abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174447467
Hallo lezers,

Eind Mei ben ik de Cryptowereld in gestapt, door een tip van een kameraad van mij.
Hij beweerde dat dit DE toekomst is en wordt.

Hier ben ik mij in gaan verdiepen en kwam er vrij snel achter dat dit inderdaad het geval kan zijn.

Vanaf eind Mei t/m heden ben ik actief in diverse Facebookpagina's over de Blockchain en Cryptocurrencies. Tot en met op heden heb ik in deze wereld zeker een leuk zakcentje kunnen verdienen door de opkomst van verschillende altcoins (alternatieve coins van de Bitcoin).

Naast het investeren in deze altcoins, ben ik een platform tegengekomen gebaseerd op de Blockchain technologie, genaamd Bitconnect;

Bitconnect is een Cryptobank die een gemiddeld rentepercentage uitkeert over het bedrag dat jij hebt ingelegd. .

Dit gemiddelde rentepercentage bedraagt +- 1% per DAG!

Stel je investeert een bedrag van 1000$, krijg je gemiddeld 10$ rente per dag!
Stel je investeert een bedrag van 10.000$, krijg je gemiddeld 100$ per dag!
Etc. etc.

Hoe kan Bitconnect zich dit veroorloven?
Nu klinkt dit allemaal erg sceptisch/- en te mooi om waar te zijn.
Zo dacht ik zelf ook, totdat ik ben begonnen met het gebruik maken van het Platform.

Dagelijks krijg ik keurig mijn rente uitbetaald, wat ik ELKE DAG direct op zou kunnen nemen als ik dat wil.

Echter kun je meer uit het systeem halen, door de uitgekeerde rente te herinvesteren.

Voorbeeld;

Je leent een bedrag uit van 1010$;

Hier wordt een gemiddelde rente percentage over uitgekeerd PER DAG.

Op dag 2 zou dat betekenen dat je 10$ rente ontvangt.

Op dag 3 krijg je 1% rente = 10$ rente van de 1010$ investering + de 1% rente van de 10$ investering.

Hierdoor is je totale rente uitkering dus 10$ + 0,10$ = 10,10$.

Dit kun je opbouwen zodat je elke dag meer geld hebt ge-herinvesteert en dus meer geld ontvangt aan rente!

Bitconnect beweert een tradings-bot te hebben die winst maakt aan de hand van de koers- daling/stijging van de Bitcoin. Dit zorgt ervoor dat het platform dagelijkst winst kan maken. Hoe meer geld het platform beschikbaar heeft, hoe meer winst zij kunnen maken.

Daarnaast heeft Bitconnect ook zijn eigen coin, de Bitconnect coin. Deze is begonnen op een bedrag van 0,15 $ en heeft afgelopen week een waarde behaald van 200$ wat dus wel aantoont hoeveel mensen in dit platform zitten en geld verdienen.

Als beloning voor het uitlenen van jou geld, krijg jij dus dagelijks een rente percentage uitgekeerd.

Er is nooit bewezen dat dit platform daadwerkelijk in het bezit is van deze tradings-bot, maar het tegendeel is ook nooit bewezen.

Mensen die in het platform zitten vinden het een prachtige uitvinding en verdienen er leuk aan.
Mensen die NIET in het platform zitten vinden het bij voorhand al een scam, of te mooi om waar te zijn.

Ik zelf heb besloten deel te nemen in het platform, wat me goed bevalt.

Mochten jullie geïnteresseerd zijn, raad ik jullie aan om eens te kijken op Youtube en onderzoek te doen naar dit platform.

Hierbij wordt je lid op het platform onder mijn naam. Mocht iemand zich aanmelden en beginnen aan het platform, krijg ik 7% over het door jou ingelegde bedrag. Dit zou ik je volledig kunnen retourneren, als je contact met mij opneemt en je inderdaad via mijn naam aangemeld bent.

Mocht dit het geval zijn, kun je mij een berichtje sturen!
Tevens kan ik je dan meer informatie verstrekken en documenten toesturen;

Excel sheet; Hier kun je precies mee berekenen wat de verdiensten.
Diverse documenten; Uitleg, hoe te beginnen etc.

