abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:10:46 #101
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_174472088
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:06 schreef Roberta_J het volgende:

[..]

Och, hij weer. :') wanneer ga je nou eens joh? Voeg het daad nou eens bij het woord man, laffer.
Nou ik snap zijn frustratie wel. Ik heb ook de boot gemist.

Ik was niet lelijk, maar had wel serieuze beperkingen en gezondheidsproblemen. Daardoor veel gepest en buitengesloten, en werd slecht behandeld door mijn omgeving. Hierdoor loop ik een achterstand op veel gebieden. Gelukkig lukt het me wel om dates te krijgen, maar op andere gebieden voel ik als een faler. Alleen ben ik niet zoals jajammerdan dat ik kwaadaardig word.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_174472154
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:10 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nou ik snap zijn frustratie wel. Ik heb ook de boot gemist.

Ik was niet lelijk, maar had wel serieuze beperkingen en gezondheidsproblemen. Daardoor veel gepest en buitengesloten, en werd slecht behandeld door mijn omgeving. Hierdoor loop ik een achterstand op veel gebieden. Gelukkig lukt het me wel om dates te krijgen, maar op andere gebieden voel ik als een faler. Alleen ben ik niet zoals jajammerdan dat ik kwaadaardig word.
Het leven garandeert niets... we hebben een soort 'normaal-model' in ons hoofd waaraan we zogenaamd zouden moeten voldoen. Je vergelijkt jezelf steeds met anderen, en constateert dan dat je afwijkt. Maar ja het zijn uiteindelijk maar gedachten in je hoofd. Er zijn geen echte regels voor hoe het leven te leven. Het kan alle kanten op.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:14:30 #103
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_174472155
Bindingsangst denk ik, tenminste, mensen zeggen tegen me dat ik dat heb.
Vriendin gehad met borderline heeft me ook niet veel goed gedaan. Ben onderhand 30 en verwacht niet ooit nog een vriendin te vinden :')
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_174472189
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:14 schreef junkiesietze het volgende:
Bindingsangst denk ik, tenminste, mensen zeggen tegen me dat ik dat heb.
Vriendin gehad met borderline heeft me ook niet veel goed gedaan. Ben onderhand 30 en verwacht niet ooit nog een vriendin te vinden :')
gewoon fappen op de moeilijke momenten
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:17:02 #105
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_174472195
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:14 schreef Roberta_J het volgende:

[..]

Het leven garandeert niets... we hebben een soort 'normaal-model' in ons hoofd waaraan we zogenaamd zouden moeten voldoen. Je vergelijkt jezelf steeds met anderen, en constateert dan dat je afwijkt. Maar ja het zijn uiteindelijk maar gedachten in je hoofd. Er zijn geen echte regels voor hoe het leven te leven. Het kan alle kanten op.
Ergens hoop ik nog een normale leven te hebben. Dus trouwen, kinderen krijgen, baan en vastgoed.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_174472816
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:38 schreef Jaeger85 het volgende:
Grote kans dat je vuistdiep in de friendszone zit en meer dan vriendschap wel kunt vergeten.
Dat weet ik ook wel maar goed, wat ik had moeten doen om het anders te laten lopen weet ik niet. En nu is het zo, kan ik wel het contact met die vrouwen verbreken maar daar ben ik ook niks mee vooruit, en als we dan eens wat samen doen is het nog wel gezellig dus waarom ook niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:54 schreef WP8iscool het volgende:
Stel je voor iemand zou jou gaan scoren zeg maar. Hoe zou jij het dan het leukst vinden als die jou gaat scoren? Wil je dat diegene aan direct aan je vraagt of je wilt zoenen, of misschien ergens wat eten, of eerst naar je huis?
Ik heb werkelijk geen idee hoe ik graag versierd zou worden. Kan me ook heel moeilijk voorstellen dat iemand dat ooit zou doen eigenlijk. Ik heb één relatie (van bijna 2j) gehad rond mijn 18de. Ik leerde haar kennen toen ze nog een vriend had waar het slecht mee ging, en na een week ofzo was het uit. Ik was degene bij wie ze altijd kwam uithuilen. Een paar weken later had ze een nieuwe vriend maar dat liep eigenlijk al van het begin af mis, en ik bleef haar dan maar troosten. Uiteindelijk kreeg ik plots een sms dat ze al een hele tijd met mij in haar hoofd zat, en vroeg ze hoe dat bij mij was. We hebben toen afgesproken om er eens over te praten en gezoend en klaar was het. Maar ik besef wel dat dit niet de "normale" gang van zaken is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:54 schreef WP8iscool het volgende:
Blijkbaar kan je wel goed met vrouwen als ze steeds terug komen en blijven eten met je. Dan ben je iedergeval geen gekke creep of ashole. Misschien moet je gewoon eens wat dichterbij schuiven, voorzichtig aanraken, kijken of ze terug trekt, hand vasthouden. Ik denk dat je te weinig laat weten dat je diegene echt leuk vindt, of dat je meer wilt.
Ja dat is het hem denk ik, dat ik daar gewoon heel moeilijk subtiel ik kan zijn ofzo. Ofwel heeft ze niks door, ofwel moet ik het letterlijk zeggen, en dat laatste werkt niet.

