abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 oktober 2017 @ 22:09:05 #51
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174461131
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:03 schreef STING het volgende:

[..]

Mannen en vrouwen 'moeten' beide aan zichzelf werken om aantrekkelijk te zijn, ik snap niet helemaal wat de link met feminisme is. Veel mannen en vrouwen, of tewel mensen zitten in hetzelfde schuitje.
Nee. Elke vrouw kan héél eenvoudig seks krijgen. Zelfs met een man die (objectief gezien) stukken aantrekkelijker is dan zij. Omgekeerd geldt dit niet.
quote:
Maar als je als persoon geen behoefte hebt aan het reguliere huisje, boompje, beestje, dan mag dat toch? Maar nu klinkt het alsof alle vrouwen de source of all evil zijn. Vergelijkbaar met een vrouw die uit dat 'alle mannen klootzakken' zijn, nadat ze een aantal keer bedrogen is.
Er staat nergens dat vrouwen evil/klootzakken zijn, maar als ze de gedachtegang uit de OP volgen (zoals ze door feministen zoals de Facebook-topvrouw die ik in de OP quote aangeraden wordt), dan zijn ze wel geen interessant relatiemateriaal meer voor elke man met enig zelfrespect.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174461147
quote:
14s.gif Op maandag 16 oktober 2017 21:56 schreef 2thmx het volgende:

MGTOW is m.i. een realistischer wereldbeeld dan de gebruikelijke feministische gedachte (die ook R&P gemeengoed is) dat je als man 'aan jezelf moet werken' om jezelf (seksueel) aantrekkelijk voor vrouwen te maken. Iedereen die hier een nuchtere kosten-batenanalyse maakt, komt tot de conclusie dat dit tijdverspilling is. In dat opzicht denk ik inderdaad dat MGTOW aan meer innerlijke rust bijdraagt.
Nou, vrouwen besteden ook veel tijd aan hun uiterlijk en aantrekkelijkheid voor mannen. Ten minste over het algemeen meer dan de mannen besteden aan het zich aantrekkelijk maken voor vrouwen. Mannen hebben vaak wel andere dingen aan hun hoofd. Tja, ook niet gaan zeuren dat vrouwen je niet aantrekkelijk genoeg vinden dan
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Moderator maandag 16 oktober 2017 @ 22:10:06 #53
441859 crew  Lenny77
pi_174461150
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 21:46 schreef Zith het volgende:
De boze vrouwen hier die denken dat MGTOW's gelijk zijn aan incels :')

Een eckte MGTOWer zit gewoon keihard die centjes te verdienen in het zakenleven, is elke week een paar dagen in een ander land, heeft een appartement in het centrum zonder 10,000 kussentjes, LoveLifeLive schilderijen en boedda hoofden op het bijzet tafeltje.

Na een lange vlucht zo thuis komen _O_ Dat is de MGTOW lifestyle. Op deze fok zijn bijv Static (dikke centjes verdienen in buitenland en in Amsterdam een bachelorpad hebben) en SeLang (op zn 40ste met pensioen gegaan en elke maand naar een ander continent op vakantie) de eckte eckte.

[ afbeelding ]
En dat vind ik oprecht leuk voor hun en ik weet zeker dat ze zich echt amuseren! Het is ze van harte gegund!

Echter hoort TS niet bij dit type mannen.
TS vindt dat hij en alle andere mannen zoals hij recht hebben op het mooiste meisje van 20 jaar, maagd natuurlijk, en buiten dat ze fulltime gaat werken om mee aan het huis te betalen, ook nog zijn sloffen brengt en het hele huishouden doet.
Daar wil hij natuurlijk geen moeite voor doen want anders is het een hoer en feministe.
Het is tenslotte zo dat je recht op sex hebt als man, vrouwen hebben niets te vertellen. Sex is natuurlijk ook een primaire levensbehoefte.
:')
Ik heb nog niemand rechtstreeks weten sterven omdat ie geen sex heeft. Eten, drinken en beschutting hebben zijn primaire levensbehoeften.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 16 oktober 2017 @ 22:10:54 #54
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174461166
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:04 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oeh echt zo enorm afstotend zoals jij je uitlaat over vrouwen. Misogyn. Je verdient gewoon een real doll.
SEX / Eén op drie mannen zou seks met robot willen Seksrobots, niks mis mee ^O^.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  Moderator maandag 16 oktober 2017 @ 22:13:14 #55
441859 crew  Lenny77
pi_174461218
quote:
7s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:04 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Waarom zou je gehakt eten als je rijk genoeg bent om elke dag zalm te eten? Afwisseling. Bovendien blijft zalm schaars, terwijl je gehakt altijd vindt wanneer je een beetje trek hebt.
Probleem is dat jij ook genoeg gehakt vindt als je wil.
Maar jij wil zalm.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  † In Memoriam † maandag 16 oktober 2017 @ 22:14:03 #56
230491 Zith
pls tip
pi_174461245
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:10 schreef Lenny77 het volgende:
En dat vind ik oprecht leuk voor hun en ik weet zeker dat ze zich echt amuseren! Het is ze van harte gegund!

