abonnement Unibet Coolblue
pi_174457307
quote:
Putin Want a Strong Russia: He Banned Fluoride from Russia and He Labeled it a "Toxic Poison"

Vladimir Putin has banned fluoride from Russia, stating that the “toxic poison” that was “force fed to prisoners of war during Soviet times” should not “under any circumstances, now or in the future, be considered for use on the people of the Russian Federation.”

The policy of adding fluoride to the public water supply was discontinued in Russia in 1990, but regional pressure groups covertly funded by George Soros’ Open Society Foundation have begun agitating for its re-introduction.

An official petition lodged at the Kremlin states that fluoride is “one of the safest and most beneficial, cost-effective public health measures known to man, and is working wonders for public health throughout most of the United States of America.”

But Putin has dismissed the campaign out of hand, arguing that “Fluoride has no place outside of the prison camp or gulag.”

Speaking at a behind closed doors forum for the highest echelons of government and staff in his home city of St. Petersburg, Putin responded to questions about the fluoridation campaign by pointing out who was behind the plot: George Soros’s OSF and the subsidiary offshoots it employs to find ways of disregarding the laws of sovereign nations.

When questioned by a top aide as to what he meant by “outside the prison camp or gulag” (an unusual phrase in Russian), Putin sighed heavily and fixed the assembled group with his trademark stare before explaining that all is not what it seems in regards to how the world is run.

During World War 2, both the Nazi Germans and Communist Russians added sodium fluoride to the drinking water of prisoners of war to make them stupid and docile. Putin is a keen student of history and he believes the addition of fluoride to public water is a New World Order plot to destroy the health and mental faculties of the people.

The campaign to reintroduce fluoride to the public water supply has infuriated the Russian president. He has made it clear that millions of people could sign the petition and he would still dismiss it out of hand.

A Kremlin report from 2015 stated that President Putin believes the next stage of human evolution is currently in “grave risk” and that Western and globalist powers are “intentionally decelerating the process for their personal gain.”

The report continues:

“We as a species have the choice to continue to develop our bodies and brains in a healthy upward trajectory, or we can follow the Western example of recent decades and intentionally poison our population with genetically altered food, pharmaceuticals, vaccinations, and fast food that should be classified as a dangerous, addictive drug.”

“We must fight this. A physically and intellectually disabled population is not in our interests.”


Putin has declared that the air, soil, and water supply must be kept pure. Genetically modified ingredients were banned in Russia in 2015. Organic farming has boomed, with regular people granted free land if they promise to use it to farm organically.

There is no question that fluoride will ever be allowed to slowly poison the people on Putin’s watch.

https://www.realityblow.c(...)-a-toxic-poison.html
Verstandige en bewonderenswaardige zet van Putin.

Over de fluoride-conspiracy: https://www.vice.com/sv/a(...)in-our-water-sheeple

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2017 19:43:10 ]
  maandag 16 oktober 2017 @ 19:44:16 #2
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_174457352
Fluoride lijkt mij inderdaad het grootste probleem in Rusland.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_174457413
Die gebitjes daar!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_174457478
quote:
14s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:44 schreef Hyperdude het volgende:
Fluoride lijkt mij inderdaad het grootste probleem in Rusland.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174457514
quote:
During World War 2, both the Nazi Germans and Communist Russians added sodium fluoride to the drinking water of prisoners of war to make them stupid and docile. Putin is a keen student of history and he believes the addition of fluoride to public water is a New World Order plot to destroy the health and mental faculties of the people.
Wat is dit nou weer dan? :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174457593
Heeft Putin geen baat bij gedweeë burgers? Fluoride zou toch in zijn voordeel zijn dan?