Eén van de vriendinnen waar ik vaak wat mee ga eten daar kan ik gewoon hand in hand mee over straat lopen, of zelfs met mijn hand op haar kont daar maakt ze geen problemen van. Langs de andere kant als ik haar wil zoenen (wel eens geprobeerd) dan draait ze haar wang naar me toe, dus da's ook lekker verwarrend allemaal.

quote:
5s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:57 schreef Jopie78 het volgende:
Heb je het idee dat je wel klikt met die vrouwen? Tegelijk lacht, op elkaar inhaakt tijdens gesprekken, kleine hints opvangt over hoe zij graag ziet dat de avond verder verloopt?

Of gebeurt er volgens jou niet meer dan wat er feitelijk besproken wordt?
Ik denk dat ik zo'n kleine hints niet zie, of niet weet waar ik op moet letten. Tegelijk lachen? Ja als één van ons iets grappig zegt... Op elkaar inhaken? Ja maar zo verloopt een goed gesprek met vrienden toch ook, of wat bedoel je precies?
Imagination is more important than knowledge (Albert Einstein).
pi_174473402
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:52 schreef Yannick123 het volgende:

Ik denk dat ik zo'n kleine hints niet zie, of niet weet waar ik op moet letten. Tegelijk lachen? Ja als één van ons iets grappig zegt... Op elkaar inhaken? Ja maar zo verloopt een goed gesprek met vrienden toch ook, of wat bedoel je precies?
Bij vrienden zit er (meestal) geen dubbele lading in opmerkingen. Vrouwen kunnen nogal eens verpakken welke intentie ze hebben.. "woon je dichtbij?" Daar kan je -ja- op zeggen, of -Ja, zullen we anders nog even een bakkie thee doen op de bank..- Zoiets?
pi_174473780
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:48 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Begrijp je wat er met dat laatste bedoeld wordt?
Mijn conclusie van die date was dat ik de volgende keer aan moet sturen op een intiemer gesprek dat meer seksueel en emotioneel geladen is. Mijn eigen conclusie was namelijk dat het gesprek dat we hadden geen date was, maar te vriendschappelijk. Het was zeg maar 'te steriel'. Er werd wel gelachen en er werden grappige opmerkingen gemaakt, maar niet persoonlijk genoeg als je begrijpt wat ik bedoel. En dat werkt blijkbaar niet. Vrouwen willen dat je ze meer emotioneel en seksueel prikkelt. Niet dat je alleen overeenkomstige persoonlijkheden en hobby's hebt die je samen uit zou kunnen voeren. Dat is meer hoe mannenvriendschappen werken.
pi_174473858
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:54 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Misschien wel omdat je zo'n persoon bent die er geen problemen mee zou hebben om je kind te leren te pesten, terwijl je schijt hebt aan de gevolgen. Weinig mensen die daar een ''klik'' mee zouden hebben ;)
Onzin, je hebt het niet over kinderen op een eerste date.. Zij weet helemaal niks over wat ik in mijn vrije tijd op een Fok! forum zit te posten. Jij weet niet eens hoe ik er zelf over denk aangezien hoe ik op internetfora praat een ongefilterde versie van mijn meningen en persoonlijkheid is, waarbij ik minder rekening houdt met anderen wat ik in het het echte leven wel zou doen aangezien er daar wel consequenties/gevolgen zijn. Praten en doen zijn 2 heel verschillende zaken.