Echter hoort TS niet bij dit type mannen.

In dat geval is TS een vieze incel die wat aan zn autisme moet doen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 16 oktober 2017 @ 22:14:53 #57
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174461274
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:14 schreef Zith het volgende:

[..]

In dat geval is TS een vieze incel die wat aan zn autisme moet doen
TS is geen incel. Jouw beschrijving van MGTOW vond ik juist wel treffend.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174461337
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

En dat vind ik oprecht leuk voor hun en ik weet zeker dat ze zich echt amuseren! Het is ze van harte gegund!

Echter hoort TS niet bij dit type mannen.
TS vindt dat hij en alle andere mannen zoals hij recht hebben op het mooiste meisje van 20 jaar, maagd natuurlijk, en buiten dat ze fulltime gaat werken om mee aan het huis te betalen, ook nog zijn sloffen brengt en het hele huishouden doet.
Daar wil hij natuurlijk geen moeite voor doen want anders is het een hoer en feministe.
Het is tenslotte zo dat je recht op sex hebt als man, vrouwen hebben niets te vertellen. Sex is natuurlijk ook een primaire levensbehoefte.
:')
Ik heb nog niemand rechtstreeks weten sterven omdat ie geen sex heeft. Eten, drinken en beschutting hebben zijn primaire levensbehoeften.
Ben het hier helemaal mee eens. De handjes en ruime collectie aan films zijn nooit goed genoeg, maar ondertussen weinig moeite willen doen. Slechte combinatie van luiheid, arrogantie en ontevredenheid. Ik begrijp best dat mannen behoefte hebben aan warmte en genegenheid. Maar andersom moeten ze dat dan ook zelf tonen. Het leven bestaat uit nemen maar ook geven. Kun je de warmte en genegenheid momenteel niet voor een ander opbrengen, accepteer dan dat je even niemand kunt krijgen en werk ondertussen aan jezelf denk ik dan. Maar misschien zit er naast. Ik ben oprecht geïnteresseerd in hoe mannen denken. Maar als het altijd maar eenzijdig is, als de man ongeïnteresseerd is in hoe de vrouw denkt en altijd alles liever zelf in wil vullen en alles op het feminisme en de "gunstigere positie van de vrouw" afschuiven dan voel je ook weinig behoefte om toe te geven aan andermans wensen. Want dan voelt daten voor mij gewoon als machtsspelletje.

quote:
7s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:10 schreef 2thmx het volgende:

[..]

SEX / Eén op drie mannen zou seks met robot willen Seksrobots, niks mis mee ^O^.
Oh mijn God, toevallig. Twijfelde vanmorgen nog of ik topic zou openen over of meer vrouwen het jammer vonden dat zij nu leefden en niet in 2050 wanneer er vast realistische robotmannen zijn. Ik wil gewoon een soort FurReal friend of Little live pets, maar dan als man. Alle slechte eigenschappen bij voorhand verwijderd, zelf te 'programmeren', ook voor leken. Fantastisch. Gewoon perfectie

[ Bericht 8% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 16-10-2017 22:50:26 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_174461344
quote:
7s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:09 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Nee. Elke vrouw kan héél eenvoudig seks krijgen. Zelfs met een man die (objectief gezien) stukken aantrekkelijker is dan zij. Omgekeerd geldt dit niet.
Ik heb geen idee of dat zo is, maar biologisch gezien zou daar een aanwijzing voor kunnen zijn, aangezien mannen hun genen zoveel mogelijk willen verspreiden, dus 'makkelijker' zijn in het tot seks overgaan? Bij vrouwen zit dat biologisch gezien anders, die zouden meer geent zijn op het veilig laten opgroeien van hun kinderen (lang geleden dat ik hier iets over gelezen had, dus anyone, feel free to correct me)

quote:
Er staat nergens dat vrouwen evil/klootzakken zijn, maar als ze de gedachtegang uit de OP volgen (zoals ze door feministen zoals de Facebook-topvrouw die ik in de OP quote aangeraden wordt), dan zijn ze wel geen interessant relatiemateriaal meer voor elke man met enig zelfrespect.
Je impliceert het, omdat je vrouwen van zaken beschuldigd, terwijl mannen zich ook 'schuldig' aan maken, maar die benoem je consistent niet.