[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2017 19:56:06 ]
pi_174457693
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:54 schreef Hamzoef het volgende:

Heeft Putin geen baat bij gedweeë burgers? Fluoride zou toch in zijn voordeel zijn dan?
Jawel, maar Rusland niet. Niet op de langere termijn.
pi_174457720
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer dan? :')
Ja, weinig historici zijn het eens met de claim, iig wb de nazi-kampen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2017 20:01:59 ]
  † In Memoriam † maandag 16 oktober 2017 @ 20:07:20 #9
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174457807
Vroeger op de basisschool fluor spoelen. :D

Of wordt dit nog steeds gedaan?
Carpe Libertatem
  maandag 16 oktober 2017 @ 20:19:06 #10
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174458023
Is er ook nog een wat meer regulier medium dat hierover bericht? Lijkt me een wat sterk verhaal namelijk.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  maandag 16 oktober 2017 @ 21:11:49 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_174459381
quote:
7s.gif Op maandag 16 oktober 2017 20:19 schreef 2thmx het volgende:
Is er ook nog een wat meer regulier medium dat hierover bericht? Lijkt me een wat sterk verhaal namelijk.
Google maar eens op fluor en IQ. Dan vind je bronnen genoeg. Ook mainstreammedia. Het is raar dat je hier vaker niet iets van hoort.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 16 oktober 2017 @ 21:12:55 #12
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_174459417
En waarom zo soros zo graag willen dat er fluor in het Oost-Europese water zit? Als mensen zijn tanden willen poetsen met fluor kunnen ze toch gewoon voor fluortandpasta kiezen. Waarom moet het zo per se in het drinkwater? Dat kan niemand ontlopen
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 16 oktober 2017 @ 21:17:09 #13
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_174459546
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 21:12 schreef LXIV het volgende:
En waarom zo soros zo graag willen dat er fluor in het Oost-Europese water zit? Als mensen zijn tanden willen poetsen met fluor kunnen ze toch gewoon voor fluortandpasta kiezen. Waarom moet het zo per se in het drinkwater? Dat kan niemand ontlopen
Zodat er meer mensen links zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 16 oktober 2017 @ 21:26:32 #14
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174459809
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 21:11 schreef LXIV het volgende:

[..]

Google maar eens op fluor en IQ. Dan vind je bronnen genoeg. Ook mainstreammedia. Het is raar dat je hier vaker niet iets van hoort.
Ik bedoelde een bron dat Poetin 't verboden heeft, niet dat fluoride schadelijk zou zijn.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  maandag 16 oktober 2017 @ 21:28:32 #15
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174459888
Oh never mind, ik had meteen 't hele artikel moeten lezen in plaats van alleen de kop :'). Poetin heeft 't alleen verboden om fluoride aan drinkwater toe te voegen. Ik dacht dat er werd geclaimd dat'ie fluoride in 't geheel verboden heeft.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  Moderator maandag 16 oktober 2017 @ 21:28:34 #16
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174459891
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 21:12 schreef LXIV het volgende:
En waarom zo soros zo graag willen dat er fluor in het Oost-Europese water zit? Als mensen zijn tanden willen poetsen met fluor kunnen ze toch gewoon voor fluortandpasta kiezen. Waarom moet het zo per se in het drinkwater? Dat kan niemand ontlopen
Tja, van fluoride word je links dus daarom wil Soros dat graag in het drinkwater, natuurlijk. Snap je toch zeker wel?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_174459907
Verklaard waarom zoveel domme Amerikanen rondlopen op deze planeet.

Ook daar zit standaard fluoride in het drinkwater.
Er is een overduidelijk verschil tussen degene die het water gefilterd krijgen en de ghetto's waar dat niet gebeurt.

En dat is een redelijk bekend feit, tenminste als je een beetje zoekt want de MSM vertelt er gek genoeg weinig over.

Maar denk over je eigen dagelijkse routine van tandenpoetsen, vraag het eens aan je tandarts of het gezond is om je tandpasta door te slikken of eerst goed uit te spoelen.
  † In Memoriam † maandag 16 oktober 2017 @ 21:32:47 #18
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174460037
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 21:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja, van fluoride word je links dus daarom wil Soros dat graag in het drinkwater, natuurlijk. Snap je toch zeker wel?
Dan zouden allemaal oudere Nederlanders ook links moeten zijn.
Carpe Libertatem
pi_174460574
quote:
10s.gif Op maandag 16 oktober 2017 20:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Vroeger op de basisschool fluor spoelen. :D

Of wordt dit nog steeds gedaan?
Ik wel maar dat was in de jaren `70.
pi_174460638
Ik kreeg altijd van die fluoride in mijn mond met zo'n kapje bij de tandarts :o

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2017 21:53:00 ]
  maandag 16 oktober 2017 @ 22:04:20 #21
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_174461012
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 21:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Verklaard waarom zoveel domme Amerikanen rondlopen op deze planeet.