Ik krijg via Fok! via DM-berichten doodwensen naar mij toe gestuurd om wat ik hier post, maar toch heb ik het idee dat dit soort mongolen in het echte leven nog gewoon vrienden hebben ook. Beetje mensen in persoonlijke berichten aan zitten te sporen op zelfmoord, hoe ziek in je hoofd ben je dan wel niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door STING op 18-10-2017 11:33:05 (Graag om je taalgebruk denken) ]
pi_174473864
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 16:48 schreef JaJammerJan het volgende:

Mijn conclusie van die date was dat ik de volgende keer aan moet sturen op een intiemer gesprek dat meer seksueel en emotioneel geladen is. Mijn eigen conclusie was namelijk dat het gesprek dat we hadden geen date was, maar te vriendschappelijk. En dat werkt blijkbaar niet. Vrouwen willen dat je ze meer emotioneel en seksueel prikkelt. Niet dat je alleen overeenkomstige persoonlijkheden en hobby's hebt die je samen uit zou kunnen voeren.
Denk meer dat vrouwen willen dat er chemie is tussen jullie. Dus dat jij begrijpt wat zij wil, zonder dat ze dat letterlijk hoeft aan te geven. Kan je haar laten lachen, kan je haar laten ontspannen en zich veilig laten voelen. Begrijp je wanneer ze van een onderwerp afstuurt, of er juist op door wilt gaan?

Het gaat niet om dat je letterlijk een lijstje hebt met gelijke dingen, maar dat je enthousiasme toont voor de dingen van de ander. Zie je het wanneer iemand met je flirt? Merk je het als de toonhoogte verandert? Lach je als de ander laat merken dat ze wil dat er om haar gelachen wordt?

Het zit hem allemaal niet in die feitelijkheden die jij steeds noemt, het zit hem meer in dat soort vaagheden.
pi_174474019
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 16:53 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Denk meer dat vrouwen willen dat er chemie is tussen jullie. Dus dat jij begrijpt wat zij wil, zonder dat ze dat letterlijk hoeft aan te geven. Kan je haar laten lachen, kan je haar laten ontspannen en zich veilig laten voelen. Begrijp je wanneer ze van een onderwerp afstuurt, of er juist op door wilt gaan?

Het gaat niet om dat je letterlijk een lijstje hebt met gelijke dingen, maar dat je enthousiasme toont voor de dingen van de ander. Zie je het wanneer iemand met je flirt? Merk je het als de toonhoogte verandert? Lach je als de ander laat merken dat ze wil dat er om haar gelachen wordt?

Het zit hem allemaal niet in die feitelijkheden die jij steeds noemt, het zit hem meer in dat soort vaagheden.
Klopt, dus je bent het eens met mijn conclusie dan. Dat ik een meer emotioneel/seksueel geladen gesprek had moeten voeren, in plaats van een gesprek hoe 2 mannelijke vrienden met elkaar om zouden gaan?

Kan er weinig aan doen dat ik 0 ervaring met vrouwen heb, maar nu ik eindelijk het uiterlijk heb dat ik dates kan regelen en interesse krijg van vrouwen, zal ik hier aan moeten gaan werken.

