Bedankt voor je reactie.quote:
Leuke auto's, maar 1 op 15 kun je vergeten. Dat wordt meer 1 op 10 (als je rustig aan doet met een 2.5).quote:
das wel een dingetje jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 19:46 schreef oldford het volgende:
[..]
Leuke auto's, maar 1 op 15 kun je vergeten. Dat wordt meer 1 op 10 (als je rustig aan doet met een 2.5).
95 of 98? Ik kwam niet hoger dan 1:14 maar dat is mijn rijstijl misschien. Wel altijd 95 getankt.quote:
Hilarisch.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:34 schreef gewoonmeppen het volgende:
Verbruik is vooral afhankelijk van je rijstijl en de plaatsen waar je rijd.
Top Gear liet al eens zien dat een BMW M3 zuiniger kan zijn dan een Prius.
Mijn Colt rijd 1 op 17, maar met 160 op de snelweg daalt het verbruik ook al snel naar 1 op 12.
Een auto met een kleine motor en een lage snelheid is zuiniger dan een auto met een grote motor op lage snelheid.
Mijn andere auto met een 2.5 V6 rijd ook 1 op 12, maar 1 op 8 is met wat moeite ook wel te halen.
Kijk eerst eens naar de afstanden die je rijd en bereken het verschil eens in benzine kosten.
Zoveel bezuinig je niet eens per maand op de benzine.
Voor 10 euro per maand extra rij ik liever met een 2.5 V6, dan in een zuinig koekblik.
Goed gedaan. Is geen sportieve auto. En als je rijdt als een krant haal je dat vast wel. Raar topic.quote:
Je hebt geen idee dus wat een Ignis sport is.. vrijwel iedereen denkt dat het een saaie bak isquote:Op woensdag 18 oktober 2017 23:00 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Goed gedaan. Is geen sportieve auto. En als je rijdt als een krant haal je dat vast wel. Raar topic.
Op Renault na is alles met "sport" vaak de auto met 2 uitlaten en een sportstuur.
... 1 op 15 met de airco aan. Het is wennen deze "sportieve" auto.
Sportief rijden en een sportieve auto hebben is iets anders. Een M5 is met 84 achter een vrachtwagen ook best zuinigquote:Op woensdag 18 oktober 2017 22:52 schreef PluggieOD het volgende:
wtf sportieve auto en 1:15...
Dat wordt niet zo sportief allemaal...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |