abonnement Unibet Coolblue
pi_174475751
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 17:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik heb net contact gehad met Ryan Hentz van Bittrex. Om een of andere reden hebben ze halsoverkop een AML/KYC policy ingevoerd. Dat betekent dat alle accounts die nog nooit geverifieerd zijn, nu geblokkeerd zijn: geen withdrawals of hele lage daglimieten (0.025 BTC)

Kennelijk was dat nodig, en er is geen mail over verstuurd. Ik vermoed dat dit onder druk van de Amerikaanse overheid gebeurt, waarschijnlijk in het kader van een of andere anti-terrorisme maatregel.

Heel vervelend, maar nu heb je twee opties:
• Basic verification, waarbij gekeken wordt of ze je gegevens in 'public records' kunnen terugvinden. Ik denk dat dat alleen kan als je Amerikaans staatsburger bent. Over mij wisten ze in ieder geval niets.
• Enhanced verification: dan moet je een foto van je id + een selfie opsturen. Verificatie duurt dan een minuut of 10 (geautomatiseerd proces)

Nadeel is wel dat je helemaal niks aan de foto van ej id mag veranderen: je bsn doorstrepen en je wordt geweigerd vanwege fraude. Idem voor het toevoegen van een watermerk.
Ah thanks. Ik heb volgens mij toen een paspoort gebruikt die ik een maand daarna moest vervangen, hij verliep. Ben er zelf niet zo'n voorstander van als je niks mag doorhalen op je paspoort (doe ik bij ICO's wel altijd nu). Dot bedacht ik me pas nadat ik al enhanced had aangejaagd op bittrex.

Wat was je indruk van je gesprek met die Ryan Hentz? Positief/negatief?

Ik zie nu net dat je alweer verified bent. Positief den betrouwbare exchange nog steeds voor jou?
pi_174475999
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

En waarom lopen zij dan voor op projecten als Waves en Ethereum?
Op dit moment lopen ze natuurlijk niet voor. En verder kan ik alleen vertellen waarom ík vertrouwen in Lisk heb.

- constant aannemen van nieuwe mensen
- kantoor in Berlijn
- transparantie over de financiën
- schaalbaarheid met de sidechains
- de sdk met losse componenten (kunnen ook vanuit de community ontwikkeld worden dacht ik)
- JavaScript
- ux ux ux ux (elk bedrijf dat niks aan ux doet loopt hopeloos achter op bedrijven die dat wel doen -> de gebruiker in alles betrekken -> ontwerpen, testen, itereren, repeat)

Zo, mijn 2 centjes. (ik ben zelf ux designer dus weet hoeveel waarde het heeft).
pi_174476026
Ik ben zeer te spreken over de klantgerichtheid van Ryan en zijn openheid, voor zover hij over gevoelige en discrete procedures als KYC/AML open kan zijn. Een verademing tov bijvoorbeeld Poloniex. Ik heb zelf wel vertrouwen in Bittrex, maar het is een Amerikaans bedrijf en dus deels afhankelijk van de grillen van de Amerikaanse overheid. En met de Amerikaanse anti-terrorismemaatregelen weet je het nooit.
pi_174476245
Support is natuurlijk zijn werk, maar ik heb ook soortgelijke positieve ervaringen met Bill Shihara
pi_174478229
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben zeer te spreken over de klantgerichtheid van Ryan en zijn openheid, voor zover hij over gevoelige en discrete procedures als KYC/AML open kan zijn. Een verademing tov bijvoorbeeld Poloniex. Ik heb zelf wel vertrouwen in Bittrex, maar het is een Amerikaans bedrijf en dus deels afhankelijk van de grillen van de Amerikaanse overheid. En met de Amerikaanse anti-terrorismemaatregelen weet je het nooit.
Bitfinex verbiedt per 9 November de Amerikaanse burgers ook om te handelen op hun exchange.
Jammer! ETP koers klapte meteen in elkaar (en is nu, 24 uur later, alweer redelijk hersteld :P)
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:29:09 #106
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174481204
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 17:40 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zit je thuis PC op een VPN? Wellicht komt het daardoor?
Nee, gewoon standaard Ziggo dinges. Wel op ipv6. Achja, moet er maar mee leren leven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174484480
Goed nieuws voor de $SUB houders :) ..