De quote is natuurlijk makkelijk te gebruiken om een soort 'master plan' bloot te leggen dat vrouwen mannen maar als vlees moeten zien, totdat ze voor kinderen willen gaan.
Alsof mannen zulke lieverdjes zijn :P
  maandag 16 oktober 2017 @ 22:27:52 #60
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174461617
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:17 schreef STING het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of dat zo is,
Dan ben je enigszins wereldvreemd. Neem anders de blogs/onderzoeken waar ik hierboven naar link eens door. Of stap een willekeurige kroeg in. Daar vind je tal van aantrekkelijke, verzorgde mannen die aanpappen met onooglijke vrouwen met 10-20 kilogram overgewicht. Hoe meer de sluitingstijd nadert, des te meer onaantrekkelijke vrouwen worden door aantrekkelijke mannen benaderd. Omgekeerd gebeurt dit niet.
quote:
maar biologisch gezien zou daar een aanwijzing voor kunnen zijn, aangezien mannen hun genen zoveel mogelijk willen verspreiden, dus 'makkelijker' zijn in het tot seks overgaan? Bij vrouwen zit dat biologisch gezien anders, die zouden meer geent zijn op het veilig laten opgroeien van hun kinderen (lang geleden dat ik hier iets over gelezen had, dus anyone, feel free to correct me)

[...]

Je impliceert het, omdat je vrouwen van zaken beschuldigd, terwijl mannen zich ook 'schuldig' aan maken, maar die benoem je consistent niet.
Zeer weinig mannen kunnen het zich permitteren om in hun jonge jaren de ene na de andere seksrelatie met vrouwen aan te gaan om vervolgens op latere leeftijd een rijke vrouw aan de haak te slaan.
quote:
De quote is natuurlijk makkelijk te gebruiken om een soort 'master plan' bloot te leggen dat vrouwen mannen maar als vlees moeten zien, totdat ze voor kinderen willen gaan.
Geen 'masterplan', maar doorgeslagen feministisch denken waarbij uitsluitend vanuit de belangen van vrouwen wordt geredeneerd. Daar is de quote inderdaad een treffend voorbeeld van.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  † In Memoriam † maandag 16 oktober 2017 @ 22:47:31 #61
230491 Zith
pls tip
pi_174462157
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:17 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ben het hier helemaal mee eens. De handjes en ruime collectie aan films zijn nooit goed genoeg, maar ondertussen weinig moeite willen doen. Slechte combinatie van luiheid, arrogantie en ontevredenheid. Ik begrijp best dat mannen behoefte hebben aan warmte en genegenheid. Maar andersom moeten ze dat dan ook zelf tonen. Het leven bestaat uit nemen maar ook geven. Kun je de warmte en genegenheid momenteel niet voor een ander opbrengen, accepteer dan dat je even niemand kunt krijgen en werk ondertussen aan jezelf denk ik dan. Maar misschien zit er naast. Ik ben oprecht geïnteresseerd in hoe mannen denken.
MGTOW willen dat juist niet.

Die willen dit:



ipv dit :

https://metjeleenbakkerhuis.tumblr.com/
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_174462269
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:47 schreef Zith het volgende:

[..]

MGTOW willen dat juist niet.

Die willen dit:

[ afbeelding ]

ipv dit :

https://metjeleenbakkerhuis.tumblr.com/
Ja daar heb ik ook helemaal geen moeite mee. Dat zou hypocriet zijn. Maar waarom dan al dat gezeik op feministen in dit topic?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 16 oktober 2017 @ 22:53:20 #63
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174462286
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:47 schreef Zith het volgende:

[..]

MGTOW willen dat juist niet.

