abonnement Unibet Coolblue
pi_174453580
Ik ken een gast die 10 jaar over z'n studie heeft gedaan en nu als coach werkt voor scholieren, studenten en bedrijven om hen te motiveren om hun doelen te behalen. :')

En dat terwijl hij zelf geen ene shit heeft gedaan. Alhoewel hij wel kan vertellen hoe het NIET moet.
  maandag 16 oktober 2017 @ 18:08:33 #27
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_174455347
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 14:55 schreef SixSixOne het volgende:

[..]

De klacht is terecht en ook weer onterecht.

Als je nou goed bent in het coachen is het geen probleem.
Maar als je dat niet bent, ja dan wel wel.
Wanneer ben je goed in coachen?
pi_174459502
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 14:24 schreef Vimbavimba het volgende:
Geen beschermde titel? Vind dat best wel kwalijk.
Nee iedere lul kan coach worden dat is nou precies de klacht.

Verder op zich terechte klacht.
  maandag 16 oktober 2017 @ 21:21:56 #29
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_174459681
Heyhoi! Hier de topic coach!

Het gaat echt heel goed zo, ga vooral lekker door! Neem vooral je tijd en overhaast je niet! Het kan even duren voordat je resultaat ziet ^O^ ^O^ ^O^

Nou doeeeei!
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_174463141
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_174463339
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:08 schreef Mishu het volgende:

[..]

Wanneer ben je goed in coachen?
Goede vraag, ik heb daar nu geen antwoord op.
Wanneer ben je nou ergens goed in?
pi_174463444
Gewoon doen wat je zelf denkt dat goed voor je is.
Je bent toch geen kloon die alles van een ander kopieert en geen eigen mening heeft.
Ruggengraatloze mensen zonder zelfrespect.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_174463451
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:30 schreef zovty het volgende:
Of, anders gezegd, je zus hebt een miljard aan staatssubside weggeslobbert voor werk wat iedere mislukte student ook kan.
Kutwijf :r :(.
Precies en 'zo'n mislukte student' heeft vast meer levenservaring dan een cum laude student die alleen maar met d'r neus in de boeken heeft gezeten :')
Dus wie is nou de betere life coach :(??
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_174463452
quote:
Kwaaivines :') die gast verdient echt een goede stoot op zijn neus
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_174463459
Het is bloeiende bedrijfstak waar blijkbaar behoefte aan is, vraag me niet waarom.
pi_174463485
De geest van de samenleving.

Alles wordt veel drukker en ongestructureerder. Vroeger was het zeker niet beter maar wel duidelijker. Als je niet als loser gezien wilt worden, moet je aan zoveel eisen voldoen. Maar je MOET ook lekker jezelf zijn en goed in je vel zitten.

Inderdaad vertellen mensen graag wat de ander allemaal verkeerd doet en aan zichzelf moet veranderen, echter ze denken totaal niet na en blijven lekker hangen in hun eerste indruk, want eventjes nadenken of anderen serieus nemen kost zeker teveel energie ofzo.

Erkende psychologen bakken er vaak al niks van, laat staan lui die zichzelf coach noemen.
pi_174463499
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 00:51 schreef sig000 het volgende:
Het is bloeiende bedrijfstak waar blijkbaar behoefte aan is, vraag me niet waarom.
- werk: contract moet vast/verlengd worden

- te lange wachttijden bij geregistreerde psychologen als je het gemaakt hebt dat je wordt doorverwezen door de huisarts. Want stel je hebt depressie en er wordt aandacht aan je besteed middels doorverwijzing, dan kan je zomaar 9 maanden wachten voor een eerste intake gesprek

En tussen de meerdere intake gesprekken zijn er ook wachttijden, en daarna kan er een half jaar wachttijd zijn voor de behandeling

[ Bericht 6% gewijzigd door Yiwei op 17-10-2017 01:51:37 ]
pi_174463510
Werk bestaat tegenwoordig uit tijdelijke contracten, wanneer je weet dat het niet vast is ga je er automatisch minder moeite insteken.

Degene die overblijven en de boel managen zijn vaste klant inmiddels.
pi_174463525
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 00:57 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
De geest van de samenleving.

Alles wordt veel drukker en ongestructureerder.
Keuze stress; er kan van alles, dus moet ook van alles.

Trouwens de clienten die komen bij geregistreerde psychologen zijn ook geen gemakkelijke mensen hoor. Ze veranderen niet; cognitieve dissonantie. Alles zodanig goed praten betreft de situatie waarin ze verkeren, dat zit in het aard van homo sapiens. Een psycholoog die met geluk een client 45 min in de week aandacht kan bieden, zoveel denderends moet er niet verwacht worden. Het zijn geen tovenaren.