De manier waarop je met vrouwen praat is echt totaal anders dan hoe mannen met elkaar praten. Geniepiger/gemener ook wel, heb ik gemerkt. Ik heb danslessen genomen om meer sociaal te worden, en daar ging een meid met mij flirten door haar vorige danspartner in vergelijking met mij af te zitten kraken. Dat vond ik wel een enorme shock. Nog nooit gehad dat een vreemde man met mij het gesprek opende met het afkraken van iemand anders.
Maar misschien moet ik zoiets ook maar eens proberen te doen dan.
pi_174474145
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 17:02 schreef JaJammerJan het volgende:

Klopt, dus je bent het eens met mijn conclusie dan. Dat ik een meer emotioneel/seksueel geladen gesprek had moeten voeren, in plaats van een gesprek hoe 2 mannelijke vrienden met elkaar om zouden gaan?
Neuh. Ik ken het gesprek niet, dus het is onmogelijk om te zeggen of je het zelf meer die kant op had moeten sturen. Dat wordt vaak aangegeven in het gesprek, onbewust.
quote:
Kan er weinig aan doen dat ik 0 ervaring met vrouwen heb, maar nu ik eindelijk het uiterlijk heb dat ik dates kan regelen en interesse krijg van vrouwen, zal ik hier aan moeten gaan werken.
Helaas is dat de enige manier om ervaring te krijgen. Door vallen en opstaan.
quote:
De manier waarop je met vrouwen praat is echt totaal anders dan hoe mannen met elkaar praten. Geniepiger/gemener ook wel, heb ik gemerkt. Ik heb danslessen genomen om meer sociaal te worden, en daar ging een meid met mij flirten door haar vorige danspartner in vergelijking met mij af te zitten kraken. Dat vond ik toch wel een enorme afknapper.

Maar misschien moet ik zoiets ook maar eens proberen te doen dan.
Je moet het niet zien als gemener, want er zit niet een bewuste intentie achter. Jij ziet het allemaal te letterlijk, denk ik. Je (ze in dit geval) zegt dit niet met de intentie om de ander af te kraken, maar om jou op te hemelen. Dat ze per ongeluk het een doet, door het ander te doen, is niet netjes, maar zo heeft zij geleerd om zich te uiten. Wrs omdat ze zichzelf ook steeds vergelijkt met anderen en van jou graag hetzelfde wil horen.

Moet je eerlijk zeggen dat ik niet zou weten hoe je dit soort dingen leert, als het niet met opvoeding meegekomen is. Maar het is een goed begin om vrouwen niet zo agressief te benaderen in je hoofd, of ze zoveel verwijten te maken. Schieten jullie beide niets mee op.
pi_174474383
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 17:09 schreef Jopie78 het volgende:

Je moet het niet zien als gemener, want er zit niet een bewuste intentie achter. Jij ziet het allemaal te letterlijk, denk ik. Je (ze in dit geval) zegt dit niet met de intentie om de ander af te kraken, maar om jou op te hemelen. Dat ze per ongeluk het een doet, door het ander te doen, is niet netjes, maar zo heeft zij geleerd om zich te uiten. Wrs omdat ze zichzelf ook steeds vergelijkt met anderen en van jou graag hetzelfde wil horen.

Moet je eerlijk zeggen dat ik niet zou weten hoe je dit soort dingen leert, als het niet met opvoeding meegekomen is. Maar het is een goed begin om vrouwen niet zo agressief te benaderen in je hoofd, of ze zoveel verwijten te maken. Schieten jullie beide niets mee op.
Maar zij zal toch zelf ook snappen dat als haar vorige danspartner op een of andere manier te weten komt hoe zij over hem praat, en dat zal af en toe zeker gebeuren, dat hij zich daardoor kut voelt?
Dan kun je je wel van de domme houden en doen alsof het je intentie niet was, maar het blijft gemeen en ik zou dit zelf dan ook nooit doen.

Misschien is dat wel de reden waarom ik faal in sociale interacties/relaties, dat ik te eerlijk en empathisch ben? Ik snap dat dit hier niet zo lijkt als jullie mijn geklaag over vrouwen hier lezen of mijn gelul om een kind maar te leren pesten, maar dat zijn meer mijn frustraties die ik dan vertaal in een extreem standpunt hier. Maar in het echte leven ben ik iemand die zijn eigen succes 'saboteert' om iemand die minder succesvol is een kans te bieden. Ondertussen ben ik echter zelf die onsuccesvolle persoon geworden en voelt het alsof niemand mij soortgelijk een kans biedt.
pi_174474395
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 16:24 schreef Jopie78 het volgende:
Bij vrienden zit er (meestal) geen dubbele lading in opmerkingen. Vrouwen kunnen nogal eens verpakken welke intentie ze hebben.. "woon je dichtbij?" Daar kan je -ja- op zeggen, of -Ja, zullen we anders nog even een bakkie thee doen op de bank..- Zoiets?
Zo'n dingen komen dus nooit in me op, ik zou echt gewoon zeggen: ja, als je hier buiten gaat naar links en dan op het einde van de straat. Ik denk er niet bij na dat ze die vraag met een reden stelt.

Misschien zit het daar wel in, alleen kan ik me ook moeilijk voorstellen dat alle mannen die wel een relatie hebben zo fijngevoelig is aan dat soort subtiele hints. Maar je kan best gelijk hebben, ik ga er eens proberen op te letten als ik nog eens met iemand "nieuw" heb afgesproken!
Imagination is more important than knowledge (Albert Einstein).
pi_174474460
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 17:24 schreef JaJammerJan het volgende:

Maar zij zal toch zelf ook snappen dat als haar vorige danspartner op een of andere manier te weten komt hoe zij over hem praat, en dat zal af en toe zeker gebeuren, dat hij zich daardoor kut voelt?
Dan kun je je wel van de domme houden en doen alsof het je intentie niet was, maar het blijft gemeen en ik zou dit zelf dan ook nooit doen.

Misschien is dat wel de reden waarom ik faal in sociale interacties/relaties, dat ik te eerlijk en empathisch ben? Ik snap dat dit hier niet zo lijkt als jullie mijn geklaag over vrouwen hier lezen of mijn gelul om een kind maar te leren pesten, maar dat zijn meer mijn frustraties die ik dan vertaal in een extreem standpunt hier. Maar in het echte leven ben ik iemand die zijn eigen succes 'saboteert' om iemand die minder succesvol is een kans te bieden. Ondertussen ben ik echter zelf die onsuccesvolle persoon geworden en voelt het alsof niemand mij soortgelijk een kans biedt.
Je geeft vooral jezelf geen kans. Als je succes hebt, rationaliseer je het weg. Ja, mensen doen aan leugentjes om bestwil. Als je daar een probleem mee hebt, dan kan je bijna alle mensen wel wegschrijven.

Je zal tinten grijs moeten aanbrengen in je leven. Vrouwen zijn niet goed of slecht, maar gewoon vrouw, met goede en slechte kanten. Sommige zal je moeten accepteren, anderen kan je afwijzen. Zo moeten ze van jou ook zaken accepteren, of een ander zoeken.

Elk moment kan het veranderen, niet pas als... je een baan hebt, of plastische chirurgie hebt ondergaan, of slank bent... Mensen zien het al aan je als je er aan werkt, dat is vaak al genoeg energie om een ander interesse te laten hebben. Sta gewoon wat meer open voor de positieve dingen, lach wat vaker en probeer meer te luisteren (dan te denken en te praten). Voor je het weet draai je op volle toeren mee in het datingcircuit.
pi_174474471
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 17:25 schreef Yannick123 het volgende:

Zo'n dingen komen dus nooit in me op, ik zou echt gewoon zeggen: ja, als je hier buiten gaat naar links en dan op het einde van de straat. Ik denk er niet bij na dat ze die vraag met een reden stelt.