Let op: Investeer alleen wat je bereid bent om te verliezen, is mij altijd gezegd.
Daarnaast is het belangrijk om altijd zelf onderzoek te doen!

Ik persoonlijk vond het de moeite waard, om het uit te proberen zeker nu de banken hebben besloten het rente percentage te verlagen.

DYOR - Do Your Own Research & Happy Trading!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2017 23:38:41 ]
pi_174447760
Klinkt te goed om waar te zijn, hier moeten mensen mee het schip in gaan op een bepaalt moment. Dit is het al oude piramidespel all over again in een nieuw jasje. There is no such a thing as a free lunch.
  maandag 16 oktober 2017 @ 11:18:34 #3
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174448006
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:05 schreef Apekoek het volgende:
Klinkt te goed om waar te zijn, hier moeten mensen mee het schip in gaan op een bepaalt moment. Dit is het al oude piramidespel all over again in een nieuw jasje. There is no such a thing as a free lunch.
De koers van bitcoin leek ook al te mooi om waar te zijn.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174448472
@ Apekoek;

Het klinkt inderdaad te mooi om waar te zijn. Maar geziene de fluctuatie van de Bitcoin prijs de afgelopen jaren en vermoedelijk aankomende jaren, is het zeker haalbaar dat er een leuk percentage per dag wordt verdiend aan deze koers.

Vergeet niet dat Bitconnect hier de grootste winnaar is en er veel meer aan verdiend dan wat jou uitgekeerd wordt. Voor hun is dit een perfect verdienmodel.

Stel je bent 2 jaar verder, is het dan mogelijk dat je zoveel geld uitgekeerd krijgt?
Dat is voor iedereen de vraag.

Maar.. als je kijkt naar de Totale Market cap op dit moment = 170 Bil ¤.
Begin van dit jaar stond dit onder de 70 Bil ¤.

Ofterwijl 100 Bil ¤ binnen een half jaar tijd.

Het platform van Bitconnect staat in de top 10 van Coinmarketcap.com met een waarde boven de 1,2 Bil ¤.

Mocht de totale marketcap zich verdubbelen of vermeervoudigen, is dit ook zeker haalbaar voor het Bitconnect platform!

De Bitcoin zelf werd toen deze uitkwam ook geschetst als ; SCAM.
Terwijl deze deze week zijn nieuwe ALL TIME HIGH heeft behaald.

Ik snap dat je er zo over denk, alle begrip daar ook voor.
Mocht dit wel een piramidespel zijn en ooit ophouden, heb ik er in ieder geval gebruik van kunnen maken en kan dit mijn leven veranderen omdat ik er op tijd bij ben geweest.

Daarnaast zijn er van de Bitconnect coin 7,182,000 in omloop.
Terwijl er 28,000,000 in omloop zijn.

Dit zou betekenen dat tegen 2021 alle coins in omloop zijn en zijn ''gemined'' .

* Ik ben van mening dat het platform tot die tijd blijft bestaan.

Ook weet ik via insiders dat er opkomende Conferenties zijn waar het Platform Bitconnect bij aanwezig is, deze beginnen volgende maand en staan volgepland tot eind volgend jaar.

Geen probleem als je het niks vind, even goede vrienden.

Nogmaals dit is geen tradingsadvies, ik deel alleen deze informatie voor de mensen die wellicht geïnteresseerd zijn!
pi_174448506
Ook lekkere een referral in de OP gooien.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174448657
@dimmak

Klopt!

Normaliter ben ik hier niet van.

Maar, mochten mensen beginnen aan Bitconnect beginnen ze met de sponsor Bitconnect zelf. ( deze is eenmalig aan te passen indien gewenst ).

Als je je dus inschrijft op naam van Bitconnect, zullen zij alle extra percentages vangen over jou ingelegde bedrag.

Andere sponsoren van Bitconnect ( via Youtube/Facebook etc. ) zullen jou een klein percentage terug geven over jou ingelegde bedrag, bijvoorbeeld 1-5% terwijl diegene er 7% over verdient.

Ik als sponsor, geef je de volledige 7% terug van jou inleg bedrag, omdat ik dus niet op die manier wil verdienen om mensen in zo'n platform te trekken.

Tuurlijk zal ik over diegene die zich inschrijft verdienen ( door het eventuele herinvesteren ), maar dat geldt voor iedere sponsor.

