abonnement Unibet Coolblue
pi_174488368
quote:
Rapper Jebroer voelt geen afgunst tegenover andere collega's, maar vindt het wel storend wanneer anderen jaloers op hem zijn.
In gesprek met Nieuwe Revu vertelt de 31-jarige rapper, wiens echte naam Tim Kimman luidt, dat hij die jaloezie dit jaar "zeker heeft gemerkt".

"Bepaalde mensen hebben geprobeerd geld bij me los te peuteren. Dat zijn gewoon oude bekenden, vrienden. Die dachten dat ze mij effe konden naaien. En ik weet zeker dat dat geboren is uit een soort afgunst of jaloezie. Mensen gedragen zich sowieso anders naar mij toe, terwijl ik zelf normaal ben gebleven."

De rapper vertelt in het gesprek vroeger "veel woede in zich te hebben gehad". "Vroeger voelde ik me alsof ik niet werd begrepen. Door mijn ouders niet, door leraren niet, door de politie niet. Ik was echt een vechtersbaasje. Ik heb heel veel gevochten, om de stomste dingen. Op die momenten had ik mezelf niet in de hand."

Nu is Jebroer rustiger geworden. "Ik kan me helemaal niet meer boos maken om dingen. En ik kan me ook niet meer verplaatsen in wie ik toen was. Waarom ik bepaalde dingen heb gedaan. Als ik daaraan terugdenk, kan ik dat gevoel niet meer oproepen. Misschien komt het omdat ik gelukkig ben."

pi_174489896
Dan zal hij wel dol op mij zijn.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 11:12:23 #3
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_174489910
Hahahaha wie is er nou jaloers op deze kneus, wie is deze vent uberhaupt
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_174490327
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:12 schreef MMaRsu het volgende:
Hahahaha wie is er nou jaloers op deze kneus, wie is deze vent uberhaupt
Parodie op de naam Jezus. Wat een kneus he? :D

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2017 11:36:49 ]
pi_174491124
Tim Kimman = Tom Kirkman?

Rare gast trouwens, ken alleen 1 nummer van hem TOEVALLIG vanwege alle ophef.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')