abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174486877
Hey
Ben 17 jaar bijna 18
Ik rook wel eens een paar jointjes met vrienden in het weekend
Heb het wel eens elke dag gedaan maar ben daar mee gekapt vondt het beetje te veel worden doe het nu alleen in het weekend 1 of 2 x per week
Dus me pa en een vriend van hem
Zeuren de heletijd erover preken elke keer erover.
En kan er niet onderuit zie die 2 elke dag
Ik zeg doe het alleen in het weekend 1 of 2 x per week
Zeggen ze 2 te veel doe het 1 x
Andere x dee ik het maar 1 x zeiden ze 1 te veel stop er mee
Elke keer zeggen ze stop er mee wordt er gek van!!!
Hoe slecht het wel niet is pfff
Kom op man hoe de fuck laat ik me pa met dat gezeur stoppen
Laat me ook beetje genieten als je het alleen afentoe in het weekend doet kan het geen kwaad
Maar nee hoor het weekend moet nooit meer worden Jesus Christus man ben al bijna volwassen mij keuzes toch? En wie zegt dat ik het voor altijd blijf doen?
Kan niet wachten tot ik 18 ben zo snel mogelijk inschrijven bij woningnet
pi_174486897
Ik ken iemand die is overleden aan blowen.
pi_174486907
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 03:59 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ken iemand die is overleden aan blowen.
HAHA hoe dan? Overdosis?
Of dood gegaan van lang blowen? ( gezondheid klachten ? )

Maar hoe de fuck kom ik hier van af?
Ik zelf wil niet stoppen doe het niet vaak
En hij blijft maar zeuren
  woensdag 18 oktober 2017 @ 04:17:50 #4
168508 Lidl
Zwartwerkers niet welkom
pi_174486910
Ga op jezelf wonen. En anders gewoon accepteren dat je een junk bent en die preken uit liefde gegeven worden
pi_174486916
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 04:17 schreef Lidl het volgende:
Ga op jezelf wonen. En anders gewoon accepteren dat je een junk bent en die preken uit liefde gegeven worden
Kan me pas over paar maanden inschrijven :(
Kan ik niet met hem naar een kliniek ofzo dat die zeggen dat ik niet verslaafd ben? Omdat ik het maar heel afentoe doe
En dat ze zeggen dat hij zich aanstelt?

[ Bericht 2% gewijzigd door Crazymothafucka op 18-10-2017 04:24:40 (Wou meer schrijven ) ]
  woensdag 18 oktober 2017 @ 04:54:57 #6
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_174486930
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 03:34 schreef Crazymothafucka het volgende:
Hey
Ben 17 jaar bijna 18
Ik rook wel eens een paar jointjes met vrienden in het weekend
Heb het wel eens elke dag gedaan maar ben daar mee gekapt vondt het beetje te veel worden doe het nu alleen in het weekend 1 of 2 x per week
Dus me pa en een vriend van hem
Zeuren de heletijd erover preken elke keer erover.
En kan er niet onderuit zie die 2 elke dag
Ik zeg doe het alleen in het weekend 1 of 2 x per week
Zeggen ze 2 te veel doe het 1 x
Andere x dee ik het maar 1 x zeiden ze 1 te veel stop er mee
Elke keer zeggen ze stop er mee wordt er gek van!!!
Hoe slecht het wel niet is pfff
Kom op man hoe de fuck laat ik me pa met dat gezeur stoppen
Laat me ook beetje genieten als je het alleen afentoe in het weekend doet kan het geen kwaad
Maar nee hoor het weekend moet nooit meer worden Jesus Christus man ben al bijna volwassen mij keuzes toch? En wie zegt dat ik het voor altijd blijf doen?
Kan niet wachten tot ik 18 ben zo snel mogelijk inschrijven bij woningnet
Jouw opties:

- stoppen met blowen
- verhuizen
- niet meer reageren op z'n commentaar
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_174486933
Stap 1: op je 18e meteen op jezelf wonen.

