abonnement Unibet Coolblue
pi_174452638

Hier vind je de OP.


Loting Champions League:

GROEP F
Manchester City
SSC Napoli
Sjachthar Donetsk
Feyenoord

13 september : Feyenoord - Manchester City
26 september : SSC Napoli - Feyenoord
17 oktober : Feyenoord - Sjachthar Donetsk
1 november : Sjachthar Donetsk - Feyenoord
21 november : Manchester City - Feyenoord
6 december : Feyenoord - SSC Napoli

Kampioensgifjes _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
pi_174452660
yo ik zei toch dat vormer beter was dan clasie
pi_174452677
Op basis van afgelopen zaterdag, zou ik (afhankelijk van de fitheid van Nieuwkoop) het zo eens proberen:

Jones
Nieuwkoop - Van Beek - St Juste - Haps
Amrabat - Larsson - El Ahmadi
Berghuis - Jorg - Boeet
BFF met GGMM
pi_174453296
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:34 schreef DonRaja het volgende:
Op basis van afgelopen zaterdag, zou ik (afhankelijk van de fitheid van Nieuwkoop) het zo eens proberen:

Jones
Nieuwkoop - Van Beek - St Juste - Haps
Amrabat - Larsson - El Ahmadi
Berghuis - Jorg - Boeet
Ik ben ook wel een voorstander van deze opstelling maar ik zou vilhena niet zo snel eruit halen. Speelde erg goed toen Boet nog linksbuiten stond en heeft toch het vermogen om te zorgen dat tegenstanders niet aan voetballen toe komen.

Amrabat gewoon rechtsback laten, zou nieuwkoop niet gelijk tegen ajax in het diepe gooien.

Ik denk dat Larson op dit moment conditioneel niet genoeg in zijn lichaam heeft om op het middenveld te spelen. Dat is echt een wereld van verschil als je linksbuiten staat of je moet op het middenveld heel veel meters gaan maken, maar het kan geprobeerd worden omdat toornstra zo langzamerhand een dieptepunt naders en er onder gaat

Amrabat - Van Beek - St Juste - Haps
Vilhenna- Larsson - El Ahmadi
Berghuis - Jorg - Boeet
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174453343
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik ben ook wel een voorstander van deze opstelling maar ik zou vilhena niet zo snel eruit halen. Speelde erg goed toen Boet nog linksbuiten stond en heeft toch het vermogen om te zorgen dat tegenstanders niet aan voetballen toe komen.

Amrabat gewoon rechtsback laten, zou nieuwkoop niet gelijk tegen ajax in het diepe gooien.

Ik denk dat Larson op dit moment conditioneel niet genoeg in zijn lichaam heeft om op het middenveld te spelen. Dat is echt een wereld van verschil als je linksbuiten staat of je moet op het middenveld heel veel meters gaan maken, maar het kan geprobeerd worden omdat toornstra zo langzamerhand een dieptepunt naders en er onder gaat

Amrabat - Van Beek - St Juste - Haps
Vilhenna- Larsson - El Ahmadi
Berghuis - Jorg - Boeet
Ja klopt ook wel, Vilhena heeft wel wat krediet inderdaad, maar ik zou graag Amrabat eens op zijn natuurlijke positie zien spelen.

En tja, Younes moet toch wel te doen zijn voor Nieuwkoop? ;)
BFF met GGMM
pi_174454009
quote:
14s.gif Op maandag 16 oktober 2017 16:06 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ja klopt ook wel, Vilhena heeft wel wat krediet inderdaad, maar ik zou graag Amrabat eens op zijn natuurlijke positie zien spelen.

En tja, Younes moet toch wel te doen zijn voor Nieuwkoop? ;)
toonstra gaat voorlopig niet uit de basis is mijn verwachting

gio houdt gewoon van het power middenveld Kea toonrstra en Tony

Dus amrabat ook een powervoetballer staat gewoon rechtsback
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174454867
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik ben ook wel een voorstander van deze opstelling maar ik zou vilhena niet zo snel eruit halen. Speelde erg goed toen Boet nog linksbuiten stond en heeft toch het vermogen om te zorgen dat tegenstanders niet aan voetballen toe komen.