Dus vandaar dat ik mijn refferal link heb geplaatst, voor de geïnteresseerden.
En kan ik iedereen er van stap A t/m Z bij helpen, indien gewenst.
  maandag 16 oktober 2017 @ 13:24:17 #7
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_174450317
Een Ponzi en Piramidespel in één. Je bent wel heel dom als je hier intrapt.
Het einde van de wereld is de schuld van:...................
pi_174450324
Ik heb je linkje even weg gehaald. :) Even een opmerkinkje vooraf: voordat je investeert, lees je even goed in.

Ik zie er niet zoveel in, maar ik laat het topic even open zonder referral linkjes.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2017 13:27:37 ]
pi_174450394
@ Mr.Meneer

Wellicht is het dom, wellicht niet.
Zal aan je denken als het wel een succes wordt.

Vergeet niet dat ik niet mensen in de val lok, maar mensen informeer over het platform waar ik me in bevind. Ik heb er 100% winst inzitten, dus niet mijn eigen geld. En ik ben me bewust van de risico's.

@ Typisch, oke geen probleem!

En inderdaad lees je goed in zoals ik aangegeven heb!
pi_174450859
Wat zijn de risico's?
pi_174450977
Rot op met je piramidespel.

Aan de mensen die denken om mee te doen: trap er niet in. Zo'n systeem kan nooit eindeloos blijven bestaan en zal op ten duur instorten.
pi_174451012
@ Apekoek.

Investeren is altijd een risico wordt dan gezegd.

Het risico is dat het platform waar ik in zit, de stekker eruit trekt en er vandoor gaat met het geld.
Dan ben je je investeringsgeld kwijt.

Wat mij over deze risico's heen heeft getrokken heb ik deels hierboven al benoemd.

- De conferenties die eraan komen
- Het totale aantal coins in omloop zal tegen 2021 bereikt zijn
- Inside information; 2 Jongens zijn uitgenodigd door het platform om in ieder geval de
conferenties in Thailand op kosten van het Platform bij te wonen.

En daarnaast heeft het platform een soort GLITCH gehad in Augustus ( zie de koersdaling van de Bitconnect Coin in deze periode ).

Mensen kregen meer geld op hun account dan wat had gemoeten, waardoor het dit platform MILJOENEN heeft gekost. Als ze de stekker eruit hadden willen trekken, hadden ze dit naar mijn inziens dan moeten doen.

Echter is het platform doorgegaan, de waarde van de coin is meer dan hersteld en werkt het platform zoals nooit te voren.
pi_174451026
Werk je ook bij ACN😂😂?
pi_174451065
@BadVlad

Er zit inderdaad een stukje Piramide systeem in, maar heb je het flimpje gezien over hoe Bitconnect zijn geld verdiend?

Dit is anders dan de Piramidesystemen die zich NIET op het Blockchain bevinden.

En denk ik dat het eindeloos zal zijn?
Nee persoonlijk niet!

Opties;

Of het Platform zal inderdaad instorten ( binnen 2-5 jaar ) ??
Of het Platform blijft bestaan, en zal het rentepercentage gaan verlagen naar mate er meerdere mensen instappen.
pi_174451140
@ ColeJ

Haha nee, ik heb gewoon een vast beroep, kantoorbaan.

Ik probeer op deze manier wat bij te verdienen, wat me tot nu toe goed afgaat en that's it!

Dit alles is puur ter info, doe er mee wat je wilt!

Vind je me een scammer, oplichter o.i.d. prima!

Maar ik ben niet diegene die het platform bezit, ik ben diegene die het gebruikt en jullie daarvan op de hoogte brengt!
pi_174451244
Het lijkt erop dat het een piramidespel is dat gaande wordt gehouden met de inkomsten die ze hebben uit de BCC tokens die kunstmatig te duur verkocht worden op hun eigen exchange.

De garantie dat ze winst halen uit traden is er simpelweg niet.

Uiteraard is er aan zo'n piramidespel te verdienen als je op tijd uitstapt.

Het is een vliegtuig zonder landingsgestel, het vliegt nog wel tot de brandstof op is maar goed landen gaat het niet.
pi_174451373
@MaGNet

Jij begrijpt het!