Stap 2: plas in zijn kont.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  User die overal opduikt 2022 woensdag 18 oktober 2017 @ 05:16:18 #8
186611 Haags
pi_174486951
terecht
Zonder wrijving geen glans
pi_174486966
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 04:58 schreef superniger het volgende:
Stap 1: op je 18e meteen op jezelf wonen.

Stap 2: plas in zijn kont.
2 nee is vies
  woensdag 18 oktober 2017 @ 05:52:38 #10
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_174487027
TS kan niet wachten tot hij zich kan inschrijven in woningnet zodat hij over 6 a 7 jaar het huis uit kan.

Blowen is voor losers trouwens. Doe liever wat nuttigs met je leven. Ontwikkel jezelf. Je bent op een leeftijd waar je nog makkelijk nieuwe dingen kan leren. Je hoeft geen huur te betalen dus en je zal nog geen serieuze baan hebben dus reizen is relatief makkelijk. Over 10 a 20 jaar zal je je pas beseffen dat je je jeugd hebt verkankert aan zelfverdoving terwijl je coole dingen had kunnen doen in die tijd.

Mja losers zijn vaak losers for life. Misschien ben je wel geboren voor het matige leven. Dus carry on :)
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_174487039
pi_174487236
quote:
7s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 05:52 schreef SpecialK het volgende:
TS kan niet wachten tot hij zich kan inschrijven in woningnet zodat hij over 6 a 7 jaar het huis uit kan.

Blowen is voor losers trouwens. Doe liever wat nuttigs met je leven. Ontwikkel jezelf. Je bent op een leeftijd waar je nog makkelijk nieuwe dingen kan leren. Je hoeft geen huur te betalen dus en je zal nog geen serieuze baan hebben dus reizen is relatief makkelijk. Over 10 a 20 jaar zal je je pas beseffen dat je je jeugd hebt verkankert aan zelfverdoving terwijl je coole dingen had kunnen doen in die tijd.

Mja losers zijn vaak losers for life. Misschien ben je wel geboren voor het matige leven. Dus carry on :)
Dit dus.
pi_174487477
Blowen als dagbesteding. :')
pi_174487512
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 07:56 schreef Bananenpap het volgende:
Blowen als dagbesteding. :')
Die mensen bestaan :{
pi_174487568
Ga gewoon zuipen in de stad, wordt je een stuk socialer van.

Blowen wordt je alleen kk dom van.
pi_174487585
Blowen is voor losers die het leven niet aankunnen.

Ga gewoon lekker zuipen in de stad en achter de wijven aan man.
pi_174487596
Drugs :')
  woensdag 18 oktober 2017 @ 08:17:13 #18
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174487614
Van blowen word je dom.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 18 oktober 2017 @ 08:17:57 #19
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_174487618
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 03:34 schreef Crazymothafucka het volgende:
Hey
Ben 17 jaar bijna 18
Ik rook wel eens een paar jointjes met vrienden in het weekend
Heb het wel eens elke dag gedaan maar ben daar mee gekapt vondt het beetje te veel worden doe het nu alleen in het weekend 1 of 2 x per week
Dus me pa en een vriend van hem
Zeuren de heletijd erover preken elke keer erover.
En kan er niet onderuit zie die 2 elke dag
Ik zeg doe het alleen in het weekend 1 of 2 x per week
Zeggen ze 2 te veel doe het 1 x
Andere x dee ik het maar 1 x zeiden ze 1 te veel stop er mee
Elke keer zeggen ze stop er mee wordt er gek van!!!
Hoe slecht het wel niet is pfff
Kom op man hoe de fuck laat ik me pa met dat gezeur stoppen
Laat me ook beetje genieten als je het alleen afentoe in het weekend doet kan het geen kwaad
Maar nee hoor het weekend moet nooit meer worden Jesus Christus man ben al bijna volwassen mij keuzes toch? En wie zegt dat ik het voor altijd blijf doen?
Kan niet wachten tot ik 18 ben zo snel mogelijk inschrijven bij woningnet
Ik zou of z'n remmen van de auto doorknippen of lekker rattengif in z'n eten flikkeren.