Die willen dit:

[ afbeelding ]

ipv dit :

https://metjeleenbakkerhuis.tumblr.com/
Da's wel een erg materialistische invulling van MGTOW. De behoefte aan genegenheid is menselijk, maar vereist geen klassieke liefdesrelatie. Vriendschappen (met mannen) zijn, afgezien van seksualiteit, minstens zo intiem. Al zal ik niet betwisten dat 't feit dat je na een huwelijk (dat vrijwel onvermijdelijk strandt wanneer je voor een Nederlandse 30+'er kiest) de helft van je bezittingen kwijt bent ook meespeelt bij MGTOW.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  † In Memoriam † maandag 16 oktober 2017 @ 22:53:32 #64
230491 Zith
pls tip
pi_174462292
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:52 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja daar heb ik ook helemaal geen moeite mee. Dat zou hypocriet zijn. Maar waarom dan al dat gezeik op feministen in dit topic?
Dat weet ik ook niet precies. Men going their own way zou juist moeten betekenen dat het ze helemaal niet uitmaakt wat vrouwen doen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † maandag 16 oktober 2017 @ 22:54:18 #65
230491 Zith
pls tip
pi_174462310
quote:
14s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:53 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Da's wel een erg materialistische invulling van MGTOW. De behoefte aan genegenheid is menselijk, maar vereist geen klassieke liefdesrelatie. Vriendschappen (met mannen) zijn, afgezien van seksualiteit, minstens zo intiem. Al zal ik niet betwisten dat 't feit dat je na een huwelijk (dat vrijwel onvermijdelijk strandt wanneer je voor een Nederlandse 30+'er kiest) de helft van je bezittingen kwijt bent ook meespeelt bij MGTOW.
Maar je (als je jezelf MGTOW ziet) bent dus MGTOW, maar zou wel een liefdevolle en diepe relatie willen met een andere helft?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_174462346
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 21:46 schreef Zith het volgende:
De boze vrouwen hier die denken dat MGTOW's gelijk zijn aan incels :')

Een eckte MGTOWer zit gewoon keihard die centjes te verdienen in het zakenleven, is elke week een paar dagen in een ander land, heeft een appartement in het centrum zonder 10,000 kussentjes, LoveLifeLive schilderijen en boedda hoofden op het bijzet tafeltje.

Na een lange vlucht zo thuis komen _O_ Dat is de MGTOW lifestyle. Op deze fok zijn bijv Static (dikke centjes verdienen in buitenland en in Amsterdam een bachelorpad hebben) en SeLang (op zn 40ste met pensioen gegaan en elke maand naar een ander continent op vakantie) de eckte eckte.

[ afbeelding ]
Want dan heb je het gemaakt, als je 60 uur per week je uitslooft voor een bedrijf die niet van jou is en je geen tijd meer hebt om je reet te vegen, om vervolgens in een gigantisch huis te wonen waar je nooit bent en je kunt opscheppen over die thaise ladyboy hoer die je tussendoor in je lunchpauze voor geld hebt kunnen neuken tijdens je zakenreisje. The life of anyone's dreams. :')
  maandag 16 oktober 2017 @ 22:56:38 #67
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174462351
quote:
15s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:54 schreef Zith het volgende:

[..]

Maar je (als je jezelf MGTOW ziet) bent dus MGTOW, maar zou wel een liefdevolle en diepe relatie willen met een andere helft?
Er zijn variaties en gradaties binnen MGTOW. MGTOW kan betekenen dat je westerse vrouwen links laat liggen (op grond van een eenvoudige kosten-batenanalyse), maar ook dat je relaties met vrouwen helemaal afwijst (op grond van een andere kosten-batenanalyse). 't Kernpunt van MGTOW is meer dat je een eigen kosten-batenanalyse maakt, losgetrokken van feministische propaganda, ongeacht de specifieke uitkomst.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  maandag 16 oktober 2017 @ 22:59:29 #68
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_174462410
quote:
14s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:53 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Da's wel een erg materialistische invulling van MGTOW. De behoefte aan genegenheid is menselijk, maar vereist geen klassieke liefdesrelatie. Vriendschappen (met mannen) zijn, afgezien van seksualiteit, minstens zo intiem. Al zal ik niet betwisten dat 't feit dat je na een huwelijk (dat vrijwel onvermijdelijk strandt wanneer je voor een Nederlandse 30+'er kiest) de helft van je bezittingen kwijt bent ook meespeelt bij MGTOW.
Wel eens van huwelijkse voorwaarden of een gewoon samenlevingscontract gehoord? :P

