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Doe dan Kramer centraal achterin, Diks rechts en Nelom linksback.
Kramer wint alleen nooit een kopduel :{
pi_174540088
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:35 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Kramer wint alleen nooit een kopduel :{
Ok zetten we Bilal ernaast.
BFF met GGMM
pi_174540258
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Nouja feitelijk gezien was daar niks op af te dingen.
_O-
pi_174540295
Ik moet zeggen dat ik Elia ook wel echt mis, die had in zo'n wedstrijd als tegen PEC wel iets kunnen forceren,
pi_174540331
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:45 schreef Henrys het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Elia ook wel echt mis, die had in zo'n wedstrijd als tegen PEC wel iets kunnen forceren,
Joh
pi_174540489
Diks opstellen en Gio mag echt voorzichtig richting de uitgang wat mij betreft. Dat is gewoon eigen tekenen voor een 1-0 achterstand bij het begin van de wedstrijd want die gaat ajax aan een snelle voorsprong helpen. Normaal is beginnen met Diks al kut, maar bij de Klassieker extreem kut.
Na Kramer eigenwijs blijven opstellen zou ie geleerd moeten hebben als trainer, dus nu Diks weer opstellen i.p.v. een talent een kans geven dan heb je het gewoon niet in je als trainer. In Geertruida zit tenminste nog toekomst.
pi_174540527
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:55 schreef Roland010 het volgende:
Diks opstellen en Gio mag echt voorzichtig richting de uitgang wat mij betreft. Dat is gewoon eigen tekenen voor een 1-0 achterstand bij het begin van de wedstrijd want die gaat ajax aan een snelle voorsprong helpen. Normaal is beginnen met Diks al kut, maar bij de Klassieker extreem kut.
Na Kramer eigenwijs blijven opstellen zou ie geleerd moeten hebben als trainer, dus nu Diks weer opstellen i.p.v. een talent een kans geven dan heb je het gewoon niet in je als trainer.
Gast... echt. Dus als hij ipv een 17-jarige in het diepe gooien tegen Ajax, Diks opstelt, mag hij weg? :')
BFF met GGMM
pi_174540535
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:57 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Gast... echt. Dus als hij ipv een 17-jarige in het diepe gooien tegen Ajax, Diks opstelt, mag hij weg? :')
Diks moet je gewoon niet meer opstellen, punt.
pi_174540593
Hoe is Diks eigenlijk zo ver gekomen? Heeft zijn moeder al het werk gedaan zoals bij Luigi Bruins het geval was?
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:01:28 #266
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174540603
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:57 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Diks moet je gewoon niet meer opstellen, punt.
Ja en als Geertruida tering slecht speelt dan zegt iedereen dat hij hem nooit had mogen opstellen.

Allebei de keuzes zijn niet ideaal. Gewoon hopen dat het meevalt.
pi_174540611
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:57 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Gast... echt. Dus als hij ipv een 17-jarige in het diepe gooien tegen Ajax, Diks opstelt, mag hij weg? :')
Een 17-jarige in het diepe gooien kan behoorlijk goed uitpakken

  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:02:25 #268
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174540619
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:01 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Een 17-jarige in het diepe gooien kan behoorlijk goed uitpakken

Vind een aanvaller wel wat minder risicovol dan een verdediger :P
pi_174540632
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:02 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Vind een aanvaller wel wat minder risicovol dan een verdediger :P
Joh
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:04:27 #270
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_174540668
Amfartbad kan je overal neerzetten.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_174540684
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:04 schreef govie het volgende:
Amfartbad
Zoek hulp
pi_174540728
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:01 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Een 17-jarige in het diepe gooien kan behoorlijk goed uitpakken

Maakt wel verschil of het in de voorhoede is of in centraal achterin natuurlijk. ;)
BFF met GGMM
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:07:26 #273
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174540740
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Joh
Jij komt toch met dat voorbeeld van Boetius :{w
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:08:33 #274
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_174540765
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Zoek hulp
Goed idee, wel een zeer flexibele voetballer, ik hou daar wel van, de opmerking is een compliment.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_174540799
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:07 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Jij komt toch met dat voorbeeld van Boetius :{w
Het was alleen maar om tegenwicht te bieden tegen de opmerking dat Diks een beter idee zou zijn.

We wéten dat Diks er geen tering van kan op zijn natuurlijke positie - laat staan als CV, wat nog een tikkeltje belangrijker is dan 'maar' rechtsback zijn. De gretige jongeling hebben we nog niet aan het werk gezien. Doe mij de gretige jongeling maar.
  Moderator vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:11:31 #276
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174540833
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:10 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het was alleen maar om tegenwicht te bieden tegen de opmerking dat Diks een beter idee zou zijn.