Wat denk die ouwe knakerlul wel niet!

Wij van fok hopen met je mee dat je gauw van hem af bent

^O^
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_174487698
Je pa heeft gelijk, drugs zijn voor losers.
pi_174487702
Hij is je vader. Het is zijn taak om je aan je hoofd te zeuren, dat je slechte dingen niet moet doen en goede dingen wel moet doen.

Je had het veel slechter kunnen treffen. Je bent nog minderjarig en woont in zijn huis. Hij had je ook gewoon straf kunnen geven.

Anderzijds had hij ook zo'n paupervader kunnen zijn die wiet voor je haalt en jou en je vrienden bij hem huis laat blowen. Wees maar blij dat hij zich gedraagt zoals hij zich gedraagt.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 09:10:51 #22
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_174488081
Dreig dat je aan de heroine gaat als je niet mag blowen!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 09:37:37 #23
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_174488353
hahahaha met je pa naar een kliniek gaan en denken dat ze dan zeggen dat je niet verslaafd bent omdat je het maar 1 of 2x per week doet _O- _O- _O-

wauw.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_174489060
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 03:34 schreef Crazymothafucka het volgende:
Hey
Ben 17 jaar bijna 18
Ik rook wel eens een paar jointjes met vrienden in het weekend
Heb het wel eens elke dag gedaan maar ben daar mee gekapt vondt het beetje te veel worden doe het nu alleen in het weekend 1 of 2 x per week
Dus me pa en een vriend van hem
Zeuren de heletijd erover preken elke keer erover.
En kan er niet onderuit zie die 2 elke dag
Ik zeg doe het alleen in het weekend 1 of 2 x per week
Zeggen ze 2 te veel doe het 1 x
Andere x dee ik het maar 1 x zeiden ze 1 te veel stop er mee
Elke keer zeggen ze stop er mee wordt er gek van!!!
Hoe slecht het wel niet is pfff
Kom op man hoe de fuck laat ik me pa met dat gezeur stoppen
Laat me ook beetje genieten als je het alleen afentoe in het weekend doet kan het geen kwaad
Maar nee hoor het weekend moet nooit meer worden Jesus Christus man ben al bijna volwassen mij keuzes toch? En wie zegt dat ik het voor altijd blijf doen?
Kan niet wachten tot ik 18 ben zo snel mogelijk inschrijven bij woningnet
Om je leven vervolgens te gaan vergooien met bier en wiet zodat je binnen no time blut bent en schulden hebt, en dan weer met hangende pootjes bij je Pa terugkomt, die je dus eerder verfoeide, om geld te bietsen. Juist ja. :')
pi_174493719
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 07:56 schreef Bananenpap het volgende:
Blowen als dagbesteding. :')
Wat moet je anders doen?
pi_174494216
quote:
7s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 05:52 schreef SpecialK het volgende:
TS kan niet wachten tot hij zich kan inschrijven in woningnet zodat hij over 6 a 7 jaar het huis uit kan.

Blowen is voor losers trouwens. Doe liever wat nuttigs met je leven. Ontwikkel jezelf. Je bent op een leeftijd waar je nog makkelijk nieuwe dingen kan leren. Je hoeft geen huur te betalen dus en je zal nog geen serieuze baan hebben dus reizen is relatief makkelijk. Over 10 a 20 jaar zal je je pas beseffen dat je je jeugd hebt verkankert aan zelfverdoving terwijl je coole dingen had kunnen doen in die tijd.

