abonnement Unibet Coolblue
pi_174457431
Nou, wat ik een uur geleden meemaakte... :')

Laat ik eerst beginnen met wat achtergrond informatie. We wonen hier met vier mannen in een rijtjeshuis. Ik, een gast van mijn leeftijd, iemand van in de dertig en een vent van eind de veertig/begin vijftig. Deze laatste genoemde is sinds een tijd ziek en werkt niet meer. Hij zit alleen nog maar op zijn kamer van 14 m2 tv te kijken terwijl er sondevoeding met een piepend apparaat naar binnen wordt gepompt en af en toe eens bezoek van de thuiszorg komt. Hij staat met hoge urgentie op een lijst voor een zorgwoning, maar dat zegt hij inmiddels ook alweer een paar weken. Hij doet niks in huis, wat hem natuurlijk niet echt te verwijten valt, maar erg handig is het natuurlijk ook niet. Ik ben immers geen verzorger.

Maar afijn, afgelopen vrijdag ben ik op stap geweest en het was een latertje. Ik kwam rond een uur of vijf 's nachts thuis met iemand die bleef slapen. We zijn zo zacht mogelijk naar mijn kamer gegaan, zijn nog even op de badkamer geweest, de volgende morgen nog even gedoucht en daarna ben ik voor een weekend naar mijn ouderlijk huis gegaan.

Nu kwam ik zojuist weer terug op mijn kamer en hoor die vent naar mij toe strompelen. Hij begint echt meteen tegen mij te schreeuwen dat ik het niet moet wagen om nog eens 's nachts thuis te komen anders zou hij wel even een klap op mijn bek geven en mij het huis uit flikkeren. :') Ik zeg dat hij even normaal moet doen en we eenmaal met meerdere mensen in huis wonen en dat je elkaar wel eens thuis hoort komen. Vervolgens begint hij mij weer te bedreigen en dat hij wel eens de huisbaas er bij zou halen. Ik lach hem een beetje uit en zeg dat hij dat vooral moet doen, dat ik wel eens benieuwd ben wat de huisbaas te zeggen heeft over de teringbende op zijn kamer, zijn hamsters die niet zijn toegestaan en het feit dat meneer elke dag shag rookt en daardoor alle rookmelders heeft uitgezet. Hij mompelt wat, zegt vervolgens dat hij mij de volgende keer helemaal de tering in slaat en gaat weer terug naar zijn kamer.

Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen. :') Sowieso gaat mijn kamer vannacht op slot.

Wordt vervolgd.
  maandag 16 oktober 2017 @ 19:50:19 #2
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_174457494
Hehe. Goed verhaal.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_174457528
Hij is zeker ook ziek door dat paffen
Radar.
pi_174457537
Keelkanker?
Radar.
pi_174457552
Zeg tegen Iwanius dat ie gewoon zijn bek moet houden en verstop zijn sigaren.
.
pi_174457561
Hangt er al een camera in zijn woonkamer?
pi_174457578
Is het echt een huis of is het een huis opgedeeld in studiootjes? Vind het zo'n vreemde samenstelling van bewoners.
pi_174457586
Een man van 50 die met studenten woont :')._!
  maandag 16 oktober 2017 @ 19:54:32 #9
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174457598
Goed verhaal inderdaad, 8/10
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_174457615
Gewoon zijn sondevoedingsdingapparaat saboteren zodat hij niet meer kan eten. :D
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_174457618
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:54 schreef henkkeumus het volgende:
Een man van 50 die met studenten woont :')._!
Waarschijnlijk is hij gewoon gefrustreerd over het feit dat zijn leven gefaald is en hij op zo'n leeftijd nog in zo'n huis moet wonen. :') Moet moeilijk voor hem zijn als er dan iemand thuis komt die een leuke stapavond heeft gehad.
pi_174457647
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:53 schreef LurkJeRot het volgende:
Is het echt een huis of is het een huis opgedeeld in studiootjes? Vind het zo'n vreemde samenstelling van bewoners.
Een huis opgedeeld in kamers. Gezamenlijke keuken en badkamer. Het is oorspronkelijk een studentenhuis, maar af en toe ook mensen die stage lopen of al werken. Ligt er een beetje aan of de huisbaas iemand kan vinden denk ik. :')
pi_174457706
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:57 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Een huis opgedeeld in kamers. Gezamenlijke keuken en badkamer. Het is oorspronkelijk een studentenhuis, maar af en toe ook mensen die stage lopen of al werken. Ligt er een beetje aan of de huisbaas iemand kan vinden denk ik. :')
Mijn god dan is er toch wel iets echt mis gegaan, als je op je 50e nog een kamer moet huren ergens...
pi_174457760
quote:
10s.gif Op maandag 16 oktober 2017 20:00 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Mijn god dan is er toch wel iets echt mis gegaan, als je op je 50e nog een kamer moet huren ergens...
Mja, los van de stank die van zijn kamer komt hebben wij natuurlijk niet echt last van iemand die alleen maar op zijn bed ligt. Behalve dat wij ons ook een beetje opgelaten voelen, maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat ik niet meer ga stappen omdat er een zieke vent in mijn huis ligt. :')
pi_174457836
Misschien ligt zijn tilburgsmatras niet zo lekker? :+
  maandag 16 oktober 2017 @ 20:20:55 #16
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_174458048
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:47 schreef Bananenpap het volgende:
Ik lach hem een beetje uit en zeg dat hij dat vooral moet doen, dat ik wel eens benieuwd ben wat de huisbaas te zeggen heeft over de teringbende op zijn kamer, zijn hamsters die niet zijn toegestaan en het feit dat meneer elke dag shag rookt en daardoor alle rookmelders heeft uitgezet.
Zou even je huisbaas inlichten. Hij zou de eerste niet zijn die in slaap valt met een peuk in zijn bakkes.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_174458070
Woon je in een drugshol?
  maandag 16 oktober 2017 @ 20:22:42 #18
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174458078
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:52 schreef Fer het volgende:
Zeg tegen Iwanius dat ie gewoon zijn bek moet houden en verstop zijn sigaren.
_O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_174458094
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:55 schreef ChronoVisor het volgende:
Gewoon zijn sondevoedingsdingapparaat saboteren zodat hij niet meer kan eten. :D
Beetje cyaankali in flikkeren en klaar.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174458128
Beetje normaal doen tegen de verzorging en je pilletjes nemen...
Ik zwaai naar dieren.
pi_174458163
quote:
15s.gif Op maandag 16 oktober 2017 20:20 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Zou even je huisbaas inlichten. Hij zou de eerste niet zijn die in slaap valt met een peuk in zijn bakkes.
Hmm, nog niet eens over nagedacht. Misschien inderdaad maar even de huisbaas inlichten.
pi_174458208
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 20:27 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Hmm, nog niet eens over nagedacht. Misschien inderdaad maar even de huisbaas inlichten.
En die rookmelders uitgeschakeld, zou dat geen prettig idee vinden eigenlijk; nog niet te spreken over de combinatie. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174458554
Wat voor ziekte heeft hij?
pi_174458636
Aangifte doen van bedreiging en zeuren.
  maandag 16 oktober 2017 @ 20:53:36 #25
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174458857
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 20:29 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