Amrabat gewoon rechtsback laten, zou nieuwkoop niet gelijk tegen ajax in het diepe gooien.

Ik denk dat Larson op dit moment conditioneel niet genoeg in zijn lichaam heeft om op het middenveld te spelen. Dat is echt een wereld van verschil als je linksbuiten staat of je moet op het middenveld heel veel meters gaan maken, maar het kan geprobeerd worden omdat toornstra zo langzamerhand een dieptepunt naders en er onder gaat

Amrabat - Van Beek - St Juste - Haps
Vilhenna- Larsson - El Ahmadi
Berghuis - Jorg - Boeet
Is het heel vreemd als ik niet begrijp waarom een profvoetballer eind november niet genoeg conditie zou hebben om bij hoge uitzondering eens 90 minuten vol te maken?
  maandag 16 oktober 2017 @ 17:46:41 #8
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_174454916
Is het mogelijk toegevoegd te worden op de Kuip kaart in de Sticky? (Waar de users zittenstaan.)
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_174455867
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 17:44 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Is het heel vreemd als ik niet begrijp waarom een profvoetballer eind november niet genoeg conditie zou hebben om bij hoge uitzondering eens 90 minuten vol te maken?
Ja dat is heel vreemd dat je het niet begrijp

Je kan niet zomaar een voorhoede speler op het middenveld laten spelen

middenvelders zijn over het algemeen conditioneeel veel sterker. Die zijn gewend om heel de wedstrijd heen en weer te rennen

verdedigers en aanvallers hebben veel meer rustmomenten in een wedstrijd

maar ik denk dat je dit alleen kan snappen als je zelf ooit gevoetbald heb en van een aanvallende positie naar een middenveld positie wordt gezet........je weet niet wat je meemaakt....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174456086
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja dat is heel vreemd dat je het niet begrijp

Je kan niet zomaar een voorhoede speler op het middenveld laten spelen

middenvelders zijn over het algemeen conditioneeel veel sterker. Die zijn gewend om heel de wedstrijd heen en weer te rennen

verdedigers en aanvallers hebben veel meer rustmomenten in een wedstrijd

maar ik denk dat je dit alleen kan snappen als je zelf ooit gevoetbald heb en van een aanvallende positie naar een middenveld positie wordt gezet........je weet niet wat je meemaakt....
Wat een gelul weer van je. Een Mandzukic maakt bij Juve ook 90 minuten op het middenveld terwijl hij daar nooit balde.
  maandag 16 oktober 2017 @ 19:05:07 #11
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174456502
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja dat is heel vreemd dat je het niet begrijp

Je kan niet zomaar een voorhoede speler op het middenveld laten spelen

middenvelders zijn over het algemeen conditioneeel veel sterker. Die zijn gewend om heel de wedstrijd heen en weer te rennen

verdedigers en aanvallers hebben veel meer rustmomenten in een wedstrijd

maar ik denk dat je dit alleen kan snappen als je zelf ooit gevoetbald heb en van een aanvallende positie naar een middenveld positie wordt gezet........je weet niet wat je meemaakt....
Als je naar de lijstjes van aantal kilometers in een wedstrijd kijkt, dan zie je daar alle soorten posities dwars door elkaar heen staan.

Per saldo doen aanvallers en backs meer interval en lopen de middenvelders op een constanter tempo, maar in kilometers dus ongeveer even ver.

Nou mag jij eens nadenken. Wat is zwaarder als je dezelfde afstand moet afleggen in dezelfde tijd: interval of een constante snelheid?
pi_174458680
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:05 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als je naar de lijstjes van aantal kilometers in een wedstrijd kijkt, dan zie je daar alle soorten posities dwars door elkaar heen staan.