Mja losers zijn vaak losers for life. Misschien ben je wel geboren voor het matige leven. Dus carry on :)
Ja maar zodra het niet regelmatig is maar gewoon afentoe in het weekend is het toch geen probleem het brengt dan niet ernstige schade aan
pi_174494265
quote:
15s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 09:37 schreef junkiesietze het volgende:
hahahaha met je pa naar een kliniek gaan en denken dat ze dan zeggen dat je niet verslaafd bent omdat je het maar 1 of 2x per week doet _O- _O- _O-

wauw.
Ja dan denken ze dat hij gek is
Dan zeggen ze sorry deze jongenman is niet verslaafd hij doet het afentoe
Wat is de rede dat je hem wilt laten opnemen?
Want dat gaat hem niet worden
pi_174494292
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 08:09 schreef jatochneetoch het volgende:
Ga gewoon zuipen in de stad, wordt je een stuk socialer van.

Blowen wordt je alleen kk dom van.
Doe ik ook zuipen doe ik ook hoor
  woensdag 18 oktober 2017 @ 15:25:03 #29
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_174494297
Blowen is ook voor kansloze losers, verstandige man die pa van je.
pi_174494451
Gast je bent 17 je hebt niks te willen. Gewoon naar je pa luisteren en kappen met zuipen en blowen. Dat doe je maar weer als je 18 bent.

Ohja tevens verkapt "zie mij eens stoer en rebels zijn" topic..
  woensdag 18 oktober 2017 @ 15:42:03 #31
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_174494584
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:22 schreef Crazymothafucka het volgende:

[..]

Ja dan denken ze dat hij gek is
Dan zeggen ze sorry deze jongenman is niet verslaafd hij doet het afentoe
Wat is de rede dat je hem wilt laten opnemen?
Want dat gaat hem niet worden
Maar het is niet af en toe. Het is elk weekend. En je bent geestelijk verslaafd, want je wilt niet stoppen.
pi_174494825
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:42 schreef butz0rs het volgende:

[..]

Maar het is niet af en toe. Het is elk weekend. En je bent geestelijk verslaafd, want je wilt niet stoppen.
Deze redenering. _O-
pi_174495178
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:55 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Deze redenering. _O-
Hij heeft wel gelijk.
Als je denkt dat je niet verslaafd bent, dan stop je toch gewoon even een maandje?

#ontkenningsfase
Make my day!
pi_174495526
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 08:30 schreef AnanYaw het volgende:
Hij is je vader. Het is zijn taak om je aan je hoofd te zeuren, dat je slechte dingen niet moet doen en goede dingen wel moet doen.
Probleem is alleen dat je er pas achterkomt wat goede raad geweest is en wat Pa´s persoonlijke -voor jou irrelevante- jeugdtrauma was als het al veel te laat is.

TS. Ga op jezelf wonen, dan kun je doen wat je wilt.
pi_174495531
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 16:16 schreef agter het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk.
Als je denkt dat je niet verslaafd bent, dan stop je toch gewoon even een maandje?

#ontkenningsfase
Jouw versie slaat al wel ergens op, maar heeft nog steeds een mankement: Als je wil bewijzen niet verslaafd te zijn, dan is dat de oplossing, maar waarom zou je dat in de eerste plaats willen? Daar moet dus een reden voor zijn. Als je het wil en niet kan, dan ben je verslaafd.

Zijn versie is gewoon dom. Dat je ergens niet mee wil stoppen betekent niet dat je verslaafd bent, dat betekent dat je het leuk vindt of er een bepaald nut in ziet en dat je eventuele nadelen daar niet tegen op vindt wegen.

Als je de redenering doortrekt naar niet-drugsgerelateerde zaken, zie je ook al veel makkelijker waarom het zo dom is:

"Ik speel ieder weekend games, dat vind ik leuk.
-Stop er een maand mee, als je dat niet wil ben je verslaafd."
"Ik ga iedere zondag voetballen.
-Stop er een maand mee, anders ben je verslaafd."
"Ik ga ieder weekend langs bij mijn ouders.
-Stop er een maand mee, anders ben je verslaafd."