En die rookmelders uitgeschakeld, zou dat geen prettig idee vinden eigenlijk; nog niet te spreken over de combinatie. :{
Inderdaad. Ik zou eigenlijk hoe dan ook gewoon je huisbaas inlichten

Aan de andere kant heb je wel materiaal om tegen hem te gebruiken mocht hij weer eens dreigen :7 Maar lijkt me ook voor jou niet heel ideaal, uitgeschakelde rookmelders
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_174458904
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 20:53 schreef richolio het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik zou eigenlijk hoe dan ook gewoon je huisbaas inlichten

Aan de andere kant heb je wel materiaal om tegen hem te gebruiken mocht hij weer eens dreigen :7 Maar lijkt me ook voor jou niet heel ideaal, uitgeschakelde rookmelders
Nou ja over die dieren zou ik niet beginnen, daar heb je geen last van, en dat roken misschien ook niet; maar je eigen veiligheid op het spel zetten voor zo'n lamlul om het maar even bot te brengen is nog al niet wat natuurlijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174459145
Nu al een prachttopic.

Hulde, TS!
pi_174459260
quote:
14s.gif Op maandag 16 oktober 2017 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nu al een prachttopic.

Hulde, TS!
Guusgod
pi_174459382
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 20:27 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Hmm, nog niet eens over nagedacht. Misschien inderdaad maar even de huisbaas inlichten.
filmpjes van gezien. Nog geen 20 seconden en de kamer is volledig in vlammen.
  Forum Admin maandag 16 oktober 2017 @ 21:11:54 #30
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_174459385
Neem voortaan ook een chickie voor hem mee.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_174459558
keal. verhuis naar een huis zonder psychos.

door omstandigheden woonde ik ook een keer in 1 of ander pension met allerlei aan verschillende substanties verslaafde figuren, mocht het zo zijn dat ik twee chicks bij me had die effe kwamen chillen, had 1 van die huisgenoten gewoon zn hele kamer in de fik gezet, uit frustratie, hij kon echt niet handelen.

advies: gewoon stompen
pi_174459655
Lullig voor je huisgenoot, maar hij mag wel ff normaal doen.
Terechte klacht.
pi_174460384
quote:
10s.gif Op maandag 16 oktober 2017 20:00 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Mijn god dan is er toch wel iets echt mis gegaan, als je op je 50e nog een kamer moet huren ergens...
Dat dacht die man ook toen hij zo oud was als TS.
pi_174460458
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 21:11 schreef Pharkus het volgende:
Neem voortaan ook een chickie voor hem mee.
EN DAT WIJF VAN JE MET DR NAALDHAKKEN OP DE TRAP!

Ze had niet eens hakken en had haar schoenen al bij de voordeur uitgedaan. :')
pi_174460490
Inmiddels is hij met z'n rollator naar het ziekenhuis en heeft z'n tv expres aan gelaten en heel hard gezet. :')
  Moderator maandag 16 oktober 2017 @ 21:50:52 #36
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_174460570
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 21:47 schreef Bananenpap het volgende:
Inmiddels is hij met z'n rollator naar het ziekenhuis en heeft z'n tv expres aan gelaten en heel hard gezet. :')
Hoofdschakelaar een keer uit en weer aan
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_174460774
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 21:47 schreef Bananenpap het volgende:
Inmiddels is hij met z'n rollator naar het ziekenhuis en heeft z'n tv expres aan gelaten en heel hard gezet. :')
deur intrappen "ja weet ook niet wie dat gedaan heeft"
pi_174460789
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 21:50 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Hoofdschakelaar een keer uit en weer aan
goede tip. Wel minder spannend
  maandag 16 oktober 2017 @ 22:02:31 #39
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_174460940
Tvptje als ramptoerist
pi_174460959
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:47 schreef Bananenpap het volgende:
Nou, wat ik een uur geleden meemaakte... :')

Laat ik eerst beginnen met wat achtergrond informatie. We wonen hier met vier mannen in een rijtjeshuis. Ik, een gast van mijn leeftijd, iemand van in de dertig en een vent van eind de veertig/begin vijftig. Deze laatste genoemde is sinds een tijd ziek en werkt niet meer. Hij zit alleen nog maar op zijn kamer van 14 m2 tv te kijken terwijl er sondevoeding met een piepend apparaat naar binnen wordt gepompt en af en toe eens bezoek van de thuiszorg komt. Hij staat met hoge urgentie op een lijst voor een zorgwoning, maar dat zegt hij inmiddels ook alweer een paar weken. Hij doet niks in huis, wat hem natuurlijk niet echt te verwijten valt, maar erg handig is het natuurlijk ook niet. Ik ben immers geen verzorger.

