abonnement Unibet Coolblue
pi_174461690
Wat denken jullie? Is het geloofwaardig? Wel een interessant ontwerp.


  maandag 16 oktober 2017 @ 22:40:46 #2
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_174461996
Dit is echt onzin.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 16 oktober 2017 @ 22:44:15 #3
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_174462077
_O-
pi_174463194
Het is net zo retarded als het eruitziet.
pi_174463260
totaal niet schaalbaar, als het al werkt
pi_174463402
Kunnen we dit naar TNO e-mailen en vragen of ze het willen testen?
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:56:03 #7
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_174477883
Laat maar zien dat het werkt, dit idee.

Een nadeel van windenergie is dat de aankomende wind snelheid verliest wanneer het energie afgeeft aan het apparaat. Stel dat de wind arriveert met 1 meter per seconde, iets in beweging zet en daarna verder waait met een snelheid van 0.3 meter per seconde. Dan komt er een hele bel met langzame wind achter het apparaat, die doorstroming belemmert en daardoor aanvoer van verse wind hindert. Ik zie niet in hoe dit nieuwe apparaat dit voorkomt.
Een ander punt is de bestandheid tegen storm. Een moderne windmolen heeft bladen die om hun as kunnen draaien. Daarmee kun je de windweerstand verminderen, wat heel handig is bij storm.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_174478058
als nu ook nog een paar extra ventilatoren ervoor zetten gaat het nog beter denk ik
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_174483377
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:56 schreef MrRatio het volgende:
Laat maar zien dat het werkt, dit idee.

Een nadeel van windenergie is dat de aankomende wind snelheid verliest wanneer het energie afgeeft aan het apparaat. Stel dat de wind arriveert met 1 meter per seconde, iets in beweging zet en daarna verder waait met een snelheid van 0.3 meter per seconde. Dan komt er een hele bel met langzame wind achter het apparaat, die doorstroming belemmert en daardoor aanvoer van verse wind hindert. Ik zie niet in hoe dit nieuwe apparaat dit voorkomt.
Een ander punt is de bestandheid tegen storm. Een moderne windmolen heeft bladen die om hun as kunnen draaien. Daarmee kun je de windweerstand verminderen, wat heel handig is bij storm.
Ik geloof niet dat de windsnelheid afneemt na het passeren van een windmolen, ik denk eerder dat de luchtdruk afneemt, er ontstaat een drukverschil voor en na de molen.
Vergelijk het met een elektrische stroom die een weerstand passeert, er wordt energie afgegeven, het aantal elektronen dat passeert neemt niet af, de spanning daalt.
pi_174483523
Mijn vermoeden is dat dit apparaat op stroom werkt ipv oplevert.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:36:29 #11
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_174483577
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 22:31 schreef Schonedal het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat de windsnelheid afneemt na het passeren van een windmolen, ik denk eerder dat de luchtdruk afneemt, er ontstaat een drukverschil voor en na de molen.
Vergelijk het met een elektrische stroom die een weerstand passeert, er wordt energie afgegeven, het aantal elektronen dat passeert neemt niet af, de spanning daalt.
Van Wikipedia, onder wet van Betz: "De snelheid van het fluïdum is lager ná de schijf dan er voor."
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:40:28 #12
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_174483757
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 22:35 schreef MaGNeT het volgende:
Mijn vermoeden is dat dit apparaat op stroom werkt ipv oplevert.
Of hij draait op subsidie, wat een politicus een paar jaar terug smalend kan zeggen voor hij dat daadwerkelijk doet.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')