:')
pi_174495556
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 16:36 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Jouw versie slaat al wel ergens op, maar heeft nog steeds een mankement: Als je wil bewijzen niet verslaafd te zijn, dan is dat de oplossing, maar waarom zou je dat in de eerste plaats willen? Daar moet dus een reden voor zijn. Als je het wil en niet kan, dan ben je verslaafd.

Zijn versie is gewoon dom. Dat je ergens niet mee wil stoppen betekent niet dat je verslaafd bent, dat betekent dat je het leuk vindt of er een bepaald nut in ziet en dat je eventuele nadelen daar niet tegen op vindt wegen.

Als je de redenering doortrekt naar niet-drugsgerelateerde zaken, zie je ook al veel makkelijker waarom het zo dom is:

"Ik speel ieder weekend games, dat vind ik leuk.
-Stop er een maand mee, als je dat niet wil ben je verslaafd."
"Ik ga iedere zondag voetballen.
-Stop er een maand mee, anders ben je verslaafd."
"Ik ga ieder weekend langs bij mijn ouders.
-Stop er een maand mee, anders ben je verslaafd."

:')
Die junkies ook altijd met hun kromme cirkelredeneringen.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 09:59:18 #37
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_174508842
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:20 schreef Crazymothafucka het volgende:

[..]

Ja maar zodra het niet regelmatig is maar gewoon afentoe in het weekend is het toch geen probleem het brengt dan niet ernstige schade aan
Af en toe in het weekend = regelmatig.

Regelmatig wiet roken heeft wel degelijk effect op je geestelijke capaciteit. Dat is nog afgezien van het feit dat je blijkbaar je saaie momenten aan het opvullen bent met drugs. Terwijl saaie momenten juist als functie zouden moeten hebben dat je jezelf moitveert om iets nieuws te gaan doen en leren. Dat ontneem je jezelf dus. Andere mensen van jouw leeftijd hebben allerhande leuke dingen gedaan en meegemaakt in hun leven terwijl jij giegelend urenlang naar je slaapkamertjesmuur hebt lopen staren.

Zoals ik al zei. Je stoomt jezelf klaar voor het matige leven.

Dat je vader zich daar zorgen om maakt is niet alleen begrijpelijk maar... het is wel erg tragisch dat hij als dank voor zijn oprechte zorgen jouw gesnauw en plannen om zo snel mogelijk het huis uit te gaan moet ondergaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door SpecialK op 19-10-2017 10:05:38 ]
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 19 oktober 2017 @ 10:10:15 #38
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_174508956
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 09:59 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Af en toe in het weekend = regelmatig.

Regelmatig wiet roken heeft wel degelijk effect op je geestelijke capaciteit. Dat is nog afgezien van het feit dat je blijkbaar je saaie momenten aan het opvullen bent met drugs. Terwijl saaie momenten juist als functie zouden moeten hebben dat je jezelf moitveert om iets nieuws te gaan doen en leren. Dat ontneem je jezelf dus. Andere mensen van jouw leeftijd hebben allerhande leuke dingen gedaan en meegemaakt in hun leven terwijl jij giegelend urenlang naar je slaapkamertjesmuur hebt lopen staren.

Zoals ik al zei. Je stoomt jezelf klaar voor het matige leven.

Dat je vader zich daar zorgen om maakt is niet alleen begrijpelijk maar... het is wel erg tragisch dat hij als dank voor zijn oprechte zorgen jouw gesnauw en plannen om zo snel mogelijk het huis uit te gaan moet ondergaan.
Qft
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_174509167
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:20 schreef Crazymothafucka het volgende:

[..]

