abonnement Unibet Coolblue
pi_174489823
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:05 schreef Hdero het volgende:
Ik ben het overigens eens met Trump in deze kwestie. Die man moest het ultieme offer brengen (of daar een zekere schuld voor is en van wie laten we in het midden) maar wist wel dat dat het risico van het vak was. Zeer zeldzaam wanneer ik het met Trump eens ben.
Feitelijk klopt het natuurlijk wat hij zegt, maar je belt een nabestaande op om troost te bieden, niet om diegene nog even met de neus op de feiten te drukken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 18 oktober 2017 @ 11:10:27 #77
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174489870
Even een hoop ONZ/BNW onzin weggehaald
pi_174489934
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:05 schreef Hdero het volgende:
Ik ben het overigens eens met Trump in deze kwestie. Die man moest het ultieme offer brengen (of daar een zekere schuld voor is en van wie laten we in het midden) maar wist wel dat dat het risico van het vak was. Zeer zeldzaam wanneer ik het met Trump eens ben.
'Risico van het vak' zeggen tegen rouwende nabestaanden :')
pi_174489984
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:10 schreef Hexagon het volgende:
Even een hoop ONZ/BNW onzin weggehaald
-O-

Ik postte geen BNW....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 11:20:54 #80
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174490058
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

-O-

Ik postte geen BNW....
Was een reactie daarop dus die gooi ik ook gewoon weg. :)
pi_174490140
quote:
2s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 09:56 schreef dellipder het volgende:
Chuck Grassley, voorzitter van de Judiciary Committee, is al begonnen met het Uranium One schandaal onderzoek. Verwacht wordt dat hij Attorney General Jeff Sessions hierover vragen gaat stellen in het verhoor van vandaag.
Grassley heeft eerder al brieven gestuurd naar de verschillende federale agentschappen die de CFIUS bemanden waarin hij het antwoord verzoekt of de verantwoordelijken in deze comité op de hoogte waren van de FBI zaak toen zij unaniem voor de Uranium One deal stemden. Niet later dan 26 oktober wil hij de brief beantwoord hebben.
Ook vraagt hij zich af of deze corruptiezaak een nationale veiligheidsdreiging was die doorgang van de deal had moeten blokkeren.

Chuck Grassley is een van de weinige Congresleden die constant zijn vraagtekens bij de deal heeft gezet. In 2015 vertelde afgevaardigden van de federale agentschappen, betrokken bij de deal, dat zij geen nationale veiligheidsrisico's hadden gezien waardoor zij de deal hadden moeten weigeren.
Deze afgevaardigden maakten echter geen melding van het FBI-onderzoek, inclusief het feit dat agenten hadden ontdekt dat de Russen een Amerikaans vervoersbedrijf, dat zich speciaal richt op het vervoer van uranium, hadden gecompromitteerd.

Senate Judiciary opens probe into Obama-era Russian nuclear bribery case

Die meeting wordt wel soort van interessant, omdat verwacht wordt dat de democraten Sessions nogmaals het vuur enigszins aan de schenen wordt gelegd. Bij zijn hearing van het HIC draaide Sessions verschrikkelijk om antwoorden heen, beriep zich op executive priviledge terwijl daar geen sprake van was en schuilde zich achter non-existente protocollen om maar te kunnen zwijgen. De democratische leden van het senaat hebben hem een brief (PDF) gestuurd om hem te wijzen dat dat vandaag niet nogmaals mag gebeuren. Ik hoop dat ze terug komen op een aantal onderwerpen waar Sessions zich destijds onderuit heeft geweaseld.

Vanmiddag om 16 uur onze tijd.
  Moderator woensdag 18 oktober 2017 @ 11:34:24 #82
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174490291
quote:
2s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 09:56 schreef dellipder het volgende:
Chuck Grassley, voorzitter van de Judiciary Committee, is al begonnen met het Uranium One schandaal onderzoek. Verwacht wordt dat hij Attorney General Jeff Sessions hierover vragen gaat stellen in het verhoor van vandaag.
Grassley heeft eerder al brieven gestuurd naar de verschillende federale agentschappen die de CFIUS bemanden waarin hij het antwoord verzoekt of de verantwoordelijken in deze comité op de hoogte waren van de FBI zaak toen zij unaniem voor de Uranium One deal stemden. Niet later dan 26 oktober wil hij de brief beantwoord hebben.
Ook vraagt hij zich af of deze corruptiezaak een nationale veiligheidsdreiging was die doorgang van de deal had moeten blokkeren.

Chuck Grassley is een van de weinige Congresleden die constant zijn vraagtekens bij de deal heeft gezet. In 2015 vertelde afgevaardigden van de federale agentschappen, betrokken bij de deal, dat zij geen nationale veiligheidsrisico's hadden gezien waardoor zij de deal hadden moeten weigeren.
Deze afgevaardigden maakten echter geen melding van het FBI-onderzoek, inclusief het feit dat agenten hadden ontdekt dat de Russen een Amerikaans vervoersbedrijf, dat zich speciaal richt op het vervoer van uranium, hadden gecompromitteerd.

Senate Judiciary opens probe into Obama-era Russian nuclear bribery case

Chuck Grassley riep ook constant dat Clinton iets met Benghazi te maken had dan wel fout gedaan had, onderzoek na onderzoek wat niets anders opleverde dan dat zowel de President als Mrs Clinton iets fout gedaan hadden.