Ook daar zit standaard fluoride in het drinkwater.
...
Zou goed kunnen.

In grote delen van Afrika zit het in het grondwater. En iedereen hier weet hoe dom die moslimnegers zijn. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_174461222
Heeft Putin zijn aluhoedje weer op gedaan?
pi_174461291
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:13 schreef Revolution-NL het volgende:
Heeft Putin zijn aluhoedje weer op gedaan?
Mwuah lijkt me sterk dat Putin zo'n persoon is. Hij zal het vast jaren het laten onderzoeken door wetenschappers.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2017 22:22:17 ]
pi_174461674
Dus het enige schadelijke effect van Fluoride is dat het dom maakt?
ADHD-C
  maandag 16 oktober 2017 @ 22:40:13 #25
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174461980
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 21:52 schreef vigen98 het volgende:
Ik kreeg altijd van die fluoride in mijn mond met zo'n kapje bij de tandarts :o
Ik ook, als kind. Wordt nog steeds gedaan, heet (weinig origineel) 'fluoridebehandeling' :).
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174462008
Goed van hem, ook om zich er zo uitvoerig over uit te laten!!!
pi_174462060
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:29 schreef LazyDave het volgende:
Dus het enige schadelijke effect van Fluoride is dat het dom maakt?
Mensen worden er mak van.
In de VS zit het gewoon in het drinkwater.
pi_174462140
quote:
14s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:41 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Verstandige en bewonderenswaardige zet van Putin.

Over de fluoride-conspiracy: https://www.vice.com/sv/a(...)in-our-water-sheeple
Ik kan er niet over uit, het hele stuk, ook over fastfood, grote klasse!
  maandag 16 oktober 2017 @ 22:50:25 #29
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_174462224
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:43 schreef Za het volgende:

[..]

Mensen worden er mak van.
In de VS zit het gewoon in het drinkwater.
Harvard Study Confirms Fluoride Reduces Children’s IQ

By Dr. Joseph Mercola
30k
A recently-published Harvard University meta-analysis funded by the National Institutes of Health (NIH) has concluded that children who live in areas with highly fluoridated water have “significantly lower” IQ scores than those who live in low fluoride areas.

https://www.huffingtonpost.com/dr-mercola/fluoride_b_2479833.html

Als SOROS zich ergens druk over maakt en zijn zin probeert door te drammen via slinkse, door hem gefinancierde clubjes, gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen. Het is wel de man die de omvolking van West-Europa financiert!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 16 oktober 2017 @ 22:53:01 #30
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_174462278
quote:
10s.gif Op maandag 16 oktober 2017 20:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Vroeger op de basisschool fluor spoelen. :D

Of wordt dit nog steeds gedaan?
Ja, met van die bakjes in je muil en een beker onder je kin zoveel minuten dom voor je uit kijken... :')

Voor zover ik weet wordt het niet meer gedaan.
  maandag 16 oktober 2017 @ 22:53:59 #31
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_174462303
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:53 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ja, met van die bakjes in je muil en een beker onder je kin zoveel minuten dom voor je uit kijken... :')
Oh, dat weet ik ook nog wel. Dan begon je kwijl langzaam uit je mond in dat bakje te druipen.

Alleen die behandelingen alleen al hebben me zeker 20 IQ punten gekost.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 16 oktober 2017 @ 22:57:56 #32
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_174462375
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Oh, dat weet ik ook nog wel. Dan begon je kwijl langzaam uit je mond in dat bakje te druipen.

Alleen die behandelingen alleen al hebben me zeker 20 IQ punten gekost.
En ik ben er zo links als de Joop van geworden...
pi_174462437
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:43 schreef Za het volgende:

[..]