Maar afijn, afgelopen vrijdag ben ik op stap geweest en het was een latertje. Ik kwam rond een uur of vijf 's nachts thuis met iemand die bleef slapen. We zijn zo zacht mogelijk naar mijn kamer gegaan, zijn nog even op de badkamer geweest, de volgende morgen nog even gedoucht en daarna ben ik voor een weekend naar mijn ouderlijk huis gegaan.

Nu kwam ik zojuist weer terug op mijn kamer en hoor die vent naar mij toe strompelen. Hij begint echt meteen tegen mij te schreeuwen dat ik het niet moet wagen om nog eens 's nachts thuis te komen anders zou hij wel even een klap op mijn bek geven en mij het huis uit flikkeren. :') Ik zeg dat hij even normaal moet doen en we eenmaal met meerdere mensen in huis wonen en dat je elkaar wel eens thuis hoort komen. Vervolgens begint hij mij weer te bedreigen en dat hij wel eens de huisbaas er bij zou halen. Ik lach hem een beetje uit en zeg dat hij dat vooral moet doen, dat ik wel eens benieuwd ben wat de huisbaas te zeggen heeft over de teringbende op zijn kamer, zijn hamsters die niet zijn toegestaan en het feit dat meneer elke dag shag rookt en daardoor alle rookmelders heeft uitgezet. Hij mompelt wat, zegt vervolgens dat hij mij de volgende keer helemaal de tering in slaat en gaat weer terug naar zijn kamer.

Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen. :') Sowieso gaat mijn kamer vannacht op slot.

Wordt vervolgd.
Hij verwachtte dat je hem zou uitnodigen voor een trio.
pi_174461726
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:57 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Een huis opgedeeld in kamers. Gezamenlijke keuken en badkamer. Het is oorspronkelijk een studentenhuis, maar af en toe ook mensen die stage lopen of al werken. Ligt er een beetje aan of de huisbaas iemand kan vinden denk ik. :')
Waarom regelt het huis zelf niet nieuwe bewoners? zo deden wij dat vroeger altijd , ging er iemand weg, dan koos je zelf een nieuwe student(e)
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_174463035
Goed topic

Tvp
pi_174464539
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:47 schreef Bananenpap het volgende:
Nou, wat ik een uur geleden meemaakte... :')

Laat ik eerst beginnen met wat achtergrond informatie. We wonen hier met vier mannen in een rijtjeshuis. Ik, een gast van mijn leeftijd, iemand van in de dertig en een vent van eind de veertig/begin vijftig. Deze laatste genoemde is sinds een tijd ziek en werkt niet meer. Hij zit alleen nog maar op zijn kamer van 14 m2 tv te kijken terwijl er sondevoeding met een piepend apparaat naar binnen wordt gepompt en af en toe eens bezoek van de thuiszorg komt. Hij staat met hoge urgentie op een lijst voor een zorgwoning, maar dat zegt hij inmiddels ook alweer een paar weken. Hij doet niks in huis, wat hem natuurlijk niet echt te verwijten valt, maar erg handig is het natuurlijk ook niet. Ik ben immers geen verzorger.

Maar afijn, afgelopen vrijdag ben ik op stap geweest en het was een latertje. Ik kwam rond een uur of vijf 's nachts thuis met iemand die bleef slapen. We zijn zo zacht mogelijk naar mijn kamer gegaan, zijn nog even op de badkamer geweest, de volgende morgen nog even gedoucht en daarna ben ik voor een weekend naar mijn ouderlijk huis gegaan.

Nu kwam ik zojuist weer terug op mijn kamer en hoor die vent naar mij toe strompelen. Hij begint echt meteen tegen mij te schreeuwen dat ik het niet moet wagen om nog eens 's nachts thuis te komen anders zou hij wel even een klap op mijn bek geven en mij het huis uit flikkeren. :') Ik zeg dat hij even normaal moet doen en we eenmaal met meerdere mensen in huis wonen en dat je elkaar wel eens thuis hoort komen. Vervolgens begint hij mij weer te bedreigen en dat hij wel eens de huisbaas er bij zou halen. Ik lach hem een beetje uit en zeg dat hij dat vooral moet doen, dat ik wel eens benieuwd ben wat de huisbaas te zeggen heeft over de teringbende op zijn kamer, zijn hamsters die niet zijn toegestaan en het feit dat meneer elke dag shag rookt en daardoor alle rookmelders heeft uitgezet. Hij mompelt wat, zegt vervolgens dat hij mij de volgende keer helemaal de tering in slaat en gaat weer terug naar zijn kamer.

Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen. :') Sowieso gaat mijn kamer vannacht op slot.

Wordt vervolgd.
Heb je chick keihard geneukt in de badkamer?
pi_174464545
Als je dronken thuiskomt heb je soms niet door dat je luidruchtig bent :@
pi_174464567
Is tong80 je huisgenoot?
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:04:48 #46
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_174464609
Gewoon even in zijn sondevoeding pissen TS!
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_174464654
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 07:55 schreef MCH het volgende:

[..]

Heb je chick keihard geneukt in de badkamer?
Ze zal wel hebben gegild als een glibberig speenvarkentje, daar mag best over geklaagd worden.
pi_174464707
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:47 schreef Bananenpap het volgende:
Nou, wat ik een uur geleden meemaakte... :')

Laat ik eerst beginnen met wat achtergrond informatie. We wonen hier met vier mannen in een rijtjeshuis. Ik, een gast van mijn leeftijd, iemand van in de dertig en een vent van eind de veertig/begin vijftig. Deze laatste genoemde is sinds een tijd ziek en werkt niet meer. Hij zit alleen nog maar op zijn kamer van 14 m2 tv te kijken terwijl er sondevoeding met een piepend apparaat naar binnen wordt gepompt en af en toe eens bezoek van de thuiszorg komt. Hij staat met hoge urgentie op een lijst voor een zorgwoning, maar dat zegt hij inmiddels ook alweer een paar weken. Hij doet niks in huis, wat hem natuurlijk niet echt te verwijten valt, maar erg handig is het natuurlijk ook niet. Ik ben immers geen verzorger.