Geloofwaardigheid is niet Grassley's sterkste punt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_174490294
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Was een reactie daarop dus die gooi ik ook gewoon weg. :)
Erm...ook niet. Het was een reactie op niet-BNW posts van gisteren -O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174490362
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Erm...ook niet. Het was een reactie op niet-BNW posts van gisteren -O-
Hexagon is nu eenmaal van het weg gooien. :)
  woensdag 18 oktober 2017 @ 11:41:40 #85
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174490398
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Erm...ook niet. Het was een reactie op niet-BNW posts van gisteren -O-
Dan is het een foutje geweest. Excuseer
pi_174490482
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:39 schreef Elzies het volgende:

[..]

Hexagon is nu eenmaal van het weg gooien. :)
Dat wil niet zeggen dat jij niet inhoudelijk in hoeft te gaan op mijn reactie, zoals je had beloofd.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174490557
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 09:39 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dan nog hij zei dat hij het ging schrappen en vervangen voor iets goeds ik wacht nog steeds
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Overall beste user 2022 woensdag 18 oktober 2017 @ 11:55:16 #88
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174490607
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Feitelijk klopt het natuurlijk wat hij zegt, maar je belt een nabestaande op om troost te bieden, niet om diegene nog even met de neus op de feiten te drukken.
Trump zegt tenminste waar het op staat!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174490698
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Feitelijk klopt het natuurlijk wat hij zegt, maar je belt een nabestaande op om troost te bieden, niet om diegene nog even met de neus op de feiten te drukken.
Eigenlijk moet niemand zijn volledige grip op de realiteit verliezen, het kan zelfs helpen nabestaanden een zekere realiteitszin bij te brengen.
pi_174490733
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:01 schreef Hdero het volgende:

[..]

Eigenlijk moet niemand zijn volledige grip op de realiteit verliezen, het kan zelfs helpen nabestaanden een zekere realiteitszin bij te brengen.
Laat dat lekker over aan een psychiater, mocht de nabestaande emotioneel in de knoop zitten als gevolg van de dood van haar man. Als president bel je op om je medeleven te betuigen en troost te bieden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174490776
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
Als president bel je op om je medeleven te betuigen en troost te bieden.
En informeert van te voren liefst ook even of een telefoongesprek op prijs wordt gesteld...
pi_174490875
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laat dat lekker over aan een psychiater, mocht de nabestaande emotioneel in de knoop zitten als gevolg van de dood van haar man. Als president bel je op om je medeleven te betuigen en troost te bieden.
Heb je meegeluisterd?
  woensdag 18 oktober 2017 @ 12:12:49 #93
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174490894
Als je als president tegen een nabestaande zegt: tja, dat is het risico van het vak, zeg je eigenlijk dat het rouwen onterecht is.

'Je wist dat dit kon gebeuren, dus niet zeuren nu.'
pi_174490983
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:12 schreef Elzies het volgende:

[..]

Heb je meegeluisterd?
Nee, maar gelukkig hebben ze in Amerika betrouwbare media die er bovenop zitten.

Trump to slain soldier’s widow: ‘He knew what he signed up for’

quote:
The widow of Army Sgt. La David Johnson received the five-minute call from Trump, Democratic Rep. Frederica Wilson told The Post, one day after the commander in chief falsely suggested that former President Barack Obama did not phone the families of fallen soldiers.

“They were astonished,” Wilson said about the Florida family’s reaction. “It was almost like saying, ‘You signed up to do this, and if you didn’t want to die, shouldn’t have signed up.’ ”

Wilson said the widow, Myeshia Johnson, spoke to Trump for about five minutes and her only words were “thank you” at the end of the conversation.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  † In Memoriam † woensdag 18 oktober 2017 @ 12:22:01 #95
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174491068
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
Als president bel je op om je medeleven te betuigen en troost te bieden.
'Have a good time'.
Carpe Libertatem
pi_174491085
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:12 schreef Jovatov het volgende:
Als je als president tegen een nabestaande zegt: tja, dat is het risico van het vak, zeg je eigenlijk dat het rouwen onterecht is.

'Je wist dat dit kon gebeuren, dus niet zeuren nu.'
Hij zegt eerder: als iemand soldaat wordt weet je dat hij gaat sterven maar als het gebeurd is het wel vervelend.
pi_174491093
quote:
10s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:22 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

'Have a good time'.
"Hebt u nog genoeg keukenrollen?"
pi_174491161
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:12 schreef Elzies het volgende:

[..]

Heb je meegeluisterd?
Oi!

quote:
7s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat wil niet zeggen dat jij niet inhoudelijk in hoeft te gaan op mijn reactie, zoals je had beloofd.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174491207
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:23 schreef Wespensteek het volgende:
"Hebt u nog genoeg keukenrollen?"
"Of probeer deze waterzuiveraar eens... echt interessant!"
  Overall beste user 2022 woensdag 18 oktober 2017 @ 12:30:02 #100
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174491211
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, maar gelukkig hebben ze in Amerika betrouwbare media die er bovenop zitten.

Trump to slain soldier’s widow: ‘He knew what he signed up for’

[..]

Eerst valt hij Obama aan wegens zogenaamd niet bellen, om daarna zo'n godsgruwelijk lompe opmerking te maken tegen een nabestaande? Ik dacht dat het andersom gegaan was: iemand heeft hem op zijn vingers had getikt en dus valt hij Obama maar aan. Maar nee dus.

Wat een sneue gast. Wat een ontzettende onbenul. De simpelheid en ongeintereseerdheid die van die man afdruipt....Niet te geloven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')