Ja maar zodra het niet regelmatig is maar gewoon afentoe in het weekend is het toch geen probleem het brengt dan niet ernstige schade aan
Je bent nog volop in de groei, zeker je hoofd. (En mijn eerste indruk van je is dat je hoofd nog wel wat groei kan gebruiken.)
Je hoofd blijft doorgroeien tot je een jaar of 23 bent. Tot die tijd kun je maar beter niet blowen want in deze periode heeft wiet een groot en blijvend effect op de vorming van hersenstructuren.
Je kunt dit zelf nog niet goed beoordelen want je bent jezelf nog niet, je bent immers nog in jezelf aan het groeien.
Tot die tijd kun je maar beter vertrouwen op mensen die het beste met je voor hebben en je goed kennen. Mensen zoals je vader bijvoorbeeld.
pi_174519471
quote:
Die van blowers heeft veel vettere kleuren.
pi_174519542
Sowieso vast blowen :') Gewoon alleen op een feestje af en toe. Slecht voor je longen man en je bent jong dus nog in ontwikkeling is ook niet goed voor je hersenen
pi_174519574
TS, wat voor opleiding doe je?
pi_174525983
drugs is voor losers
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_174526116
Kende iemand die verslaafd was aan die shit
  donderdag 19 oktober 2017 @ 23:23:15 #45
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_174528888
Elke verslaafde is begonnen met blowen. Denk daar maar eens over na
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2017 @ 23:55:56 #46
460494 naoomx
pi_174529621
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 09:59 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Af en toe in het weekend = regelmatig.

Regelmatig wiet roken heeft wel degelijk effect op je geestelijke capaciteit. Dat is nog afgezien van het feit dat je blijkbaar je saaie momenten aan het opvullen bent met drugs. Terwijl saaie momenten juist als functie zouden moeten hebben dat je jezelf moitveert om iets nieuws te gaan doen en leren. Dat ontneem je jezelf dus. Andere mensen van jouw leeftijd hebben allerhande leuke dingen gedaan en meegemaakt in hun leven terwijl jij giegelend urenlang naar je slaapkamertjesmuur hebt lopen staren.

Zoals ik al zei. Je stoomt jezelf klaar voor het matige leven.

Dat je vader zich daar zorgen om maakt is niet alleen begrijpelijk maar... het is wel erg tragisch dat hij als dank voor zijn oprechte zorgen jouw gesnauw en plannen om zo snel mogelijk het huis uit te gaan moet ondergaan.
Jezus, wat overdreven dit. :')

TS "moet" helemaal niets... En al helemaal niet iedere seconde van zijn "saaie momenten" opvullen om nieuwe dingen te doen en leren...
Sterker nog, denk je dan niet dat dát saai wordt af en toe..?
Eerlijk, de mensen met het leukste leven (of iig een heel leuk leven wat ook nog mentaal gezond is) zijn volgensmij niet degenen die 24/7, gedreven door FOMO, zichzelf bezighouden. Dat zijn de mensen, die weliswaar een lekker vol leventje hebben, maar ook tijd maken om gewoon lekker te chillen... En het is geen ramp als je daar dan weleens een jointje bij wilt nemen imo.

TS: Ik zou de kritiek van je vader opvatten als een beetje overdreven, maar zeker niet helemaal onterecht.
Houd de blowsessies op eens in de twee weken of zoiets en doe het alléén zolang & wanneer je er echt plezier aan beleeft. En zorg ervoor dat je boven zuipen en blowen nog wat andere prioriteiten, doelen en interesses hebt. Dan zit het wel prima, denk ik.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 00:09:53 #47
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_174529852
Ouders die van hun kinderen houden... waar gaat het heen in deze wereld?
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 06:34:15 #48
436320 Hofleverancier
De Koninklijke Paler
pi_174531413
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 00:09 schreef OEM het volgende:
Ouders die van hun kinderen houden... waar gaat het heen in deze wereld?
Hoe hebben we het zover laten komen?? -O-
Met Koninklijke Groet,
Hofleverancier
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 20 oktober 2017 @ 07:31:57 #49
186611 Haags
pi_174531658
nog steeds terecht
Zonder wrijving geen glans
pi_174533992
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:23 schreef VarkensHart het volgende:
Elke verslaafde is begonnen met blowen. Denk daar maar eens over na
Dit is niet eens waar.