Maar afijn, afgelopen vrijdag ben ik op stap geweest en het was een latertje. Ik kwam rond een uur of vijf 's nachts thuis met iemand die bleef slapen. We zijn zo zacht mogelijk naar mijn kamer gegaan, zijn nog even op de badkamer geweest, de volgende morgen nog even gedoucht en daarna ben ik voor een weekend naar mijn ouderlijk huis gegaan.

Nu kwam ik zojuist weer terug op mijn kamer en hoor die vent naar mij toe strompelen. Hij begint echt meteen tegen mij te schreeuwen dat ik het niet moet wagen om nog eens 's nachts thuis te komen anders zou hij wel even een klap op mijn bek geven en mij het huis uit flikkeren. :') Ik zeg dat hij even normaal moet doen en we eenmaal met meerdere mensen in huis wonen en dat je elkaar wel eens thuis hoort komen. Vervolgens begint hij mij weer te bedreigen en dat hij wel eens de huisbaas er bij zou halen. Ik lach hem een beetje uit en zeg dat hij dat vooral moet doen, dat ik wel eens benieuwd ben wat de huisbaas te zeggen heeft over de teringbende op zijn kamer, zijn hamsters die niet zijn toegestaan en het feit dat meneer elke dag shag rookt en daardoor alle rookmelders heeft uitgezet. Hij mompelt wat, zegt vervolgens dat hij mij de volgende keer helemaal de tering in slaat en gaat weer terug naar zijn kamer.

Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen. :') Sowieso gaat mijn kamer vannacht op slot.

Wordt vervolgd.
Nou dat laatste is ook een beetje overdreven maar je hebt prima gereageerd en volgend keer gewoon een beetje opletten als je laat thuis komt want niks is zo vervelend voor mensen om uit hun nachtrust te worden gehaald omdat jij zo graag laat thuiskomt met alle bijkomende 'herrie' die dan ontstaat.

En mocht dit weer eens voorkomen, dan gewoon je volgende ochtend als hij je weer op deze wijze aanspreekt, onmiddellijk je mobiel pakken en dit op hem richten en je video-opname aanzetten en dit vastleggen en kijken hoe snel deze 'held' dan gaat dimmen of misschien nog bozer wordt maar dan heb je i.i.g bewijs van zijn stupide reactie die je nog altijd online kunt zetten zodat de schande voor hem alleen maar grote wordt.
pi_174464739
Vier kneuzen in een huis, dat krijg je dat soort dingen.
pi_174464755
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:19 schreef spiritusbus het volgende:
Vier kneuzen in een huis, dat krijg je dat soort dingen.
Gepost vanaf je warme zolderkamer?
:P
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:27:57 #51
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_174464808
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:47 schreef Bananenpap het volgende:
Ik lach hem een beetje uit en zeg dat hij dat vooral moet doen, dat ik wel eens benieuwd ben wat de huisbaas te zeggen heeft over de teringbende op zijn kamer, zijn hamsters die niet zijn toegestaan en het feit dat meneer elke dag shag rookt en daardoor alle rookmelders heeft uitgezet.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_174464846
Leeg een bus gootsteenontstopper in zijn sonde, eens kijken hoe lekker hij dan gaat.
pi_174464886
haha TS woont samen met Tong
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_174467459
Als je de hele dag in zo'n klein hok zit, niet buiten komt en ook geen dagbesteding hebt, dan raak je op een gegeven moment vanzelf gefrustreerd.

Die kerel maakt zich waarschijnlijk druk om elk klein dingetje wat hem niet aanstaat.
pi_174467622
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:32 schreef Sander166 het volgende:
Als je de hele dag in zo'n klein hok zit, niet buiten komt en ook geen dagbesteding hebt, dan raak je op een gegeven moment vanzelf gefrustreerd.

Die kerel maakt zich waarschijnlijk druk om elk klein dingetje wat hem niet aanstaat.
Klopt, zijn kamer is naast de badkamer en hij wordt ook al boos als je 's ochtends of 's avonds doucht. :')
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:43:23 #56
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_174467709
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:47 schreef Bananenpap het volgende:
Ik lach hem een beetje uit en zeg dat hij dat vooral moet doen, dat ik wel eens benieuwd ben wat de huisbaas te zeggen heeft over de teringbende op zijn kamer, zijn hamsters die niet zijn toegestaan en het feit dat meneer elke dag shag rookt en daardoor alle rookmelders heeft uitgezet.
Nou, de oplossing heb je al.

Melding bij huisbaas maken dan meneer zijn beesten los laat lopen en dat hij de rookmelders niet aan heeft staan en er een keer een brandje is geweest omdat hij binnen rookt. (Noem de brand in londen erbij en dat je niet veilig voelt voor jezelf en de andere medebewoners van het pand)
en dat hij jou en de andere bewoners bedreigt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĄ
pi_174467750
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:43 schreef wise het volgende:

[..]

Nou, de oplossing heb je al.