Het vaderschap zit dan ook niet in de planning of hoe moet ik dat zien?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_174462453
quote:
10s.gif Op maandag 16 oktober 2017 21:20 schreef Buurtzwaan het volgende:
Ik vind MGTOW net zo kinderachtig als die zure feministen. Sterker nog, het zijn mensen in mijn ogen die in hun kindertijd zijn blijven hangen wat betreft het andere geslacht. Het niveau van MGTOW en het huidige feminisme ontstijgt dan ook niet verder dan het 'meisjes zijn stom, omdat ze kattig zijn' tegenover 'jongens zijn stom, omdat ze stinken'. Ook meten beiden zich een groot slachtoffercomplex aan. Ze beredeneren dat alle mannen of vrouwen zus en zo zijn want de vriendin van mijn buurman was een grote bitch die vreemdging of die klootzak van een baas is representatief voor alle mannen, want mannen kunnen in het algemeen hun handen niet thuishouden. Dit beeld wordt dan gesteund door de rest van de groep die aan dezelfde tunnelvisie lijdt en defensief reageert op alles wat tegengeluid biedt. Kortom, een groep kinderachtige mensen, die verblindt door persoonlijk leed, niet meer kan zien dat het andere geslacht uit individuen bestaat en er zowel slechte als fijne personen tussen zitten.
incels en feminazis. Een levensvisie gebaseerd op slachtoffergedrag.
pi_174462503
Kosten-baten analyse toepassen in (seksuele) relaties. Gvd zeg, lijkt wel een VVD vergadering.
  maandag 16 oktober 2017 @ 23:14:44 #71
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174462607
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:59 schreef Elpis het volgende:

[..]

Wel eens van huwelijkse voorwaarden of een gewoon samenlevingscontract gehoord? :P
Ja. Raad ook elke man aan om 't aan z'n aanstaande voor te stellen, al was 't alleen maar om haar reactie te peilen.
quote:
Het vaderschap zit dan ook niet in de planning of hoe moet ik dat zien?
Mannen hebben geen intrinsieke kinderwens (vrouwen overigens ook niet). Er is wel een natuurlijke drang om de daad die tot voortplanting leidt te bedrijven, maar niet om kinderen te krijgen. De bioloog Midas Dekkers heeft hier wel eens wat intelligente dingen over geschreven (bv. 'De larf: over kinderen en metamorfose').
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  † In Memoriam † maandag 16 oktober 2017 @ 23:23:13 #72
230491 Zith
pls tip
pi_174462691
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:56 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Want dan heb je het gemaakt, als je 60 uur per week je uitslooft voor een bedrijf die niet van jou is en je geen tijd meer hebt om je reet te vegen, om vervolgens in een gigantisch huis te wonen waar je nooit bent en je kunt opscheppen over die thaise ladyboy hoer die je tussendoor in je lunchpauze voor geld hebt kunnen neuken tijdens je zakenreisje. The life of anyone's dreams. :')
Als het niet voor jou is geen probleem.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_174462694
quote:
14s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:56 schreef 2thmx het volgende:

Er zijn variaties en gradaties binnen MGTOW. MGTOW kan betekenen dat je westerse vrouwen links laat liggen (op grond van een eenvoudige kosten-batenanalyse), maar ook dat je relaties met vrouwen helemaal afwijst (op grond van een andere kosten-batenanalyse). 't Kernpunt van MGTOW is meer dat je een eigen kosten-batenanalyse maakt, losgetrokken van feministische propaganda, ongeacht de specifieke uitkomst.
En in welke categorie val jij? Categorie 1 dus zeker? Maar waarom bestel je dan niet gewoon een mailorder bruid met belofte voor betere toekomst hier en klaar? Waarom dan nog boos zijn op westerse vrouwen?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 16 oktober 2017 @ 23:32:23 #74
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174462790
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 23:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

En in welke categorie val jij? Categorie 1 dus zeker? Maar waarom bestel je dan niet gewoon een mailorder bruid met belofte voor betere toekomst hier en klaar? Waarom dan nog boos zijn op westerse vrouwen?
Niemand propageert het hier om boos te zijn op westerse vrouwen. Ik accepteer de situatie zoals'ie is en verbind daar mijn eigen conclusies aan. Hopelijk doen meer dit mannen dit, vandaar dit topic. Spreading the good word.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174462925
quote:
14s.gif Op maandag 16 oktober 2017 23:32 schreef 2thmx het volgende:

Niemand propageert het hier om boos te zijn op westerse vrouwen. Ik accepteer de situatie zoals'ie is en verbind daar mijn eigen conclusies aan. Hopelijk doen meer dit mannen dit, vandaar dit topic. Spreading the good word.
Oh oke. Hopelijk lezen ook meer vrouwen mijn posts en komen ze er ook achter dat gelukkig vrijgezel zijn beter is dan moeite doen voor man die toch liever een door leven in seksistische maatschappij als seksrobot geprogrammeerde echte vrouw had gehad.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')