Per saldo doen aanvallers en backs meer interval en lopen de middenvelders op een constanter tempo, maar in kilometers dus ongeveer even ver.

Nou mag jij eens nadenken. Wat is zwaarder als je dezelfde afstand moet afleggen in dezelfde tijd: interval of een constante snelheid?
bullshit verhaal
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174458718
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:49 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Wat een gelul weer van je. Een Mandzukic maakt bij Juve ook 90 minuten op het middenveld terwijl hij daar nooit balde.
ik kan ook wel 90 minuten op het middenveld van juventus gaan rondlopen ...geen probleem
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174458835
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:05 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als je naar de lijstjes van aantal kilometers in een wedstrijd kijkt, dan zie je daar alle soorten posities dwars door elkaar heen staan.

Per saldo doen aanvallers en backs meer interval en lopen de middenvelders op een constanter tempo, maar in kilometers dus ongeveer even ver.

Nou mag jij eens nadenken. Wat is zwaarder als je dezelfde afstand moet afleggen in dezelfde tijd: interval of een constante snelheid?
quote:
'Lopen' is uiteraard een relatief begrip bij voetballers, want er wordt gestapt (25%), gejogd (37%), gelopen (20%), achteruit gelopen (7%) en gespurt (11%). het gemiddelde van 11,2 km per wedstrijd slaat trouwens op middenvelders, aangezien zij betrokken zijn in zowel het verdedigende als aanvallende spel. Sommige centrale middenvelders leggen op anderhalf uur zelfs 13 tot 16 km af. Keepers verplaatsen zich uiteraard het minst (5 km). Aanvallers en verdedigers hebben na 90 minuten gemiddeld 9 à 10 km op de teller staan. Bij aanvallers is het aandeel snelle loopacties (14-21 km/u) en echte sprints (+ 21 km/u) wel hoger dan bij ploegmaats uit andere linies.
http://www.sport.be/runni(...)ml?Article_ID=688965
:W

[ Bericht 0% gewijzigd door DonRaja op 17-10-2017 12:36:07 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174462163
quote:
Van Bronckhorst: 'We moeten winnen om nog wat te bereiken'

Het defensief geplaagde Feyenoord móét dinsdagavond winnen van Shakhtar Donetsk, weet ook trainer Giovanni van Bronckhorst. Alleen met een driepunter wordt Europese overwintering geen mission impossible. Dat wordt evenwel een loodzware klus. 'Maar dat is nou eenmaal de Champions League, een competitie met de beste tegenstanders.'

'Het is een heel mooie groep, maar ook een heel sterke', omschreef Van Bronckhorst nog maar eens de poule met naast Shakhtar ook Napoli en Manchester City, de koplopers van respectievelijk Oekraïne, Italië en Engeland. 'Dat betekent voor ons een enorme uitdaging. Dat zal het morgen ook worden tegen Shakhtar, een goede ploeg.'

City heeft na twee duels zes punten, Napoli en Shakhtar staan op drie, Feyenoord is nog puntloos. Op de vraag of het voor zijn ploeg de wedstrijd van het leven is, antwoordde Van Bronckhorst grijnzend: 'Ja. We hebben twee resultaten behaald die we liever niet hadden gehad, tegen twee bijzonder sterke tegenstanders. We hebben nu een positief resultaat nodig. Winnen zou het mooist zijn. Bij een gelijkspel weet je dat je ergens nog een keer moet winnen. Dus wij gaan voor de winst.'

vi.nl
zou mooi zijn als feyenoord morgen kan stunten

als mancity dan van napoli wint dan staan er 3 ploegen met 3 punten in de poule

dan is alles nog mogelijk
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174462903
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

zou mooi zijn als feyenoord morgen kan stunten

als mancity dan van napoli wint dan staan er 3 ploegen met 3 punten in de poule

dan is alles nog mogelijk
De meeste dromen zijn bedrog.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 17 oktober 2017 @ 03:52:18 #17
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174463912
Matchday *O*
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_174464421
Nou niet gaan doen alsof Shaktar een wereldploeg is... zijn ze niet en nee dat zijn wij ook niet.. maar dit is denk ik wel de enige wedstrijd waar je überhaupt kans hebt op 3 punten.

