abonnement Unibet Coolblue
pi_174447915
Mijn netbeheerder wil via een onderaannemer onderhoud doen aan gas en licht in de woning welke ik sociaal huur. In de brief staat

"Medio oktober tot en met november zijn er onderhoudswerkzaamheden gepland aan de gasleidingen in uw straat. Deze werkzaamheden worden voor een aantal woningen gezamenlijk uitgevoerd. Wij vervangen naast de huidige aansluitingen ook de meters, mits u nog geen slimme meter hebt."

Opzich helemaal prima en heb ik tegen het onderhoud geen bezwaar. Echter wel tegen twee andere zaken.

i) (bijzaak) het plaatsen van een slimme meter. Dit heb ik ook gecommuniceerd en dat was geen probleem.

ii) (hoofdzaak) waar ik mij heel erg aan stoor dat dit al de zoveelste onderhoud is dit jaar. Vorige maand waren ze ook al twee keer langs gekomen. Nu ben ik weer gedwongen om naar mijn werkgever te communiceren met de vraag of ik die dag thuis kan werken. Of indien hij dit niet toelaat een vrije dag op te nemen.

Wettelijk gezien heb ik, naar mijn kennis, geen poot om op te staan en ben ik verplicht om hen toegang te verlenen tot mijn woning. Maar tot hoe ver gaat dit. Op een gegeven moment zou je kunnen spreken van slechte planning of iets?
pi_174448222
Gewoon voorover bukken.

Je hebt geen keus zover ik weet. (in ieder geval geen praktische keus)
  maandag 16 oktober 2017 @ 11:30:50 #3
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_174448228
Als je aangeeft dat je op datum X op tijd Y niet kan, en 's avonds op tijd Z wel beschikbaar bent komen ze gewoon 's avonds ...
Dum de dum
pi_174448322
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:30 schreef Fe2O3 het volgende:
Als je aangeeft dat je op datum X op tijd Y niet kan, en 's avonds op tijd Z wel beschikbaar bent komen ze gewoon 's avonds ...
In de brief staat dat ze vanaf 7:30 de gehele dag toegang tot de woning nodig hebben. Dat komt weer omdat ik in een flat woon en ze meerdere woningen tegelijk willen doen, en wellicht dat ze gelinked zijn. Maar daar zijn ze totaal niet duidelijk over.
pi_174448429
quote:
7s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:35 schreef Dale. het volgende:

[..]

In de brief staat dat ze vanaf 7:30 de gehele dag toegang tot de woning nodig hebben. Dat komt weer omdat ik in een flat woon en ze meerdere woningen tegelijk willen doen, en wellicht dat ze gelinked zijn. Maar daar zijn ze totaal niet duidelijk over.
Ze kunnen zoveel in een brief zetten, gewoon communiceren wanneer jij kunt en anders zoeken ze het maar uit.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  maandag 16 oktober 2017 @ 11:54:24 #6
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_174448731
quote:
7s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:35 schreef Dale. het volgende:
In de brief staat dat ze vanaf 7:30 de gehele dag toegang tot de woning nodig hebben. Dat komt weer omdat ik in een flat woon en ze meerdere woningen tegelijk willen doen, en wellicht dat ze gelinked zijn. Maar daar zijn ze totaal niet duidelijk over.
Ls,
Naar aanleidig van uw schrijven dat u op eerder genoemde datum toegang tot mijn woning wil.
Dit is geen enkel probleem, ik ben tot 9:00uur aanwezig. Daarna ben ik na 17:00 weer beschkbaar. De koffie staat klaar!

Met vriednelijke groet,
Tot nooit .......
pi_174449102
Ze zeggen dat dit komt omdat ik in een flat woon en bepaalde werkzaamheden blijkbaar gekoppeld zijn aan andere woningen. Vraag mij af hoeveel hiervan waar is.
pi_174449141
quote:
7s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:11 schreef Dale. het volgende:
Ze zeggen dat dit komt omdat ik in een flat woon en bepaalde werkzaamheden blijkbaar gekoppeld zijn aan andere woningen. Vraag mij af hoeveel hiervan waar is.
Blij dat ik van dat gezeik af ben en tegenwoordig zelf bepaal wie, wat en wanneer er iemand mag komen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_174449414
quote:
7s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:11 schreef Dale. het volgende:
Ze zeggen dat dit komt omdat ik in een flat woon en bepaalde werkzaamheden blijkbaar gekoppeld zijn aan andere woningen. Vraag mij af hoeveel hiervan waar is.
Gasleidingen lopen in een flat meestal verticaal bij mijn weten, dus bij onderhoud werken ze graag verticaal een aantal appartementen af, hoeven ze minder af te sluiten per reparatie-dag.
ik kan me voorstellen dat dat bij de electriciteit ook zo werkt, hier is laatst de intercom vernieuwd, de nieuwe draden trokken ze van boven naar onder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')