abonnement Unibet Coolblue
pi_174462906
quote:
RTL komt in 2018 met seniorenversie van The Voice

John de Mol werkt aan een seniorenversie van zijn internationale tv-hit The Voice. Deze show met deelnemers van 65 jaar en ouder heeft als Engelstalige werktitel The Voice Senior. Nederland krijgt de wereldpremière van de familieshow, die in het najaar van 2018 te zien is op RTL 4.

Producent Talpa presenteert het tv-format in Cannes op de tv-beurs Mipcom om nog meer landen te enthousiasmeren, zegt de woordvoerster van John de Mol.
The Voice is al in 180 landen te zien in 67 verschillende versies. De andere spin-off The Voice Kids kent bijna veertig edities in verschillende landen.

The Voice of Holland was in 2010 voor de eerste keer te zien op de Nederlandse tv. Vervolgens werd het format, waarvan ook een kinderversie bestaat, aan tientallen landen verkocht. Momenteel wordt The Voice in 150 landen uitgezonden. John de Mol bedacht de talentenjacht samen met Roel van Velzen.
pi_174464055
Kom op meer uitmelken die zooi. Meer meer meer!!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 06:55:35 #3
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174464114
Dus als senior mag je niet aan de gewone Voice meedoen? -O-
pi_174464116
En toch zullen er weer honderdduizenden mensen naar kijken. Wat zijn dat voor lui die dit willen zien? |:(
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:59:30 #5
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_174476289
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 06:55 schreef Lunatiek het volgende:
Dus als senior mag je niet aan de gewone Voice meedoen? -O-
:N bij de gewone voice mogen alleen de beste muzikanten meedoen, dus geen kids en senioren :')
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_174526944
Ik heb liever gewoon meer liveshows van de normale editie :@
Kids en Senioren :N
SOONY
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:31:30 #7
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174527219
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:59 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

:N bij de gewone voice mogen alleen de beste muzikanten meedoen, dus geen kids en senioren :')
Als je gelijk hebt dan komen in The Voice Senior dus tweederangsmuzikanten. Wie wil dat dan zien? Is ook niet leuk om ze uit te lachen, seniele mensen.
pi_174534193
En een cariere? Waarom zou je een persoon van 75 jaar met nog ongeveer 5 jaar te leven uberhoud een platen contract geven? Kom op senioren zijn toch helemaal niet interessant voor de industrie?
Bij de normale Voice, iDols, Popstars etc. vrijwel allemaal jonge mensen.
Geloof me van elke winnaar van The Voice Senior hoor je niks meer....

O, en ook nog tijdens de show zelf: Sorry beste kijkers, maar .... is helaas afgevallen want deze is helaas overleden? Want de kans dat dit een keer gaat voorkomen is best groot.
pi_174534223
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:59 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

:N bij de gewone voice mogen alleen de beste muzikanten meedoen, dus geen kids en senioren :')
Het is maar wat je "beste muzikanten" noemt, een beetje een nummer van een andere artiest nazingen.
pi_174534561
Overtuigt van, noten lezen of een instrument bespelen kunnen de meesten ook niet.

PS. Wijzig: The requested content cannot be loaded.
Please try again later. :(
pi_174534665
Het is echt niet normaal hoe weinig creativiteit er in de tv wereld is.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174534680
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:56 schreef teenboy1 het volgende:
En een cariere? Waarom zou je een persoon van 75 jaar met nog ongeveer 5 jaar te leven uberhoud een platen contract geven? Kom op senioren zijn toch helemaal niet interessant voor de industrie?
Bij de normale Voice, iDols, Popstars etc. vrijwel allemaal jonge mensen.
Geloof me van elke winnaar van The Voice Senior hoor je niks meer....

O, en ook nog tijdens de show zelf: Sorry beste kijkers, maar .... is helaas afgevallen want deze is helaas overleden? Want de kans dat dit een keer gaat voorkomen is best groot.
Net alsof het grootste deel van de winnaars van andere ' talentenjachten' een carrière van meer dan luttele maanden hebben.

