abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 oktober 2017 @ 15:40:59 #26
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174452804
quote:
10s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:33 schreef Ryon het volgende:
Een lokale moslim heeft ook wel een reden waarom de rape culture zou kunnen bestaan:

[ afbeelding ]
Toen Sky deze hier neerplempte, kreeg hij de wind van voren hier in het café.
pi_174452811
quote:
2s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Beter in wat?
In Duits.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  maandag 16 oktober 2017 @ 15:43:09 #28
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_174452845
quote:
10s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Toen Sky deze hier neerplempte, kreeg hij de wind van voren hier in het café.
Terecht ook. Zeker gezien uit welke dubieuze hoek ik dit plaatje gehaald heb. In combinatie met de Weinstein gate is hij alleen wel opvallend ironisch. Alle mannen die sexism verdedigen zijn varkens, vooral als het Trump is. Maar alleen moslims komen er mee weg want Wilders.

Lekker consequent allemaal.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_174452871
quote:
10s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:43 schreef Ryon het volgende:

[..]

Terecht ook. Zeker gezien uit welke dubieuze hoek ik dit plaatje gehaald heb. In combinatie met de Weinstein gate is hij alleen wel opvallend ironisch. Alle mannen die sexism verdedigen zijn varkens, vooral als het Trump is. Maar alleen moslims komen er mee weg want Wilders.

Lekker consequent allemaal.
Is dit Wittemans-gehuil. Lijkt er namelijk heel erg op. Alleen het gebroken eierschaaltje ontbreekt nog.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 16 oktober 2017 @ 15:45:45 #30
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_174452904
quote:
10s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Is dit Wittemans-gehuil. Lijkt er namelijk heel erg op. Alleen het gebroken eierschaaltje ontbreekt nog.
Goed dat de huidskleur kaart meteen getrokken wordt. Opdat wij nooit mogen vergeten welke doorslaggevende rol huidskleur in welke discussie (sexisme of niet) heeft.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 16 oktober 2017 @ 15:46:06 #31
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_174452915
Dat heeft te maken met mijn agency of wellicht gebrek eraan.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  † In Memoriam † maandag 16 oktober 2017 @ 15:46:49 #32
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174452928
quote:
6s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:45 schreef Ryon het volgende:

[..]

Goed dat de huidskleur kaart meteen getrokken wordt. Opdat wij nooit mogen vergeten welke doorslaggevende rol huidskleur in welke discussie (sexisme of niet) heeft.
:?

Calimero is een zwart kuikentje.
Carpe Libertatem
pi_174452931
quote:
6s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:45 schreef Ryon het volgende:

[..]

Goed dat de huidskleur kaart meteen getrokken wordt. Opdat wij nooit mogen vergeten welke doorslaggevende rol huidskleur in welke discussie (sexisme of niet) heeft.
Ach, het interessante is natuurlijk dat jij zelf de kaarten aan het schudden bent. Als Trump iets zegt, is het een gek of eikel. Als Achmed wat raars zegt is het een moslim.... dus je hebt een balk in je oogje. Dat is gewoon zo interessant om te constateren.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 16 oktober 2017 @ 15:47:30 #34
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_174452944
Aan de andere kant lijkt alles erop te wijzen dat de eerder genoemde moslim in werkelijkheid een hoax is vanuit de PVV-hoek. Interessante ontwikkeling.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 16 oktober 2017 @ 15:48:18 #35
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_174452956
quote:
10s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ach, het interessante is natuurlijk dat jij zelf de kaarten aan het schudden bent. Als Trump iets zegt, is het een gek of eikel. Als Achmed wat raars zegt is het een moslim.... dus je hebt een balk in je oogje. Dat is gewoon zo interessant om te constateren.
Trump is een debiel en die Achmed/PVV'er is ook een debiel.

Ja, dat durf ik gewoon te zeggen. Of moet ik nu ook met twee maten meten? Daar heb ik dus geen zin. Moslim of witmans of niet.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_174452971
quote:
11s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:48 schreef Ryon het volgende:

[..]

Trump is een debiel en die Achmed/PVV'er is ook een debiel.

