abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:12:12 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_174475193
Op de Vlaardingse Sperwerlaan is in de nacht van zondag 15 op maandag 16 oktober een 69-jarige, alleenstaande vrouw op brute wijze overvallen door twee mannen. De vrouw was zondagavond in haar slaapkamer televisie aan het kijken. De deur van de slaapkamer, die naar de tuin leidt, stond nog op een kier omdat de kat nog buiten was.

171017_147316_agent-met-vest-en-portofoon.jpg

Ergens rond kwart over 12, half één ’s nachts vloog opeens de tuindeur open en kwamen er twee mannen met bivakmutsen op en handschoenen aan de woning binnen. De mannen vroegen de vrouw om haar sieraden en geld. De hond reageerde op de mannen, waarop één van de daders de hond schopte en vervolgens opsloot in een kamer. Eén van de mannen verliet de woning met de pinpas van de vrouw, de andere man bleef bij de vrouw om zeker te weten dat zij de juiste pincode gaf.

De man die achterbleef bond de vrouw vast en doorzocht de hele woning op waardevolle goederen. Ook haalde hij de ringen van haar vingers. Ongeveer een kwartier later verliet de man de woning. De vrouw wist zichzelf te bevrijden en vluchtte naar haar buurvrouw. De mannen waren beiden donker gekleed. De ene man was ongeveer 1.90m en had een fors postuur. De andere man was een stuk kleiner, rond de 1.70m en had een dun postuur. De politie is op zoek naar getuigen. Deze kunnen zich via de gebruikelijke wegen melden: 0900-8844 of 0800-7000 voor meld misdaad anoniem.

Brute overval op 69-jarige vrouw

Wedden dat er weer users beginnen over licht getinte mannen en Opsporing Verzocht?

Ze hebben nog gelijk ook. :( :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:19:06 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_174475311
Klinkt vooralsnog alsof 'brute' wat overdreven is
pi_174475379
De dikke en de dunne?
pi_174475537
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:22 schreef LurkJeRot het volgende:
De dikke en de dunne?
Toen ik de OP las was het eerste wat me te binnen schoot Laurel en Hardy, ik was dus niet de enige. :D
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:32:25 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_174475608
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:19 schreef hugecooll het volgende:
Klinkt vooralsnog alsof 'brute' wat overdreven is
Mijn gedachte. Overdrijven is ook een vak.

Als een 69jarige vrouw door twee mannen met bivakmutsen en handschoenen, tijdens een overval in de nacht wordt vastgebonden in haar slaapkamer, haar ringen van de vingers worden geplukt terwijl ook haar hond wordt getrapt en vervolgens in een andere kamer wordt opgesloten, daarna heel het huis wordt onderzocht op waardevolle spullen, terwijl de andere inbreker er met je pinpas vandoor gaat, al bruut is.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:36:55 #6
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_174475713
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:32 schreef tong80 het volgende:

[..]

Mijn gedachte. Overdrijven is ook een vak.

Als een 69jarige vrouw door twee mannen met bivakmutsen en handschoenen, tijdens een overval in de nacht wordt vastgebonden in haar slaapkamer, haar ringen van de vingers worden geplukt terwijl ook haar hond wordt getrapt en vervolgens in een andere kamer wordt opgesloten, daarna heel het huis wordt onderzocht op waardevolle spullen, terwijl de andere inbreker er met je pinpas vandoor gaat, al bruut is.

:P
Ik bedoel maar
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:46:39 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_174475955
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:36 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik bedoel maar
Verklaar je nader.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:52:20 #8
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_174476085
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:46 schreef tong80 het volgende:

[..]

Verklaar je nader.

:P
Het enige geweld was dat de hond een schop kreeg. In een artikel over een brute overval verwacht ik wel extremere vormen van geweld aan te treffen dan een enkele schop.
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:37:09 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_174481539
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:52 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Het enige geweld was dat de hond een schop kreeg. In een artikel over een brute overval verwacht ik wel extremere vormen van geweld aan te treffen dan een enkele schop.
Waar zie jij "lijfelijk" geweld staan :?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:39:01 #10
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_174481601
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:37 schreef tong80 het volgende:

[..]

Waar zie jij "lijfelijk" geweld staan :?

:P
Da's een beetje mijn punt he
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:39:12 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_174481606
Ze lacht nog, maar de schrik zit er bij de Vlaardingse Joke Simons (69) nog goed in. Zondagnacht werd de weduwe bruut overvallen. Thuis. Ze slaapt alleen nog met een stuk hout binnen handbereik.



Het moet een uur of 23.30 geweest zijn. Potverdorie, denkt Simons. Is poes Jackie nog steeds niet binnen? Ze loopt via haar slaapkamer naar de tuin. Toch even kijken. Niets. Na een toiletstop kijkt ze nog eens. Dan zwaaien de gordijnen open. Twee in zwart gehulde mannen doemen op. Een overval.

De inbrekers rukken de drie ringen van haar vingers af. Verrassend soepel, vertelt Simons. ,,Vorige week had ik daar in het ziekenhuis meer moeite mee.’’ Twee verlovingsringen – haar eigen exemplaar en die van haar aan kanker overleden partner – en een derde, een cadeau van hem. ,,Mijn portemonnee met zijn pasfoto’s is vier jaar geleden al gestolen. En nu dus de ringen. Ik heb niks meer van hem.’’

Pincode
Terwijl Simons met tiewraps om haar handen op bed ligt, gaan de inbrekers het appartement door. Ze vinden haar pinpas. In eerste instantie vertelt de Vlaardingse een onjuiste pincode. ,,Dan gaan ze tenminste weg, dacht ik.’’

Maar één van de twee haalt dreigend een vinger over zijn hals. Een duidelijke waarschuwing. Simons schrikt en vertelt de echte code.

Hond Loulou blaft en protesteert. Hij krijgt een paar trappen en wordt door de mannen in de woonkamer opgesloten. Doodsbang is het dier, dat van schrik op de bank poept. De hond loopt een gekneusd ‘heupie’ en een gescheurde teennagel op.

Eén van de twee mannen - Simons schat ze eind 20 - snelt weg richting pinautomaat. Ze ziet hem niet meer terug. De ander blijft bij het slachtoffer, voor het geval de pincode fout blijkt.

Nachthemd
De nachtmerrie van Simons wordt groter. De man wil weten ‘wat zij onder haar nachthemd heeft’. ,,Ik heb gezegd dat ik beneden een ontsteking heb. Is niet zo, maar hij schrok wel. Geen idéé waar ik het vandaan haalde.’’ De inbreker verdwijnt snel. De Vlaardingse kan zichzelf bevrijden.

Het is onduidelijk waarom de inbrekers het juist op de Vlaardingse gemunt hadden. ,,Ze hadden het over inlichtingen. Nou, zei ik, dan heb je betere inlichtingen nodig. Alle juwelen die ik heb, zijn nep.''

Ze lacht, maar schijn bedriegt. Simons heeft al twee nachten niet geslapen en verstopt een stuk hout - een Duits souvenir - bij haar bed. ,,Ik blijf die twee zien wanneer ik de slaapkamer in loop. Maar ik laat me niet klein krijgen. Zeker niet.’’

https://www.ad.nl/binnenl(...)n-mijn-man~a6701c29/

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')