abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:31:45 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_174469837
Ergens in het vorige decennium zijn Brandx Bixister en Ghaven getrouwd en daarna heb ik ze nooit meer (hier) gezien. Vroeg me altijd af waarom ze ineens verdwenen. Of zijn ze er nog gewoon en heb ik niet opgelet. En zijn ze nog bij elkaar?
pi_174469891
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 13:31 schreef SunChaser het volgende:
Ergens in het vorige decennium zijn Brandx en Ghaven getrouwd en daarna heb ik ze nooit meer (hier) gezien. Vroeg me altijd af waarom ze ineens verdwenen. Of zijn ze er nog gewoon en heb ik niet opgelet. En zijn ze nog bij elkaar?
Ik neem aan dat je het over bixister hebt?
  Redactie Frontpage dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:34:48 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_174469904
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 13:34 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het over bixister hebt?
Oei ja idd :D In de war met de X |:(
pi_174469928
Wat is ijsmeis.rar? :@
pi_174470106
Wie was krentenbol nou écht en waarom werd er zo kansloos gereageerd op iemand die haar identiteitsdiefstal kwam melden?
pi_174470116
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 13:35 schreef Poes. het volgende:
Wat is ijsmeis.rar? :@
Volgens mij was het een zip en geen rar.
pi_174470205
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 13:35 schreef Poes. het volgende:
Wat is ijsmeis.rar? :@
Note incoming.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174470534
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 13:35 schreef Poes. het volgende:
Wat is ijsmeis.rar? :@
Een reeks pikante foto's van de user formerly known as ijsmeis. Heb ze nooit gezien, maar ze was kennlijk nog minderjarig destijds.
pi_174470559
Mijn vraag: is het ooit gelukt omdat kledingrek in elkaar te zetten of wat :?
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:17:15 #10
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174470834
Wat is er geworden van de tv-carrière van die dikke Molukker die een tijdlang schijtlollige filmpjes voor FOK!-tv maakte?
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174473278
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 13:46 schreef dimmak het volgende:

[..]

Note incoming.
Nee joh, ik heb namelijk écht geen idee wat het was :D
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:02 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Een reeks pikante foto's van de user formerly known as ijsmeis. Heb ze nooit gezien, maar ze was kennlijk nog minderjarig destijds.
En nu wel :+
pi_174478218
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 13:35 schreef Poes. het volgende:
Wat is ijsmeis.rar? :@
Een rar met plaatjes van een minderjarig meisje, ik kan me nieteens herinneren of ik die ooit gezien heb, bedoel ik kende ijsmeis wel (niet persoonlijk maar online dus) maar zou ik die pics ooit gezien hebben moet ik zwaar bezopen zijn geweest want het staat niet meer in mijn geheugen. Wel had ik mn msn vol met fokmeisjes die soms weleens plaatjes stuurden overigens. :')

(nee die heb ik niet meer op mn pc nee, nou.. wel van zwarte magika en maaike geloof ik een paar maar zou niet weten waar op mn pc die staan want heb wel wat beters te doen)
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_174478244
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:17 schreef 2thmx het volgende:
Wat is er geworden van de tv-carrière van die dikke Molukker die een tijdlang schijtlollige filmpjes voor FOK!-tv maakte?
Stefan T/Sunchaser leeft nog, had een hersenbloeding een aantal jaren geleden (kwam ik ook maar pas achter -_- ) volgens mij werkt hij nu in de plantsoendienst als flexwerker met zon oranje hesje aan en een hark en wel vrijwillig omdat hij alleen nog maar zijn onderlijf kan bewegen.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_174478729
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:11 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Een rar met plaatjes van een minderjarig meisje, ik kan me nieteens herinneren of ik die ooit gezien heb, bedoel ik kende ijsmeis wel (niet persoonlijk maar online dus) maar zou ik die pics ooit gezien hebben moet ik zwaar bezopen zijn geweest want het staat niet meer in mijn geheugen. Wel had ik mn msn vol met fokmeisjes die soms weleens plaatjes stuurden overigens. :')