Ja, dat durf ik gewoon te zeggen. Of moet ik nu ook met twee maten meten?
Je hebt al met twee maten gemeten, daar wees ik je net op.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 16 oktober 2017 @ 15:49:31 #37
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_174452981
quote:
10s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je hebt al met twee maten gemeten, daar wees ik je net op.
Ah oké. Dus toch. Dat is dan jammer.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_174453018
quote:
12s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:49 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ah oké. Dus toch. Dat is dan jammer.
Geeft niet, iedereen maakt fouten, maar deze lag er een beetje dik bovenop.
Allah Al Watan Al Malik
pi_174453065
Typisch blank privilegemens die Ryon.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  maandag 16 oktober 2017 @ 15:55:39 #40
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_174453102
quote:
6s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Geeft niet, iedereen maakt fouten, maar deze lag er een beetje dik bovenop.
Laten we even kijken naar mijn uitspraak:

quote:
n combinatie met de Weinstein gate is hij alleen wel opvallend ironisch. Alle mannen die sexism verdedigen zijn varkens, vooral als het Trump is. Maar alleen moslims komen er mee weg want Wilders.
Ik ben maar een eenvoudige ziel, en mijn witte huidskleur beperkt mij daarnaast ook nog eens in mijn mogelijkheden tot denken. Maar de ironie lijkt mij vrij duidelijk? Rape culture is een probleem volgens linksdraaiend Nederland (zeg maar Joop) zolang het Wilders niet in de kaart kan spelen.

Nu meet ik gek genoeg met twee maten. Hoe precies, weet ik even niet. Maar ik doe het klaarblijkelijk wel.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_174453123
quote:
15s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:53 schreef Abschirmdienst het volgende:
Typisch blank privilegemens die Ryon.
Eerder een a-typisch blank priviligemens.
Allah Al Watan Al Malik
pi_174453163
quote:
6s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:55 schreef Ryon het volgende:

[..]

Laten we even kijken naar mijn uitspraak:

[..]

Ik ben maar een eenvoudige ziel, en mijn witte huidskleur beperkt mij daarnaast ook nog eens in mijn mogelijkheden tot denken. Maar de ironie lijkt mij vrij duidelijk? Rape culture is een probleem volgens linksdraaiend Nederland (zeg maar Joop) zolang het Wilders niet in de kaart kan spelen.

Nu meet ik gek genoeg met twee maten. Hoe precies, weet ik even niet. Maar ik doe het klaarblijkelijk wel.
Mutant doet alsof het niet vanzelfsprekend is dat Naoufal zijn denkbeelden te maken hebben met zijn (vermeende) religieuze achtergrond.
pi_174453171
quote:
6s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:55 schreef Ryon het volgende:

[..]

Laten we even kijken naar mijn uitspraak:

[..]

Ik ben maar een eenvoudige ziel, en mijn witte huidskleur beperkt mij daarnaast ook nog eens in mijn mogelijkheden tot denken. Maar de ironie lijkt mij vrij duidelijk? Rape culture is een probleem volgens linksdraaiend Nederland (zeg maar Joop) zolang het Wilders niet in de kaart kan spelen.

Nu meet ik gek genoeg met twee maten. Hoe precies, weet ik even niet. Maar ik doe het klaarblijkelijk wel.
Vrij simpel. Trump en Wilders zijn individuen, die je ook kennelijk als zodanig ziet - en zo noemt. Trump en Wilders. Je quote een willekeurige Ali en begint vervolgens meteen met de term 'een lokale moslim'. Waarom noem je hem niet gewoon Ali, zoals je bij Trump en Wilders ook zou doen?

Je kiest zelf voor het woord 'moslim'. Je noemt Trump en Wilders toch ook niet 'witte mannen' of 'atheisten'. Het is een raar soort kronkel - je verwijt anderen wat je eigenlijk zelf ook doet, waarschijnlijk onbewust.
Allah Al Watan Al Malik
pi_174453184
Nu in de zon zitten, dat zou privilege zijn. Helaas zitten moderne slaven tegenwoordig in een kantoor.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  maandag 16 oktober 2017 @ 16:04:07 #45
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_174453282
quote:
10s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vrij simpel. Trump en Wilders zijn individuen, die je ook kennelijk als zodanig ziet - en zo noemt. Trump en Wilders. Je quote een willekeurige Ali en begint vervolgens meteen met de term 'een lokale moslim'. Waarom noem je hem niet gewoon Ali, zoals je bij Trump en Wilders ook zou doen?