Misschien zit het daar wel in, alleen kan ik me ook moeilijk voorstellen dat alle mannen die wel een relatie hebben zo fijngevoelig is aan dat soort subtiele hints. Maar je kan best gelijk hebben, ik ga er eens proberen op te letten als ik nog eens met iemand "nieuw" heb afgesproken!
tja.. Als het bij jou al niet op zal komen, hoe eindig je dan ooit in bed. :D

Zit er even over na te denken en kan me niet herinneren dat er ooit gevraagd is, in mijn gevallen, of er gezoend mocht worden. Dat begon meestal met een aanraking, dan wat wedergefrummel.. Een dubbelzinnige opmerking.. Et voilà.. Kan me echt geen "officieel startschot" herinneren. :D

[ Bericht 15% gewijzigd door _I op 17-10-2017 17:56:10 ]
pi_174475248
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:52 schreef Yannick123 het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel maar goed, wat ik had moeten doen om het anders te laten lopen weet ik niet. En nu is het zo, kan ik wel het contact met die vrouwen verbreken maar daar ben ik ook niks mee vooruit, en als we dan eens wat samen doen is het nog wel gezellig dus waarom ook niet.

[..]

Ik heb werkelijk geen idee hoe ik graag versierd zou worden. Kan me ook heel moeilijk voorstellen dat iemand dat ooit zou doen eigenlijk. Ik heb één relatie (van bijna 2j) gehad rond mijn 18de. Ik leerde haar kennen toen ze nog een vriend had waar het slecht mee ging, en na een week ofzo was het uit. Ik was degene bij wie ze altijd kwam uithuilen. Een paar weken later had ze een nieuwe vriend maar dat liep eigenlijk al van het begin af mis, en ik bleef haar dan maar troosten. Uiteindelijk kreeg ik plots een sms dat ze al een hele tijd met mij in haar hoofd zat, en vroeg ze hoe dat bij mij was. We hebben toen afgesproken om er eens over te praten en gezoend en klaar was het. Maar ik besef wel dat dit niet de "normale" gang van zaken is.


[..]

Ja dat is het hem denk ik, dat ik daar gewoon heel moeilijk subtiel ik kan zijn ofzo. Ofwel heeft ze niks door, ofwel moet ik het letterlijk zeggen, en dat laatste werkt niet.

Eén van de vriendinnen waar ik vaak wat mee ga eten daar kan ik gewoon hand in hand mee over straat lopen, of zelfs met mijn hand op haar kont daar maakt ze geen problemen van. Langs de andere kant als ik haar wil zoenen (wel eens geprobeerd) dan draait ze haar wang naar me toe, dus da's ook lekker verwarrend allemaal.

[..]

Ik denk dat ik zo'n kleine hints niet zie, of niet weet waar ik op moet letten. Tegelijk lachen? Ja als één van ons iets grappig zegt... Op elkaar inhaken? Ja maar zo verloopt een goed gesprek met vrienden toch ook, of wat bedoel je precies?
Bedenk iets wat de stap er naar toe is, om te checken of het goed is draai je het om. Er is verder geen normale gang van zaken. Alleen niks doen is vaak geen voorruitgang of geluk hebben dat iemand moves maakt.

En als je met die vriendin wel hand in hand kan lopen enzo, kun je ook gewoon aan haar vragen hoe dat precies zit bij haar. Misschien vindt ze het publiekelijk niet fijn om te zoenen, of houdt ze daar überhaupt niet van, of wat dan ook.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:33:44 #118
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174477309
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:38 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Het zal wel aan de sociale kring liggen waar je in zit natuurlijk. Mijn eigen vriendenkring van 9 man heeft 6 mannen die niet knap genoeg zijn om een relatie aan te gaan met een vrouw. Wij zijn allemaal 'gamers' die gewoon naar school gaan, 2 keer per week naar een sporttraining gaan, op de zaterdag een bijbaan hebben en eens in de 2 weken of zo uitgaan. De rest van de tijd wordt ingevuld met computergames. Zouden er meer van ons scoren als we meer sociale activiteiten zouden gaan doen? Waarschijnlijk wel, maar de meeste van ons hebben daar geen zin in.