Melding bij huisbaas maken dan meneer zijn beesten los laat lopen en dat hij de rookmelders niet aan heeft staan en er een keer een brandje is geweest omdat hij binnen rookt. (Noem de brand in londen erbij en dat je niet veilig voelt voor jezelf en de andere medebewoners van het pand)
en dat hij jou en de andere bewoners bedreigt.
Ik zou hem er zo bij kunnen naaien, dat weet ik. Maar ik zit een beetje in dubio omdat die vent dus ziek is.
pi_174467765
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:46 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik zou hem er zo bij kunnen naaien, dat weet ik. Maar ik zit een beetje in dubio omdat die vent dus ziek is.
Wat heeft 'ie
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:47:47 #59
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_174467778
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:46 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik zou hem er zo bij kunnen naaien, dat weet ik. Maar ik zit een beetje in dubio omdat die vent dus ziek is.
hij is inderdaad ziek als je iemand bedreigt omdat je een keer laat thuis komt. :')

Ziekte is geen reden om maar wat te doen.
Zou gewoon een melding er van maken. En zeg nou zelf, een ziek iemand hoort helemaal niet thuis daar.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĄ
pi_174467786
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:47 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Wat heeft 'ie
Plekken op zijn alvleesklier waarvan onderzocht wordt wat het precies is.
pi_174467808
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:48 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Plekken op zijn alvleesklier waarvan onderzocht wordt wat het precies is.
Naar, maar hij kan wel wat normaler doen :')
pi_174467812
Lijkt Syndroom wel qua gedrag joh.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:51:08 #63
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_174467845
Volgende keer in de badkamer neuken.
pi_174467891
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:49 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Naar, maar hij kan wel wat normaler doen :')
Klopt. Ik wacht nog even af wat hij doet als ik hem weer zie en ga dan aangeven dat ik het niet pik dat hij zo doet en als het nog een keer voorkomt ik redenen genoeg heb om de huisbaas er bij te halen. Ik denk dat ik het voor nu maar even relativeer.
pi_174467896
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:49 schreef Toto69 het volgende:
Lijkt Syndroom wel qua gedrag joh.
Ja, alleen zou hij mij online bedreigen en niet in mijn gezicht. :')
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:58:16 #66
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_174467970
Beetje zielig wel, alles mislukt, ziek en oud in een studentenhuis. Jij bent het slachtoffer van z'n opgekropte frustratie, pas maar op dat hij je niet in je slaap in de fik zet ofzo.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:18:36 #67
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_174468312
Zet die rookmelders weer aan! ^O^
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_174468387
Wat doet een man van 50 in een studentenwoning? Heeft hij geef familie waar die bij kan logeren?

Stop gewoon een dildo in z'n anus. ^O^ Klaar
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:27:44 #69
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_174468471
Kan die ouwe vent z'n bedreigingen waar maken ts?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_174468540
Zit je dan op je oude dag. Helemaal op na jarenlang gezwoegd te hebben, door pech en een hoer van een ex-vrouw niet eens meer een degelijk onderkomen en dan ook nog eens klaplopers als TS, die niet weten wat werken is en ook geen respect meer hebben voor ouderen.

Wat een land.
pi_174469955
Breek het ijs en was hem een keer.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:17:19 #72
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174470835
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:48 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Plekken op zijn alvleesklier waarvan onderzocht wordt wat het precies is.
Wellicht dus over een paar maanden al probleem opgelost :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174470982
gewoon broodjes hamburger bij zijn deur leggen en dat in een lijn naar de buitendeur
pi_174471939
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 12:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zit je dan op je oude dag. Helemaal op na jarenlang gezwoegd te hebben, door pech en een hoer van een ex-vrouw niet eens meer een degelijk onderkomen en dan ook nog eens klaplopers als TS, die niet weten wat werken is en ook geen respect meer hebben voor ouderen.

Wat een land.
:')
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:26:48 #75
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_174472346
Leg een mijn op z'n drempel, met zo'n touwtje. En dan zingend gaan douchen zodat ie naar buiten komt.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  woensdag 18 oktober 2017 @ 21:09:22 #76
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174501097
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 12:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zit je dan op je oude dag. Helemaal op na jarenlang gezwoegd te hebben, door pech en een hoer van een ex-vrouw niet eens meer een degelijk onderkomen en dan ook nog eens klaplopers als TS, die niet weten wat werken is en ook geen respect meer hebben voor ouderen.

Wat een land.
Mij dunkt dat die man zeer gefrustreerd is en dat op TS afreageert.
pi_174501498
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 21:09 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Mij dunkt dat die man zeer gefrustreerd is en dat op TS afreageert.
Ik zou ook gefrustreerd zijn als ik op m'n oude dag zo afhankelijk was van thuiszorg en ik daarbovenop niet aan m'n rust kan komen, omdat mensen als TS nergens respect voor hebben en geen rekening houden met anderen.
pi_174504287
verkapte ik heb seks gehad topic :')
pi_174505195
Bang zijn voor een zieke middelbare :')
Met zijn allen in een huis wonen, blijf dan net zo goed bij je ouders wonen :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_174506503
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:48 schreef Aiciu het volgende:
Bang zijn voor een zieke middelbare :')
Met zijn allen in een huis wonen, blijf dan net zo goed bij je ouders wonen :')
Ik zou nog liever dakloos zijn dan ik nu bij mn ouders zou moeten wonen :')
pi_174506517
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 02:06 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Ik zou nog liever dakloos zijn dan ik nu bij mn ouders zou moeten wonen :')
Ik kom nog steeds graag bij m'n ouders. Als ik alleen een slaapkamer voor mezelf had onder het mom van "op kamers wonen, op mezelf", dan liever bij m'n ouders waar alles geregeld werd.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_174506529
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 02:09 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ik kom nog steeds graag bij m'n ouders. Als ik alleen een slaapkamer voor mezelf had onder het mom van "op kamers wonen, op mezelf", dan liever bij m'n ouders waar alles geregeld werd.
Ah jij hebt zo'n moeder die elke week je 'verstopte' krokante trek-sok wast voor je? *;
  donderdag 19 oktober 2017 @ 08:47:05 #83
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_174507957
S'nachts z'n kamer op sluipen en een kussen in z'n gezicht drukken tot hij niet meer ademt.
pi_174510293
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 21:21 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ik zou ook gefrustreerd zijn als ik op m'n oude dag zo afhankelijk was van thuiszorg en ik daarbovenop niet aan m'n rust kan komen, omdat mensen als TS nergens respect voor hebben en geen rekening houden met anderen.
Wat moet ik dan doen? Nooit meer uitgaan omdat er een zieke mislukte vent in mijn huis ligt te creperen? :')
pi_174510302
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:48 schreef Aiciu het volgende:
Bang zijn voor een zieke middelbare :')
Met zijn allen in een huis wonen, blijf dan net zo goed bij je ouders wonen :')
:') :') :') :') !!!
pi_174510574
Verkapt-kijk-mij-eens-iemand-meenemen-naar-m'n-zolderkamer-topic.
pi_174510818
Ik zou überhaupt niet graag met mensen samenwonen die ouder zijn dan dertig en nog genoodzaakt zijn om in een studentenkamer te wonen. :')
Feyenoord Rotterdam
pi_174510862
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 11:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik zou überhaupt niet graag met mensen samenwonen die ouder zijn dan dertig en nog genoodzaakt zijn om in een studentenkamer te wonen. :')
Een voordeel is dat je ze bijna niet hoort.