Mensen worden er mak van.
In de VS zit het gewoon in het drinkwater.
In Nederland toch ook?
ADHD-C
  maandag 16 oktober 2017 @ 23:05:53 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_174462492
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 23:00 schreef LazyDave het volgende:

[..]

In Nederland toch ook?
In Nederland niet. Het is ook belachelijk dat het in drinkwater wordt gedaan! Als mensen zo nodig fluor willen kunnen ze dat toch zelf kopen, zonder een ander op te leggen om het ook te drinken!
Bovendien kun je tandpasta nog uitspugen. Drinkwater niet. (Of wel, maar dan drink je niks!).

Ik vraag me ook af hoe ADHD, PDDNOS, DYSLECTIE en al die andere moderne neurologische ziektes opeens op de proppen komen en wat Soros in het drinkwater in Nederland laat stoppen.
quote:
11 Toxic Chemicals Affecting Brain Development In Children





Alice G. Walton , CONTRIBUTOR
I cover health, medicine, psychology and neuroscience.
Opinions expressed by Forbes Contributors are their own.
The list of chemicals that can affect brain development in children has grown. In a study out today in The Lancet Neurology, researchers outline new chemicals that may be contributing to what they dub the “global, silent pandemic of neurodevelopmental toxicity.” In 2006, the team had released a list of five neurotoxins that may contribute to everything from cognitive deficits to attention problems. Now that list is expanded, based on new research that has since accumulated on chemicals linked to developmental disorders in children. Today, they outline six more.

"The greatest concern is the large numbers of children who are affected by toxic damage to brain development in the absence of a formal diagnosis," said study author Philippe Grandjean, of the Harvard School of Public Health. “They suffer reduced attention span, delayed development, and poor school performance. Industrial chemicals are now emerging as likely causes.”

Neurobehavioral problems, like autism, ADHD, and dyslexia, affect about 10-15% of kids born today, the authors say. Genes play a large role in some of these disorders – but not that large. Only about 30-40% of the cases of the disorders can be accounted for by genes alone, so environment must make up the other part. Outlining those compounds can be difficult, but the research is mounting, and pointing to a growing list of chemicals that we should avoid.

Because of the frequency with which these chemicals are present in our everyday lives – even banned ones – and the rising rates of developmental disorders in children, the authors say that urgent change should take place: “A new framework of action is needed.”


Here are the 11chemicals for which there is strong evidence of connection to neurodevelopmental disorders in children:

Lead–This is one of the most extensively researched compounds in terms of neurodevelopment, and has been consistently linked to serious deficits, including low IQ. Its effects seem to be permanent, leading to the conclusion that there is no safe level of exposure.

Methylmercury–Affecting the neurological development of the fetus,exposure often comes from maternal intake of fish containing high levels of mercury, according to the World Health Organization and the EPA.

Polychlorinated biphenyls (PCB) – This family of chemicals has routinely been associated with reduced cognitive function in infancy and childhood. It is often present in foods, particularly fish, and can be passed along in breast milk.

Arsenic – When absorbed through drinking water, this chemical has been linked to reduced cognitive function in schoolchildren. Follow-up studies from the Morinaga milk poisoning incident have linked it to neurological disease in adulthood.

Toluene – Used as a solvent, maternal exposure has been linked to brain development problems and attention deficit in the child, according to the EPA and OSHA.

Manganese – In the drinking water in Bangladesh, for example, this chemical has been linked to lower scores in math, diminished intellectual function, and ADHD.

Fluoride – Higher levels of this chemical has been connected with a 7-point decrease in IQ in children.

Chlorpyrifos and DDT (pesticides) – Linked to structural abnormalities of the brain and neurodevelopmental problems that persist up to age 7. These pesticides are banned in many parts of the world (U.S. included), but still used in many lower-income countries. They have recently been linked to Alzheimer’s disease as well.

Tetrachloroethylene (AKAperchlorethylene)– These solvents have been linked to hyperactivity and aggressive behavior, and increased risk of psychiatric diagnosis. Mothers in certain professional roles, like nurse, chemist, cleaner, hairdresser, and beautician had higher levels of exposure.

