abonnement Unibet Coolblue
pi_174492441
quote:
2s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:39 schreef Lonaa het volgende:

Ik hoor dit. FML.

Meestal zet ik wel mijn eigen muziek op. Nine Inch Nails ofzo. :')
Mijn buren zingen vaak psalmen in de tuin met het hele gezin. Of als het niet meer buiten kan doen ze het binnen, maar dan wel met de ramen/deuren open *ril*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174492452
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:39 schreef gcjoel het volgende:
ik hoor muisgeklik, typen op toetsenborden en bellende mensen
Ik hoor mijn eigen muisgeklik en een vrachtwagen bij de overburen :)
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 18 oktober 2017 @ 13:43:03 #153
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174492481
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:41 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik hoor mijn eigen muisgeklik en een vrachtwagen bij de overburen :)
Ik hoor vooral mezelf mijn lach inhouden omdat ik app met mijn bff O+
pi_174492486
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:41 schreef minilot het volgende:
Ik vind #metoo overigens een prima initiatief, en een toename van zichtbaarheid van deze kwesties kan ik alleen maar toejuichen.

Zelf echter geen enkele neiging tot bijdrage leveren, de mildere vormen van 'harrassment' ervaar ik persoonlijk niet als zodanig (nageroepen worden op straat, onbekenden die je zomaar aanspreken, vunzige opmerkingen op de werkvloer - ik stoor me daar voor mezelf helemaal niet aan, men doet maar) en de enige keer dat ik daadwerkelijk wat verdergaande fysieke ellende heb meegemaakt (in een lege treincoupé, een grote dude die ze niet helemaal op een rijtje had) heeft dusdanig weinig indruk op me gemaakt dat ik het #metoo-podium graag open laat voor mensen die er wél over in de knoei zitten :)
Het gaat niet eens perse om het ermee in de knoei zitten, het gaat er om om zichtbaar te maken hoe vanzelfsprekend de aanwezigheid van dit soort gedrag is. Dus ook jouw verhaal past er prima bij. Overigens is het delen van zulke persoonlijke shit imo altijd vrijwillig en nooit verplicht omdat er nu eenmaal een hashtag is :)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174492528
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:41 schreef Puala het volgende:

[..]

Mijn buren zingen vaak psalmen in de tuin met het hele gezin. Of als het niet meer buiten kan doen ze het binnen, maar dan wel met de ramen/deuren open *ril*
:D Biblebelt?

Ik hoor Slayer *O*
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_174492535
nou, wat anders wat ik gister meemaakte:

Mijn mini en ik zaten op de trap voor het lokale postkantoor een banaatje te eten. Komt er een vrouw naast me zitten. "Waarom ben je bij de CIA, en waarom volg je me?". Vervolgens wijst ze naar mini "Waarom heb je mijn kind gekidnapt?". Normaal praat ik maar een beetje mee met zulke mensen, maar nu ze mini erbij betrok was ik snel weg. Ik vond het maar spooky.
pi_174492543
verder hoor ik auto's, en de fan van mijn laptop.
pi_174492555
Ik vind het goed dat er nu mensen zijn die het durven uit te spreken en het zichtbaarder maken. Ik vrees alleen dat er niets gaat veranderen, omdat het al zo lang bestaat. En omdat veel dingen ook in de doofpot gestopt worden uit schaamte/niet weten wat er mee te moeten.

Ik ben IT-er en moest een keer een kabel vervangen bij iemand. Netjes gevraagd of diegene aan de kant wilde zodat ik er bij kon. Geen probleem. Zit ik onder het bureau, schuift ie terug met een blije kop en maakt een collega er een foto van. Die ging dus het bedrijf rond met een lekkere schunnige opmerking er bij. Ik heb het niet als mega vervelend ervaren, gelukkig. Maar toch is het wel iets waarvan ik het onthouden heb en het altijd probeer te voorkomen als er weer zoiets gebeuren moet.
pi_174492562
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:46 schreef mjan het volgende:

[..]

:D Biblebelt?

Ik hoor Slayer *O*
Jup :D Al mijn hele leven, maar zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt :P
pi_174492568
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Dus ook jouw verhaal past er prima bij.
Ja, maar nogmaals, ik vind het voor mezelf juist niet iets negatiefs om bijvoorbeeld zomaar op straat aangesproken te worden, en persoonlijk vind ik bepaalde vormen van grensoverschrijdend gedrag juist een beetje smaak en pit aan het dagelijks leven geven. Dat het gros van de mensen daar helemaal niet van gediend is begrijp ik heus heel goed en het is volkomen terecht dat ertegen gestreden wordt, maar mijn eigen manier van erin staan maakt wel dat ik niet het idee heb dat ik nou de juiste persoon ben om deel te nemen aan het debat erover. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174492584
Mijn buren zingen elk weekend psalmen, duidelijk hoorbaar voor ons. Wel altijd binnenshuis. :)
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 18 oktober 2017 @ 13:50:20 #162
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174492595
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:47 schreef Puala het volgende:
Ik vind het goed dat er nu mensen zijn die het durven uit te spreken en het zichtbaarder maken. Ik vrees alleen dat er niets gaat veranderen, omdat het al zo lang bestaat. En omdat veel dingen ook in de doofpot gestopt worden uit schaamte/niet weten wat er mee te moeten.