Als je lang genoeg zonder ook maar enige vrouwelijke aandacht door je leven gegaan bent, dan heb je ook geen zin meer om daar achterna te gaan.
Ik ben dan ook wat ouder dan jij. De meeste "lelijke" jongens van toen hebben uiteindelijk wel een partner gevonden. Niet de populaire beeldschone vrouwen natuurlijk. Maar ze zijn er happy mee.

quote:
Ik heb al een jaar therapie gehad, maar daar wordt je niet geholpen. GGZ in Nederland is ontzettend slecht geregeld kan ik je zeggen, dat is mijn ervaring na 2 verschillende psychologen en psychiaters.

Op dit moment geloof ik erin dat de schade ik heb opgelopen door een gebrek aan sociale connectie in het verleden, onomkeerbaar is. Ik voel mij volledig onverbonden met de samenleving.

Wat ik wel geregeld heb kunnen krijgen, is dat ik er beter uit ben gaan zien. Van een 4/10 naar 6/10 en de reactie die je van de gemiddelde vrouw krijgt, is onvoorstelbaar. Ik ben er zeker van dat als ik er in mijn jeugd zo uit gezien zou hebben als nu, dat ik gewoon een vriendin en meer vrienden gehad zou hebben.

Er wordt nu door vrouwen met mij geflirt, etc. Nog nooit eerder vertoond. Maar ik heb er gewoon geen zin in? Afgelopen zaterdag randde een vrouw mij zelfs aan, maar het voelde gewoon zo nep wetende dat het allemaal op uiterlijk is gebaseerd. Want hoewel mijn uiterlijk er op vooruit is gegaan, is mijn persoonlijkheid gewoon verder achteruit gelopen.
Jouw persoonlijkheid is denk ik wel het grootste issue. Als vrouwen spontaan met je beginnen te flirten dan ben je zeker geen lelijkerd.
pi_174477393
Alleen als ik enorm verliefd kan worden op iemand.
pi_174488780
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 17:30 schreef Jopie78 het volgende:
tja.. Als het bij jou al niet op zal komen, hoe eindig je dan ooit in bed. :D

Zit er even over na te denken en kan me niet herinneren dat er ooit gevraagd is, in mijn gevallen, of er gezoend mocht worden. Dat begon meestal met een aanraking, dan wat wedergefrummel.. Een dubbelzinnige opmerking.. Et voilà.. Kan me echt geen "officieel startschot" herinneren. :D
Ja dat is het waar ik steeds op zit te wachten denk ik, een soort startschot. Of iets waarvan ik merk: hey, zij vindt me leuker dan een willekeurige andere vriendin. Maar dat is er nooit (of ik merk het niet).

Nu ik er bij nadenk: er is ook meestal weinig interesse in mij als persoon als er gesprekken zijn. De meeste gesprekken die ik met vrouwen heb zijn gesprekken waar zij haar hart uitstort over iets wat gebeurd is ofzo, of waar ik uit mijn eigen initiatief ben beginnen vertellen over iets, of gewoon gesprekken over het weer of dingen die op het nieuws waren. Ik kan mij niet herinneren dat er ooit een vrouw aan mij gevraagd heeft wat mijn hobby's zijn, wat ik doe voor de kost of waar ik woon ofzo. Laat staan wat ik zoek in een vrouw...

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:15 schreef WP8iscool het volgende:

Bedenk iets wat de stap er naar toe is, om te checken of het goed is draai je het om. Er is verder geen normale gang van zaken. Alleen niks doen is vaak geen voorruitgang of geluk hebben dat iemand moves maakt.