Als iedereen goed staat, geen persoonlijke fouten maakt heb je grote kans om gewoon te winnen vanavond. Vrees alleen dat het op de bank laten beginnen van Jorgensen het team in het begin al gaat opbreken en het al te laat is als hij ingebracht wordt.

Las ergens dat Gio met Diks in het centrum wou beginnen maar omdat hij een bal tegen zn hoofd kreeg en een lichte hersensschudding opgelopen heeft dit niet meer is doorgegaan.

Diks :') :') :') :')
pi_174464568
Diks is er niet eens bij
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  Moderator dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:02:03 #20
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174464586
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 07:39 schreef Thunder0x het volgende:
Nou niet gaan doen alsof Shaktar een wereldploeg is... zijn ze niet en nee dat zijn wij ook niet.. maar dit is denk ik wel de enige wedstrijd waar je überhaupt kans hebt op 3 punten.

Als iedereen goed staat, geen persoonlijke fouten maakt heb je grote kans om gewoon te winnen vanavond. Vrees alleen dat het op de bank laten beginnen van Jorgensen het team in het begin al gaat opbreken en het al te laat is als hij ingebracht wordt.

Las ergens dat Gio met Diks in het centrum wou beginnen maar omdat hij een bal tegen zn hoofd kreeg en een lichte hersensschudding opgelopen heeft dit niet meer is doorgegaan.

Diks :') :') :') :')
Versloegen alleen met 2-1 de ploeg die ons met 3-1 de les las :)
Verder stellen ze niet zoveel voor idd.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_174464628
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Versloegen alleen met 2-1 de ploeg die ons met 3-1 de les las :)
Verder stellen ze niet zoveel voor idd.
Oh ja daarom zullen ze wel verliezen inderdaad :)

Aangezien we van NAC hebben verloren thuis, zullen we waarschijnlijk ook tegen alle ploegen verliezen die van NAC gewonnen hebben.

:')
pi_174464639
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 07:59 schreef exile79 het volgende:
Diks is er niet eens bij
|:(
  Moderator dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:14:55 #23
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174464697
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:07 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Oh ja daarom zullen ze wel verliezen inderdaad :)

Aangezien we van NAC hebben verloren thuis, zullen we waarschijnlijk ook tegen alle ploegen verliezen die van NAC gewonnen hebben.

:')
Er is wel een verschilletje tussen de kampioen van Oekraïne en een uiterst zeldzame thuisnederlaag tegen NAC.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_174464746
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 07:39 schreef Thunder0x het volgende:
Nou niet gaan doen alsof Shaktar een wereldploeg is... zijn ze niet en nee dat zijn wij ook niet.. maar dit is denk ik wel de enige wedstrijd waar je überhaupt kans hebt op 3 punten.

Als iedereen goed staat, geen persoonlijke fouten maakt heb je grote kans om gewoon te winnen vanavond. Vrees alleen dat het op de bank laten beginnen van Jorgensen het team in het begin al gaat opbreken en het al te laat is als hij ingebracht wordt.

Las ergens dat Gio met Diks in het centrum wou beginnen maar omdat hij een bal tegen zn hoofd kreeg en een lichte hersensschudding opgelopen heeft dit niet meer is doorgegaan.

Diks :') :') :') :')
Dat is dan ook onzin. Letterlijk was er een vraag van een journalist; wie heb je nog als alternatieven mocht Van Beek ook nog achterin wegvallen? Antwoord; weinig, alleen Diks kan ook eventueel centraal nog uit de voeten.
pi_174464773
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Er is wel een verschilletje tussen de kampioen van Oekraïne en een uiterst zeldzame thuisnederlaag tegen NAC.
Ik schat Shaktar niet heel veel hoger in dan Feyenoord. De kampioen van Oekraine... Alsjeblieft zeg _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')