The polybrominateddiphenyl ethers – These flame retardants are banned now, but believed to be neurotoxins. Prenatal exposure has been linked to neurodevelopmental disorders in the child.
Van een betrouwbare bron: https://www.forbes.com/si(...)ildren/#39b45e9a42a8
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_174462542
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:50 schreef LXIV het volgende:

[..]


Als SOROS zich ergens druk over maakt en zijn zin probeert door te drammen via slinkse, door hem gefinancierde clubjes, gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen. Het is wel de man die de omvolking van West-Europa financiert!
Omvolking :|W not this shit again ...

Overigens vind ik over het vermeende fluorideplan van Soros op allerlei conspiracysites een screenshot van wat een persbericht van 29 september 2017 zou moeten zijn van zijn Open Society Organisations, maar dat persbericht lijkt nooit echt te hebben bestaan.
pi_174462570
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 23:00 schreef LazyDave het volgende:

[..]

In Nederland toch ook?
Er zijn maar 25 landen in de wereld waar drinkwater wordt gefluoreerd. Als je kijkt naar hoeveel mensen wereldwijd gefluoreerd kraanwater drinken dan woont de helft daarvan in de USA. In Nederland wordt het kraanwater al meer dan 40 jaar niet meer gefluoreerd.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2017 23:11:27 ]
pi_174463360
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 21:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Verklaard waarom zoveel domme Amerikanen rondlopen op deze planeet.

Ook daar zit standaard fluoride in het drinkwater.
Er is een overduidelijk verschil tussen degene die het water gefilterd krijgen en de ghetto's waar dat niet gebeurt.

En dat is een redelijk bekend feit, tenminste als je een beetje zoekt want de MSM vertelt er gek genoeg weinig over.

Maar denk over je eigen dagelijkse routine van tandenpoetsen, vraag het eens aan je tandarts of het gezond is om je tandpasta door te slikken of eerst goed uit te spoelen.
In tandpasta zit maar 0,1-0,3% fluoride.
Ik denk dat je je veel beter zorgen kan maken om de overige 99.7%+ aan chemicaliën wat erinzit als je het gaat doorslikken. _O-
NEE!
pi_174464053
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:53 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ja, met van die bakjes in je muil en een beker onder je kin zoveel minuten dom voor je uit kijken... :')

Voor zover ik weet wordt het niet meer gedaan.
En de hele tijd kokhalzen.Tering wat had ik een hekel aan dat spul. :r
'krak'
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 06:37:28 #39
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_174464057
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 06:34 schreef afstandbediening het volgende:

[..]

En de hele tijd kokhalzen.Tering wat had ik een hekel aan dat spul. :r
Eerste keer dat ik het kreeg heb ik de assistente ondergekotst omdat ze perse allebei de bitjes tegelijk in m'n mond wilde doen, terwijl ik meerdere keren aangaf dat het niet ging. Daarna kreeg ik ze een voor een. :') *)

[ Bericht 3% gewijzigd door Twiitch op 17-10-2017 06:42:42 ]
pi_174464176
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 06:37 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Eerste keer dat ik het kreeg heb ik de assistente ondergekotst omdat ze perse allebei de bitjes tegelijk in m'n mond wilde doen, terwijl ik meerdere keren aangaf dat het niet ging. Daarna kreeg ik ze een voor een. :') *)
Dat hele tandarts gebeuren vond ik maar niets. :N was niet echt bang maar leuk was het ook niet.
Ben er nu gelukkig vanaf. Ff met je bek op de motorkap van een personenwagen klappen ( zoals ondergetekende ) en je hoeft er nooit meer heen. Als mijn tanden nu nagekeken moeten worden lever ik ze in bij de tandarts en ga in de tussentijd even boodschappen doen. Na een uurtje zijn ze weer klaar. :)
'krak'
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 07:29:25 #41
104963 ETA
European Travel Author
pi_174464347
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 23:05 schreef LXIV het volgende:

[..]