En als je met die vriendin wel hand in hand kan lopen enzo, kun je ook gewoon aan haar vragen hoe dat precies zit bij haar. Misschien vindt ze het publiekelijk niet fijn om te zoenen, of houdt ze daar überhaupt niet van, of wat dan ook.
Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met dat "omdraaien"?

Ik heb er met haar wel eens over gesproken maar ze is er altijd heel vaag in als ik over zo'n dingen praat en probeert het gesprek dan altijd een andere richting op te duwen. Ik weet dat ze seks heeft met een aantal andere jongens en mijn gevoel zegt me dat ze mij wel een hele fijne vertrouwenspersoon vindt en het zelfs niet erg vindt om anderen te laten geloven dat we een koppel zijn, maar dat ze gewoon geen seks met me wil en daarom ook geen relatie.
Imagination is more important than knowledge (Albert Einstein).
pi_174490435
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:38 schreef JaJammerJan het volgende:

Wat ik wel geregeld heb kunnen krijgen, is dat ik er beter uit ben gaan zien. Van een 4/10 naar 6/10 en de reactie die je van de gemiddelde vrouw krijgt, is onvoorstelbaar. Ik ben er zeker van dat als ik er in mijn jeugd zo uit gezien zou hebben als nu, dat ik gewoon een vriendin en meer vrienden gehad zou hebben.

Er wordt nu door vrouwen met mij geflirt, etc. Nog nooit eerder vertoond. Maar ik heb er gewoon geen zin in? Afgelopen zaterdag randde een vrouw mij zelfs aan, maar het voelde gewoon zo nep wetende dat het allemaal op uiterlijk is gebaseerd. Want hoewel mijn uiterlijk er op vooruit is gegaan, is mijn persoonlijkheid gewoon verder achteruit gelopen.
Als vrouwen met jouw gaan flirten dan ben je wel meer dan een 6/10 denk ik hoor. Ben zelf 7/7,5/10 en heb weinig dames op school die met mij flirten. Maar misschien ligt dat aan de leeftijd.
Wat in ieder geval heel erg helpt om meer aandacht van vrouwen te krijgen is je goed kleden.
pi_174491532
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:44 schreef wielrennerdt het volgende:
Als vrouwen met jouw gaan flirten dan ben je wel meer dan een 6/10 denk ik hoor. Ben zelf 7/7,5/10 en heb weinig dames op school die met mij flirten. Maar misschien ligt dat aan de leeftijd.
Wat in ieder geval heel erg helpt om meer aandacht van vrouwen te krijgen is je goed kleden.
Hoe kan je dat in godsnaam zo nauwkeurig zeggen... Misschien ben je wel een 5,5/10 en heb je gewoon een grote dunk van jezelf, terwijl die 6/10 eigenlijk een 7/10 maar heel bescheiden is... Ja sommige mensen zijn een 3 en sommige mensen zijn een 9, maar stel je voor dat iedereen zo'n stempel had met een cijfer... En daarbij, een 6 in een groep 4'en zal sneller benaderd worden dan een 7 in een groep 9's.
Imagination is more important than knowledge (Albert Einstein).
pi_174492264
Het niet hebben van een vriendin houdt me zelf niet bezig. Hetgeen me wel stoort is dat veel familieleden de spot met me drijven omdat ik geen heb en je op je 23ste toch wel minstens een paar seksdates moet hebben gehad. Ze denken dat ik zelfs homo ben :'). Plottwist: heb wel seks gehad, maar meer uit pure nieuwsgierigheid. Dat viel zwaar tegen, ongelooflijk dat daar zo'n fuzz rond is. Beetje likken, beetje wrijven, beetje vastpakken. Zwaar overrated imo.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 14:01:02 #125
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_174492759
Sommige mensen zijn gewoon zeer selectief.
Fade to Black
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')