Ik ben IT-er en moest een keer een kabel vervangen bij iemand. Netjes gevraagd of diegene aan de kant wilde zodat ik er bij kon. Geen probleem. Zit ik onder het bureau, schuift ie terug met een blije kop en maakt een collega er een foto van. Die ging dus het bedrijf rond met een lekkere schunnige opmerking er bij. Ik heb het niet als mega vervelend ervaren, gelukkig. Maar toch is het wel iets waarvan ik het onthouden heb en het altijd probeer te voorkomen als er weer zoiets gebeuren moet.
In zn kruis trappen volgende keer *)
  woensdag 18 oktober 2017 @ 13:52:29 #163
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174492626
Mijn buurjongen zingt graag enkele van de volgende hits:
Je bent een kuthoer
ADO DEN HAAG x1000
enz.
Hij belt ook graag 10 minuten lang aan bij zichzelf
Ik heb nog nooit iemand zo luidruchtig horen traplopen

Verder is het een lieve jongen _O- en kan ik er wel om lachen. Zijn onderburen minder denk ik.
pi_174492632
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:52 schreef gcjoel het volgende:
Hij belt ook graag 10 minuten lang aan bij zichzelf
Eh? :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_174492643
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:46 schreef Jagärtrut het volgende:
nou, wat anders wat ik gister meemaakte:

Mijn mini en ik zaten op de trap voor het lokale postkantoor een banaatje te eten. Komt er een vrouw naast me zitten. "Waarom ben je bij de CIA, en waarom volg je me?". Vervolgens wijst ze naar mini "Waarom heb je mijn kind gekidnapt?". Normaal praat ik maar een beetje mee met zulke mensen, maar nu ze mini erbij betrok was ik snel weg. Ik vond het maar spooky.
Ah, brr! Dat is ook wel angstaanjagend én sneu voor zo een mevrouw..
Let me see you stripped down to the bone
pi_174492694
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah, brr! Dat is ook wel angstaanjagend én sneu voor zo een mevrouw..
Precies dit.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 13:56:37 #167
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174492696
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Eh? :D
Ja ik ging echt stuk toen hij dat laatst deed.
Staat ie gewoon boven aan zijn voordeur aan te bellen.
Na een tijdje gaat hij dan naar binnen om daar weer lekker hard te zingen _O-
Hij is wel divers, ene keer britney andere keer keiharde hardcore.
en hij wenst me altijd een fijne avond O+
pi_174492705
quote:
2s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Precies dit.
zeker, ik vond het ook erg sneu voor haar. En zonder mini erbij had ik ook erg anders gereageerd. Met mini vond ik het een stuk minder ontspannen.
pi_174492711
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:56 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja ik ging echt stuk toen hij dat laatst deed.
Staat ie gewoon boven aan zijn voordeur aan te bellen.
Na een tijdje gaat hij dan naar binnen om daar weer lekker hard te zingen _O-
Hij is wel divers, ene keer britney andere keer keiharde hardcore.
en hij wenst me altijd een fijne avond O+
Als ik dit hoor mis ik het wel een beetje om in een flatgebouw te wonen. Een béétje! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174492719
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

zeker, ik vond het ook erg sneu voor haar. En zonder mini erbij had ik ook erg anders gereageerd. Met mini vond ik het een stuk minder ontspannen.
Oh en dat snap ik ook heel erg goed hoor. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174492738
En wat jammer dat onze trouwambtenaar niet de oom van Lot is! Dat had ik echt heel lollig gevonden! :) :)
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 18 oktober 2017 @ 14:00:16 #172
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174492751
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Als ik dit hoor mis ik het wel een beetje om in een flatgebouw te wonen. Een béétje! :)
Omdat ik er geen last van heb vind ik het erg lollig.
Maar de politie staat erg vaak aan zijn deur, dus voor anderen is het wel sneu.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 14:01:29 #173
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_174492765
Ik ben te oud en te murw.
Van alles wat ik ongepast vind, vinden veel anderen wel gepast.
Dus ik heb het in de loop der jaren opgegeven.
Ik maak me er niet meer druk over.
En voor mijzelf kan ik er wel mee omgaan. Of er moet echt geweld aan te pas komen, maar dat heb ik niet meegemaakt, dat ik het fysiek aflegde.
pi_174492908
Naaah. Dacht ik eindelijk een daadwerkelijk zwangerschapskwaaltje te ervaren, blijkt het eenvoudig op te lossen met een glas druivensap en een paar gedroogde vijgen in de ochtend. Verdorie! :+
#tmi
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 18 oktober 2017 @ 14:12:36 #175
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_174492924
I don't wanna know. :{w
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')