Als ze je niet bedreigen.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 12:20:02 #89
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174511185
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 21:21 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ik zou ook gefrustreerd zijn als ik op m'n oude dag zo afhankelijk was van thuiszorg en ik daarbovenop niet aan m'n rust kan komen, omdat mensen als TS nergens respect voor hebben en geen rekening houden met anderen.
Ik lees nou niet uit de OP dat hij een hoop herrie maakte toen hij zo vroeg binnenkwam.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 12:31:04 #90
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_174511329
Paar handboeien aan zijn poten vastmaken en hem naakt naar buiten gooien is wel rustgevend voor TS :')
pi_174515766
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 11:25 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

:') :') :') :') !!!
Wat is toch die obsessie van Nederlanders om op jonge leeftijd al uit huis te gaan, dat ze ergens een slaapkamer huren voor de prijs van een sociale huurflat in een of andere kut stad?

Zijn je ouders dan zo kut, ben je het huis uitgetrapt, of ben je zo'n schaap dat je alles doet wat je leeftijdsgenoten ook doen?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_174519855
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:50 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Wat is toch die obsessie van Nederlanders om op jonge leeftijd al uit huis te gaan, dat ze ergens een slaapkamer huren voor de prijs van een sociale huurflat in een of andere kut stad?

Zijn je ouders dan zo kut, ben je het huis uitgetrapt, of ben je zo'n schaap dat je alles doet wat je leeftijdsgenoten ook doen?
In mijn buurt is geen universiteit. Dat bij jou de navelstreng nog moet worden doorgeknipt. :')
pi_174528041
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:50 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Wat is toch die obsessie van Nederlanders om op jonge leeftijd al uit huis te gaan, dat ze ergens een slaapkamer huren voor de prijs van een sociale huurflat in een of andere kut stad?

Zijn je ouders dan zo kut, ben je het huis uitgetrapt, of ben je zo'n schaap dat je alles doet wat je leeftijdsgenoten ook doen?
Kutstad..daar zeg je het al...het magische woord. Liever in een mooie stad in een veredelde bezemkast dan in een pauperstad...
pi_174528209
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:50 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Wat is toch die obsessie van Nederlanders om op jonge leeftijd al uit huis te gaan, dat ze ergens een slaapkamer huren voor de prijs van een sociale huurflat in een of andere kut stad?

Zijn je ouders dan zo kut, ben je het huis uitgetrapt, of ben je zo'n schaap dat je alles doet wat je leeftijdsgenoten ook doen?
Huisgenoten zijn sowieso kut, of het nou je ouders zijn of niet.
pi_174530381
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:56 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

In mijn buurt is geen universiteit. Dat bij jou de navelstreng nog moet worden doorgeknipt. :')
Uit welk kut gat kom jij? :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_174530385
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:56 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Huisgenoten zijn sowieso kut, of het nou je ouders zijn of niet.
Daarom gewoon alleen wonen.
N A P O L I
C A M P A N I A
  Moderator vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:21:25 #97
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_174532138
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:50 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Wat is toch die obsessie van Nederlanders om op jonge leeftijd al uit huis te gaan, dat ze ergens een slaapkamer huren voor de prijs van een sociale huurflat in een of andere kut stad?

Zijn je ouders dan zo kut, ben je het huis uitgetrapt, of ben je zo'n schaap dat je alles doet wat je leeftijdsgenoten ook doen?
Niet iedereen is een mama's kindje
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:28:51 #98
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174532215
Ziek of niet Ziek, gewoon er bij naaien die klootzak.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:11:56 #99
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_174534470
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 00:51 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Daarom gewoon alleen wonen.
Eckte auti spreekt
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_174553759
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 00:51 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Uit welk kut gat kom jij? :')
Want Nederland staat vol met universiteiten?
pi_174554748
En? Heb je hem al eruit laten zetten?
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:24:55 #102
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_174554796
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:21 schreef Flitskikker het volgende:
En? Heb je hem al eruit laten zetten?
Ik denk dat TS momenteel poeslief doet tegen zijn huisgenoot en niet meer uitgaat uit angst om hem weer boos te maken
pi_174555711
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:50 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Wat is toch die obsessie van Nederlanders om op jonge leeftijd al uit huis te gaan, dat ze ergens een slaapkamer huren voor de prijs van een sociale huurflat in een of andere kut stad?

Zijn je ouders dan zo kut, ben je het huis uitgetrapt, of ben je zo'n schaap dat je alles doet wat je leeftijdsgenoten ook doen?
Als je na het speciale onderwijs bij de sociale werkplaats gaat werken is dat inderdaad niet nodig.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2017 12:27:57 ]
pi_174571106
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:52 schreef Fer het volgende:
Zeg tegen Iwanius dat ie gewoon zijn bek moet houden en verstop zijn sigaren.
Hahaha thanks, schatergelachen :D _O-
pi_174571110
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 21:46 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

EN DAT WIJF VAN JE MET DR NAALDHAKKEN OP DE TRAP!