Je kiest zelf voor het woord 'moslim'. Je noemt Trump en Wilders toch ook niet 'witte mannen' of 'atheisten'. Het is een raar soort kronkel - je verwijt anderen wat je eigenlijk zelf ook doet, waarschijnlijk onbewust.
Aah! Trump, Weinstein en Wilders zijn individuen! Hun huidskleur en hun achtergrond / beroep staat los van hun handelen. Raar, door al die stukken op Joop.nl dacht ik dat ze machtige witte mannen waren, onderdeel van een dominante en onderdrukkende klasse die hun positie misbruiken om dubieuze en seksistische doeleinden na te streven.

Excuus! De rape culture is dus helemaal geen probleem van white males in position of power maar een individueel probleem van enkele individuen, die ook als individu daar op aangesproken moeten worden. Ja ja. Nu begrijp ik het. Dank voor deze verheldering.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_174453314
quote:
12s.gif Op maandag 16 oktober 2017 16:04 schreef Ryon het volgende:

[..]

Aah! Trump, Weinstein en Wilders zijn individuen! Raar, door al die stukken op Joop.nl dacht ik dat ze ]machtige witte mannen waren, onderdeel van een dominante en onderdrukkende klasse die hun positie misbruiken om dubieuze en seksistische doeleinden na te streven.

Excuus! De rape culture is dus helemaal geen probleem van white males in position of power maar een individueel probleem van enkele individuen, die ook als individu daar op aangesproken moeten worden. Ja ja. Nu begrijp ik het. Dank voor deze verheldering.
Gelukkig ga je helemaal niet in op de essentie van mijn post. Want dan zou je een klein beetje zelfkritisch moeten zijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_174453334
12.gif vs. 10.gif
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  maandag 16 oktober 2017 @ 16:08:31 #48
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_174453372
quote:
10s.gif Op maandag 16 oktober 2017 16:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Gelukkig ga je helemaal niet op de essentie van mijn post. Want dan zou je een klein beetje zelfkritisch moeten zijn.
Ik wil Trump voortaan ook best aanduiden met "rijke witte man" als het inderdaad zo is dat zijn huidskleur, gender en sociaal-maatschappelijke positie er toe doen. Dat blijkt volgens Joop.nl bij rijke, witte mannen wel zo te zijn. Zeker als het gaat om seksisme. Maar hoe zit het dan bij andere bevolkingsgroepen?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_174453425
quote:
11s.gif Op maandag 16 oktober 2017 16:08 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ik wil Trump voortaan ook best aanduiden met "rijke witte man" als het inderdaad zo is dat zijn huidskleur, gender en sociaal-maatschappelijke positie er toe doen. Dat blijkt volgens Joop.nl bij rijke, witte mannen wel zo te zijn. Zeker als het gaat om seksisme. Maar hoe zit het dan bij andere bevolkingsgroepen?
Nou, vertel jij het mij maar. Aangezien je daar net als Joop vrij zeker van lijkt te zijn bij de gequote Ali (en het kennelijk ook relevant acht). Anders zou je hem niet zo quoten. Je verwijt Joop dus platte projectie, maar ondertussen ben je eigenlijk niet anders dan Joop.

Meten met twee maten is Trump, Wilders, Moslim.

Niet meten met twee maten is Trump, Wilders, Ali.

Het is kinderlijk eenvoudig allemaal.
Allah Al Watan Al Malik
pi_174453442
quote:
10s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vrij simpel. Trump en Wilders zijn individuen, die je ook kennelijk als zodanig ziet - en zo noemt. Trump en Wilders. Je quote een willekeurige Ali en begint vervolgens meteen met de term 'een lokale moslim'. Waarom noem je hem niet gewoon Ali, zoals je bij Trump en Wilders ook zou doen?

Je kiest zelf voor het woord 'moslim'. Je noemt Trump en Wilders toch ook niet 'witte mannen' of 'atheisten'.
Huidskleur of atheïsme (op zichzelf) staan in tegenstelling tot de islamitische doctrine of haar culturele sporen niet in verband met dergelijke uitspraken. Dáárom is het zinloos om Trump blank of atheïst te noemen en redelijk om Naoufal als voorbeeld aan te halen van islamitische gedragingen, die zelden/geen kritiek ontvangen van de identiteitsideologen.
Het is daarbij belangrijk om te erkennen dat Ryon meegaat in de redenatiekwaliteit van de aangehaalde: als we generaliseren (blank is...), dan waarom niet op consequente wijze (moslim is...)?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2017 16:17:09 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')