We wéten dat Diks er geen tering van kan op zijn natuurlijke positie - laat staan als CV, wat nog een tikkeltje belangrijker is dan 'maar' rechtsback zijn. De gretige jongeling hebben we nog niet aan het werk gezien. Doe mij de gretige jongeling maar.
Eens
pi_174540863
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:10 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het was alleen maar om tegenwicht te bieden tegen de opmerking dat Diks een beter idee zou zijn.

We wéten dat Diks er geen tering van kan op zijn natuurlijke positie - laat staan als CV, wat nog een tikkeltje belangrijker is dan 'maar' rechtsback zijn. De gretige jongeling hebben we nog niet aan het werk gezien. Doe mij de gretige jongeling maar.
Is goed Danny Blind.
BFF met GGMM
pi_174540866
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:55 schreef Roland010 het volgende:
Diks opstellen en Gio mag echt voorzichtig richting de uitgang wat mij betreft. Dat is gewoon eigen tekenen voor een 1-0 achterstand bij het begin van de wedstrijd want die gaat ajax aan een snelle voorsprong helpen. Normaal is beginnen met Diks al kut, maar bij de Klassieker extreem kut.
Na Kramer eigenwijs blijven opstellen zou ie geleerd moeten hebben als trainer, dus nu Diks weer opstellen i.p.v. een talent een kans geven dan heb je het gewoon niet in je als trainer. In Geertruida zit tenminste nog toekomst.
:')
pi_174540869
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:13 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Is goed Danny Blind.
Ik weet niet wat Danny Blind hiermee te maken heeft.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:19:59 #280
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_174540987
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:14 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik weet niet wat Danny Blind hiermee te maken heeft.
Die kan je hulp bieden, nepneus! B:)B
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_174541074
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:19 schreef govie het volgende:

[..]

Die kan je hulp bieden, nepneus! B:)B
Wat is dit nou weer voor mongool?

Het houdt niet op, niet vanzelf

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2017 16:23:14 ]
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:28:11 #282
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174541178
El Ahmadi lijkt me een veel beter idee dan Geertruida. Nieuwkoop gewoon op rechts dan.

Middenveld van Vilhena - Toornstra - Amrabat.
pi_174541180
Ik ben wel voor 3-4-3 in een ruit, waarbij El Ahmadi of Amrabat met de punt naar achteren staan (als veredelde voorstopper).

Als nieuwkoop kan spelen zou ik zeggen:

------------------Jones-----------------
---Nieuwkoop - St Juste - Haps---
---------------El Ahmadi---------------
------ Amrabat ------ Vilhena--------
-----------------Larsson----------------
-Berghuis - Jorgenson - Boetius-

Eventueel Toornstra voor Amrabat (of Larsson), maar met een behoorlijk power-middenveld en een creatieve aanval ontlast je de verdediging wel aardig denk ik. :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:29:30 #284
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174541201
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:28 schreef ace_eleven het volgende:
Ik ben wel voor 3-4-3 in een ruit, waarbij El Ahmadi of Amrabat met de punt naar achteren staan (als veredelde voorstopper).

Als nieuwkoop kan spelen zou ik zeggen:

------------------Jones-----------------
---Nieuwkoop - St Juste - Haps---
---------------El Ahmadi---------------
------ Amrabat ------ Vilhena--------
-----------------Larsson----------------
-Berghuis - Jorgenson - Boetius-

Eventueel Toornstra voor Amrabat (of Larsson), maar met een behoorlijk power-middenveld en een creatieve aanval ontlast je de verdediging wel aardig denk ik. :)
Zo zou je mijn voorstel ook kunnen zien. El Ahmadi als meest teruggezakte middenvelder / 4e verdediger
pi_174541245
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zo zou je mijn voorstel ook kunnen zien. El Ahmadi als meest teruggezakte middenvelder / 4e verdediger
Ja, El Ahmadi terug laten zakken lijkt me wel een reële optie ja. Deed ie eigenlijk de eerste helft tegen Donetsk ook wel een beetje.