Ze had niet eens hakken en had haar schoenen al bij de voordeur uitgedaan. :')
Hahaha naaldhakken, teveel porno gekeken :')
pi_174571833
TS maakt zoveel lawaai bij het neuken dat Miep hem bedreigd heeft :')
pi_174572774
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:27 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Als je na het speciale onderwijs bij de sociale werkplaats gaat werken is dat inderdaad niet nodig.
:D :D
pi_174572804
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik denk dat TS momenteel poeslief doet tegen zijn huisgenoot en niet meer uitgaat uit angst om hem weer boos te maken
Na die maandag heb ik hem niet meer van zijn kamer zien/horen komen. Ik heb verder ook niks meer ondernomen bij de huisbaas. Voelt zo snitcherig ofzo. :')
  zondag 22 oktober 2017 @ 11:09:58 #109
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_174573039
Mooi topic, die gefrustreerde 50er moet gewoon zijn mond houden natuurlijk.

Al is ts wel een laffe haas. Waarom zou je accepteren dat die idioot de rookmelders uitzet zodat hij kan roken? Hele huis zal wel stinken. En dan moet jij rekening met zo iemand houden als je een dame van plezier meeneemt?

Gewoon confronteren en anders gewoon de brandblusser gebruiken alstie weer een sigaret opsteekt.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_174573421
Je kunt beter om 5 uur thuiskomen dan om 2 uur, overigens, wat als je een uur later had binnengekomen? Mag dat ook niet? Of mag je ook niet om 6 uur opstaan?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_174601811
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 11:29 schreef raptorix het volgende:
Je kunt beter om 5 uur thuiskomen dan om 2 uur, overigens, wat als je een uur later had binnengekomen? Mag dat ook niet? Of mag je ook niet om 6 uur opstaan?
Schijnbaar mag ik ook niet om 10 uur 's ochtends douchen. :')
pi_174601818
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 11:09 schreef Maikuuul het volgende:
Mooi topic, die gefrustreerde 50er moet gewoon zijn mond houden natuurlijk.

Al is ts wel een laffe haas. Waarom zou je accepteren dat die idioot de rookmelders uitzet zodat hij kan roken? Hele huis zal wel stinken. En dan moet jij rekening met zo iemand houden als je een dame van plezier meeneemt?

Gewoon confronteren en anders gewoon de brandblusser gebruiken alstie weer een sigaret opsteekt.
Mja, je hebt gelijk, ik moet minder pikken.
pi_174607443
quote:
6s.gif Op maandag 16 oktober 2017 21:17 schreef Salvad0R het volgende:
keal. verhuis naar een huis zonder psychos.

door omstandigheden woonde ik ook een keer in 1 of ander pension met allerlei aan verschillende substanties verslaafde figuren, mocht het zo zijn dat ik twee chicks bij me had die effe kwamen chillen, had 1 van die huisgenoten gewoon zn hele kamer in de fik gezet, uit frustratie, hij kon echt niet handelen.

advies: gewoon stompen
Altijd kwaliteitsposts van sal. :D

i second de advies.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_174608257
T’s zn keeltje gaat er aan binnenkort
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_174617395
Al verhuisplannen TS? Want dit lijkt me niet echt houdbaar.
pi_174666966
Heb inmiddels een mail verstuurd naar de huisbaas. Ik ging gisteren de badkamer en de bijbehorende wc schoonmaken. Toen ik een kwartier later nog iets uit de badkamer moest pakken zag ik dat meneer heel de wc had onder gezeken, het drupte gewoon allemaal op de vloer. Ook geen normale urine, maar gewoon helemaal oranje, zo ontzettend goor. Ben echt klaar met die vieze vent en heb het hele verhaal uitgelegd.

Ben benieuwd of er iets mee gedaan wordt, ik denk het eerlijk gezegd niet. :')
pi_174667186
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:56 schreef Bananenpap het volgende:
Heb inmiddels een mail verstuurd naar de huisbaas. Ik ging gisteren de badkamer en de bijbehorende wc schoonmaken. Toen ik een kwartier later nog iets uit de badkamer moest pakken zag ik dat meneer heel de wc had onder gezeken, het drupte gewoon allemaal op de vloer. Ook geen normale urine, maar gewoon helemaal oranje, zo ontzettend goor. Ben echt klaar met die vieze vent en heb het hele verhaal uitgelegd.

Ben benieuwd of er iets mee gedaan wordt, ik denk het eerlijk gezegd niet. :')
Heb je foto's gemaakt? Ranzig, maar ga vanaf nu al het bewijs verzamelen. Dit is geen gezonde leefsituatie, letterlijk. Een ziek persoon heeft een slecht immuunsysteem en kan bacterie na virus na infectie oplopen. Als je dan een badkamer deelt die er zo uitziet.. tel uit je winst. Rookmelders uitzetten omdat hij rookt, weet je of deze verplicht aan moeten staan? Zo ja, foto's maken dat ze uitstaan. Rookt hij ook op die badkamer?
pi_174667254
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:09 schreef TomDooley het volgende:

[..]

