abonnement Unibet Coolblue
pi_174480286


Als Feyenoord nog wat wil maken van dit Champions League-seizoen, dan is vandaag het moment. Na een kansloze 4-0-nederlaag tegen Manchester City en een schlemielige 3-1-zeperd tegen Napoli biedt de thuiswedstrijd tegen Sjachtar Donetsk de mogelijkheid om het gehavende blazoen wat op te poetsen. Tegen de Oekraïense kampioen kan de Rotterdamse club helaas geen beroep doen op de geblesseerde verdedigers Jan-Arie van der Heijden en Eric Botteghin en aanvaller Nicolai Jørgensen is ook geblesseerd. Verdediger Sven van Beek is er na lang blessureleed wel weer bij. Bezorgt de ploeg van Giovanni van Bronckhorst het legioen in De Kuip een mooie avond?




De confrontatie in de Champions League tussen Feyenoord en Shaktar Donetsk staat dinsdag onder leiding van de Spaanse scheidsrechter Alberto Undiano Mallenco.
De UEFA heeft de 44-jarige Spanjaard aangesteld voor het duel in De Kuip. Voor Undiano Mallenco is het de eerste keer dat hij een Europese wedstrijd van Feyenoord fluit.




De kansen zijn er wel bij Feyenoord, maar de doelpunten blijven uit. PEC Zwolle was na NAC Breda en Manchester City al de derde ploeg die Feyenoord in De Kuip van het scoren afhield. "Het geluk ontbrak ook wel een beetje", weet trainer Giovanni van Bronckhorst.



"Met een doelpunt breek je de wedstrijd open. We hebben heel veel kansen gecreëerd, maar we scoren niet. Vorig jaar gingen ze er wel in, nu niet. Ik weet niet waar het aan ligt. Het verschil tussen winst en gelijkspel is heel klein. De laatste wedstrijden lijden we puntenverlies in De Kuip. Dat mag eigenlijk niet."

Uitblinker Boer
Diederik Boer was een groot obstakel voor de Rotterdammers. De doelman van PEC Zwolle speelde een sterke wedstrijd. "Een beetje geluk hadden we wel, eerlijk is eerlijk." Trainer John van 't Schip vult hem aan: "Maar ik vond niet dat we deze wedstrijd hadden moeten verliezen."

Feyenoord mag zich best een beetje zorgen maken. Van de laatste 41 schoten in De Kuip werd er niet een gepromoveerd tot doelpunt. Dinsdag komt Sjachtar Donetsk op bezoek in de Champions League en volgende week zondag staat in eigen huis de Klassieker tegen Ajax op het programma.

Invalbeurten Jørgensen en Van Beek
Lichtpuntje was de invalbeurt van Nicolai Jørgensen. De topscorer van vorig seizoen liet zich meteen gelden, maar ook hij kon niet scoren. Van Bronckhorst: "We moeten het rustig opbouwen met hem. Daarom hebben we hem laten invallen. De komende wedstrijden zullen we dat weer moeten doen."

Ook Sven van Beek kwam als invaller in het veld. Noodgedwongen, dat wel. Hij verving in de 22ste minuut de geblesseerde Renato Tapia. "Ik ben natuurlijk blij dat ik eindelijk weer op het veld sta", zei Van Beek, die ook niet begreep dat er niet gewonnen werd.

"Vorig jaar vlogen ze er wel in. We hebben vandaag zeker vier honderd procent kansen gehad. Als ik weer mag spelen tegen Sjachtar en Ajax, dan zal ik er staan." Voor Van Beek was het zijn eerste wedstrijd in De Kuip sinds 16 april 2016.

Vorskla Poltava heeft Shakhtar Donetsk een lastige avond bezorgd. Maar de Champions League-opponent van Feyenoord ontsnapte aan puntenverlies (3-2).