Om te veranderen moeten mensen gewoon (vaak genoeg) doen, en niet van alles en nog wat behalve doen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Yiwei op 17-10-2017 01:25:09 ]
pi_174463604
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:26 schreef Nakketikker het volgende:
Terechte klacht. steeds meer mensen willen andere mensen vertellen hoe ze iets moeten doen, zodat ze het zelf niet hoeven te doen.

5 man staat 1 timmerman aan te sturen maar van die 5 kan er niemand zelf timmeren. en die ene timmerman moet genoeg productie draaien om het salaris van alle bijgoochems op te hoesten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ook zijn dat steeds meer mensen graag van anderen willen horen hoe het moet. Zonder vraag geen aanbod.
pi_174463789
Waar is het eigenwijze regel het zelf wel gebleven.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 17 oktober 2017 @ 06:51:59 #42
186611 Haags
pi_174464091
terechte klacht
Zonder wrijving geen glans
pi_174464884
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:16 schreef Mishu het volgende:
Vrijwel iedereen werkt als coach tegenwoordig. Mijn zus deed dat vroeger na cum laude psychologie maar tegenwoordig kan iedere mislukte student coach worden.

Klacht: te veel mensen die denken geld te kunnen verdienen als ongeschoolde coach
Terechte klacht want iedereen noemt zich tegenwoordig 'journalist' of ' producer' (vloggers e.d.) of noem maar een naam, om enigszins interessant over te komen terwijl ze de opleiding ervoor niet eens hebben afgerond en dus vaktechnisch e.e.a. missen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2017 08:36:00 ]
pi_174464906
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:35 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Terechte klacht want iedereen noemt zich tegenwoordig 'journalist' of ' producer' (vloggers e.d.) of noem maar een naam, om enigszins interessant over te komen terwijl ze de opleiding ervoor niet eens hebben afgerond en dus vaktechnisch e.e.a. missen.
journalist is geen beschermde titel.
FOK! is net een groot tijdschrift
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:48:25 #45
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_174465006
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 01:37 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Kan ook zijn dat steeds meer mensen graag van anderen willen horen hoe het moet. Zonder vraag geen aanbod.
Het zijn doorgaans vriendjes van vriendjes die dan 'uitgenodigd' worden voor een kleine gage.

quote:
9s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 02:50 schreef sig000 het volgende:
Waar is het eigenwijze regel het zelf wel gebleven.
als je het zelf regelt zonder coach voldoe je niet aan je persoonlijke ontwikkelplan omdat je competenties niet zijn opgeschaald en je niet hebt gespart met een coach.
pi_174476921
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:48 schreef Nakketikker het volgende:
als je het zelf regelt zonder coach voldoe je niet aan je persoonlijke ontwikkelplan omdat je competenties niet zijn opgeschaald en je niet hebt gespart met een coach.
:r ik word helemaal misselijk van dit woord }:|
of woorden zoals: sparringspartner :r :r

ik zal ze laten zien dat ik echt kan sparren met me vuist :')

gelukkig heb ik nooit het aanbod geaccepteerd om zelf coach te worden
wat een ellende allemaal
pi_174477036
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 21:21 schreef Näsenbar het volgende:
Heyhoi! Hier de topic coach!

Het gaat echt heel goed zo, ga vooral lekker door! Neem vooral je tijd en overhaast je niet! Het kan even duren voordat je resultaat ziet ^O^ ^O^ ^O^

Nou doeeeei!
Vandaag een andere spreuk uit het boekje graag :D
pi_174477339
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:16 schreef Mishu het volgende:
Vrijwel iedereen werkt als coach tegenwoordig. Mijn zus deed dat vroeger na cum laude psychologie maar tegenwoordig kan iedere mislukte student coach worden.

Klacht: te veel mensen die denken geld te kunnen verdienen als ongeschoolde coach
Jij denkt aandacht te krijgen met mislukte en inhoudsloze topics. I rate this topic 1/10
pi_174481138
Hoe meer ik het onnozele gemekker van anderen hier lees, hoe meer ik mij realiseer dat ik de gewoonte over anderen te oordelen moet opgeven om vrij te worden van de totaal belachelijke egodroom.
pi_174486660
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:39 schreef Pendule het volgende:
Coaches zijn vaak van die irritante, naīeve, over-positieve en belachelijke mensen.
Dit is een leermoment voor je. Het is juist erg leuk om te zien hoe mensen verdriet een plekje geven en met een positieve instelling het leven tegemoet treden. De kortste afstand tussen twee mensen is een lach. Live, Love, Laugh, zeg ik altijd maar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')