abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174452315
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
14s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:06 schreef Cryptokid het volgende:
@ MaGNeT

Ik ben op dit moment al zo ver dat ik 50/50 doe.

50% Reinvest
50% Uitbetalen

Dus ik heb niet alleen virtuele winst.
Wat je er hebt ingestoken en uit hebt gehaald is voor ons verder niet na te gaan en gaat verder ook alleen jezelf aan.

Mijn waarschuwingen blijven staan.
pi_174452441
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 14:25 schreef Cryptokid het volgende:
Mijn 1010$ zou op basis van 0,9% rente per dag gemiddeld, gebaseerd op elke dag herinvesteren volgend jaar op 16-10-2018 zon 40.000-50.000 $ kunnen zijn.
.9% per day klinkt wel houdbaar ja.

Anyway, als je .9% zou verdienen, waaarom ga je dan moeite doen met referrals enzo.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174452521
@ITrade

Het moeite doen voor Referrals is geheel een eigen keuze.

Het is niet nodig, maar kan het proces wel versnellen.
Leg ze dan wel uit wat de risico's zijn alvorens zij beginnen!

Ik heb er zelf naar alle eerlijkheid 3, dat zijn kameraden van me.
pi_174452592
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:23 schreef Cryptokid het volgende:
@ITrade

Het moeite doen voor Referrals is geheel een eigen keuze.

Het is niet nodig, maar kan het proces wel versnellen.
Leg ze dan wel uit wat de risico's zijn alvorens zij beginnen!

Ik heb er zelf naar alle eerlijkheid 3, dat zijn kameraden van me.
Klassieke piramide spel.

Lees anders eens in over Bernard Madoff, die kon ook van die fantastische rendementen behalen.

Natuurlijk kies je voor Referral ipv zelf geld er in te gooien. Als je er echt in zou geloven zou je er alles aan doen om er zoveel mogelijk geld op in te zetten.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174452710
@ITrade

Thanks, zal me eens in hem verdiepen!
pi_174453731
Als je precies een jaar geleden 1000 Euro in Bitcoin had gestopt had je nu 8800 Euro gehad, 880% winst en dan had je de coins in eigen hand gehad.

Wat dat betreft doet zo'n ponzi als Bitconnect het maar matig.

[ Bericht 4% gewijzigd door MaGNeT op 16-10-2017 16:39:21 ]
pi_174453776
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 16:31 schreef MaGNeT het volgende:
Als je precies een jaar geleden 1000 Euro in Bitcoin had gestopt had je nu 8800 Euro gehad, 880% winst.

Wat dat betreft doet zo'n ponzi als Bitconnect het maar matig.
Fixed :)
― Edward Snowden
pi_174453832
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 16:34 schreef ITrade het volgende:

[..]

Fixed :)
Dat bedoelde ik :P
pi_174453990
De TT mag ook wel aangepast worden, van 1.000 naar 10.000 in 3 maanden, met 0,9% rente per dag ga je niet halen.
pi_174454535
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 16:49 schreef MaGNeT het volgende:
De TT mag ook wel aangepast worden, van 1.000 naar 10.000 in 3 maanden, met 0,9% rente per dag ga je niet halen.
De TT ook even aangepast. Nu is het een algemeen topic over Bitconnect.

Ben ook niet zo'n fan van dit product, voor zover je dat kunt zeggen na even een beetje lezen, maar vind wel dat het forum de ruimte moet bieden voor mensen om dit soort dingen te bespreken. Maar dan wel zonder referrals e.d.
“When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.”
pi_174455012
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 16:49 schreef MaGNeT het volgende:
Dit ging natuurlijk over zijn referral inkomsten :')
― Edward Snowden
pi_174464620
@ITrade

Nee dit ging niet over mijn refferals, dit ging op basis van elke dag herinvesteren.
Commentaar geven kan iedereen, maar eigen onderzoek doen blijkbaar niet.