SubstratumNet twitterde op dinsdag 17-10-2017 om 21:44:06 This Thursday #Substratum will be listed on another Top 10 Exchange against BTC, ETH, USDT so stay tuned! #cryptocurrency #btc #eth #usdt reageer retweet
En ook $ETP doet lekker mee :D



[ Bericht 16% gewijzigd door DutchieBre op 17-10-2017 23:12:11 ]
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:14:46 #108
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_174484719
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:29 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee, gewoon standaard Ziggo dinges. Wel op ipv6. Achja, moet er maar mee leren leven.
Heb exact hetzelfde.. irritant maarja.

Mensen die hier al gehoord hebben van Kucoin?

https://www.kucoin.com/#/

Weer een gokje er bij voor de lange termijn.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_174486155
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 23:06 schreef DutchieBre het volgende:
Goed nieuws voor de $SUB houders :) ..

SubstratumNet twitterde op dinsdag 17-10-2017 om 21:44:06 This Thursday #Substratum will be listed on another Top 10 Exchange against BTC, ETH, USDT so stay tuned! #cryptocurrency #btc #eth #usdt reageer retweet
En ook $ETP doet lekker mee :D

Altijd leuk, die devs die gaan tweeten om de prijs te beïnvloeden :')
pi_174487246
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 17:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik heb net contact gehad met Ryan Hentz van Bittrex. Om een of andere reden hebben ze halsoverkop een AML/KYC policy ingevoerd. Dat betekent dat alle accounts die nog nooit geverifieerd zijn, nu geblokkeerd zijn: geen withdrawals of hele lage daglimieten (0.025 BTC)

Kennelijk was dat nodig, en er is geen mail over verstuurd. Ik vermoed dat dit onder druk van de Amerikaanse overheid gebeurt, waarschijnlijk in het kader van een of andere anti-terrorisme maatregel.

Heel vervelend, maar nu heb je twee opties:
• Basic verification, waarbij gekeken wordt of ze je gegevens in 'public records' kunnen terugvinden. Ik denk dat dat alleen kan als je Amerikaans staatsburger bent. Over mij wisten ze in ieder geval niets.
• Enhanced verification: dan moet je een foto van je id + een selfie opsturen. Verificatie duurt dan een minuut of 10 (geautomatiseerd proces)

Nadeel is wel dat je helemaal niks aan de foto van ej id mag veranderen: je bsn doorstrepen en je wordt geweigerd vanwege fraude. Idem voor het toevoegen van een watermerk.
Heb zelf al een weekje niet ingelogd. Vanmiddag maar eens kijken.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174487523
Het gedecentraliseerde streaming platform Voise wordt ook gelanceerd om 10u. Ligt natuurlijk aan de mainstream adoptie of het wat gaat worden, de roadmap liegt er iig niet om. Maar dat kan best nog wel eens wat worden. De prijs is ook nog steeds vrij cheap en volgende week komt de token ook nog op een grote exchange.

Ben zelf ook heel benieuwd naar de applicatie.

voisecom twitterde op woensdag 18-10-2017 om 08:01:32 $VOISE will launch the platform on the $ETH mainnet at 09:00 GMT . Around 120 minutes to go ... https://t.co/P6RenVIqxs reageer retweet
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174487776
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 00:29 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Altijd leuk, die devs die gaan tweeten om de prijs te beïnvloeden :')
Daarom zeg ik ook dat het leuk is voor de houders van deze coins :)
pi_174487860
Ohhh bitcoin gaat lekker onderuit! Wordt weer een weeknddipje startend op woensdag...

Komt het door het gezeur rondom 2x denken jullie?
  † In Memoriam † woensdag 18 oktober 2017 @ 09:06:33 #114
230491 Zith
pls tip
pi_174488036
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 08:48 schreef Dicing het volgende:
Ohhh bitcoin gaat lekker onderuit! Wordt weer een weeknddipje startend op woensdag...

Komt het door het gezeur rondom 2x denken jullie?
Komt omdat we in 1 week 1300 USD gestegen zijn zonder correcties.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_174488075
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 09:06 schreef Zith het volgende:

[..]

Komt omdat we in 1 week 1300 USD gestegen zijn zonder correcties.
Vind het nogal een scherpe correctie binnen een kort tijdsbestek :) maar zou kunnen ja. Zou maar zijn als die op 5k support vindt en stabiliseert.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 09:12:22 #116
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174488094
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:48 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Op dit moment lopen ze natuurlijk niet voor. En verder kan ik alleen vertellen waarom ík vertrouwen in Lisk heb.