Zeker niet als je onze legale drugs (caffeïne, nicotine en ethanol) meeneemt in de overweging, maar anders alsnog niet.
  Moderator vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:51:13 #51
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174534124
Als ik zie hoe je hier post op fok heeft het al je hersens aangetast of je bent van nature zwakbegaafd.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:04:45 #52
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_174534333
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:20 schreef Crazymothafucka het volgende:

[..]

Ja maar zodra het niet regelmatig is maar gewoon afentoe in het weekend is het toch geen probleem het brengt dan niet ernstige schade aan
Elk weekend is regelmatig, klapmongool
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:11:46 #53
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_174540835
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:43 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Dit is niet eens waar.

Zeker niet als je onze legale drugs (caffeïne, nicotine en ethanol) meeneemt in de overweging, maar anders alsnog niet.
junkie gespot
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:23:26 #54
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174541081
Schijnheilige types hier die denken dat je elk weekend klemzuipen fantastisch is maar een keer een blowtje en de wereld vergaat. :')

Sowieso zijn de mensen die ik ken die wel eens blowen super relaxt, aardige mensen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174541095
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:51 schreef Momo... het volgende:
Als ik zie hoe je hier post op fok heeft het al je hersens aangetast of je bent van nature zwakbegaafd.
In dat geval. Wil je mij een keer blowen?
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:28:24 #56
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174541184
En dan ook die redenering dat je je vrije tijd moet opvullen met jezelf ontwikkelen. :') Alsof iedereen niet gewoon netflix aan het bingen is in het weekend.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174541209
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 10:27 schreef zovty het volgende:

[..]

Je bent nog volop in de groei, zeker je hoofd. (En mijn eerste indruk van je is dat je hoofd nog wel wat groei kan gebruiken.)
Je hoofd blijft doorgroeien tot je een jaar of 23 bent. Tot die tijd kun je maar beter niet blowen want in deze periode heeft wiet een groot en blijvend effect op de vorming van hersenstructuren.
Je kunt dit zelf nog niet goed beoordelen want je bent jezelf nog niet, je bent immers nog in jezelf aan het groeien.
Tot die tijd kun je maar beter vertrouwen op mensen die het beste met je voor hebben en je goed kennen. Mensen zoals je vader bijvoorbeeld.
Leg eens uit. Wat gebeurt er dan? Graag met enig stevig bewijs.
Whatever...
pi_174541271
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:30 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Leg eens uit. Wat gebeurt er dan? Graag met enig stevig bewijs.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4104335/
pi_174541287
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:30 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Leg eens uit. Wat gebeurt er dan? Graag met enig stevig bewijs.
Leesvoer
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:40:47 #60
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174541436
quote:
Kun je dit in je eigen woorden even samenvatten?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174541468
quote:
serieus hetzelfde model omgedraaid? :')
pi_174541726
quote:
Waarom is dit heel slecht? Ze weten niet of dit reversibel is en of dit daadwerkelijk onherstelbaar problematisch is.

En vergelijk het eens met alcohol... Of stress door hard werken?

Ik denk overigens dat er aan cannabis zeker nadelen zullen zitten, vooral bij zeer regelmatig gebruik. Maar als je het niet rookt en niet te vaak doet zie ik het probleem niet zo.

Ik zou wel eens willen zien wat wekelijks bij McDonald's eten doet met je brein.
Whatever...
pi_174541770
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:56 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Waarom is dit heel slecht? Ze weten niet of dit reversibel is en of dit daadwerkelijk onherstelbaar problematisch is.
Wat wil je nou toch?
Mensen die er verstand van hebben die hebben er eens heel heel goed naar gekeken, en die zeggen: nou, het lijkt ons geen gezond spulletje.