[ Bericht 49% gewijzigd door Cryptokid op 17-10-2017 08:33:07 ]
pi_174465481
Haha je moet Bitcoins naar ze sturen en ze accepteren dus niet hun eigen (BCC) coins... Logisch ook, als Bitconnect offline gaat dan is hun eigen coin niets meer waard en BTC blijft natuurlijk waarde houden. Slimme jongens wel daar bij Bitconnect :)

Je geeft hen de valuta die je net hebt gekocht in ruil voor de belofte dat je na een paar maanden het terug krijgt met als extra de rente. De rente wordt betaald in BTC maar de hoeveelheid is berekent in dollars. Dus ze hebben je BTC en je hebt ze de BCC ook teruggegeven waarvan de koers omhoog ging omdat jij het kocht (dat verklaard ook meteen waarom die BCC zo (hoog) staat).. En wat heb jij, alleen een belofte.

Het mooiste is eigenlijk wat jij hier dus ook doet, het referral programma. Het creeren van een sneeuwbaleffect van nieuwe gebruikers doormiddel van promotie op YouTube, Facebook, fora etc. Hierdoor komen er lekker veel nieuwe mensen die allemaal één ding gemeen hebben, hebzucht. Met het geld van de nieuwe gebruikers worden de rendementen van de oude gebruikers betaald. Het belangrijkste van heel Bitconnect is dus het referall programma want zolang er maar nieuwe gebruikers komen kunnen de oude betaald worden.

Misschien een idee om Harry te bellen en dit voor te leggen, dan kun je je verhaal ook zondag bij Business Class doen.. Nieuwe aanwas gegarandeerd :Y
pi_174472852
TR gemacht. Dit is ordinaire ponzi.
pi_174483421
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:53 schreef kthxbye het volgende:
TR gemacht. Dit is ordinaire ponzi.
Het bestaan van dit topic (met alle onderbouwde kritiek) is misschien nog wel nuttiger dan het sluiten en negeren van het probleem :P

Google zorgt wel dat het gevonden wordt ;)
  woensdag 18 oktober 2017 @ 12:24:52 #41
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174491121
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 22:32 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het bestaan van dit topic (met alle onderbouwde kritiek) is misschien nog wel nuttiger dan het sluiten en negeren van het probleem :P

Inderdaad. Op deze manier kunnen mensen geinformeerd worden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_174502358
quote:
Ja, Bitcoin doublers enzo.
pi_174502386
quote:
Die eerste website. _O-
  woensdag 18 oktober 2017 @ 22:56:11 #45
92989 ..-._---_-.-
alike minds think great
pi_174504179
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 22:32 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

/edit: ik lees niet goed :')
pi_174505232
Alles wat ik tot nu toe heb gezien/gelezen wijst op een pyramidespel en een onhoudbare situatie op lange termijn, echter maakt mij dat zeer weinig uit als er geld aan te verdienen is. Ja het gaat op lange termijn kapot, maar ik zie momententeel de risk/reward nog wel positief in zolang je in eerste instantie zo snel mogelijk je inleg (in de vorm van de rente) erafhaalt en vanaf daar met de eventuele winst gaat spelen.

Voorzichtig positief met de nadruk op het uitbetalen van je rente dan dus. Niet elke keer de rente opnieuw investeren en verwachten dat dit nog jaren goed gaat.
pi_174530257
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 21:53 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Die eerste website. _O-
Lasers jonge, lasers :')
pi_174530270
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:50 schreef Hazzard het volgende:
Alles wat ik tot nu toe heb gezien/gelezen wijst op een pyramidespel en een onhoudbare situatie op lange termijn, echter maakt mij dat zeer weinig uit als er geld aan te verdienen is. Ja het gaat op lange termijn kapot, maar ik zie momententeel de risk/reward nog wel positief in zolang je in eerste instantie zo snel mogelijk je inleg (in de vorm van de rente) erafhaalt en vanaf daar met de eventuele winst gaat spelen.

Voorzichtig positief met de nadruk op het uitbetalen van je rente dan dus. Niet elke keer de rente opnieuw investeren en verwachten dat dit nog jaren goed gaat.
Prima, dus je weet dat het een scam is maar toch doe je er aan mee. Bewust mensen oplichten. Alles voor de monnies blijkbaar. Iets met moraal en principes enzo.
pi_174538336
Waarom is dit topic nog steeds open!?

Dit soort rotzooi dient onmiddellijk verwijderd te worden van fok :{w

Mods ga je werk eens doen -O-
pi_174538940
haha pak ze fukforce!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')