Alleen zou zou ik persoonlijk Larsson ook wel opgesteld willen zien worden. Maar is inderdaad een losse afweging. :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:32:45 #286
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174541260
Ik zou gewoon een middenvelder in de verdediging gooien. Geertruida voor de leeuwen gooien in zo'n pot lijkt me gewoon niet slim.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:43:07 #287
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_174541476
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:28 schreef ace_eleven het volgende:
Ik ben wel voor 3-4-3 in een ruit, waarbij El Ahmadi of Amrabat met de punt naar achteren staan (als veredelde voorstopper).

Als nieuwkoop kan spelen zou ik zeggen:

------------------Jones-----------------
---Nieuwkoop - St Juste - Haps---
---------------El Ahmadi---------------
------ Amrabat ------ Vilhena--------
-----------------Larsson----------------
-Berghuis - Jorgenson - Boetius-

Eventueel Toornstra voor Amrabat (of Larsson), maar met een behoorlijk power-middenveld en een creatieve aanval ontlast je de verdediging wel aardig denk ik. :)
Wel grappig en netjes hoe je die opstelling heb gepresenteerd zo. ^O^ Maar ik denk dat Van bronckhorst niet zijn systeem gaat wijzigen. Misschien krijgt Mats (matsoe matsoe) Knoester wel een kans. :Y

Edit: Blijkbaar mag Bronckhorst hem niet, geen rugnummer.

[ Bericht 5% gewijzigd door govie op 20-10-2017 16:49:13 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_174541608
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:43 schreef govie het volgende:

[..]

Wel grappig en netjes hoe je die opstelling heb gepresenteerd zo. ^O^ Maar ik denk dat Van bronckhorst niet zijn systeem gaat wijzigen. Misschien krijgt Mats (matsoe matsoe) Knoester wel een kans. :Y
In dat stuk wat Klaasweetalles postte in post 249 staat "Jongeling Mats Knoester is geblesseerd. "
dus dat zal wel niet :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Moderator vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:51:48 #289
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174541649
quote:
Holocaust-‘grap’ was misverstand: ‘We bedoelden dat we Ajax-fans willen vergassen’
Online hooligans verkeerd begrepen

Er is grote ophef ontstaan over een afbeelding van Holocaust-slachtoffers die verspreid is in de aanloop naar Feyenoord-Ajax. De makers zijn echter verkeerd begrepen: “Wij hebben niets tegen echte joden. Wij bedoelen dat we Ajax-fans in gaskamers willen vermoorden.”

Online hooligan Ruben E. legt uit: “Natuurlijk bedoelen wij niet echte joden, maar de fans van Ajax. Dus als wij in het stadion zingen dat joden vergast moeten worden, dan bedoelen we dat ze Ajacieden met miljoenen tegelijk naar kampen zouden moeten deporteren, om die minderwaardige mensen daar op gruwelijke wijze allemaal uit te roeien. Eerlijk gezegd snappen wij de ophef dus niet zo.”
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:52:30 #290
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174541667
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:51 schreef Slobeend het volgende:

[..]

De Speld?
Oh.
pi_174541701
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De Speld?
Ik hoop het maar. :')
BFF met GGMM
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:56:51 #292
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174541720
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:55 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik hoop het maar. :')
Ja dus :P
Oh.
pi_174541836
Het erge is nog dat het ook niet van De Speld hoefde te zijn :'(
pi_174542238
Ik denk dat Gio zondag of met Amrabat of met Diks als back zal starten.
#12 is not for sale!
pi_174542282
Toch mooi dat de ophef over die foto veroorzaakt wordt door de man die zelf de grap maakt over het uitshirt van Feyenoord bij een foto van de nazi's.

Wat een land zeg... :')
#12 is not for sale!
pi_174542286
Zet amrabat gewoon centrale verdediger

wat is er mis met nieuwkoop? die kan toch gewoon weer rechtsback
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174542294
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 17:25 schreef Haringkop het volgende:
Toch mooi dat de ophef over die foto veroorzaakt worst door de man die zelf de grap maakt over het uitshirt van Feyenoord bij een foto van de nazi's.

Wat een land zeg... :')
Que?
BFF met GGMM
pi_174542319
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 17:25 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Que?
Volg de tijdlijn van FRFC op twitter, die hebben een screenshot van Erik de Vlieger geplaatst begin dit jaar.
#12 is not for sale!
pi_174542338
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 17:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Zet amrabat gewoon centrale verdediger

wat is er mis met nieuwkoop? die kan toch gewoon weer rechtsback
Ik verwacht dat Nieuwkoop CV gaat spelen.
#12 is not for sale!
pi_174542382
quote:
Je mag best debiel zijn, maar ga dan niet wijzen naar anderen inderdaad.
BFF met GGMM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')