Heb je foto's gemaakt? Ranzig, maar ga vanaf nu al het bewijs verzamelen. Dit is geen gezonde leefsituatie, letterlijk. Een ziek persoon heeft een slecht immuunsysteem en kan bacterie na virus na infectie oplopen. Als je dan een badkamer deelt die er zo uitziet.. tel uit je winst. Rookmelders uitzetten omdat hij rookt, weet je of deze verplicht aan moeten staan? Zo ja, foto's maken dat ze uitstaan. Rookt hij ook op die badkamer?
Nee, ik vind dat het ook weer geen CSI-speurwerk moet worden. Heb gevraagd of hij eens wil binnenwippen om het zelf allemaal te bekijken.
pi_174667298
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:13 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Nee, ik vind dat het ook weer geen CSI-speurwerk moet worden. Heb gevraagd of hij eens wil binnenwippen om het zelf allemaal te bekijken.
Zo dacht ik ook...totdat mijn klacht tegen me gebruik werd. Gelukkig had ik genoeg om aan te tonen en buren met dezelfde klacht, maar pas op, het zal niet de eerste keer zijn dat de klager eruit gewerkt wordt, ook al sta je in je recht.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 11:19:20 #120
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174667357
Het kan ook nog zo zijn dat die asshole gewoon aan de chemo zit en het helemaal niet de bedoeling is dat jij zo maar het toilet gaat gebruiken na hem.
Laat staan zo'n smerig achtergelaten toilet

:X

Ik zou die gast voor geen meter meer vertrouwen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174667362
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:15 schreef TomDooley het volgende:

[..]

Zo dacht ik ook...totdat mijn klacht tegen me gebruik werd. Gelukkig had ik genoeg om aan te tonen en buren met dezelfde klacht, maar pas op, het zal niet de eerste keer zijn dat de klager eruit gewerkt wordt, ook al sta je in je recht.
Hoe kan mijn klacht tegen mij gebruikt worden? In het huurcontract staat dat er niet gerookt mag worden en het hebben van huisdieren verboden is. Als de huurbaas binnen komt en vervolgens de rook ruikt en de hamsters en uitgeschakelde rookmelders ziet kan dat toch onmogelijk tegen mij gebruikt worden?
pi_174675860
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:19 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Hoe kan mijn klacht tegen mij gebruikt worden? In het huurcontract staat dat er niet gerookt mag worden en het hebben van huisdieren verboden is. Als de huurbaas binnen komt en vervolgens de rook ruikt en de hamsters en uitgeschakelde rookmelders ziet kan dat toch onmogelijk tegen mij gebruikt worden?
Als hij dat ziet is er inderdaad weinig aan de hand. In mijn geval gebeurde er vreemde dingen die later verklaard zijn, maar mede door mijn verzamelde bewijs. Laat ik het zo zeggen, het moment dat je denkt bewijzen nodig te gaan hebben, ga je ze ook verzamelen. Ik hoop oprecht dat je daar niets mee te maken krijgt en je inderdaad d.m.v. overleg met je huisbaas tot een oplossing kan komen. Succes!
pi_174675924
Je laten intimideren door een gast die aan het infuus hangt :') Volgende keer de stekker uti dat ding trekken. Of blaas een brandblusser in z'n gezicht. Zou trouwens snel zorgen dat die niet meer binnen mag roken je verneukt alles erdoor. Geen rookmelders, alles stinkt en je gezondheid gaat naar de knoppen.
pi_174727398
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:19 schreef Molo het volgende:
Het kan ook nog zo zijn dat die asshole gewoon aan de chemo zit en het helemaal niet de bedoeling is dat jij zo maar het toilet gaat gebruiken na hem.
Laat staan zo'n smerig achtergelaten toilet

:X

Ik zou die gast voor geen meter meer vertrouwen
Wat? Wat kan er gebeuren dan? :'(
pi_174727497
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 02:40 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Wat? Wat kan er gebeuren dan? :'(
Krijg je kanker van.
  Moderator zondag 29 oktober 2017 @ 10:03:00 #126
441859 crew  Lenny77
pi_174729824
Mja zo te horen ligt hij binnenkort toch in het ziekenhuis :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_174730037
Verkeerde topic.

[ Bericht 36% gewijzigd door Atak op 29-10-2017 10:21:28 ]
pi_175822864
Update.

We vonden de stank in zijn kamer steeds erger worden en hebben toch maar besloten om de huisbaas in te schakelen. Meneer moet eind deze maand vertrekken! :D
pi_175822921
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 21:59 schreef Bananenpap het volgende:
Update.

We vonden de stank in zijn kamer steeds erger worden en hebben toch maar besloten om de huisbaas in te schakelen. Meneer moet eind deze maand vertrekken! :D
Gefeliciteerd _O_
pi_175822950
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 22:00 schreef Chai het volgende:

[..]

Gefeliciteerd _O_
Thanks, wil er stiekem toch wel bij zijn als hij al die troep moet gaan verhuizen. Ben benieuwd wat er allemaal in die vuilnisbelt ligt. :@
pi_175823818
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:01 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Thanks, wil er stiekem toch wel bij zijn als hij al die troep moet gaan verhuizen. Ben benieuwd wat er allemaal in die vuilnisbelt ligt. :@
Goedzo. Rust in de tent.
  maandag 18 december 2017 @ 22:29:52 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175823898
Is hij niet al overleden en deels vloeibaar geworden?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 18 december 2017 @ 22:32:09 #133
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_175823985
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:54 schreef henkkeumus het volgende:
Een man van 50 die met studenten woont :')._!
Er is ook een welbekende keldertje daar! Als de 3 studjesnaar school zijn doet hij zijn slag met GILFS
God doesn't help stupid!
pi_175825216
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:47 schreef Bananenpap het volgende:Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen. :') Sowieso gaat mijn kamer vannacht op slot.
quote:
Hij zit alleen nog maar op zijn kamer van 14 m2 tv te kijken terwijl er sondevoeding met een piepend apparaat naar binnen wordt gepompt
:')



[ Bericht 9% gewijzigd door Werkman op 18-12-2017 23:16:45 ]
pi_175825486
Je kan nog net met O&N een Cobra 6 op zn kamer flikkeren terwijl die ligt te slapen
pi_175826680
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 21:59 schreef Bananenpap het volgende:
Update.

We vonden de stank in zijn kamer steeds erger worden en hebben toch maar besloten om de huisbaas in te schakelen. Meneer moet eind deze maand vertrekken! :D
Iets zegt me dat hij er een gratis advocaatje van de rechthulp erop zet en zelf lekker blijft liggen tot het einde nabij is.
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')