In Nederland niet. Het is ook belachelijk dat het in drinkwater wordt gedaan! Als mensen zo nodig fluor willen kunnen ze dat toch zelf kopen, zonder een ander op te leggen om het ook te drinken!
Bovendien kun je tandpasta nog uitspugen. Drinkwater niet. (Of wel, maar dan drink je niks!).

Ik vraag me ook af hoe ADHD, PDDNOS, DYSLECTIE en al die andere moderne neurologische ziektes opeens op de proppen komen en wat Soros in het drinkwater in Nederland laat stoppen.

[..]

Van een betrouwbare bron: https://www.forbes.com/si(...)ildren/#39b45e9a42a8
Forbes linkje begint overigens met: "Opinions expressed by Forbes Contributors are their own." Het is dus niet veel meer dan een column.

En waarom fluor toevoegen en niet de keuze laten aan de burgers zelf? De burger heeft onvoldoende kennis om deze keuze te maken. Je zal als overheid maatregelen moeten opleggen om de burger te beschermen, als je alles aan de burger over laat kom je nergens.

En waarom we meer autisme, ADHD en dyslexie zien? Meest voor de hand liggende is dat er meer aandacht voor is en diagnoses beter gesteld worden. Als je zoekt, ga je vinden.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_174464349
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 07:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Aluhoedjestopic. Die hele OP staat vol met de meest belachelijke samenzweringstheorieën die er zijn. Alleen de reptilians zijn niet genoemd.
uh, poetin heeft gewoon gelijk in deze.
There are only 151 Pokémon.
pi_174464380
Man man man wat een aluhoedjes topic. De meest succesvolle landen ter wereld stoppen fluor in het water of hebben speciale programmas om het anders toe te dienen. Neem een Canada, Israel, Duitsland, Nederland, VS of Australië. Maar nee, je wordt er dom van volgens Poetin en alle aluwappies hier geloven het.

Dit zijn natuurlijk dezelfde mongooltjes die op Facebook hebben gelezen dat je autist wordt van inenten omdat er ooit lang geleden eens een onderzoek is geweest met die uitkomst. Waarvan de onderzoeker later heeft toegegeven dat hij de boel bij elkaar heeft gelogen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Nielsch op 17-10-2017 07:41:39 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_174464530
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 06:34 schreef afstandbediening het volgende:

[..]

En de hele tijd kokhalzen.Tering wat had ik een hekel aan dat spul. :r
Was ik in ieder geval niet de enige, inderdaad wat een ranzige zooi was dat, alsof je je bek in een bak met slakkenslijm moet houden ofzo blergh.. als ik er nog aan denk. :r
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 07:57:07 #45
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_174464547
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 21:12 schreef LXIV het volgende:
En waarom zo soros zo graag willen dat er fluor in het Oost-Europese water zit? Als mensen zijn tanden willen poetsen met fluor kunnen ze toch gewoon voor fluortandpasta kiezen. Waarom moet het zo per se in het drinkwater? Dat kan niemand ontlopen
Als ik Putin was zou ik fluoride in tandpasta verbieden en aandelen kukident kopen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_174464618
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 07:34 schreef Nielsch het volgende:
Man man man wat een aluhoedjes topic. De meest succesvolle landen ter wereld stoppen fluor in het water of hebben speciale programmas om het anders toe te dienen. Neem een Canada, Israel, Duitsland, Nederland, VS of Australië. Maar nee, je wordt er dom van volgens Poetin en alle aluwappies hier geloven het.

Dit zijn natuurlijk dezelfde mongooltjes die op Facebook hebben gelezen dat je autist wordt van inenten omdat er ooit lang geleden eens een onderzoek is geweest met die uitkomst. Waarvan de onderzoeker later heeft toegegeven dat hij de boel bij elkaar heeft gelogen.
Er zit hier geen fluor in het water hoor.
pi_174464640
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 07:29 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

uh, poetin heeft gewoon gelijk in deze.
Tandartsen zijn het niet met je eens.
pi_174464646
Lekker poetsen met fluor tandpasta :)
pi_174464662
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:05 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Er zit hier geen fluor in het water hoor.
Dat zeg ik ook niet. Ik mag aannemen dat je bekend bent met de betekenis van het woord 'of'? Wij hebben een fluorprogramma via onze hoge standaard van (zeer goed toegangkelijke) tandheelkundige zorg voor kinderen. Niet elk land heeft echter die infrastructuur. Maar achteraf is dat maar goed ook, want je wordt er blijkbaar dom van.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:19:29 #50
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_174464735
De grote redder! :D Wat een held! O+

:')_!