Het platform verdient inderdaad ook aan de aanschaf van hun BCC token.
Garantie is er inderdaad NOOIT.

Zij geven ook eigenlijk geen garantie, maar het gemiddelde uitkerings-rentepercentage over het afgelopen halfjaar bedraagt 0,95%.

Het kan zomaar zijn dat je op één dag 1,8% rente ontvangt en de dag erna 0,05%.

Deze (eventuele) tradings-bot is puur gebaseerd op de koers van de Bitcoin.
Mocht de Bitcoin een jaar lang op 5000¤ blijven staan, zal dit niet gunstig zijn voor de rente.

Maar omdat ik er vertrouwen in heb, dat de Bitcoin in de komende jaren blijft stijgen, wou ik dit Platform een kans geven.
pi_174451417
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 14:21 schreef Cryptokid het volgende:
@MaGNet

Maar omdat ik er vertrouwen in heb, dat de Bitcoin in de komende jaren blijft stijgen, wou ik dit Platform een kans geven.
Als je dat vertrouwen hebt, ben je 100x veiliger af met de aanschaf van een Bitcoin.

Ik zou niemand willen adviseren om in Bitconnect te stappen.
pi_174451477
@ MaGNet

Die heb ik ook zeker :)!

Maar wat is nou 1010$ in de Crypto wereld.
Dat heb ik dubbel en dwars al verdiend.

Mijn 1010$ zou op basis van 0,9% rente per dag gemiddeld, gebaseerd op elke dag herinvesteren volgend jaar op 16-10-2018 zon 40.000-50.000 $ kunnen zijn.

High Risk - High Reward
pi_174451558
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 14:25 schreef Cryptokid het volgende:
@ MaGNet

Die heb ik ook zeker :)!

Maar wat is nou 1010$ in de Crypto wereld.
Dat heb ik dubbel en dwars al verdiend.

Mijn 1010$ zou op basis van 0,9% rente per dag gemiddeld, gebaseerd op elke dag herinvesteren volgend jaar op 16-10-2017 zon 40.000-50.000 $ kunnen zijn.

High Risk - High Reward
Nog los van het feit dat het al 2017 is, die wortel die je ons voorhoudt is ook precies de reden dat piramidespellen tot een bepaald punt werken.

Vroeg of laat zijn er niet genoeg sukkels meer die instappen, de BCC zijn op, rente kan niet meer uitbetaald worden, vervolgens gaat de Bitconnect website offline, de makers hebben dan inmiddels tienduizenden BTC en laten een spoor van gedupeerden achter.

Een ander scenario zie ik niet.
pi_174451607
@ MaGNeT

Haha, heb het aangepast.

Maar inderdaad dat klopt en daar ben ik mij van bewust!
pi_174451640
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 14:31 schreef Cryptokid het volgende:
@ MaGNeT

Haha, heb het aangepast.

Maar inderdaad dat klopt en daar ben ik mij van bewust!
Goed zo.

En daarom zou je er ver van moeten blijven om anderen op te zadelen met die gevolgen.
pi_174451678
@ MaGNet

Heb je alles wel gelezen?

Bovenstaande is puur TER INFO!

Ik zadel niemand ergens mee op ;)
pi_174452105
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 14:34 schreef Cryptokid het volgende:
@ MaGNet

Heb je alles wel gelezen?

Bovenstaande is puur TER INFO!

Ik zadel niemand ergens mee op ;)
Je plaatste geen referral?

Los daarvan: je hebt een virtuele winst in je account? Pas als je het geld laat uitbetalen heb je die wint.

Daar zit hem ook de kneep. Vrijwel niemand betaalt uit zolang er iedere dag gemiddeld nog 1% rente wordt bijgeschreven. Je zou wel gek zijn, een kip met gouden eieren slachten.

Bitconnect hoeft daarom ook alleen maar dat kleine percentage gebruikers dat z'n winst pakt te betalen en dat kan prima van het geld van nieuwkomers.
pi_174452220
@ MaGNeT

Referral geplaatst, zie uitleg. Komt alleen eventuele instappende ten goede.

Ik ben op dit moment al zo ver dat ik 50/50 doe.

50% Reinvest
50% Uitbetalen

Dus ik heb niet alleen virtuele winst.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')