(nee die heb ik niet meer op mn pc nee, nou.. wel van zwarte magika en maaike geloof ik een paar maar zou niet weten waar op mn pc die staan want heb wel wat beters te doen)
Ik weet niet eens wat een rar is _O- Maar niks gemist dus.
pi_174478742
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:12 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Stefan T/Sunchaser leeft nog, had een hersenbloeding een aantal jaren geleden (kwam ik ook maar pas achter -_- ) volgens mij werkt hij nu in de plantsoendienst als flexwerker met zon oranje hesje aan en een hark en wel vrijwillig omdat hij alleen nog maar zijn onderlijf kan bewegen.
Dude! :o Heftig..
pi_174478906
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:30 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ik weet niet eens wat een rar is _O- Maar niks gemist dus.
een rar is een extensie van een pakketje aan bestanden die je vervolgens met een programma genaamd winrar opent. zo kun je dus hele verzamelingen fotos in een keer versturen.

Ik denk trouwens dat de meeste mensen hier op fok die stoer doen en ijsmeis.rar :9~ tiepen oid, die rar zelf nooit ontvangen hebben maar gewoon erbij willen horen ofzo. In de goeie ouwe tijd waarin alles nog kon/mocht zolang yvonne het niet zag en je vervolgens in het echt opzocht om je helemaal de tering te slaan waren er veel leukere bezigheden, zoals kutten op solomio en de fok irc overnemen en alle modjes eruit tiefen bijv.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_174478942
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:35 schreef Peachbird het volgende:

[..]

een rar is een extensie van een pakketje aan bestanden die je vervolgens met een programma genaamd winrar opent. zo kun je dus hele verzamelingen fotos in een keer versturen.

Ik denk trouwens dat de meeste mensen hier op fok die stoer doen en ijsmeis.rar :9~ tiepen oid, die rar zelf nooit ontvangen hebben maar gewoon erbij willen horen ofzo. In de goeie ouwe tijd waarin alles nog kon/mocht zolang yvonne het niet zag en je vervolgens in het echt opzocht om je helemaal de tering te slaan waren er veel leukere bezigheden, zoals kutten op solomio en de fok irc overnemen en alle modjes eruit tiefen bijv.
Voor mijn tijd dus :+
pi_174479169
vis een optie?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_174479496
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 13:46 schreef dimmak het volgende:

[..]

Note incoming.
Mag je niet eens vragen wat het is?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174479506
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:43 schreef Leipo666 het volgende:
vis een optie?
Ik zal je door een bushokje tyfen :*
pi_174479791
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:12 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Stefan T/Sunchaser leeft nog, had een hersenbloeding een aantal jaren geleden (kwam ik ook maar pas achter -_- ) volgens mij werkt hij nu in de plantsoendienst als flexwerker met zon oranje hesje aan en een hark en wel vrijwillig omdat hij alleen nog maar zijn onderlijf kan bewegen.
Jezus, ik zie nu pas dat SC de TS is :') Fuck you.
pi_174479941
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:56 schreef Poes. het volgende:

[..]

Jezus, ik zie nu pas dat SC de TS is :') Fuck you.
Ik ook :')

Dat is wel fucking raar zeg.

Heb je een man trouwens?
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_174480022
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:58 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Ik ook :')

Dat is wel fucking raar zeg.

Heb je een man trouwens?
Maak je nou een fout grapje of was je serieus? :')

Ja, een kleintje.
pi_174480151
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:00 schreef Poes. het volgende:

[..]

Maak je nou een fout grapje of was je serieus? :')

Ja, een kleintje.
Nee ik bedoelde of je single was want ik had het gevoel dat we een momentje hadden.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_174480196
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:03 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Nee ik bedoelde of je single was want ik had het gevoel dat we een momentje hadden.
Ik had het over SunChaser en z'n oranje hesje :6
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')