"... keen student of history ..."

Net zo goed als zijn studie over delfstoffen zeker? _O-
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_174464870
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:08 schreef viceversa het volgende:

[..]

Tandartsen zijn het niet met je eens.
het gaat over DRINKWATER
There are only 151 Pokémon.
pi_174464891
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:32 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

het gaat over DRINKWATER
Oké goed punt, maar de anti fluoride aluhoedjes komen als paddestoelen uit de grond
pi_174466370
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:10 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Ik mag aannemen dat je bekend bent met de betekenis van het woord 'of'? Wij hebben een fluorprogramma via onze hoge standaard van (zeer goed toegangkelijke) tandheelkundige zorg voor kinderen. Niet elk land heeft echter die infrastructuur. Maar achteraf is dat maar goed ook, want je wordt er blijkbaar dom van.
Ow sorry verkeerd gelezen.

Maarja fluor over je tanden smeren en uitspugen is toch wat anders dan fluor drinken.
pi_174471993
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 07:34 schreef Nielsch het volgende:
Man man man wat een aluhoedjes topic. De meest succesvolle landen ter wereld stoppen fluor in het water of hebben speciale programmas om het anders toe te dienen. Neem een Canada, Israel, Duitsland, Nederland, VS of Australië. Maar nee, je wordt er dom van volgens Poetin en alle aluwappies hier geloven het.

Dit zijn natuurlijk dezelfde mongooltjes die op Facebook hebben gelezen dat je autist wordt van inenten omdat er ooit lang geleden eens een onderzoek is geweest met die uitkomst. Waarvan de onderzoeker later heeft toegegeven dat hij de boel bij elkaar heeft gelogen.
Duitsland: In West-Duitsland enkel in Kassel-Wahlershausen, beëindigd in 1971. In Oost Duitsland beëindigd na de hereniging.
Nederland: beëindigd
Israel: beëindigd op 26 Augustus 2014.
In Canada neemt het af. Calgary bvb is ermee gestopt.

Dan heb ik het over water fluoridering; als je "andere methodes" meerekent, dan snap ik niet waarom je niet gewoon de hele EU of de hele Westerse wereld noemt...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_174472016
Het is nog niet gezegd zie ik dus doe ik het maar:

PutinGOD _O_
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:40:03 #56
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_174472602
Jamaar natriumfluoride is geen fluoride, en zit enkel in tandpasta om bacteriën te doden.

Welke vorm wil Zorro in het water stoppen?
pi_174473733
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:06 schreef TheJanitor het volgende:
Het is nog niet gezegd zie ik dus doe ik het maar:

PutinGOD _O_
voor wie zijn de rechtse wappies als het een keer tot strijd komt tussen putin en trump?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_174475383
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 16:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]

voor wie zijn de rechtse wappies als het een keer tot strijd komt tussen putin en trump?
Trump is GodEmperor.
pi_174475829
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:23 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Trump is GodEmperor.
Wat voor een goddelijke keizer kan niet eens langer dan 4 jaar aan de macht blijven. :{
NEE!
pi_174477541
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:41 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Wat voor een goddelijke keizer kan niet eens langer dan 4 jaar aan de macht blijven. :{
8 jaar*.
pi_174477949
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:41 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Wat voor een goddelijke keizer kan niet eens langer dan 4 jaar aan de macht blijven. :{
4 jaar? Wie zegt dat hij niet herverkozen gaat worden dan?
pi_174480880
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 21:52 schreef vigen98 het volgende:
Ik kreeg altijd van die fluoride in mijn mond met zo'n kapje bij de tandarts :o
Dat was goor.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_174493945
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3491930/

Thus, children in high-fluoride areas had significantly lower IQ scores than those who lived in low-fluoride areas.

Met dank aan LXIV
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')