En die conclusie sluit precies aan bij wat iedere stoner je zal zeggen: tis zeker niet gezond.

En dan kom jij: jaaaaa, maar misschien is het toch gezond en andere dingen zijn ook slecht dusssssssss.

Hou toch op schei toch uit. Als je wil blowen; lekker doen. Maar ga toch niet tegen kinderen zoals TS zeggen dat het misschien allemaal geen kwaad kan.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 17:01:38 #64
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174541824
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:59 schreef zovty het volgende:

[..]

Wat wil je nou toch?
Mensen die er verstand van hebben die hebben er eens heel heel goed naar gekeken, en die zeggen: nou, het lijkt ons geen gezond spulletje.

En die conclusie sluit precies aan bij wat iedere stoner je zal zeggen: tis zeker niet gezond.

En dan kom jij: jaaaaa, maar misschien is het toch gezond en andere dingen zijn ook slecht dusssssssss.

Hou toch op schei toch uit. Als je wil blowen; lekker doen. Maar ga toch niet tegen kinderen zoals TS zeggen dat het misschien allemaal geen kwaad kan.
Heb je dat onderzoek dat je linkt zelf wel gelezen?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 17:03:15 #65
138448 PeZu
Suspended animation
pi_174541866
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:59 schreef zovty het volgende:

[..]

Wat wil je nou toch?
Mensen die er verstand van hebben die hebben er eens heel heel goed naar gekeken, en die zeggen: nou, het lijkt ons geen gezond spulletje.

En die conclusie sluit precies aan bij wat iedere stoner je zal zeggen: tis zeker niet gezond.

En dan kom jij: jaaaaa, maar misschien is het toch gezond en andere dingen zijn ook slecht dusssssssss.

Hou toch op schei toch uit. Als je wil blowen; lekker doen. Maar ga toch niet tegen kinderen zoals TS zeggen dat het misschien allemaal geen kwaad kan.
zovt lees dat onderzoek even _O-
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_174541884
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:59 schreef zovty het volgende:

[..]

Wat wil je nou toch?
Mensen die er verstand van hebben die hebben er eens heel heel goed naar gekeken, en die zeggen: nou, het lijkt ons geen gezond spulletje.

En die conclusie sluit precies aan bij wat iedere stoner je zal zeggen: tis zeker niet gezond.

En dan kom jij: jaaaaa, maar misschien is het toch gezond en andere dingen zijn ook slecht dusssssssss.

Hou toch op schei toch uit. Als je wil blowen; lekker doen. Maar ga toch niet tegen kinderen zoals TS zeggen dat het misschien allemaal geen kwaad kan.
Nee hoor. Ik zeg dat jouw bewijs niet zo sterk is als je het hebt over lange termijn en onomkeerbare effecten. Die blijken niet uit jouw artikel namelijk.

Ik blow zelf niet. Vroeger wel eens gedaan.

Het gaat me erom dat je keihard claimt dat het allemaal heel slecht voor je is, terwijl het artikel alleen laat zien dat regionen die rijk zijn aan cb1 Receptoren wat kleiner zijn. Wat het effect daarvan is en of dat ook zo blijft staat er niet.

Daarnaast gaat het ook nog eens om zware gebruikers. Ik denk dat af en toe wat genotsmiddelen vast iets doen in je hersenen (daarvoor gebruik je ze). Echter je bewijst niets over of het ongezond is.
Whatever...
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 17:04:28 #67
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174541890
Internetdiscussie 101: even het meest wetenschappelijk klinkende onderzoek linken zonder het zelf te lezen :D
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174551425
Tering wat een wereldvreemde mongolen hier. Niks mis met af en toe een jointje. Gewoon schijt hebben aan je vader TS.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')