abonnement Unibet Coolblue
pi_174458396
Op een of andere manier is het standaard papierformaat van mijn Word (Mac versie) ineens 'A4 zonder rand' en is er geen marge meer aan de bovenkant. Hoe kan ik dit terugveranderen naar de normale instellingen? Helaas kan ik op internet geen bruikbaar antwoord vinden. Overigens lukt het me ook niet om het papierformaat in het document zelf aan te passen op een of andere manier; deze blijft staan op 'A4 zonder rand' (en marge).

Alvast bedankt!! :)
  maandag 16 oktober 2017 @ 20:43:21 #2
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_174458596
Misschien bij je printerinstellingen even kijken. Mogelijk kijk word naar je printer en is daar een ander formaat als standaard ingesteld.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_174458882
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 20:36 schreef Unites het volgende:
Op een of andere manier is het standaard papierformaat van mijn Word (Mac versie) ineens 'A4 zonder rand' en is er geen marge meer aan de bovenkant. Hoe kan ik dit terugveranderen naar de normale instellingen? Helaas kan ik op internet geen bruikbaar antwoord vinden. Overigens lukt het me ook niet om het papierformaat in het document zelf aan te passen op een of andere manier; deze blijft staan op 'A4 zonder rand' (en marge).

Alvast bedankt!! :)
Ik denk niet dat er iets is met de instellingen van je papierformaat of de instellingen van je printer, omdat je die kennelijk niet doelbewust hebt veranderd. Het moet gaan om een instelling die je onbewust en per ongeluk hebt veranderd. Mogelijk is dit je probleem (en ook de oplossing).
  maandag 16 oktober 2017 @ 20:55:43 #4
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_174458917
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 20:43 schreef goed_volk het volgende:
Misschien bij je printerinstellingen even kijken. Mogelijk kijk word naar je printer en is daar een ander formaat als standaard ingesteld.
Ts lijkt het ook te hebben in het programma zelf, niet alleen de geprinte versie. Printinstellingen zal het dus niet aan liggen.

Ts: is het alleen bij een specifiek aantal documenten of heb je het ook als je word afsluit en een blank document aanmaakt? In het eerste geval hoef je namelijk niets te veranderen aan je standaard instellingen, alleen aan de in instellingen van die documenten. Wel een belangrijk verschil.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_174459068
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 20:55 schreef embedguy het volgende:

[..]

Ts lijkt het ook te hebben in het programma zelf, niet alleen de geprinte versie. Printinstellingen zal het dus niet aan liggen.

Ts: is het alleen bij een specifiek aantal documenten of heb je het ook als je word afsluit en een blank document aanmaakt? In het eerste geval hoef je namelijk niets te veranderen aan je standaard instellingen, alleen aan de in instellingen van die documenten. Wel een belangrijk verschil.
Het is ook als ik een nieuw document aanmaak, helaas. Dat maakt het 'probleem' vooral zo irritant. Voor mijn gevoel doet dit probleem zich ook echt 'ineens' voor. Zou niet weten wat ik anders gedaan zou moeten hebben... :'(
pi_174459130
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 20:54 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er iets is met de instellingen van je papierformaat of de instellingen van je printer, omdat je die kennelijk niet doelbewust hebt veranderd. Het moet gaan om een instelling die je onbewust en per ongeluk hebt veranderd. Mogelijk is dit je probleem (en ook de oplossing).
Ojee! Dit is het inderdaad! Stom zeg...

Hartelijk bedankt!

Ook de anderen: thnx voor jullie hulp/advies, maar het is inmiddels opgelost! :D

Je moet het maar weten/doorhebben, he...

Ik was al helemaal in paniek. Midden in een tentamenperiode en dan Word dat niet meewerkt voor je gevoel :@
pi_174459274
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 21:02 schreef Unites het volgende:

[..]

Ojee! Dit is het inderdaad! Stom zeg...

Hartelijk bedankt!

Dat dacht ik al, ik heb het ook eens gehad. Microsoft heeft het gewoon iets te gemakkelijk gemaakt om dit te wijzigen, waardoor het nog wel eens per ongeluk gebeurt als je veel gebruik maakt van de muis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')