Shakhtar, dat dit seizoen in eigen land alleen in het thuisduel met Dinamo Kiev in juli punten had verloren, had na ruim een half uur een ogenschijnlijk solide basis gelegd voor het succes tegen Vorskla Poltava. Marlos opende de score na een fraaie assist van Alan Patrick, terwijl Facundo Ferreyra in de 36ste minuut van dichtbij de 2-0 aantekende.

Maar Vorskla, dat met een achterstand van zeven punten als nummer drie in de Oekraïense Premier League naar Kharkiv was vertrokken, toonde veerkracht. Dankzij twee goals van Yury Kolomoets was in de 57ste minuut de 2-2 op het scorebord het resultaat daarvan. Acht minuten voor tijd voorkwam Shakhtar puntenverlies. Na een slimme steekpass van Gustavo Blanco maakte Ferreyra de 3-2.

Dinsdag 17 oktober 2017. 20:45-22:30 uur. Veronica.

:7 w/

:P
pi_174480306
WEER niet goed gereekst

wat een stelletje pannenkoeken zeg
  Redactie Sport dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:07:21 #4
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174480312
Geen reeks, je verwacht het NIET
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174480313
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Daar heb je punt.
Wat praat jij zo a zemmer
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_174480318
Dit gaat helemaal mis.

Ik kies jouw topic ties. Ik wist niet dat je zo onzeker was en een dusdanig negatief zelfbeeld had :{
pi_174480321
Reeksen is moeilijker dan jullie denken ;)
pi_174480325
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen reeks, je verwacht het NIET
Het houdt niet op, niet vanzelf.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  Moderator dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:07:42 #9
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_174480327
Is het weer zo ver.

Mods pls.
What can change the nature of a man?
pi_174480328
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174480338
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:07 schreef Coco. het volgende:
Is het weer zo ver.

Mods pls.
Las cocu.
  Redactie Sport dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:07:57 #12
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174480340
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:07 schreef Leonos het volgende:
Reeksen is moeilijker dan jullie denken ;)
Kan het niet makkelijker gemaakt worden?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174480342
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Wat praat jij zo a zemmer
Vette, geoliede mannen klauwen maken typen soms lastig.
pi_174480344
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:07 schreef Leonos het volgende:
Reeksen is moeilijker dan jullie denken ;)
Daar denkt je moede...
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_174480346
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:07 schreef Leonos het volgende:
Reeksen is moeilijker dan jullie denken ;)
Het feit dat jij als gastmod nodig bent. :N
pi_174480350
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit gaat helemaal mis.

Ik kies jouw topic ties. Ik wist niet dat je zo onzeker was en een dusdanig negatief zelfbeeld had :{
Dankje lieverd
pi_174480353
Als Feyenoord en Shakhtar gelijk eindigen, gaat het dan om doelsaldo of onderling resultaat?
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:08:26 #18
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_174480355
w/
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_174480359
zitten redelijk in de tang weinig kansen
pi_174480360
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:08 schreef JanCees het volgende:

[..]

Het feit dat jij als gastmod nodig bent. :N
Ik heb niks gedaan hoor.
  FOK!fotograaf dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:08:42 #21
842 Zorro
Z
pi_174480363
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:07 schreef Leonos het volgende:
Reeksen is moeilijker dan jullie denken ;)
Je moet niet 1 maar 2 vinkjes aanzetten?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_174480364
Niks aan het handje dames
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:08:48 #23
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174480367
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:08 schreef Tchock het volgende:
onderling resultaat
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  Moderator dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:08:55 #24
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_174480376
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:08 schreef Tchock het volgende:
Als Feyenoord en Shakhtar gelijk eindigen, gaat het dan om doelsaldo of onderling resultaat?
Uitdoelpunten tellen dubbel.

Tenzij een speler een masker draagt.
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:08:58 #25
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174480378
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:08 schreef Tchock het volgende:
Als Feyenoord en Shakhtar gelijk eindigen, gaat het dan om doelsaldo of onderling resultaat?
Ik dacht eerst onderling resultaat. Dat was bij het Lyon - Ajax debacle in ieder geval zo.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')