Verder is de creativiteit natuurlijk ver te zoeken.
pi_174537331
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:22 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Net alsof het grootste deel van de winnaars van andere ' talentenjachten' een carrière van meer dan luttele maanden hebben.

Verder is de creativiteit natuurlijk ver te zoeken.
Nee, dat ook niet nee, dat had ik ook niet gesteld. Maar die gaan in principe niet over enkele jaren dood.
pi_174537357
Een persoon van 80 is per definitie niet een hele lange cariere toebeschoren.
  zondag 22 oktober 2017 @ 01:22:07 #15
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_174570213
Als dit nieuws klopt, zou ik zeker de 1e aflevering kijken.

De menselijke stem is zoals wijn; sommigen rijpen met de jaren, anderen kun je beter zo snel mogelijk opdrinken

Denk anders aan Leonard Cohen, de Buena Vista Social Club, Mick Jagger, Barry Hay, diverse oude blues zangers zoals Johnny Lee Hooker.
Een doorleefde stem kan best aangenaam zijn.
pi_174602521
En over enkele jaren overleden.
pi_175919431
Hoe zullen ze trouwens omgaan met muziek keuze? Moeten de senioren Justin Bieber gaan zingen ofzo?

Aan online tracklisten gezien is mij geen verschil opgevallen tussen The Voice Kids en de volwassen Voice. Deze logica aangehouden zou dit bij The Voice Senior dan ook zo moeten zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2017 13:09:54 ]
pi_175926641
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 12:56 schreef teenboy1 het volgende:
Hoe zullen ze trouwens omgaan met muziek keuze? Moeten de senioren Justin Bieber gaan zingen ofzo?

Aan online tracklisten gezien is mij geen verschil opgevallen tussen The Voice Kids en de volwassen Voice. Deze logica aangehouden zou dit bij The Voice Senior dan ook zo moeten zijn.
Dat zal dus lachen zijn.
Dan ga ik zeker kijken lol
pi_175929622
Mischien vinden de kijkers dat mischien lachen, maar het is doorgaans nu eenmaal niet het soort muziek waar ouderen van houden, moderne popmuziek in het algemeen natuurlijk ook niet echt.
Er is een kans dat sommige/veel/wat dan niet zullen willen deelnemen.
Geheel los daarvan moet de stem natuurlijk ook wel bij de muziek passen.
Senioren hebben nu eenmaal toch wel een ander soort stem dan een tiener van 15.

The Voice Kids moest het idee geven dat zij deelnamen aan de volwassen Voice en niet een kinder versie. (iets dat ik zelf al helemaal fout vind)
The Voice Senior moet het idee geven dat ze deelnemen aan de volwassen Voice (en Kids dan natuurlijk ook) en niet een Senior versie?

Nu gaat de vergelijking niet helemaal op want de deelnemers van The Voice kids ligt wat betreft leeftijd waarschijnlijk toch dichter bij de normale Voice dan Senior.

Kids: 8 t/m 14
Voice: overig maar in praktijk waarschijnlijk vooral 15 t/m 30
Senior: 50+ (verwacht)

Ik kijk het niet maar is iemand een verschil opgevallen tussen het repotoire van Kids en gewone Voice? Zijn er bepaalde nummers of soort muziek die wel in Kids te horen zijn maar niet in de gewone Voice en andersom?
pi_175929665
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 06:36 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Kom op meer uitmelken die zooi. Meer meer meer!!
pi_175929784
Hé, ja dat lijkt me wel leuk, The Voice Senior met uitsluitent Kinderen voor Kinderen liedjes.

Sowiezo al waarom bestaat daar eigenlijk nog talentenjacht mee?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2017 20:02:07 ]
pi_181431666
Toch eens kijken. Geen idee of er meer mensen kijken dus ik open geen nieuw topic.
pi_181431779
Hier zijn we?
Even proberen.....
SOONY
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:38:50 #24
43556 miss_dynastie
pi_181431796
Serieus? De eerste kandidaat is al een tweedehandsje van Henny H _O-
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:40:22 #25
43556 miss_dynastie
pi_181431835
Hij kan het wel natuurlijk. Hij zit niet voor niks al tientallen jaren in het vak _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')