- constant aannemen van nieuwe mensen
- kantoor in Berlijn
- transparantie over de financiën
- schaalbaarheid met de sidechains
- de sdk met losse componenten (kunnen ook vanuit de community ontwikkeld worden dacht ik)
- JavaScript
- ux ux ux ux (elk bedrijf dat niks aan ux doet loopt hopeloos achter op bedrijven die dat wel doen -> de gebruiker in alles betrekken -> ontwerpen, testen, itereren, repeat)

Zo, mijn 2 centjes. (ik ben zelf ux designer dus weet hoeveel waarde het heeft).
Ik denk dat voor de ontwikkeling Javascript heel belangrijk is.
Daar is veel makkelijker in te programmeren. Hoe makkelijker, hoe groter de kans dat het geadopteerd wordt. I.c.m. ux zou dat heel mooi kunnen zijn/worden.

In dat opzicht is de door jouw gepostte vergelijking met Wordpress wel mooi :)

De vraag is alleen, wanneer slaat de vlam in de pan....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_174488766
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 09:10 schreef Dicing het volgende:

[..]

Vind het nogal een scherpe correctie binnen een kort tijdsbestek :) maar zou kunnen ja. Zou maar zijn als die op 5k support vindt en stabiliseert.
En die stijging vond je niet scherp?
pi_174489515
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 10:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

En die stijging vond je niet scherp?
Neuhh vond het wel een mooie correctie na het chinadebakel ❤
pi_174489541
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 10:49 schreef Dicing het volgende:

[..]

Neuhh vond het wel een mooie correctie na het chinadebakel ❤
:')
  woensdag 18 oktober 2017 @ 11:58:44 #120
470565 Bitfinesse
Only way is up
pi_174490658
Bosch gaat vandaag beginnen met PR van IOTA implementatie volgens een van de Devs
Up Up Up
pi_174490905
Zo, Trezortje en Ledger S besteld. Volgende op de lijst is Ledger Blue. :+

Paper wallets zijn leuk, maar ik houd ook wel van wat gadgets. En zo kan ik het mooi een beetje verspreiden allemaal.
pi_174491173
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 09:12 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik denk dat voor de ontwikkeling Javascript heel belangrijk is.
Daar is veel makkelijker in te programmeren. Hoe makkelijker, hoe groter de kans dat het geadopteerd wordt. I.c.m. ux zou dat heel mooi kunnen zijn/worden.

In dat opzicht is de door jouw gepostte vergelijking met Wordpress wel mooi :)

De vraag is alleen, wanneer slaat de vlam in de pan....
Des te makkelijker te programmeren en des te gammeler de taal, des te meer gare, onveilige en/of anderzijds rammelende dapps en smart contracts we krijgen. Zowel Solidity (Ethereum) als JavaScript (Lisk)... het is allebei geen feest. :P

Platformen als Neo, Stratis en Qtum komen wat dat betreft beter uit de hoek: C# & co.

[ Bericht 0% gewijzigd door Panzermaus op 18-10-2017 12:35:17 ]
  woensdag 18 oktober 2017 @ 12:38:29 #123
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174491358
Het enige waar stratis tot op heden in slaagt is deadlines missen :').

Daar mag wel weer eens wat positief nieuws vandaan gaan komen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 18 oktober 2017 @ 12:57:42 #124
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174491667
quote:
19s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:27 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Des te makkelijker te programmeren en des te gammeler de taal, des te meer gare, onveilige en/of anderzijds rammelende dapps en smart contracts we krijgen. Zowel Solidity (Ethereum) als JavaScript (Lisk)... het is allebei geen feest. :P

Platformen als Neo, Stratis en Qtum komen wat dat betreft beter uit de hoek: C# & co.
Gemak en gammel gaan natuurlijk niet altijd hand in hand. Je kunt met Java ook prima dingen programmeren. Solidity kan ik verder niet dus daar kan ik weinig over zeggen.

Daarnaast zijn gemak, een goede marketing en dingen waarmaken belangrijker in het leven dan kwaliteit t.o.v. een ander product.
Genoeg voorbeelden te noemen van producten die niet de hoogste kwaliteit hebben, maar het winnen omdat ze gemak, marketing en afspraken goed voor elkaar hebben.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_174491690
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:57 schreef Komakie het volgende:

[..]

Gemak en gammel gaan natuurlijk niet altijd hand in hand. Je kunt met Java ook prima dingen programmeren. Solidity kan ik verder niet dus daar kan ik weinig over zeggen.

Daarnaast zijn gemak, een goede marketing en dingen waarmaken belangrijker in het leven dan kwaliteit t.o.v. een ander product.
Genoeg voorbeelden te noemen van producten die niet de hoogste kwaliteit hebben, maar het winnen omdat ze gemak, marketing en afspraken goed voor elkaar hebben.
Niet Java, JavaScript ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')